Helaas niet, je kan alleen de old school character sprites kiezen.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:51:
Kan je bij de HD-mix nou wel of niet de old-school achtergronden kiezen?
Ik moet eerlijk zeggen dat HD Remix een beetje te fors is getekend.XanaduNL schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:16:
[...]
Helaas niet, je kan alleen de old school character sprites kiezen.
Als je goed met Blanka bent (Charge player) dan moet je Guile ook redelijk makkelijk kunnen bespelen. Zoals je waarschijnlijk al doet, tijdens het springen alvast chargen. Bij neerkomen een medium kick, Sonic Boom (DL -> DR), gevolgt door een kleine Flashkick.Sagat schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:32:
T-hawk is ook nog best goed in hd-remix, niet in de laatste plaats omdat iedere gek nu ook zijn 360graden worp kan doen.
Wat mij opvalt online is dat ik toch heel veel tegen de shokotan boys mag, en inderdaad dat veel mensen het lastig vinden om dan tegen een zangief of dhalsim te moeten spelen. En dat de mensen die dan wel een andere character gebruiken er dan ook vaak erg goed mee zijn.
Mijn Blanka schijnt redelijk te zijn, en (natuurlijk) is mijn sagat is ook ok. Verder probeer ik dus nu de sp uit te spelen met Zangief, en daardoor win ik daar online ook wel aardig wat partijtjes mee. Shokatan characters vind ik leuk, maar ik ben te lui om alle specifieke trucjes te leren, dus neem ik maar Ryu.
OT: wow, Guile is een van je sterkere chars? Damn. Ben wel benieuwd hoe je daarmee speelt, misschien leuk om dat via dm te bespreken?
Verwijderd
Nou de prijzen van de DLC van SF4 zijn ook bekend: $3,99 per drie (!) kostuums. Nee dankje, wat een rippoff.
Even voor de duidelijkheid, het is per vijf costumes, en het is inderdaad 3.99 dollar of 320 MS Points.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 06:50:
Nou de prijzen van de DLC van SF4 zijn ook bekend: $3,99 per drie (!) kostuums. Nee dankje, wat een rippoff.
• 2/17 – Brawler Pack DLC Pack will include alternate costumes for: Zangeif, E.Honda, Rufus, El Furete, and Abel.
• 2/24 – Femme Fatale Pack will include alternate costumes for: Chun-Li, Cammy, Sakura, Rose, and C.Viper.
• 3/3/09 – Shoryuken Pack will include alternate costumes for: Ryu, Ken, Akuma, Gouken, and Dan.
• 3/10/09 – Shadowloo Pack will include alternate costumes for: Seth, M.Bison, Sagat, Balrog, and Vega.
• 3/17/09 – Classic Pack will include alternate costumes for: Guile, Dhalsim, Fei-Long, Blanka, and Gen.
Er word ook een totaalpakket verwacht, maar de details hiervan zijn nog onbekend.
Verwijderd
5 dan. Het blijft BS maar dat is meestal zo bij DLC. Ergste was nog wel SC4 waar je moest betalen voor een karakter die al op de speldisc stond.. Zou me niet verbazen als dit bij SF4 ook zo is. Dit had makkelijk in het spel zelf gekund. Meeste developers kunnen een voorbeeld nemen aan Criterium die voor een groot deel gratis DLC voor Burnout levert.
Gaat er hier trouwens iemand de collector's edition van SFIV halen?
Ik twijfel zelf tussen de Europese en Amerikaanse, ik kan ze allebei vinden voor rond de 75 euro, incl verzenden.
De Amerikaanse vind ik mooier qua box-art/verpakking. Nadeel is dat je geen C. Viper figuurtje erbij krijgt, maar die boeit mij eigenlijk niet zo, en je krijgt wel weer de soundtrack erbij.
Ik ben alleen bang dat de bijbehorende blu-ray met de "The ties that bind" anime erop, misschien niet regio-vrij is, maar daar is nu nog niks over te vinden...
Ik twijfel zelf tussen de Europese en Amerikaanse, ik kan ze allebei vinden voor rond de 75 euro, incl verzenden.
De Amerikaanse vind ik mooier qua box-art/verpakking. Nadeel is dat je geen C. Viper figuurtje erbij krijgt, maar die boeit mij eigenlijk niet zo, en je krijgt wel weer de soundtrack erbij.
Ik ben alleen bang dat de bijbehorende blu-ray met de "The ties that bind" anime erop, misschien niet regio-vrij is, maar daar is nu nog niks over te vinden...
Oh, wist niet eens dat de dozen verschillend waren. Heb zelf al de EU versie gepre-orderd voor 77e maar wil wel liever de amerikaanse doos hebben.
Ik vind het ook onnozel dat je voor alternatieve kostuums extra moet betalen. Bon, blijkbaar is er wel een markt voor, maar ik doe er zeker toch ook niet aan mee.XanaduNL schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:32:
[...]
Even voor de duidelijkheid, het is per vijf costumes, en het is inderdaad 3.99 dollar of 320 MS Points.
• 2/17 – Brawler Pack DLC Pack will include alternate costumes for: Zangeif, E.Honda, Rufus, El Furete, and Abel.
• 2/24 – Femme Fatale Pack will include alternate costumes for: Chun-Li, Cammy, Sakura, Rose, and C.Viper.
• 3/3/09 – Shoryuken Pack will include alternate costumes for: Ryu, Ken, Akuma, Gouken, and Dan.
• 3/10/09 – Shadowloo Pack will include alternate costumes for: Seth, M.Bison, Sagat, Balrog, and Vega.
• 3/17/09 – Classic Pack will include alternate costumes for: Guile, Dhalsim, Fei-Long, Blanka, and Gen.
Er word ook een totaalpakket verwacht, maar de details hiervan zijn nog onbekend.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Ja maar dat is ook het nadeel van de nieuwe consoles: gamesmakers brengen hun games eeerder uit zodat ze meer kunnen verdienen aan DLC ed. Bugs zijn ook minder belangrijk;daar hebben we online patches voor. Hierdoor wordt het goedkoper om games te maken doordat het testen minder tijd 'kost'.
Microstransactions are teh suck. Maar afhankelijk van de prijs van het totaal pakket gaat dit mijn 2e betaalde uitbreiding (via microtransactions) worden na death magnetic in gh3.
