Toon posts:

Aldi Notebook

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
ik denk dat het meer zo gaat:
"Hey mam, fiets morgens es ff naar de Aldi.. hier heb ie 3 en halve rooie."

:)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-12 15:06
Nou, ze zijn allemaal uitverkocht!
Hier hadden ze er 8 in Amsterdam, die binnen 8 minuten waren uitverkocht!
Manager van de zaak had al het hele land afgebeld, en nergens was er meer 1 te vinden!

American Express vraagbaak

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 09:57 schreef Klauwhamers het volgende:
huisvrouwen zuigen!! laat ze een 486 kopen als ze willen tikken, merken het verschil toch niet
ja precies :P

en kwam ik daar aan bij die aldi zag ik alleen maar huisvrouwen staan (en 1 jongen die vooraan stond, had er denk ik gecampeerd ofzo).. dus ik denk die huisvrouwen komen zeker voor de pannensetten die in de aanbieding zijn ofzo :P ;) :+ en ik blijf relaxed wachten.. hoor ik ze opeens praten over 'laptop', 'computer' AARGH!!.. ik vraag wie dr nog meer voor de laptop komen blijken ze allemaal daarvoor in de rij te staan.. toen de deur open ging stormden ze naar binnen als kleine kinderen die een snoepje krijgen en gooien de winkelwagens vol met laptops en printers |:( |:( :X

heeft er hier iemand eigenlijk wél zo'n laptop kunnen krijgen? Of zijn alle tweakers te snel af geweest door die huisvrouwen :P

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 12:19 schreef rick_h het volgende:

[..]

ja precies :P

en kwam ik daar aan bij die aldi zag ik alleen maar huisvrouwen staan (en 1 jongen die vooraan stond, had er denk ik gecampeerd ofzo).. dus ik denk die huisvrouwen komen zeker voor de pannensetten die in de aanbieding zijn ofzo :P ;) :+ en ik blijf relaxed wachten.. hoor ik ze opeens praten over 'laptop', 'computer' AARGH!!.. ik vraag wie dr nog meer voor de laptop komen blijken ze allemaal daarvoor in de rij te staan.. toen de deur open ging stormden ze naar binnen als kleine kinderen die een snoepje krijgen en gooien de winkelwagens vol met laptops en printers |:( |:( :X

heeft er hier iemand eigenlijk wél zo'n laptop kunnen krijgen? Of zijn alle tweakers te snel af geweest door die huisvrouwen :P
tja zo gaat dat nou eenmaal bij de aldi ze staan uren van te voren in de rij voor meestal maar 4 laptop's ofzo die er aanwezig zijn :+
/me lijkt het wel heel errug lol om te zien hoe mensen beesten kunnen worden >:)

Verwijderd

Gnagna >:) ik heb er wel eentje, Haarlem, net te laat, hadden er 6 gehad, maar 1 iemand nam er gelijk drie, viste ik naast het net, vervolgens naar een ander filiaal, ook uitverkocht, Heemstede ook uitverkocht, toen zei iemand dat Hillegom (10km van Haarlem) er altijd wel wat over had, snel met een vent in de auto daar heen gegaan (ik was zelf op de fiets) en toen hadden ze er daar nog 2 staan en dat was om half tien. Er stond daar geen enkele rij en het was helemaal uitgestorven, ik heb er echt geluk mee gehad. Hij werkt trouwens best lekker. Ik zit er nu achter!! :P

• Stinger_Ventura
Kijk aan!
Toch nog een gelukkige twaekerd met het beesje, ipv van alleen huisvrouwen die nu hun recepten er op aan het uittikken zijn.

Je kon toch ook reserveren?! In Amsterdam was dat in ieder geval niet gedaan. En waren ze alle 8 dus binnen 8 minuten uitverkocht.
Dat is waarschijnlijk even lang als de donkere cassiere nodig heeft om 8 x 3.500 gulden na te tellen >:)

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op woensdag 31 oktober 2001 14:20 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Kijk aan!
Toch nog een gelukkige twaekerd met het beesje, ipv van alleen huisvrouwen die nu hun recepten er op aan het uittikken zijn.

Je kon toch ook reserveren?! In Amsterdam was dat in ieder geval niet gedaan. En waren ze alle 8 dus binnen 8 minuten uitverkocht.
Dat is waarschijnlijk even lang als de donkere cassiere nodig heeft om 8 x 3.500 gulden na te tellen >:)
Ehm, misschien is het niet zo gek, dat ze in 8 minuten zijn uitverkocht, als er een iemand 8 koopt? lijkt me trouwens best wel genaaid hoor, sta je achter zo'n gast in de rij, die ff 8 laptops besteld. sta je dan met je 35 Mijers 8-)

Verwijderd

Ik heb nog een 2e hands laptop die ik kwijt wil , ik gebruik hem niet meer en ga binnenkort toch een nieuw pc halen ,

Dell Inspiron 4000

Intel PIII 700Mhz
256MB RAM
20GB HDD
DVD Speler
14,1" scherm
voor de rest helemaal compleet met kabels tas en lader/accu
Modem/Netwerk

ik wil er 3250 piek voor hebben,

Verwijderd

Ik zou uberhaubt geen lifetec of medion kopen als ik jullie was. Ik heb de P3 1ghz variant gekocht toendertijd, met tft scherm erbij. Ik heb nog nooit zo'n slecht afgewerkt systeem gezien. Ja service is wel okay. Ik kreeg hem ook vrij snel weer terug, ze hadden enkel de koeler van de cpu niet meer aangesloten, er een stukje papier tussen gestopt (tussen de fan en cpu) en de sluit deksel vergeten mee te sturen. Lekker waardeloos dus. Nee ik zou het niet doen. Wil er iemand nog een p3 1ghz hebben etc etc. met 15"tft monitor? Ik wil er vanaf!

• Stalkert
  • Laatst online: 06-08 15:23
In Bree hadden ze er ook nog 1tje :)
maar verder volgens mij ook in heeeel belgie uitverkocht ..

was ie trouwens wel ietsjes duurder (btw is hoger in belgie)

• Stinger_Ventura
Ik snap niet dat ze zo weinig van die dingen dan hebben!?
Want ze zijn binnen een paar minuten uit verkocht!

Dat is toch goude business dan?!
Der is dan nog markt voor 3 a 4x meer van die dingen.

• MahRain
  • Laatst online: 13-11 11:07
Ja stelletje! Ik ben daar relaxxed om kwart over 10 in een tussenuur naar de Aldi gelopen... op natuurlijk (Goes, Zeeland)...

• Stinger_Ventura
Nou mij maakt het niet zoveel uit.
Ik heb toch besloten om nog ff wat langer te wachten.

Maar misschien dat ze net zo als de Lidl snel weer met een nieuw notebook komen!?

Dingen zijn binnen een mum van tijd uitverkocht, dus nog groter inkopen en nog meer winst maken voor die lui.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55

TheFruitNerd

iets met fruit

Hahaha, kom ik daar (in Heemstede) om ongeveer 08.45 is het al superdruk. Denk ik, niet iedereen zal toch voor die laptopjes komen...
WRONG! Ze waren allemaal al uitverkocht! >:)
Op zo n moment vraag je je echt af waar iedereen het geld eigenlijk vandaan haalt...
Ach, wat maakt het ook uit.
Koop er wel eentje bij DELL.
Die hebben er van die handige bays in zitten.
Werkt heel fijn. :)

- B.L.A.A.T. -

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 17:12 schreef TheFruitNerd het volgende:

Op zo n moment vraag je je echt af waar iedereen het geld eigenlijk vandaan haalt...
de grootste spaarvarkens worden vermoord en dat soort praktijken :+
maar dan merk je dat opeens de armste gezinnen 3500 piek voor een laptop hebben best vaag :?

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 18:10 schreef mafiasven het volgende:

[..]

de grootste spaarvarkens worden vermoord en dat soort praktijken :+
maar dan merk je dat opeens de armste gezinnen 3500 piek voor een laptop hebben best vaag :?
ja vroeg ik me ook al af.. ik moest er toevallig een voor school hebben.. maar wat moeten al die anderen dr nou mee :? , het blijft wel even 3500 pieken$$.. aldi of niet.. en daar kun je ook nog es een veel vettere desktop pc voor kopen.. Ik dacht dat er niet zoveel mensen op af zouden komen omdat toch niet iedereen zomaar een laptop nodig heeft (of uberhaupt kan betalen)...

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41

markvt

Peppi Cola

nog wat leesvoor voor de freaks die er nog 1 willen halen als er ergens nog eentje is :)

1-GHz notebook van Aldi presteert behoorlijk
http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=12973&mxp=28

Aldi stunt met 1 GHz-notebook
http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=12965&mxp=28

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41

markvt

Peppi Cola

Op woensdag 31 oktober 2001 16:01 schreef Ganymedus het volgende:
Ik zou uberhaubt geen lifetec of medion kopen als ik jullie was. Ik heb de P3 1ghz variant gekocht toendertijd, met tft scherm erbij. Ik heb nog nooit zo'n slecht afgewerkt systeem gezien. Ja service is wel okay. Ik kreeg hem ook vrij snel weer terug, ze hadden enkel de koeler van de cpu niet meer aangesloten, er een stukje papier tussen gestopt (tussen de fan en cpu) en de sluit deksel vergeten mee te sturen. Lekker waardeloos dus. Nee ik zou het niet doen. Wil er iemand nog een p3 1ghz hebben etc etc. met 15"tft monitor? Ik wil er vanaf!
prijs ?? >:)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• stylezzz
  • Laatst online: 21:49
Op woensdag 31 oktober 2001 16:28 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Dingen zijn binnen een mum van tijd uitverkocht, dus nog groter inkopen en nog meer winst maken voor die lui.
Denk je dat de aldi hier winst op maakt? (OK, aldi krijgt misschien een leuke premie om een paar vierkante meter winkelruimte af te staan om die barrels te slijten)

• Stinger_Ventura
Op woensdag 31 oktober 2001 18:49 schreef dominator het volgende:

[..]

Denk je dat de aldi hier winst op maakt? (OK, aldi krijgt misschien een leuke premie om een paar vierkante meter winkelruimte af te staan om die barrels te slijten)
Ja1
ik denk wel zeker dat ze daar een redelijke winst op maken!
Ook al is het maar een paar procent. het is binnen mum van tijd uitverkocht. En ze hebben zo een hele grote cash flow, als ze 8 laptops verkopen, hebben ze binnen 8 minuten toch 24.000 piek omzet gehaald. :9~

• stylezzz
  • Laatst online: 21:49
Klopt, die omzet hebben ze zeker. Maar verwacht niet dat aldi daar vette winst mee trekt. Kan ook niet, je weet wat een vergelijkbare laptop in de reguliere handel moet kosten en wat ie bij de aldi kost. Het verschil is dus marge die aldi toch niet nodig heeft. (ze verkopen toch de gewone boodschappen)

• -Stef-
  • Laatst online: 08-12 20:50

-Stef-

Slainthe!

Op woensdag 31 oktober 2001 08:47 schreef rick_h het volgende:
).. ze hadden er maar 4 in voorraad dus ik heb er geen een kunnen bemachigen :(
Is dit de Aldi in Groenlo ofzo? :? Overigens een tof dingetje die Medion. Alhoewel ik weiger 3,5 rooie bij de Aldi te gaan inleveren.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Stinger_Ventura
Op woensdag 31 oktober 2001 20:25 schreef dominator het volgende:
Klopt, die omzet hebben ze zeker. Maar verwacht niet dat aldi daar vette winst mee trekt. Kan ook niet, je weet wat een vergelijkbare laptop in de reguliere handel moet kosten en wat ie bij de aldi kost. Het verschil is dus marge die aldi toch niet nodig heeft. (ze verkopen toch de gewone boodschappen)
Desaltniettemin, Ze kopen zeer groot in, en krijgen dus ook daar een dikke korting.

Tevens is het neven effect dat het mensen naar de winkel trekt. Zo ben ik vanmorgen ook gegaan, om te checken of ze hier al waren uitverkocht.
Okay, dan neem ik maar een broodje mee en wat salade.. Misschien geen winst pakker. Maar er komen wel mensen op af! En het trekt aandacht! we hebben het hier immers allemaal over DE ALDI en niet over DE VOMAR of DIRK VAN DER BROEK. Om maar iets aan te geven.

Ik verwacht wel dat ze er enige winst op maken, omdat ze over hun omzet een winst percentage moeten halen. Door dit soort aktie's kan dat heel snel dalen!
Het gaat immers om grote bedragen, dus je omzet schiet omhoog. Daar moet wel wat tegen over staan.

Verwijderd

Ik heb vandaag de snelkookpan gescoord :7 :+

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 16:21 schreef _Assassinator_ het volgende:
Aldi heeft een laptop in de aanbieding:

Medion Laptop

PIII 1Ghz.
265MB SDRAM PC 100
20,0 GB harde schijf
10/100MBIT Ethernet kaart
8Mb 3D grafische kaart met TV OUT
65K Modem
16bit soundchip
Li-on high performance accu
8x DVD ROM drive
icl. winXP home edition, worksuite 2001(Encarta, works, word, autoroute, picture it)
-----------
3498,-

Ik ben op zoek naar een laptop..maar wat vinden jullie van deze?
greetz
65K modem?? Dat is sneller dan ISDN...:7:7

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 3500 piek!
Als ik dat had dan had ik hem ook wel gehaad maar DRIEDUIZEND VIJFHONDERD piek, dat is 6 maanden studiefinanciering!! :(

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:36
ga dan werken ofzo....

Stay safe

• Stinger_Ventura
Op woensdag 31 oktober 2001 22:59 schreef Mastermind het volgende:
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 3500 piek!
Als ik dat had dan had ik hem ook wel gehaad maar DRIEDUIZEND VIJFHONDERD piek, dat is 6 maanden studiefinanciering!! :(
Je kan 1250 per maand lenen.
Doe er je voordeel mee!

• redbenz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12 09:01

redbenz

Geluk zit soms in grote dingen

Dat verdient een goede stucadoor tegenwoordig in de week !!
:P :P :P

Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!

Verwijderd

http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=12973

That is een review op ZDnet!

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11 17:44
ik heb er eentje! :P

in frankrijk gekocht (nee, ben er niet ff heen gefietst).

goeie review op zdnet trouwens.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• dumb_8
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 20:06
Ik heb er ook eentje. Ze hadden er hier 4 dozen (per doos volgens mij 2 laptops) bij de Aldi, ik had de 5de ofzo.

Ik heb ter vergelijking ook een Dell Inspiron 8100, ook met 1GHz proc en 256MB, maar ik ben toch van mening dat die extra 4500 gulden voor een 15" scherm 1600x1200, Writer/DVD-Rom combi en 16MB Geforce het niet waard is. Spellen speel je (ik) toch niet op een laptop, dus voor mij doet die Medion het prima. Ik heb 3d Mark 2001 gedraait op de Medion maar dat is niet vooruit te branden.

De nadelen van de medion volgens moi:
* Een scherm dat geen (blurry) afwerking heeft op resoluties lager dan 1024 x 768
* Externe voeding (maar dat heeft die dell ook)
* Er komt herrie uit (vooral als je copieerd van het netwerk).

Al met al zeker zijn geld waard, had er maar 10 minuten voor hoeven te wachten. Er stonden al 20 mensen te wachten maar die kwamen voor de TV en de snelkoker :)

i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0

Verwijderd

!!! LAPTOP LANDELIJK UITVERKOCHT !!!

• Stinger_Ventura
Op donderdag 01 november 2001 09:46 schreef Sjankhaas het volgende:
!!! LAPTOP LANDELIJK UITVERKOCHT !!!
Ja, dat schreef ik gisteren omtrent 10 uur ook al!
Oude informatie

Verwijderd

Letten jullie effe hier op :

Ik heb die laptop dus van mijn ouders gekregen en hij is dus identiek aan de Asus L8400 laptop.... Alleen die is dus 1000 piek duurder....

Roeland

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 09:57 schreef Stinger_Ventura het volgende:

[..]

Ja, dat schreef ik gisteren omtrent 10 uur ook al!
Oude informatie
dat had ik na 10 min al kunnen reply'en :+
die dingen zijn echt altijd overal na een minuut of 10 gewoon uitverkocht. Volgend jaar toch ook maar eens gaan sparen voor zo'n laptop

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:29
Uhm, misschien een rare vraag, maar hoe sluit ik dat ding op de tv aan, er zit een vaag verloop stekkertje aan, waar ik weinig mee kan...

Of moet daar de kabel in die in de gele tulp van de tv kan en moet ik de audio uit de speaker uitgang pakken ??

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ja, svhs of gele tulp naar je tv en audio van line out naar tv, heb zelf een stekker van koptelefoonstekker naar 2x tulp voor het geluid

je kan ook een scart naar 3x tulp kopen voor een tientje als je geen tulp op je tv hebt

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 16:34
aldi laptop koelvin maakt herrie is dat normaal

• -MAD-
Op donderdag 01 november 2001 21:01 schreef wigwam het volgende:
aldi laptop koelvin maakt herrie is dat normaal
Volgens mij is het vrij normaal, hij springt hier alleen aan als ie een beetje moet werken (divx coden enz.)

Bij een beetje office werk is ie gewoon stil (bij mij) dus zolang er geen rare ratel geluiden uitkomen of dat je hoort dat die fan echt aanloopt lijkt het me vrij normaal...

• -MAD-
Op donderdag 01 november 2001 19:29 schreef Unknown het volgende:
ja, svhs of gele tulp naar je tv en audio van line out naar tv, heb zelf een stekker van koptelefoonstekker naar 2x tulp voor het geluid

je kan ook een scart naar 3x tulp kopen voor een tientje als je geen tulp op je tv hebt
daar dacht ik eerst ook aan, omdat bij mij die tulpjes voorop zitten (Sony) wat er dus een beetje brak uitziet en de scart aansluiting zit wel achterop, maar volgens mij gaat dat ook niet werken, omdat je dan gescheiden audio pluggen/tulpjes hebt en je een 3,5mm jackplug nodig hebt volgens mij...

Verwijderd

Ikzelf heb er dus ook eengekocht, maar heb dit hele forum niet gezien (stom stom stom...)

Ik heb er dus nu al bijna een maand mee gewerkt en hij blijft mij verbazen:

voorbeelden:

- Unreal TOurnament in software modus draait leuk

- Divx films met TV-OUT is super!

- Red Alert 2 met TV-OUT is nog meer super!!

- Win XP rules. Nou ja op deze labtop dan.

misschien leuk om te vertellen dat ik de labtop 1 minuut over 9 had gekocht!! Hoezo snel uitverkocht... :)
Pagina: 1 2 Laatste