Het grote almachtige GeForce 2 Ti topic

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 734 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

LALALALLA

dit is post 400 in dit topic :+

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 22:24
Op dinsdag 13 november 2001 00:07 schreef Limited het volgende:
LALALALLA

:r ga ergens anders de boel verzieken :r

Iig, 3005 moet nog hoger kunnen, omdat ik em namelijk ook niet geOC'ed heb, es kijken wat dat oplevert (niet nu, als ik es een keer tijd en zin heb)

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:07 schreef Limited het volgende:
LALALALLA

LALALALLA

dit is post 402 in dit topic :+

Ga ergens anders spelen ja...
|:(

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
Ik heb het hele draadje gelezen , maar ben er nu nog niet over uit wat ik nu het beste kan doen. Welk merk GF2Ti moet iok nu halen?? Welke is het best ?? (overklokbaarheid boeit me nie)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nou, si toch niet zo moeilijk ??? Zijn allemaal dezelfde kaarten, de een heeft wat meer extra's als de ander, that's all. Ik heb de Pixelview en hij schopt kont voor weinig geld.

• MrJT
Pixelview for me!!
Ik was toch al vaste klant bij Gistron. Goeie zaak !
[Edit]Typo[edit]

• FailFr8er
Op dinsdag 13 november 2001 12:03 schreef mrjoint het volgende:
Pixelview for me!!
Ik was toch al vaste klant bij Gistron. Goeie zaak !
[Edit]Typo[edit]
jij ook al, daarom heb ik em daar ook besteld :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ben ook vaste Gistron klant en als je eenmaal wat mailadressen hebt van werknemers, dan schopt die zaak helemaal kont !

• MrJT
Ik ken alleen die dennis. Kent iemand anders die? Errug behulpzame gozer.

Verwijderd

Ja ik heb ook de pixelview van gistron :D had hemnetjes binnen 2 dagen binnen (besteld= woensdag:22:00 binnen= vrijdag 10:00) gewoon goede zaak!

Het is niet de beste Ti die van pixelview maar was wel de eerste die te koop was... 8-)

• FailFr8er
Op dinsdag 13 november 2001 12:12 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ben ook vaste Gistron klant en als je eenmaal wat mailadressen hebt van werknemers, dan schopt die zaak helemaal kont !
Plz, mail em :P

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm vooruit 1tje dan: robin

• FailFr8er
Op dinsdag 13 november 2001 13:20 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hmm vooruit 1tje dan: robin
daar schiet ik veel mee op, wil e-mail adressen >:)

Verwijderd

@gistron.nl

• FailFr8er
Op woensdag 14 november 2001 09:52 schreef BeForce256 het volgende:
@gistron.nl
AAAAH ty :)

Ehm, kan ik em dan overhalen om my wat "toe te sturen"? >:)

Verwijderd

hmm ja ff vragen of hij stiekum iets uit het magazijn wil halen? :+

Verwijderd

Wie een GF2Ti Pixelview kopen?
350 incl porto...ik heb geldgebrek :( En toevallig nog een oude GF liggen..dus pak je kans.

Mijn icq is 13856734

Verwijderd

Trouwens nog geen 3 weken oud..

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58
Wat vinden jullie allemaal een betere kaart, die Pixelview of een Leadtek GF 2 Ti? Ik denk namelijk dat ik hier een computer met kapotte videokaart heb staan en moet dan een nieuwe videokaart hebben. Nou lijkt mij zo'n GF2 Ti wel wat, een een winkel hier vlakbij heeft die Leadtek voor hetzelfde geld als die Pixelview zou kosten inclusief verzending...

Zou zo'n Ti een beetje tot zijn recht komen op een Athlon 750 met 256 MB?

