Het grote Street Fighter topic

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 33.260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
itons schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:14:
[...]
SFIV is juist heel toegankelijk voor beginners in mijn optiek. Veel characters met simpele moves (charge characters uitgezonderd) en je staat niet gelijk helemaal stil als je een keer een verkeerde knop induwt. Als je Tekken speelt moet je echt heel goed weten welke knoppen je indrukt en de timing moet ook precies kloppen. Dat is bij Street Fighter wel anders. Beetje lame van die vriend gewoon dat ie je niet even goed uitlegt hoe het spel werkt en rustig aan doet. Die combo's hoef je natuurlijk ook niet te onthouden, als je een aantal special moves weet dan komt dat vanzelf...
Als je het vergelijkt met een tekken/virtua fighter/naruto/soul calibur/etc.. is het dat denk ik toch helemaal niet waar. Street fighter heeft een buttonbash gehalte van nul. Bij veel andere fighters kan je makkelijk verliezen van je bezopen vrienden die maar een beetje op de knoppen rammen (denk aan Eddy in tekken of Rock Lee bij Naruto als de extreme voorbeelden). Bij Street fighter kan dat niet. Dus wat dat betreft is het juist heel erg ontoegankelijk. Je kan er pas goed in zijn als je weet waar je mee bezig bent.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:10
Ik heb het spel nu anderhalve week, en ik moet echt nog heel veel oefenen. Alle characters vrijgespeeld, maar ik wil ook wel eens wat kunnen met iemand anders dan Ken :P

Ben hard aan het proberen om C. Viper onder de knie te krijgen, maar zelfs de Normal Trials willen al niet -_-

[ Voor 193% gewijzigd door SkyR op 04-03-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 19:33
Boeboe schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:05:
[...]

Misschien is het zowiso wel beter om meteen een nieuw topic te maken, want de huidige TS stelt niets voor en er komen toch aardig wat terugkerende vragen, onder andere wat hardware betreft en met de toekomstige tournament update zie ik dit topic nog wel een tijdlang meegaan :).
Ik wil eventueel wel een mooie TS samenflansen als niemand anders zich hiertoe geroepen voelt.
"Go for broke"!

Vergeet niet:
- te linken naar andere GoT topics (dit, en de arcade stick topic);
- te linken naar andere fora (shoryuken, GAF);
- te linken naar guides (zoals die van haunts);
- te linken naar toernooi-sites;
- een (beknopte) FAQ te maken

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Muppet schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:31:
[...]

ook xx keer een first attack? Weet niet hoeveel het is als je je rounds op 1 zet is het iig 5.

Dus rounds 1 is
5 first attack
1 perfect
3 ultra of supers.
Ah thanks. Was first attacks vergeten :)
Nog maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Muppet schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:21:
[...]Waarom zou hij gebanned worden? Bedoel Akuma mag toch ook gewoon?
Ultra/super doen vanuit een throw schijnt te makkelijk te zijn volgens sommigen.
Vindt Gouken zelf ook erg lekker spelen trouwens. Je kunt de ander helemaal gek maken door bijna alles wat ze doen genadeloos af te straffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Heb ook Gouken vanmiddag unlocked. Ging me vrij makkelijk af nog. Heb het met Sagat gedaan, die vent is echt sterk. Was alleen vergeten dat je het moet doen met een character waarmee je de game al uitgespeeld had. Dus ik deed met Sagat maar had met hem de arcademode nog niet uitgespeeld dus ik wachten op die streep door het beeld na Seth te hebben verslagen kwam deze dus niet. Gelijk daarna weer met Sagat gedaan en het ging in een keer. Gewoon op easiest, rondes op 1 en tijd op 60. Piece of cake! :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Muppet schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:21:
[...]

Waarom zou hij gebanned worden? Bedoel Akuma mag toch ook gewoon?
Zijn back-throw vinden ze imbalanced samen met parrying and air-parry.
Genoeg links kun je maken met zijn back-throw waaronder zijn Super en Ultra.
Maar de parry and air-parry is het grootste argument want ze gebruiken om hem te bannen.

[ Voor 24% gewijzigd door MegamanXZero op 04-03-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
firlian schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:11:
[...]

Ultra/super doen vanuit een throw schijnt te makkelijk te zijn volgens sommigen.
En als je z'n EX move doet mep je ze ook de lucht in waarna je die ultra op je dooie gemak kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:31:
[...]

ook xx keer een first attack? Weet niet hoeveel het is als je je rounds op 1 zet is het iig 5.

Dus rounds 1 is
5 first attack
1 perfect
3 ultra of supers.
Eindelijk gehaald na 6x proberen.

Je mag in iedere geval wel een ronde verliezen, want ik verloor de 2de ronde van seth, maar besloot toch maar door te gaan ipv te start/exitten. Ik kwam gewoon uit bij Gouken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Krijg nou de hik. In Japan heet Balrog M.Bison, Vega Balrog en M.Bison Vega :|

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
Timlog schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:03:
Welkom in 1992 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Heb gister de SF-film met VAN DAMME gehaald. Blijft toch een erg vermakelijk geheel ondanks veel beroerde dialogen. Schijnt dat hij ook een stuk beter is dan de nieuwe film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20

Phydomir

Dennis

Timlog schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:03:
Weet iemand ook waarom zit is gedaan. Hele andere namen had ik wel kunnen snappen maar ze omwisselen? WTF!? :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Gisteren het spel toch nog maar een kans gegeven en ik moet zeggen dat ik er gewoon niks van bak. Althans met een normale 360 joypad vind ik het retemoeilijk om bepaalde moves te doen, zeker als je zo'n Z-figuur moet maken met je leftstick...
Maar wat ik me afvraag; waarom krijg je als player 2, ook ingesigned bij Live, geen achievements als je versus doet en player 1 wel?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Phydomir schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 07:31:
[...]

Weet iemand ook waarom zit is gedaan. Hele andere namen had ik wel kunnen snappen maar ze omwisselen? WTF!? :P
Balrog is gebaseerd in Japan op Mike Tyson ( M Bison). Blijkbaar mocht dit in het westen niet en hebben ze de namen aangepast. Waarom ze die andere twee ook hebben verwisseld weet ik niet.

Hoe doe je trouwens die ultra met Akuma? Ik snap die uitleg niet hoor die gegeven wordt. LP,LP, > ,LK,HKx3? Het lukt mij niet in ieder geval.
Ook heb ik erge problemen met die challenges. Bijvoorbeeld die van Ryu dat je in moet komen met HP,HK,Hadoken, superhadoken? Die vierde challenge in ieder geval. Ben wel een half uur bezig geweest om die te proberen maar het lukt me gewoon niet.
:(

Voeg me toe voor een potje online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
P.E.No.1 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:24:
[...]
Hoe doe je trouwens die ultra met Akuma? Ik snap die uitleg niet hoor die gegeven wordt. LP,LP, > ,LK,HKx3? Het lukt mij niet in ieder geval.
HKx3 is eigenlijk de linkse trigger op de xbox360, en niet drie keer een knop indrukken. Zover ik het begrepen heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 07:31:
[...]

Net als dat Akuma eigenlijk Gouki heet, maar Capsom US Gouki wou associëren met de duivel, en daarom maar Akuma(=duivel) genoemd heeft... Vaaaaage shit allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Balrog is gebaseerd in Japan op Mike Tyson ( M Bison). Blijkbaar mocht dit in het westen niet en hebben ze de namen aangepast. Waarom ze die andere twee ook hebben verwisseld weet ik niet.

Ook heb ik erge problemen met die challenges. Bijvoorbeeld die van Ryu dat je in moet komen met HP,HK,Hadoken, superhadoken? Die vierde challenge in ieder geval. Ben wel een half uur bezig geweest om die te proberen maar het lukt me gewoon niet.
:(
Was 't niet LP, LP, B, LK, HP voor Ultra en F ipv B voor super?
Is niet zo moeilijk hoor, gewoon zo snel mogelijk doen wat er staat. Alhoewel 't niet eens zo super snel hoeft.

Edit: oops, had ook in m'n vorige post gekund, sorry.

[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 05-03-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]Hoe doe je trouwens die ultra met Akuma? Ik snap die uitleg niet hoor die gegeven wordt. LP,LP, > ,LK,HKx3? Het lukt mij niet in ieder geval.
Low Punch, Low Punch
Voor ultra tikje naar achter, voor super tikje naar voren
dan Low Kick, High Punch

zo is het op de PS3 tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 08:47

Sagat

Is pappa x2!

@phuse achievements vraag:
Maar een antwoord mogelijk, sloppy programming. Guitar hero 3 heeft dat ook, sterker nog, daar moet je speler 1 zijn om de achievements te krijgen. Zelfs al is player 1 een offline account en speler 2 een live account dan ben je nog de (non achievement ontvangende) sjaak.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
itons schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:00:
[...]

Low Punch, Low Punch
Voor ultra tikje naar achter, voor super tikje naar voren
dan Low Kick, High Punch

zo is het op de PS3 tenminste
Dus niet de HPx3 knop? En een tikje naar voren? niet naar voren ingedrukt houden?

@ Phusebox: Heb je het al geprobeerd met de d-pad?

[ Voor 13% gewijzigd door P.E.No.1 op 05-03-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

P.E.No.1 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:29:
[...]

Dus niet de HPx3 knop? En een tikje naar voren? niet naar voren ingedrukt houden?
en het moet binnen 0.5s of zo ... dus redelijk snel buttons bashen :D
dus 5 keer tikken en alles meteen loslaten.

en mijn arcade stick moet opschieten .. Zit met rufus nu op hard trial 3, maar dat FACD is echt niet te doen met een 360 controller :S. Ik kan niet zo snel 2 keer naar voren tikken en daarna de Ultra eruit persen. Zonder te gaan spasten dan iig.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
P.E.No.1 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:29:
[...]
@ Phusebox: Heb je het al geprobeerd met de d-pad?

D-Pad haha op de xbox zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:47:
[...]

en het moet binnen 0.5s of zo ... dus redelijk snel buttons bashen :D
dus 5 keer tikken en alles meteen loslaten.

en mijn arcade stick moet opschieten .. Zit met rufus nu op hard trial 3, maar dat FACD is echt niet te doen met een 360 controller :S. Ik kan niet zo snel 2 keer naar voren tikken en daarna de Ultra eruit persen. Zonder te gaan spasten dan iig.
Je kan FADC ook doen als: B/F, MP+MK, B/F. Voordeel is dan dat je MP+MK niet vast hoeft te houden, waardoor je de FADC sneller uit kan voeren.
Als ik MP+MK, B/F, B/F doe lukt bv FP Shoryuken, FADC, Ultra ook niet met ryu, op de andere manier lukt die me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Phusebox schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:00:
[...]

D-Pad haha op de xbox zeker?
Is die echt zo bagger dan? Heb SSF2THDR gespeeld bij mijn broertje op zijn 360 maar daar viel het wel een beetje mee. Inderdaad een aantal keer dat als je gewoon wil lopen spontaan begint te springen maar ...Ik kan wel begrijpen dat je als je SF wilt spelen inderdaad wel een controller (of stick) moet hebben die de bewegingen goed registreert die jij wilt doen..

En je hebt trouwens toch ook een PS3? Waarom niet die versie gekocht dan?

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 05-03-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik snap niet dat mensen er überhaupt aan denken de D-pad te gebruiken op hun 360.
Ik vind die dermate onhandig gepositioneerd, dat ik wel met de analoge stick moet spelen. De moves krijg ik er gelukkig nog best aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
MaZo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:34:
Ik snap niet dat mensen er überhaupt aan denken de D-pad te gebruiken op hun 360.
Ik vind die dermate onhandig gepositioneerd, dat ik wel met de analoge stick moet spelen. De moves krijg ik er gelukkig nog best aardig uit.
Helemaal mee eens. Zodra ik de D-pad gebruik kan ik geen prettig gebruik meer maken van de L-Knop en L-Trigger. Ik kan er met de D-pad nog niet eens een goede Shoryuken uitkrijgen zonder dat ik per ongeluk spring.

Ik zit voorlopig gewoon nog op de analoge stick met de 360-controller. Ik zit wel hard na te denken over een arcade-stick of fight-gamepad, maar daar heb ik even het geld niet voor.

Heeft iemand een tip voor de Normal Trials van C.Viper? Ik zit vast bij de trial waarbij je een H-kick moet opvolgen met Emergency Combination. Iemand op GameFaqs gaf de tip om eerst alvast 2x QCF te doen, en dan HK, en dan een Punch te drukken. Dit werkt in zoverre dat er een High Kick gedaan wordt, en gelijk daarna de Emergency Combination. Echter, door de QCF's registreert het spel de kick niet als een High Kick, en telt het dus niet als de trial-combo. Iemand die weet hoe deze trial goed aangepakt moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 16:20
DCFreak schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:53:
[...]
Overigens net meer dan 30 matches met b00b13 zitten spelen, en dat was echt een grote aanslag op de spieren in mijn hand. Nogmaals congrats met je overwinning b00b13 :)
Wow dat waren echt vette matchen hé?! :9~ Ik denk dat het uiteindelijk 19-18 geworden is, zeer spannend!

Heb nu eindelijk dit topic gevonden omdat ik redelijk wanhopig begin te worden met die challenges. Het lukt me maar niet voorbij level 3 te geraken bij de Normal Trial Challenges! Alleen met Ken is het me gelukt maar met die andere chars pff...
Neem nu bv. Zangief, om zijn Super en/of Ultra (weet het niet meer zo vanbuiten) uit te voeren moet je eerst 2x 360° met de klok mee draaien. Doe ik dit nu te traag ofzo, want telkens springt hij naar achteren van de moment dat ik op men d-pad naar schuinbovenachter druk (wat ik overigens wel logisch vind)? Volgens mij moet je dus 2x kunnen ronddraaien + L1 of L2 (weet het ook niet meer zo vanbuiten) zonder dat hij naar achteren springt?

En dan bij de meeste andere chars moet je een hadouken doen nadat je hem eerst hebt gehit. Lukt me dus echt niet :)

Ben ik te traag? Te snel? Moet men echt zo'n arcadestick gaan halen voor alles te kunnen uitvoeren? Ik word er knettergek van!

Men PSN-ID is bobsh, ik kan altijd wat training gebruiken ;)

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 21:53

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Voeg me maar toe, wil wel even spelen. PSN=Onizuka_1 . Ik speel meestal maar max 10 potjes achter elkaar omdat meerdere mensen in m'n lijst tegen me willen oefenen. Ik speel altijd met Ryu, zolang ik hem niet onder controle heb ga ik de overstap naar bison nog niet maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

SkyR schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:40:
[...]

Heeft iemand een tip voor de Normal Trials van C.Viper? Ik zit vast bij de trial waarbij je een H-kick moet opvolgen met Emergency Combination. Iemand op GameFaqs gaf de tip om eerst alvast 2x QCF te doen, en dan HK, en dan een Punch te drukken. Dit werkt in zoverre dat er een High Kick gedaan wordt, en gelijk daarna de Emergency Combination. Echter, door de QCF's registreert het spel de kick niet als een High Kick, en telt het dus niet als de trial-combo. Iemand die weet hoe deze trial goed aangepakt moet worden?
snel zijn ... is enige wat ik kan zeggen. Je moet klaar zijn met je Emergency Combination voordat de animatie van de kick klaar is. Eigenlijk voor het moment dat je HK eigenlijk "landt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
MaZo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:34:
maar front dash en back dash met de stick gaat toch helemaal niet lekker imho? daarom dat ik toch maar wéér overschakel naar de D-Pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Erg vette game. Toch weer die oude SF2 momenten die weer naar boven komen. Heb alleen moeite om met Ryu zijn Ultra te doen tijdens een combo. Elke keer komt er een EX Shoryuken uit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Blindfold schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:44:
Erg vette game. Toch weer die oude SF2 momenten die weer naar boven komen. Heb alleen moeite om met Ryu zijn Ultra te doen tijdens een combo. Elke keer komt er een EX Shoryuken uit :-(
Dit had ik ook in het begin, wat bij mij hielp was de move echt netjes afmaken door naar rechts te drukken op het einde voordat je 3xP doet (er van uitgaande dat je de linker speler bent of course).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110204

Weet iemand waar die scores voor offense, defense en technique aan het einde van elke match aan afgeleid worden?

Ik scoor bij matches die ik win (online danwel vs.) bij iedere categorie namelijk steeds hoogstens een C...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

b00b13 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:59:
[...]

Neem nu bv. Zangief, om zijn Super en/of Ultra (weet het niet meer zo vanbuiten) uit te voeren moet je eerst 2x 360° met de klok mee draaien. Doe ik dit nu te traag ofzo, want telkens springt hij naar achteren van de moment dat ik op men d-pad naar schuinbovenachter druk (wat ik overigens wel logisch vind)? Volgens mij moet je dus 2x kunnen ronddraaien + L1 of L2 (weet het ook niet meer zo vanbuiten) zonder dat hij naar achteren springt?

En dan bij de meeste andere chars moet je een hadouken doen nadat je hem eerst hebt gehit. Lukt me dus echt niet :)

Ben ik te traag? Te snel? Moet men echt zo'n arcadestick gaan halen voor alles te kunnen uitvoeren? Ik word er knettergek van!

Men PSN-ID is bobsh, ik kan altijd wat training gebruiken ;)
Ik vond die van Zangief in tegenstelling tot de chargers erg eenvoudig.

Hoef je alleen maar een ultra te doen of moet je eerst nog paar klappen geven? Het werkt anders bijzonder goed om de ultra uit te voeren in de lucht. Dus richting tegenstander springen en in de lucht 2 volle ronden draaien. Wanneer Zangief de grond raakt gaat de Ultra in werking.

Als het met slagen ervoor is.. dan ben je te traag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 21:03
Ok wtf ik kan geen custom soundtrack afspelen tijdens online play op de PS3 versie. Iemand anders hier last van? Wat heeft het nou voor zin om een custom soundtrack feature in te bouwen zodat die alleen in de menus en offline play afspeelt.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:25

KneoK

Not in a million lightyears

Anoniem: 129220 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:00:
[...]

Ik vond die van Zangief in tegenstelling tot de chargers erg eenvoudig.

Hoef je alleen maar een ultra te doen of moet je eerst nog paar klappen geven? Het werkt anders bijzonder goed om de ultra uit te voeren in de lucht. Dus richting tegenstander springen en in de lucht 2 volle ronden draaien. Wanneer Zangief de grond raakt gaat de Ultra in werking.

Als het met slagen ervoor is.. dan ben je te traag ;)
Vind ik sowieso wel een lekkere techniek, ook voor special moves, super moves ed. Springen, in de lucht al je trucje doen en bij het landen direct actie uitvoeren. Werkt lekker met chargers, veel tegenstanders verwachten op zo'n moment niet dat je een charge move uitvoert nadat je geland bent en dan krijgen ze ineens een bolletje Blanka tegen het voorhoofd geslingerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Waar ik hier nog niemand over gehoord heb, sagat's fake kick.
Ik denk dat het (gezien mijn nick) niemand zal verbazen dat ik als eerste Sagat pakte toen ik sf4 ging spelen. En mijn eerste stop was de training mode om zijn moves te bekijken.
Alle moves lukte, behalve de fake kick. Nou vond ik dat dus 0% boeiend omdat ik bijvoorbeeld Ryu fake fireball in hdr ook never nooit niet gebruikt heb.

Tot dat ik de trials ging spelen, doe move x doe move y stelt allemaal niks voor, doe de fake kick.....errr

Veel irritatie en buttonmash later lukte het nog steeds niet, op internet las ik iemand die een turbo functie had gebruikt.......lame maar goed, dat werkte dus.

Ik kan me niet voorstellen dat deze move veel gebruikt word.....zou het *gasp* een bug in het spel zijn?!
Of wellicht icm de mad catz fighting joypad, ben wel benieuwd naar jullie bevindingen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Je schijnt die fake kick wel uit te kunnen voeren met een normale gamepad na xx minuten button smashen...
Maar ik heb zelf mijn madcatz fightpad turbo functie gebruikt :9
Wel vreemd dat zo'n simpele move zo moeilijk is uit te voeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
Sagat schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:51:
Waar ik hier nog niemand over gehoord heb, sagat's fake kick.
Ik denk dat het (gezien mijn nick) niemand zal verbazen dat ik als eerste Sagat pakte toen ik sf4 ging spelen. En mijn eerste stop was de training mode om zijn moves te bekijken.
Alle moves lukte, behalve de fake kick. Nou vond ik dat dus 0% boeiend omdat ik bijvoorbeeld Ryu fake fireball in hdr ook never nooit niet gebruikt heb.

Tot dat ik de trials ging spelen, doe move x doe move y stelt allemaal niks voor, doe de fake kick.....errr

Veel irritatie en buttonmash later lukte het nog steeds niet, op internet las ik iemand die een turbo functie had gebruikt.......lame maar goed, dat werkte dus.

Ik kan me niet voorstellen dat deze move veel gebruikt word.....zou het *gasp* een bug in het spel zijn?!
Of wellicht icm de mad catz fighting joypad, ben wel benieuwd naar jullie bevindingen.
Ik heb de Fake Kick na minutenlang button mashen op de standaard 360-controller gedaan puur en alleen voor de trial. Ik heb hem daarvoor HK op de A-knop gezet omdat naar mijn idee de R-knop niet zo snel achter elkaar ingedrukt kan worden.

Maar ik snap zelf het hele punt achter die move nog niet. Zal vast wel ergens goed voor zijn, maar ik heb nog niemand hem zien gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17

SD5k

>4&X

Wanneer je gewoon HK masht bij een jump-in lukt die fake kick heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon buttonsmashen en die move gebruik je nooit in een gevecht. Vrij nutteloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Easy way = alle buttons als HK instellen en Facerollen over je knopjes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Anoniem: 129220 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:32:
Het is gewoon buttonsmashen en die move gebruik je nooit in een gevecht. Vrij nutteloos dus.
Oh nee? Heb jij al tegen een goede sagat gevochten of zien vechten?

Alle moves zijn met een reden geimplementeerd. Als jij ze niet gebruikt betekent het niet dat iemand anders ze niet gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
Mr.Nash schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Alle moves zijn met een reden geimplementeerd. Als jij ze niet gebruikt betekent het niet dat iemand anders ze niet gebruikt..
Exact. Zo'n fake kick is echt handig. Net als mensen die de thunder punch of dat ground ding van C. Viper cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Fake Kicks zijn alleen toepasselijk als je tegen high-level players speelt. Die weten wat Sagat's moveset en priorities zijn. Doe het maar bv. tegen een scrub en die zal het gewoon niet begrijpen, die denkt gewoon dat het een move is ofzo lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Over de fake kick:
hoewel ik hem zelf niet gebruik (of zelfs kan gebruiken atm) snap ik dat de move wel degelijk nut heeft. Ik ben zelf natuurlijk ook maar een hobbyist, een expert kan openingen creeeren met slim gebruik van fake's.
Maar zoals megaman al zei, wsl alleen tegen een andere expert.

Maar, als 95% van de mensen de move er niet eens uit kan krijgen in een challenge mode, dan vraag ik me af of de move dus idd zin heeft. Ik denk dat 100% van deze 95% em nooit in een 2player match zal proberen door het bovenstaande.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Iemand die me kan vertellen waarom de alternative costumes van de females en shoto's niet werkt? Heb ze beiden vanaf de US store gedownload en beiden komen niet terug bij de characters. Is er iets wat ik moet doen om ze werkend te krijgen?

Heb ze dus gedownload waarna ze vanzelf worden geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.Nash schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Wanneer gebruik je zon fake kick? je moet iig vlakbij je tegenstander staan om het effect ervan te benutten en dit gaat alleen tegen goede tot zeer goede spelers. Gewoon in random online gevechten zie je ze nooit en ik gebruik het ook nooit. Het zal niet totaal nutteloos zijn maar om tegen wat vrienden te vechten of bij ranked of geen ranked matches zie ik het nut er niet echt van in.

Voor experts ( wat ik nooit zal (kunnen) worden) zal het misschien iets toevoegen aan hun arsenaal op een groot toernooi of whatever, maar verder denk ik niet echt.

Net als die fake ultra van Dan.

Waarom zou je die ooit gebruiken?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 06-03-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Mr.Nash schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:06:
Iemand die me kan vertellen waarom de alternative costumes van de females en shoto's niet werkt? Heb ze beiden vanaf de US store gedownload en beiden komen niet terug bij de characters. Is er iets wat ik moet doen om ze werkend te krijgen?

Ik heb net met een NL account de Shoryuken pack gedownload, en kon meteen zonder iets te doen bij de karakters een alt costume kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik krijg hem met geen enkel mogelijkheid te zien. Dan maar met een nL account proberen :S..

EDIT: Op de NL account heb ik geeneens de Shoryuken pack. Vaag, wilde graag die alternate van Ryu hebben :S

[ Voor 37% gewijzigd door Mr.Nash op 06-03-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Gimbooze schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:28:
[...]

Ik heb net met een NL account de Shoryuken pack gedownload, en kon meteen zonder iets te doen bij de karakters een alt costume kiezen.
Waar staat die dan, ik kan hem nergens vinden.

Edit: Nu staat hij er wel bij, vreemd 2 uur geleden nog niet!

[ Voor 9% gewijzigd door henkyyyyyyy op 06-03-2009 22:02 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Sagat schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:51:
Over de fake kick:
hoewel ik hem zelf niet gebruik (of zelfs kan gebruiken atm) snap ik dat de move wel degelijk nut heeft. Ik ben zelf natuurlijk ook maar een hobbyist, een expert kan openingen creeeren met slim gebruik van fake's.
Maar zoals megaman al zei, wsl alleen tegen een andere expert.

Maar, als 95% van de mensen de move er niet eens uit kan krijgen in een challenge mode, dan vraag ik me af of de move dus idd zin heeft. Ik denk dat 100% van deze 95% em nooit in een 2player match zal proberen door het bovenstaande.
En hier komt een arcade stick handig van pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb nu een uur of 8 in de game zitten. En het bevalt me erg goed moet ik zeggen. Ben nooit echt fan geweest van beat 'em ups. Maar doordat bekenden het gingen spelen heb ik ook maar en poging gewaagd. Ben dan ook wel een vreselijk noob, maar ach. Je moet ergens beginnen.

Speel enkel nog maar met Ryu/Ken. Eerst die maar eens onder de knie krijgen voordat ik verder ga. Ook alwel wat potjes online gespeeld, wat erg leuk was als ik iemand had van mijn eigen niveua :P Als ik grandioos word ingemaakt is er geen zak aan.

* Vanitas speelt verder o/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:56:
[...]

Waar staat die dan, ik kan hem nergens vinden.

Edit: Nu staat hij er wel bij, vreemd 2 uur geleden nog niet!
Ik zie helemaal geen shoryuken pack in de nederlandse store :?
Of hebben jullie het over de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 08:52
Mr.Nash schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:06:

Updates enzo werken volgens mij niet als je ze uit de US store downed. Had een keer guitarhero tracks uit de us store gedownload die werkten ook niet. De femme fatale pack heb ik uit de NL store hij installeert ze gelijk naar de download. Om ze te selecteren moet je ipv orginal/alternate kiezen (pijltje naar links/rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
DCFreak schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 07:59:
[...]

Ik zie helemaal geen shoryuken pack in de nederlandse store :?
Of hebben jullie het over de 360?
Sorry idd voor de de 360.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Net weer wat potjes SF2 en SF3 gespeeld tegen de cpu. En ik verbaas over het verschil in moeilijkheid. Gewone SF2 kan ik nog net uitspelen op easy, SF nog net op medium, en SF4 met gemak op hardest..
Nu vind ik de controls bij SF4 wel een stuk lekkerder, maar SF2 easy op moeilijker dan SF4 op hardest vind ik maar raar. Hebben meer mensen dat of kan ik gewoon voor geen meter SF2 ?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-04 13:37
Timlog schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 14:37:
Net weer wat potjes SF2 en SF3 gespeeld tegen de cpu. En ik verbaas over het verschil in moeilijkheid. Gewone SF2 kan ik nog net uitspelen op easy, SF nog net op medium, en SF4 met gemak op hardest..
Nu vind ik de controls bij SF4 wel een stuk lekkerder, maar SF2 easy op moeilijker dan SF4 op hardest vind ik maar raar. Hebben meer mensen dat of kan ik gewoon voor geen meter SF2 ?
tis idd waar bij SF4 zijn de combo's ook makkelijker uittevoeren dan op SSFT2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
Is er iemand online die me kan helpen om de Win a round by Judgment te halen? Dit is mijn gamertag ((X360): SkyR Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
In de handleiding staat dat je een move kunt cancellen in een special move (bladzij 12). Wat is hier ongeveer het 'timing' punt? Zelf zit ik nl flink vast in de trial 3 van alle karakters in't spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
OCTheEagle schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:26:
In de handleiding staat dat je een move kunt cancellen in een special move (bladzij 12). Wat is hier ongeveer het 'timing' punt? Zelf zit ik nl flink vast in de trial 3 van alle karakters in't spel.
Je moet de special move hebben uitgevoerd voordat de animatie van bijv de kick/punch is afgelopen, heeeel snel dus.
Goede website voor meer info: http://guides.teamxbox.co...t-Fighter-IV/page_32.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294176

Die pixels zijn wel erg irritant, je hebt een HD Kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
firlian schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:46:
[...]

Je moet de special move hebben uitgevoerd voordat de animatie van bijv de kick/punch is afgelopen, heeeel snel dus.
Goede website voor meer info: http://guides.teamxbox.co...t-Fighter-IV/page_32.html
Ah thanks. Verklaart gelijk waarom ik zo'n last heb van m'n vingers aan't einde van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Volgens mij wordt er flink valsgespeeld op de PSN ranking lijst. Die gast (snkvscapcom) die nu boven aan staat met 12k bps heb ik in het begin een paar keer tegen gespeeld en is echt helemaal niet goed. Nou sinds een week of 2 kom ik hem redelijk vaak tegen en kicked die me elke keer. Dus ik heb het idee dat hij en een friend (die andere gast met 12k :)) elkaar gewoon opzoeken en dan om de beurt laten winnen, vervolgens disconnecten zodat de winnaar punten krijgt en de andere verliest geen punten. Als je dit om de beurt blijft doen dan sta je binnen een avond/weekend bovenaan.

Er zijn nu zo weinig mensen in ranked te vinden als je op same skill zoekt dat ik eigenlijk alleen maar of gekicked wordt door mensen als je een keer van ze wint of je vecht tegen seth (sonic boom sonic boom wall jump sonic boom sonic boom), sagat (tiger tiger s.rh tiger tiger s.rh), zangief (lariat lariat spd lariat lariat spd). Dan ga je quick matches proberen en zie je alleen flowchart ken of ryu's dus daar leer je ook niks.

Goeie SF'ers voeg me toe! psn: furfoot

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Furfoot schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:11:
Volgens mij wordt er flink valsgespeeld op de PSN ranking lijst. Die gast (snkvscapcom) die nu boven aan staat met 12k bps heb ik in het begin een paar keer tegen gespeeld en is echt helemaal niet goed. Nou sinds een week of 2 kom ik hem redelijk vaak tegen en kicked die me elke keer. Dus ik heb het idee dat hij en een friend (die andere gast met 12k :)) elkaar gewoon opzoeken en dan om de beurt laten winnen, vervolgens disconnecten zodat de winnaar punten krijgt en de andere verliest geen punten. Als je dit om de beurt blijft doen dan sta je binnen een avond/weekend bovenaan.
Identiek hetzelfde op de 360 hoor, ik hoop echt dat dit verdwijnt bij het nieuwe laddersysteem.
Enerzijds heb je degenen die je direct kicken uit een ranked match (willen dus enkel tegen vrienden spelen, lame :|)
Anderzijds (en die zijn extra irritant) heb je degenen die disconnecten zodra ze merken dat ze niet meer kunnen winnen.
Dan ga je quick matches proberen en zie je alleen flowchart ken of ryu's dus daar leer je ook niks.
Sakura is veel te snel voor die mannetjes, van speelstijl aanpassen hebben ze ook nog nooit gehoord })
Verliezen kan best irritant zijn tegen ryu/ken Akuma spelers. Dit heb ik gelukkig niet echt bij GoT spelers (ik heb al slaag gekregen van verschillende mensen hier, maar het zijn tenminste geen hadoken/dragon punch spammers), maar als uitkomt tegen zo'n zielige akuma speler die er niets van bakt en voortdurend gefocussed is op het proberen uitvoeren van zijn firecracker EN nog wint ook door enorm veel geluk aan zijn kant is dat best wel zuur. OK, 95% van dat soort gevechten win je, maar die ene keer dat je tegen zo'n spammer verliest moet je wel dringend even wat stoom aflaten :(
Dat gezegd zijnde: Tegenwoordig is een gevecht voor mij al geslaagd zodra de tegenstander GEEN ryu/ken/akuma kiest, want dan weet ik dat ik erg goed ga mogen opletten omdat de tegenstander wel eens erg skilled zou kunnen zijn. Ryu/ken/akuma heb je zoiets van "ok, die jongen snel even een lesje in bescheidenheid geven zodat ik een boeiender gevecht kan gaan zoeken". Zoveel mensen die ermee spelen, zo weinig die er wat van bakken. :9

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 09-03-2009 10:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Er zijn nu zo weinig mensen in ranked te vinden als je op same skill zoekt dat ik eigenlijk alleen maar of gekicked wordt door mensen als je een keer van ze wint of je vecht tegen seth (sonic boom sonic boom wall jump sonic boom sonic boom), sagat (tiger tiger s.rh tiger tiger s.rh), zangief (lariat lariat spd lariat lariat spd). Dan ga je quick matches proberen en zie je alleen flowchart ken of ryu's dus daar leer je ook niks.

Lol, ik daagde hem (snkvscapcom) dus uit en toen kwam hij met blanka. Eerst ronde verloor ik, 2de ronde was het close maar won ik, derde ronde gaf ik hem bijna een perfect. Daarna verwijderde hij me direct uit z'n lijst en kwam hij met een smoes voor het feit dat hij zo zwaar verloor ("My right hand is broken, otherwise if i pushed 3 seconds you would be dead" _/-\o_ ).

Oh, toen typte hij een combo in een bericht en vertelde hij dat hij me normaal gesproken die zou geven _/-\o_ . Lol, die gast belazerd de boel zwaar.

Heb gister voor het eerst online een draw battle gespeeld. Was tegen een ryu en tot op heden de beste die ik zelf heb gezien (offline en online). Waren 2 ranked matches achter elkaar. Eerste match won hij; het leek alsof ik tegen mezelf aan het spelen was. De tweede match werd een draw nadat we beiden 1 ronde met overmacht wonnen en de derde ronde tegelijkertijd dezelfde moves eruit toverden lol. Uiteindelijk kreeg ik punten erbij door de draw en verloor hij punten.

Ik merk nu dat ik beter en beter ga spelen tegen mensen die goed spelen. M'n meeste matches verlies ik tegen turtelende spelers (tiger, tiger, tiger knee, tiger, tiger, tiger, tiger, tiger uppercut, tiger, tiger, ultra, kk)..

Mjah, mensen die tegen mij willen spelen kunnen me altijd uitdagen. Deze week speel ik zelf wat minder ivm m'n aankomende CCIE written examen maar er is altijd iemand online onder mijn account dus genoeg uitdaging.

Op Gamed wordt er trouwens een toernooi georganiseerd die vandaag begint. Je kan je nog inschrijven als je wilt meedoen voor de PS3. Check de site (Gamed.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1

Krijg je als de tegenstander disconnect wel je punten bij een ranked match? Gister had ik een ronde gewonnen en die gast disconnecte daarna gelijk. Maar ik zag niet dat ik punten kreeg ofzo. Kan je geen ranked matches spelen tegen vrienden?

PS lekker tegen je gebattled afgelopen weekend haha. het valt mij met de verbinding online echt ontzettend mee.

@ Mr Nash hieronder: aangezien ik het waarschijnlijk ga vergeten :P ...voeg me maar toe hoor..

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-03-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Add mij ook voor een paar matches @ PENo1: PSN: "Onizuka_1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Weet iemand waar ik zo'n Mad Catz fightpad kan krijgen? Bij Dimplus staat'ie op "levering onbekend", Consoleshop verkoopt ze niet, Nedgame zijn ze uitverkocht en bij de Wehkamp staat een week levertijd en kun je niet kiezen welke je wilt (dus dat vertrouw ik dan niet zo). Bij MediaMarkt, Dixons en speelgoedwinkels zie ik ze sowieso niet (maar zal wel geen grote markt voor zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
P.E.No.1 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:24:
[...]

Krijg je als de tegenstander disconnect wel je punten bij een ranked match? Gister had ik een ronde gewonnen en die gast disconnecte daarna gelijk. Maar ik zag niet dat ik punten kreeg ofzo. Kan je geen ranked matches spelen tegen vrienden?

PS lekker tegen je gebattled afgelopen weekend haha. het valt mij met de verbinding online echt ontzettend mee.
Jep ggs.

Als je disconnect _nadat_ je ko'd dan is er een moment voordat het spel de gegevens opslaat. Dus als je dan disconnect schijnt het dat je zelf geen bps verliest. De winnaar die disconnect niet en krijgt gewoon z'n bps. Dus die gast host een match terwijl z'n vriend zoekt op same skill/more skill en joind hem dan iedere keer. Zo doe je dat om en om net zolang tot je #1 bent :)

Leuke combo vid: http://www.youtube.com/watch?v=KjuSHPx0Lrk (let vooral op de dmg die zangief krijgt van combos)

[ Voor 5% gewijzigd door Furfoot op 09-03-2009 10:59 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
JeroenB schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:42:
Weet iemand waar ik zo'n Mad Catz fightpad kan krijgen? Bij Dimplus staat'ie op "levering onbekend", Consoleshop verkoopt ze niet, Nedgame zijn ze uitverkocht en bij de Wehkamp staat een week levertijd en kun je niet kiezen welke je wilt (dus dat vertrouw ik dan niet zo). Bij MediaMarkt, Dixons en speelgoedwinkels zie ik ze sowieso niet (maar zal wel geen grote markt voor zijn).
Bij de Future Zone in Zoetermeer liggen ze er nog (voor 360 en PS3), ik heb er eergisteren eentje opgepikt. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn ervaringen met de PS3 versie niet echt positief zijn. Zie: Aryawn in "\[PS3/360] Street Fighter IV + controller..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75450

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game? Om de characters snel je unlocken speel ik zelf op het makkelijkste niveau, maar ik zelfs daarvoor soms al een continue nodig :D
Ik ken iemand die hem al op hardest heeft uitgespeeld en heb het hier ook al een paar keer gelezen. Dat lijkt voor mij echt een onmogelijke opgave. Dat komt ook doordat ik op de 360 (met 360 controller) speel, dus daarmee zal het volgens mij sowieso haast niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Tja, same here, en die continue is dan altijd en alleen nodig bij die lame +"*ç%&/() van een Seth. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies, zeker met de vrouwelijke characters heb ik nog wat moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 75450 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:39:
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game? Om de characters snel je unlocken speel ik zelf op het makkelijkste niveau, maar ik zelfs daarvoor soms al een continue nodig :D
Ik ken iemand die hem al op hardest heeft uitgespeeld en heb het hier ook al een paar keer gelezen. Dat lijkt voor mij echt een onmogelijke opgave. Dat komt ook doordat ik op de 360 (met 360 controller) speel, dus daarmee zal het volgens mij sowieso haast niet lukken...
Ook gewoon easiest ja en dat valt allemaal nog wel erg goed te doen moet ik zeggen. Ik zet round limit wel op 1 daarvoor, want in de 2e round gaan ze meestal irritanter worden om tegen te vechten. En dan knal je er ook sneller doorheen. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikasho888
  • Laatst online: 12-03-2021
Mocht er nog mense die willen battle tegen un amateur XD
PSN: hikasho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
easiest kan je letterlijk met je ogen dicht uitspelen (alleen maar -> + HK), die continue is dus niet echt nodig :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat heb ik inderdaad gezien in een videotutorial online, maar dat is ook weer zo saai :9 . Ik ga automatisch toch andere moves gebruiken. Bovendien vraag ik me toch af of je ook van Seth wint op die manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Anoniem: 75450 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:32:
Ja dat heb ik inderdaad gezien in een videotutorial online, maar dat is ook weer zo saai :9 . Ik ga automatisch toch andere moves gebruiken. Bovendien vraag ik me toch af of je ook van Seth wint op die manier..
Probeer het eens zou ik zeggen ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:25

KneoK

Not in a million lightyears

Timlog schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:12:
[...]

easiest kan je letterlijk met je ogen dicht uitspelen (alleen maar -> + HK), die continue is dus niet echt nodig :p
Dat werkt niet altijd en niet tegen alle karakters en ik heb daarbij gemerkt dat je nog een paar minuten per run kunt winnen door gewoon zelf te spelen, naast saai dus ook overbodig ;)

Edit: tegen Seth winnen is 50/50 denk ik, bij mij begint 'ie meestal met z'n Dhalsim moves, dan kom je al niet in de buurt om een goeie HK te geven. Zelfs met m'n Madcatz op autofire zoals je in tutorials ook ziet krijg ik het meestal niet voor elkaar om auto van Seth te winnen.

[ Voor 25% gewijzigd door KneoK op 09-03-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05 07:14
zoals eerder vermeld, de hele tijd double lariat spammen met zangief win je zelfs met perfects op hardest, de ai van de cpu kan niet met die move overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoi volk, ik ben niet zo van de vecht games(vind ze te nep teveel japanse stemmetjes geschril met IIEEEEE AAHH en te weinig bloed, vooral het schade model irriteert me, we zijn nu al ruim 15 jaar verder na MK1 geloof ik maar nog steeds geen goed menselijk schade model wat ik ergens toch jammer vind voor vechtgames in het algemeen)
Maar ik speel toch regelmatig een potje SF want dat is old skool en dus vet :-p.
Alleen ik vind de graphics heel erg matig, en dan bedoel ik niet de stijl die ze hebben gekozen, maar de uitvoering ervan. Ja ik heb full HD en HDMI kabel maar dan nog, uiteindelijk zijn er 2 mannetjes op het scherm, die er niet eens heel gedetailleerd uitzien met een achtergrond die ook een beetje 30 in een dozijn is(heb het gevoel dat ik bij iedere tekken, Soul calibur en welke series je nog meer hebt, dat ze alle achtergronden aan elkaar doorgeven).
Nu ben ik mischien een blinde kip, maar toch als ik kijk wat andere spellen tevoorschijn toveren op de ps3 en xbox(buurman heeft ps3 ik xbox). Dan ben ik er gewoon absoluut niet van onder de indruk. Het spel zelf speelt goed weg(tis gewoon precies hetzelfde waar niet echt iets mis mee was). Maar ik blijf toch het knagende gevoel houden dat ze wel wat meer hadden kunnen doen want het is maar net voldoende in mijn ogen.

Daarnaast hoop ik dat er ooit nog een vechtspel uitkomt met een goed schade model, want het moet toch meer mensen geirriteerd hebben bij soul calibur ofzo dat je iemand slaat met een gigantisch wapen en dat je TOK hoor mannetje schuivelt 2 meter naar achter en dat is het......Tja.....Ik weet dat de spanning van het gevecht zelf komt maar toch er zit in vechtgames een evolutie van 0,0 toch?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb gister met 2 vrienden een 2d fighter dag (en daarnaast dus ook sf4 en even mk vs dc uni) gehad. En het gesprek kwam op een gegeven moment uit op de star wars figuren in sc4. Het slaat natuurlijk nergens op dat je lightsaber niet door alle andere wapens heen sliced zei ik, toen zei een van mijn gasten heel subtiel dat het idd ook niet erg realistisch is om door te lopen nadat je een hak van de bijl van Asteroth op je hoofd krijgt (of waar dan ook eigenlijk :P ). En daar kom je bij het probleem uit van een vechtspel. Als je het realistisch maakt dan worden de potjes heel kort.

Er zijn trouwens spellen waarbij shade wordt toegepast natuurlijk, kijk naar art of fighting van vroeger. Vond het heel gaaf om toendertijd te zien dat de spelers blauwe ogen en bloedneuzen enzo krijgen. Hoewel het volgens mij amper invloed had op de gameplay.
Oh en bij het spel cyberbots kan schijnbaar ook ledematen van elkaar af slaan/schieten/etc, maar dat spel heb ik niet genoeg gespeeld, dus ik heb dit alleen van reviews e.d..
Daarnaast zijn de vechters hier allemaal robots en dan is het toch iets minder gruwelijk als er opeens een arm of been afligt :).
Het is denk ik erg pittig om een speelbare balans te vinden tussen realisme en gaming in dit genre.
Om nog maar te zwijgen over de moraal politie als je met Ken opeens Ruy arm goed raakt en dan zijn bot uit zijn arm ziet steken oid.

Wat gfx betreft, tsja, i love 2d gfx maar nu ik aan de art style gewend ben vind ik sf4 ook echt mooi. Sf3 zag er trouwens na al die jaren ook nog steeds erg goed uit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@boe
Ben je al begonnen met een nieuwe topic start btw? Ik wacht met name op de lijst met spelers.
Ik zou het zeer leuk vinden om wat gotters in mijn friends list erbij te hebben om zo tegen wat mensen te kunnen spelen die hopelijk
- niet disconnecten bij mogelijk verlies
- kicken bij game joinen
- trashtalken met 13 jarige hoge puber stemmetjes
- mij slaag geven zodat ik een betere speler wordt (not very hard, bij mijn pogingen om Seth te verkrijgen via het winnen met al chars en dus te verslaan op easiest met El Fuerte/Fuente, en zelfs daarvoor al bij Zangief was het duidelijk dat ik nog een lange weg te gaan heb :( :$ )

Ik zal dan zelf ook maar even aftrappen met mijn 360 nick 'S4g4tNL'
Mijn fave char is *surprise* Sagat, maar ik speel ook wel met anderen (behalve freaking EF dus)
Enige nadeel is dat ik vrij weinig tijd heb. En mijn andere enige nadeel ( :+ ) is dat mijn router mij in de live status 'nat moderate' houdt waardoor ik soms niet kan verbinden, maar als ik eenmaal in een gevecht zit dan is het wel stabiel.
Mocht je me desondanks willen adden, zet er ff bij dat je van GoT bent svp.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Mijn xbox live naam is.... Firlian, iedereen mag mij toevoegen uiteraard. :)
Ben niet super goed, 2000-2500BP atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ik hoop dat er een patch komt voor verbeterde matchmaking. Ik heb de Search Priority op More Skilled gezet, maar ik kom nog steeds tegenstanders tegen die 2000 Battle Points minder dan ik hebben. Dat schiet niet echt op.

Mijn PSN ID is trouwens OmePee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
hikasho888 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:59:
Mocht er nog mense die willen battle tegen un amateur XD
PSN: hikasho
Ik heb je geadd, altijd leuk om tegen een mede noob te spelen ;)
Aryawn schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:07:
Ik hoop dat er een patch komt voor verbeterde matchmaking. Ik heb de Search Priority op More Skilled gezet, maar ik kom nog steeds tegenstanders tegen die 2000 Battle Points minder dan ik hebben. Dat schiet niet echt op.

Mijn PSN ID is trouwens OmePee.
Ik heb iets van 90 BP, zal je maar niet adden he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Nou ja, doe het gerust. Dat ik meer BP heb, betekent niet meteen dat ik veel beter ben dan jij. :P

En ik vind Player Matches over het algemeen leuker dan Ranked, aangezien je dan meerdere partijen kunt oefenen tegen dezelfde tegenstander. Ideaal om combo's uit te proberen en te experimenteren met characters zonder dat je het risico loopt punten te verliezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Aryawn op 09-03-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Aryawn schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:38:
Nou ja, doe het gerust. Dat ik meer BP heb, betekent niet meteen dat ik veel beter ben dan jij. :P

En ik vind Player Matches over het algemeen leuker dan Ranked, aangezien je dan meerdere partijen kunt oefenen tegen dezelfde tegenstander. Ideaal om combo's uit te proberen en te experimenteren met characters zonder dat je het risico loopt punten te verliezen.
Ach ja, add mij maar. Heb niet zoveel points maar wil wel tegen betere gasten spelen. PSN: Onizuka_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Ad mij ook maar :)

PSN: MKY_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Geld voor jouw dus ook, add mij maar :p

Wie gaat het nieuwe topic maken? Is er al iemand mee bezig? Anders zal ik woensdag zelf een start maken aan een OP als ik weinig te doen heb op m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:24:
@boe
Ben je al begonnen met een nieuwe topic start btw? Ik wacht met name op de lijst met spelers.
Ik zou het zeer leuk vinden om wat gotters in mijn friends list erbij te hebben
Was het compleet uit het oog verloren :x. Wou het deze zondag doen, maar.....een vriend nodigde me toen uit om SF4 bij hem thuis te komen spelen :Y).

Heb wel al wat layout in photoshop samengesteld, zal vanavond nog eens bekijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Oki, dan wachten we rustig tot jij klaar bent. We hebben in ieder geval een lijst met alle tags nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Postius schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:24:
we zijn nu al ruim 15 jaar verder na MK1 geloof ik maar nog steeds geen goed menselijk schade model wat ik ergens toch jammer vind voor vechtgames in het algemeen)
Tao Feng: Fist of the Lotus op de eerste xbox :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik zal vanavond de mensen hier wel eens adden, maar verwacht niet veel tegenstand. :P SF4 is de eerste beat 'em up die ik "serieus" speel, eigenlijk die ik uberhaupt speel, en ik heb er net 10 uur inzitten.

PSN: Vanitas1440 (altijd klote als je nick al in gebruik is door een ander ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Mr.Nash schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:52:
Oki, dan wachten we rustig tot jij klaar bent. We hebben in ieder geval een lijst met alle tags nodig
<<< GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Heb ook een aantal mensen uit dit topic ge-invite als psn vriend. Laat het maar even weten, dat jullie niet denken wie die freak nou weer is :P Overigens ben ik geen super speler ofzo, maar als ik uitgeslapen ben en sterke koffie erbij heb, kan ik soms heel af en toe toch nog iets presteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Furfoot schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:54:
[...]

Leuke combo vid: http://www.youtube.com/watch?v=KjuSHPx0Lrk (let vooral op de dmg die zangief krijgt van combos)
Stoere combo's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste