-=Radeon Topic 23, Radeon 8.5K is er !/?=-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 899 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ja je leest het goed, de Radeon 8500 is mondjesmaat beschikbaar in de VS, maar een NIET ONOVERKOMBAAR probleem schetst zich aan de horizon, NET ALS NVIDIA zijn de drivers bij lancering niet waar ze moeten zijn, veel potentie is nog niet ontketend, en dat zal in de toekomst moeten gebeuren, vandaar de !/? in de topicnaam.

Natuurlijk kan je hier ook nog altijd terrecht voor een gezellige discussie (mits goed onderbouwd) en al je vragen over de Radeon I

veel plezier!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Jaja, ik geef de moed ook nog lang niet op, maar het lijkt erop dat m'n R8500 gewoon in NL besteld wordt ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Met een beetje geluk heb ik volgende week mijn Radeon (begin volgende week that is) SAPPAG!!!!

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43
Ik ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ze moeten nog hard aan het werk, de potentie is er al in de lage resoluties, maar de 8500 zou juist op hoge resoluties nvidia moeten kunnen verslaan op basis van de specs. dat zijn trouwens ook de resoluties waar we steeds meer op gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Een review waar ik weer een stuk vrolijker van wordt:

http://www.pcpop.com/info/444/ bekijk hem via http://world.altavista.com/tr

De R8500 is king in d3d en in openGL meestal tussen de GF3 en GF3Ti500

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com/info/444/20.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com/info/444/25.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com/info/444/26.gif

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja laten we hopen dat ze vooral de high res performance nog flink kunnen tweaken(aanspreken van het geheugen en HyperZ II) want daar verliezen ze nu nogal wat terrein. als dat gebeurt is gaat het ook pas opschieten om de kaart te gaan overklokken, want daar schiet je nu nog weinig mee op omdat er per MHz nog niet echt fantastisch gepresteerd wordt.

Maar ik heb er alle vertrouwen van dat het goed gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja HyperZ(2) is het sleutelwoord denk ik ook al een tijdje, nVidia heeft met de Crossbar thechniek en de daarbij behorende drivers met de GF3 een enorme sprong gemaakt tov de Gf2, mbt bandbreedte besparingen, iets waar ATI met de Radeon1 ook erg goed in is, als ze dit ook redden met de R8500 dan krijg je een beest.

Hier nog een laatste benchmark van het land van Zidane R8500 vs Gf3(Ti500?);
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/03/IMG0003659.gif

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 20:02 schreef The_PyroPath het volgende:
, NET ALS NVIDIA zijn de drivers bij lancering niet waar ze moeten zijn,
Ik zie dit toch wat anders dan jij. In de ATI drivers zitten toch behoorlijke isues waardoor die voor een groot publiek (lees Athlon bezitters en D3D gebruikers) problemen veroorzaakt. Dus vind ik de term NET ALS NVIDIA niet terecht. Dat FSAA niet direkt werkt vind ik nog tot daar aan toe (ik hoop maar voor degenen die alvast zo'n kaart kopen dat het niet een hardware probleem is), maar gewoon stabiliteits problemen met Athlon systemen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:07 schreef Slashhead het volgende:

[..]

Ik zie dit toch wat anders dan jij. In de ATI drivers zitten toch behoorlijke isues waardoor die voor een groot publiek (lees Athlon bezitters en D3D gebruikers) problemen veroorzaakt. Dus vind ik de term NET ALS NVIDIA niet terecht. Dat FSAA niet direkt werkt vind ik nog tot daar aan toe (ik hoop maar voor degenen die alvast zo'n kaart kopen dat het niet een hardware probleem is), maar gewoon stabiliteits problemen met Athlon systemen ......
Ik weet waar Toms op doelt, maar in de andere hierboven beschreven reviews is daar niets van gebleken (Athlon issues).

Verder zijn de UT scores van Toms op z'n minst vreemd te noemen, daar de R7500 op rivastation als veel sneller was dan de R8500 bij Tom en andere configs kunnen dat niet voldoende verklaren, very strange maar goed, de volgende reviews komen hopelijk nu ook snel om eens een wat brder licht hierop te werpen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:32 schreef edward2 het volgende:
Ja HyperZ(2) is het sleutelwoord denk ik ook al een tijdje, nVidia heeft met de Crossbar thechniek en de daarbij behorende drivers met de GF3 een enorme sprong gemaakt tov de Gf2, mbt bandbreedte besparingen, iets waar ATI met de Radeon1 ook erg goed in is, als ze dit ook redden met de R8500 dan krijg je een beest.

