Spellen die jij niet begreep.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 15:45
Is al een tijdje geleden, maar van Hexen2 snapte ik geen ene reet, meteen in het begin kwam ik al niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm als ik dit zo lees dan vind ik het echt bruut raar hoor.
damn hoe kun je spelen als dune1,simcity,minesweep,reversi etc.. nou niet snappen?

ok toe gegeven spellen als myst enzo zijn moeilijk.
maar het is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken hoe iets werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gangsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb geloof ik al sinds windows 3.11 solitaire en freecell, en nog steeds snap ik er niks van....

ook nooit zin gehad handleiding door te lezen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
3rd Millenium. Je moest een land opbouwen en de wereld veroveren of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLY!

een compleet onbegrijpelijk spel. je moest om een beetje omhoog te komen minstens een week de handleiding doorlezen van maarliefts 356 blz...........gaap.....Gaap......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het leuke van sims was om een huis te bouwe *D
maar verder was het een puur bolus spel
en wat is de lol om een ventje een beetje in een huis te laten kapot vervelen :?
ik verveelde me zelf nog veel erger :r
weer een cd'tje geslacht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Op dinsdag 30 oktober 2001 20:06 schreef StratoS_V2.0 het volgende:

...

Als je veel geduld hebt is het niet moeilijk, maar ik heb niet zo veel geduld :) En dan is de lol er snel af als je constant in rondjes loopt of rijdt.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Microsoft Train Simulator.

En omdat de grapighs er ook niet uitzagen heb ik em maar weer doorverkocht ( + winst! ;) )

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zelfs ik snap Sim City 3000. Waarom snappen zovelen het nou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Geloof het of niet, maar ik snapte er geen bal van DoomII. Raakte steeds verdwaald :) . Verder dan level2 ben ik nooit gekomen.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappa
  • Laatst online: 27-06 00:10

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Schiet me nog een te binnen: Ultima 1. Ik had nog nooit een ultima gespeeld, maar ik dacht 'och dan begin ik maar eens met deel 1'. Manual er bij, het lukte nog redelijk, maar ik kwam helemaal niks verder. Ik zat al 100x op het maximum level, ik dacht dat je de dungeons in moest. Walkthrough erbij, bleek dat helemaal niet van belang te zijn |:( |:(

Khaine: :) leuk, maar hier zijn de échte diehards te vinden. (Mijn beste scores zijn 8 42 188, ik snap niet hoe die lui het voorelkaar krijgen...)

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Dat heb ik ook vaak, Verdwalen bij al die gangen die allemaal hetzelfde zijn. Bij shooters heb ik dat standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Laatst online: 14-10 21:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Op vrijdag 02 november 2001 00:11 schreef Blaise het volgende:
Dat heb ik ook vaak, Verdwalen bij al die gangen die allemaal hetzelfde zijn. Bij shooters heb ik dat standaard.
Verdwalen én misselijk worden van al dat gedraai.. bah.

Doom, rise of the triads, Wolfenstein... weet ik veel allemaal - niks voor mij. Geef mij maar een adventure!

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Kvond eigenlijk alles na Doom en Prince of Persia gewoon ruk.
Speel nooit meer games, heel af en toe Red Alert omdat ik die eens voor mijn verjaardag gehad heb. Na een uurtje heb ik weer genoeg gespeeld voor een half jaar :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

MS Trainsimulator!!!
Je rijdt simpelweg in een trein (daar hoef je helemaal niets voor te kunnen;alleen de rem eraf en gas geven)
Ik heb die trein nog nooit kunnen crashen,ook al ga je volgas over wissels en bochten etc.!!!!!!!
Heb je je missie volbracht, zie je allen maar dat je een paar stations hebt gemist enzo.
Ik snap het waarschijnlijk wel, ,maar het is gewoon saai!!!!!!,
Iemand andere ervaringen?!!, met die add-ons ofzo?!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 22:26 schreef justmental het volgende:
boter, kaas en eieren.
Ik snap het spelelement niet ;)
Same here.

Boter, kaas en eieren... :Z :Z :Z

Jeugdtrauma's...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 02:01
SimCity 3000 is hartstikke simpel, en vind dat er wel een 4000 mag komen, het spel is vet 1337 man! Alleen SimCity 2000 was de bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 15:36
Gangsters 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 16:01 schreef Evilernie het volgende:
1. Reversi :? (supervaag maar dat zal wel aan mn iq liggen)
Reversi heb ik ook nooit begrepen. Ik was wel 8 of zo toen ik het een keer heb geprobeerd.
Op donderdag 25 oktober 2001 16:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Euh... otherside heette een spel geloof ik die ik niet begreep. Het was een soort simcity in de hel of hemel...
Afterlife. Supercool spel. Het valt mij op dat veel mensen moeite hebben met simulatie-spellen. (Zoals simcity, civilization, ....tycoon, etc.) Terwijl dat dit naar mijn mening de coolste spellen zijn. Black en White is ook cool, maar je moet wel goed door hebben hoe je, je creature dingen leert. En patch 1.1 draaien helpt ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 20:06 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
mmm als ik dit zo lees dan vind ik het echt bruut raar hoor.
damn hoe kun je spelen als dune1,simcity,minesweep,reversi etc.. nou niet snappen?

dune1 kan ik nog wel snappen er zat wellis een fout in als je van dat water ging drinken dat je over de hele wereld contact kon hebben de ene keer ging dat goed en de andere gebeurde er niks en kon je leuk opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 23:16 schreef kyle_2000 het volgende:
HEEL VEEL TYCOON SPELLEN woops caps :)
>Heist
>Summoner
>Dragon Riders
Traffic Gaint
snapte jij dat spel niet? het een fantastisch leuk spel :Y)
vraag maar raak *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 00:30 schreef twmc het volgende:

Verdwalen én misselijk worden van al dat gedraai.. bah.

