Het Grote Diablo][ [Lord Of Destruction] Topic II

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.366 views sinds 30-01-2008

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 01:25

Smurf

Detri

Op donderdag 01 november 2001 00:11 schreef Exoset het volgende:

[..]

zoek je een uitdaging? speel classic hardcore :7
Heb ik gedaan, ziehier het resultaat na 4 maanden:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gloop/pics/smurfXII88.jpg
(begonnen begin maart, en doodgegaan 1 dag voor 1.08 uitkwam)

Als mijn ama lvl99 is ga ik misschien weer een classic char maken :)

)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:22
Iemand die een natalaya's boots wil traden of een tal rasha's mask?
heb ook nog een stormspike in de aanbieding.. komt u maar komt u maar :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Ik wil wel eens met je duellen met m'n PVP sorc

• Warbringer
Op vrijdag 02 november 2001 01:56 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik wil wel eens met je duellen met m'n PVP sorc
Ik heb geen specifieke PvP chars. en mijn eigen sorc is een MF char.

Misschien mijn Amazone, maar die is pas level 63..

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Nog anderhalf level en mijn pally tank kan Gladiators aan :D roelio, eindelijk van dat frozen gezeik af. Nou moet ik eigenlijk alleen nog "even" shaefer's hammer vinden :P daar ga je als pally flink wat meer damage mee doen, gast zei gister dat zijn pally er 4.7K mee slaat. Da's toch weer 1.7 K meer dan ik nu doe.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Op vrijdag 02 november 2001 09:49 schreef Clay het volgende:
Nog anderhalf level en mijn pally tank kan Gladiators aan :D roelio, eindelijk van dat frozen gezeik af. Nou moet ik eigenlijk alleen nog "even" shaefer's hammer vinden :P daar ga je als pally flink wat meer damage mee doen, gast zei gister dat zijn pally er 4.7K mee slaat. Da's toch weer 1.7 K meer dan ik nu doe.
euh pally tank, gladiators was da?

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

tanken is gewoon een ander woord voor blocken. en gladiator's bane is een vette armor waarmee je dat vrij goed kan doen:

The Gladiator's Bane
Wire Fleece
Defense: 990-1496 (varies)(Base Defense: 375-481)
Required Level: 85
Required Strength: 111
Durability: 135
+150-200% Enhanced Defense (varies)
+50 Defense
Cannot Be Frozen
30% Faster Hit Recovery
Poison Length Reduced By 50%
Attacker Takes Damage Of 20
Damage Reduced By 15-20 (varies)
Magic Damage Reduced By 15-20 (varies)

Ik vond er laatst een van 1341

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb er 1 van 1428 :) muhahahaha

There is no art to find the minds construction in the face

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had er 1 met 1496 :) 200% MUAHAH :P
heb ik verkocht voor 1 soj though :P

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 02 november 2001 14:51 schreef SaURoN het volgende:
Ik had er 1 met 1496 :) 200% MUAHAH :P
heb ik verkocht voor 1 soj though :P
Vroeg ik wat aan jou ??

There is no art to find the minds construction in the face

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 15:06 schreef -Muppet- het volgende:

[..]

Vroeg ik wat aan jou ??
Nee, maar vroeg Clay wat aan jou :P

Verwijderd

en ik vond een soj :)

bij mephi, de lieverd :P

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik wou dus ff weten of Closed het waard was ofdat het kuttig is ivm lag...

Nou? Ik hoor hier verhalen van 66 op 1.5dag, dat haal je niet met solo :)

Verwijderd

wat is een 40% enhanced jewel met 8 to energy waard?

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op vrijdag 02 november 2001 18:26 schreef MrPiccolo het volgende:
nix..
Geef maar aan mij >:)

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:26 schreef MrPiccolo het volgende:
aardig wat... :)

Verwijderd

:) wa pcies

Verwijderd

veel :P

Verwijderd

Jullie doen het er om he, eerst lekker maken en dan zeggen dat ie nix waard is zeker :P nee maar wat kan ik er voor vragen, niet dat ik ** zeg en iedereen me utlach he, da nie goed

• SaURoN
  • Niet online
40% enhanced met 15 IAS is 1 soj dit is met energy ik weet nie wa da precies is je kunt er een leuk item voor krijgen

• Canon23
  • Laatst online: 02-11 18:20

Canon23

>>MY<< world

Ok 2 dingen:

1. IK HEB BUL KATHOS WEDDING RING GEVONDEN OP HELL EN MEpHI SCHEET HEM (hoeveel is ie waard met 5% life leech (dus max properties))

2 Wie van jullie heeft Trang-ouls helm en belt te ruil, whisper *kragotho op b.net

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 19:42 schreef Canon23 het volgende:
Ok 2 dingen:

1. IK HEB BUL KATHOS WEDDING RING GEVONDEN OP HELL EN MEpHI SCHEET HEM (hoeveel is ie waard met 5% life leech (dus max properties))

2 Wie van jullie heeft Trang-ouls helm en belt te ruil, whisper *kragotho op b.net
1. voor de mijne met 3% heb ik 1 soj gevangen met geluk, denk dat je er wel 1-2 soj voor krijgt, iig met 3% is het moeilijk , met 5% lukt het je zekers, en 2 heel mischien

Btw met slowrunnen gevonden :? :P :o

2. Hehe zou leuk zijn :D
Helm, is 3 sojs waard, denk dat je meer geluk in trade channel hebt al zie je hem daar heel weinig
Belt, is ook 2-3 sojs waard, zie je ook weinig in trade channels de meeste zoeken die ook nog samen met de helm, de rest van tranouls set is erg rare

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 01:16 schreef smurv het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, ziehier het resultaat na 4 maanden:
[afbeelding]
(begonnen begin maart, en doodgegaan 1 dag voor 1.08 uitkwam)

Als mijn ama lvl99 is ga ik misschien weer een classic char maken :)
Zou het jammer vinden als je doodt ging voor 99 :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Mensen ik ga een verhaalte vertellen. (unknown ga ff rustig er voor zitten en houd je hart vast)

Ik was vanmiddag ff pleite richting zwolle. Daarna ging ik ff eten en daarna schoenen kopen. Kom ik 's avonds weer en ga ik achter mijn pc zitten staan er ongeveer 10 msg's van sauron in mijn icq box versprijd van de middag naar de avond. aapje/wakker worden/enzovoorts. Dus ik reageer met: Ik ben er nu wel. Hij zei terug help je ff mulen. Ik zei ja is goed. Hij zegt de gamename. Ik kom in de game zegt hij: hoe was je dag vandaag?. Toen zei ik ging wel, maar woensdag was beter. Toen dropte hij iets op de grond en zei: Hoe is je dag nu?. Ik kijken en zie op eens skullders ire op de grond liggen. Dus ik dat ding oppakken en ja hoor een vette skulderss ire. Ik vet flippen hier TOF KICKEN....... enz enz enz 8-). Toen zei die mag je hebben. Had vanmiddag een harly gevonden en kon er 2 sojs voor krijgen, maar ik heb maar een skulders voor jou getrade. Ik vet skik hebben daaro en wel 10x vet tof zeggen (nederlands is mijn goedste vak). Dus ik wil sauron wederom nogmaals vet tof bedanken :D

Dus bij deze: Bedankt!!!

MASTER

Verwijderd

/me plinkt een traantje weg.. not;)

waz trouwens skulders ice?

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Nou, iemand?
Op vrijdag 02 november 2001 18:22 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ik wou dus ff weten of Closed het waard was ofdat het kuttig is ivm lag...

Nou? Ik hoor hier verhalen van 66 op 1.5dag, dat haal je niet met solo :)

Verwijderd

go play closed...

• HitmanWVU
Op vrijdag 02 november 2001 21:11 schreef MrPiccolo het volgende:
/me plinkt een traantje weg.. not;)

waz trouwens skulders ice?
Het beste mf armor

http://www.battle.net/diablo2exp/items/exceptional/uarmor.shtml

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Hitman waarom moest ik zitten en me hart vasthouden?
Kon al eerder skulders ire krijgen maar heb geweigerd. Dussuh.....maruh hehe gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)

(ps sauron ik heb pas me mules geleegd dus ik heb ook nog ruimte voor restjes van jouw :P .:) :D )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ik wil een Cruel Giant Thresher :(

Verwijderd

Hitman, mag ik dan mischien jouw ouwe armor hebben mits het boven 4 per.topaz mf is.

• Smurf
  • Laatst online: 04-11 01:25

Smurf

Detri

Op vrijdag 02 november 2001 21:11 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Nou, iemand?
[..]
Lag? watisda?
Na een extreem laggy weekje wordt het nu weer een beetje normaal. (prima speelbaar dus ;) )

Maar lag is niet zo eng. Stapte vandaag als eerst door een koeportaal:
Fana cowking: "Hoi."
ik: "Hall..."
WAARGHhh renneeee!!
ren weg, ondertussen iets wat op "not" moest lijken typend, en 40 koeie achter me aan, recht op een holy freeze boss af, die even verderop stond...

Eerste keer dat ik safe&exit moest doen bij een unsafe portal. *schaam schaam* ;)

Maar leef nog, 96 nu, het einde komt in zicht :)

)

Verwijderd

Op zaterdag 03 november 2001 04:15 schreef smurv het volgende:

[..]