Hier nog een laatste benchmark van het land van Zidane R8500 vs Gf3(Ti500?);
[afbeelding]
R8500 is neem ik aan eerste rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja de R8500 is het 1e rijtje, de 2e zal toch wel de "gewone Gf3" zijn.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:14 schreef edward2 het volgende:
Ja de R8500 is het 1e rijtje, de 2e zal toch wel de "gewone Gf3" zijn.
Zit ik hier met mijn GF3 :( :P

Haal wel de radeon 3 als hij uitkomt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nou jongens , dat valt mij echt wel mee hoor , de review op rivastation heeft mij in ieder geval 1 ding duidelijk gemaakt , de R8500 gaat kont schoppen , nu pakt hij de GF3 Ti500 al regelmatig en over een maandje zullen er weer andere drivers beschikbaar zijn en dan zal de GF3 ti500 zand eten!!!!!!!
Ik heb ff getwijfeld na de review van Ome Tom , maar ik draai windows 98 se en daar schopt de r8500 toch ti500 kont.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het lijkt precies anders om, de R8500 presteert buitengewoon met een athlon!
Het zijn erg tegenstrijdige benchmarks.
Kijk dit nou toch eens!:

Afbeeldingslocatie: http://www.rivastation.com/review/r8500_1/r8500_q3dm1_1280x1024-32.gif

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
HEHE volgens mijn heeft ome tom even vergeten zijn systeem te schonen want er zitten wel erg vele rare verwijzingen in die review waar velen zich bij achter de oren krabben.

over die issues: alleen ome Tom heeft dat van horen zeggen, hij heeft er zelfs niet eens last van, net als alle andere mensen behalve zijn bron, dus neem daar maar een scheepslading zout bij.

nVidia drivers van de GF3 waren bij levering ook geen feestje, kijk maar naar benches uit dat tijdperk, nauwelijks sneller dan een GF2 ultra, dat is nu wel anders, dus ik geloof dat ATi nog een hoop kan verbeteren en daar dit keer WEL de ruimte voor heeft...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Toch valt me het wel wat tegen van ati, met hun claim dat de 8500 praktisch 30% sneller is dan de ti500
Powered by the most advanced graphics processor chip in the world, the RADEON 8500 graphics board delivers up to 32 percent higher performance than the nearest competitive product available

//edit: alleen gebaseerd op 3dmark 2001 en de oude gf3, dus niet echt realistisch
en rekening houdend met het feit dat de gf3 al een flink stuk ouder is dan de r8500, bovendien denk ik niet dat de r300 "as planned" uitkomt omdat ati meestal later was dan aangekondigd en ze anders een te korte terugverdien tijd hebben op de r8500, zeker nu ze daar nauwelijks meer iets op verdienen (door de gehalveerde prijs)

Ik wacht nog ff tot deze kaart dezelfde kwaliteit levert irl games als in de synthetische benches..

Ik wacht ook nog steeds op een antwoord op mn mail mbt die linux drivers (geen idee hoe lang die lui nodig hebben om een mailtje te lezen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
by voorbaat: nee ik slaap nooit :P

Maar de R300 zullen ze wel volgens spec uit MOETEN brengen als hij af is, tenminste als de concurentie in de buurt is. Het ArtX team is bezig met die chip paralel aan de R200 begonnen dus ze zullen iig niet later komen omdat het nog niet af is...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Die test van Tom is al van voor midden september want hij heeft het erover dat de 7500 beschikbaar is rond midden september en de 8500 rond eind september.
Inmiddels zijn we alweer een maand verder en er zijn gisteren nieuwe drivers uitgekomen dus al deze testen zijn alweer achterhaald.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ja, want als ik naar die test van Ome Tom kijk ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ja in 3DMark is ie 'sneller', maar waar het mij om gaat is dat ie in bv Q3 sneller is. En dat zie ik niet. Kan een driver issue zijn. De tijd zal het leren.
Iniedergeval een groot verschil tov mijn Vivo.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
Anandtech heeft ook Radeon 8500 nieuws gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ja , nu nog een vertaling ervan , zelfs na Babelfish is het nog chinees voor mij.

Maar hoe komt het dat ik allerlei verschillende reviews zie met verschillende resultaten?
Gebruiken ze allemaal andere drivers of zoiets?

Ik vind de review van Rivastation nog een van de betere , ook omdat de resultaten daar wat meer in het voordeel zijn voor de R8500 natuurlijk. ;)

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Rivastation is een van de weinige die test zoals een gamer z'n pC zou hebben, met een TBird en Win9x..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

nou, dan val ik buiten de boot , heb "slechts" een p4'tje.
Maar tegen de tijd dat de Radeon 8500 in Nederland komt ga ik nog wel ff kijken of er al verbetering is in de drivers.Is dat niet het geval, dan houd ik mijn Gf3 van gainward , de snelheid van een Ti500 vind ik niet genoeg verbetering en ik kan mijn gainwardje nog altijd oc'en tot 240/544 , dus wat zal ik er max uit kunnen hallen 25 mhz meer core-speed?Als ik geen Radeon 8500 koop ga ik voor een nieuwe flattron monitor , bijv een Iiyama HA 202 DT 22 inch , heeft een hoge refreshrate op een hoge res.Maar hopen dat het toch wat wordt die Radeon 8500 in combinatie met een P4!!! (kom op met die SSE 2 optimalisaties!!!)
Wat ik wel belangerijk vind is de support van aniso-filtering , maar gezien de verschillende berichten en de review op xbt-labs , is dat nu opgelost en kost het minder fps als je het hebt ingeschakeld ,als bij de Gf3.Aangezien ik een echte counterstrike-fan ben , vind ik de truform ook echt belangerijk, kijken hoe dat uitpakt!!!!
Stel je voor : Counterstrike op 1280x960 , 2 xFsaa ,aniso-filtering en truform , dat wordt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja, ik heb die review van XBbt ook gezelezen, in d3d MaxPayne, ziet het er met de Radeon8500 ook nog eens gedetaileerder uit.