Doom, rise of the triads, Wolfenstein... weet ik veel allemaal - niks voor mij. Geef mij maar een adventure!
bij dat draaien wordt ik zelf nooit zo misselijk, maar als iemand anders speelt kan mijn maag dat ook niet aan.

ADVENTURES SCHOPPEN HARD KONT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 01:31

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik kan me nog iets herinneren van een of andere game dat de aarde aangevallen werd door erg machtige aliens.. ik ben de naam kwijt, maar het begon dus met dat al je satellieten uitvielen, en daarna landden er dan aliens .. het was een spel in de C&C stijl; maar nooit kunnen begrijpen hoe je iets kon bouwen of wat dan ook..
Ok, ik had dan ook geen handleiding :)

Verder eigenlijk nog nooit problemen gehad met een game (qua snappen hoe het werkt dus)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 21:45 schreef MarkyB het volgende:
traffic giant :?
offtopic:
heb jij een groot plaatje van die bak in je icon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Simcity3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

myst, riven, exile
De graffics zijn geweldig, maar ik snapper de balle nie van :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
SimCity reeks
Railroad Tycoon
PizzaTycoon
Traffic Giant
e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 13:10
Naja als ik een spel niet snapte dan ging ik me best doen om het wel te snappen... dus ik snapte ieder spel, snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:48

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Alle RPG's, ik heb me een keer voorgenomen om met BG2 te beginnen, dus ik de demo geinstalleerd, crashte ie steeds...bagger...dan niet :(. Diablo2 ook, ik snap hoe mensen zich daar in kunnen inleven.
* handige_harrie kan zich wel weer helemaal inleven in Outcast daarentegen (prachtspel :9~)

Flightsims, helaas, lijkt me hartstikke mooi, ik kan ook wel een beetje vliegen, maar als ik al die metertjes zie, en termen hoor in sommige topics hier, dan gaat het me duizelen.

Gangsters, hoe moet je in hemelsnaam _beginnen_?

Alpha Centauri, Civ3 kan ik nu wel zonder problemen en zonder boekje spelen. En het is nog leuk en tijdrovend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15:40
RPG/adventures en space games. nooit iets aangevonden en lijken me te moeilijk. heb wel es een RPG gespeeld, weenie meer welke maar in ieder geval moest ik er teveel bij nadenken en das nou net wat ik niet teveel wil doen bij games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 22:09
Railroad tycoon 2 heb ik nooit begrepen, kwam mede door dat ik nog op de baisschool zat en de gehele game is het engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:25
RRT2 heerscht :)

Ik ga mezelf populair maken: De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. WarCraft II was toen mijn spel, lekker grote poppetjes ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:
I" De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. "
De eerste C&C was juist mijn spel! Heerlijk als ik er een aan terug denk. Legers domme mannetjes op een lelijk en onoverzichtelijke speel omgeving. Oké, toen dacht ik woooow wat een realisme, super mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ja laten we een opsom topic van 5 jaar terug nog eens kicken. :P

Zijn deze opsom topics nog wel toegestaan?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
mad_max234 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:15:
Ja laten we een opsom topic van 5 jaar terug nog eens kicken. :P

Zijn deze opsom topics nog wel toegestaan?
Ik was opzoek naar een manier om simcity 3000 onder XP te draaien en kwam dit topic tegen. En hierop wilde ik reageren. En aangezien het topic niet gesloten is zou het toch moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:48
Tuurlijk. Necroposten for the win man :P

Cap & Co is een spel wat ik nooit gesnapt heb. Meestal kwam ik wel een eindje, maar liep ik gewoon enorm vast zonder dat ik wist hoe en wat en waar ik verder zou moeten. Ik was wel zeven ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Taarmen schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:20:
[...]

Ik was opzoek naar een manier om simcity 3000 onder XP te draaien en kwam dit topic tegen. En hierop wilde ik reageren. En aangezien het topic niet gesloten is zou het toch moeten kunnen.
Nee, dat staat in de regels dat je niet zonder goede reden een topic dat ouder is dan 2 weken niet kick. De datum boven de posten die ouder zijn dan 2 weken zijn niet voor niks rood, kan je het heel makkelijk zien ;)

En de regels zijn verander onder tussen in die 5 jaar, en opsom topic zin niet meer toegestaan. (staat ook in de regels) Maar als de mods het open laten wilt nog niet zeggen dat ze toe gestaan zijn, ze kunnen ook niet alle oude topic na gaan lopen. Zijn er paar 100.000 stuks of zo :+

[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 13-10-2007 17:29 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
dat ET in dit hele topic nog geen een keer is genoemd... heb nooit begrepen wat daar de bedoeling van was.. random in gaten vallen, af en toe achterna gezeten worden en gele dingentjes oppakken ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik snap echt niet hoe mensen Trafic giant niet de bom kunnen vinden, vond het echt een dope game!

verder snap ik niet wat er leuk is aan 5 jaar ouwe koeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 15:03
GoldenSample schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:26:
ik snap echt niet hoe mensen Trafic giant niet de bom kunnen vinden, vond het echt een dope game!

verder snap ik niet wat er leuk is aan 5 jaar ouwe koeien ;)
lol indd, je krijgt zelfs een waarschuwing, "weet je zeker dat je deze koe uit de sloot wilt halen, hijs godse oud".

Maar ik ben het over het algemeen wel eens, met de spellen, vooral simcity 3000 was echt schijt.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:

Ik ga mezelf populair maken: De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. WarCraft II was toen mijn spel, lekker grote poppetjes ;)
Misschien moet je het ook niet spelen op een 9" monitor? ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Flinke kick + opsomtopic :X
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.