Lag? watisda?
Na een extreem laggy weekje wordt het nu weer een beetje normaal. (prima speelbaar dus ;) )

Maar lag is niet zo eng. Stapte vandaag als eerst door een koeportaal:
Fana cowking: "Hoi."
ik: "Hall..."
WAARGHhh renneeee!!
ren weg, ondertussen iets wat op "not" moest lijken typend, en 40 koeie achter me aan, recht op een holy freeze boss af, die even verderop stond...

Eerste keer dat ik safe&exit moest doen bij een unsafe portal. *schaam schaam* ;)

Maar leef nog, 96 nu, het einde komt in zicht :)
lol

• HitmanWVU
Op vrijdag 02 november 2001 22:12 schreef MrPiccolo het volgende:
Hitman, mag ik dan mischien jouw ouwe armor hebben mits het boven 4 per.topaz mf is.
Het is 4 topaz mf dusk shroud

• HitmanWVU
Op vrijdag 02 november 2001 22:01 schreef Canon23 het volgende:
Kon al eerder skulders ire krijgen maar heb geweigerd. Dussuh.....maruh hehe gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :)

(ps sauron ik heb pas me mules geleegd dus ik heb ook nog ruimte voor restjes van jouw :P .:) :D )
Lol heb geweigerd......... dope kereltje

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 21:00 schreef HitmanWVU het volgende:
Mensen ik ga een verhaalte vertellen. (unknown ga ff rustig er voor zitten en houd je hart vast)

Ik was vanmiddag ff pleite richting zwolle. Daarna ging ik ff eten en daarna schoenen kopen. Kom ik 's avonds weer en ga ik achter mijn pc zitten staan er ongeveer 10 msg's van sauron in mijn icq box versprijd van de middag naar de avond. aapje/wakker worden/enzovoorts. Dus ik reageer met: Ik ben er nu wel. Hij zei terug help je ff mulen. Ik zei ja is goed. Hij zegt de gamename. Ik kom in de game zegt hij: hoe was je dag vandaag?. Toen zei ik ging wel, maar woensdag was beter. Toen dropte hij iets op de grond en zei: Hoe is je dag nu?. Ik kijken en zie op eens skullders ire op de grond liggen. Dus ik dat ding oppakken en ja hoor een vette skulderss ire. Ik vet flippen hier TOF KICKEN....... enz enz enz 8-). Toen zei die mag je hebben. Had vanmiddag een harly gevonden en kon er 2 sojs voor krijgen, maar ik heb maar een skulders voor jou getrade. Ik vet skik hebben daaro en wel 10x vet tof zeggen (nederlands is mijn goedste vak). Dus ik wil sauron wederom nogmaals vet tof bedanken :D

MASTER
No Problem ;) Wat heb ik aan 10 sojs of jou happy maken :P Heb er nu a l weer 9 met die ocules die ik vanmorgen vond :)
Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
Op zaterdag 03 november 2001 07:38 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Het is 4 topaz mf dusk shroud
Ow ja die had ik jou gegeven :D zat gisteren al te denken waar hek die toch aan gegeven :)

• Warbringer
Op vrijdag 02 november 2001 21:00 schreef HitmanWVU het volgende:

MASTER
Hehe, ik wist het al, Sauron msg'de me toen hij de marleq gevonden had, en daarna toen hij er een skullder's voor getrade had :)

• Warbringer
Op zaterdag 03 november 2001 08:45 schreef SaURoN het volgende:

[..]

No Problem ;) Wat heb ik aan 10 sojs of jou happy maken :P Heb er nu a l weer 9 met die ocules die ik vanmorgen vond :)
Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)
[..]

Ow ja die had ik jou gegeven :D zat gisteren al te denken waar hek die toch aan gegeven :)
ARG!!!! ik doe al weken Mpehi runs op hell, en alleen een lightsabre voor shade gevonden, maar geen Soj's, of oculus, maar wel een skullder's ire.

Maar kom op eh... ik had toch wel wat beter verwacht met ruim 450% MF ?

Verwijderd

hey mensen, als iemand een 58-115 dmg colossus blade met 6 sockets zoekt, /w *K-Mile ff....

en btw... heeft hier iemand nog een 5-socket zwaardje over, of twee? en zo niet een Vex en Ist is ook goed :p

een gewone colossus blade mag ook maar dan moet iemand m'n ama ff naar act V Hell helpen :)

oh ja, ik vond een Fal en een Lem rune... wat zijn die waard?

• HitmanWVU
Op zaterdag 03 november 2001 09:30 schreef Warbringer het volgende:

[..]

ARG!!!! ik doe al weken Mpehi runs op hell, en alleen een lightsabre voor shade gevonden, maar geen Soj's, of oculus, maar wel een skullder's ire.

