Als sinds enkele jaren (altijd al), heb ik moeite om te willen leven. Ik heb al vele psychiatrische onderzoeken moeten ondergaan, en ze zeiden dat ik hoogbegaafd was (IQ 150-160 of zo) en dat ik asperger had. Asperger is een speciale, 'lichtere' vorm van autisme. (Op de Nederlandse tv was er trouwens een uitzending over asperger, ik woon wel in belgië maar ik heb het toch gezien.)
Nu denk ik steeds aan zelfmoord (al vanaf dat ik het woord ken), aan waarom ik eigenlijk nog leef, van kindsaf wordt ik gepest, scheef bekeken en als raar bestempeld, hoewel ik er normaal uit zie. Om niet op te vallen moet ik al héél veel toneel spelen. Ik heb problemen met sociale contacten en gevoelens van mijn eigen kan ik niet goed uitdrukken, en van anderen kan ik ze niet goed interpreteren. Ik voel me altijd eenzaam, misbegrepen en zinloos, en elke dag elk uur elke minuut elke seconde wordt ik er mee geconfronteerd. Op school zeggen ze ook dat ik er een eind aan moet maken.
Eigenlijk heb ik nog nooit echt gelukkig kunnen zijn. Elke keer dat een ander dolgelukkig zou zijn, was ik misschien gewoon niet zoooo ongelukkig als anders. Het moet verrijkend zijn denk ik, echt geluk. Ik zal het wel nooit kunnen meemaken.
Over zelfverminking (enkele berichten hierboven): ik heb dat ook gedaan en doe dat nog, ik vemink me zelf met een mes of zo als ik kwaad ben, op mij bovenarm of zo, een plaats waar niemand het kan zien. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen en die pijn dat verdooft even, ik moet toch al zoveel pillen slikken, misschien heb ik daarom geen pijn.
Als ik zelfmoord zou plegen zou het met een revolver zijn, de kans dat je als een kasplant verder moet leven na een overdosis is groot, en jezelf ophangen of zo is ook moeilijker, een geweer is een makkelijkere weg denk ik.
Meteen ook een van de grootste redenen waarom ik dit nog niet gedaan heb.
Over mijn ouders zit ik eigenlijk niet zoveel in voor na mijn dood, het klinkt misschien hard, maar ik voel geen enkele affiniteit met hen, en ik zou ze ook niet missen. Waarschijnlijk vinden jullie dit ziek klinken, en waarschijnlijk hebben jullie gelijk ook.
Ondertussen heb ik nog een gebroken hart ook (al veel te lang), het is mijn eigen domme schuld dan ook nog. Als je alles gelezen hebt kan dit wat contradictorisch klinken, maar ik denk dat ik gewoon een onderscheid maak tussen veronderstelde genegenheid/liefde en liefde die niet vanzelfsprekend is.
Waarom leef ik eigenlijk, wie zou er wat om geven, om mij, ik heb geprobeerd echt waar met de mensen begaan te zijn, vrienden te maken enz. maar het gaat gewoon niet. Of ze nu morgen, volgende week of binnen 75 jaar een zerk boven mijn kop zetten: wat i het verschil? 1 dag, 1 week of 75 jaar verdriet?
Nu ik er zo over nadenk is de kans dat ik binnen één/enkele maanden/jaren nog zal leven, niet echt bijster groot, maar ik hoop dat er door deze topic en de mensen die gepost hebben, er toch nog iemand een mooi leven kan hebben.
dat hoop ik echt

nog veel geluk (nee niet succes, alles draait om succes en prestaties nu en dat steekt echt tegen) in dit leven of in een ander, en mochten we elkaar daar tegenkomen, tot dan
b.t.w. ik heb dit twee keer moeten tijpen omdat m'n pc
gecrasht was pfffff
nicholas.taylor@pandora.be