Het grote almachtige GeForce 2 Ti topic

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 734 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 22:24
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:49 schreef DEM0N het volgende:
Wat is er met de site van Gistron gebeurd?

http://www.gistron.nl/

Ik heb er al een keer wat besteld maar als ik nu kijk is het errug vaag.

Loop ik 8er of is dit nieuws :?
Gistron.nl was bedoelt als ANTI-GISTRON, maar et probleem was dat er meer positieve dan negattieve mailtjes kwamen, toen zijn ze ermee gekapt geloof ik....

ikke over 1 week GF2 ti bij Gistron kopen, als iemand dat ding al heeft, plz contact me on ICQ, ik heb namelijk nog even wat vraagjes over dat ding...

Verwijderd

Ja die Gistron.nl site die klopt niet nee, het is www.gistron.com maarja Gistron is gewoon de best!

Verwijderd

Die Ti van gistron roelt zwaar in combinatie met de Detonator Xp 22.50! Ga er 350 op vooruit!!!!

Verwijderd

Wa is nu juist de snelste, nen Geforce 2 Ti of nen Ultra???
den Ti ondersteunt wel Directx 8.0 effectjes zeker? :?

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 10:34 schreef BeForce256 het volgende:
Die Ti van gistron roelt zwaar in combinatie met de Detonator Xp 22.50! Ga er 350 op vooruit!!!!
Hoe kom je aan die drivers???

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 13:02 schreef NoStra het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die drivers???
[topic=305905/1/25]

Voor de luierikken:
XP/2000 : http://www.maxreboot.com/download.php?op=getit&lid=72

ME/98 : http://www.maxreboot.com/download.php?op=getit&lid=71

Volgens veel mensen in dat topic gaan ze er gemiddeld 200 punten op vooruit, IK dus ook!

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 10:40 schreef Herretje het volgende:
Wa is nu juist de snelste, nen Geforce 2 Ti of nen Ultra???
den Ti ondersteunt wel Directx 8.0 effectjes zeker? :?
De Ultra is zeker sneller maar ook duurder, als je prijsbewust bent zal ik als ik jouw was voor de Ti gaan.
Hij is geoptimalizeerd voor directx 8 ja, maar daarvoor heb ik hem niet gekocht!

Verwijderd

ik haal nu 4520 punten met Athlon op 1463Mhz en de GF2Ti op 285/465Mhz

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 13:15 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

De Ultra is zeker sneller maar ook duurder, als je prijsbewust bent zal ik als ik jouw was voor de Ti gaan.
Hij is geoptimalizeerd voor directx 8 ja, maar daarvoor heb ik hem niet gekocht!
Ehhh :? een DX8 kaart voor F375???

Ik dacht 't niet he!

Het is gewoon een noname GF2 zoveelste versie.

Voor F399 heb je ook een Radeon 7500 (sorry voor het vloeken in de kerk ;) )met twinview en perfecte 2D kwaliteit. Gemiddeld even snel, maar beter met hoge polycounts. Dus veel toekomst-vaster.

Verwijderd

Jonguh dan bestel je hem gewoon en kijk je op de doos :9~

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 31 oktober 2001 16:28 schreef Jeep het volgende:

[..]

Ehhh :? een DX8 kaart voor F375???

Ik dacht 't niet he!

Het is gewoon een noname GF2 zoveelste versie.

Voor F399 heb je ook een Radeon 7500 (sorry voor het vloeken in de kerk ;) )met twinview en perfecte 2D kwaliteit. Gemiddeld even snel, maar beter met hoge polycounts. Dus veel toekomst-vaster.
Het is wel een DX8 kaart.......Check Nvidia specs..en het staat zelfs op de doos..

Verwijderd

het staat zelfs op de doos
Zie je? Wijsneus!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
de GF2 ti heeft een paar directx 8 functies die de gewone geforce 2 kaarten niet hebben.

de radeon 7500 heeft zelfs helemaal geen directx 8 functies.

nou weet ik wel dat de radeon een betere 2d heeft maar ik vind de 2d van een geforce op 1280*960 goed genoeg en bij de meeste test komt de GF2 ti er beter uit dan de radeon 7500 (in 3d dan he ;) ).

op papier is de radeon misschien sneller maar zolang ati geen goede drivers uitbrengt blijft de GF2 ti sneller in de praktijk.

ik heb dus ook een Hercules 3D Prophet 2 Titanium 64 mb TV-out bulk bij www.asci.nl besteld en hopelijk hebben ze hem begin volgende week binnen :)

• FailFr8er
must have GF2 TI....must have....

