ik denk dat het meer zo gaat:
"Hey mam, fiets morgens es ff naar de Aldi.. hier heb ie 3 en halve rooie."
"Hey mam, fiets morgens es ff naar de Aldi.. hier heb ie 3 en halve rooie."
American Express vraagbaak
ja preciesOp woensdag 31 oktober 2001 09:57 schreef Klauwhamers het volgende:
huisvrouwen zuigen!! laat ze een 486 kopen als ze willen tikken, merken het verschil toch niet
Verwijderd
tja zo gaat dat nou eenmaal bij de aldi ze staan uren van te voren in de rij voor meestal maar 4 laptop's ofzo die er aanwezig zijnOp woensdag 31 oktober 2001 12:19 schreef rick_h het volgende:
[..]
ja precies
en kwam ik daar aan bij die aldi zag ik alleen maar huisvrouwen staan (en 1 jongen die vooraan stond, had er denk ik gecampeerd ofzo).. dus ik denk die huisvrouwen komen zeker voor de pannensetten die in de aanbieding zijn ofzo![]()
![]()
en ik blijf relaxed wachten.. hoor ik ze opeens praten over 'laptop', 'computer' AARGH!!.. ik vraag wie dr nog meer voor de laptop komen blijken ze allemaal daarvoor in de rij te staan.. toen de deur open ging stormden ze naar binnen als kleine kinderen die een snoepje krijgen en gooien de winkelwagens vol met laptops en printers
![]()
![]()
heeft er hier iemand eigenlijk wél zo'n laptop kunnen krijgen? Of zijn alle tweakers te snel af geweest door die huisvrouwen
Verwijderd
Ehm, misschien is het niet zo gek, dat ze in 8 minuten zijn uitverkocht, als er een iemand 8 koopt? lijkt me trouwens best wel genaaid hoor, sta je achter zo'n gast in de rij, die ff 8 laptops besteld. sta je dan met je 35 MijersOp woensdag 31 oktober 2001 14:20 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Kijk aan!
Toch nog een gelukkige twaekerd met het beesje, ipv van alleen huisvrouwen die nu hun recepten er op aan het uittikken zijn.
Je kon toch ook reserveren?! In Amsterdam was dat in ieder geval niet gedaan. En waren ze alle 8 dus binnen 8 minuten uitverkocht.
Dat is waarschijnlijk even lang als de donkere cassiere nodig heeft om 8 x 3.500 gulden na te tellen
Verwijderd
Verwijderd
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
de grootste spaarvarkens worden vermoord en dat soort praktijkenOp woensdag 31 oktober 2001 17:12 schreef TheFruitNerd het volgende:
Op zo n moment vraag je je echt af waar iedereen het geld eigenlijk vandaan haalt...
ja vroeg ik me ook al af.. ik moest er toevallig een voor school hebben.. maar wat moeten al die anderen dr nou meeOp woensdag 31 oktober 2001 18:10 schreef mafiasven het volgende:
[..]
de grootste spaarvarkens worden vermoord en dat soort praktijken
maar dan merk je dat opeens de armste gezinnen 3500 piek voor een laptop hebben best vaag
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
prijs ??Op woensdag 31 oktober 2001 16:01 schreef Ganymedus het volgende:
Ik zou uberhaubt geen lifetec of medion kopen als ik jullie was. Ik heb de P3 1ghz variant gekocht toendertijd, met tft scherm erbij. Ik heb nog nooit zo'n slecht afgewerkt systeem gezien. Ja service is wel okay. Ik kreeg hem ook vrij snel weer terug, ze hadden enkel de koeler van de cpu niet meer aangesloten, er een stukje papier tussen gestopt (tussen de fan en cpu) en de sluit deksel vergeten mee te sturen. Lekker waardeloos dus. Nee ik zou het niet doen. Wil er iemand nog een p3 1ghz hebben etc etc. met 15"tft monitor? Ik wil er vanaf!
