Turn it off and on again.
heb ik weer eens iets gemist, wat is dit nou weer voor chipset, de GeForce 2 TI?
nog nooit van gehoord, zal wel weer aan mij liggen.
The cyclographing developer
Djeez. Het is maar een GF2. Ja en? Er zijn mensen die hun eigen spullen moeten betalen en die geen geld hebben om een GF3 te kopen of het gewoon aan pappie kunnen vragen, dus dan is dit een hele mooie kaart hoor.Op dinsdag 16 oktober 2001 11:50 schreef Potatoman het volgende:
En wat is hier zo speciaal aan? Het is maar een Geforce 2.
Dit is een hele mooie prijs voor een hele mooie kaart.
[voor de paashaas] Enne... de Ti staat voor Titanium. Zoek maar even. Dan vind je er wel genoeg over denk ik... [/voor de paashaas]
Verwijderd
Sinds wanneer bestaat er zo'n chipset dan???
IS DIT EEN GF2 - MX / GTS / PRO / ULTRA??
Kan iemand hier wat meer uitleg over geven pls..
HALLOOOOOO! Zoek even dan. Zei ik net ook al. De GF2 Ti is de nieuwe titanium. Kijk even op http://www.nvidia.com joh. Een beetje moeite ervoor doen mag best hoor.Op dinsdag 16 oktober 2001 12:05 schreef MeKnowHow het volgende:
GF 2 Ti???
Sinds wanneer bestaat er zo'n chipset dan???
IS DIT EEN GF2 - MX / GTS / PRO / ULTRA??
Kan iemand hier wat meer uitleg over geven pls..
Verwijderd
verder vond ik deze interessanter:
Asus V8200 64Mb Ti200 FL 685,-
AkA Geforce 3 MX.. toch?
Verwijderd
GeForce2 Ti, the latest member of the GeForce2 family, redefines graphics for mainstream computers, delivering 1 billion pixels/sec. rendering power and producing an amazing 6.4GB/sec. of bandwidth. The GeForce2 Ti provides consumers with unprecedented visual experiences at mainstream price points.
GeForce2 Ti
Memory Interface: 128-bit DDR
Pixels per Second: 1 Billion
Memory Bandwidth: 6.4GB/s
Triangles per Second: 31 Million
GeForce2 Pro
Pixels per Second: 800 Million
Memory Bandwidth: 6.4GB/s
Triangles per Second: 25 Million
GeForce2 GTS
Pixels per Second: 800 Million
Memory Bandwidth: 5.3GB/s
Triangles per Second: 25 Million
Het is dus de opvolger van de GF2 PRO
Voor f375 lijkt mij dit een ZEER interessant kaart
en jij ook, Hij zit zelfs al in je systeem (sign)
dat doe je netjes !!
1+1+1 = 1
Verwijderd
dat is het zeker, al is die kaart die ik opnoemde ook zeker niet verkeerd, en is denk ik toch beter als deze GF2.. tis en blijft een GF3 he.. en das toch net iets beter dan deze denk ik.. al ligt het helemaal aan wat je wilt uitgeven. ik wacht nog een maandje en dan komt er een upgrade.. misschien word het dit kaartje dan wel.. lekker snel en betaalbaar.. ik word hetOp dinsdag 16 oktober 2001 12:25 schreef MeKnowHow het volgende:
[heel verhaal]
Het is dus de opvolger van de GF2 PRO( = ULTRA? )
Voor f375 lijkt mij dit een ZEER interessant kaart
pixelview.. is dat trouwens een goed merk?
Verwijderd
http://www.prolink.com.tw/english/product/vga/2ti.html
Dan is het helemaal een mooie koop !!!!!
Het staat alleen erg onduidelijk op de site van Gistron .
Wat het nu eigenlijk is
http://www.gistron.com/Pages/Script_Shop.php?bestand=Onderdelen/Videokaarten.htm
hij is trouwens wel behoorlijk nieuw, staat nog niet eens in de price watch.
Waar heb je die prijs gezien?verder vond ik deze interessanter:
Die ASUS is dus OOK een Ti200 (Ti200 is Ti200), lezen!!!Op dinsdag 16 oktober 2001 12:12 schreef limp_bizkit het volgende:
Geforce 2 Ti is toch een normale GF2 chip die op 250MHz (Ultra snelheid) draait als ik me niet vergis?
AkA Geforce 3 MX.. toch?
Kost b.t.w. dus wel ff wat meer, dan zou ik dus die pixelview nemen, mits er geen brak geheugen op zit dat niet te overklokken is..