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb em! Jes, ff snel testje gedaan met 2000:
ongetweaked: 9639
Athlon 1400
Yeah! 2 x zoveel als mijn MX!
Nou nog ff 2001 draaien en tweaken.
Dammit geen twinview ? Balen!!! :(

Het is of tv of monitor :(

// update //
3dmark 2001:
4308, niet slecht ongetweaked

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 20:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
Heb em! Jes, ff snel testje gedaan met 2000:
ongetweaked: 9639
Athlon 1400
Yeah! 2 x zoveel als mijn MX!
Nou nog ff 2001 draaien en tweaken.
Dammit geen twinview ? Balen!!! :(

Het is of tv of monitor :(

// update //
3dmark 2001:
Kijk eens ff hoe ver jekomt met tweaken, en vermeld je mobo+chipset ff...

Ik kom op 4712 met het geheugen op 460 en core op 280!
(heatsinks op het geheugen en blueorb) :D

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 18:56 schreef Sephiroth het volgende:
must have GF2 TI....must have....
You're abolutely right!

• FailFr8er
Op vrijdag 02 november 2001 10:49 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

You're abolutely right!
Als ik geld ken lenen van mn pa heb ik em maandag, anders heb ik em pas woensdag/donderdag/vrijdag :(

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Dit topic is ook niet weg te rammen he ;)

Turn it off and on again.

• FailFr8er
Op vrijdag 02 november 2001 19:31 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Dit topic is ook niet weg te rammen he ;)
Niet totdat ik dat ding heb nee >:)

Verwijderd

Mijn max oc.
Core 280MHz
Mem 459Mhz
AGP4X
Zonder extra cooling.

• [NUT]
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 01 november 2001 20:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
// update //
3dmark 2001:
euh :?

ik haal 4036 puntjes ongetweaked met m'n Gf2GTS ... geteaked op stabiliteit looptie 4281! 8-)

ik vind het een beetje aan de lage kant... :P

zie sig voor specs :9~

• RedruM
  • Laatst online: 05-02 15:44
Ben toch benieuwd of 't echt veel gaat schelen als ik zo'n kaartje koop.. Of wordt dan m'n Celi de bottleneck?
Zie sig voor specs :)

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
er staat nu ook een leadtek in de pricewatch net 5 gulden duurder dan die prolink

• FailFr8er
Op zaterdag 03 november 2001 08:46 schreef _subzero_ het volgende:
er staat nu ook een leadtek in de pricewatch net 5 gulden duurder dan die prolink
En hoe duur is die pr0nlink? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 12:36 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

En hoe duur is die pr0nlink? >:)
Kijk eens naar de naam van dit topic... |:(

• FailFr8er
Op zaterdag 03 november 2001 16:25 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Kijk eens naar de naam van dit topic... |:(
Dat is de PIXELVIEUW |:(

Verwijderd

Het is hetzelfde kaartje kereltje.

• FailFr8er
Huh? is da zo?

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 18:00 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Dat is de PIXELVIEUW |:(
Pixelview is een afdeling of serie kaarten van Prolink....

Net als de Starforce serie van MSI..

De Winfasts van Leadtek..

De Herculessen van Guillemot..

en ga maar door...

• FailFr8er
Op zaterdag 03 november 2001 23:39 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Pixelview is een afdeling of serie kaarten van Prolink....

Net als de Starforce serie van MSI..

De Winfasts van Leadtek..

De Herculessen van Guillemot..

en ga maar door...
Aah now I get it, thank U for this information >:)

En sorry als ik beledigend overkwam >:)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
is dit zo belangrijk om te melden :?

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:03

teuni

shit happends.... every day.

hoe wordt jullie Ti herkent na de install van de 22.xx drivers?
die van mij wordt herkent als een geforce 2 DDR en heeft daardoor een slechte performance. Ik ben ik 3Dmark 2000 van 8400 naar 5400 gegaan.

ach ja.