Het is streetfighter....Capcom melkt mij daarmee al jaren uit
Als het totaal pakket te duur is voor mij dan ga ik gewoon per kostuum set kijken of het mij het geld waard is, want hagger Zangief en Balrog usa vind ik
.
Het is streetfighter....Capcom melkt mij daarmee al jaren uit
Als het totaal pakket te duur is voor mij dan ga ik gewoon per kostuum set kijken of het mij het geld waard is, want hagger Zangief en Balrog usa vind ik
10 second ninja DONE
[mbr]*knip*[/]
edit: Wat is dit toch heerlijk men
Rillingen over me rug gewoon
:
http://www.youtube.com/watch?v=7GJ3dCE2wIA
Vooral die oldskool capcom intro'tje!
edit @ hieronder: Het was gewoon een serieuze vraag hoor
. Ik dacht dat hij 'm al binnen had...dacht ff niet door
edit: Wat is dit toch heerlijk men
http://www.youtube.com/watch?v=7GJ3dCE2wIA
Vooral die oldskool capcom intro'tje!
edit @ hieronder: Het was gewoon een serieuze vraag hoor

[ Voor 92% gewijzigd door Gusev op 11-02-2009 11:32 ]
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 11-02-2009 00:50 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Oh, excuses daarvoor. Had het niet eens door
OT: Spelen meerdere mensen hier nog SF2? Ikzelf kan niet meer wachten tot volgend week maar heb geen zin om SF2 te spelen. Op een of ander manier kan ik m'n aandacht er niet bijhouden en dat als iemand die voorheen diehard SF speelde...

OT: Spelen meerdere mensen hier nog SF2? Ikzelf kan niet meer wachten tot volgend week maar heb geen zin om SF2 te spelen. Op een of ander manier kan ik m'n aandacht er niet bijhouden en dat als iemand die voorheen diehard SF speelde...
hd remix sf2, hell yeah. En daarvoor super sf2 turbo op de ps2.
Echt orginele sf2 niet, is helaas te langzaam geworden (misschien minder erg met de arcade rom, maar ik moet altijd aan de snes versie denken
). 'Maar' 8 chars, geen super specials etc etc etc.
Echt orginele sf2 niet, is helaas te langzaam geworden (misschien minder erg met de arcade rom, maar ik moet altijd aan de snes versie denken
10 second ninja DONE
Lol, uiteraard bedoelde ik de HD versie. Wat ik me van de week opeens realiseerde is dat ik sinds de release niet eens echt moeite heb gedaan om weer op niveau te komen. Waar ik voorheen geen moeite had om een SF game op de hoogste graad uit te spelen moet ik bij deze versie wel wat meer moeite doen. Uiteraard heeft dat te maken met het feit dat het me niet meer uitmaakt of ik win of verlies (zowel offline als online). Ik hoop dat met SFIV m'n "vechtlust" (of hoe je het ook noemt) weer terugkomt.
Verwijderd
Ik vind het vervelendste dat je Balrog niet kan kiezen. Hij kent weinig moves maar zn klappen doen behoorlijk pijn en zijn kopstoot greep is enorm overpowered in Turbo. (1/3 leven weg)Sagat schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:03:
hd remix sf2, hell yeah. En daarvoor super sf2 turbo op de ps2.
Echt orginele sf2 niet, is helaas te langzaam geworden (misschien minder erg met de arcade rom, maar ik moet altijd aan de snes versie denken). 'Maar' 8 chars, geen super specials etc etc etc.
Allemachtig, SF4 op easy lukt me niet eens om uit te spelen. En zojuist is mn eerste controller ook al gesneuveld.. Game is evil

Niet op ingaan.
Anyways; a.s. donderdag de eerste SFIV toernooi van Nederland. Je kan daar de game ook winnen: http://www.fame.nl/artike...mpioenschap-in-FAME-.html .
Zijn er tweakers die er heen gaan? Zelf krijg ik de game waarschijnlijk ook die dag dus blijf ik gewoon thuis om te gamen.
Anyways; a.s. donderdag de eerste SFIV toernooi van Nederland. Je kan daar de game ook winnen: http://www.fame.nl/artike...mpioenschap-in-FAME-.html .
Zijn er tweakers die er heen gaan? Zelf krijg ik de game waarschijnlijk ook die dag dus blijf ik gewoon thuis om te gamen.
Ben nog nooit naar een tournooi geweest, lijkt me wel leuk, maar als ik sf4 serieus ga spelen dan wil ik wel eerst een behoorlijk tijd geoefent hebben 
Ben wel nieuwsgierig of er idd tweakers zijn die wel echt 'in de scene' zijn en regelmatig tournooitjes spelen.
Weet niet of jullie de site drakenslag kennen? Daar kwam ik vroeger nog wel is, maar inschrijven bij een echt tournooi heb ik nooit gedaan.
Ben wel nieuwsgierig of er idd tweakers zijn die wel echt 'in de scene' zijn en regelmatig tournooitjes spelen.
Weet niet of jullie de site drakenslag kennen? Daar kwam ik vroeger nog wel is, maar inschrijven bij een echt tournooi heb ik nooit gedaan.
10 second ninja DONE
Ik heb weleens meegedaan met tourney's ja (SF3, CvS2) via drakenslag. Ben er op dit moment zolang uitgeweest dat ik niet eens weet wie Ferdy is (schijnt nr1 van NL te zijn).
Het dichtst bijzijnde iets van tournooi niveau wat ik ooit gedaan heb is wat relaxed sparren met ene/de Robert van Dr games, hij scheen 'vroegah' ook top 5 van nl geweest te zijn (vraag me alleen niet waarin precies, maar het heeft iig met sf te maken)
Met sf2classic ging het vrij goed tegen hem. Daarna vroeg hij of ik ook MvsC2 speelde, dat spel heb ik ook op de dc, maar ik gaf gelijk al aan dat ik dat niet op hetzelfde niveau zat als met sf2c. Uiteraard wel even proberen.
Man dat heb ik geweten, kon echt geen enkele tegenstand bieden met dat spel.
En dat terwijl hij op dat moment eigenlijk alleen nog maar WoW veel speelde.
heh zie net op de drG site dat ze zijn overgenomen door nedgames. En dat Robert iig niet meer wordt genoemd bij de winkel medewerkers.....