Maar kom op eh... ik had toch wel wat beter verwacht met ruim 450% MF ?
Als ik 50 meph runs doe op hell dan vallen er meestal 2/3 ECHTE goede dingen. ik heb 5xx mf

• SaURoN
  • Niet online
Mwa meestal 3e run of zo op een dag heb ik wat leuks :D
net zo als vanmorgan 1e run gelijk een ocules :)
Verkocht voor 1 sojke :)

• Warbringer
Op zaterdag 03 november 2001 12:58 schreef K-Mile het volgende:
hey mensen, als iemand een 58-115 dmg colossus blade met 6 sockets zoekt, /w *K-Mile ff....

en btw... heeft hier iemand nog een 5-socket zwaardje over, of twee? en zo niet een Vex en Ist is ook goed :p

een gewone colossus blade mag ook maar dan moet iemand m'n ama ff naar act V Hell helpen :)

oh ja, ik vond een Fal en een Lem rune... wat zijn die waard?
Die Lem wil shade wel, bewaar maar even totdat hij dit leest.

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 22:01 schreef Canon23 het volgende:

Waarom weiger je een skullders? Meeste items die jij hebt zijn geen skully waard dacht ik :0 of bedoel je die harly ?

• HitmanWVU
Op zaterdag 03 november 2001 13:50 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Waarom weiger je een skullders? Meeste items die jij hebt zijn geen skully waard dacht ik :0
Ja precies heb je gelijk in. Ik denk dat hij gewoon beetje aan het blaten is die gozer

• Warbringer
Op zaterdag 03 november 2001 13:48 schreef SaURoN het volgende:
Mwa meestal 3e run of zo op een dag heb ik wat leuks :D
net zo als vanmorgan 1e run gelijk een ocules :)
Verkocht voor 1 sojke :)
ARg! Nee... :'(

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 14:20 schreef Warbringer het volgende:

[..]

ARg! Nee... :'(
eeeuhm ja :P Hitman vond er gister ook al 1 :) Ocules is zwaar common voor ons >:)

• HitmanWVU
Ja precies dat is onze manier om aan sojs te komen :D. Je zegt offer occulus need ONLY 1 soj. En ik had meteen 3 msg's over de occulus

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zaterdag 03 november 2001 13:50 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Waarom weiger je een skullders? Meeste items die jij hebt zijn geen skully waard dacht ik :0 of bedoel je die harly ?
zeg dat niet te snel...ok niet zoveel goeie dingen als jij maar genoeg dingen om een paar skuller te ruilen... :P

Anyway ik kon voor me buriza 195% (niet de buriza die ik al had 187%) een soj en skuller krijgen, maar zat er toen niet op te wachten en uiteindelijk dus me buriza getrade voor me shako.
(me barb doet nu 2500dmg max met WW(lvl25) en me berserk attack lvl 11 doet 3000dmg, tja wat arreats face wel niet allemaal kan doen voor een barb :) )

• Frenkpie
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

GVD !!

HC SUXXXXXXX

niemand wil elkaar helpen!?!!?

ik ben nu al 3 dagen bezig om naar act5 normal te gaan

N I E M AN D heeft zogenaamd 'tijd' om me te helpen... en ik heb geen vrienden die hc spelen die me kunen helpen :(((((((

niemand hiero met een hc char die me wil helpen om te beginnen met hc?

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 15:15 schreef Canon23 het volgende:

[..]

zeg dat niet te snel...ok niet zoveel goeie dingen als jij maar genoeg dingen om een paar skuller te ruilen... :P

Anyway ik kon voor me buriza 195% (niet de buriza die ik al had 187%) een soj en skuller krijgen, maar zat er toen niet op te wachten en uiteindelijk dus me buriza getrade voor me shako.
(me barb doet nu 2500dmg max met WW(lvl25) en me berserk attack lvl 11 doet 3000dmg, tja wat arreats face wel niet allemaal kan doen voor een barb :) )
dan ben je mooi dom.... Je kon skullders (2soj) +1 soj = 3 soj maar je doet Shako = 2 soj ?

• Warbringer
Op zaterdag 03 november 2001 15:08 schreef HitmanWVU het volgende:
Ja precies dat is onze manier om aan sojs te komen :D. Je zegt offer occulus need ONLY 1 soj. En ik had meteen 3 msg's over de occulus
als je ze dan toch bij de bakken vind.. geef mij er dan een keer eentje? :P

• SaURoN
  • Niet online
Als ik je goed ken, ensow dan kan dat mischien best een keer gebeuren, net zoals hitman zijn skullders kreeg ;)

• HitmanWVU
Op zaterdag 03 november 2001 15:51 schreef Warbringer het volgende:

[..]

als je ze dan toch bij de bakken vind.. geef mij er dan een keer eentje? :P
Moet je eens met ons komen spelen..... maybe valt er eens wat

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zaterdag 03 november 2001 15:45 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dan ben je mooi dom.... Je kon skullders (2soj) +1 soj = 3 soj maar je doet Shako = 2 soj ?
Dom wil ik het niet noemen, ik wist toen alleen niet wat een skulder's ire waard was(lees nog nooit van gehoord :) ), nu zou ik wel ja zeggen, maarja nu is te laat....

Verwijderd

Voor alle geinteresseerden:

Er draait sinds kort een Battle.net server op fate.stack.nl (snelle connectie voor degenen die het nog niet kennen). De volgende spellen worden daarop ondersteund:
Chat and bot clients
Diablo 1.05 and later clients
Diablo II clients - ook Diablo II closed!
Starcraft and Brood War clients
Warcraft II BNE clients

We heb alleen nog vrijwel niets kunnen testen (slechts Diablo II en het lijkt goed te werken), dus als jullie zin hebben, test maar uit en laat ook ff aan al jullie vrienden weten. Het schijnt sneller te zijn dan echt Battle.net...

FAQ:
Q. Hoe laat ik m'n spel client aan Bnet op fate.stack.nl connecten?
A. Kom op IRC naar de server irc.quakenet.eu.org connect en naar channel fate-bnet. Ik stuur je daar een programmaatje. Hiermee kun je in je registry fate.stack.nl toevoegen aan de lijst van Battle.net servers, die door je spel client gebruikt wordt. Voor Diablo II registry instellingen moet je in dat programmaatje eerst bij "view" zorgen dat "Diablo II Gateways" is geselecteerd.
Daar voeg je vervolgens als nieuwe Europese server fate.stack.nl toe
Q. Ja hee, dan vul ik m'n acc name en password in op een server die niet van Blizzard is?!
A. Nope dat hoeft niet, ik raad je aan gewoon een nieuwe account te maken (en dus een nieuwe characters). Niet dat het de bedoeling is om iemand te naaien ofzo maar dit is een soort testserver :) wie weet wat er allemaal mis kan gaan. Mag best met je huidige accounts inloggen denk ik (nog niet getest of da uberhaupt ken) maar we staan niet in voor de gevolgen.
Q. Wat is hier zo cool aan?
A. Helemaal nieuwe schone server. Pas 3 mensen in de Ladder op dit moment 8-) dus iedereen heeft kanse!

Ik hoop jullie te zien!

• Warbringer
Op zaterdag 03 november 2001 16:29 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Ik zou best willen, maar ik zie Sau alleen in van die gekke games gaan zoals 2346512451 etc :?

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zaterdag 03 november 2001 17:21 schreef zanac het volgende:
[text]
haahha DAT RULED !! een nieuwe server!!
IEDEREEN MOET DAAR SPELEN ! :D is vet kewl

• HitmanWVU
Op zaterdag 03 november 2001 17:38 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Ik zou best willen, maar ik zie Sau alleen in van die gekke games gaan zoals 2346512451 etc :?
Logisch zou jij elke 20 seconden zin hebben iets in te tikken

• Warbringer
Op zaterdag 03 november 2001 18:42 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Logisch zou jij elke 20 seconden zin hebben iets in te tikken
meestal als ik cow runs of bloodruns ga doen dan pak ik nog wel logische namen zoals bloodrun-01 of cowrun-01 oid..

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 17:38 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Vraag dan eens eenkeer of je mee mag :P
Ik heb geen zin om namen in te tikken als het nie nodig is :D

Verwijderd

Er draait sinds kort een Battle.net server op fate.stack.nl (snelle connectie voor degenen die het nog niet kennen). De volgende spellen worden daarop ondersteund:
Chat and bot clients
Warcraft II BNE clients

We heb alleen nog vrijwel niets kunnen testen (slechts Diablo II en het lijkt goed te werken), dus als jullie zin hebben, test maar uit en laat ook ff aan al jullie vrienden weten. Het schijnt sneller te zijn dan echt Battle.net...

FAQ:
A. Kom op IRC naar de server irc.quakenet.eu.org connect en naar channel fate-bnet. Ik stuur je daar een programmaatje. Hiermee kun je in je registry fate.stack.nl toevoegen aan de lijst van Battle.net servers, die door je spel client gebruikt wordt. Voor Diablo II registry instellingen moet je in dat programmaatje eerst bij "view" zorgen dat "Diablo II Gateways" is geselecteerd.
Q. Ja hee, dan vul ik m'n acc name en password in op een server die niet van Blizzard is?!
A. Nope dat hoeft niet, ik raad je aan gewoon een nieuwe account te maken (en dus een nieuwe characters). Niet dat het de bedoeling is om iemand te naaien ofzo maar dit is een soort testserver :) wie weet wat er allemaal mis kan gaan. Mag best met je huidige accounts inloggen denk ik (nog niet getest of da uberhaupt ken) maar we staan niet in voor de gevolgen.
A. Helemaal nieuwe schone server. Pas 3 mensen in de Ladder op dit moment 8-) dus iedereen heeft kanse!

Ik hoop jullie te zien!
Klinkt leuk!! maar stel dat dit proggie je pass naar mr niceguy stuurt? :P jaaaaaaahaaaaaaaaa flink de ZAK he! |:(

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zaterdag 03 november 2001 18:55 schreef Exoset het volgende:

[..]

Klinkt leuk!! maar stel dat dit proggie je pass naar mr niceguy stuurt? :P jaaaaaaahaaaaaaaaa flink de ZAK he! |:(
volgensmij is dit niet hoor
ik zit nu op die server en mijn broertje ook en het is vet kewl :D

IEDEREEN MOET DAAR KOMEN !! :D is vet gaaf
zo kom je erin:
download de prog in de irc channel
start het op en klik op view: klik dan op Diablo2 (of andere game)

dan zie je de gateways van b.net
dan doe je add server:
bij naam: (zelf wa verzinne)
host: fate.stack.nl
nummer: -1 (zelfde als europe)

dan doe je ok en je ziet die server staan
klik em aan en dan klik je onder aan op het scherm launch game

klik de game aan
en druk op update rechtsboven

het spel start automatish op en je kan connecten

ff reggen en nieuwe acc aanmaken
EN PLAY !!

• SaURoN
  • Niet online

Chat and bot clients
Warcraft II BNE clients

FAQ:

Ik hoop jullie te zien!
Sorry heb geen zin mijn net vergaarde rijkdom weer aftestaan :) Besides strax toffe account daar is die server opeens van de aardbodem verdwenne :D

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op zaterdag 03 november 2001 19:50 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Sorry heb geen zin mijn net vergaarde rijkdom weer aftestaan :) Besides strax toffe account daar is die server opeens van de aardbodem verdwenne :D
dat zal denk ik niet gebeuren
en je hoeft je oude niet weg te gooien hoor.
kom gewoon spelen sauron !! is vet toch?

1 HEEL GROOT VOORDEEL: je kan op closed b.net nu spelen ZONDER dat je een geldige cdkey nodig hebt !!!!!!!! *D *D

Verwijderd

De bedoeling is dat je een nieuw account maakt. Of er nooit iets mee kan gebeuren kan ik niet garanderen, het is een testserver.

Inloggen met je bestaande accounts kan waarschijnlijk niet eens omdat je character info dan opgehaald zou moeten worden bij de officiele bnet en dat gaat niet neem ik aan.

Kom joinen iedereen !!!

LEGE ladder, lage ping! geen eens cdkey nodig en WEL closed bnet!!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Mij niet gezien op die server, ga niet opnieuw beginnen met chars en het zoeken van me stuff....

Verwijderd

Als ze toch zo common zijn , geef mij daar een Oculus en Skullders

• HitmanWVU
skullders is nie common ....... occulus wel, maar heb er vandaag nog nie 1 gevonden(na vanmorgen dan)... vage dope. Het gaat heel slecht met de mf vandaag

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik ga toch eens op die server klooien :)
vind het overnieuw beginnen wel eens aardig
nu is het zo dat ik de tp's, stuff al heb voor ik begin
en in 5 uur is het weer saai nm bloodruns doen ......

alleen momenteel 1 player online is ook niet tof......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• SaURoN
  • Niet online
[Dubbel]
|:(

1e keer :D

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 23:19 schreef heuveltje het volgende:
ik ga toch eens op die server klooien :)
vind het overnieuw beginnen wel eens aardig
nu is het zo dat ik de tp's, stuff al heb voor ik begin
en in 5 uur is het weer saai nm bloodruns doen ......

alleen momenteel 1 player online is ook niet tof......
Nightmare ? Waarom hang je daar zolang in rond ?

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

uh waarom niet ?
tot level 55 ofzo
dan kan ik tenminste nog iets damage doen
als level 6 in hell rondlopen (lukt me zo das het probleem niet) en gewoon 1600 keer moeten schieten/slaan om 1 enslaved dood te krijgen vind ik niet leuk

ow btw ping 50 ruled :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 23:53 schreef heuveltje het volgende:
uh waarom niet ?
tot level 55 ofzo
dan kan ik tenminste nog iets damage doen
als level 6 in hell rondlopen (lukt me zo das het probleem niet) en gewoon 1600 keer moeten schieten/slaan om 1 enslaved dood te krijgen vind ik niet leuk

ow btw ping 50 ruled :)
lvl 55 is makkie
moet ik 5 runs doen en dan ga ik naar hell toe.

want je doet bij lvl 40 ancients in NM dan ben je ongeveer 49 :) paar runs en je moved on naar Hell en dan ga je cowruns doen

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

juist en dan heb ik na een zaterdag weer een lev75 char bij
der zit gewoon geen spanning meer in

• ^^0nMe
  • Laatst online: 15:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ik kom wel ff op die server, was niet rijk genoeg om diabloII EN de expansion te kopen, dus komt goed uit ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Warbringer
Op zondag 04 november 2001 00:07 schreef SaURoN het volgende:

[..]

lvl 55 is makkie
moet ik 5 runs doen en dan ga ik naar hell toe.

want je doet bij lvl 40 ancients in NM dan ben je ongeveer 49 :) paar runs en je moved on naar Hell en dan ga je cowruns doen
na NM ancients ben je level 45/46 maar zeker niet hoger, trust me on this. Heb in 2 weken 5 chars (2 van mezelf, 3 van shade) geholpen te turbo'en naar Act 5 Hell, en elke keer bij level 20, level 40 en level 60 de ancients gedaan.
En onze chars kregen na de ancients quests altijd iets van 5 of 6 levels..

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 10:04 schreef Warbringer het volgende:

[..]

na NM ancients ben je level 45/46 maar zeker niet hoger, trust me on this. Heb in 2 weken 5 chars (2 van mezelf, 3 van shade) geholpen te turbo'en naar Act 5 Hell, en elke keer bij level 20, level 40 en level 60 de ancients gedaan.
Dan pakt gij het niet goed aan ;) Je kunt 48 49 zijn
Vraag aan ongelovige hitman :P Die zei ook dat het niet kon en zag het toen met eigen ogen :)
Je moet gewoon ancients met 8 man doen :D

Verwijderd

vind ik gister in een cowrun de mmeste dmg elite polearm met 5 sockets... denk ik, nou da's leuk voor een might (?) act II merc, want met HONOR (die ik toch al bijna 3x compleet heb) doet dat dingetje 100-401 dmg... maar wat ik niet wist is dat die mercs alleen in NM leuke aura's hebben, dus nu zit ik met een lvl 36 merc te lvlen met m'n 80 barb :D

waar kan dit trouwens snel? want ik kan nu geen plek vinden met meer dan 1K exp per kill :( dan duurt die 200K wel errug lang.... :z

AARGH vind ik net een superior socketed colossus sword... 4 sockets :(

edit: hmmm ik probeerde net die polearms ff zelf.... 1,5 x zoveel dmg :) nu 3000 met berserk lvl 16 en 2100 met lvl 20 WW.....

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op zondag 04 november 2001 10:35 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Vraag aan ongelovige hitman :P Die zei ook dat het niet kon en zag het toen met eigen ogen :)
met hoeveel man je de ancients doet maakt niet uit de exp per ancient is 1 alleen de quest geeft je enorm veel exp

hoeveel/weinig soj is string of ears waard?

• Toewan
  • Laatst online: 03-11 08:57
Op zaterdag 03 november 2001 16:29 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Zitten jullie vaak in een apart chat-channel ?? Misschien kan ik met mijn 411% mf en 168% mf op m'n mercenary nog een beetje bijdragen. Ik vind niet echt veel de laatste tijd, jah, gisteren nog een RocketStopper Sallet, maar niks noemenswaardigs.

• HitmanWVU
Op zondag 04 november 2001 11:08 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

met hoeveel man je de ancients doet maakt niet uit de exp per ancient is 1 alleen de quest geeft je enorm veel exp

Als je string perfect is moet je geluk hebben dat ie 1 soj is

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op zondag 04 november 2001 11:12 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Als je string perfect is moet je geluk hebben dat ie 1 soj is
perfect? wat is dat :)

ahh ik zie het al 10-15% reduced

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 11:08 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

Kijk nog een ongelovige :D Dit moest ik met hitman ook al bewijzen :)

Hij zal het strax wel ff zeggen :)
Het is toch echt zo.......
Je krijgt 8 a 9 lvl met 8 player game en minder met 2 players
anders vind ik het vreemd dat ik 49 werdt toen ik op lvl 40 ancients dee, hitman zag het met eigen ogen.....

Verwijderd

Ja hoor, kwam net weer een lulhannes, dont mess with me zei ie, i can delete your account, HOPPA screenie! Heb ik em verteld dat ie nu gebanned kan worden, zei ie dat ie iemand kon.. bla gezeik etc, naja die gasten zijn gewoon triest en blizzard detect hammering van passwords -> ban dus .. ah bah ik voel me er gewoon niet lekker bij, ik denk dat ik screenie opstuur :P

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 03 november 2001 15:30 schreef frenkpie het volgende:
GVD !!

HC SUXXXXXXX

niemand wil elkaar helpen!?!!?

niemand hiero met een hc char die me wil helpen om te beginnen met hc?
soz
ik ook niet, hc vind ik weer te intensief :)

• HitmanWVU
Op zondag 04 november 2001 11:57 schreef SaURoN het volgende:

[..]

anders vind ik het vreemd dat ik 49 werdt toen ik op lvl 40 ancients dee, hitman zag het met eigen ogen.....
Ik zat toen in een 4 player game, maar ik werd wel 9 lvl up :) Nahja het was 8,6 dan

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 12:46 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Ik zat toen in een 4 player game, maar ik werd wel 9 lvl up :) Nahja het was 8,6 dan
4 kan ook je krijgt iig meer exp als dat je het met zijn 2en doet :)

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

kijk wat ik vind...een uniq. Totemic Mask, ik denk w0000000tt , pak ik hem op, issie ethereal...WAAAAAAH

http://www.battle.net/diablo2exp/items/normal/uclass.shtml

Ialal's Mane
Totemic Mask

en in plaats van 200 def, heeft ie iets van 480

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 13:50 schreef Trommeldaris het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

kijk wat ik vind...een uniq. Totemic Mask, ik denk w0000000tt , pak ik hem op, issie ethereal...WAAAAAAH

http://www.battle.net/diablo2exp/items/normal/uclass.shtml

Ialal's Mane
Totemic Mask

en in plaats van 200 def, heeft ie iets van 480
:D Dat had ik met LycandersFlank, ik heb nu 3x Jalals gevonden maar nog geen 1 ethereal, hoevelel durability heeft ie ?

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op zondag 04 november 2001 11:57 schreef SaURoN het volgende:

[..]

hmm ja idd je hebt gelijk als lvl 44 ancients gedaan in 5 player game en kreeg nog 6 lvls :)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmm da wist ik nie van de ancients

toch maar es testen

• Warbringer
Op zondag 04 november 2001 10:35 schreef SaURoN het volgende:

[..]

yah hey :)
da telt nie he? >:)

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 17:41 schreef Warbringer het volgende:

[..]

yah hey :)
da telt nie he? >:)
LuL je er maar niet uit :P
Jij zei dat je nie hoger als 45 46 kunt zijn na NM ancients
Newbie :P >:) :X
Op zondag 04 november 2001 10:04 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Net een valkarie helm met +1 skills en andere low zooi getrade voor 1 soj :D
10 sojs and counting :P

• Warbringer
Op zondag 04 november 2001 18:00 schreef SaURoN het volgende:

[..]

LuL je er maar niet uit :P
Jij zei dat je nie hoger als 45 46 kunt zijn na NM ancients
Newbie :P >:) :X
in 2 player games lukt dat ook niet :)

• Tranzity
  • Niet online
Hey.. ik was aant spelen, toen ineens liep ie vast... realm down zegt ie... maar hoe?
Shit...
waarom, was ik eindelijk een beetje op gang...

damn.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
De bedoeling is dat je een nieuw account maakt. Of er nooit iets mee kan gebeuren kan ik niet garanderen, het is een testserver.
Inloggen met je bestaande accounts kan waarschijnlijk niet eens omdat je character info dan opgehaald zou moeten worden bij de officiele bnet en dat gaat niet neem ik aan.

Kom joinen iedereen !!!

LEGE ladder, lage ping! geen eens cdkey nodig en WEL closed bnet!!
Leuke server :) alleen jammer dat ik er bijnna altijd alleen zit :( Kom op mensen.... ff naar die server toe :)

Verwijderd

AAARGH IK WORDT GEK!!!

ben ik zoveel moeite aan het doen voor m'n nieuwe merc, ik heb hem al van 35 naar 47 gebracht, wat rotwerk is als je zelf 81 bent maarja, en dan dit: |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.everywebdesign.nl/blaat/weird.jpg

wat klopt hier niet... :? :?

edit: few! ff reconnecten en het is weer goed.... ik schrok daar we ff :P

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 22:31 schreef K-Mile het volgende:
AAARGH IK WORDT GEK!!!

ben ik zoveel moeite aan het doen voor m'n nieuwe merc, ik heb hem al van 35 naar 47 gebracht, wat rotwerk is als je zelf 81 bent maarja, en dan dit: |:(

[afbeelding]

I.R. Not getting it

• HitmanWVU
Op zondag 04 november 2001 22:31 schreef K-Mile het volgende:
AAARGH IK WORDT GEK!!!

[afbeelding]

665 is toch een dmg van nix.......... mijne doet 13xx

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-11 13:42
Op zondag 04 november 2001 22:52 schreef Exoset het volgende:

[..]

I.R. Not getting it
Exp van hulpje is hoger dan hij nodig had voor level up.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.