Verwijderd
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/nvidia/gf3ti200_gf2ti/
Verwijderd
helemaal niks OOK....Op dinsdag 16 oktober 2001 13:20 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Die ASUS is dus OOK een Ti200 (Ti200 is Ti200), lezen!!!
Kost b.t.w. dus wel ff wat meer, dan zou ik dus die pixelview nemen, mits er geen brak geheugen op zit dat niet te overklokken is..
de Pixelview is een Geforce [b][i]2[/b][/i] Ti
de ASUS is een geforce [b][i]3[/b][/i] Ti200
voortaan zelf dus ff LEZEN ja?!?!
de ASUS staat trouwens gewoon in de pricewatch..
Asus V8200 64Mb Ti200
Je hebt gelijk, my faultOp dinsdag 16 oktober 2001 14:24 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
helemaal niks OOK....
de Pixelview is een Geforce [b][i]2[/b][/i] Ti
de ASUS is een geforce [b][i]3[/b][/i] Ti200
voortaan zelf dus ff LEZEN ja?!?!
de ASUS staat trouwens gewoon in de pricewatch..
Asus V8200 64Mb Ti200
EEN goede monitor is imo belangrijker als 20 FPS meer.
Idd, (was echt heilig met mn GF3) ik zie dat nu ook in, zit nu op een 15" klere ding op 72hz, tering veel moire etc...Op dinsdag 16 oktober 2001 14:36 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja waarom niet, met deze kaart haal je ook genoeg FPS.
Misschien volgend jaar een goeie GF4 (als ie er dan is) ofzow, we shall see, over 2œ week ligtr die GF2 ti hier op mn tafel, trust me
http://www.compusa.com/products/product_info.asp?prodzip=&product_code=287719
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
maakt niet uit.. maar tegen mij zeggen dat ik beter moet lezen terwijl je dat zelf moet doen komt een beetje lullig over.. maar kan gebeurenOp dinsdag 16 oktober 2001 14:27 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, my fault![]()
Ook jou geef ik gelijkOp dinsdag 16 oktober 2001 14:50 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
maakt niet uit.. maar tegen mij zeggen dat ik beter moet lezen terwijl je dat zelf moet doen komt een beetje lullig over.. maar kan gebeuren
Verwijderd
jazeker.. al gaat het natuurlijk wel om de combo videokaart + monitor..Op dinsdag 16 oktober 2001 14:36 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja waarom niet, met deze kaart haal je ook genoeg FPS.
je kan namelijk wel een goeie monitor hebben.. maar als je die aan een videokaart hangt die slechte beeldkwaliteit geeft dan heb je eigenlijk nog niks..
ken het zelf..
van Radeon (kapot
ik zit nog steeds te twijfelen of ik van een vriend een Viper II overkoop voor 75,-.. een sis 315 128mb voor 150,-.. of deze kaart koop.. gaat voornamelijk om 2d, al speel ik soms wel spellen. meestal spellen die wel redelijk draaien met de TNT2 M64.. al is een potje GP3, Q3 ofzo zeker niet verkeerd! (Q3 draait echteer waardeloos met deze M64)
alleen de keus blijft moeilijk want de spellen die ik speel zijn namelijk even goed speelbaar met een viper II als met deze geforce
MX: 175|166
MX400: 200|200
GTS: 200|333
Pro: 200|400
Ti: 250|400
Ultra: 250|460
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Vreemd, ik kon Q3 al goed draaien op mijn oude K6-2 400 met een Yuan tnt2M64 (wel overclockt). Misschien heb je een erg brakke M64 met te lage memtiming.Op dinsdag 16 oktober 2001 14:55 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
jazeker.. al gaat het natuurlijk wel om de combo videokaart + monitor..
je kan namelijk wel een goeie monitor hebben.. maar als je die aan een videokaart hangt die slechte beeldkwaliteit geeft dan heb je eigenlijk nog niks..
ken het zelf..
van Radeon (kapot) + NEC 19" naar TNT2 M64 + NEC 19" gegaan.. dan schrik je toch wel....
ik zit nog steeds te twijfelen of ik van een vriend een Viper II overkoop voor 75,-.. een sis 315 128mb voor 150,-.. of deze kaart koop.. gaat voornamelijk om 2d, al speel ik soms wel spellen. meestal spellen die wel redelijk draaien met de TNT2 M64.. al is een potje GP3, Q3 ofzo zeker niet verkeerd! (Q3 draait echteer waardeloos met deze M64)
alleen de keus blijft moeilijk want de spellen die ik speel zijn namelijk even goed speelbaar met een viper II als met deze geforce
Verwijderd
Das trouwens erug goedkoop. Zeker aan te raden als je budget wat krap is.