Aniso +trilinear ziet er steengoed uit op de R8500 :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel erg jammer dat de drivers nog niet helemaal goed zijn.

Dus ik wacht nog ff 2 maanden en dan zijn denk ik de goeie drivers wel uit en is de radeon ook al wat in prijs gedaald. >:)

Ik heb geen zin om veel geld uit te geven voor een videokaart die geen goede drivers heeft.

Het is nu het zelfde probleem als met die geluidskaart drivers van terratec ea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dit!!!

http://www.completer.nl/index3.html

Radeon 8500 in nederland voor 699,-:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24

LopeZ

Too much is never enough

Waarom leert ati dit soort truken niet af:
Just wanted to post something that might be informative for some of you guys thinking about buying one of the OEM 8500's. It's already a known fact that the retail version of the Radeon 8500 is clocked @ 275/275. However, despite the claims made by an ATI representative, it does appear that the OEM cards are clocked @ 250/250. A user at Rage3D received his OEM card, and discovered the following:
clocked @ 250/250
No DVI->VGA adapter
No software bundle (known)
Not overclockable (couldn't hit 275/275)
Heb ik van Nv News weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
vertel ff wat je bedoelt ed, kan hij toch wel ani met tri????????

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter zijn dat retail versies van de radeon daar bij completer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nou, ik heb completer gebeld en : Het zijn retail versies!!!!!
Helaas is de shipment van morgen en die daarop al verkocht, ik heb echter gelijk bested voor de shipment voor volgende week woensdag.fl. 700,- !!!!! ATi begrijpt het tenminste, ik hoop dat ik volgende week vrijdag de Radeon mag ontvangen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Laatst online: 18:43
Damn 700 piek voor een ATI Radeon 8500 retail... echt extreem dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nou , ik ga die gainward houden , en die radeon 8500 bestel ik er gewoon bij.Ga ik ze ff vergelijken , en dan verkoop ik pas weer 1 van de 2 , ik dacht dat ik wel fl. 1050,- of zoiets kwijt zou zijn voor die Radeon.Scheelt me nu mooi fl. 350,-!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 16:10 schreef Halo_Master het volgende:
Nou , ik ga die gainward houden , en die radeon 8500 bestel ik er gewoon bij.Ga ik ze ff vergelijken , en dan verkoop ik pas weer 1 van de 2 , ik dacht dat ik wel fl. 1050,- of zoiets kwijt zou zijn voor die Radeon.Scheelt me nu mooi fl. 350,-!!!!!!!
Misschien heb je die Radeon 8500 wel gratis als je die Gainward kwijt kunt voor 800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 17 oktober 2001 15:48 schreef The_PyroPath het volgende:
vertel ff wat je bedoelt ed, kan hij toch wel ani met tri????????
Door de slechte vertaling van Altavista kon ik het nog niet letterlijk lezen dat het gelijktijdig werkte, maar afgaande op de screenshots lijkt het erop of dit zeer zeker het geval is, of ATI heeft een goede oplossing gevonden om de mipmap overgangen te polijsten, zie deze vergroting van de R8500:

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/video/images/r8500/ti500-ss-anis4.jpg

Nog even over Oem vs retail, ondanks de post op rage3d:

Was window shopping at GamePC looking for some new components to build a system and noticed they have limited quantities of the 64MB Radeon 8500 in stock. Although it's listed as an OEM, the clock speeds are 275MHz core and 550MHz memory (DDR). Click on the headline for more information.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Het doet toch wel errug zeer als ik in de benchmarks mijn radeonnnetje ViVo retail onderaan zie staan. :'( (zelfs het overclocken op 220/ 210 kan deze pijn niet wegnemen)

Ik ben bang dat alleen een 8500 weer vreugde in deze barre tijden kan brengen ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz als ze die drivers nou eens gaan fixen dan zie ik een mooie toekomst in het verschiet voor de 8500. maar ik wil eigenlijk van Win98 af dus die XP drivers moeten wel op het zelfde nivo komen...

Succes DriverTeam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Over de drivers, van rage3d fora:

de driver files dateren van 14 september, OP Z'N LAATST, maar ze zijn pas gepost op 15 october, ATi heeft waarschijnlijk deze drivers wel moeten posten omdat deze WHQL gecertificeerd zijn, mogelijk ligt er dus wel een betere/snellere in hadbereik maar ligt die nog in de "quality" labs voor testing, klinkt logisch eerlijk gezegd. en over meteen bestellen ben ik een beetje huiverig, dit keer, als ik hem neem, ga ik ZEKER voor Retail, maar ik kijk nog ff of er wat aan de prijdv eranderd, en/of anderen er onder gaan zitten. misschien nog leuke 3e feest kaartjes met extraas, ff afwachten dus...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
even wat anders: Ik heb even gekeken naar GF3 Ti500 enzo dingen en toen zijn er echt VEEL reviews online verschenen
kijk maar of de frontpage en ga zoeken. Nu heb ik al 5 verschillende sites gesubmit bij nieuws en zelf als suggestie gegeven dat ze ze bij de "Eerste" kunnen zetten als update en dan opniew bovenaan zetten oid.
MAAR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ er is nog maar een review op de FP te vinden, en die is buitengewoon slecht uitgevoerd als je naar de rest kijkt, jammer jammer jammer, had iets professioneler verw8 hier :(

over ani+tri of HEEL goeie ani+bi=> WOOHOO GOOD JOB!

over OEM kaarten: ZIEKERDS zeg die VS'ers, krijgen ze een Retail kaart die VELE guldens goedkoper is dan zelfs een OEM GF3 Ti500 en nog zeuren ze als een OEM die NOG goedkoper is lager geklokt blijkt....zuchten moet ik daarvan.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb ook al een heel aantal goede nieuwspostings gesubmit, vooral die op Xbtlabs is van grote klasse, die steekt echt overal bovenuit.