Met sf2classic ging het vrij goed tegen hem. Daarna vroeg hij of ik ook MvsC2 speelde, dat spel heb ik ook op de dc, maar ik gaf gelijk al aan dat ik dat niet op hetzelfde niveau zat als met sf2c. Uiteraard wel even proberen.
Man dat heb ik geweten, kon echt geen enkele tegenstand bieden met dat spel.
En dat terwijl hij op dat moment eigenlijk alleen nog maar WoW veel speelde.
heh zie net op de drG site dat ze zijn overgenomen door nedgames. En dat Robert iig niet meer wordt genoemd bij de winkel medewerkers.....
10 second ninja DONE
Ferdy is een dude die ik ken uit Hengelo. Kerel speelt standaard met Hugo en is idd een van de beste.Mr.Nash schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:20:
Ben er op dit moment zolang uitgeweest dat ik niet eens weet wie Ferdy is (schijnt nr1 van NL te zijn).
Er woont ook nog een gast in Rotterdam, Bruno, die is ook van hetzelfde caliber.
[ Voor 3% gewijzigd door kaos001 op 12-02-2009 14:13 ]
Ja, Bruno ken ik wel. Ook vaker tegen gespeeld in Dordrecht (thuis bij zo'n gast, ben even z'n naam kwijt, dicht bij het station). Bruno was wel goed ja.
Hoe is hij nu? Nog steeds een van de betere in NL? Laatste keer dat ik hem zag verloor hij in de finale tegen een belg (TGS Rotterdam toernooi).
Anyways; het niveau dat ik toen zag en meemaakte was hoog maar zou te doen moeten zijn. Ik denk in ieder geval wel dat ik een uitdaging kan worden mits ik tijd vind om te oefenen.
Hoe is hij nu? Nog steeds een van de betere in NL? Laatste keer dat ik hem zag verloor hij in de finale tegen een belg (TGS Rotterdam toernooi).
Anyways; het niveau dat ik toen zag en meemaakte was hoog maar zou te doen moeten zijn. Ik denk in ieder geval wel dat ik een uitdaging kan worden mits ik tijd vind om te oefenen.
Ik heb werkelijk geen idee hoe zijn niveau nu is. Is al ruim een jaar geleden dat ik Bruno en Ferdy gezien heb.
Die gast uit Dordrecht ken ik ook wel, Michel is dat, die kon er ook wel aardig wat van.
Denk wel dat al die gasten ook naar SF4 gaan, ga daar maar vanuit
Die gast uit Dordrecht ken ik ook wel, Michel is dat, die kon er ook wel aardig wat van.
Denk wel dat al die gasten ook naar SF4 gaan, ga daar maar vanuit
Voor de mensen die Street Fighter IV morgen al wil hebben, bij consoleshop.nl kun je hem nu bestellen en dan morgen in huis 
http://www.consoleshop.nl...90/street-fighter-iv.html
http://www.consoleshop.nl...90/street-fighter-iv.html
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Wow, dat is wel ff lekker zeg!
Denk wel dat ik iemand daar blij mee kan maken, thanks voor de info
Denk wel dat ik iemand daar blij mee kan maken, thanks voor de info
Heb vanmiddag een examen maar kijk of ik die game kan ophalen voordat ik naar m'n examen toega. Sommige dingen zijn belangrijker he
(SFIV > examen
)
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nash op 13-02-2009 08:54 ]
Vandaag kun je hem al krijgen. Ik kan mijn bestelling iig niet afhalen bij consoleshop, moet wachten tot hij morgen geleverd wordt. Uiteraard kan ik dat niet dus ga ik na m'n examen bij een andere shop ophalen en verkoop ik die van consoleshop door.
Vanaf vanavond eindelijk spelen.
Mijn algemene PSN ID = onizuka_1 voor de mensen die me alvast willen toevoegen. Ik meld specifiek m'n algemene PSN ID omdat ook m'n kleine broertjes hieronder online spelen, mijn eigen account gebruik ik niet zo vaak..
Vanaf vanavond eindelijk spelen.
Mijn algemene PSN ID = onizuka_1 voor de mensen die me alvast willen toevoegen. Ik meld specifiek m'n algemene PSN ID omdat ook m'n kleine broertjes hieronder online spelen, mijn eigen account gebruik ik niet zo vaak..
staat voor de 20e geplanned?Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:04:
Komt SF 4 vandaag uit? Volgende week toch pas? (heb over de ps3 versie)
Edit: posts hierboven niet gelezen

Rare zaak dit, uitgever zal toch niet blij zijn als ze hem voor de release date gaan verkopen...imho trek je hier ook alleen de echte diehards mee die hem perse snel willen spelen en er veel geld voor over hebben (stuk duurder dan bij andere winkels). Extra omzet lijkt mij geen verstoorde relatie met uitgever waard... of overdrijf ik nu ofzo?

[ Voor 47% gewijzigd door itons op 13-02-2009 09:49 ]
Verwijderd
Een paar dagen eerder gebeurde wel eens bij de GameCube. Meeste games kon je de dinsdag voor de release al kopen maar dit vind ik wel erg extreem. Dat ik er blij mee ben is een andere zaak. PS: er zitten toch wel Japanse stemmen bij?
Zitten inderdaad Japanse stemmen bij, en als ik het goed gehoord heb kun je per character kiezen of de Japanse stem wilt hebben of de Engelse.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:30:
Een paar dagen eerder gebeurde wel eens bij de GameCube. Meeste games kon je de dinsdag voor de release al kopen maar dit vind ik wel erg extreem. Dat ik er blij mee ben is een andere zaak. PS: er zitten toch wel Japanse stemmen bij?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Gewoon prachtig om te zien dat ie voor de ps3 en 360 al uit is
maar die heb ik niet
iemand enig idee wanneer de pc versie te verwachten is???
De pc versie kwam toch een paar maanden na de consoleversies als ik me niet vergis?
Zelf ga ik morgen eens naar onze gameshop om te zien of ik me al een 360 exemplaar kan opeisen, meteen ook eens op zoek gaan naar geschikte controller
Zelf ga ik morgen eens naar onze gameshop om te zien of ik me al een 360 exemplaar kan opeisen, meteen ook eens op zoek gaan naar geschikte controller
[ Voor 48% gewijzigd door boe2 op 13-02-2009 13:03 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De kans is heel erg klein, heb namelijk even gesproken met een gameshop hier in de buurt (ken die gasten goed), en die wisten mij te vertellen dat de distributeurs de games nog niet verstuurd hebben.Boeboe schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:02:
De pc versie kwam toch een paar maanden na de consoleversies als ik me niet vergis?
