Furfoot schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:11:
Volgens mij wordt er flink valsgespeeld op de PSN ranking lijst. Die gast (snkvscapcom) die nu boven aan staat met 12k bps heb ik in het begin een paar keer tegen gespeeld en is echt helemaal niet goed. Nou sinds een week of 2 kom ik hem redelijk vaak tegen en kicked die me elke keer. Dus ik heb het idee dat hij en een friend (die andere gast met 12k

) elkaar gewoon opzoeken en dan om de beurt laten winnen, vervolgens disconnecten zodat de winnaar punten krijgt en de andere verliest geen punten. Als je dit om de beurt blijft doen dan sta je binnen een avond/weekend bovenaan.
Er zijn nu zo weinig mensen in ranked te vinden als je op same skill zoekt dat ik eigenlijk alleen maar of gekicked wordt door mensen als je een keer van ze wint of je vecht tegen seth (sonic boom sonic boom wall jump sonic boom sonic boom), sagat (tiger tiger s.rh tiger tiger s.rh), zangief (lariat lariat spd lariat lariat spd). Dan ga je quick matches proberen en zie je alleen flowchart ken of ryu's dus daar leer je ook niks.
Goeie SF'ers voeg me toe! psn: furfoot
Lol, ik daagde hem (snkvscapcom) dus uit en toen kwam hij met blanka. Eerst ronde verloor ik, 2de ronde was het close maar won ik, derde ronde gaf ik hem bijna een perfect. Daarna verwijderde hij me direct uit z'n lijst en kwam hij met een smoes voor het feit dat hij zo zwaar verloor ("My right hand is broken, otherwise if i pushed 3 seconds you would be dead"

).
Oh, toen typte hij een combo in een bericht en vertelde hij dat hij me normaal gesproken die zou geven

. Lol, die gast belazerd de boel zwaar.
Heb gister voor het eerst online een draw battle gespeeld. Was tegen een ryu en tot op heden de beste die ik zelf heb gezien (offline en online). Waren 2 ranked matches achter elkaar. Eerste match won hij; het leek alsof ik tegen mezelf aan het spelen was. De tweede match werd een draw nadat we beiden 1 ronde met overmacht wonnen en de derde ronde tegelijkertijd dezelfde moves eruit toverden lol. Uiteindelijk kreeg ik punten erbij door de draw en verloor hij punten.
Ik merk nu dat ik beter en beter ga spelen tegen mensen die goed spelen. M'n meeste matches verlies ik tegen turtelende spelers (tiger, tiger, tiger knee, tiger, tiger, tiger, tiger, tiger uppercut, tiger, tiger, ultra, kk)..
Mjah, mensen die tegen mij willen spelen kunnen me altijd uitdagen. Deze week speel ik zelf wat minder ivm m'n aankomende CCIE written examen maar er is altijd iemand online onder mijn account dus genoeg uitdaging.
Op Gamed wordt er trouwens een toernooi georganiseerd die vandaag begint. Je kan je nog inschrijven als je wilt meedoen voor de PS3. Check de site (Gamed.nl)