Anand heeft een beetje afgedaan bij mij, deze jongen is biased zoals de Engelstaligen zeggen, ATI heeft gemeld dat ze nodig niet ver zijn met WinXP en W2Kdrivers en wat doet Anand, alleeen in XP benchen, terwijl hij op z'n minst nog Win9x/me scores had kunnen vermelden, deze zijn aanzienlijk beter en is nog steeds het meest gebruikte OS voor gamers.

Wat betreft het Oem vs Retail verhaal, het ligt volgens mij wat onfgelukkiger, ATI heeft gezegd dat de Oems ook op 275/275 zullen draaien, wat blijkt, sommigen komen niet eens boven 250 zonder artefacts, dat zou ik dus ook niet accepteren, zeker niet als je leest dat er bijna geen marge voor het overklokken in blijkt te zitten, het lijken wel afdankertjes, no way!

Als die kaart bij Completer toch een Oem blijkt te zijn hoef ik hem niet

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ed je plaatje klopt niet, das namelijk een GF3 Ti500 plaatje, althas de link heeft Ti500 in zich dus even vergelijken:

Radeon 8500 128 taps HACK:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/video/images/r8500/r8500-ss-anis128.jpg

GF3 Ti500 met level 8 aniso:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/video/images/r8500/ti500-ss-anis8.jpg

Radeon 8500 zoom:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/video/images/r8500/r8500-ss-anis128-part.jpg

GF3 Ti 500 zoom:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/video/images/r8500/ti500-ss-anis8-part.jpg

Nog steeds Mipmaps bij Radeon 8500, doch een STUK minder dan eerst het geval was, het valt nauwelijks op, dus verwaarloosbaar argument om niet te kopen.

excuses voor de extreme platen maar dit is het makkelijkst vergelijken ipv losse vensters.

Ik ben trots op ATi, deze kaart komt er wel...

[edit]
omdat ik al zoveel platen had moet je zelf maar even naar Max payne kijken:

Radeon 8500 DX Aniso in Max Payne

GF3 Ti 500 DX aniso

Jammer dat ze niet de mooiste platen van de Demo hebben staan, en ik denk dat deze zelfs nog bij ATi vandaan komen (aangezien de demo pas te downloaden is als DX 8.1 met XP gereleased word, en ATi wel plaatjes had vrijgegeven).

nogmaals: GOOD JOB ATi!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
ATI heeft gemeld dat ze nodig niet ver zijn met WinXP en W2Kdrivers en wat doet Anand, alleeen in XP benchen, terwijl hij op z'n minst nog Win9x/me scores had kunnen vermelden, deze zijn aanzienlijk beter en is nog steeds het meest gebruikte OS voor gamers.
Eeuh, anand heeft gewoon de scores van win2k (sp2) en win9x ernaast staan, daarnaast is een test niet direct biased als ie niet binnen de verwachting valt die jij van een kaart hebt..

Ik wil eerst wel eens zien hoe snel die final versies van die kaart aankomen (en niet de goedekopere eerste versies) en vooral hoe hij zometeen (met de gebundelde drivers) presteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 17 oktober 2001 23:41 schreef blouweKip het volgende:

[..]

Eeuh, anand heeft gewoon de scores van win2k (sp2) en win9x ernaast staan, daarnaast is een test niet direct biased als ie niet binnen de verwachting valt die jij van een kaart hebt..

Ik wil eerst wel eens zien hoe snel die final versies van die kaart aankomen (en niet de goedekopere eerste versies) en vooral hoe hij zometeen (met de gebundelde drivers) presteert...
Dat zijn volgens mij oude scores, van een eerdere reviews, deze komen totaal niet overeen met de nieuwe van Rivastation en Ixbt.

Verder vind ik em wel biased omdat hij het voor elkaar heeft gekregen om de games en engines waarin de R8500 wel sterk presteert (vooral d3d) niet heeft getest( zelfs geen 3DMark2001 dat heb ik nog nooit gemist).

Verder is er waarschijnlijk een Oem versie gebruikt.

Er is helemaal niet gekeken naar de performance hit tijdens aniso en ga zomaar door, alles bijelkaar vind ik dat dus wel biased omdat hij niet alle mogelijkheden heeft aangegrepen waarvan hij zeker notie heeft.

Maar hij voldoet idd nog niet geheel aan mijn verwachtingen.

Maar bekijk deze review eens:

http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/index.html

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
wat vind je van de platen ed?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik vind het er erg goed uizien, beslis zelf:

de R8500:
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/r8500-payne-anis-part.jpg

de GF3:
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/payne-anis8-part.jpg

En vooral de aniso hit is veel lager bij de R8500:

Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/q3-anis-max.png

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
en dat is nog maar level 4 op de Ti 500 en niet 8!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het ziet er naar uit dat Tnet de review van DigitLife niet plaatst, zonde zo komt een hoop mooie info niet bij de lezers.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zal hem ook nog maar een keer submitten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Dit heb ik heel vaak meegemaakt bij tweakers.
Toen 3dfx de V5 5500 uitbracht waren er een hele hoop positieve reviews , allemaal 3 x gesubmit ,helaas werd er alleen 1 review geplaatst die niet zo positief was voor de rest werd er niets geplaatst, ik vond het verdacht omdat de reviews van bijna elke gf2 kaart van elk merk werd geplaatst.Ik ging toen klagen op het forum en in de reacties van de artikelen zelf , ik kreeg als antwoord dat ik moest ophouden met het gezeur , en dat ze 1 review van een grafische kaart wel genoeg vonden (het hele nieuws stond vol met geforce reviews!!!!).Ik heette destijds underdog en ik heb daarna maar een nieuwe alias aangenomen omdat er helemaal niets meer van mij werd geplaatst.Sinds die tijd heb ik een laag profiel gehouden :) .
Maar nu begint het weer : we plaatsen alleen 2 reviews waarin de radeon 8500 er slecht afkomt en die positieve, die overigens ook nog de reviews zijn met de meeste diepgang,worden niet geplaatst.
Er is nog niet veel veranderd binnen 1 1/2 jaar.Er werken zeer veel Nvidia-fans onder de moderators :(

p.s. ik submit hem ook nog een keer!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

die benchmarks vind ik toch beetje minder, TI-500 is gewoon sneller en het kan alleen de drives zijn. R8500 heeft hoger klock snelheid, en HyperZII. nog is de TI-500 sneller.

ATI komt toch met XP divers 29 oktober? dat zou een snelheid winst kunnen geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik wil ff een oproep plaatsen aan iedereen die een Radeon 8500 heeft besteld bij completer :

Willen jullie morgen (optimistisch , maar de eerste lading zou dan bij de klanten kunnen zijn aangekomen) ff de volgende dingen posten :

-kloksnelheid (gebruik powerstrip om dat te identificeren)
-verpakking (zat het in een mooie ATi-Doos of een wit doosje)
-Softwarebundel : zit halflife,counterstrike,etc. erbij?

Dit om ff te kijken of het echt om een retail gaat (kloksnelheid is dus erg belangerijk)

Ik krijg hem nl. pas van de volgende lading(woensdag) en ik heb nog 2 dagen om het geld over te maken , dus voor alle zekerheid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra ie morgen bij completer binnen komt, rijd een vriend met me erheen om samen die radeon te halen. Ze hebben me al per email bevestigd dat het om de 8500 RETAIL gaat. maar ik zal uiteraard ff kijken of er een doos bij zit, of ie op 275draait (en hoger >:)) en of er cs etc bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ok Man , bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
wel ruk eigenlijk dat er CS bij zit. Heb de mod al lang gedowned. Als ze nou een ander stoer spel hadden gedaan bijv. SoF2 >:) Maar ja die is nog nie af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Die techdemo's zijn ook erg de moeite waard, vooral die waterval.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Hey Pyro_path , zie dat je uit Zaandam komt ,dat is in de buurt,ik nl. ook.Krijg jij morgen die 8500 ook binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
hoe het ook moge zijn, ik ga dat ding op de hcc kopen. De drivers zijn dan al iets beter en hij is wat goekoper dan (ik ben een echte nederlander :) )

bovendien heb ik dan nog ff rustig de tijd om te kijken naar iedereen's ervaringen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra de directx 8.1 SDK uitkomt zijn de techdemo's te downen op de ati site. (10MB per stuk oid, 150MB voor alle demos samen als ik me niet vergis)
en die WIL JE ABSOLUUT HEBBEN!!
Eerst waterfall demo downen en treasure chest. Mjam!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Als die er morgen is en die kans is zeer groot, want ik zie ze overal in de VS en UK shippen, dan haal ik hem gelijk op, ik zit er 5-10 min rijden vanaf en laat ik het wel weten.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
ik weet geen winkel die hem morgen al binnenkrijgt in Zaandam, sterker nog ik weet alleen dat Completer hem zeer binnenkort (morgen?) binnenkrijgt en die zit niet in zaandam geloof ik :)

en het zal wel even duren voor de goedkoopste winkel (Computer planet) hem hier heeft, die zijn in videokaarten van ATi niet bekend dus die zullen wel eerst een vraag willen voor ze hem inkopen...

hmz ik ga morgen beginnen aan een lang weekend weg, misschien dat er na het weekend wat meer winkels met nieuws komen.