De shops die hem al wel hebben, hebben het via een andere (minder-legitieme) weg gedaan.
Dus je moet echt op zoek gaan naar de shops die hem al hebben, en 1 daarvan is dus consoleshop.nl.
Voor de rest heb ik geen idee waar je zou kunnen kijken.
Mensen die dus al wel meer weten, graag hier posten!
Volgens vele online shops, bijv. bol.com is de pc versie al leverbaar vanaf 20-02.
Amazon had tot ~06-02 ook een dergelijke release datum maar heeft die inmiddels bijgesteld naar 30 juni.
CAPCOM's beleid is om pc versies een paar maanden na de console versies uit te geven om piraterij tegen te gaan... pretty lame. Misschien beetje kinderachtig, maar mijn geduld op de proef stellen op deze manier werkt eerder averechts.
Amazon had tot ~06-02 ook een dergelijke release datum maar heeft die inmiddels bijgesteld naar 30 juni.
CAPCOM's beleid is om pc versies een paar maanden na de console versies uit te geven om piraterij tegen te gaan... pretty lame. Misschien beetje kinderachtig, maar mijn geduld op de proef stellen op deze manier werkt eerder averechts.
Geef ze maar eens ongelijk. Het is in het verleden al een ZEER efficiente strategie gebleken.
Gaan beweren dat het averechts werkt is best wel ironisch: daarmee bevestig je juist dat ze aan de pc gamers het minst te verdienen hebben. (zeker bij een spel zoals SF4, dat smeekt om op console gespeeld te worden)
kaos: Daar was ik dus al bang voor. Normaalgezien zullen tegen woensdag de winkels het wel binnenkrijgen.
Gaan beweren dat het averechts werkt is best wel ironisch: daarmee bevestig je juist dat ze aan de pc gamers het minst te verdienen hebben. (zeker bij een spel zoals SF4, dat smeekt om op console gespeeld te worden)
kaos: Daar was ik dus al bang voor. Normaalgezien zullen tegen woensdag de winkels het wel binnenkrijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 13-02-2009 14:25 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
had inderdaad al meerdere release datums gehoord alleen was het totaal niet duidelijk welke nu klopt... Balen voor mij dus, naja... dan mezelf nog maar effe vermaken met x-men vs streetfighter,
Ben het toch niet helemaal met je eens Boe. Er is (in tegenstelling to vroeger) geen reden om te zeggen dat een game als sf4 niet op de pc gespeeld kan worden. Je kan met weinig moeite zowel een (of twee natuurlijk) 360 pad als een ps(2) pad of een van de vele clonen. Om nog maar te zwijgen van x-arcade joysticks e.d.
Alleen op een te oude pc zal het niet fijn zijn, maar dat geld in het algemeen voor pc gaming.
Alleen op een te oude pc zal het niet fijn zijn, maar dat geld in het algemeen voor pc gaming.
10 second ninja DONE
Natuurlijk verdienen ze op de pc gamers het minst. Maar hoe jij het gedrag van de groep pc-gamers kunt afleiden van een een bewering die alleen op mij van toepassing is, is mij een raadsel.Boeboe schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:24:
Geef ze maar eens ongelijk. Het is in het verleden al een ZEER efficiente strategie gebleken.
Bovendien, voor mensen zoals mij die geen console hebben (behalve dan de SNES met SSFII die toen nog 160 guldens koste) vraag ik mij af of het effectief is. Ik zie weinig mensen speciaal een console kopen voor street fighter omdat ze dan een paar maanden eerder kunnen spelen. Hoewel het voor mij persoonlijk wel verleidelijk is, maar dan zou ik ook een scherm moeten kopen, en dan wordt het uiteindelijk toch weer een aardige investering.
En zoals je al aangaf smeekt het inderdaad om op de console gespeeld te worden, dus kun je je afvragen hoeveel mensen met een console een pc versie zouden kopen, en hoeveel procent daarvan geen legale versie zouden aanschaffen.
Naar mijn mening moet je SF op een console spelen en dit is waarom ;Sagat schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:51:
Ben het toch niet helemaal met je eens Boe. Er is (in tegenstelling to vroeger) geen reden om te zeggen dat een game als sf4 niet op de pc gespeeld kan worden. Je kan met weinig moeite zowel een (of twee natuurlijk) 360 pad als een ps(2) pad of een van de vele clonen. Om nog maar te zwijgen van x-arcade joysticks e.d.
- Altijd steady framerates (of ze doen het express zoals in SF2)
- Geen gezeik met hangups, driver problemen, etc.
- Degene die naast je zit een douw geven omdat hij weer es een lucky uppercut doet.
En vooral dat laatste is voor mij al dé reden om SF op een console te spelen.
Nu zijn bovenste 2 argumenten overbodig als je alles lekker werkt op je PC, maar met een console hoef je je daar uberhaupt al geen zorgen over te maken.
Daarbij vind ik samen achter een PCtje toch minder tof dan spelen achter een dikke 40+ inch HDTV
Heb de Ps3 versie net opgehaald. OMG! Ik heb nog nooit zoveel kippenvel gehad zoals ik dat had bij de intro; deze game is echt bruut!..
Wel godvers.. waar heb je em gescoord dan ?Mr.Nash schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:05:
Heb de Ps3 versie net opgehaald. OMG! Ik heb nog nooit zoveel kippenvel gehad zoals ik dat had bij de intro; deze game is echt bruut!..
En wat heb je ervoor betaald?kaos- schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:11:
[...]
Wel godvers.. waar heb je em gescoord dan ?
Even iets anders, dacht dat deze link nog niet gepost was.
Japanse SFIV toernooi. Deze deelnemers zijn in tegenstelling tot het US SFIV toernooi wel goed
Streaming is alleen wat langzaam bij mij, waardoor je paar minuten moet wachten voordat je normaal kunt kijken.
http://www.capcom.co.jp/sf4/tournament.html
Japanse SFIV toernooi. Deze deelnemers zijn in tegenstelling tot het US SFIV toernooi wel goed
Streaming is alleen wat langzaam bij mij, waardoor je paar minuten moet wachten voordat je normaal kunt kijken.
http://www.capcom.co.jp/sf4/tournament.html
Het kan natuurlijk zijn dat mijn visie van de gemiddelde pc gamer er volledig naast zit, maar ik beeld me een pc gamer die SF4 probeert in als iemand die het spel een paar daagjes tot hooguit een maand speelt en daarna nooit meer aanraakt, terwijl je op een consule zulke titels blijft bovenhalen. Ik weet dat ik een zwaar cliche als argument gebruik hier, maar ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit in vele gevallen ook de waarheid is.Sagat schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:51:
[ Voor 54% gewijzigd door boe2 op 13-02-2009 16:37 ]
Ik heb me een beetje opgewarmd met HD:Remix, en ben nu toch wel erg benieuwd naar SF4!