Verwijderd
nee want dat is de Ti200 alOp dinsdag 16 oktober 2001 15:10 schreef marcell het volgende:
(een soor geforce 3 mx)
dit is gewoon een 'nieuwe versie' van de Geforce 2
Verwijderd
mwah... tis alleen Q3... in 3dmark 2001 haal ik zelfs rond de 1400 punten.. maar goed..het zal wel goed zijn.. kaart is flink getweaked.. 200Mhz/200MHzOp dinsdag 16 oktober 2001 15:01 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Vreemd, ik kon Q3 al goed draaien op mijn oude K6-2 400 met een Yuan tnt2M64 (wel overclockt). Misschien heb je een erg brakke M64 met te lage memtiming.
Verwijderd
Iemand misschien ervaring ?
me toOp dinsdag 16 oktober 2001 12:06 schreef MeKnowHow het volgende:
Ik zie op het DOOSJE 64 MB DDR GEHEUGEN STAAN .. JA HOOR
Wil wel eens weten hoever deze met overklokken komt
Verwijderd
Tuurlijk, ik heb zelf een Duron 800 640meg TNT II m64Op dinsdag 16 oktober 2001 19:11 schreef ExiRana het volgende:
Zeg, zal deze kaart goed werken op een P3 850MHz 512Mb Kingston, Asus p3b-f ect.? Er zit nu (nog) een G1 ddr in en deze wordt vervangen, zal dit een beetje snel werken?
Verwijderd
Nou, dan zal ik eens kijken of het van de week uit komt. Ga hem denk ik kopen, deze kaart is natuurlijk sneller als een GTs dus...Op dinsdag 16 oktober 2001 19:12 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb zelf een Duron 800 640meg TNT II m64
Moah, daar doe je de Ti200 zwáár tekort mee; daar waar de échte MX'jes een enorm geknepen geheugenbandbreedte hebben, heeft de Ti200 een full fledged 128bit DDR interface. Het is exact dezelfde kaart als de normale 3 en de Ti500, alleen heeft 'ie 4ns DDR geheugen (i.p.v. 3.8ns) dat op 400MHz draait en een 175MHz core. Core en mem een klein beetje opclocken en je hebt volledige GeForce3 performanceOp dinsdag 16 oktober 2001 12:12 schreef limp_bizkit het volgende:
AkA Geforce 3 MX.. toch?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
ja ok.. maar het is wel een goedkopere Geforce 3..Op dinsdag 16 oktober 2001 19:18 schreef abbadon het volgende:
[..]
Moah, daar doe je de Ti200 zwáár tekort mee; daar waar de échte MX'jes een enorm geknepen geheugenbandbreedte hebben, heeft de Ti200 een full fledged 128bit DDR interface. Het is exact dezelfde kaart als de normale 3 en de Ti500, alleen heeft 'ie 4ns DDR geheugen (i.p.v. 3.8ns) dat op 400MHz draait en een 175MHz core. Core en mem een klein beetje opclocken en je hebt volledige GeForce3 performance
Verwijderd
Ik sta op het punt van bestellen.Op dinsdag 16 oktober 2001 16:42 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Gaan er nou meer mensen deze kaart kopen ????
Wil wel eens weten hoever deze met overklokken komt
update: Hij is bestelt.
Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)
Verwijderd
Verwijderd
En als we de mem op 460 krijgen moet hij toch wel op Ultra niveau presteren denk ik
Verwijderd
Memclock is hetzelfde, en dat telt in hoge reso's. coreclock boeit niet echt.
En dat voor een DX7 kaartje. Kan niet eens env. bumpmapping.
Maar: alles beter dan een MX
Nog iemand een mooie Asus TNT2-Ultra hebben?
/me is bijna een Radeon 8500 rijker
Verwijderd
En is het merk ook een beetje goed, ik heb gehoord dat hun gts pro erg snel is (bron: 3dreality.org)
Verwijderd
Ik heb laatst een Powercolor 2mx 200 die deed het maar wazig en een Radeon 32drr er op gehad en die deed helemaal niet. (Asus kaarten doen het wel op mijn mobo)
Reply ff aub
Ga zo ff hoger proberen
Draait lekker op 460 dus Ultra voor 375
Verwijderd
ik wil die tnt2-ultra wel hebben heb nu namelijk een tnt2m64 en er komt een geforce 2 aan (misschien deze ti )Op woensdag 17 oktober 2001 17:23 schreef Jeep het volgende:
nou nou, wat een ophef over een noname GF2pro kaartje.
