Is al een tijdje geleden, maar van Hexen2 snapte ik geen ene reet, meteen in het begin kwam ik al niet verder...
Verwijderd
mmm als ik dit zo lees dan vind ik het echt bruut raar hoor.
damn hoe kun je spelen als dune1,simcity,minesweep,reversi etc.. nou niet snappen?
ok toe gegeven spellen als myst enzo zijn moeilijk.
maar het is toch niet zo moeilijk om uit te zoeken hoe iets werkt?
damn hoe kun je spelen als dune1,simcity,minesweep,reversi etc.. nou niet snappen?
Verwijderd
k heb geloof ik al sinds windows 3.11 solitaire en freecell, en nog steeds snap ik er niks van....
ook nooit zin gehad handleiding door te lezen ofzo...
ook nooit zin gehad handleiding door te lezen ofzo...
3rd Millenium. Je moest een land opbouwen en de wereld veroveren of zo.
Verwijderd
FLY!
een compleet onbegrijpelijk spel. je moest om een beetje omhoog te komen minstens een week de handleiding doorlezen van maarliefts 356 blz...........gaap.....Gaap......
een compleet onbegrijpelijk spel. je moest om een beetje omhoog te komen minstens een week de handleiding doorlezen van maarliefts 356 blz...........gaap.....Gaap......
Verwijderd
het leuke van sims was om een huis te bouwe 
maar verder was het een puur bolus spel
en wat is de lol om een ventje een beetje in een huis te laten kapot vervelen
ik verveelde me zelf nog veel erger
weer een cd'tje geslacht
maar verder was het een puur bolus spel
en wat is de lol om een ventje een beetje in een huis te laten kapot vervelen
ik verveelde me zelf nog veel erger

weer een cd'tje geslacht
Als je veel geduld hebt is het niet moeilijk, maar ik heb niet zo veel geduldOp dinsdag 30 oktober 2001 20:06 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
...
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Microsoft Train Simulator.
En omdat de grapighs er ook niet uitzagen heb ik em maar weer doorverkocht ( + winst!
)
En omdat de grapighs er ook niet uitzagen heb ik em maar weer doorverkocht ( + winst!
🌞🍃
Geloof het of niet, maar ik snapte er geen bal van DoomII. Raakte steeds verdwaald
. Verder dan level2 ben ik nooit gekomen.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Schiet me nog een te binnen: Ultima 1. Ik had nog nooit een ultima gespeeld, maar ik dacht 'och dan begin ik maar eens met deel 1'. Manual er bij, het lukte nog redelijk, maar ik kwam helemaal niks verder. Ik zat al 100x op het maximum level, ik dacht dat je de dungeons in moest. Walkthrough erbij, bleek dat helemaal niet van belang te zijn
Khaine:
leuk, maar hier zijn de échte diehards te vinden. (Mijn beste scores zijn 8 42 188, ik snap niet hoe die lui het voorelkaar krijgen...)

Khaine:
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Dat heb ik ook vaak, Verdwalen bij al die gangen die allemaal hetzelfde zijn. Bij shooters heb ik dat standaard.
Verdwalen én misselijk worden van al dat gedraai.. bah.Op vrijdag 02 november 2001 00:11 schreef Blaise het volgende:
Dat heb ik ook vaak, Verdwalen bij al die gangen die allemaal hetzelfde zijn. Bij shooters heb ik dat standaard.
Doom, rise of the triads, Wolfenstein... weet ik veel allemaal - niks voor mij. Geef mij maar een adventure!
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Kvond eigenlijk alles na Doom en Prince of Persia gewoon ruk.
Speel nooit meer games, heel af en toe Red Alert omdat ik die eens voor mijn verjaardag gehad heb. Na een uurtje heb ik weer genoeg gespeeld voor een half jaar
Speel nooit meer games, heel af en toe Red Alert omdat ik die eens voor mijn verjaardag gehad heb. Na een uurtje heb ik weer genoeg gespeeld voor een half jaar
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
MS Trainsimulator!!!
Je rijdt simpelweg in een trein (daar hoef je helemaal niets voor te kunnen;alleen de rem eraf en gas geven)
Ik heb die trein nog nooit kunnen crashen,ook al ga je volgas over wissels en bochten etc.!!!!!!!
Heb je je missie volbracht, zie je allen maar dat je een paar stations hebt gemist enzo.
Ik snap het waarschijnlijk wel, ,maar het is gewoon saai!!!!!!,
Iemand andere ervaringen?!!, met die add-ons ofzo?!!!!!!!!
Je rijdt simpelweg in een trein (daar hoef je helemaal niets voor te kunnen;alleen de rem eraf en gas geven)
Ik heb die trein nog nooit kunnen crashen,ook al ga je volgas over wissels en bochten etc.!!!!!!!
Heb je je missie volbracht, zie je allen maar dat je een paar stations hebt gemist enzo.
Ik snap het waarschijnlijk wel, ,maar het is gewoon saai!!!!!!,
Iemand andere ervaringen?!!, met die add-ons ofzo?!!!!!!!!
Verwijderd
Same here.Op woensdag 24 oktober 2001 22:26 schreef justmental het volgende:
boter, kaas en eieren.
Ik snap het spelelement niet
Boter, kaas en eieren...

Jeugdtrauma's......
SimCity 3000 is hartstikke simpel, en vind dat er wel een 4000 mag komen, het spel is vet 1337 man! Alleen SimCity 2000 was de bomb.
Verwijderd
Reversi heb ik ook nooit begrepen. Ik was wel 8 of zo toen ik het een keer heb geprobeerd.Op donderdag 25 oktober 2001 16:01 schreef Evilernie het volgende:
1. Reversi(supervaag maar dat zal wel aan mn iq liggen)
Afterlife. Supercool spel. Het valt mij op dat veel mensen moeite hebben met simulatie-spellen. (Zoals simcity, civilization, ....tycoon, etc.) Terwijl dat dit naar mijn mening de coolste spellen zijn. Black en White is ook cool, maar je moet wel goed door hebben hoe je, je creature dingen leert. En patch 1.1 draaien helpt ook veel.Op donderdag 25 oktober 2001 16:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Euh... otherside heette een spel geloof ik die ik niet begreep. Het was een soort simcity in de hel of hemel...
Verwijderd
dune1 kan ik nog wel snappen er zat wellis een fout in als je van dat water ging drinken dat je over de hele wereld contact kon hebben de ene keer ging dat goed en de andere gebeurde er niks en kon je leuk opnieuw beginnenOp dinsdag 30 oktober 2001 20:06 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
mmm als ik dit zo lees dan vind ik het echt bruut raar hoor.
Verwijderd
snapte jij dat spel niet? het een fantastisch leuk spelOp woensdag 24 oktober 2001 23:16 schreef kyle_2000 het volgende:
HEEL VEEL TYCOON SPELLEN woops caps
>Heist
>Summoner
>Dragon Riders
Traffic Gaint
vraag maar raak
Verwijderd
bij dat draaien wordt ik zelf nooit zo misselijk, maar als iemand anders speelt kan mijn maag dat ook niet aan.Op vrijdag 02 november 2001 00:30 schreef twmc het volgende:
Verdwalen én misselijk worden van al dat gedraai.. bah.
Doom, rise of the triads, Wolfenstein... weet ik veel allemaal - niks voor mij. Geef mij maar een adventure!
ADVENTURES SCHOPPEN HARD KONT!!!!
Ik kan me nog iets herinneren van een of andere game dat de aarde aangevallen werd door erg machtige aliens.. ik ben de naam kwijt, maar het begon dus met dat al je satellieten uitvielen, en daarna landden er dan aliens .. het was een spel in de C&C stijl; maar nooit kunnen begrijpen hoe je iets kon bouwen of wat dan ook..
Ok, ik had dan ook geen handleiding
Verder eigenlijk nog nooit problemen gehad met een game (qua snappen hoe het werkt dus)
Ok, ik had dan ook geen handleiding
Verder eigenlijk nog nooit problemen gehad met een game (qua snappen hoe het werkt dus)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Op woensdag 24 oktober 2001 21:45 schreef MarkyB het volgende:
traffic giant
offtopic:
heb jij een groot plaatje van die bak in je icon?
heb jij een groot plaatje van die bak in je icon?
SimCity reeks
Railroad Tycoon
PizzaTycoon
Traffic Giant
e.d.
Railroad Tycoon
PizzaTycoon
Traffic Giant
e.d.
Naja als ik een spel niet snapte dan ging ik me best doen om het wel te snappen... dus ik snapte ieder spel, snap je?
Alle RPG's, ik heb me een keer voorgenomen om met BG2 te beginnen, dus ik de demo geinstalleerd, crashte ie steeds...bagger...dan niet
. Diablo2 ook, ik snap hoe mensen zich daar in kunnen inleven.
* handige_harrie kan zich wel weer helemaal inleven in Outcast daarentegen (prachtspel
)
Flightsims, helaas, lijkt me hartstikke mooi, ik kan ook wel een beetje vliegen, maar als ik al die metertjes zie, en termen hoor in sommige topics hier, dan gaat het me duizelen.
Gangsters, hoe moet je in hemelsnaam _beginnen_?
Alpha Centauri, Civ3 kan ik nu wel zonder problemen en zonder boekje spelen. En het is nog leuk en tijdrovend ook.
* handige_harrie kan zich wel weer helemaal inleven in Outcast daarentegen (prachtspel
Flightsims, helaas, lijkt me hartstikke mooi, ik kan ook wel een beetje vliegen, maar als ik al die metertjes zie, en termen hoor in sommige topics hier, dan gaat het me duizelen.
Gangsters, hoe moet je in hemelsnaam _beginnen_?
Alpha Centauri, Civ3 kan ik nu wel zonder problemen en zonder boekje spelen. En het is nog leuk en tijdrovend ook.
RPG/adventures en space games. nooit iets aangevonden en lijken me te moeilijk. heb wel es een RPG gespeeld, weenie meer welke maar in ieder geval moest ik er teveel bij nadenken en das nou net wat ik niet teveel wil doen bij games.
Railroad tycoon 2 heb ik nooit begrepen, kwam mede door dat ik nog op de baisschool zat en de gehele game is het engels is.
RRT2 heerscht 
Ik ga mezelf populair maken: De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. WarCraft II was toen mijn spel, lekker grote poppetjes
Ik ga mezelf populair maken: De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. WarCraft II was toen mijn spel, lekker grote poppetjes
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De eerste C&C was juist mijn spel! Heerlijk als ik er een aan terug denk. Legers domme mannetjes op een lelijk en onoverzichtelijke speel omgeving. Oké, toen dacht ik woooow wat een realisme, super mooi.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:
RRT2 heerscht
I" De originele Command & Conquer was m.i. een zaadspel van de bovenste plank. Vooral het aansturen van de infanterie; die gastjes waren amper uit elkaar te houden, ik geloof dat de ene soort een witte pixel bij zich had en de ander een blauwe of een rode. Totaal onoverzichtelijk. "
Ja laten we een opsom topic van 5 jaar terug nog eens kicken. 
Zijn deze opsom topics nog wel toegestaan?
Ik was opzoek naar een manier om simcity 3000 onder XP te draaien en kwam dit topic tegen. En hierop wilde ik reageren. En aangezien het topic niet gesloten is zou het toch moeten kunnen.mad_max234 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:15:
Ja laten we een opsom topic van 5 jaar terug nog eens kicken.
Tuurlijk. Necroposten for the win man 
Cap & Co is een spel wat ik nooit gesnapt heb. Meestal kwam ik wel een eindje, maar liep ik gewoon enorm vast zonder dat ik wist hoe en wat en waar ik verder zou moeten. Ik was wel zeven ofzo
Cap & Co is een spel wat ik nooit gesnapt heb. Meestal kwam ik wel een eindje, maar liep ik gewoon enorm vast zonder dat ik wist hoe en wat en waar ik verder zou moeten. Ik was wel zeven ofzo
Nee, dat staat in de regels dat je niet zonder goede reden een topic dat ouder is dan 2 weken niet kick. De datum boven de posten die ouder zijn dan 2 weken zijn niet voor niks rood, kan je het heel makkelijk zienTaarmen schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:20:
[...]
Ik was opzoek naar een manier om simcity 3000 onder XP te draaien en kwam dit topic tegen. En hierop wilde ik reageren. En aangezien het topic niet gesloten is zou het toch moeten kunnen.
En de regels zijn verander onder tussen in die 5 jaar, en opsom topic zin niet meer toegestaan. (staat ook in de regels) Maar als de mods het open laten wilt nog niet zeggen dat ze toe gestaan zijn, ze kunnen ook niet alle oude topic na gaan lopen. Zijn er paar 100.000 stuks of zo
[ Voor 20% gewijzigd door mad_max234 op 13-10-2007 17:29 ]
dat ET in dit hele topic nog geen een keer is genoemd... heb nooit begrepen wat daar de bedoeling van was.. random in gaten vallen, af en toe achterna gezeten worden en gele dingentjes oppakken ?

ik snap echt niet hoe mensen Trafic giant niet de bom kunnen vinden, vond het echt een dope game!
verder snap ik niet wat er leuk is aan 5 jaar ouwe koeien
lol indd, je krijgt zelfs een waarschuwing, "weet je zeker dat je deze koe uit de sloot wilt halen, hijs godse oud".GoldenSample schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:26:
ik snap echt niet hoe mensen Trafic giant niet de bom kunnen vinden, vond het echt een dope game!
Maar ik ben het over het algemeen wel eens, met de spellen, vooral simcity 3000 was echt schijt.
hoi
Misschien moet je het ook niet spelen op een 9" monitor?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:
RRT2 heerscht
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.