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 22:42 schreef LordLynx het volgende:
Wat vinden jullie allemaal een betere kaart, die Pixelview of een Leadtek GF 2 Ti? Ik denk namelijk dat ik hier een computer met kapotte videokaart heb staan en moet dan een nieuwe videokaart hebben. Nou lijkt mij zo'n GF2 Ti wel wat, een een winkel hier vlakbij heeft die Leadtek voor hetzelfde geld als die Pixelview zou kosten inclusief verzending...

Zou zo'n Ti een beetje tot zijn recht komen op een Athlon 750 met 256 MB?
Ik zou voor hetzelfde geld voor de leadtek gaan, alhoewel ze hetzelfde presteren, bij leadtek heb je maybe iets meeer service dan bij pixelview...

Je systeempje trekt dat wel ja!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je hem lokaal kunt halen die Leadtek, dan zou ik het iig doen, ook levert Leadtek vaak leuke overklok proggies bij.

• FailFr8er
Pixelvieuw 0wns u all :9

Verwijderd

Ik heb op www.3dreality.org gelezen dat de Pixelview de beste
lees: snelste
GeForce2 Pro kaart was...

Dus zo slecht zal ons pixelviewutjuh wel niet zijn >:)

/me heeft niets aan te merken op zn Pixelview GeForce 2 Ti 64DDR :P

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op woensdag 14 november 2001 20:10 schreef NoStra het volgende:
Wie een GF2Ti Pixelview kopen?
350 incl porto...ik heb geldgebrek :( En toevallig nog een oude GF liggen..dus pak je kans.

Mijn icq is 13856734
He Pim daar hebben we op tweakers.net de vraag en aanbod voor hor ;)

• LordLynx
  • Laatst online: 18-08 10:58
Bedankt voor jullie hulp maar ik heb toch maar een Hercules genomen. Ik vond de doos zo leuk, en hij was maar een tientje duurder als de LeadTek. }:0

Verwijderd

Post eens ff een pic van die doos! :P >:)

• MrJT
Misschien een loze vraag hoor, maar die video out is toch gewoon met een tulp stekkertje?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bij de Pixelview allen S-Video out, maar zit convertorkabel naar composiet (tulp) bij. Goede kwaliteit tv-out, iets beter als die van mijn oude MX.

• FailFr8er
Op vrijdag 16 november 2001 11:21 schreef KillerAce_NL het volgende:
Bij de Pixelview allen S-Video out, maar zit convertorkabel naar composiet (tulp) bij. Goede kwaliteit tv-out, iets beter als die van mijn oude MX.
Ga ik vanmiddag maar es ff testuh >:)

Heb namelijk composite en heb geen zin om opnieuw 10m kabel te kopen

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hoeft niet, doet prima met je kabel! Ik heb toevallig toen een mooie kabel gescored:
svideo+audio naar scart, deed het niet want tv ondersteunde svideo niet, ff electroshop gegaan, hebben ze me daar de svideo connector eraf gesloopt kabeltjes gedraaid en er een composiet van gemaakt :9~ met als gevolg dat ik nu een heel mooi standaard kabeltje heb van 10 mtr, die je mooi kunt afwerken want is mooi plat.

Verwijderd

De mijne is onderweg , krijg hem waarschijnlijk dinsdag binnen , ben benieuwd of geforce nu wat is, is namelijk mijn 1e Geforce kaartje! :9

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.nl/new/shared/images/gts.jpg
Leadtek GeForce2 Pro 32MB TV-Out (Retail) FL 328,-
Leadtek GeForce2 Pro 64MB TV-Out (Retail) FL 409,-

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Da's een PRO en geen GF2 Ti....

