Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Het begon met die gare besturing. Schokte ook telkens ivm cdrom.
Toen moest ik van die vage miracles maken enzo, en toen snapte ik er echt niks van, en was de shit-delete combinatie snel gevonden.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Wordt toch eens tijd voor een goede tutorial.
Yeah, I'm not alone!Op donderdag 25 oktober 2001 14:26 schreef DeathKnight het volgende:
Black & White.
Het begon met die gare besturing. Schokte ook telkens ivm cdrom.
Toen moest ik van die vage miracles maken enzo, en toen snapte ik er echt niks van, en was de shit-delete combinatie snel gevonden.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Verwijderd
Nee hoor, tis echt de opvolger ervan.Op donderdag 25 oktober 2001 14:11 schreef Kezmanatic het volgende:
Lijkt meer op de voorganger dan
Komt pas uit 1ste kwartaal 2002.
anno 1503 is de prequel, dat is een sequel (opvolger) die zich voor de originele versie afspeelt (of gewoon voor de vorige versie afspeeltOp donderdag 25 oktober 2001 15:04 schreef SunStorm het volgende:
[..]
Nee hoor, tis echt de opvolger ervan.
Komt pas uit 1ste kwartaal 2002.
The devil is in the details.
Als ik begin wordt ik steeds meteen neer geschoten als ik iets probeer te overvallen
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
2. Riven Dagen aan besteed en op en gegeven moment maar een boekje gekocht waar alle oplossingen in stonden want ik werd er gek van

tampert, kriminalpolizei
Anno 1602 is meesterlijk, ontzettend veel aspecten en ontzettend veel verschillende gebouwtjes en stuff, erg uitgebreid spel. Kan me wel voorstellen dat je er nix van snapt, maar als je het door hebt wil je nix anders meerOp donderdag 25 oktober 2001 02:50 schreef ubermaestro het volgende:
Anno 1602
Dat bedoel ik dus ook SunstormOp donderdag 25 oktober 2001 15:57 schreef Marc00 het volgende:
[..]
anno 1503 is de prequel, dat is een sequel (opvolger) die zich voor de originele versie afspeelt (of gewoon voor de vorige versie afspeelt)
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
En een spel waarbij je een boer moet zijn. Tis al een tijd geleden, dus ik weet de titel niet meer
Alle microsoft flight simulators begrijp ik ook geen reet van.
Myst, begrijp ik wel, alleen die puzzels zijn zo onlogisch als wat.
Startrek dominion wars snap ik ook niet helemaal, maar dat vond ik ook geen leuk spel
Dat was het wel denk ik
4 was echt super makkelijkOp donderdag 25 oktober 2001 16:42 schreef Kramy het volgende:
Monkey island 1,2,4......3 was nog net te doen..
Ik ga denk ik toch wel voor Myst en Riven, daar word je echt ziek van.. Exile is gelukkig stuk beter (kan je nagaan, het eerste stuk is me gewoon gelukt
Kijk, dat snap ik dan weer nietSim City. Ik heb een paar jaar geleden heel dapper Sim City 3000 gekocht, maar ik snap er werkelijk geen hout van.
Simcity is zeker moeilijker maar om nu te zeggen dat je er niets van begrijpt (stad opbouwen dmv belastingen en leningen) vind ik gek...
* blouweKip heeft toch regelmatig from scratch een stad gebouwd in sc3000 (zonder geld-cheat oid)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Na 3x proberen had ik er schoon genoeg van, maar ik zal wel iets essentieels vergeten zijn ofzo...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je ergens RSI van krijgt is dat een lening in een cheatgame van Transport Tycoon terugbetalen...
100 miljoen in stukkies van 10000
Verwijderd
Ik snapte mijn god niet wat ik moest doen, iedereen schoot op me en ik kan niet eense vooruit
Misschien had ik een boekje moeten hebben
Snap ik ook niet, zo moeilijk was het toch niet? Ik vond het altijd wel leuk, zo'n stadje bouwenOp donderdag 25 oktober 2001 17:20 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Kijk, dat snap ik dan weer niet
Simcity is zeker moeilijker maar om nu te zeggen dat je er niets van begrijpt (stad opbouwen dmv belastingen en leningen) vind ik gek...
* blouweKip heeft toch regelmatig from scratch een stad gebouwd in sc3000 (zonder geld-cheat oid)
Hardstikke leuk beetje mafia praktijken en een winkeltje inrichten. Maar "goede" pizza's maken zonder handleiding...