Tsja ik heb nu een Duron, maar die gaat (in november op de HCC) vervangen worden door (hopelijk) een XP 1800+ mits de prijs binnen mijn budget valt...

offtopic:
weet iemand of een prijs van 650 piek leuk is als ik verkoop: Duron 800 + MSI K7T Pro II + 512 MB geheugen + Radeon 64 ViVO OEM? is dat een redelijk prijs dan of is dat te hoog? ik vond het wel een leuk prijsje zo

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

die review bij digit-life roelt zeker wel... lekker uitgebreid. En ik denk dat deze review ook zeker betrouwbaar is...

ff een leuke quote voor de radeon fans:
The RADEON 8500 has an undoubtedly best performance in the DirectX, and is slightly edged out in the OpenGL (I hope the bugs in the Giants will soon be fixed);
de Radeon is wel 400 piek (!!!!) goedkoper dan de Ti500... Ik kan niet w8en tot de HCC beurs... daar ga ik er zeker 1 halen :) ...

mooi plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/waterfall-2-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/island-3-small.jpg

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ik heb de nieuws-submit ook maar weer gebruikt om dat artikeltje van digit-life aan de man te brengen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd hoeduur de Radeon 8500 gaat kosten op de HCC dagen, zeker omdat de prijzen nu al in de gewone winkels zeer aantrekkelijk zijn!

ik wacht vol spanning af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

check dit ff jongens , nog een hoopvolle review :
http://www.tecchannel.de/hardware/784/index.html

op een athlon , en nu gaat hij soms al nek aan nek met de Ti500 en verslaat hem soms zelfs al!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

ER is inmiddels wat meer duidelijkheid betreffende oem en retail, oem komt uit China en geeft in sommige gevallen artefacts en loopt amper stabiel op 250/500.
De retail loopt op 275/550 en is soms gemaakt in China en danwel Canada is over klokbaar en heeft geen problemen, sommige melden zelfs dat smoothvision al werkt, kijk uit voor de oems dus!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker goed uitkijken voor die OEM versie want die is dus ook amper op te clocken.(dus niet ala Ti200)

van de 8500 Retail verwacht ik wat meer, met een voltage mod en wat leuke heatsinkjes moet dat geheugen en vooral de core leuke resultaten kunnen neerzetten. en zeker als de drivers wat beter in elkaar zitten en wat beter gebruikmaken van het potentieel van de hardware, dan levert het overclocken wat meer op.

Review @ Digitlife rulez zwaar trouwens, aniso performance = zeer goed, nou nog smoothvision in OpenGL en D3D(aniso + 3X AA lijkt me qua effectieviteit en snelheid een ultieme match)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij god ik hoop dat ze bij completer Retails hebben die geproduceerd zijn in canada. Dat klinkt al een heel stuk beter.

Die tech demo's zijn erug mooi, kan wel wachten, maar ben zeer nieuwschierig. Khoop dat ze ze goed uitwerken. Op rage3d is al door ati medewerkers gezegd dat er een aantal backdoors in zitten zodat je zelf kan rondlopen etc etc.

Edward, had je m'n maitlje nog ontv. op je hotmail adres?
(goh, ik hoor net dat je mailt met Selachii, wat is de wereld klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03 12:50
Op donderdag 18 oktober 2001 19:46 schreef edward2 het volgende:
ER is inmiddels wat meer duidelijkheid betreffende oem en retail, oem komt uit China en geeft in sommige gevallen artefacts en loopt amper stabiel op 250/500.
De retail loopt op 275/550 en is soms gemaakt in China en danwel Canada is over klokbaar en heeft geen problemen, sommige melden zelfs dat smoothvision al werkt, kijk uit voor de oems dus!
Ik heb dus zo'n Oem onderweg :( Ik zit hard te overwegen hem gelijk maar weer door te verkopen...

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die OEM's. tja er is nergens een vergelijking geweest wat het snelheids verschil uiteindelijk is tussen 250 en 275. Ondanks dat wil ik zo ie zo de retail voor de doos en goodies.

Je kan evt proberen te ruilen oid bij dat bedrijf. Of anders verkopen als ie ECHT niet goed is. Ik zou ook liever een retail hebben, maar als de oem de eerste zou zijn, tja dan maar een oem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:38
Op woensdag 17 oktober 2001 23:54 schreef edward2 het volgende:

[..]

Dat zijn volgens mij oude scores, van een eerdere reviews, deze komen totaal niet overeen met de nieuwe van Rivastation en Ixbt.

Verder vind ik em wel biased omdat hij het voor elkaar heeft gekregen om de games en engines waarin de R8500 wel sterk presteert (vooral d3d) niet heeft getest( zelfs geen 3DMark2001 dat heb ik nog nooit gemist).
3D Mark2001 staat er gewoon tussen onder 'theoretical performance' samen met Villagemark (ook d3d), waarbij de 8500 gehakt maakt van de Ti500. Verder is Black&White d3d en UT doorgaans ook. Verder hebben ze de door Ati geleverde performance driver gebruikt, die beter zou moeten presteren dan de WHQL driver die bij de kaart geleverd wordt.
Daarnaast is het een retail kaart ('The card we were provided with was a sealed retail card clocked at the 275/275MHz (core/mem) frequency that all retail 8500 cards will be shipping'). Leuk trouwens dat er een sub-directx8 spel geleverd wordt. De Ati is gewoon zwak voor wat betreft directx7 en lager.
Al met al toch een degelijke review en een videokaart met opstartproblemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 18 oktober 2001 20:28 schreef Peltier het volgende:
Bij god ik hoop dat ze bij completer Retails hebben die geproduceerd zijn in canada. Dat klinkt al een heel stuk beter.

Die tech demo's zijn erug mooi, kan wel wachten, maar ben zeer nieuwschierig. Khoop dat ze ze goed uitwerken. Op rage3d is al door ati medewerkers gezegd dat er een aantal backdoors in zitten zodat je zelf kan rondlopen etc etc.

Edward, had je m'n maitlje nog ontv. op je hotmail adres?
(goh, ik hoor net dat je mailt met Selachii, wat is de wereld klein)
Ik ben er nog niet helmaal gerust op dat completer retails heeft, omdat ze 'maar' 700 piek zijn namelijk, spannende dag morgen ;)

IK zal morgen wel ff een sms sturen als ik wat weet.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Beterz gek! nu wil ik uhm ook wel :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Hmmz dat sommige mensen beweren dat smoothevision al werkt heeft niks met OEM of Retail te maken. Smoothvision KAN nog niet werken, het zit in nog geeneen driverpackage. De mensen die het zeggen (anders dan reviewers) kletsen gewoon uit hun kletsnek.

Het allersappigste vind ik op het moment dat je Anisotropic Filtering aan kan zetten (hoogste setting) en vrijwel geen performance drop hebben. Op 1600x1200x32 was het 9.x % performance drop en dat was het meeste, de lagere reso's hadden er NOG MINDER last van...De Ti500 heeft op 1600x1200x32 38.x % performance loss!!!
oftwel SAPPAG

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Toch blijf ik het wel verdacht vinden dat de ti500 (visiontek bijvoorbeeld) die maar $15 meer kost zoveel duurder is dan de aangeboden radeon 8500's in de pricewatch..

Het is nu zelfs duurder om een radeon 8500 in de vs/canada te halen (incl btw) en dan reken ik nog geen eens de verzendkosten erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Op vrijdag 19 oktober 2001 01:56 schreef blouweKip het volgende:
Toch blijf ik het wel verdacht vinden dat de ti500 (visiontek bijvoorbeeld) die maar $15 meer kost zoveel duurder is dan de aangeboden radeon 8500's in de pricewatch..

Het is nu zelfs duurder om een radeon 8500 in de vs/canada te halen (incl btw) en dan reken ik nog geen eens de verzendkosten erbij...
http://www.tweakers.net/nieuws/18842?highlight=radeon+8500 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
In de VS zijn bij Divderse online winkels de kaarten te koop voor ONDER de $240 en dat is dus omgerekend zonder transport 2.46*$240=590 gulden. dus een "leverancier" in NL zou voor 700 gulden zelfs kunnen inkopen bij een bedrijf als DELL en ze hier heen trappen...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
voordat we hier ook gaan lopen gillen over dat er een 350 MHz RAMDAC op de Radeon 8500 zou zitten ipv 400:

Wacht even rustig af, want het word waarschijnlik verkeerd vermeld door de drivers, dzelfde van de Radeon 1 dus en die heeft wel een 350 ramdac. Er zijn diverse mensen die hebben gezegd dat beeldkwaliteit omhoog is gegaan op extreme resos, dus dat duid er op dat het toch echt 400 is

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Maar het zal mij benieuwen, Edward gaat hier gelijk ff posten als hij hem heeft!!!!kunnen we kijken of het echt om een Retail gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Completer zou mij bellen als hij binnen is, maar ik zit op m'n werk en kan pas kijken of hij ook op 274,5 mhz draait als ik thuis ben.
Maar als ik daar ben, bekijk ik het wel even voordat ik betaal, de retail heeft namelijk DVI->vga en C-revisie, je moet geen B hebben.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

8500 all in wonder

check o.a this out:
A2:
ALL-IN-WONDER® RADEON⢠8500DV

64MB DDR
Bus Support AGP 4X/2X, PCI AGP 4X/2X
DVI-I for flat panel support AGP - yes
PCI - yes
High Res graphics Up to 2048x1536
Digital Audio Output via S/PDIF
Max TV Output 1024x768
O/S Support Windows 98/2000/Me Windows Me/2000/XP
Hardware support for Component video output via DVI-I to YPrPb dongle yes
RF Remote Control yes
Digital Video Capture/Editing yes
Two IEEE 1394 ports yes
Windows Media Format capture yes
Media Library yes
User Interface Classic New - Modern
Video Security yes

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Hey edward, ik had je ook gemaild, maar ik doe het ff via deze weg...Completer zei dat de Radeon vertraagd zijn tot woensdag!!! Zeggen ze dat ook tegen jou/jullie ???

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hij heeft tegen mij niks gezegd, want hij zou me bellen als ze binnen zijn, ik zal ook wel even bellen vandaag.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHIT heb NET completer gebeld: Ze zijn vertraagd die radeon 8500's! TOT WOENSDAG A DONDERDAG GVD!!!
(ik zit bij de eerste lichting, als het goed is)

Dynacomp.nl staat voor 750,- oid in de pricewatch, maar ze hebben em nog niet binnen, 8500 (retail) ligt nog niet bij de leverancier en ze weten ook nog niet wanneer ze em wel hebben.

(Het gaat om de retail bij completer, dat hebben ze me inmiddels per email en telefonisch bevestigd.)

Hoe kan je precies de b van c onderscheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Zit waarschijnlijk een sticker op, zie een draadje op rage3d.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
ja, hallo ik wist al dat de radeon extreem in prijs was gedaald , en ik heb het dan ook over die prijzen (radeon 8500: $299 en gf3 ti: $315)
Ook ik kan wel een goedkopere radeon 8500 vinden in de vs ($250), maar ik kon ook wel gf3's vinden voor die prijs..
In de VS zijn bij Divderse online winkels de kaarten te koop voor ONDER de $240 en dat is dus omgerekend zonder transport 2.46*$240=590 gulden. dus een "leverancier" in NL zou voor 700 gulden zelfs kunnen inkopen bij een bedrijf als DELL en ze hier heen trappen...
Dat zou betekenen dat een normale geforce ($250) hier 731 piek kost (en die heb ik echt nog niet gezien) en dat de ti500 hier maar 920 piek kost (visiontek kaart met een msrp van $315, dus nog redelijk duur)

De goedkoopste 8500 die ik vond was $209 en liep op 250mhz en veel van de zaken die met die kaart op de pricewatch stonden hadden het ding niet eens, daarnaast zijn het allemaal oem kaarten (waarvan er veel op 250 mhz lopen) de goedkoopste retail (275) was $245 en de goedkoopste ti500 was $299, dus toch maximaal $54 verschil...

Meestal is het btw ook zo dat je in nederland heel wat meer betaald dan retailprijs x $koers x btw, zo moet ik de eerste ti500 voor 875 piek nog zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imho, completer verkoopt de radeon voor 700,- en dat is volgens hun de retail. (en daar zijn erg zeker van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

GRMBL, completer heeft er 5!!!! binnengekregen vandaag. ER ZIJN DUS 5 NEDERLANDERS HIERO met een RADEON 8500...
POSTEN DUS GASTEN

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD net completer gebeld. Ze hebben er vandaag 5 binnengekregen, en die zijn nu verkocht. Naja die waren al bested. Van de 30 kregen ze er dus 5. GVD IK WIL DIE KAART GRMBL!!

Waarom zie ik nergens een post dat iemand een radeon heeft 8500 van completer heeft?

iemand zin om em verder de verkopen?
Ik geef je er graag 800,- voor. (precies het bedrag waarvoor ik me gf3 voor verkocht)

http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/21496/v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

GRMBL ik voel me nu |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 16:01 schreef Selachii het volgende:
GRMBL ik voel me nu |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Same here. Somebody get me that card!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Jongens, het is maar een videokaart hoor; de wereld vergaat niet ofzo... :? ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik ben het iig niet, jammer dat die luitjes niet van hier komen en melden wat de kloksnelheid was, als er nou woensdag weer 5 binnenkomen gaat het lang duren, ik ben nr 29 geloof ik.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij zijn 27 en 28 geloof ik. Ik haat wachten!
het enige wat nog boeiend aan hardware is, is een nieuwe videokaart, en sinds de voodoo3 is er weinig boeieds uitgekomen moet ik zeggen.
ati heeft een product dat me zeer interessant lijkt gvd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op vrijdag 19 oktober 2001 16:15 schreef Peltier het volgende:
wij zijn 27 en 28 geloof ik. Ik haat wachten!
het enige wat nog boeiend aan hardware is, is een nieuwe videokaart, en sinds de voodoo3 is er weinig boeieds uitgekomen moet ik zeggen.
ati heeft een product dat me zeer interessant lijkt gvd!!
Same here, sinds de voodoo2 is een videokaart een obsessieve hobby voor me geworden ;) en de Radeon8500 zoveel interressante features gewoon een machtig mooi speeltje.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op vrijdag 19 oktober 2001 16:06 schreef Tachyon het volgende:
DE WERELD VERGAAT WEL!!!...ik mot die radeon, het is mijn ark!

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 16:06 schreef Tachyon het volgende:
Ik zou selachii weer kunnen quoten, maargoed, das overkill.
Neem het van mij aan, voor mij is het niet "maar" een video kaart. Ik baal nu al dat ik die kaart niet in de eerste lichting heb kunnen regelen.

Selachii en ik hebben een kleine traditie ontwikkeld om een nieuwe vidkaart als eerste in nederland z'n beetje te hebben. (voodoo3, voodoo5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Maximum Reboot zijn weer nieuwe 98/ME en 2000 drivers geplaatst (4.13.7199 en 5.13.3281).
( http://www.maxreboot.com/download.php?op=viewdownload&cid=16 )

Ze zijn hard aan het werk bij Ati om die drivers in orde te krijgen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer zo'n lekkere positieve review :( http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/ati/8500/

en natuurlijk wordt deze wel op t.net gepost :(:(:(

Het meest opvallende aan deze review vond ik echter dit bovenste stuk http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/ati/8500/index5.html

Als ik het goed begrijp verdenkt hij Ati van drivers die een bekende benchmark (Quake ]I[ ) een hogere performance geven ?? :? :o

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 20 oktober 2001 02:35 schreef Alain het volgende:
Weer zo'n lekkere positieve review :( http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/ati/8500/

en natuurlijk wordt deze wel op t.net gepost :(:(:(

Het meest opvallende aan deze review vond ik echter dit bovenste stuk http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/ati/8500/index5.html

Wat denken jullie?
Ja dat is wel opvallend dat deze er wel in komt en zo'n klasse review als Digit-Life die met kop en schouder boven de rest uitsteekt niet en dan heb ik het niet eens over het feit waar de R8500 er beter in uitkomt, ik heb hier een hele vreemde bijsmaak van gekregen.

Anyway, de hardopcreview is weer met winXP gedaan dus dat is hetzelfde verhaal..

Niet op voorraad.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.