• FailFr8er
Op zondag 04 november 2001 10:14 schreef Go0s het volgende:
is dit zo belangrijk om te melden :?
Dit niet nee >:)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op zondag 04 november 2001 13:41 schreef teuni het volgende:
hoe wordt jullie Ti herkent na de install van de 22.xx drivers?
die van mij wordt herkent als een geforce 2 DDR en heeft daardoor een slechte performance. Ik ben ik 3Dmark 2000 van 8400 naar 5400 gegaan.
Je moet ze handmatig installeren, ook de dir waar de drivers staan moet je ff aanwijzen.
Ik gebruik nu de 22.40 loopt veel beter 22.50 geeft beeld verrot weer.

Verwijderd

De detonatorxp ondersteund standaard de geforce 2 ti, de detonator 3 niet, die gaat dan gewoon GeForce2 DDR aangeven...

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:30 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

Je moet ze handmatig installeren, ook de dir waar de drivers staan moet je ff aanwijzen.
Ik gebruik nu de 22.40 loopt veel beter 22.50 geeft beeld verrot weer.
IDD ik had bij Fifa 2002 allemaal strepen door het menu, en bij max payne heel veel artifacts maar met de 22.40 niet meer :D

• FailFr8er
Ook wel gezegd, als ik em koop (deze week :9~) dan moet ik gewoon de nieuwste XP drivers gebruiken?
(ik doe toch een formatje als ik em binnuh heb)

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 20:41 schreef Sephiroth het volgende:
Ook wel gezegd, als ik em koop (deze week :9~) dan moet ik gewoon de nieuwste XP drivers gebruiken?
(ik doe toch een formatje als ik em binnuh heb)
Je kunt in GoT een forum vinden over Gelekte 22.50 drivers, daarin staat een link naar de 22.40 die weer iets beter zijn (foutjes eruit gehaald door gainward)

• FailFr8er
Op zondag 04 november 2001 21:59 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Je kunt in GoT een forum vinden over Gelekte 22.50 drivers, daarin staat een link naar de 22.40 die weer iets beter zijn (foutjes eruit gehaald door gainward)
dAmNED, Ik MOET NOG ZOLANG WACHTEN >:) (SORRY vOoR vAgE TEXt, IS EEN WINAPM pLUGIN DIe IK Er Nu UIT Ga HALEN)

• FailFr8er
Nog een paar dagen, ik ken echt nie wagguh >:)

Verwijderd

Ik had geluk, mn GeForce256 was dood, en dus MOEST ik wel een nieuwe bestellen.... Gelukkig zag ik deze toendertijd op tijd staan, had ook een chaintech besteld :P

/me is wel blij met zn GeForce 2 Ti met DetXp 22.40 :)

• FailFr8er
:X waarom gaan de dagen zo langzaam voorbij? :X

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

GVD, die 22.40 werken ook niet goed bij mij. Krijg allemaal zwarte icoontjes er andere rare fratsen.
En oc'en wil ook niet echt. :(

• FailFr8er
zolang ik dat ding nog niet heb blijft dit topic active >:)

Verwijderd

damn, mijn gf2mx asus 7100tvout defekt, geen garantie meer bij mycom, wel bij Asus. Moet hem nog opsturen naar duitsland volgens mij, wie wilt hem?
als ie terug is?
met doos en alles origineel en aankoopbon, kabels, drivers en natuurlijk als ik hem pas terug heb. Wordt gek hiero van al die beeldkanonnen :P , dus >:) heb er ook een besteld bij Mycom.
Asus Ti200,

• FailFr8er
Op maandag 05 november 2001 19:33 schreef memyselfandi het volgende:
damn, mijn gf2mx asus 7100tvout defekt, geen garantie meer bij mycom, wel bij Asus. Moet hem nog opsturen naar duitsland volgens mij, wie wilt hem?
als ie terug is?
met doos en alles origineel en aankoopbon, kabels, drivers en natuurlijk als ik hem pas terug heb. Wordt gek hiero van al die beeldkanonnen :P , dus >:) heb er ook een besteld bij Mycom.
Asus Ti200,
Ikke wel, staat hier namelijk nog een PC met brak ding, plz!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Zo... heel de topic gelezen. was even werk. :) Ik heb zelf een GF2 MX 32mb, en ik kan ook wel een sneller kaartje gebruiken. Helaas is mijn budget beperkt, en ik stond op het punt om een Asus 7700 pro te kopen. Gelukkig kwam ik deze thread tegen. Ik wil eigenlijk een GF3 ti200, maar dat prijsvershil is me te groot. Hij is wel een stuk sneller ja, maar daar betaal je dan ook flink voor.