Vanavond dus ook besteld bij Consoleshop, dus kijk er erg naar uit!
Vanavond dus ook besteld bij Consoleshop, dus kijk er erg naar uit!
Verwijderd
Aarg ik helemaal moeilijk doen en hem uit Engeland besteld omdat winkeliers me hier wijs maakten dat de Xbox 360 CE niet in Nederland uit zou komen. Nu komt die toch hier en waarschijnlijk nog eerder dan in Engeland ook.

grom!
Ik gisteren al half de champagne ontkurkt omdat ik de 'master of it all' achievement ging unlocken met HD remix.
Blijkt dat ik em gewoon niet krijg?! En de reden, vermoeddelijk omdat ik alleen games join en/of dat mijn winstpartijen niet lekker geregistreerd worden op de servers?! Grr, ben nu dus maar WEER met een tekstbestandje aan het bijhouden welke chars ik al gebruikt hebt om mee te winnen en na een winstpartij check ik gelijk de rankings om te zien of mijn victory ook daadwerkelijk geregistreerd is!
@boe
Ah op zo'n manier.......denk dat dat een beetje afhangt of de pc gamer gelijk staat aan een warez monkey, ik denk namelijk dat iemand met een gehackte 360 wellicht ook niet veel langer aan sf4 zal besteden.
Ik gisteren al half de champagne ontkurkt omdat ik de 'master of it all' achievement ging unlocken met HD remix.
Blijkt dat ik em gewoon niet krijg?! En de reden, vermoeddelijk omdat ik alleen games join en/of dat mijn winstpartijen niet lekker geregistreerd worden op de servers?! Grr, ben nu dus maar WEER met een tekstbestandje aan het bijhouden welke chars ik al gebruikt hebt om mee te winnen en na een winstpartij check ik gelijk de rankings om te zien of mijn victory ook daadwerkelijk geregistreerd is!

@boe
Ah op zo'n manier.......denk dat dat een beetje afhangt of de pc gamer gelijk staat aan een warez monkey, ik denk namelijk dat iemand met een gehackte 360 wellicht ook niet veel langer aan sf4 zal besteden.
10 second ninja DONE
Zo die film valt vies tegen
.
Anyways, heb tot diep in de ochtend SFIV gespeeld en heb inmiddels alle charachters vrij gespeeld. Gouken en Gouki zijn wel erg lekker om mee te spelen, vooral Gouki!. Eerst even met m'n eigen mannetjes normaal kunnen spelen voordat ik met Gouki begin.
Anyways, heb tot diep in de ochtend SFIV gespeeld en heb inmiddels alle charachters vrij gespeeld. Gouken en Gouki zijn wel erg lekker om mee te spelen, vooral Gouki!. Eerst even met m'n eigen mannetjes normaal kunnen spelen voordat ik met Gouki begin.
waar heb je hem nou gekocht en wat koste het? want ik hoorde dat die bij consoleshop alleen verzonden kon worden en dat je hem niet bij het filiaal op kon halenMr.Nash schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:56:
Zo die film valt vies tegen.
Hier is SF4 ook inmiddels binnen (tenminste, bij die maat van me dan) dus dat wordt vanavond hard spelen.

Een winkel die niet bij naam genoemd wil worden. Ik maat van mij kreeg hem trouwens gister ook mee bij Futurezone..itons schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:59:
[...]
waar heb je hem nou gekocht en wat koste het? want ik hoorde dat die bij consoleshop alleen verzonden kon worden en dat je hem niet bij het filiaal op kon halen
Die van de consoleshop is overigens met een frans doosje en frans boekje.
Ik heb er zelf geen problemen mee, maar mocht je dit niet willen
Bij mij is ie ondertussen dus binnen en hij stelt me tot nu toe niet teleur
Kan je wat meer over die film en de andere extra's van de collector's edition vertellen? Ik twijfel namelijk of ik de gewone of de collector's edition ga nemen.
Die figuurtjes die je erbij krijgt boeien me al niet zo, dat stripboekje kan wel leuk zijn maar dat is niet doorslaggevend.
Het gaat mij dus voornamelijk om die film, maar als jij zegt dat die vies tegen valt...
Er staan trouwens ook nog wat trailers of zo op die blu-ray? Zijn die nog boeiend?
spoiler:
TRailers zijn gewoon de trailers die je her en der op gameconventies hebt zien langskomen. DE film zelf is meer talk then action hetgeen ik toch niet had verwacht. Ik verwachtte bijvoorbeeld te zien waarom Gouken dus opeens leeft maar in de film draait het alleen om Seth die Ryu z'n evil krachten wil hebben en dat ryu opeens z'n evil side in controle kan houden.
Auw...LWaS schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 18:44:
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Raar, die ik van consoleshop heb gekregen was gewoon met een nederlands hoesje. Maar wat een tof spel, ik starte arcade op, bijna meteen zat ik tegen iemand uit Engeland te spelen. Bijna een uur tegen hem gespeelt zonder lag.LWaS schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 18:44:
Verwijderd
mijn google skillz zijn niet op zijn piek. Ik probeer te vinden hoe die film heet die bij de s.e. hoort.
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:40:
mijn google skillz zijn niet op zijn piek. Ik probeer te vinden hoe die film heet die bij de s.e. hoort.
[message]http://www.animenewsnetwork.com/news/2008-11-03/street-fighter-iv-game-to-ship-with-anime-dvd-in-japan[/message]:
The CAPCOM game publisher has announced on Monday that the tentatively titled Street Fighter ~Aratanaru Kizuna~ (Street Fighter: Renewed Bonds) original animation DVD will ship with the initial Japanese orders of the Street Fighter IV game in February 2009.
Is het überhaupt wel verstandig om al op Live te spelen, aangezien de game officieel nog niet uit is?