• FailFr8er
Op vrijdag 16 november 2001 12:59 schreef cONEction het volgende:
De mijne is onderweg , krijg hem waarschijnlijk dinsdag binnen , ben benieuwd of geforce nu wat is, is namelijk mijn 1e Geforce kaartje! :9
Ze zeiden net dat ie niet meer leverbaar is (heb ff gebeld)
en in et boekje staat er wat verkeerd:

PAGINA 1: (features en blaat): 2048x1536x32bpps@75Hz
PAGINE 12: (tabbelletje met resos): 2048x1536x32bpps@60hz

Ze spreke elkaar dus tegen |:( (mijn monitor is max 1024 dus ik heb er geen last van :)

Verwijderd

Ik heb de tvout zelf ook nog niet getest, daar heb ik hem ook niet voor gekocht, oke maar willlen mensen ff replyen die de tvout (van pixelview) wel getest hebben ff hun ervaringen posten? Misschien een keer een idee als ik een nieuwe tv heb... :D

/me zn TV is kleiner dan zn 19" monitortje >:)

Verwijderd

Leuke test om jullie een goed gevoel te geven over jullie pas aangeschafte vidcard.

Je kunt het als >:) of :) lezen, het is iig een vergelijk van ongeveer gelijk geprijsde concurrende kaartjes. Ook vwb de features is het wel interessant.

• FailFr8er
Op zaterdag 17 november 2001 20:39 schreef Jeep het volgende:
Leuke test om jullie een goed gevoel te geven over jullie pas aangeschafte vidcard.

Je kunt het als >:) of :) lezen, het is iig een vergelijk van ongeveer gelijk geprijsde concurrende kaartjes. Ook vwb de features is het wel interessant.
Als ik et zo lees is de Ti stabieler (wat ik dus wil)
en iets je slechter que graphs, dus ik ben blij dat ik de Ti genomen heb

Verwijderd

Me 2!

• MrJT
Nou ik heb ehm er dus in hangen. Maaruh 20-25 FPS in Quake3. Is nou niet echt flex te noemen. Dat haalde ik ook al met me viper770(tnt2). Zou me PIII450 de bottleneck zijn?
En ik vind t naadje dat als je op je tv wil kijken moet je dus eerst het beeld verplaatsen naar je tv, en vanaf het beeld op je tv de film starten. Maar ik zie geen donder op me tv als ik achter me bureau zit. Kan het beeld niet op me tv en op me beeldscherm tegelijk?
En welke drivers kan ik t best installen, de gene die erbij zaten of moet ik ff ergus drivers downen?
Spellen kunnen nu wel wat gedetaileerder, maar kwa performance schiet ik er geen flikker mee op volges mij. En in 3dmark 2001 kan ik geen score krijgen omdat ie voordat ie klaar is met de melding komt dat me geheugen vol zit. Hoe kan dat ? hij moet het geheugen toch leeg gooien. Ik heb 256Mb intern dus dat moet genoeg zijn.
Oh jah 3dmark2000 deed t wel maar daar kreeg ik er een score van 1700 uit ofzow.
Owjah er zat toch environmental bumpmapping ofzow op die kaart, volges 3dmark2001 niet. en nog een paar andere dingen deed ie ook niet. Volges mij klopt er iets nie.
As iemand me kan helpen graag.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 19 november 2001 10:20 schreef mrjoint het volgende:
Nou ik heb ehm er dus in hangen. Maaruh 20-25 FPS in Quake3. Is nou niet echt flex te noemen. Dat haalde ik ook al met me viper770(tnt2). Zou me PIII450 de bottleneck zijn?

*** Nee moet op zich hoger scoren. ***

En ik vind t naadje dat als je op je tv wil kijken moet je dus eerst het beeld verplaatsen naar je tv, en vanaf het beeld op je tv de film starten. Maar ik zie geen donder op me tv als ik achter me bureau zit. Kan het beeld niet op me tv en op me beeldscherm tegelijk?

** TVTOOL http://come.to/tvout **

En welke drivers kan ik t best installen, de gene die erbij zaten of moet ik ff ergus drivers downen?

** Detonator XP van http://www.nvidia.com **

Owjah er zat toch environmental bumpmapping ofzow op die kaart, volges 3dmark2001 niet.

** doet ie bij mij ook niet. **

• MrJT
heb je er ervaring mee (die tvtool)? En wat kan ik er dan mee? en wat moet ik allemaal instellen om dat videokaartje goed te laten draaien, ik heb ehm nu gewoon op de standaard instellingen staan.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat je ermee kunt? Beeld op tv en monitor weergeven. Hoe het precies bij jou gaat moet je zelf ff uitzoeken en anders kijk op die site voor tips.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Us ff wat anders.... die slimmerikken van Gistron hebben op hun site ook complete systemen staan.... als je bijv een super gamers pc wil zit daar een gf2 gts pro (d8 ik) bij.
MEERPRIJS voor de gf2 ti is F375, terwijl deze los ook voor F375, te koop is!!....
Zo wil ik ook m'n geld wel verdienen!

Verwijderd

Er zal wel 3.75 hebben gestaan! :P

Verwijderd

37,50 :)

Verwijderd

Ojee dadelijk was het ook nog in Euro's :D >:)

• MrJT
Ik heb net de detonator 21.83 geinstalled en die tvtool. Dat werkt wel maar als ik die dual view doe dan krijg een vet vaag beeld op me beeldscherm. het lijkt wel of ie van de zijkanten helemaal ingedrukt is. (Trapezoid ofzow?)
Kweet nie wat ik moe doen om t goed te krijgen. Owjah ik heb 3dmark2001 wel uit kunnen draaien: 1050 ofzow... Echt bagger score dus, da kan toch veel hoger of hoe zitdat?
PIII450
256Mb
Geforce2Ti64MB

dit schiet nie op :(

• FailFr8er
Op maandag 19 november 2001 21:41 schreef mrjoint het volgende:
Ik heb net de detonator 21.83 geinstalled en die tvtool. Dat werkt wel maar als ik die dual view doe dan krijg een vet vaag beeld op me beeldscherm. het lijkt wel of ie van de zijkanten helemaal ingedrukt is. (Trapezoid ofzow?)
Kweet nie wat ik moe doen om t goed te krijgen. Owjah ik heb 3dmark2001 wel uit kunnen draaien: 1050 ofzow... Echt bagger score dus, da kan toch veel hoger of hoe zitdat?
PIII450
256Mb
Geforce2Ti64MB

de TI heb geen DUAL SCREEN mensen, dat gaat echt niet werken }:O

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 18:55

mbr

Op maandag 19 november 2001 21:41 schreef mrjoint het volgende:
Owjah ik heb 3dmark2001 wel uit kunnen draaien: 1050 ofzow... Echt bagger score dus, da kan toch veel hoger of hoe zitdat?
PIII450
256Mb
Geforce2Ti64MB

Misschien heb je dat al gedaan maar doe eens "analyze my pc" op http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce3 en dan vervolgens klikken op de link "List All Graphics Processors" of anders de Online Result Browser bekijken via 3dmark2001 voor vergelijkbare configuraties met die van jou.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 22:06 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Nee hij zal wel de tvout bedoelen!

• MrJT
ik heb t toch helemaal niet over DUAL SCREEN gehad. Ik zei DUAL VIEW. En dat ken dus wel, alleen geeft ie vet vaag beeld op me beeldscherm.
Die zooi om je 3dmark score te vergelijken werkt nie in de demo versie. dan moet je eerst reggen, (iemand een regcode ofzow?)
Maar dat is toch niet eens nodig om te zien dat dit gewoon een bagger score is. Het is gewoon veel te laag. Ik koop op de HCC een HDtje erbij en dan doe ik ff een formatje op c schijf en dan een reinstall en daarna een image draaien. Dan hoef ik me iig geen zorgen meer te maken over het in soep lopen vamme installatie. en dan ken ik ff wat aanklooien met die instellingen enzow.