Ik twijfel nu tussen de GF2 TI, of de Radeon 7500

En als ik een radeon ga nemen... welk merk? 445,- voor de Asus Gf2 TI, of 375 voor de Pixelview. *zucht* al die keuzes :)

Ik heb eigenlijk maar weinig mensen over de Radeon 7500 gehoord. Die zit qua prijs in de buurt. Is de GF2 ti een betere kaart als de Radeon?

Verwijderd

Kweenie ze zeggen dat de Radeon in de toekomst sneller word omdat hij weer meer features heeft waar je nu nog niets aan hebt, maar ik geloof dat de GeForce 2 Ti nu nog sneller is. En de drivers zijn natuurlijk beter, want daar heeft ati blijbaar geen kaas van gegeten...

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 19:33 schreef memyselfandi het volgende:
als ie terug is?
Asus Ti200,
Mn Asus v6600 64mb is laatst ook overleden, ik heb vandaag naar vga@asustek.com gemeelt en daar gevraagd wat ik moet doen maar nog geen reply :(

Ik hoop dat ik een nieuwe krijg, kan ik die weer mooi als nieuw verkopen :D

/me nog een Asus v6600 met 64sdram kopen?? 8-)

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 21:18 schreef Aeon het volgende:
Zo... heel de topic gelezen. was even werk. :) Ik heb zelf een GF2 MX 32mb, en ik kan ook wel een sneller kaartje gebruiken. Helaas is mijn budget beperkt, en ik stond op het punt om een Asus 7700 pro te kopen. Gelukkig kwam ik deze thread tegen. Ik wil eigenlijk een GF3 ti200, maar dat prijsvershil is me te groot. Hij is wel een stuk sneller ja, maar daar betaal je dan ook flink voor.

Ik twijfel nu tussen de GF2 TI, of de Radeon 7500

En als ik een radeon ga nemen... welk merk? 445,- voor de Asus Gf2 TI, of 375 voor de Pixelview. *zucht* al die keuzes :)

Ik heb eigenlijk maar weinig mensen over de Radeon 7500 gehoord. Die zit qua prijs in de buurt. Is de GF2 ti een betere kaart als de Radeon?
De Ati is waarschijnlijk een betere kaart dan deze GF2. Het is namelijk een b-merk.
Qua prestaties is de GF2 Ti nu iets sneller, maar de Radeon heeft:
-meer features ( 1 vb: environmental Bumpmapping uit DX 8)
-veel hogere memory-bandwith (dus beter voor hoge reso's)
-kan beter overweg met hoge polycounts (toekomstige spelen)
-betere 2D kwaliteit,
-betere DVD playback,
-Dualview met 2 goede monitoraansluitingen (of tv+mon) en goede software ervoor.

nVidia heeft nu de betere drivers ja. Maar de Ati is onbetwist de betere hardware (met onbetwist bedoel ik door mensen die er wat van weten, niet fans die met onzinargumenten komen zoals hierboven. Er durfde iemand te zeggen dat de GF2 full DX8 compatible is omdat op de doos staat dat hij met DX8 werkt :? )

• FailFr8er
IK HEB EM BESTELD, NU HOPEN DAT IE ER MORGEN IS!

• Aeon
Is een Radeon 7500 wel volledig DX8 compatible dan?

Thx voor de feedback

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 00:58 schreef Jeep het volgende:

[..]

De Ati is waarschijnlijk een betere kaart dan deze GF2. Het is namelijk een b-merk.
Qua prestaties is de GF2 Ti nu iets sneller, maar de Radeon heeft:
-meer features ( 1 vb: environmental Bumpmapping uit DX 8)
-veel hogere memory-bandwith (dus beter voor hoge reso's)
-kan beter overweg met hoge polycounts (toekomstige spelen)
-betere 2D kwaliteit,
-betere DVD playback,
-Dualview met 2 goede monitoraansluitingen (of tv+mon) en goede software ervoor.

nVidia heeft nu de betere drivers ja. Maar de Ati is onbetwist de betere hardware (met onbetwist bedoel ik door mensen die er wat van weten, niet fans die met onzinargumenten komen zoals hierboven. Er durfde iemand te zeggen dat de GF2 full DX8 compatible is omdat op de doos staat dat hij met DX8 werkt :? )
Je zegt wel dat fans onzin zeggen maar jij zegt ook dat de Radeon beter is en als ik naar jouw signature kijk....