Even over het feit dat de SF4 versie van consoleshop in het frans is..
De versie die wij hier hebben is toch echt duidelijk in het nederlands (achterkantje) en gewoon via consoleshop besteld. Maar shit zeg, wat een goed spel! Met een arcadestick is het helemaal te gek.
De versie die wij hier hebben is toch echt duidelijk in het nederlands (achterkantje) en gewoon via consoleshop besteld. Maar shit zeg, wat een goed spel! Met een arcadestick is het helemaal te gek.

Bijna goed, de film heet "Street Fighter IV: The ties that bind"firlian schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:33:
Street Fighter: Renewed Bonds
Besteld bij play.com. Ben benieuwd. "Vroegah" vele uren gespendeerd aan alle versies van SF2 op de SNES (vanaf SF2 classic), dus ik vind het wel goede zaak dat ze terugkeren naar de meer "old school" SF2-stijl qua gameplay.
Blijkbaar heeft de Consoleshop verschillende versies die ze lukraak rondsturen. Op FOK! is er iemand met ook een Franse versie, net als ik.
Ik lig er, nogmaals, niet wakker van. Mocht je hier echt ernstige bezwaren tegen hebben dan is het verstandig even goed te informeren bij Consoleshop voor het bestellen
Overigens heb ik wel redelijk wat gespeeld dit weekend, maar het niveau online is eigenlijk wat te hoog voor mij
Ik denk dat ik gewoon te oud ben geworden
Ik lig er, nogmaals, niet wakker van. Mocht je hier echt ernstige bezwaren tegen hebben dan is het verstandig even goed te informeren bij Consoleshop voor het bestellen
Overigens heb ik wel redelijk wat gespeeld dit weekend, maar het niveau online is eigenlijk wat te hoog voor mij
Ik was in de veronderstelling dat dit spel pas in mei uitkwam.
Morgen direct even kijken of ik hem ergens kan bemachtigen.
Morgen direct even kijken of ik hem ergens kan bemachtigen.

Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Ik heb sinds donderdag de special edition(heb familie in die gameindustrie zitten). En het enige wat ik over SF4 kan zeggen is dat het geweldig is!
Heerlijk om eindelijk een fighter te hebben die wat complexer en wat meer inhoud heeft dan spellen zoas Soul Calibur/Tekken etc.
Het enige nadeel aan het spel is dat de mensen die nu online spelen gewoon zo ontzettend slecht zijn, dat het gewoon lachwekkend is... Dus nu maar even wachten tot dat het wat moeielijker word, want zelfs de ranked potjes zijn saai!
Als iemand digitaal een stootje wilt uitwisselen kan je me op mijn PSN name tag vinden!
Misschien tijd voor een GoT toernooitje? Als meer mensen het spel hebben
Het enige nadeel aan het spel is dat de mensen die nu online spelen gewoon zo ontzettend slecht zijn, dat het gewoon lachwekkend is... Dus nu maar even wachten tot dat het wat moeielijker word, want zelfs de ranked potjes zijn saai!
Als iemand digitaal een stootje wilt uitwisselen kan je me op mijn PSN name tag vinden!
Misschien tijd voor een GoT toernooitje? Als meer mensen het spel hebben
Lol, ik vond het al grappig ja; bij SF2THD waren er wel direct pittige matches online, nu merk je dat het een echt nieuwe game is met nieuwe dingen.
Misschien kun je mij ook adden @ Kishii; m'n PSN ID is "Onizuka_1". Ik ben wel in voor een toernooitje..
Misschien kun je mij ook adden @ Kishii; m'n PSN ID is "Onizuka_1". Ik ben wel in voor een toernooitje..
30 Juni komt hij voor de pc pas uit als je Amazon.com mag geloven.ScrooLoose schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:58:
Ik was in de veronderstelling dat dit spel pas in mei uitkwam.
Denk dat ik zelf toch maar een xbox360 arcade ga halen voor SFIV, ~4maanden toekijken gaat wel heel zwaar worden
Helaas zal ik eerst nog even (een poosje

Wat voor extra DLC zit er bij de CE inbegrepen. Zoeken op het woord DLC in deze topic gaf mij helaas niet het gewenste resultaat
Verwijderd
Ik heb SF 4 zaterdag voor 55 euro gescoord en het is idd een erg goed spel. De graphics zijn even wennen maar het speelt vertrouwd maar toch nieuw. Wat ik me afvraag is of iemand weet of er een manier is om de geremixte SF2 themes te kunnen laten spelen tijdens Vs mode of dat we deze alleen kunnen horen bij de Rival-stage in Arcade.
Moet trouwens zeggen dat ik de game behoorlijk moeilijk vind op Easy. Vooral Seth weet mijn energiebalk rap te doen slinken.
Moet trouwens zeggen dat ik de game behoorlijk moeilijk vind op Easy. Vooral Seth weet mijn energiebalk rap te doen slinken.
Seth zijn impact is vrij hoog, maar zijn weerstand des te minder, je zal em eerder KO krijgen dan de rest van de characters
Ik heb hem van het weekend bij een vriend van me gespeeld op de PS3 en moet zeggen dat ik aangenaamt verrast door het spel was. Het is/was erg lang geleden dat ik een SF game gedaan heb denk dat laatste keer eigenlijk wel op de SNES was dat zegt wel genoeg. Maar vond het erg leuk om te doen. Het speelde lekker weg het zag er erg mooi uit en er is meer dan genoeg te doen het spel. Denk dat ik hem zelf ook maar haal maar dan voor de 360.
Verwijderd
Hoe kan je zijn opzuigspecial blocken?kaos- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:07:
Seth zijn impact is vrij hoog, maar zijn weerstand des te minder, je zal em eerder KO krijgen dan de rest van de characters
Geen idee, ik heb het spel zelf nog niet. Een maat van me heeft em, en we hebben em dit weekend ff gespeeld. Dus alle ins- en outs weet ik nog nietVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:22:
[...]
Hoe kan je zijn opzuigspecial blocken?
Je kan 5 DLC costumes (dus 1 pack) gratis downloaden als die uitkomt.Rylo schreef op maandag 16 februari 2009 @ 02:51:
Wat voor extra DLC zit er bij de CE inbegrepen. Zoeken op het woord DLC in deze topic gaf mij helaas niet het gewenste resultaat
Brawler Pack DLC Pack: Zangeif, E.Honda, Rufus, El Furete, and Abel.