Memclock is hetzelfde, en dat telt in hoge reso's. coreclock boeit niet echt.
Maar: alles beter dan een MX
Nog iemand een mooie Asus TNT2-Ultra hebben?
* MariG is bijna een Radeon 8500 rijker
maar zo'n ultra is toch altijd beter al een m64
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Gaan de rest ook wat bevindingen posten?
Verwijderd
Als ik hem vandaag had gekregen wel , kut ptt.Op donderdag 18 oktober 2001 18:33 schreef Kik het volgende:
Gaan de rest ook wat bevindingen posten?
Verwijderd
powercolor een "echte" proOp donderdag 18 oktober 2001 18:21 schreef ExiRana het volgende:
Toch ben ik maar gewoon voor een PowerColor Geforce II Pro 64Mb DDr gegaan.Zie sig. Echt een goeie kaart die "echte" Pro!
kon me herinneren dat pro van powercolor vaak gts ware
hallo
Ben benieuwd
systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het wel redelijke score voor 375 piek
to be continued...
Ik denk toc echt datzo'n pixelview GF2Ti wat beter is dan een powercolor. Pixelviews komen geloof ik altijd geod uit de review. En deze kaart is dus net iets sneller dan een echte Pro.Op donderdag 18 oktober 2001 18:21 schreef ExiRana het volgende:
Toch ben ik maar gewoon voor een PowerColor Geforce II Pro 64Mb DDr gegaan.Zie sig. Echt een goeie kaart die "echte" Pro!
Verwijderd
Quake enz nog niet geprobeerd, maar wat ik wel weet dat het een aardige upgrade is van geforce256 naar dit ding!
Heb echt in die movies van 3dmark veel mooier beeld! En mn score gaat 1500 omhoog!
Weet iemand tot hoever hij komt met powerstrip ofzo?
Heb al heatsinks op het memory zitten!
[bij-de-weg]
Weet iemand ook waarvoor die andere poort is die erbij zit?? Er staat video bij maar ook iets van tvout op de doos. Tvout ken ik wel maar wat is dat video dan??
Verwijderd
Kijk is ff goed op de doos, die hier een aantal keer in het topic is afgebeeld. En wat zien we daar DX 8.0Op woensdag 17 oktober 2001 17:23 schreef Jeep het volgende:
nou nou, wat een ophef over een noname GF2pro kaartje.
* Memendo is bijna een Radeon 8500 rijker
Volgendekeer dus eerst kijken dan roepen!
Verwijderd
Werd ik schtijtziek van, dus maar ff die Ti besteld, binnen 2 daagjes in huis. Prima!
Verwijderd
post eens wat Benchmark scores enzo dan!Op vrijdag 19 oktober 2001 18:56 schreef MorPhics het volgende:
Wow, vooruitgang, Ik had eerst een VooDoo5 5500AGP, die heb ik verkocht, daarna heb ik een Intelletje nummero 740 gehad.
Werd ik schtijtziek van, dus maar ff die Ti besteld, binnen 2 daagjes in huis. Prima!
Verwijderd
Deze kaart is net zo duur als een Asus Geforce II GTs Pure, aleen heeft die Asus geen mooie tv-out en ook geen 64Mb DDr geheugen en deze loopt zonder een probleem op 220/400 zal hem zo nog iets heger zetten. En dat houdt een Asus V7700 Geforce II GTs niet bij!Op donderdag 18 oktober 2001 20:21 schreef NaLiN het volgende:
[..]
powercolor een "echte" pro
kon me herinneren dat pro van powercolor vaak gts ware
Verwijderd
Als het oke is, ga ik hem zeker halen.
Verwijderd
En 3dmark (de 1ste 3) zijn een stukkie mooier!
DUS:
1) KOPEN!!!
2) Als je het geld er voor over hebt!
Deze?B21777 Sparkle SP6700 GF2 Pro, TV-out
Verwijderd
Gewoon helemaal onderaan kijken.Op zaterdag 20 oktober 2001 11:54 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
Deze?
Meeste intressante plaatje deruit denk ik:Op dinsdag 16 oktober 2001 13:25 schreef BananeKoning het volgende:
stukje over die Ti (gf2 en gf3)
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/nvidia/gf3ti200_gf2ti/