Verwijderd

NU kun je volgens mij beter voor de GeForce gaan omdat de drivers beter zijn, natuurlijk zullen de ati drivers wel beter worden maar hoelang gaat dat duren???

Verwijderd

Het is namelijk een b-merk
Ja sowhat? alsof B-merken slecht zijn, ze zijn kwa prestaties vaak even goed of zelfs beter, je betaald alleen een stuk meer voor iets betere service (nouja asus???) en wat extra opties.... maar qua prestaties zal het BIJNA NIETS uitmaken.

Alsof een Ati radeon 7500beter is dan een b-merk en slechter dan een a-merk :?

Verwijderd

Achja...lekker belangrijk allemaal..
Die GF2 Ti blaast gewoon vet voor weinig piek! Prima 2d kwaliteit..nix mis mee. En 3d al helemaal super! Prima kaartje..
Die Radeon zal best ook goed zijn...maar ik heb toch voor nvidia gekozen, heb er al 4 kaarten van gehad, bevalt mij prima.

Verwijderd

De READEON is kwa hardware wel beter, maar zonder drivers is het niks.

• FailFr8er
Op dinsdag 06 november 2001 09:53 schreef NoStra het volgende:
Achja...lekker belangrijk allemaal..
Die GF2 Ti blaast gewoon vet voor weinig piek! Prima 2d kwaliteit..nix mis mee. En 3d al helemaal super! Prima kaartje..
Die Radeon zal best ook goed zijn...maar ik heb toch voor nvidia gekozen, heb er al 4 kaarten van gehad, bevalt mij prima.
De TI 0wns gewoon, ik hoop dat ik em morgen binnen heb...

• Aeon
Wat ik toch wel grappig vind is dat als je de reviews leest, is dat men over het algemeen niet zo positief is over de GF2 TI, omdat deze maar iets sneller/evensnel dan de GF2 pro is, en in sommige reviews zeggen ze dat je voor een beetje meer een GF2 ultra hebt. In de meeste reviews zeggen ze dat de GF3ti 200 een betere koop is omdat ie iets duurder is. Ik denk dat deze reviews gebasseerd zijn op de amerikaanse markt, en niet de nederlandse, want op dit moment kost de GF2 ultra 2x zo veel dan de bijna evensnelle GF2ti, en de GF3ti200 kost nog steeds rond de f650,- tegenover de 375,- voor een GF2ti. Ik denk dat als je deze prijsverschillen in gedachte houd, dat de GF2ti nog een betere koop is. TENZIJ de GF3ti op korte termijn goedkoper gaat worden (HCC?) Tja, en dan nog de Radeon. Een concurent voor de GF2ti. De ene kaart heeft een betere driver support (hoeveel detonators zijn er wel niet?) Maar dat is mijn ervaring. Daar staat dan wel tegenover dat je voor bijna hetzelfde geld een iets snellere kaart heb met twinview.

Voor mij is het een keuze tussen nu een GF2ti, of straks een GF3ti200 (als die idd. goedkoper wordt)

• Leipo
  • Niet online
YES vandaag me hercules Geforce 2 ti binnengekregen en ze zeiden dat er geen extra software bij zat nou het tegendeel is waar:

DVD software
nvidia demos
3deep (voor beter 3d beeld)
hercules 3d tweaker
en nog een mooi quake 3 level speciaal gemaakt voor de ti reeks :)

wel grappig it voor maar 396 gulden :)

• Leipo
  • Niet online
trouwens over die radeon 7500:

het eerste getal geeft aan welke directx versie hij ondersteund.. de 7500 ondersteund dus directx 7 en NIET directx8.(deze info heb ik van ati zelf vandaan)

de geforce2ti is ook gebaseerd op directx7 maar heeft wel 2 extra functies meegekregen die uit directx8 komen.

dus de enige kaart van radeon die directx8 ondersteund is de 8500 en de enige kaarten van nvidia die 'volledig' directx8 ondersteunen zijn de geforce 3 varianten.

• Aeon
benchmarks? Framerates? :)

Laatste nieuws:

Ik heb zojuist in de pricewatch gezien dat de GF3-ti200 een stuk goedkoper is geworden:

Eynstein FL 589,-

Als ie nou nog een beetje goedkoper wordt... :)

Verwijderd

benchmarks? Framerates?
Quake 3 Arena: fd_demo4 ofzoiets
High Quality 800x600: 131.4
High Quality 1024x768: 122.8
High Quality 1280x1024: 94.4
High Quality 1600x1200: 67.4

Alles op zn Hoogst:
1024x768 : 112.8
1280x1024: 78.6
1600x1200: 58.4

Alles op zn Laagst (320x200 enzovoorts):
186.3 :D(nog geen commands gebruikt)

3dmark2001: 4718 (280*450)

Op een tb 1485, al iemand nou ff met een radeon 7500 en een thunderbird en die op 1485 clockt, hetzelfde doet

• Aeon
Dan is de Gforce2ti zeker weten sneller. Mischien in UT high detail in 1600 x 12nogwat is de radeon sneller.

Ik vraag me eigenlijk meer af of ik met mijn P3 800 ook leuke FPS ga krijgen. (ik heb geen TB1.5) |:(

• Leipo
  • Niet online
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1930268

mijn 3dmark score met een NIET overgeclockte hercules ti.

volgens 3dmark is deze kaart sneller dan een geforce2 ultra in hetzelfde systeem :) dus das wel lekker :)

en mijn systeem is zelfs sneller dan een PIV 2 ghz met dezelfde videokaart :)

Verwijderd

op hoeveel Mhz krijg jij je GF2 Ti overgeklokt? We weten dat de pixelviews niet echt super zijn qua overclocking..

de cpu zit rond de 290 aan zijn max en de memory rond de 460..vaak wel eerder..

Wat doet die hercules?

Verwijderd

gewoon lekker klokken die videokaart :P

Verwijderd

Pixel->280/461

Verwijderd

Net langs mycom in de kinker in amsterdam, vraag ik de 7700 ti 64mb tvout van asus en hebben ze hem niet, donderdag of vrijdag, wie weet waar ze hem nog in amsterdam hebben ga ik hem meteen halen. En ik heb vga@asus
enz. ook gemailed
meerdere x'eren en ook nog
geen reply of niks.
:( Vandaar :(

• Aeon
Ik wou hem gaan halen in Mycom Hoofddorp. Is vlakbij Amsterdam. Telefoontje waard?

• Leipo
  • Niet online
hmm als ik die kaart ook maar een beetje overclock krijg ik een BSOD met de mededeling dan nv4_dll een fout veroorzaakt heeft...

maar dat vind ik eigenlijk ook niet erg want ik hou er niet van om videokaarten over te clocken :P

wel ff me nieuwste score:
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1930930
eindelijk boven de 4000 :)

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Check mijn es....
http://gamershq.madonion.com/products/orb/?3d2k1_details.shtml
4118 is toch niet slecht?? :)

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 15:45 schreef O.D.Smolik het volgende:
Check mijn es....
http://gamershq.madonion.com/products/orb/?3d2k1_details.shtml
4118 is toch niet slecht?? :)
je moet je compare URL geven anders werkt het niet: die zie je bij je project-manager (als je je score wel gepublished hebt)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 08:32 schreef Aeon het volgende:
Is een Radeon 7500 wel volledig DX8 compatible dan?

Thx voor de feedback
Nee, net zo min als de GF2 Ti dus.

DX7:
Kyro 1+2
Gforce 2 ...
Radeon 7xxx (de 7 slaat op de volledig ondesteunde DX versie)

DX8
Geforce 3 ...
Radeon 8xxx (de 8 van DX8)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:20 schreef Leipo het volgende:
hmm als ik die kaart ook maar een beetje overclock krijg ik een BSOD met de mededeling dan nv4_dll een fout veroorzaakt heeft...

maar dat vind ik eigenlijk ook niet erg want ik hou er niet van om videokaarten over te clocken :P

wel ff me nieuwste score:
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1930930
eindelijk boven de 4000 :)
Hmmmmmm misschien toch eens ff dat ding overwegen... systeem is bijna hetzelfde, alleen andere videokaart, maar het scheelt wel bijna de helft aan 3dmark2001 punten ( ik heb een asus v7100/t (gf2mx))

miscshien wel leuk voor op de hcc te kopen....

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 09:46 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Je zegt wel dat fans onzin zeggen maar jij zegt ook dat de Radeon beter is en als ik naar jouw signature kijk....
Dan zie je dat ik een TNT2 ultra heb en een Radeon Vivo
Ik kies gewoon het beste voor mijn budget op dat moment. Ik vind de Kyro ook heel interessant maar word wat minder nu deze GF2 onder de F400 duikt.

FYI: ik heb gehad:
realtek 1MB
S3 nogwat
Diamond Viper proVideo (toen F925)
PowerVR gehad en een en een Matrox Mystique
3DFX Banshee
Asus 3800-u Dlx
Ati radeon Vivo

en voor anderen nog een Savage 4 in de opruiming en een Matrox G400

Ik heb dus al wat ervaring. Maar ga niet zeggen dat ik fan ben van een of ander merk.

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 16:02 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Hmmmmmm misschien toch eens ff dat ding overwegen... systeem is bijna hetzelfde, alleen andere videokaart, maar het scheelt wel bijna de helft aan 3dmark2001 punten ( ik heb een asus v7100/t (gf2mx))

miscshien wel leuk voor op de hcc te kopen....
ik zou het doen.. hij is niet duur en geeft een behoorlijke performance winst. (+ hij ziet er mooi blauw uit die hercules :) )

ik heb trouwens ook ff 3DMark2000 gedraait: kijk voor resultaat in mijn signature.. ik vind het alleen raar dat 3DMark2000 mijn videokaart niet herkent als een TI maar als generic VGA

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 09:48 schreef BeForce256 het volgende:

[..]
Ja sowhat? alsof B-merken slecht zijn, ze zijn kwa prestaties vaak even goed of zelfs beter, je betaald alleen een stuk meer voor iets betere service (nouja asus???) en wat extra opties.... maar qua prestaties zal het BIJNA NIETS uitmaken.
Bmerken zijn slechter ja. Als ze veel goedkoper zijn moet het ergens vandaankomen: slechtere componenten, weinig driversupdates, minder service enz.

Dat merk je dus aan: eerder kapot gaan , instabiliteit, artifacts, wazig beeld in hoge resoluties, trillen van het beeld enz.

Als een B-merk wel goed is wordt het vanzelf een A-merk (zie Samsung bv). Die zijn er namelijk ook, en daar moet je voor gaan. Maar er zijn ook bedrijven die de ambitie niet hebben om goede spullen te maken en alleen gaan voor de fast buck.

Verwijderd

ff zomaar een benchmarkje met hoge polycount
de Dragothic van 3DMark 2001

Afbeeldingslocatie: http://www6.tomshardware.com/graphic/01q4/011016/images/image5.gif
Zien jullie ook alleen maar een hamertje?

Lees anders zelf de rest zelf op: Toms HwG
Het is op zich geen bijster positieve test voor de Radeon 8500 vanwege de drivers die nog niet rijp zijn.

Je kunt hier trouwens ook zien dat Naturemark het niet doet op de GF2Ti omdat die niet volledig DX8 compatible is.

Of hier bij Anand
Vergelijk de GF2Ti maar met de radeon 7500.
Hiervoor geld dezelfde opmerking over de drivers.

Dit plaatje is van Anandtech
Wolfenstein MP: de GF2pro zit op 112 de GF2Ti zit op 114 en de Radeon 7500 zit op 115
het is geen plaatje ;)

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op dinsdag 06 november 2001 15:54 schreef Leipo het volgende:

[..]

je moet je compare URL geven anders werkt het niet: die zie je bij je project-manager (als je je score wel gepublished hebt)
Zow... http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1931254

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 17:00 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

Zow... http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1931254
hmm minder snelle CPU maar wel meer geheugen en een hogere score..

heb jij misschien je kaart overgeclocked? :)

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op dinsdag 06 november 2001 17:06 schreef Leipo het volgende:

[..]

hmm minder snelle CPU maar wel meer geheugen en een hogere score..

heb jij misschien je kaart overgeclocked? :)
Neej.... hoor :D

hint: 260/440

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 17:30 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

Neej.... hoor :D

hint: 260/440
hehe >:) nog niet eens zo heel erg ver.

ik klok hem niet over zolang spellen vloeiend spelen.
wil hem niet onnodig laten slijten en de temp in mijn kast is al 33 graden dus ik hoef er niet nog een kachel bij naast mijn TB :)

• FailFr8er
Waar blijft die vrachtwagen (hij MOET er morgen zijn, ik heb namelijk vrij dan, kan ik em gelijk testuh >:) ) I NEED IT!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:31 schreef Sephiroth het volgende:
Waar blijft die vrachtwagen (hij MOET er morgen zijn, ik heb namelijk vrij dan, kan ik em gelijk testuh >:) ) I NEED IT!
Lol

Ik heb toendertijd ook 1 dag moeten w8en...