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Denk je dat de aldi hier winst op maakt? (OK, aldi krijgt misschien een leuke premie om een paar vierkante meter winkelruimte af te staan om die barrels te slijten)Op woensdag 31 oktober 2001 16:28 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Dingen zijn binnen een mum van tijd uitverkocht, dus nog groter inkopen en nog meer winst maken voor die lui.
Ja1Op woensdag 31 oktober 2001 18:49 schreef dominator het volgende:
[..]
Denk je dat de aldi hier winst op maakt? (OK, aldi krijgt misschien een leuke premie om een paar vierkante meter winkelruimte af te staan om die barrels te slijten)
Is dit de Aldi in Groenlo ofzo?Op woensdag 31 oktober 2001 08:47 schreef rick_h het volgende:
).. ze hadden er maar 4 in voorraad dus ik heb er geen een kunnen bemachigen
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Desaltniettemin, Ze kopen zeer groot in, en krijgen dus ook daar een dikke korting.Op woensdag 31 oktober 2001 20:25 schreef dominator het volgende:
Klopt, die omzet hebben ze zeker. Maar verwacht niet dat aldi daar vette winst mee trekt. Kan ook niet, je weet wat een vergelijkbare laptop in de reguliere handel moet kosten en wat ie bij de aldi kost. Het verschil is dus marge die aldi toch niet nodig heeft. (ze verkopen toch de gewone boodschappen)
Verwijderd
65K modem?? Dat is sneller dan ISDN...:7:7Op donderdag 25 oktober 2001 16:21 schreef _Assassinator_ het volgende:
Aldi heeft een laptop in de aanbieding:
Medion Laptop
PIII 1Ghz.
265MB SDRAM PC 100
20,0 GB harde schijf
10/100MBIT Ethernet kaart
8Mb 3D grafische kaart met TV OUT
65K Modem
16bit soundchip
Li-on high performance accu
8x DVD ROM drive
icl. winXP home edition, worksuite 2001(Encarta, works, word, autoroute, picture it)
-----------
3498,-
Ik ben op zoek naar een laptop..maar wat vinden jullie van deze?
greetz
Je kan 1250 per maand lenen.Op woensdag 31 oktober 2001 22:59 schreef Mastermind het volgende:
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 3500 piek!
Als ik dat had dan had ik hem ook wel gehaad maar DRIEDUIZEND VIJFHONDERD piek, dat is 6 maanden studiefinanciering!!
Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0
Ja, dat schreef ik gisteren omtrent 10 uur ook al!Op donderdag 01 november 2001 09:46 schreef Sjankhaas het volgende:
!!! LAPTOP LANDELIJK UITVERKOCHT !!!
Verwijderd
Verwijderd
dat had ik na 10 min al kunnen reply'enOp donderdag 01 november 2001 09:57 schreef Stinger_Ventura het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik gisteren omtrent 10 uur ook al!
Oude informatie
Volgens mij is het vrij normaal, hij springt hier alleen aan als ie een beetje moet werken (divx coden enz.)Op donderdag 01 november 2001 21:01 schreef wigwam het volgende:
aldi laptop koelvin maakt herrie is dat normaal
daar dacht ik eerst ook aan, omdat bij mij die tulpjes voorop zitten (Sony) wat er dus een beetje brak uitziet en de scart aansluiting zit wel achterop, maar volgens mij gaat dat ook niet werken, omdat je dan gescheiden audio pluggen/tulpjes hebt en je een 3,5mm jackplug nodig hebt volgens mij...Op donderdag 01 november 2001 19:29 schreef Unknown het volgende:
ja, svhs of gele tulp naar je tv en audio van line out naar tv, heb zelf een stekker van koptelefoonstekker naar 2x tulp voor het geluid
je kan ook een scart naar 3x tulp kopen voor een tientje als je geen tulp op je tv hebt
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq