'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
eerst dacht ik dat het wel tof was, robotjes maken die andere robotjes molt, maar daarna begreep ik dat het er gewoon op neer kwam hoe goed je random robotjes kunt laten genereren en vond ik het maar een beetje lomp.
Verwijderd
die begreep ik wel, maar kwam gewoon niet in verder...
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Ik snap het spelelement niet
Who is John Galt?
Verwijderd
Misschien domme vraag, maar wat begrijp je er niet aan? Ik heb UREN aan dat spel besteed, en vind het nog steeds geweldig spel!Op woensdag 24 oktober 2001 22:27 schreef arko19 het volgende:
traffic giant
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Summoner, is dat vet????Op woensdag 24 oktober 2001 23:16 schreef kyle_2000 het volgende:
>Summoner

Het is FRIET!
Ik snap er simpelweg niets van.
Ja en 7th Guest (waarschijnlijk omdat ik toen te jong was om de puzzels te kunnen lezen (het engels) laat staan kunnen oplossen... jaar of 10 was ik toen geloof ik
Verwijderd
Ik bedenk er net nog 1, Gangsters. Ik begon altijd goed, totdat ik op een gegeven moment een kwart van de stad had, en dan gingen al die kl*tewinkeliers ed naar een concurrerende bende
Fun while it lasted: World Community Grid!
Dat is denk ik omdat jij een van de weinigen bent die het niet begrijptOp donderdag 25 oktober 2001 00:21 schreef scorpionv het volgende:
Ik sta er van te kijken dat niemand onze hype/flop Black&White heeft genoemd. Wat een wazig klotebeest in die game zeg!
Ik zou ook niet weten wat er nou niet aan te begrijpen valt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat snap je daar nou niet aan?Op donderdag 25 oktober 2001 00:18 schreef Brabus het volgende:
Alice
Is toch gewoon lopen hakken lopen hakken
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Op woensdag 24 oktober 2001 22:29 schreef 007 het volgende:
Zo'n beetje alles wat met 'space' te maken heeft. En van die RPG's met al die fantasy-bullshit, dat is voor mij echt te ver van de wereld af.
Die RPG's 0wnen u all
Tijdens de release was het nog niet af en de handleiding was een grote puzzle. Werkelijk niet te snappen. Vervolgens is in de loop van de jaren door een woud van patches en patches van patches de game wat beter speelbaar gemaakt.
De game gaf aanleiding tot het ontstaan van een groot forum waarin men het spel of tot op de bodem afkraakte of de hemel inprees. Ook de gameontwerper zelf, Derek Smart, kwam zo nu en dan voorbij wanneer hij vond dat de negatieve sentimenten wat al te zeer de boventoon gingen voeren. Verbaal wild om zich heen meppend ging hij dan de discussie aan wat steevast ontaardde in massale scheldpartijen.
De beste man had gewoon een te groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Battlecruiser Millennium schijnt echter beter te zijn.
Maar toen ik wat ouder was en de disktes ereens bij pakte, heb ik 'm super veel gespeelt !
Uch! & Vikings snapte ik ook niet, nu allemaal wel.
Verwijderd
> Alone in the dark 5
Verwijderd
IQOp donderdag 25 oktober 2001 02:53 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Wat is is je IQ, misschien ligt ut daaraan
Verwijderd
heheOp donderdag 25 oktober 2001 05:24 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
I want my mommy
Die RPG's 0wnen u all
een spel dat ik niet snapte... hmmmmmmz
ik heb diablo 2 nooit gesnapt
je bent alleen maar bezig met enge ventjes in elkaar te hakken, en naarmate je sterker word kan je grotere ventjes in elkaar hakken.... mja... het is maar wat je leuk vind
Iets beters dan SimCity 2000 (for Windows) bestaat er voor mij niet echt in de SimCity universe
C:\>_
whaha.. briljant spel! zit met expert al bijna onder de 1.30Op woensdag 24 oktober 2001 23:22 schreef bazs2000 het volgende:
Mijnenveger.
Ik snap er simpelweg niets van.
heist is meest wazige kut spel. kan level 1 niet eens uitspelen...
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Verder snap ik niet wat velen in single player 3D shooters zien... dat snap ik dus echt niet. Multiplayer wel ,da's gewoon leuk, maar single player kon zelfs Half-Life me niet boeien...
If nothing is written below, I was the last to reply...
The devil is in the details.
Verwijderd
ANNO 1602 roeleert de pan uit!Op donderdag 25 oktober 2001 02:50 schreef ubermaestro het volgende:
Anno 1602
Ik kan niet wachten tot de opvolger, ANNO 1503 uit is.
-Mijnenveger (snap er na al die jaren nog steeds geen hol van)
-Privateer 2 (althans het einde ervan; werkelijk het uberwazigste verhaal en een onbegrijpelijke (slecht te verstaan) endsequence)
-Outpost (als je dacht dat Sim City 3000 moeilijk was, think again)
-Battlecruiser 3000 A.D. (complete mislukking, ultracomplex en tevens ultrabuggy, plus een hyperactieve ontwerper die niet voor rede vatbaar was/is)
Lijkt meer op de voorganger danOp donderdag 25 oktober 2001 13:49 schreef SunStorm het volgende:
[..]
ANNO 1602 roeleert de pan uit!
Ik kan niet wachten tot de opvolger, ANNO 1503 uit is.
Mijne is Dr.Who toen ik nog een heel klein menneke was
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Het begon met die gare besturing. Schokte ook telkens ivm cdrom.
Toen moest ik van die vage miracles maken enzo, en toen snapte ik er echt niks van, en was de shit-delete combinatie snel gevonden.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Wordt toch eens tijd voor een goede tutorial.
Yeah, I'm not alone!Op donderdag 25 oktober 2001 14:26 schreef DeathKnight het volgende:
Black & White.
Het begon met die gare besturing. Schokte ook telkens ivm cdrom.
Toen moest ik van die vage miracles maken enzo, en toen snapte ik er echt niks van, en was de shit-delete combinatie snel gevonden.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Verwijderd
Nee hoor, tis echt de opvolger ervan.Op donderdag 25 oktober 2001 14:11 schreef Kezmanatic het volgende:
Lijkt meer op de voorganger dan
Komt pas uit 1ste kwartaal 2002.
anno 1503 is de prequel, dat is een sequel (opvolger) die zich voor de originele versie afspeelt (of gewoon voor de vorige versie afspeeltOp donderdag 25 oktober 2001 15:04 schreef SunStorm het volgende:
[..]
Nee hoor, tis echt de opvolger ervan.
Komt pas uit 1ste kwartaal 2002.
The devil is in the details.
Als ik begin wordt ik steeds meteen neer geschoten als ik iets probeer te overvallen
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
2. Riven Dagen aan besteed en op en gegeven moment maar een boekje gekocht waar alle oplossingen in stonden want ik werd er gek van

tampert, kriminalpolizei
Anno 1602 is meesterlijk, ontzettend veel aspecten en ontzettend veel verschillende gebouwtjes en stuff, erg uitgebreid spel. Kan me wel voorstellen dat je er nix van snapt, maar als je het door hebt wil je nix anders meerOp donderdag 25 oktober 2001 02:50 schreef ubermaestro het volgende:
Anno 1602
Dat bedoel ik dus ook SunstormOp donderdag 25 oktober 2001 15:57 schreef Marc00 het volgende:
[..]
anno 1503 is de prequel, dat is een sequel (opvolger) die zich voor de originele versie afspeelt (of gewoon voor de vorige versie afspeelt)
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
En een spel waarbij je een boer moet zijn. Tis al een tijd geleden, dus ik weet de titel niet meer
Alle microsoft flight simulators begrijp ik ook geen reet van.
Myst, begrijp ik wel, alleen die puzzels zijn zo onlogisch als wat.
Startrek dominion wars snap ik ook niet helemaal, maar dat vond ik ook geen leuk spel
Dat was het wel denk ik
4 was echt super makkelijkOp donderdag 25 oktober 2001 16:42 schreef Kramy het volgende:
Monkey island 1,2,4......3 was nog net te doen..
Ik ga denk ik toch wel voor Myst en Riven, daar word je echt ziek van.. Exile is gelukkig stuk beter (kan je nagaan, het eerste stuk is me gewoon gelukt
Kijk, dat snap ik dan weer nietSim City. Ik heb een paar jaar geleden heel dapper Sim City 3000 gekocht, maar ik snap er werkelijk geen hout van.
Simcity is zeker moeilijker maar om nu te zeggen dat je er niets van begrijpt (stad opbouwen dmv belastingen en leningen) vind ik gek...
* blouweKip heeft toch regelmatig from scratch een stad gebouwd in sc3000 (zonder geld-cheat oid)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Na 3x proberen had ik er schoon genoeg van, maar ik zal wel iets essentieels vergeten zijn ofzo...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je ergens RSI van krijgt is dat een lening in een cheatgame van Transport Tycoon terugbetalen...
100 miljoen in stukkies van 10000
Verwijderd
Ik snapte mijn god niet wat ik moest doen, iedereen schoot op me en ik kan niet eense vooruit
Misschien had ik een boekje moeten hebben
Snap ik ook niet, zo moeilijk was het toch niet? Ik vond het altijd wel leuk, zo'n stadje bouwenOp donderdag 25 oktober 2001 17:20 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Kijk, dat snap ik dan weer niet
Simcity is zeker moeilijker maar om nu te zeggen dat je er niets van begrijpt (stad opbouwen dmv belastingen en leningen) vind ik gek...
* blouweKip heeft toch regelmatig from scratch een stad gebouwd in sc3000 (zonder geld-cheat oid)
Hardstikke leuk beetje mafia praktijken en een winkeltje inrichten. Maar "goede" pizza's maken zonder handleiding...
MVG
Ow, da's juist supervet man! Ik heb het op mn telefoon, en op kan je t ook spelen, staat ook wel een uitleg. Je moet het echt proberen hoor, echt reeete verslavend spelletje!Op donderdag 25 oktober 2001 16:01 schreef Evilernie het volgende:
1. Reversi(supervaag maar dat zal wel aan mn iq liggen)
BreadFan
(die niet wil zeggen dat hij nu wel zo'n hoog iq heeft
Klinkt raar maar er zatet 96 levels in en ik ben nooit verder gekomen dan 94
Wing Commander 2. Ben telaat aan het spel begonnen. Het was al te oud.
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Die handleiding was ook supervaag. Er stond wel in wat je moest doen, maar niet hoe. Als iemand weet hoe je een winkeltje begint, en vandaaruit illegale praktijken runt...
Verwijderd
- Tomb Raider (alle delen)
Dit zijn voor mij echte vage spellen, want ik snap(te) niet wat hier leuk aan moet zijn en wat het doel hierin moet zijn
Jaaaaaa die heb ik ook veel gespeeld maar ik heb het nooit uit kunnen spelen omdat ik gewoon niet verder kwam. Ik heb die walkthrough net gelezen en nu blijkt dat je het zonder de handleiding helemaal niet kunt oplossen (code van de kluis en het boek in de boekenkast staan in de handleiding vermeld)....alsof de meeste c64 spellen die ik had origineel warenOp woensdag 24 oktober 2001 22:19 schreef Nappa het volgende:
The Detective Game, ook een C64 spel. Moest je de moordenaar ontmaskeren in een landhuis. Dat was vet moeilijk, daar kon ik dus nooooooit uitkomen. Toen ik laatst de walkthrough vond op internet heb ik het nog een keer geprobeerdmaar zelfs toen lukte het niet??
![]()
Ja!, dan heb een je een siemens. Van die uitleg snap ik ook niks op die siemens maar ik snapte het al niet met de at van men pa in '91...
tampert, kriminalpolizei
It seemed like a good idea at the time
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Heb je helemaal goed.Op vrijdag 26 oktober 2001 00:30 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Ja!, dan heb een je een siemens. Van die uitleg snap ik ook niks op die siemens maar ik snapte het al niet met de at van men pa in '91...
Suc6!
Verwijderd
Ik snap er werkelijk helemaal niks van.
Verwijderd
En jij moe je onschuld bewijzen... uuuuuren gespeeld, nooit uitgekomen....
Cd bijna t raam uit geflikkerd enzo, hehe
/me vindt Sim City all versions zwaar roeleren
Verwijderd
dat heb ik nooit echt gegrepen.......
daardoor vond ik het waarschijnlijk ook nooit een leuk spel
settlers serie is bagger
en baldurs gate heb ik maar de demo van geinstalleerd (deel 2) maar ik kon er ook niet echt inkomen, net zoals diablo
Het komt meestal gewoon omdat je geen zin hebt om je in een game te verdiepen, omdat het je niet interesseert.
Silver is ook een rpg en die vond ik wel super tof
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Forsaken roeltOp donderdag 25 oktober 2001 22:52 schreef Tha_Freeser het volgende:
- Forsaken
En van Reversi snap ik ook geen ruk
Verder, uhm, niet veel..
ja, een spel waar ik de naam van kwijt ben. Je bent een alien en je moet in een ruimteschip een soort AOE doen, met allemaal economische shit.
Ik kon nog geen gebouw uit de grond krijgen
Deze kreeg ik samen met Destruction Derby 2 bij m'n Matrox Mystik kaart die ien mij vorige bak lag (P200)
Het enige nadeel deze spellen waren speciaal aangepast voor die Mystik en willen voor geen meter onder een andere lopen.
Voor die 1e 2 maakt dat niet zoveel uit, Maar DD2 zou ik nog wel eens willen spelen
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
O ja, Sim city alle versies zijn echt super. Kan er gewoon nog steeds geen genoeg van krijgen!
p.s. als je simcity maar lang genoeg speelt dan snap je het wel!
Was er ook aardig goed in.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik wist wel hoe ik moest schieten enzo maar ik wist noooit waar ik heen moest.
Nooit verder gekomen dan level 1/2
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
same here, was wel ergens in level 20/30 heel ver, maar op een gegeven moment had ik er gewoon in 1 keer geen zin meer.Op dinsdag 30 oktober 2001 04:35 schreef BigB het volgende:
Tomb Raider 1 op de ps1
Ik wist wel hoe ik moest schieten enzo maar ik wist noooit waar ik heen moest.
Nooit verder gekomen dan level 1/2
owja de sims, ik starte het op en het level/spel whatever begon, meteen weer afgesloten, met ctrl+alt+del nog wel, had geen flauw idee wat ik moest doen hoe het werkte en de allergrootste reden, "waarom" . met andere woorden ik vond het vrij een nutteloos spel met geen doel.Op dinsdag 30 oktober 2001 10:11 schreef Artcore_Trooper het volgende:
The Sims
Wat is er leuk aan
Elk spel is toch nutteloos??? Elk spel is gewoon een vorm van tijdverdrijf...Op dinsdag 30 oktober 2001 10:17 schreef Mister_X het volgende:
[..]
owja de sims, ik starte het op en het level/spel whatever begon, meteen weer afgesloten, met ctrl+alt+del nog wel, had geen flauw idee wat ik moest doen hoe het werkte en de allergrootste reden, "waarom" . met andere woorden ik vond het vrij een nutteloos spel met geen doel.no offence aan sims spelers.
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:17 schreef Mister_X het volgende:
[..]
... een nutteloos spel met geen doel....
whoeah, dat klinkt net als vroeger dat je een patatje met zonder mayo wou...
no offence to Mister_X
Verwijderd
Machtig mooi spel, alleen het geluk is nooit bij meEen tijdje gelden schreven een paar mensen
Mijnenveger
Niet de snelste tijd maar goed:

In times of war the law falls silent
Dit was dan ook vaak de reden dat een spel niet leuk was, bedenk ik me net.
Nothing is impossible
Dit topic is gesloten.