Femme Fatale Pack: Chun-Li, Cammy, Sakura, Rose, and C.Viper.
Shoryuken Pack: Ryu, Ken, Akuma, Gouken, and Dan.
Shadowloo Pack: Seth, M.Bison, Sagat, Balrog, and Vega.
Classic Pack: Guile, Dhalsim, Fei-Long, Blanka, and Gen.
Voor screenshots: http://www.shacknews.com/onearticle.x/57112
Een normale blok of een EX shoryuken (voor een aanval). Als je normaal blokt (dus gewoon naar achteren) wordt je niet opgezogen.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:22:
[...]
Hoe kan je zijn opzuigspecial blocken?
Verwijderd
En dat Foxus attack is gewoon MP+MK ingedrukt houden en wachten? Je kan er voor de rest niks mee?
Focus attack is als je een idd MK+MP indrukt. Dan ben je een fractie sneller dan je tegenstander en kan je een behoorlijk combo uitvoeren. (hij is dan heel eventjes "verlamd")Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:55:
En dat Foxus attack is gewoon MP+MK ingedrukt houden en wachten? Je kan er voor de rest niks mee?
Verwijderd
Iemand hier ook die zicht met de tiers bezig houd? Vind deze street fighter wel heel gebalanceerd vergeleken met andere fighting games, tenzij je vega neemt dan 
En dat is meteen het mooie van het spel, zo heerlijk complex!
Het toffe van een focus attack is dat het bijna altijd een gegarandeerde Ultra Combo hit is. Of wat ik meestal doe met Ryu is dan. Jump High Kick>Crouch High Jab>Hadoken Cancel met een EX focus> Dan of een Ultra combo/super combo of een Ex Shoyruken.kaos- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:07:
[...]
Focus attack is als je een idd MK+MP indrukt. Dan ben je een fractie sneller dan je tegenstander en kan je een behoorlijk combo uitvoeren. (hij is dan heel eventjes "verlamd")
En dat is meteen het mooie van het spel, zo heerlijk complex!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 11:19 ]
Tiers zijn nutteloos, je hebt er niks aan tbh. Je doet het uiteindelijk zelf. de tiers zijn gewoon leuk om te weten. Sagat schijnt het hoogste te zijn in SFIV?
Een focus attack en EX move zijn twee verschillende dingen. De focus attack kun je gebruiken om een tegenstander te stunnen, 1 aanval te parryen of om combo's te cancelen (FA Dash Cancel). Een EX move is twee punches of kicks gebruiken in plaats van 1 bij bijvoorbeeld een hadouken of shoryuken.
Ikzelf heb de FADC niet onder controle (of ik moet al helemaal warm zijn). De timing van Ryu's ultra en een tegenstander die naar beneden valt lukt me nog niet echt. De raging demon van Akuma in combinatie met een FA lukt me ook nog niet echt
..
Een focus attack en EX move zijn twee verschillende dingen. De focus attack kun je gebruiken om een tegenstander te stunnen, 1 aanval te parryen of om combo's te cancelen (FA Dash Cancel). Een EX move is twee punches of kicks gebruiken in plaats van 1 bij bijvoorbeeld een hadouken of shoryuken.
Ikzelf heb de FADC niet onder controle (of ik moet al helemaal warm zijn). De timing van Ryu's ultra en een tegenstander die naar beneden valt lukt me nog niet echt. De raging demon van Akuma in combinatie met een FA lukt me ook nog niet echt
[ Voor 21% gewijzigd door Mr.Nash op 16-02-2009 11:23 ]
Verwijderd
Klopt, top 5 op dit moment is:Mr.Nash schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:21:
Tiers zijn nutteloos, je hebt er niks aan tbh. Je doet het uiteindelijk zelf. de tiers zijn gewoon leuk om te weten. Sagat schijnt het hoogste te zijn in SFIV?
Sagat
Ryu
Zangief
Balrog
Bison
http://www.eventhubs.com/...tiers-character-rankings/
En tiers zijn useless idd. bij casual spelers. Zelfs bij tournaments werkt het meestal in je nadeel om een high tier character te pakken. Maar het is wel een leuke indicatie tegen welke characters je moet trainen, aangezien men meestal toch met de top 5 tier speelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 11:25 . Reden: Domme ik! vergeet ik het linkje :P ]
Wie speelt er trouwens hier met een stick?
Ik krijg het voor geen meter voor elkaar om een Ultra van Ryu/Ken eruit te persen met een controller. (omdat je dan dus 2 knoppen moet indrukken plus nog een shoulderbutton (ps3), niet te doen dus)
Gebruik ik een stick dan ben ik veel sneller en krijg ik ze makkelijker eruit.
Alleen vind ik de standaardmoves weer lastiger (Hadoken bijv.)
Ik krijg het voor geen meter voor elkaar om een Ultra van Ryu/Ken eruit te persen met een controller. (omdat je dan dus 2 knoppen moet indrukken plus nog een shoulderbutton (ps3), niet te doen dus)
Verwijderd
Je kan de ultra's ook doen met L1/L2 die staan standaard als 3punches/3kicks ingesteld.kaos- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:38:
En een arcade stick is in het begin wennen, maar je leert er uiteindelijk wel beter mee spelen IMO.Gewoon paar uurtjes training mode en je kan weer lekker hadokens spammen
Ik speel met de standaard 360 controller en kan elke Super en Ultra combo doen.kaos- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:38:
Op de 360 controller zijn LB en LT nml. de 3 standaard knoppen tegelijk. (LB = X,Y en RB tegelijk, LT = A, B en RT tegelijk)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb nog nooit met een stick gespeeld. Alle moves lukken wel maar af en toe gaat het toch wel eens mis terwijl je wel de juiste combinatie indrukt. Schijnbaar ligt het aan de pad en zou dit bij een stick nauwkeuriger zijn.
A.s. vrijdag komt als het goed is m'n TE stick, in het weekend dan even kijken of het wat voor mij is of dat ik toch een oude DS2 ga gebruiken (daar ging het nooit mis mee in CvS2 of SF3)
A.s. vrijdag komt als het goed is m'n TE stick, in het weekend dan even kijken of het wat voor mij is of dat ik toch een oude DS2 ga gebruiken (daar ging het nooit mis mee in CvS2 of SF3)
Die lijst kan ik je ook wel geven, namelijk:Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:24:
[...]
Maar het is wel een leuke indicatie tegen welke characters je moet trainen, aangezien men meestal toch met de top 5 tier speelt.
- Ken
- Ryu
Inderdaad, de keren dat ik online speelde was het standaard dat de tegenstander Ken of Ryu kiest.Furfoot schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:47:
[...]
Die lijst kan ik je ook wel geven, namelijk:
- Ken
- Ryu
Lijkt me juist vet om met Balrog bijvoorbeeld heel goed te worden en al die Ken's/Ruy's hun aars schuppen.
Tja, tegen wie je speelt hoort niet uit te maken. Je moet gewoon van iedereen kunnen winnen als je goed bent/wil worden met Balrog. Ik speelde gister bijvoorbeeld tegen een Vega (claw) en een Gen. Hoe slecht die Vega speler ook was; ik had wel moeite om te winnen. Het is dus beter om meer tegen iedereen te spelen dan alleen tegen de top 5 tier of Ryu, Ken en Akuma.
Mijn mannetje wordt Bison (Dictator) alleen wil ik eerst Ryu, Ken, Akuma, Honda en Sagat onder de knie hebben met een stick.
Mijn mannetje wordt Bison (Dictator) alleen wil ik eerst Ryu, Ken, Akuma, Honda en Sagat onder de knie hebben met een stick.
Voor ik de game had ging ik er vanuit dat ik met Bison en Vega het meeste zou spelen, maar inmiddels ga ik voor C.Viper, Rose en Akuma.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ik gebruik sinds 1992 Guile en ben niet van plan dat te veranderen al vind ik zijn Super en Ultra nog steeds erg lastig om uit te voeren.
Melniek in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Weet iemand meer over een SF:IV toernooi van de MediaMarkt? Wordt genoemd in het foldertje uit de post die ik link.. (directe link: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-15328425)
Weet iemand meer over een SF:IV toernooi van de MediaMarkt? Wordt genoemd in het foldertje uit de post die ik link.. (directe link: http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-15328425)
[ Voor 14% gewijzigd door itons op 16-02-2009 14:58 ]
Ik vraag me nog steeds af hoe moeilijk het gaat zijn deze game straks in de winkel te halen. Weet niet hoe het bij jullie is, maar in mijn vriendenkring speelt maar 1 persoon streetfighter, en dat was geen vriend voordat hij me ooit is uitnodigde om bij hem thuis 2d fighters te spelen 
M.a.w. ik vraag me af hoe groot/populair sf4 gaat zijn, ivg met nou noem is een killzone of een gears of war 2 ofzo. Mijn verwachting is dat ik zaterdag as lekker de gameshop in wandel en een LE meeneem, als de prijs niet crazy is, want anders haal ik em toch online. Wachten vind ik geen probleem
Wat betreft chars, met hd remix speel ik door de master of it al achievement juist met chars die ik normaal zelden neem, en sommige zijn echt verbazend lekker ondanks dat ik echt niet hun ins en outs weet. (balrog is echt heel fijn en staat ok bekend als top tier, maar t-hawk is ook heel behoorlijk, en DJ is ook fijn, alleen die wazige uppercut die heb ik echt nog nooit nuttig kunnen gebruiken)
Ik vraag me ook af in hoeverre het geavanceerdere vecht systeem van sf4 het moeilijker gaat maken om met chars te spelen die je minder liggen. Nog een paar daagjes wachten en dan weet ik het.
M.a.w. ik vraag me af hoe groot/populair sf4 gaat zijn, ivg met nou noem is een killzone of een gears of war 2 ofzo. Mijn verwachting is dat ik zaterdag as lekker de gameshop in wandel en een LE meeneem, als de prijs niet crazy is, want anders haal ik em toch online. Wachten vind ik geen probleem
Wat betreft chars, met hd remix speel ik door de master of it al achievement juist met chars die ik normaal zelden neem, en sommige zijn echt verbazend lekker ondanks dat ik echt niet hun ins en outs weet. (balrog is echt heel fijn en staat ok bekend als top tier, maar t-hawk is ook heel behoorlijk, en DJ is ook fijn, alleen die wazige uppercut die heb ik echt nog nooit nuttig kunnen gebruiken)
Ik vraag me ook af in hoeverre het geavanceerdere vecht systeem van sf4 het moeilijker gaat maken om met chars te spelen die je minder liggen. Nog een paar daagjes wachten en dan weet ik het.
10 second ninja DONE
Verwijderd
ach, als ken ryu er maar in zitten , dan ben ik dik tevreden
mijn eerste game wat ik ooit speelde volgens mij street fighter , alleen voor de gouwe ouwe tijden , ik ryu mijn broer ken , zal nu niet anders zijn
mijn eerste game wat ik ooit speelde volgens mij street fighter , alleen voor de gouwe ouwe tijden , ik ryu mijn broer ken , zal nu niet anders zijn
Heb hem vandaag gekocht in de lokale gameshop voor de 360. Kon hem niet laten liggen.
I dacht echt dat het met de controller erg slecht to besturen zou zijn maar het valt me 100% mee.
De Dpad reageerd erg goed.
Ik heb al een aantal potjes online gespeeld vooral gewonnen, maar ook een aantal keer goed de pan in gehakt.
Ik speel met balrog online en die eet de meeste ryu's en kens levend.
Zangief en Cammy lijken tot nu toe mijn angstgegners. Die grab van zangief is erg irritant vooral als je met balrog speelt die geen echte range aanval heeft.
Enige tips hiervoor?
Voor de rest supertof en 360 Dpad is geen reden om hem niet aan te schaffen, werkt gewoon erg goed veel beter als ik had verwacht.
I dacht echt dat het met de controller erg slecht to besturen zou zijn maar het valt me 100% mee.
De Dpad reageerd erg goed.
Ik heb al een aantal potjes online gespeeld vooral gewonnen, maar ook een aantal keer goed de pan in gehakt.
Ik speel met balrog online en die eet de meeste ryu's en kens levend.
Zangief en Cammy lijken tot nu toe mijn angstgegners. Die grab van zangief is erg irritant vooral als je met balrog speelt die geen echte range aanval heeft.
Enige tips hiervoor?
Voor de rest supertof en 360 Dpad is geen reden om hem niet aan te schaffen, werkt gewoon erg goed veel beter als ik had verwacht.
A great thought in a small mind is a dangerous thing