Op donderdag 25 oktober 2001 13:28 schreef Christus het volgende:
[..]
Als dat bewijs moet zijn voor neutraal staan dan ben ik ook neutraal, Zit momenteel achter een AMD-bak te GoTten en op een Intel-bak draaien momenteel mijn mp3's (ook alleen omdat daar momenteel wel boxen aanhangen maarja)
[..]
Waarom zie je dan langzamerhand dat ook steeds meer bedrijven overstappen naar AMD in workstations EN in servers

[..]
Nee ik laat me niet verleiden tot opmerkingen hierover voordat het mij een waarschuwing kost

[..]
Hoe weet je nou of de overgrote meerderheid nou AMD heeft en niet Intel, Heb je daar een poll over gehouden
Nee, dussuh....

ehh ik wil het uiteraard vriendelijk houden hoor, maareh, je zegt hier 2 dingen die nogal tegenstrijdig zijn, ik quote:
Waarom zie je dan langzamerhand dat ook steeds meer bedrijven overstappen naar AMD in workstations EN in servers

tegen dit:
Hoe weet je nou of de overgrote meerderheid nou AMD heeft en niet Intel, Heb je daar een poll over gehouden

want hoe weet jij die bovenste quote dan? dan zou je met die info de onderste ook weten toch?

correct me if i am wrong,
maar ik heb wel enige bron voor mijn info, en dat is dat ik op een schiphol werkt (copex air,

) en daar komen redelijk vaak pc spullen binnen, P4's , dual xeon bordjes, en andere ongein, wat mij opviel is dat ik "nog" let op ik zei "NOG" geen AMD dingen gezien heb. dus vandaar hoor, misschien word AMD wel niet met het vliegtuig geshipt (vandaar dat ze goedkoper zijn!!?!!!!) maar vandaar, en al kijk ik dan op het bedrijf waar ik werk, en dan ook in de hele holding (TMI, copex rotterdam 2x airport/haven, schiphol, en daar nogwat andere holdingen) is er geeen 1 pc die een AMD bevat, wel SPARK, maar dat is voor de solaris unix dbase , dus vandaar dat ik dat zei...
en dan deze nog:
Nee ik laat me niet verleiden tot opmerkingen hierover voordat het mij een waarschuwing kost

tja wat ik daar neerzette komt wat verkeerd over denk.
effe correcten:
-AMD= gezien de prijs & kwaliteit verhouding beter als die van intel dus is goed voor voornamelijk particulieren, gamers, (tweakers, studenten met minder cash?
)
-INTEL= duur, maar toch ook weer niet, (celerons, zijn tevens geen Slechte CPU'S) goed/betrouwbaar/goeie support, bedrijven, servers, etc etc etc..