Weet iemand trouwens een proggie die bestanden voor je opent? Ik wil namelijk gewoon een heel seizoen friends achter elkaar kunnen laten draaien zonder dat ik elk fillempie zelf op moet starten.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 19 november 2001 22:06 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Nee idd heeft GEEN twinview, daarom MOET je ook TVTOOL gebruiken om op beide displays weer te geven, het enige nadeel is dat je monitor dan op 50 Hz aangestuurd wordt.

:z :z

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

G*****MME er zit daar dus keihard 64 mb DDR intern geheugen dat weet ik omdat ik zelf asus gforce2 Ti heb uhhh
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:06 schreef MeKnowHow het volgende:
Ik zie op het DOOSJE 64 MB DDR GEHEUGEN STAAN .. JA HOOR :9~

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 11:18 schreef TrehT het volgende:
G*****MME er zit daar dus keihard 64 mb DDR intern geheugen dat weet ik omdat ik zelf asus gforce2 Ti heb uhhh
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen?

Verwijderd

Heb gisteravond ff de tvout getest, maar ik snapte er nog niet veel van, ik heb in ieder geval ff op een tv gecounterstriked....

Verwijderd

Ik had vrijdag 9 nov. de Pixelview Geforce 2 Ti bij Gistron besteld.
Vrijdag 16 nov. werd ik opgebeld door Gistron dat deze niet voorradig was en dat ook niet meer zou komen. |:( Toen vroegen ze of ik ook tevreden was met een PowerColor Geforce 2 Ti, met Tv-Out scheelt dit zelfs nog f10,- :)
Dinsdag 20 nov. heb ik hem ontvangen, ennuh hij rulez zwaar *D

Verwijderd

Hmm, dat dat zo lang heeft geduurd zeg, maarja ik denk niet dat je veel verschil zult merken tussen de pixelview en de powercolor....

Verwijderd

update: tvout werkt nu helemaal vlekkeloos...!

• FailFr8er
Op donderdag 22 november 2001 13:52 schreef BeForce256 het volgende:
update: tvout werkt nu helemaal vlekkeloos...!
Zou niet goed zijn als je vlekken zou zien op je TV :+

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 14:55 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Zou niet goed zijn als je vlekken zou zien op je TV :+
Ligt er aan wat voor DVD/divx he? ;) :+

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
Op donderdag 22 november 2001 19:05 schreef Jeep het volgende:
Ligt er aan wat voor DVD/divx he? ;) :+
LOL!

ach...in een volgend leven lach je er om!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
Op donderdag 22 november 2001 19:14 schreef 0siris het volgende:

[..]

LOL!
sick :P

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 19:26 schreef HertogJan het volgende:
sick :P
Tnx :P
mjah, inkoppertje ....

Verwijderd

Euhm.,...de Powercolor heeft de memory op GTS speed lopen...366 dus..
450/366Mhz

Verwijderd

Ja maar eerst was de kwaliteit een beetje bagger, na veel gekloot lukte het uiteindelijk wel goed. :D

Over die films had ik het misschien wel... :P

• MrJT
beforce...-> Hoe heb je die tv out goed gekregen dan? Je kan ehm alleen maar op pal zetten en dan heb ik de keuze tussen 640x480 of 800x600. Waar kan je ehm goed instellen?
Met die TVTool is ie wel heel mooi, maar da kan maar tien minuten zonder regcode. Als iemand een regcode of een crack heeft of kent, kan diegene ehm dan mailen....
ALvast bedankt.

Verwijderd

met veel gekloot met windows en tvtool ik moet wel zeggen dat cstrike op de tv mooier is in 640x480 dan 800x600 :?

Verwijderd

Op HCC heb ik een Point of View GF2 Ti200 gespot (en gekocht) dusssss ...

Verwijderd

wat voor meuk zat daar allemaal bij? en hoe presteert ie?

Verwijderd

Er zat vrij weinig bij, te weten een boekje, driver-cdtje en snoertje voor TV-out...

Icm met m'n XP 1500+ (@1550Mhz) scoort ie in 3DMARK2001 4380 en in 3DMARK2000 9860 :)

ohja, het kaartje ging daar voor 290,- weg, das volgens mij erg redelijke prijs..

en CTW is die zaak die bij tweakers-stand om 't hoekje zit

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 12:55 schreef Eggplant het volgende:
Icm met m'n XP 1500+ (@1550Mhz) scoort ie in 3DMARK2001 4380 en in 3DMARK2000 9860 :)
Hmm nog niet optimaal, ik haal met mn pixelview ti 4326 niet ge'ocd, en jij moet met je xp toch hoger kunnen komen. (mn tbird loopt op 1466mhz)

290 is niet veel nee... :D

Verwijderd

Ja, ik wil hem ook nog overklokken, maar zoek eigenlijk eerst een proggie om coretemp af te lezen

Verwijderd

Ik heb het hele lijntje (ok, een deel in het midden niet) gevolgd, maar volgens mij staat er geen vergelijking in tussen de Geforce2 Ti en de Geforce2 MX400.. (Of er moeten andere termen gebruikt zijn ofzo.)
Het verschil in prijs is voor mij: 110,- (bij norrod)
Ik ga daar een systeempje kopen met:
AMD Athlon XP 1600+
256 Mb DDR
MSI K7T226 Pro2 Socket A
Nou wil ik weten welke videokaart er het beste bij kan....
Graag tips!

BVD,

Pumarc
(p.s. ze zijn van het merk Point of View.)

Verwijderd

Ik heb vanmiddag op de HCC 2 kaarten gekocht:
Pine Geforce2 Ti/64/tvout fl 295,-
Pine Geforce2 MX400/64/tvout fl 195,-

In dezelfde pc (PIII 1GHZ, 256MB) en met dezelfde drivers geeft 3Dmark2001
Geforce2 MX400 : 3DMark2001 = 2368
Geforce2 TI : 3DMark2001 = 3385

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Heb al een paar weken Hercules 3D Prophet 2 Ti (gebaseerd op Nvidia Geforce 2 Ti) ongetweaked draaien. 3Dmark2001 geeft 3735.

Een beetje getweaked kom ik op 3913 (260/430+fsb143):
http://gamershq.madonion.com/products/orb/?publish_compare.shtml?&project_type=6&dprid=2067664

Ben heel erg tevreden over deze kaart. Ik maakte me een beetje zorgen over de 2D kwaliteit (vorige kaart was Matrox G400) maar dat valt 100 procent mee.

Verwijderd

Je moet zeker voor de ti gaan, hij heeft ddr (128bits) en hij heeft een geforce 2 ti chip, die is gewoon veel sneller dan de mx 400 chip...

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 00:37 schreef bugaboo het volgende:

Ok, dat 3DMark2001 (weet inmiddels wel wat het is, maar ken het zelf niet) zegt mij niet zoveel, maar de getallen zien er overtuigend uit...
Ik denk dat ik het nu wel weet.

Thx a lot all!!

Pumarc 8-)

(Die verkopers lullen ook allemaal wat anders, en deze zat er dus aardig naast: MX400/Ti maakt niet veel uit. :()

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 14:24 schreef Pumarc het volgende:

(Die verkopers lullen ook allemaal wat anders, en deze zat er dus aardig naast: MX400/Ti maakt niet veel uit. :()
Je bent zeker bij Vobis geweest voor info! :D

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 16:51 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Je bent zeker bij Vobis geweest voor info! :D
Nee, dit was iemand bij NoRRoD, bij Vobis zeiden ze iets heel anders dubieus..
Wat nog wel klopt was dat de Geforce2 MX400 sneller kon, maar toen raadde hij een ASUS 7700 GTS 32Mb aan.
kweetnie wat hij daar precies mee bedoelde, maar hoorde van iemand anders dat zo'n ding helemaal niet bestaat.
Ze zijn daar trouwens al gauw 1000 piek duurder dan bij norrod bijv. (voor een heel systeem.)
Maar whatever, ik heb er zelf ook geen verstand van, maar het enige wat ik nu weet is dat er een GF2 Ti bij mijn systeempje komt.. *D

• MrJT
Ik heb met de TV-out van de Pixelview af en toe vlekken door het beeld. Van die wazige vlekken die door het beeld vliegen. Kan ook aan me kabeltje liggen hoor (drie verlengstukken aan elkaar) Maar het vage is dat het de ene keer wel is en de andere keer niet.
Weet niemand een crack of regcode voor die tvtool????
Tvtool is vet flex, beeld is namelijk veel mooier met dat proggie.

• FailFr8er
Op maandag 26 november 2001 10:10 schreef mrjoint het volgende:
Ik heb met de TV-out van de Pixelview af en toe vlekken door het beeld. Van die wazige vlekken die door het beeld vliegen. Kan ook aan me kabeltje liggen hoor (drie verlengstukken aan elkaar) Maar het vage is dat het de ene keer wel is en de andere keer niet.
Weet niemand een crack of regcode voor die tvtool????
Tvtool is vet flex, beeld is namelijk veel mooier met dat proggie.
3 verlnegstukken :?

Ehm....not good :9 zou kunne werken, maar ik denk dat het daar aan ligt, probeer et eens zonder verlengstukken :)
Misscien is het probleem dan voorbij en dan weet je gelijk wat het was >:)

• MrJT
jah maar het vage is dat ie het af en toe wel goed doet.
Jah Kmoet toch ff een kabeltje ervoor koopen dusss t maakt nie uit ast daaraan ligt. Maar met die TVtool heb ik t ook niet.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op zondag 25 november 2001 00:37 schreef bugaboo het volgende:

ik heb die dus ook gekocht (Pine Geforce2 Ti/64/tvout), maar ik krijg alleen de tv-out niet aan de praat (het tabblad is er wel maar ik kan de tv niet als uitvoer apparaat kiezen), heb jij daar ook last van of heb je nog iets moeten instellen ofzo? alvst bedankt.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 10:45 schreef lange het volgende:

[..]

ik heb die dus ook gekocht (Pine Geforce2 Ti/64/tvout), maar ik krijg alleen de tv-out niet aan de praat (het tabblad is er wel maar ik kan de tv niet als uitvoer apparaat kiezen), heb jij daar ook last van of heb je nog iets moeten instellen ofzo? alvst bedankt.
Zit je plug goed in de TV? Als je kaart geen 75 OHM bron detecteert is íe inderdaad grijs...:0

enneh, mensen met een slecht beeld: trek de centrale antenne eens eruit, scheelt stukken!

Verwijderd

Mn TV is overleden tijdens het csn, oke hij was wel oud maar tijdens het gamen ging hij uit,,,, en niet meer aan :(

Iemand idee hoe dit komt?

• FailFr8er
Op maandag 26 november 2001 13:26 schreef BeForce256 het volgende:
Mn TV is overleden tijdens het csn, oke hij was wel oud maar tijdens het gamen ging hij uit,,,, en niet meer aan :(

Iemand idee hoe dit komt?
Had je de stekker er maar nie uit moeten trekken ;)(

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ik heb gisteren op de HCC ook deze kaart gekocht maar dan van ASUS. de V7700 TI het verschil met de normale geforce 2 is dat bij de TI de klok snelheid lager lag zeiden ze dat is dus niet zo hij is juist beter dan de oude geforce 2 kijk maar op de Nvidia site.

Ohja ik heb de V7700 Deluxe das dus met tv-out en al die zooi op de hcc gehaald voor slechts 388 piek d8 ik.

was een retail versie :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:08 schreef cool0 het volgende:
het verschil met de normale geforce 2 is dat bij de TI de klok snelheid lager lag zeiden ze
Jij bent dus zeker ook bij de vobis stand geweest? :D

/me heeft erg slechte ervaringen met Vobis >:)

• KraveN
  • Laatst online: 14:06
ff vraagje
Ik zie die kaart niet meer op de site van Gistron staan :'( . Kan iemand anders hem nog vinden?

btw het is toch www.gistron.com

• T-Blizzard
  • Laatst online: 13:23
Nog meer mensen die gf2 Ti op de hcc gekocht bij die stand bij tweakers???... ik wel dus en dat kaartje ik zag net dus die foto en dat ding is dus exact het zelfde als die pixelview gevalletje bij gistron (alleen ander stikkertje op de fan) :) moeten ze toch uit de zelfde fabriek komen ofzo?...

• kamerplant
  • Niet online
Hmmz..
ik denk dat ik ook een Geforce2 Ti/64/tvout maar eens moet doen.
alleen doet de pricewatch het nu niet ofzo?!?! ik krijg DNS error.
En naar HCC ga ik niet. :(

Maar het is dus een slimme keus om die kaart te nemen? Als je m'n specs ziet?
Of zijn er betere kaarten van die prijs

🌞🍃

Verwijderd

Nope, de ti200 kost nog 500+ en de radeon 7500 400+ ik zou gewoon voor de GeForce 2 Ti gaan...

ALTIJD beter dan je tnt2 kaartje :D

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 13:46 schreef KraveN het volgende:
ff vraagje
Ik zie die kaart niet meer op de site van Gistron staan :'( . Kan iemand anders hem nog vinden?

btw het is toch www.gistron.com
Hij staat idd niet meer op de site,maar hij is vorige maand een paar dagen ook niet leverbaar geweest lees: stond niet op site Ik zou gewoon ff w8en als ik jouw was!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

De Radeon7500 kost f347,-, de GF2Ti f375,- en de GF3Ti200 f552,-
Ik zou iig altijd voor de R7500 gaan als ik tussen de GF2Ti en de R7500 moest kiezen, met drivers die nog niet af zijn al een stuk sneller, twinview, betere beeldkwaliteit...

Specs

• KraveN
  • Laatst online: 14:06
Op dinsdag 27 november 2001 21:56 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Hij staat idd niet meer op de site,maar hij is vorige maand een paar dagen ook niet leverbaar geweest lees: stond niet op site Ik zou gewoon ff w8en als ik jouw was!
Thnx
Ik zal nog wel ff wachten.
:z

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 22:00 schreef Masterdam het volgende:
De Radeon7500 kost f347,-, de GF2Ti f375,- en de GF3Ti200 f552,-
Ik zou iig altijd voor de R7500 gaan als ik tussen de GF2Ti en de R7500 moest kiezen, met drivers die nog niet af zijn al een stuk sneller, twinview, betere beeldkwaliteit...
Als je winxp gebruikt zou voorlopig voor de GeForce 2 Ti gaan, de drivers van de r7500 zuigen in winxp (heb ik van meer mensen gehoord). En je zegt wel dat de ti nog 375 kost en de radeon dan 347 maar dan heb je het over club3d :r Een ati (een snellere dus) kost nog 415, en een merk geforce 2 ti (hercules, msi) zijn ook zoiets, meestal iets goedkoper nog...

• AMDFreak
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

sow sow :)

maareh.. geef mij maar gewoon de ATI Radeon 8500 :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Welk Pixelview Gf2 Ti bezitter kan mij vertellen wat hij in zijn doos had zitten? Want volgens mis ik een kabeltje.

Verwijderd

Zeker geen Composite 1,8M kabel erbij gekregen?
Dat kan wel, want ik heb die ook niet gekregen. Gistron jat die dingen voor henzelf ofzo.

Verwijderd

Muhaha...dat ding krijg ik daar voor ca. 290 piek (dealerprijs) hehehe..

Who's the boss? ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste