Snelste processor op mijn Asus P2B mobo???

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 886 views sinds 30-01-2008

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 21:03

joop3

Ja laat ons eens weten of het je gelukt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jongens, allemaal bedankt voor de hulp enzo :)

Die 1GHz Celeron draait nu zonder problemen :9

Het heeft even geduurt, maar alles is toch weer goed gekomen.
Blijkbaar kan OF het moederbord OF de converter de 1,1GHz gewoon niet aan (Waarbij me de eerste het meest logisch lijkt).

Nothing is impossible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42278

Zelf denk ik aan het 2e.

Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 18:44
P2B bios-en schijnen een bug te hebben waardoor multipliers hoger dan 10 problemen geven.

En powerleap schijnt hiervoor een bios gemaakt te hebben maar die is niet gratis te krijgen.

(als een convertor C1000 op 1333 kan draaien zoals ik in deze thread ergens heb gezien kan 1100 geen probleem opleveren op pure snelheid. Dus het probleem moet de bios ondersteuning zijn)

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58867

Ik heb een Asus P2B-F moederbord, en las in al die topics wat over revisie ofzoiets. Ik heb gekeken op me moederbord en bij mij is dat 1.00

Ik heb, staat me nog vaag bij, een converter op mijn moederbord zitten, heb nu een 400 mhz celeron.

Ook heb ik nog nooit me bios geupdated.

Nou, willen je please uitleggen welke processor ik erop kan prikken?

Ik bedank jullie allemaal voor de moeite die jullie hopen te doen voor mij voor de zoveelste newbee..

BEDANKT alvast

Edwin van der Teems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Op donderdag 27 juni 2002 00:52 schreef edwinteems het volgende:
Ik heb een Asus P2B-F moederbord, en las in al die topics wat over revisie ofzoiets. Ik heb gekeken op me moederbord en bij mij is dat 1.00

Ik heb, staat me nog vaag bij, een converter op mijn moederbord zitten, heb nu een 400 mhz celeron.

Ook heb ik nog nooit me bios geupdated.

Nou, willen je please uitleggen welke processor ik erop kan prikken?

Ik bedank jullie allemaal voor de moeite die jullie hopen te doen voor mij voor de zoveelste newbee..

BEDANKT alvast

Edwin van der Teems
1. Lees de FAQ ff.
2. Dit topic is al heeeel oud.
3. Je zal toch je bios moeten updates
4. Je moet een FCPGA converter hebben en geen PPGA
5. Dan zou je tot 1GHz kunnen (10*100MHz PIII copermine) (of je moet zo'n powerleap converter gebruiken, maar die zijn overdreven duur. Zie ook reactie boven jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:05
Edwinteems, zoals ik al in dit topic van je aangaf: [topic=535623/1/50] site eens. Je stelt jouw vraag hier weer glashard terwijl het al zovaak aan bod is geweest en even zo vaak beantwoord. Ik krijg zo een beetje de indruk dat je er gewoon niks voor wilt doen en het antwoord op een presenteerblaadje verwacht :{ Check je PCBA nummer (staat precies hoe het moet op de Asus site waar m'n link naar verwijst) en als je de goede hebt kun je daar maximaal 1GHz Coppermine core cpu's (P!!! en Celeron) met 100MHz FSB op plaatsen, dat staat er ook heel duidelijk, net zo duidelijk als in menig topic, inclusief deze.
Ik zie écht jouw probleem niet, ja, dat je jezelf wel een héél klein beetje meer mag verdiepen in dit soort zaken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.