MVG
Ow, da's juist supervet man! Ik heb het op mn telefoon, en op kan je t ook spelen, staat ook wel een uitleg. Je moet het echt proberen hoor, echt reeete verslavend spelletje!Op donderdag 25 oktober 2001 16:01 schreef Evilernie het volgende:
1. Reversi(supervaag maar dat zal wel aan mn iq liggen)
BreadFan
(die niet wil zeggen dat hij nu wel zo'n hoog iq heeft
Klinkt raar maar er zatet 96 levels in en ik ben nooit verder gekomen dan 94
Wing Commander 2. Ben telaat aan het spel begonnen. Het was al te oud.
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Die handleiding was ook supervaag. Er stond wel in wat je moest doen, maar niet hoe. Als iemand weet hoe je een winkeltje begint, en vandaaruit illegale praktijken runt...
Verwijderd
- Tomb Raider (alle delen)
Dit zijn voor mij echte vage spellen, want ik snap(te) niet wat hier leuk aan moet zijn en wat het doel hierin moet zijn
Jaaaaaa die heb ik ook veel gespeeld maar ik heb het nooit uit kunnen spelen omdat ik gewoon niet verder kwam. Ik heb die walkthrough net gelezen en nu blijkt dat je het zonder de handleiding helemaal niet kunt oplossen (code van de kluis en het boek in de boekenkast staan in de handleiding vermeld)....alsof de meeste c64 spellen die ik had origineel warenOp woensdag 24 oktober 2001 22:19 schreef Nappa het volgende:
The Detective Game, ook een C64 spel. Moest je de moordenaar ontmaskeren in een landhuis. Dat was vet moeilijk, daar kon ik dus nooooooit uitkomen. Toen ik laatst de walkthrough vond op internet heb ik het nog een keer geprobeerdmaar zelfs toen lukte het niet??
![]()
Ja!, dan heb een je een siemens. Van die uitleg snap ik ook niks op die siemens maar ik snapte het al niet met de at van men pa in '91...
tampert, kriminalpolizei
It seemed like a good idea at the time
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Heb je helemaal goed.Op vrijdag 26 oktober 2001 00:30 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Ja!, dan heb een je een siemens. Van die uitleg snap ik ook niks op die siemens maar ik snapte het al niet met de at van men pa in '91...
Suc6!
Verwijderd
Ik snap er werkelijk helemaal niks van.
Verwijderd
En jij moe je onschuld bewijzen... uuuuuren gespeeld, nooit uitgekomen....
Cd bijna t raam uit geflikkerd enzo, hehe
/me vindt Sim City all versions zwaar roeleren
Verwijderd
dat heb ik nooit echt gegrepen.......
daardoor vond ik het waarschijnlijk ook nooit een leuk spel
settlers serie is bagger
en baldurs gate heb ik maar de demo van geinstalleerd (deel 2) maar ik kon er ook niet echt inkomen, net zoals diablo
Het komt meestal gewoon omdat je geen zin hebt om je in een game te verdiepen, omdat het je niet interesseert.
Silver is ook een rpg en die vond ik wel super tof
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Forsaken roeltOp donderdag 25 oktober 2001 22:52 schreef Tha_Freeser het volgende:
- Forsaken
En van Reversi snap ik ook geen ruk
Verder, uhm, niet veel..
ja, een spel waar ik de naam van kwijt ben. Je bent een alien en je moet in een ruimteschip een soort AOE doen, met allemaal economische shit.
Ik kon nog geen gebouw uit de grond krijgen
Deze kreeg ik samen met Destruction Derby 2 bij m'n Matrox Mystik kaart die ien mij vorige bak lag (P200)
Het enige nadeel deze spellen waren speciaal aangepast voor die Mystik en willen voor geen meter onder een andere lopen.
Voor die 1e 2 maakt dat niet zoveel uit, Maar DD2 zou ik nog wel eens willen spelen
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
O ja, Sim city alle versies zijn echt super. Kan er gewoon nog steeds geen genoeg van krijgen!
p.s. als je simcity maar lang genoeg speelt dan snap je het wel!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Was er ook aardig goed in.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik wist wel hoe ik moest schieten enzo maar ik wist noooit waar ik heen moest.
Nooit verder gekomen dan level 1/2
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
same here, was wel ergens in level 20/30 heel ver, maar op een gegeven moment had ik er gewoon in 1 keer geen zin meer.Op dinsdag 30 oktober 2001 04:35 schreef BigB het volgende:
Tomb Raider 1 op de ps1
Ik wist wel hoe ik moest schieten enzo maar ik wist noooit waar ik heen moest.
Nooit verder gekomen dan level 1/2
owja de sims, ik starte het op en het level/spel whatever begon, meteen weer afgesloten, met ctrl+alt+del nog wel, had geen flauw idee wat ik moest doen hoe het werkte en de allergrootste reden, "waarom" . met andere woorden ik vond het vrij een nutteloos spel met geen doel.Op dinsdag 30 oktober 2001 10:11 schreef Artcore_Trooper het volgende:
The Sims
Wat is er leuk aan
Elk spel is toch nutteloos??? Elk spel is gewoon een vorm van tijdverdrijf...Op dinsdag 30 oktober 2001 10:17 schreef Mister_X het volgende:
[..]
owja de sims, ik starte het op en het level/spel whatever begon, meteen weer afgesloten, met ctrl+alt+del nog wel, had geen flauw idee wat ik moest doen hoe het werkte en de allergrootste reden, "waarom" . met andere woorden ik vond het vrij een nutteloos spel met geen doel.no offence aan sims spelers.
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:17 schreef Mister_X het volgende:
[..]
... een nutteloos spel met geen doel....
whoeah, dat klinkt net als vroeger dat je een patatje met zonder mayo wou...
no offence to Mister_X
Verwijderd
Machtig mooi spel, alleen het geluk is nooit bij meEen tijdje gelden schreven een paar mensen
Mijnenveger
Niet de snelste tijd maar goed:

In times of war the law falls silent
Dit was dan ook vaak de reden dat een spel niet leuk was, bedenk ik me net.
Nothing is impossible
Verwijderd
damn hoe kun je spelen als dune1,simcity,minesweep,reversi etc.. nou niet snappen?
ok toe gegeven spellen als myst enzo zijn moeilijk.
maar het is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken hoe iets werkt?
Verwijderd
ook nooit zin gehad handleiding door te lezen ofzo...
Verwijderd
een compleet onbegrijpelijk spel. je moest om een beetje omhoog te komen minstens een week de handleiding doorlezen van maarliefts 356 blz...........gaap.....Gaap......
Verwijderd
maar verder was het een puur bolus spel
en wat is de lol om een ventje een beetje in een huis te laten kapot vervelen
ik verveelde me zelf nog veel erger

weer een cd'tje geslacht
Als je veel geduld hebt is het niet moeilijk, maar ik heb niet zo veel geduldOp dinsdag 30 oktober 2001 20:06 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
...
En omdat de grapighs er ook niet uitzagen heb ik em maar weer doorverkocht ( + winst!
🌞🍃
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Khaine:
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Verdwalen én misselijk worden van al dat gedraai.. bah.Op vrijdag 02 november 2001 00:11 schreef Blaise het volgende:
Dat heb ik ook vaak, Verdwalen bij al die gangen die allemaal hetzelfde zijn. Bij shooters heb ik dat standaard.
Doom, rise of the triads, Wolfenstein... weet ik veel allemaal - niks voor mij. Geef mij maar een adventure!
Speel nooit meer games, heel af en toe Red Alert omdat ik die eens voor mijn verjaardag gehad heb. Na een uurtje heb ik weer genoeg gespeeld voor een half jaar
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Je rijdt simpelweg in een trein (daar hoef je helemaal niets voor te kunnen;alleen de rem eraf en gas geven)
Ik heb die trein nog nooit kunnen crashen,ook al ga je volgas over wissels en bochten etc.!!!!!!!
Heb je je missie volbracht, zie je allen maar dat je een paar stations hebt gemist enzo.
Ik snap het waarschijnlijk wel, ,maar het is gewoon saai!!!!!!,
Iemand andere ervaringen?!!, met die add-ons ofzo?!!!!!!!!
Verwijderd
Same here.Op woensdag 24 oktober 2001 22:26 schreef justmental het volgende:
boter, kaas en eieren.
Ik snap het spelelement niet
Boter, kaas en eieren...

Jeugdtrauma's......
Verwijderd
Reversi heb ik ook nooit begrepen. Ik was wel 8 of zo toen ik het een keer heb geprobeerd.Op donderdag 25 oktober 2001 16:01 schreef Evilernie het volgende:
1. Reversi(supervaag maar dat zal wel aan mn iq liggen)
Afterlife. Supercool spel. Het valt mij op dat veel mensen moeite hebben met simulatie-spellen. (Zoals simcity, civilization, ....tycoon, etc.) Terwijl dat dit naar mijn mening de coolste spellen zijn. Black en White is ook cool, maar je moet wel goed door hebben hoe je, je creature dingen leert. En patch 1.1 draaien helpt ook veel.Op donderdag 25 oktober 2001 16:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Euh... otherside heette een spel geloof ik die ik niet begreep. Het was een soort simcity in de hel of hemel...
Verwijderd
dune1 kan ik nog wel snappen er zat wellis een fout in als je van dat water ging drinken dat je over de hele wereld contact kon hebben de ene keer ging dat goed en de andere gebeurde er niks en kon je leuk opnieuw beginnenOp dinsdag 30 oktober 2001 20:06 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
mmm als ik dit zo lees dan vind ik het echt bruut raar hoor.
damn hoe kun je spelen als dune1,simcity,minesweep,reversi etc.. nou niet snappen?
Verwijderd
snapte jij dat spel niet? het een fantastisch leuk spelOp woensdag 24 oktober 2001 23:16 schreef kyle_2000 het volgende:
HEEL VEEL TYCOON SPELLEN woops caps
>Heist
>Summoner
>Dragon Riders
Traffic Gaint
vraag maar raak
Verwijderd
bij dat draaien wordt ik zelf nooit zo misselijk, maar als iemand anders speelt kan mijn maag dat ook niet aan.Op vrijdag 02 november 2001 00:30 schreef twmc het volgende:
Verdwalen én misselijk worden van al dat gedraai.. bah.
Doom, rise of the triads, Wolfenstein... weet ik veel allemaal - niks voor mij. Geef mij maar een adventure!
ADVENTURES SCHOPPEN HARD KONT!!!!
Ok, ik had dan ook geen handleiding
Verder eigenlijk nog nooit problemen gehad met een game (qua snappen hoe het werkt dus)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Op woensdag 24 oktober 2001 21:45 schreef MarkyB het volgende:
traffic giant
heb jij een groot plaatje van die bak in je icon?
Railroad Tycoon
PizzaTycoon
Traffic Giant
e.d.
* handige_harrie kan zich wel weer helemaal inleven in Outcast daarentegen (prachtspel
Flightsims, helaas, lijkt me hartstikke mooi, ik kan ook wel een beetje vliegen, maar als ik al die metertjes zie, en termen hoor in sommige topics hier, dan gaat het me duizelen.
Gangsters, hoe moet je in hemelsnaam _beginnen_?
Alpha Centauri, Civ3 kan ik nu wel zonder problemen en zonder boekje spelen. En het is nog leuk en tijdrovend ook.
Ik ga mezelf populair maken: De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. WarCraft II was toen mijn spel, lekker grote poppetjes
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De eerste C&C was juist mijn spel! Heerlijk als ik er een aan terug denk. Legers domme mannetjes op een lelijk en onoverzichtelijke speel omgeving. Oké, toen dacht ik woooow wat een realisme, super mooi.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:
RRT2 heerscht
I" De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. "
Zijn deze opsom topics nog wel toegestaan?
Ik was opzoek naar een manier om simcity 3000 onder XP te draaien en kwam dit topic tegen. En hierop wilde ik reageren. En aangezien het topic niet gesloten is zou het toch moeten kunnen.mad_max234 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:15:
Ja laten we een opsom topic van 5 jaar terug nog eens kicken.
Zijn deze opsom topics nog wel toegestaan?
Cap & Co is een spel wat ik nooit gesnapt heb. Meestal kwam ik wel een eindje, maar liep ik gewoon enorm vast zonder dat ik wist hoe en wat en waar ik verder zou moeten. Ik was wel zeven ofzo
Nee, dat staat in de regels dat je niet zonder goede reden een topic dat ouder is dan 2 weken niet kick. De datum boven de posten die ouder zijn dan 2 weken zijn niet voor niks rood, kan je het heel makkelijk zienTaarmen schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:20:
[...]
Ik was opzoek naar een manier om simcity 3000 onder XP te draaien en kwam dit topic tegen. En hierop wilde ik reageren. En aangezien het topic niet gesloten is zou het toch moeten kunnen.
En de regels zijn verander onder tussen in die 5 jaar, en opsom topic zin niet meer toegestaan. (staat ook in de regels) Maar als de mods het open laten wilt nog niet zeggen dat ze toe gestaan zijn, ze kunnen ook niet alle oude topic na gaan lopen. Zijn er paar 100.000 stuks of zo
[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 13-10-2007 17:29 ]

verder snap ik niet wat er leuk is aan 5 jaar ouwe koeien
lol indd, je krijgt zelfs een waarschuwing, "weet je zeker dat je deze koe uit de sloot wilt halen, hijs godse oud".GoldenSample schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:26:
ik snap echt niet hoe mensen Trafic giant niet de bom kunnen vinden, vond het echt een dope game!
verder snap ik niet wat er leuk is aan 5 jaar ouwe koeien
Maar ik ben het over het algemeen wel eens, met de spellen, vooral simcity 3000 was echt schijt.
hoi
Misschien moet je het ook niet spelen op een 9" monitor?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:
RRT2 heerscht
Ik ga mezelf populair maken: De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. WarCraft II was toen mijn spel, lekker grote poppetjes
Dit topic is gesloten.