• FailFr8er
Op dinsdag 06 november 2001 18:39 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Lol

Ik heb toendertijd ook 1 dag moeten w8en...
* FailFr8er is crossing his fingers :9~

Ik schijn eerst mn kamer op te moeten ruimen voordat ik em erin mag doen, kankerouders ook af en toe...

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:57 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

/me is crossing his fingers :9~

Ik schijn eerst mn kamer op te moeten ruimen voordat ik em erin mag doen, kankerouders ook af en toe...
Hmm dat ken ik, ik moest eerst de dag dat hij zou binnenkomen moeten gaan werken van mn ouders, |:(

/me vraagt zich af wie de ouders heeft uitgevonden

• FailFr8er
Op dinsdag 06 november 2001 19:29 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

Hmm dat ken ik, ik moest eerst de dag dat hij zou binnenkomen moeten gaan werken van mn ouders, |:(

* FailFr8er vraagt zich af wie de ouders heeft uitgevonden
Trust me, I didn't, ding moet beneden liggen totdat mn kamer gecontroleerd is, zwaar :r dus.....is namelijk nogal een puinhoop >:)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
TI.. hehe, ze zijn de G vertegen :)

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op dinsdag 06 november 2001 19:34 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Trust me, I didn't, ding moet beneden liggen totdat mn kamer gecontroleerd is, zwaar :r dus.....is namelijk nogal een puinhoop >:)
Gooi alles uit de raam, met een beetje pech komt alles op de Ptt-er neer. De Ptt-er valt flauw, en laat precies de pakketje voor jou deur vallen :D
1 je hebt je kamer opgeruimd en 2 je hebt gratis een ti bij :)

• FailFr8er
Op dinsdag 06 november 2001 19:44 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

Gooi alles uit de raam, met een beetje pech komt alles op de Ptt-er neer. De Ptt-er valt flauw, en laat precies de pakketje voor jou deur vallen :D
1 je hebt je kamer opgeruimd en 2 je hebt gratis een ti bij :)
zit er trouwens nog software bij ofzow (games ed) staat namelijk nergens...

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op dinsdag 06 november 2001 20:02 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

zit er trouwens nog software bij ofzow (games ed) staat namelijk nergens...
Nope.. alleen 1 cdeetje voor "bestuurders" :)

• FailFr8er
Op dinsdag 06 november 2001 20:07 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

&(#$(&%$^% wordt je nog es genaaid ook >:)

• FailFr8er
guys, topic moet active blijven >:)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:57 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

/me is crossing his fingers :9~

[verhaaltje]
hmm jij ook al last van had ik ook toen ik um binnen hoorde te krijgen alleen bij mij werd hij pas na een week geleverd :((altijd zo als je vakantie hebt) n toen was me kamer weer een pleuris zooi n kon ik het weer opruimen.
[/verhaaltje]

maar goed ik heb dus ook een gf2ti van gistron maar vraag me af of gemiddeld 30 frames met q3a alles natuurlijk :) normaal is voor die kaart op een amd 1133 tis wel met 4x fsaa n al die zooi aan trouwens

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 20:07 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

bij de hercules bulk van asci.nl zit wel software :) ik weet het want ik heb hem vandaag binnengekregen :)

Verwijderd

Ik weet niet wat jullie met die extra software doen, maar ik doe er niks mee. Zelfs die driver CD gebruik ik niet.

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 23:29 schreef Aico het volgende:
Ik weet niet wat jullie met die extra software doen, maar ik doe er niks mee. Zelfs die driver CD gebruik ik niet.
ach hier bij de hercules zit powerDVD 3 en die had ik nog niet (ook geen zin om illigaal te downen en deze is lekker legaal) maar je hebt wel gelijk: meestal gebruik ik al die extra software ook niet, nu toevallig wel :)
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste