Het grote Street Fighter topic

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 33.284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:31
Anoniem: 130184 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:21:
[...]

Volgens mij zijn dit arcade sticks die in de planning zitten. Maar wat is er mis met de arcade sticks die er al zijn voor de Xbox? Die Hori dingen zijn best te pruimen vind ik.Die streetfighter sticks worden toch weer hetzelfde (ongeeveer) als de sticks die er al zijn maar dan met een andere opdruk. Of wil je per se een pad?
Die arcade stick lijkt me perfect hoor, enkel kost deze hier 60 euro en daar heb ik nu ff geen zin in na alle topgames laatste tijd en komende feestdagen, samen met een puntencard ben ik 85 euro lichter voor SF HD :P
Bij SF4 maak ik een mooie fightercollectie, de Hori arcadestick, Samurai Showdown, Mortal Combat, SF2 HD, SF4, Virtua Fighter en later volgend jaar Tekken :*)

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Echte mannen spelen met arcade sticks :P
Die arcade sticks die bij de LE van SFIV komen zijn echt van puur top kwaliteit, als iemand misschien SFIV of Tekken 6 op de nieuwe arcade cabinets heeft gespeeld, dan weet hij het wel waar ik het over heb. Volgens mij brengen ze 2 versies uit van de arcade sticks: een board (net zoals Astro City/Versus die ook leverde) die iets kleiner is dan de originele arcade board van zo'n kabinet en een normale Hori stick. Ik ga persoonlijk voor de board omdat die gewoon goed ligt en de buttons en eightway stick gewoon heel erg fijn speelde toen op de arcades. Man, ik wil terug naar Tokyo -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
OK, ik heb toch maar een d-pad fix geprobeerd met een beetje eigen idee erbij. De buitenste "ring" uitgeschuurd maar daarbij zelf uitsparingen boven, onder, links en rechts gemaakt.
Resultaat is echt 10x betere controls, al nog niet zo fijn als bv. een PS d-pad.
Nu toch maar voor SF HD gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

anandus schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:58:
Woei, net een filmpje gezien van Street Fighter 4.
Man, wat ziet dat er tof uit zeg! :)

Was eerste wat ik zag van SF4. Het doet me denken aan de artwork ten tijde van SF2. heel erg gaaf.

En wat fijn dat de PC eindelijk een fatsoenlijk vechtspel krijgt, zeg!

Het filmpjes is hier te zien, trouwens!
Dat logo lijkt een beetje volgens mij op mario smash voetbal.
Het spel in het filmpje ziet er echt cool uit en dat terwijl ik gister een paar screens had gezien in een tijdschrift en het niks vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Wel jammer dat SF2HDR is uitgesteld op PSN Europe :{ Dat is nou een van de weinige PSN titels waar ik echt op zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb SF2HDR via de US store met zo'n prepaid kaartje gekocht.
Heb het spel vroeger helemaal grijs gespeeld en was er wel redelijk in maar ik word nu zelfs op easy regelmatig kansloos verslagen.
Kan me niet herrineren dat het zo hardcore was vroeger, misschien word moi wel gewoon oud :p

Ohja, iets waar ik niet aan gedacht heb voor het kopen, heeft het kopen van dit spel in de US store nog gevolgen voor het online spelen in deze regio ?
Ik zie nu alleen maar mensen online met pings >100 .... dat gaat niet echt lekker :|

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

ScrooLoose schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:50:
Ohja, iets waar ik niet aan gedacht heb voor het kopen, heeft het kopen van dit spel in de US store nog gevolgen voor het online spelen in deze regio ?
Ik zie nu alleen maar mensen online met pings >100 .... dat gaat niet echt lekker :|
Volgens mij valt dat wel mee, ik heb iig kunnen spelen met iemand uit mijn friends list (uit Nederland). Ook als ik ga scannen naar rooms zie ik soms hosts met pings van rond de 40, dus dat gaat nog wel :)

Overigens vind ik het niveau van de graphics echt beneden alle peil, ja het is in hoge resolutie, maar het ziet er allemaal maar houterig uit vind ik. Tevens vind ik de hit detectie behoorlijk gebugged; regelmatig vliegen de vuurballen 'door' een tegenstander heen en ook slowdown(!) op het moment dat beide spelers op hetzelfde moment een actie uitvoeren. Ik mag het misschien niet zeggen maar in mijn ogen is dit weer typisch Amerikaanse crap.

Maarja.. geen paniek, hopelijk is SFIV een stukje beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Er is dan ook nooit meer bedoeld met de gfx dacht ik, het is gewoon echt oldskool SF2 turbo, nog nieteens alpha (al lijken er wel dingen op qua art). Ikzelf geniet er met volle teugen van. Moet steeds terug denken aan toen ik met m'n eerste loon naar de bart smit rende voor een SNES met SF2 (de hele oude en slome :P).
Die slowdown is wel apart, is ook excact zoals bij SF2 hyperfighting (enkel demo geprobeerd) e.d.
Vind het geweldig dat het echt de oude gfx opnieuw getekend in HD zijn. Heb tot nu toe enkel SP gedaan maar geen van die detectie problemen hier.

Ik moet trouwens zeggen dat die d-pad mod echt fijn werkt _/-\o_

Dat SF4 goed is weet je >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 29-11-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 14:33

SD5k

>4&X

Die slowdown waar jullie het over hebben is zo bedoeld, gewoon puur voor het vertrouwde SF2 gevoel en omdat ze de balans weer helemaal zouden moeten omgooien wanneer ze dit zouden veranderen. En de slowdown die je krijgt bij bijvoorbeeld een hadouken kun je ook uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Nou.... ik heb steeds ruzie met de d-pad van de ps3 controller en die stick werkt ook niet lekker want dan spring ik de hele tijd rond.

Ga maar even op zoek naar zo'n arcade stick voor de ps3.
De Hori Fighting Stick 3 is een veel genoemde candidaat voor de PS3, kan hem alleen in NL nog niet vinden voor een schappelijke prijs.
Psxshop.nl verkoopt hem voor €110 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

ScrooLoose schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:00:
Nou.... ik heb steeds ruzie met de d-pad van de ps3 controller en die stick werkt ook niet lekker want dan spring ik de hele tijd rond.

De Hori Fighting Stick 3 is een veel genoemde candidaat voor de PS3, kan hem alleen in NL nog niet vinden voor een schappelijke prijs.
Was wel even leuk zo online met weinig lag :) Overigens zitten voor mij die analoge sticks altijd in de weg, dus ik had al een oude sixaxis aangepast.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baart201/Afb0021.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik zie hem net staan in de Pricewatch voor €58 totaal bij de FRS.

Nog even over nadenken :)
DCFreak schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:19:
[...]
Was wel even leuk zo online met weinig lag :)
Yup, maar als er dan nog iemand joined waar je (nog) geen schijn van kans tegen maakt dan word het voor mij gauw minder.
Eerst maar even verder trainen :)

[ Voor 44% gewijzigd door ScrooLoose op 30-11-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 21:53

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Speel hem nu een paar dagen maar irriteer me idd aan de gevallen tegen mensen met 200+ ping; daarbij doel ik dus op de lag. Als er mensen in NL willen spelen mogen jullie me toevoegen met het PSN account "onizuka_1". Het is toch fijn om tegen mensen uit Eu te spelen, die paar matches die ik zo had gingen allemaal zeer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hebben jullie hem uit de US shop ?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik heb uit de US shop ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
ScrooLoose schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:00:

MM enschede had hem voor 70 euro ;)
Maar er komt voor SF4 ok een arcade stick geloof ik, mischien een nog betere?

EDIT:
Weet iemand nog een anniversary collection te vinden op de xbox?
Wel apart dat ik nu over control problemen op de PS3, nooit op de PS1 en 2 last van gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 30-11-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik hoop dat er een patch komt waarmee je de drukgevoeligheid van de d-pad van de DS3/sixaxis controller kunt uitschakelen, want ik kwam er na wat proberen achter dat dat de rede is waarom m'n charge moves bijna altijd mislukken in een match: wanneer je te hard drukt charged hij blijkbaar niet. :S
Heb al een stick besteld, maar zal nog wel een week met de controller verder moeten.
GZ schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:41:
Hebben jullie hem uit de US shop ?
Jep, heb zelf op ebay een $20 PSN card voor €19 gekocht, kreeg binnen een uur de code in m'n mail. En die paar verloren euro's kan ik ook wel missen in dit geval. :P

[ Voor 29% gewijzigd door SD5k op 30-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leuk die HD Remix, maar de MP is net als bij de eerste SF2 arcade versie weer 3x niks. Voor je eindelijk in een game zit met een goede ping, ben je een uur verder. Quick game werkt nooit (er kunnen nooit games gevonden worden), en bij het joinen van een game (na het zoeken er naar) krijg je 9 van de 10 keer de melding dat het slot vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Gaat steeds een beetje beter online, heb nog wel vaak was mazzel als ik per ongeluk de goede combinaties indruk :p
Maar ik kan nu tenminste een potje winnen af en toe *O*

Heb trouwens bij bol.com de Hori Fighting Stick 3 gekocht, net over de €60 inclusief verzending.
Wel veel geld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Heb ondertussen (kon de verleiding niet weerstaan :P ) ook maar een PSN card op E-bay gekocht en daarmee SF2HDR gekocht.

Valt zeker niet tegen en smaakt alleen maar meer naar SF 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb al aardig wat friendly (en ranked) potjes gespeeld. Vind het fijn tegen NL's te spelen, is veel sneller. Misschien kunnen we een keer een toernooi oid hoiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Mr.Nash schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:21:
Misschien kunnen we een keer een toernooi oid hoiden?
I'm in *O*

Wat is je psn ?

[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 01-12-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

"Onizuka_1", volgens mij had jij me al geadd maar is er iets fouts gegaan. Ik zie je in geen van m'n lijsten terug (blocked en accepted).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En daar gaat weer een controller :(
Die AI vind ik echt nergens op slaan om weer even in de combo's te komen denk speel hem even op easy (de originele street fighter 2 speelde ik uit op 5 sterren)
Maar die AI ramt me helemaal in elkaar mijn blocks werken niet AI blockt zowat alles en wat me erg opvalt is dat ik win van een character volgend verlies ik dan weer win dan weer verlies enz enz.

Ben ik nou zo roestig geworden of is dit spel gewoon te moelijk voor woorden ?
Easy -> Hard
Medium -> Expert
Hard -> Extreme
Expert -> Godlike
in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Ik denk dat je roestig bent geworden :P

Ik heb hem ondetussen wel op easy uitgespeeld, op medium heb ik veel meer moeite. Maar ook dan kom ik nog wel redelijk ver. En ik ben alles behalve een SF goeroe :P

Overigens valt me wel op dat je vroeger had dat Ken sterker was dan Ryu, maar slomer. Nu lijkt het erop dat Ken snel en sterk is. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18685

HADES2001 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:21:
Die AI vind ik echt nergens op slaan om weer even in de combo's te komen denk speel hem even op easy (de originele street fighter 2 speelde ik uit op 5 sterren)
Maar die AI ramt me helemaal in elkaar mijn blocks werken niet AI blockt zowat alles en wat me erg opvalt is dat ik win van een character volgend verlies ik dan weer win dan weer verlies enz enz.

Easy -> Hard
Medium -> Expert
Hard -> Extreme
Expert -> Godlike
in mijn ogen
Dat ligt niet aan (helemaal :P ) aan jou. SSFIIT was veel moeilijker dan SF2. SSFIIT (de orginele) is dan ook de moeilijkste SF denk ik. Deze HD versie is zelfs al iets makkelijker. Dus het kan wel kloppen dat je minder makkelijk wint dan in SF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
HADES2001 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:21:

Easy -> Hard
Medium -> Expert
Hard -> Extreme
Expert -> Godlike
in mijn ogen
http://www.gamespot.com/x...iturbohdremix/review.html
With superior gameplay comes advanced AI, and casual players will be obliterated by the professional-level computer opponents on any of the three difficulties above beginner. You'll have to learn the speed and specials of your favorite fighter if you're going to stand a chance against the brutally tough opposition.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 10:10

Sagat

Is pappa x2!

Back in the old days heb ik de snes versie helemaal dood gespeeld (en dat moest ook, hij was 250 8)7 guldens!)

Maar met veel geduld dus uiteindelijk alle characters uitgespeeld. Ik voelde me helemaal de sf master. Als ik dan echter onze arcade binnenstapte en dan tegen de ai spelen (oh de lure of getting on top of the high score screen) ging het soms goed maar vaker fout. De snes pal versie was natuurlijk super traag, dus timing was anders, in de arcade hebbie een stick en thuis een joypad dus dat hielp ook niet, maar vooral de ai was genadeloos. En dat is ook logisch, game over betekent een guldentje verdient voor de arcade owner.

De volgende versie welke is thuis speelde was super streetfighter op snes, ai een stuk moeilijker, maar nog steeds goed te doen.
Daarna kwam alpha 2 op de saturn......ai was wederom pittiger (ook door de ander vecht mechanics van de game natuurlijk) maar nog steeds eerlijk, sf3 ben ik nooit goed ingekomen maar daar kan ik niet over oordelen.

Toen kwam ein-de-lijk de definitieve thuis versie van s2 beschikbaar. (hyper fighting ps2) super cool, maar hold on, de ai was een complete loterij gewonnen, soms won je vrij gemakkelijk je partijen, maar meestal word je gruwelijk afgemaakt. De ai was zwaar debiel geworden. Wat ik hoor is dat het iets beter is, maar dat bovengenoemde met de hd remix nog steeds kan.

Een ai maken die leuk maar ook uitdagend is, is zeer moeilijk trouwens, kof is er ook zo eens, of guilty gear.....*bibber* beide games will eat u up and spit u out with one hand tied behinds their back....oid :P

Leukste ai om tegen te spelen vond ik xmen cota (hoewel ik een trage pal versie had) en nightwarriors darkstalkers 2. Beide games voor de saturn, maar ook makkelijk te vinden als roms voor mame.
De 2e sf2 (rom) heb ik trouwens ook altijd met zeer veel plezier gespeeld. (moeilijk maar eerlijk).

Err korte samenvatting, fighting games moet je tegen mensen spelen, en ja de ai van remix is pittig vergeleken met de thuis versies van vroegah.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/c2uxc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2igosuv.jpg
Limited edition figurines of all time favourite character Ryu and the all new character
Crimson Viper, positioned within the familiar settings of the 'crowded Chinese downtown'.

A bonus disc containing a feature length HD quality anime movie, created specially for the launch of Street Fighter IV and a selection of the best game trailers to date.

A mini strategy guide created in the style of a comic art book detailing the moves and biographies of four of the new characters to the series; Viper, Abel, El Fuerte and Rufus

Exclusive downloadable game content

Street Fighter IV the Collectors Edition will be punching its way into fans hands on February 20 th 2009.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Oeh oeh morgen reserveren :*) Heb ook gehoord van een speciale controller en een SF4 arcade stick, meer bekend hier?

@Sagat

Idd, 250 gulden voor SF2 toendertijd, daarom vind ik het vaak best raar dat men zegt dag games steeds duurder lijken :P Ik weet nog dat ik voor Final Fight 190 gulden moest neerleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

OMG, dit gaan we dus nooit of te nimmer in Europa vinden. Dat wordt weer importeren.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ga hem zo preorderen, moet alleen nog even wat reviews over play.com lezen (met betrekking tot de levertijd). Daar is hij al te preorderen voor iets onder de 100e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dit zijn juist foto's van de Europese versie eigenlijk. ;)

Ik ga zelf voor de normale PS3 versie van SF4 met daarbij waarschijnlijk een SF4 Competition Stick (of ik moet voor die tijd een Hori Real Arcade Pro voor een leuke prijs tegenkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

*ponder ponder* hypotheek iets later betalen en sf4 special edition bestellen *must resist*

Weet iemand trouwens of er ook een joypad gaat komen in jet 3x2 knoppen formaat? Joysticks en fighters mixen niet bij * Sagat en ik vind het irritant om maar vier knoppen bij mijn rechterduim te hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Sagat schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:38:
*ponder ponder* hypotheek iets later betalen en sf4 special edition bestellen *must resist*

Weet iemand trouwens of er ook een joypad gaat komen in jet 3x2 knoppen formaat? Joysticks en fighters mixen niet bij * Sagat en ik vind het irritant om maar vier knoppen bij mijn rechterduim te hebben.
Het lijkt er wel op
Afbeeldingslocatie: http://wa2.images.onesite.com/capcom-unity.com/user/mrryu1985/blog_photos/street-fighter-4-pads.jpg?v=258600

http://www.capcom-unity.c...et_Fighter_IV?num=30&pg=3

Zijn schijnbaar prototypes, maar heb wat rondgelezen en ze zitten schijnbaar wel in de planning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

komt er geen le versie voor de pc? heb al n x-arcade dual though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo'n game pad moet ik echt hebben, de D-pad van de 360 irriteert me bij SFIIHD remix al mateloos. Ik wil gewoon Hodouken's kunnen spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

de art is geweldig, maar ik kan op de foto's niet goed zien hoe de de pad is.....de knoppen lay out is spot on wat ik wil :9~

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:44:
de art is geweldig, maar ik kan op de foto's niet goed zien hoe de de pad is.....de knoppen lay out is spot on wat ik wil :9~
Hier en hier kan je ze beter bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Thanks, aan de plaatjes te zien is dit behoorlijk fijn.
Het enige wat me tegenhoud is dat ik in mijn enthousiasme ooit wel is streetfighter anniversary pads heb gekocht welke achteraf toch niet zo heel fijn speelden.
Maar ik ben zeker nieuwsgierig in de bevindingen van mensen die er voor gaan.
Zou er ooit nog is een 360 versie van de sega saturn joypad uitkomen? Dat zou ik echt Uber vinden.

Als het goed is kan ik vandaag is bekijken hoe mijn hori pad het online gaat doen. Toch al een hele verbetering t.o.v. de standaard joystick :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Meh, ik wacht wel lekker op die CE/LE Arcade Sticks. Kmot nix meer hebben van pads als het gaat om SF.
En ik ga ook SFIV ook wel pre-orderen want die box-art met die constipatie Ryu is gewoon 2 keer nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Het enige waarbij stick me fijn lijkt, is voor achterlijke 720 graden supers. Volgens mij zijn deze met een pad echt alleen maar uit te voeren als je dizzy bent of als je opstaat na een knock down.

Verder heb ik thuis dus jaren op een pad gespeeld, met een joystick lukken moves/specials/supers/etc gewoon vaak niet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Hoe kan ik SSF2Turbo HD remix downloaden van de US shop? Via de psshop in het menu kom ik in de nederlandse en via het web zie ik geen download/buy knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
STHD is (nog) niet in Europa gereleased op PSN, ik meen vanwege een probleem met de localisation (vertaling).

Je kan er alleen aan komen als je een Amerikaan/Japanner kent en hij/zij (bijv via een apart PSN account) de game met je shared. Er zijn ook wel internet fora waar dit gebeurt, meestal deelt men dan de rekening via paypal.

Het is in ieder geval absoluut de moeite waard, dit is echt het beste PSN spel. Ook de multiplayer is echt uitstekend, zelfs als er wat lag is. Zeker vergeleken met Tekken Online wat dan bijzonder onspeelbaar word.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Sagat schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:40:
Het enige waarbij stick me fijn lijkt, is voor achterlijke 720 graden supers. Volgens mij zijn deze met een pad echt alleen maar uit te voeren als je dizzy bent of als je opstaat na een knock down.

Verder heb ik thuis dus jaren op een pad gespeeld, met een joystick lukken moves/specials/supers/etc gewoon vaak niet.
Je moet ook niet verwachten dat je het kan na paar keer spelen :P Het is gewoon iets wat je moet leren, duurt gemiddeld een paar maanden voordat je echt goed met een stick kan spelen.

En over om STHDR te krijgen, als je een US Account heb kun je ook gewoon de game krijgen als je via eBay ofzo zo'n PSN Card besteld. Dan krijg je via je E-Mail de code en dan heb je een tegoed, waarmee je vervolgens de game kan kopen/downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[slightly off topic]
Ik heb de arcade stick gehad voor de dreamcast, daarmee getracht sf3, sfa3 en MvsC2 te spelen, het gaat, maar met mijn pad is het vele malen fijner.
Soul calibur vond ik dan wel weer fijner met de stick......ligt bij mij dus ook aan het type spel.
Samengevat het is subjectief, net zoals sommige driving games liever met een stuurtje spelen en anderen niet.
[/slightly off topic]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Penetrator schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:00:
Hoe kan ik SSF2Turbo HD remix downloaden van de US shop? Via de psshop in het menu kom ik in de nederlandse en via het web zie ik geen download/buy knop!
Ik heb hem gedownload uit de US shop met een gekochte code voor een US PSN card. Werkt perfect! Kijk hier

Ik ben weer helemaal hooked aan SF. Wie wil mij toevoegen om wat te knokken? Of toernooitjes organiseren oid. Mn PSN id staat in mijn sig.

[ Voor 66% gewijzigd door P.E.No.1 op 10-12-2008 16:50 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

P.E.No.1 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:51:
Ik ben weer helemaal hooked aan SF. Wie wil mij toevoegen om wat te knokken? Of toernooitjes organiseren oid. Mn PSN id staat in mijn sig.
Ik heb je toegevoegd :)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

jaja, hell has frozen over 8)
Eindelijk zowel mijn live code ingevoerd als hd remix gehaald.

Eerste impressies, hmm het stijltje staat me niet direct aan. Het voelt heel strip achtig, je kan zeggen dat dit altijd al was bij sf, maar toch.
Dan spelen. Damn spel is snel! Ik weet gelijk dat ik niet gek ben als ik sam. shodown dus traag vind :P.
Eerst even op medium tegen de pc, het gaat vrij goed maar na een wedstrijd of 6 leg ik het loodje tegen Fei Long.....lil bastard :P
Nu online? Nee eerst even kijken hoe het spel werkt met de remix stand uit, en daarna met old school gfx. Bah toch maar in de nieuwe stand spelen.
En dan wel online.
Quick match werkt niet, maar custom wel, Gevochten tegen Ruy, Ken en een andere Sagat, en alles gewonnen /pats off, denk dat de goede spelers offline waren wat mijn game was niet eens al te best. Vooral met Dhalism een 1-0 achterstand ombuigen naar een 3-1 was lekker!

Man dit spel had er echt 15 jaar geleden al moeten zijn....gotta love the adrenaline rush!

Mensen die zin hebben in een rondje vechten mijn id is s4g4tNL, en ik speel dus op 360.

10 second ninja DONE

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb al 2 dagen zelf niet meer gespeeld, begon me op een gegeven moment zo te irriteren aan die laggy ranked matches. Kan niet wachten tot heel Eu hem normaal kan kopen, dan zullen er tenminste normale matches gespeeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Waarom die Quick Match functionaliteit er precies in zit is mij een raadsel, ik heb het namelijk niet één keer werkend gehad. Jammer om meteen maar te moeten concluderen dat de game online net zo brak is als de vorige SF2 versie op XBLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quick match werkte bij mij ook niet, maar custom match prima. Je kan dan lekker kijken welke match je wilt (ping staat erbij) mic aan of uit, remixed of classic.

Wel opvallend, alle partijen die iik gisteren speelde was met mensen zonder mike.....?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 15:10

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Stick ziet er wel goed uit tbh, ben bang dat ik hem ook ga pre-orderen :S. tenzij er een normale PS3 controller komt. Hoe dan ook die PS3 controller moet vervangen worden, ik word nu al gek tijdens SF HD tijdens het spelen.

Trouwens, iemand die weet waar je in NL de CE van SFIV kan pre-orderen en hem op de dag van de release hebt? Is nog wel minder dan 2 maanden tot de release, dan kan je meestal al pre-orderen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik weet niet hoeveel van de lezers hier de 360 versie van hd remix hebben, maar is het anders een idee om een keer een got tournooitje te organiseren? Ikzelf heb deze optie laatst is getest, maar ondanks dat de game die ik joinde een ping van 65 had, werd ik gekoppeld aan (vermoed ik) een jappanner waarbij ik dus vreselijk lag had. Echt geraakt worden door vuurballen die ik niet zag.

Ik denk dat dit met allemaal nl spelers een stuk minder is :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Die TE stick zal waarschijnlijk niet worden uitgebracht in europa. Ik heb zelf net een Hori Real Arcade Pro 3 gekocht en de knoppen verwisseld met Sanwa knoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 21:54
-Sander schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 01:00:
Die TE stick zal waarschijnlijk niet worden uitgebracht in europa. Ik heb zelf net een Hori Real Arcade Pro 3 gekocht en de knoppen verwisseld met Sanwa knoppen. :)
Bron van je bewering? Ik dacht dat de TE gewoon ook in europa zou uitkomen (shoryuken.com).

Waar heb je de HRAP3 besteld, en voor hoeveel?

Ik zou zelf graag de SA versie willen hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Kajun op 03-01-2009 03:30 ]

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Kajun schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 03:25:
[...]

Bron van je bewering? Ik dacht dat de TE gewoon ook in europa zou uitkomen (shoryuken.com).

Waar heb je de HRAP3 besteld, en voor hoeveel?

Ik zou zelf graag de SA versie willen hebben.
Volgens mij komen ze niet in Europa uit, maar bepaalde dealers zouden wel naar Europa verschepen zodat ze verkrijgbaar zijn voor de Euro Players zoals ons. Maar ik heb hem gewoon al gepre-ordered, ik moet hem gewoon zo snel mogelijk hebben voor mijn PS3, omdat mijn huidige adapter niet volledig mijn custom stick vloeiend/input-delay free wilt laten spelen. Ik zat al heel lang te wachten op de TE stick, de specs worden later pas bekend gemaakt op CES, maar het is gewoon al bekend dat ze de materials van de SFIV arcade cabinets hebben gebruikt.
De kwaliteit van MadCatz producten vallen meestal best wel zwaar tegen, alleen omdat ze maar hier sanwa/seimitsu parts in de stick hebben zegt helemaal niets over of het goed gebouwd is. Liefst zou ik ook een HRAP3 willen, maar de size en afmetingen liggen mij op één of andere manier niet terwijl de HRAP2 wel perfect is :S. Maarja, we zullen wel zien.

[ Voor 17% gewijzigd door MegamanXZero op 04-01-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Btw iemand enig idee waar de hori 360 joypads te koop zijn? fysiek of webshop zijn beide oke.
De mijne komt bij mm Utreg vandaan, maar die verkoopt em niet meer.

Dit is waar ik het over heb:
360 hori pad (lekkere site naam btw |:( )

Ik wil er een bij hebben voor de keren dat ik visite krijg die fighters of andere games waarbij een goede dpad vereist is willen spelen, en een reserve voor het geval mijn huidige in elkaar stort :P.

Heh zelf ook nog even aan het zoeken, kom ik erachter dat de XFPS360 ook een ps2 port heeft, dan zou ik eventueel mijn geliefde 'saturn met ps2 plug' joypad kunnen gebruiken op de 360. (en ass kunnen kicken met gears of war :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 04-01-2009 12:39 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor fighters lijkt dat hori ding me geen bijzondere voordelen te bieden eigenlijk. Een duidelijk afgelijnde d-pad is handig, maar de knoppenlayout is nog altijd kut voor fighters -O-

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

De knoppen layout is idd nog steeds niet ideaal, ik zou ook liever een 2x3 hebben.
Maar aangezien ik medium en hard het meest gebruik gaat het me nu al aardig af.

Op het moment is het door de dpad echter het beste wat er te krijgen is voor een pad speler als ikzelf. Ik wacht vol spanning af op de pads aangekondigd zijn....maar wil voor de korte termijn dus een hori padje erbij. (ik verwacht/hoop deze maand nog een middagje vol 2d fighters vs een paar vrienden te spelen.

(de pad was ook maar 2 tientjes ofzo, dat speelt ook mee, echte hollander he ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 23:19
20 februari bevestigddd :D

http://www.psonly.nl/nieu...ata_van_aankomende_games/

Stond natuurlijk al lang vast, maar nu is het officieel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 09:38
De nieuwe MadCatz peripherals zijn pre-orderbaar bij bol.com en gcshop.nl.
Ook heb ik van dimplus.nl gehoord dat ze ermee bezig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Iemand die ook weet waar de CE voor de Ps3 te krijgen zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Is dit ook het topic voor Street Fighter 4 of is daar een appart topic voor?
Hoe dan ook... Dan zit in SF4 en zijn animaties zijn echt TE grappig:

check: http://ces.gamespot.com/video.html?sid=6202961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Ik weet dat SF 2 voor de Snes enorme zwarte balken had. Is dat echter ook bij Turbo, Super en Alpha voor snes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Zwarte balken ? Als ik het goed heb hadden alle SF2 ports voor op de SNES ook gewoon normale gele health bars. Alpha series is niet op de SNES, alleen Alpha 2; wat eigenlijk een hele slechte port was. Volgens mij had Alpha 2 ook geen zwarte health bars. Om eerlijk te zijn heb ik nooit zwarte hp bars gezien :S

[ Voor 5% gewijzigd door MegamanXZero op 15-01-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

health bars? Ik neem aan dat GetBack het heeft over de zwarte beeldbalken heeft die destijds typerend waren voor brakke ntfs->pal converties (gamemakers haatten toen echt europa volgens mij).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Oh hahahaha, ja ik dacht al. Maar geld dat niet voor meerdere games die typerend waren voor conversions ?
Nu weet ik niet meer echt of ik ook die zwarte balken had voor de SF2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
En er is niks mis met SF Alpha 2 voor de SNES. :P
Ben benieuwd wat je er zo slecht aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Ik vind er niks slecht aan, want ik heb A2 niet gespeeld op de SNES. Maar het is gewoon algemeen bekend dat de SNES port inferieur is aan de andere console versions zoals de PSX en zelfs de Sega Saturn. Maar ik prefereer arcade versions zowiezo boven console ports :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 10:54
ooow jawel hoor :D
Bol.com

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006474468/index.html

De Madcatz stick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 10:54
die gaat meteen op de wishlist:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanaduNL schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:30:
En er is niks mis met SF Alpha 2 voor de SNES. :P
Ben benieuwd wat je er zo slecht aan vind.
De game is an sich erg goed maar vond het wel vervelend dat je moest laden voor elk geveachr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276878

Weet iemand wanneer SF2 HD op PSN verschijnt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
Volgens mij is het nog onbekend wanneer hij in Europa verschijnt.
Ik raad je aan het via de US PS Store te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MegamanXZero schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:23:
Oh hahahaha, ja ik dacht al. Maar geld dat niet voor meerdere games die typerend waren voor conversions ?
Nu weet ik niet meer echt of ik ook die zwarte balken had voor de SF2 games.
Ehm ik heb sf2 voor snes (idd mega grote zwarte balken, en zeer traag) en sf2 the new challengers/warriors maar ik heb die echt lang niet meer gespeeld sinds ik voor mijn ps2 en nu mijn xbox sf2 classic heb .
Ik dacht dat de zwarte balke iig wat kleiner waren, en dat de speed een heel stuk verbeterd was.

Mocht men het heel graag willen weten dan ga ik wel testen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand hier al de Street Fighter IV Collectors Edition gevonden voor de Xbox 360?

Ik zie hem nu wel voor de PS3 staan maar niet voor de Xbox, kom op Capcom ik heb hier 85 euro voor jullie klaar liggen. Iemand die hier meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
http://www.ocremix.org/in...Remix_Official_Soundtrack

Soundtrack van SF2HDR is gratis en legaal te downloaden, best cool, nieuwe titel song is vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb zo'n *checkt* 4,5 GB aan ocremix muziek liggen, dus ik vrees dat ik de meerderheid van die nummers al heb :). Desalnietemin best cool dat ze de ocremix muziek gebruikt hebben (nooit HD remix gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik zit nog te wachten dat ze de Street Fighter IV pad verkopen, weet iemand al hier een nederlandse website ervoor? Het gaat om deze:
http://www.amazon.co.uk/M...eet-Fighter/dp/B001LK7FHO

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is exact de pad die ik ook zoek (de arcadestick is cooler, maar ik heb er geen plaats voor en die is duuuuur :|). Ik hoop gewoon dat onze lokale importshop hem gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82147

gcshop.nl en bol.com verkopen de pads ook, maar je hebt (nog) geen keuze welk plaatje je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Hmm zou wel handig zijn met een afbeelding erbij, ik moet die van Ken hebben :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

XanaduNL schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:49:
Ik raad je aan het via de US PS Store te kopen. ;)
Kan ik dat instellen op de PS3 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Anoniem: 135756 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:59:
[...]

Kan ik dat instellen op de PS3 oid?
Nee, je moet dan een nieuwe user aanmaken (helemaal links in XMB) en dan die user aan een nieuw PSN-ID koppelen waarvan je als land de VS opgeeft. Zelfde kan je doen voor Japanse PSN Store. Op youtube kan je filmpjes vinden waar in uitgelegd wordt wat je waar in moet vullen.

Let wel op dat je niet met je nederlandse creditcard kan betalen in andere PSN stores. Makkelijkste manier omdat op te lossen is een PSN card te kopen online.

[ Voor 15% gewijzigd door itons op 22-01-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb toch een CE en een Mad Catz controller te pakken kunnen krijgen uit Engeland _/-\o_

Daarnaast een nieuwe preview op Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/44749.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Man gisteren weer is ff op de ps2 streetfighter gespeeld, (sf2c, hyper fighting). My god wat is de ai daar erg zeg. Ik vind hd remix al pittig, maar dit is echt nog een graadje erger (wel goede oefening voor online natuurlijk :)

Daarnaast ook nog even alpha2 gespeeld, die was dan opeens weer super simpel, met Ryu alles gewonnen tot ik akuma tegen kwam (en die verloren omdat ik een special move niet voor elkaar kreeg, die waarschijnlijk ook alleen in sf3 zit 8)7 ) en daarna met Sagat iedereen verslagen :D 8) .

Ben wel nieuwsgierig hoe jullie de single player van sf2hd remix vinden qua moeilijkheid. Ik speel deze trouwens op medium.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

SSF2HDR ai pittig? :?
Kom op zeg, zelfs op expert level is dit echt goed te doen. Ik lees overal dat ze de ai lastig vinden, maar dat valt toch echt reuze mee? Moet wel zeggen dat de enige echte lastige tegenstanders de snelle jongens zijn. Vooral Fei Long, maar niet echt shockent te noemen. Speel eens online, dat is pas (vaak) pittig :)

Ad me for a battle:
PSN: MKY_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Adden zou ik erg leuk vinden, stuur me een ps3 en wat psn prepaid kaarten en ik zal dat zeker doen :P

Maar dan ben jij iig beter qua singleplayer. Ik ben online trouwens wel op live te vinden, maar helaas zeer sporadish. Ik denk dat ik gemiddeld ongeveer 1 uit 2 partijen win, waarbij ik ook veel verlies omdat ik probeer de achievement te krijgen voor het winnen met elk character.

Meneer Balrog bvb mag dan top tier zijn, ik vind em echt niet lekker spelen, en chun li ligt me al helemaal niet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Misschien heb je gelijk, maar online vind ik het leuker om met iedereen een keertje te spelen. Het meest vervelende is, om de hele tijd tegen dezelfde character te spelen. Mijn top 5 sterke characters van hoog naar laag: Ken O-) , Vega, E Honda, Guile, Fei Long.
Maar tegenwoordig speel ik vaak met T Hawk. Heb gemerkt dat tegenstanders dat niet gewend zijn en ik win er best vaak mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

T-hawk is ook nog best goed in hd-remix, niet in de laatste plaats omdat iedere gek nu ook zijn 360graden worp kan doen.

Wat mij opvalt online is dat ik toch heel veel tegen de shokotan boys mag, en inderdaad dat veel mensen het lastig vinden om dan tegen een zangief of dhalsim te moeten spelen. En dat de mensen die dan wel een andere character gebruiken er dan ook vaak erg goed mee zijn.

Mijn Blanka schijnt redelijk te zijn, en (natuurlijk 8) ) is mijn sagat is ook ok. Verder probeer ik dus nu de sp uit te spelen met Zangief, en daardoor win ik daar online ook wel aardig wat partijtjes mee. Shokatan characters vind ik leuk, maar ik ben te lui om alle specifieke trucjes te leren, dus neem ik maar Ryu.

OT: wow, Guile is een van je sterkere chars? Damn. Ben wel benieuwd hoe je daarmee speelt, misschien leuk om dat via dm te bespreken?

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 29-01-2009 17:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:32:
T-hawk is ook nog best goed in hd-remix, niet in de laatste plaats omdat iedere gek nu ook zijn 360graden worp kan doen.

Wat mij opvalt online is dat ik toch heel veel tegen de shokotan boys mag, en inderdaad dat veel mensen het lastig vinden om dan tegen een zangief of dhalsim te moeten spelen. En dat de mensen die dan wel een andere character gebruiken er dan ook vaak erg goed mee zijn.

Mijn Blanka schijnt redelijk te zijn, en (natuurlijk 8) ) is mijn sagat is ook ok. Verder probeer ik dus nu de sp uit te spelen met Zangief, en daardoor win ik daar online ook wel aardig wat partijtjes mee. Shokatan characters vind ik leuk, maar ik ben te lui om alle specifieke trucjes te leren, dus neem ik maar Ryu.

OT: wow, Guile is een van je sterkere chars? Damn. Ben wel benieuwd hoe je daarmee speelt, misschien leuk om dat via dm te bespreken?
Blanka is relaxt. Speelde er vroeger ook veel mee (vooral doordat 'stroom' een van de makkelijkste truukjes is in het spel). Hij heeft veel bereik als hij zn benen strekt, stroom is een goede counter en zn cannonball is snel en effectief. Daarnaast is hij groen met oranje haar. Dat is wel een stuk toffer dan zo'n standaard karate-mietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Ik heb nog niet de tijd gehad om veel SF2HDR te spelen, maar wil graag is wat potjes online doen met een normale ping. PSNID=tns2k7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-05 20:23
itons schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:18:
Ik heb nog niet de tijd gehad om veel SF2HDR te spelen, maar wil graag is wat potjes online doen met een normale ping. PSNID=tns2k7
Nou dat was van korte duur :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Furfoot schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:24:
[...]

Nou dat was van korte duur :)
mja wist niet dat anderen ook erbij konden als je iemand invite. zal volgende keer maximaal 2 personen doen, had geen zin om elke keer te gaan zitten wachten tot ik weer kon spelen. het is wel verschrikkelijk wennen na SF3:3rd strike om weer sf2 te spelen, en die sixaxis werkt eigenlijk best klote :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je bij de HD-mix nou wel of niet de old-school achtergronden kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-05 20:23
itons schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:37:
[...]

mja wist niet dat anderen ook erbij konden als je iemand invite. zal volgende keer maximaal 2 personen doen, had geen zin om elke keer te gaan zitten wachten tot ik weer kon spelen. het is wel verschrikkelijk wennen na SF3:3rd strike om weer sf2 te spelen, en die sixaxis werkt eigenlijk best klote :D
Ahh ok ja daarom invite ik jou eerst, had een room met 2 players. Ik speel ook met sixaxis en is even wennen, een tip is om niet met de punt van je duim de d-pad te besturen maar met het middelstuk zeg maar.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmmz, heb het spel zelf al een tijdje niet meer gespeeld. In plaats van te oefenen om op niveau te komen in SF2 wacht ik nog even geduldig tot SF4 uitkomt.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste