Voor alle geinteresseerden:
Er draait sinds kort een Battle.net server op fate.stack.nl (snelle connectie voor degenen die het nog niet kennen). De volgende spellen worden daarop ondersteund:
Chat and bot clients
Diablo 1.05 and later clients
Diablo II clients - ook Diablo II closed!
Starcraft and Brood War clients
Warcraft II BNE clients
We heb alleen nog vrijwel niets kunnen testen (slechts Diablo II en het lijkt goed te werken), dus als jullie zin hebben, test maar uit en laat ook ff aan al jullie vrienden weten. Het schijnt sneller te zijn dan echt Battle.net...
FAQ:
Q. Hoe laat ik m'n spel client aan Bnet op fate.stack.nl connecten?
A. Kom op IRC naar de server irc.quakenet.eu.org connect en naar channel fate-bnet. Ik stuur je daar een programmaatje. Hiermee kun je in je registry fate.stack.nl toevoegen aan de lijst van Battle.net servers, die door je spel client gebruikt wordt. Voor Diablo II registry instellingen moet je in dat programmaatje eerst bij "view" zorgen dat "Diablo II Gateways" is geselecteerd.
Daar voeg je vervolgens als nieuwe Europese server fate.stack.nl toe
Q. Ja hee, dan vul ik m'n acc name en password in op een server die niet van Blizzard is?!
A. Nope dat hoeft niet, ik raad je aan gewoon een nieuwe account te maken (en dus een nieuwe characters). Niet dat het de bedoeling is om iemand te naaien ofzo maar dit is een soort testserver

wie weet wat er allemaal mis kan gaan. Mag best met je huidige accounts inloggen denk ik (nog niet getest of da uberhaupt ken) maar we staan niet in voor de gevolgen.
Q. Wat is hier zo cool aan?
A. Helemaal nieuwe schone server. Pas 3 mensen in de Ladder op dit moment

dus iedereen heeft kanse!
Ik hoop jullie te zien!