Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote Diablo][ [Lord Of Destruction] Topic II

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.398 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 22:52 schreef Exoset het volgende:

[..]

I.R. Not getting it
check exp

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

wat is een Lycander's Aim waard?
en is die goed voor high lvl amas?
ik wil er wel graag eentje hebbe :P

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
niks , want buriza is 1 soj en dies beter :P

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op zondag 04 november 2001 23:09 schreef SaURoN het volgende:
niks , want buriza is 1 soj en dies beter :P
hmm :( jammer heb 2 burizas maar wordt af en toe beetje moe van die enorm slome attack speed vergeleken met een boog

• SaURoN
  • Niet online
slow ??? ik vind buriza snel zat schieten hoor.....

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op zondag 04 november 2001 23:18 schreef SaURoN het volgende:
slow ??? ik vind buriza snel zat schieten hoor.....
nou je ziet soms van die gasten die schieten 2 multi shot in die tijd dat ik 1 keer schiet

• SaURoN
  • Niet online
ja en die doen ook maar de kwart dmg van een buriza |:(

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op zondag 04 november 2001 23:25 schreef SaURoN het volgende:
ja en die doen ook maar de kwart dmg van een buriza |:(
k zal ut wel vout hebben |:(

• SaURoN
  • Niet online
Je kunt het op arreat summit ook wel bekijken ;)
ff kijken naar dmg buriza en naar lycanders aim, goldstrike :)

• Smurf
  • Laatst online: 29-11 00:59

Smurf

Detri

En toch is buriza maar traag :P
Als je een echte grasmaaier wilt zien moet je eens meelopen met mij en een fana pally. 5-6 schoten/sec a 3600 dmg (multishot) >:)

)

Verwijderd

Of een of een windforce-speed-azon :)

dat gaat pas HARD :)

ow, btw, sauron, Ik heb t ff na gekeken op summit en Diabloii.net maar je krijgt altijd evenveel EXP voor de quest van ancients.

1 miljoen op normal
20 miljoen op NM
40 miljoen op hell

simpel gezegd: je jump van 20 naar 25, 40 naar 48 en van 60 naar 66 (ofzo)

dus als je met 8 man in die game hobbelt MAAKT DAT DUS GEEN REET UIT :P

• Smurf

Smurf

Detri

60-66 niet doen joh, als je lvl98 bent haal je maar 3meg per game ofzo, en bespaart die 40 meg je veel meer dan op lvl60, als je nog 2 lvl's per game haalt

)

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 03:18 schreef Pjemco het volgende:
Of een of een windforce-speed-azon :)

dat gaat pas HARD :)

ow, btw, sauron, Ik heb t ff na gekeken op summit en Diabloii.net maar je krijgt altijd evenveel EXP voor de quest van ancients.

1 miljoen op normal
20 miljoen op NM
40 miljoen op hell

simpel gezegd: je jump van 20 naar 25, 40 naar 48 en van 60 naar 66 (ofzo)

dus als je met 8 man in die game hobbelt MAAKT DAT DUS GEEN REET UIT :P
Volgens mij wel want soms ga ik als ik met 2 palyers naar 44/45 en 63 en als ik een open game pak is het altijd meer :?
Btw is arreat wel geupdate :?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11 16:23

Clay

cookie erbij?

effe over aim, goldstrike en buriza, ik heb ze alledrie, en buriza is denk ik wel de beste, maar goldstrike is ook best bruut, 50% ias, en een base damage tot 170 ergens, dat schiet nog best op. Je schiet zowat 2x zo snel als met buriza, met welliswaar minder dan de helft damage, maar als je idd met een fana-pally meeloopt ben je alsnog best sterk. De waarde van aim weet ik niet zo. Buriza is 1 of 2 soj, afhankelijk van wie je tegenkomt, maar aim geeft wel +4 op je bow skills, en de damage is nog aardig, dus hij is niet simpelweg niets waard omdat buriza meer damage doet.

Wel leuk trouwens hoe geliefd die pallies toch blijken te zijn :) Je bent altijd welkom. Zelf als fana pally vind ik het ook wel tof als er een avenger bij is. En het wordt helemaal ziek als er dan ook nog een necro met amplify mee loopt. Dan zijn die koeien met 1 of 2 klappies weg :P

Mijn pally is nu echt bijna af, het enige wat ik echt nog graag wil is een shaefers :P maar die zal ik echt zelf moeten vinden, want die is te duur om te traden, of je moet een sukkel tegenkomen. Zo kreeg ik gister een headstriker voor een goldwrap (oude) en heb ik mun barb van level 1 tot 34 geholpen met isenhart set betaald met wat topazzen. Een of andere gek gaf me de halve immortal king set, en daar had ik zelf ook nog wat van, dus die heb ik ook bijna compleet, en tal's mask (he'k nu 3x) kreeg ik ook zowat voor nix.
Dit spel is echt veel te verslavend. }:O |:( 8-)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:08

Frenkpie

"Crocs Rule !"

woohooo :)

ik ben eindelijk op gang met HC
baba is nu level 31 en kep veel lekkere spullen gekregen van iemand...

ofja lekker best redelijk voor het begin
kep hexfire voor dadelijk :)

maar er zit nog een bug: als je een game start (bv bloodrun) en je wil dan bloodrun 2 starten na de run... krijg ik een time out en als ik dan wil reconnecten is de realm zogenaamd down... moet ik 2 min wachten en dan kan ik weer connecten... SUPERWAAS :?

en clay: ja di spel is VEELSTE verslavend :( *D

speel het nu al 1,5 jaar.... nei normaal
en

• Warbringer
  • Laatst online: 17:28
Op maandag 05 november 2001 07:54 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Volgens mij wel want soms ga ik als ik met 2 palyers naar 44/45 en 63 en als ik een open game pak is het altijd meer :?
Btw is arreat wel geupdate :?
volgens mij geeft die ancients quest 2 x Exp.
1 keer quest experience, en 1x3 creature experience voor het mollen van die barbs. en per speler krijg je 1.65 keer meer exp. en dan zou het wel kunnen..

anders zou ik het ook niet weten :?

I want to live forever, so far.. so good.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

wooooaaaaaaaaaaa

ik had GELUK !!!!

ik joinde net een baalrun game met mijn hc baba

komen er 6 van die monsters om me heen staan en ik tegen vechten.... blijft het spel hangen om de cdrom te laden (duurt SUPERLANG)

ikke: KUTTT NEEEEEEEEEEEEEEEE

snel op reset gedrukt, en kijken... YES !! hij leeft nog
17 hp over :P :D :D

damn kut cdrom load... als het geen lag is is het wel de cdrom die ervoor zorgt dat je char dood gaat :((

• Warbringer
Op maandag 05 november 2001 10:26 schreef frenkpie het volgende:
wooooaaaaaaaaaaa

ik had GELUK !!!!

ik joinde net een baalrun game met mijn hc baba

komen er 6 van die monsters om me heen staan en ik tegen vechten.... blijft het spel hangen om de cdrom te laden (duurt SUPERLANG)

ikke: KUTTT NEEEEEEEEEEEEEEEE

snel op reset gedrukt, en kijken... YES !! hij leeft nog
17 hp over :P :D :D

damn kut cdrom load... als het geen lag is is het wel de cdrom die ervoor zorgt dat je char dood gaat :((
Je music uitzetten of de music file kopieren naar je HD.
Anders een Full install...

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Music uitzetten of music.mpq cp-en naar je Diablo folder.

BTW Sauron je krijgt echt net zo veel Exp van de Ancients in een 1pl game als in a 8pl game.

Enige verschil is dat ze op Hell niet te verslaan zijn in je eentje.

There is no art to find the minds construction in the face

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 10:46 schreef -Muppet- het volgende:
Music uitzetten of music.mpq cp-en naar je Diablo folder.

BTW Sauron je krijgt echt net zo veel Exp van de Ancients in een 1pl game als in a 8pl game.

Enige verschil is dat ze op Hell niet te verslaan zijn in je eentje.
Hmmz als jullie het allemaal zeggen :P Maar ik wil antwoord op mijn vraag waarom ik dan minder exp krijg als dat ik in een game ga met meer lui ?
meer lui in een game ga ik naar 48 als hitman me rushed ga ik naar 44/45
vreemd maar waar ;)
Als jullie zeggen dat het niet zo is dan niet :D

Verwijderd

Kan iemand mij please helpen??
Ik heb alleen Diablo II, dus geen expansion pack. Nu ben ik op zoek naar een lijst met items die voorkomen in DII. Echter, het enige dat ik kan vinden zijn items voor LoD. :?

Ik zal er vast naast zitten, maar ben redelijk radeloos.

Als iemand kan helpen, bedankt! :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 05 november 2001 10:14 schreef Warbringer het volgende:

[..]

volgens mij geeft die ancients quest 2 x Exp.
1 keer quest experience, en 1x3 creature experience voor het mollen van die barbs. en per speler krijg je 1.65 keer meer exp. en dan zou het wel kunnen..

anders zou ik het ook niet weten :?
dat klopt opzich wel, alleen zal dat creature experience niet echt opschieten. ze geven maar EEN experience point |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

http://www.battle.net/diablo2/ hier heb je pech denk ik

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Ja, die doet het dus niet :)

Is dat tijdelijk, of gewoon closed?
Maar goed, verder nergens iets te vinden?? Zou toch te belachelijk voor woorden zijn m.i. :(

In ieder geval bedankt.

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:55

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op maandag 05 november 2001 11:08 schreef Jaxe het volgende:
Ja, die doet het dus niet :)

Is dat tijdelijk, of gewoon closed?
Maar goed, verder nergens iets te vinden?? Zou toch te belachelijk voor woorden zijn m.i. :(

In ieder geval bedankt.
deze site misschien?

http://d2network.gamigo.de/items/equipment.shtml

Tis wel duits...maja...boeie :P

[edit] Deze site ook nog gevonden : www.planetdiablo.com

kaasz | specs | i kick ass for the lord

• Canon23
  • Laatst online: 29-11 09:07

Canon23

>>MY<< world

http://market.diabloii.net/economy/price_guides.shtml
Als het goed is staat het hier wel wat bij...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Beide bedankt voor de links, much appreciated! :) :)

Ik ga er maar eens kijken of ik wat kan vinden. Ben pas level 18 barbarian (newbie).
ff vraagje wat jullie misschien ook wel weten; wat is een goeie skill om veel damage mee te doen op deze level? Misschien ook iets om duels mee te winnen?

Ik heb nu leap-attack wat wel veelbelovend uitziet en gebruik dual-swing ook redelijk veel.

Anyone? :)

• SaURoN
  • Niet online
Weet niet of WhirlWind in d2 zit maar dat is een leuke skill :)

Hbe d2 nooit gespeelt :D

Verwijderd

Geloof het wel, maar die is pas voor hogere levels. En aangezien ik het spel gewoon online speel (ben online verder dan single) wil ik overal rustig van "genieten" :)

Stun, dual, leapattack, "bounce" (of wat was het ook alweer)?? :?

Ben beetje bang dat ik mijn opgespaarde skillpoints verkloot. :9

Thanks Sauron.

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op maandag 05 november 2001 11:47 schreef SaURoN het volgende:
Weet niet of WhirlWind in d2 zit maar dat is een leuke skill :)

Hbe d2 nooit gespeelt :D
LOL diablo 2 heeft gewoon act5 niet en de assassin en druid dat is het verschil

wat is trouwens ongeveer de waarde van 15 res all charms? want ze zijn vrij handig maar je hoort er nooit wat over

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 12:16 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

LOL diablo 2 heeft gewoon act5 niet en de assassin en druid dat is het verschil

wat is trouwens ongeveer de waarde van 15 res all charms? want ze zijn vrij handig maar je hoort er nooit wat over
Duh dat weet ik ook , maar ik dacht mischien ook wat minder skills :P Hbe d2 nooit gespeelt zoals ik al gezegt heb :D Besides WW is een must in online

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Een ding, is het jullie ooit opgevallen dat je hireling en minions immune zijn voor sommige attacks ?
Er kwamen een keer 5 van die kamikaze monsters op me af, dus ik schijtte hard :D Maar mijn barb bleef gewoon staan samen met mijn beer, dus ik dacht: die zijn de lul. Toen ze alle 5 tegelijk ontploft waren leefden ze echter gewoon nog, er ging zelfs geen hp eraf, hoe kan dit ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Plantje

Plantje

groei ;)

heb wel gehoord dat die aura dingen :P van de druid in hell psychical im zijn

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 20:04
Vindt hell sucken, moet maar eens een bloodrun doen als je fire/ice sorc bent :(
Enne ik heb een Frenzy barb lvl 71 en die gaat ook wel goed mee, alleen phys. immune sucks zwaar.

Enne Cowrunz roeleren zwaar!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op maandag 05 november 2001 12:59 schreef Jointrip het volgende:
Vindt hell sucken, moet maar eens een bloodrun doen als je fire/ice sorc bent :(
Enne ik heb een Frenzy barb lvl 71 en die gaat ook wel goed mee, alleen phys. immune sucks zwaar.

Enne Cowrunz roeleren zwaar!
Nee, licht :P

• Smurf

Smurf

Detri

Voor versie 1.08 (lod eigenlijk) Was ww DE uberskill, en lancebarbs waren het allersnelst om te levelen. (tot lvl88-89, daarna had je een char nodig wat de cs inkon, omdat diablo het enige lvl90 monster was)
WW was toen nog niet aan weapon speed gebonden, en nu nog steeds niet in classic. Dus dmg was het enige wat belangrijk was :)

)

• Smurf

Smurf

Detri

Op maandag 05 november 2001 10:59 schreef Jaxe het volgende:
Kan iemand mij please helpen??
Ik heb alleen Diablo II, dus geen expansion pack. Nu ben ik op zoek naar een lijst met items die voorkomen in DII. Echter, het enige dat ik kan vinden zijn items voor LoD. :?

Ik zal er vast naast zitten, maar ben redelijk radeloos.

Als iemand kan helpen, bedankt! :)
Een paar dagen geleden zag ik hier op GoT een post over een internet archief. Even gekeken, en yup :) de chaos sanctuary staat er ook in: http://web.archive.org/web/*/http://www.battle.net/diablo2

)

Verwijderd

Allemaal high-level talk :) :?
Waar moet een newbie nu op het begin zijn damage uit halen? Ik wil een killer skill, maar geen WW.

Iemand die deze zeikerd een tip kan geven? >:)

ps: Ik gebruik Death Bite the Axe en een Axe met twee chipped skulls en een :? gem.

Verwijderd

wacht gewoon totdat je lvl 30 bent, is zo gebeurd als je volle games joint en bloodruns doet enzo, en ga dan voor WW

• SaURoN
  • Niet online
Bezerk kun je doe maar Frenzy is ook leuk :) Je moet je skill wel maxen welke je kiest ;) En een barb heeft 9 van de 10 keren wel WW omdat die gewoon owned :D

• Clay

Clay

cookie erbij?

low level boeit niet zo. barbs zijn namelijk makkie te spelen in de low levels. 1 puntje in die shout voor wat armor, beetje str krikken dat je in a3 al een 100+ armor kan aandoen, en daar zijn ook al aardige zwaarden te koop. Zelf heb ik ook 1 puntje in double swing, en dan kan je er met 2 leuke low-level zwaardjes zo doorheen.
Gister met barbje begonnen (gisteravond al lvl 34 :P addict Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/frown.gif), eerst ff isenhart set comleet aangeschaft (is toch cheap cheap) en ben eerst gaan levelen in act 1 in drukke normal bloodrun games. Je kan welliswaar geen quests doen, maar je bent binnen een kwartier level 10, je slaat er immers hard zat voor.

Verder is het ook een eitje.

Alleen schijnt hell wel wat lastiger te zijn met barb. Heb al wel wat vette armors en zwaarden liggen die ik binnenkort aankan, en misschien kan ik ook aan 1 of 2 swordguards komen, daarmee zou je het ook vrij lang vol moeten kunnen houden.

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 13:33 schreef smurv het volgende:

[..]

Een paar dagen geleden zag ik hier op GoT een post over een internet archief. Even gekeken, en yup :) de chaos sanctuary staat er ook in: http://web.archive.org/web/*/http://www.battle.net/diablo2
Ben het nu aan het inladen, thx man! :) :)
Hmm, helaas "too busy" |:(

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 13:41 schreef K-Mile het volgende:
wacht gewoon totdat je lvl 30 bent, is zo gebeurd als je volle games joint en bloodruns doet enzo, en ga dan voor WW
Maar zoals ik in een eerdere post al gezegd heb:
Ik heb het spel nog nooit gespeeld, ben dus bezig met een vriend (en whoever enters) om er gewoon van te genieten. Dus niet alles rushen en puur voor de experience gaan. Ik ben nu dus ook pas in act 2, heb net de staff in elkaar geflanst.
Waar kan je nu dus naast WW mooi damage mee doen?

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 14:23 schreef Clay het volgende:
low level boeit niet zo. barbs zijn namelijk makkie te spelen in de low levels. 1 puntje in die shout voor wat armor, beetje str krikken dat je in a3 al een 100+ armor kan aandoen, en daar zijn ook al aardige zwaarden te koop. Zelf heb ik ook 1 puntje in double swing, en dan kan je er met 2 leuke low-level zwaardjes zo doorheen.
Gister met barbje begonnen (gisteravond al lvl 34 :P addict [afbeelding]), eerst ff isenhart set comleet aangeschaft (is toch cheap cheap) en ben eerst gaan levelen in act 1 in drukke normal bloodrun games. Je kan welliswaar geen quests doen, maar je bent binnen een kwartier level 10, je slaat er immers hard zat voor.

Verder is het ook een eitje.

Alleen schijnt hell wel wat lastiger te zijn met barb. Heb al wel wat vette armors en zwaarden liggen die ik binnenkort aankan, en misschien kan ik ook aan 1 of 2 swordguards komen, daarmee zou je het ook vrij lang vol moeten kunnen houden.
Isenhart?? Daar heb ik de plate van geloof ik? Lijkt me wel vet om die compleet te krijgen! Verkoopt iemand daar iets van? Voor gold misschien, want verder heb ik natuurlijk vrij weinig. :9

• SaURoN
  • Niet online
hehe krijg je van veel lui wel gratis

Verwijderd

Hmm, ik heb nu een Swordguard die de deur uit gaat binnenkort, maar echt lang red je het er niet mee, ik had zo in de 70 wel een nieuwe nodig want ik deed maar 2200 dmg met berskerk en 1200 met WW max, dus daarmee red je het niet, want die beesten op hell hebben jou dan zo dood voordat jij hun hebt, vooral als het er meer zijn....

Nogmaals de oproep of iemand mij aan OF Vex en Ist >:) OF een 5-socket Colossus Blade kan helpen... die dingen vallen nl niet van de bomen en als ik weer Hell socket quest ga doen dan heb ik waarschijnlijk OF 6 OF 4 sockets...

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 14:58 schreef SaURoN het volgende:
hehe krijg je van veel lui wel gratis
Lui zoals jij? ;)

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

of ik
isenhart struikel je over :)

wat je van mij zo kan krijgen, en voor een beginnende barb best handig is de beserker helm + armor, dat schaalt best wel lekker op per clvl. en dan bv een isenhart zwaard ofzo
of axe net wat je will. heb nu een butchers pupil. ook wel lekker dingetje dacht ik zo :)

ff wat tips
of je wilt een barb die het in hel uit kan houden
begin met bash of dual swing 1 punt en leap attack 1 punt
dan je masterie volgooien, daarna iron skin en nat res tot lev 30 en dan ww en beserk

maar gewoon een fun barb is leuker voor de eerste keer.
gewoon puntje in alles wat je leuk lijkt. dual/frenzy setup is wel leuk :) 12 punten in 3 verschillende masteries (eerst vind je een toffe bijl. dan lijken zwaarden wel cewl. dan troch maar voor maces gaan) leap attack is zeker handig. maar meer om weg te komen dan om aan te vallen(tis eigenlijk een onbegrensde leap met een bash erachteraan)

vergeet ook niet wat bij de warcries te neuzen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

waarom ???
krijg ik bij mephruns op nightmare altijd wel 1 of 2 uniques
en op hell maar 1 keer in de 15 keer ofzo :( :( :(

na 60 bloodruns op hell heb ik wel 4 uniques gehad ofzo
en dan nog crap ook |:(

ow en ik heb +- 300 MF aan...

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
ik net geen 500..... als ik mijn soj vervang voor een mf ring zit ik over de 500. Meestal valt er wel een unique, maar gisteravond wat het echt kut met peren...... viel nix

• Warbringer
Op maandag 05 november 2001 16:24 schreef HitmanWVU het volgende:
ik net geen 500..... als ik mijn soj vervang voor een mf ring zit ik over de 500. Meestal valt er wel een unique, maar gisteravond wat het echt kut met peren...... viel nix
Wat is je EQ hitman?

ik heb
stealskull met + topaz (72%)
rare amulet (23%)
Skullder's Ire (level 80, 124% met P topaz)
Gull (100% MF)
Chance guards (38% MF)
Rare boots (21% MF dacht ik)
Nagelring 21 en 28% MF
Goldwrap (30% MF)
charms, iets van 30% MF

ik kom rond de 450 dacht ik, moet alleen nog een rhyme maken..

• SaURoN
  • Niet online
Ik zit op 527 uit mijn hoofd, dit hier onder is niet allemaal zeker
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Harlequin  74
Ocules     50
Skullders  124
GoldWrap   30
Nagel   28
Nagel   28
Wartrav    30
Chance     39
Amulet     33
Rhyme   25
Charms     50

Dit is dus niet helemaal zeker allemaal :D
Het is ongeveer wat ik zo uit mijn hoofd weet

• Clay

Clay

cookie erbij?

ff om te stoken :P

http://www.diabloii.net/items/modifiers/magic-find.shtml

hoe meer mf hoe beter gaat (blijkbaar) dus niet op.

• SaURoN
  • Niet online
Je hebt alleen meer kans er op :)
http://www.diabloii.net/items/modifiers/magic-find.shtml#percentages

Dat is bekend :)

• Smurf

Smurf

Detri

Op maandag 05 november 2001 14:29 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ben het nu aan het inladen, thx man! :) :)
Hmm, helaas "too busy" |:(
Too busy sux ja.. maar refresh owns :) 3e of 4e keer deed ie het wel bij mij.

)

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op maandag 05 november 2001 16:29 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Wat is je EQ hitman?

ik heb
stealskull met + topaz (72%)
rare amulet (23%)
Skullder's Ire (level 80, 124% met P topaz)
Gull (100% MF)
Chance guards (38% MF)
Rare boots (21% MF dacht ik)
Nagelring 21 en 28% MF
Goldwrap (30% MF)
charms, iets van 30% MF

ik kom rond de 450 dacht ik, moet alleen nog een rhyme maken..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Harlequin  74
Occulus    50
Skullders  119 (nog ff lvl'en naar de 80)
GoldWrap   30
Nagel   30
Wartrav    36
Chance     40
Amulet     35
Rhyme   25
Charms     42

dit was het wel zobeetje denk ik
dat komt op 481.... dit is dus met soj
als ik mijn mf ring met 25% draag dan word het dus 506

• SaURoN
  • Niet online
Was net ff in trade channel aan het rondhange, zag ik dit voorbei flitsen

NEED: Griswold Armor OFFER: ZakaruM!
ik dacht hey, griswold moet ik nog wel ergens hebbe :D dus ik zoeken en gevonden :D heb nu weer zakarum er bij :P
Vind me pally wel leuk :D

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

jeez he got it al :)

maarrh on a side-note wat is een shako ?
al een paar keer voorbij zien komen op trade channel. maar het zegt me niks

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 01:15

Tcq

Uit me hoofd geloof ik dat een shako een helm was, ik weet het alleen niet zeker

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ah dat scheelt, uniqie shako is dus de harlequin crest tnx

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 19:31 schreef heuveltje het volgende:
jeez he got it al :)

maarrh on a side-note wat is een shako ?
al een paar keer voorbij zien komen op trade channel. maar het zegt me niks
:)
Dat is een harly :)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Indien Sauron een Rune noob is :P :D vraag ik jullie:
Wat is een GUL rune waard(nr.25), vanaf welk nummertje zijn runes sojs waard?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

volgens mij is het meer wat de gek er voor geeft...
zoiets als een zod is bergens sojs waard. maar je hebt er geen zak aan, aangezien repairkosten nooit opwegen tegen wat je ervoor kan krijgen

maar gul zit ook in fury, en das wel een heel tof runeword ....

• Smurf

Smurf

Detri

het einige waar zod nuttig voor zou zijn is een 1.08 etheral arcaines. :)

)

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Soms (en dan ook HEEL soms) is een Zod wel handig. Bijvoorbeeld bij een etherakl supergoede helm, onlangs was er bv. een Jalal's Mane, unique, normaal 250+-def, nu 480 ofzow...

Maar voor die hopen en BERGEN geld en SOJ's die je daarvooer moet dokken (ik denk zelf dat er MINDER dan 10 in de omloop zijn in closed) kan je een unique Spired Helm of een Harlequin krijgen :P Of beter >:)

IMHO mocht Zod vervangen worden... Door een... ehm... Eld ofzow :P Niemand ramt um toch ergens in, dus swat... Maar, een zod vervanger zou wel mooi mogen zijn, 200%MF of 200% extra damage :P

Ik weet het, dit klinken "onmogelijke" cijfers, maar het gaat hier om een vervanger van Zod, en Zod is niet exact iets dat je krijgt door ff op een Fallen te gaan meppen :P
Op maandag 05 november 2001 20:48 schreef heuveltje het volgende:
volgens mij is het meer wat de gek er voor geeft...
zoiets als een zod is bergens sojs waard. maar je hebt er geen zak aan, aangezien repairkosten nooit opwegen tegen wat je ervoor kan krijgen

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb zon Spired Helm in mijn newbie tijd gehad, heb hem weggetrade voor een kut item dacht ik |:(
Achaj :D
|:(

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

en nu heeft ie ook helemaal niks meer he, die arme sau

ben ik trouwens de enige die de afgelopen 1.5 week al een ping van 300 heb met regelmatig lagspikes van 700-900 :( :(

• Plantje

Plantje

groei ;)

JEEEJ avondje mephi run gedaan. Ik heb genoeg chieftan voor trade (per 100 bestellen)
toen kwam me broertje ff meehelpen (2comps) en allebei steeds verschillende games maken en runnen. Toen we chieftan nr 405 bereikte wilde we net stoppen nog 1 runnetje. En me broertje vond een unique gilded shield :) Zakarum!! en daarna ik in mun laatste baranars star!
mijn dag is weer goed :9~

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 22:33 schreef PO_Redrum het volgende:
JEEEJ avondje mephi run gedaan. Ik heb genoeg chieftan voor trade (per 100 bestellen)
toen kwam me broertje ff meehelpen (2comps) en allebei steeds verschillende games maken en runnen. Toen we chieftan nr 405 bereikte wilde we net stoppen nog 1 runnetje. En me broertje vond een unique gilded shield :) Zakarum!! en daarna ik in mun laatste baranars star!
mijn dag is weer goed :9~
Hint
Ik zoek nog baranar :)
Contact me ff ;)

Btw mocht iemand Sazabi Sword hebben contact me ook :)

/w *-=[SaURoN]=-

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hehhe HC rules :)

gaat lekker al

baba is level 38 nu... (ja gaat niet zo snel als op sc omdat ik niet een high leveled hc vriend heb die mij naar act5 hell kan brengen ;( )

maar het gaat redelijk..

alleen 1 ding is kut... veel PK's :(
damn irritant

kom er zon ama of sorc level 45 binnen gevallen,
joined ie eerst de party, left ie na een tijd en hostile... hoppa iedereen verlaat de game :D is wel lache

en als iemand doodgaat, iedereen: rip :P

HC is gewoon vet :)

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

IK ZOU me der opzich wel mee bezig willen houden, ware het niet dat ik oooooo zo vaak gewoon lag-deaths krijg.
en op sc zijn die al zwaar iritant, maar om nou 4 keer per dag een nieuw char te moeten beginnen .......

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Net een paar mephi runs met K-mile gehouden 2e run valt er een hoopje troep (rare en 1set +uni wire fleece(or what ever) dus wij klikken voor die fleece ik klik 6x mis hij klikt mis, uiteindelijk heeft ie hem...zat zijn inv vol dus valt ie op de grond. Ik pak hem meteen en indentifie dat kreng, is het Gladiators Bane 1486 def en een hoop dmg reduced waar je niet lekker van word. Heb hem toen maar teruggegeven want hij had hem eenmaal opgepakt... :( :( en de 30runs erna niks maar dan ook echt niks... ;( ;( :( :(

• SaURoN
  • Niet online
1496 is maxed out def% dus die is best goed wat is
Damage Reduced dan ?

btw voor mensen die hem niet kennen

Defense: 990-1496 (varies)(Base Defense: 375-481)
Required Level: 85
Required Strength: 111
Durability: 135
+150-200% Enhanced Defense (varies)
+50 Defense
Cannot Be Frozen
30% Faster Hit Recovery
Poison Length Reduced By 50%
Attacker Takes Damage Of 20
Damage Reduced By 15-20 (varies)
Magic Damage Reduced By 15-20 (varies)
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

• SaURoN
  • Niet online
Ff een paar vraagjes:
Hoeveel SoJ is een Doombringer? Ongeveer 200-220%|6-7 %
Hoeveel SoJ is een Arreats Face ? 6% Leech
Hoeveel SoJ is een StormShield ?

Dit wil ik namelijk kopen als ik een sword barb start ;)
Durut nog wel ff maar ben toch benieuwd :)

• Clay

Clay

cookie erbij?

Doombringer is dacht ik vrij duur nog. 3 - 5 soj? weenie. Areats face is dacht ik 1, misschien 2, maar ik zou er geeen 2 voor geven, en stormshield staat op de priceguide op 4 - 6, maar 2 of 3 vind ik meer dan genoeg, zo geniaal is die nou ook weer niet :P

Was gister nog wat aan het levelen met mijn barb, (nu 41) wou er iemand een dueltje, naja ok best. komt hij aan met zijn 44 barb, en we hebben nog best wel lol gehad. We hebben nog een klassieke box-wedstrijd gehouden, en nog geschermd met simpele 3-8 sabres :P en we hebben ook nog een leap attack duel gedaan :D
Daarna heb ik met mijn pvm pally nog een duel tegen zijn pvp sorc gedaan :D vond ie niet leuk >:) 't was close, maar ik won wel.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Doombringer gaat voor 5-7sojs weg of traden tegen Eaglehorn(buriza is toch beter ?!?)
Arreatsface 2sojs
Stormshield met zoeken(nu)2sojs, maar tegen de tijd dat jij hem nodig hebt denk ik wel weer 1sojs ofzo

Ennuh dmg reduced op armor is 19 en magic dmg reduced 15 (dacht ik)...dus dat is middelmatig(Hoeveel sojs is ie waard op priceguide staat 3-4sojs)

En clay zo'n bokswedstrijd is altijd wel kickuh tussen zwaargewichten :P vorige week tegen mile gebokst. Hij sloeg me knockout met een rechts directe :( :o

• SaURoN
  • Niet online
Doombringer 6 soj ;)
arreat zoek ik wel voor 1 soj en stormshield ook wel voor 1 soj :) of mischien wel 2 doombringers >:)

Unknown welk zwaard heb jij ?

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 15:38 schreef heuveltje het volgende:
of ik
isenhart struikel je over :)

wat je van mij zo kan krijgen, en voor een beginnende barb best handig is de beserker helm + armor, dat schaalt best wel lekker op per clvl. en dan bv een isenhart zwaard ofzo
of axe net wat je will. heb nu een butchers pupil. ook wel lekker dingetje dacht ik zo :)

ff wat tips
of je wilt een barb die het in hel uit kan houden
begin met bash of dual swing 1 punt en leap attack 1 punt
dan je masterie volgooien, daarna iron skin en nat res tot lev 30 en dan ww en beserk

maar gewoon een fun barb is leuker voor de eerste keer.
gewoon puntje in alles wat je leuk lijkt. dual/frenzy setup is wel leuk :) 12 punten in 3 verschillende masteries (eerst vind je een toffe bijl. dan lijken zwaarden wel cewl. dan troch maar voor maces gaan) leap attack is zeker handig. maar meer om weg te komen dan om aan te vallen(tis eigenlijk een onbegrensde leap met een bash erachteraan)

vergeet ook niet wat bij de warcries te neuzen :)
Pfew, thanks voor de tips! :)
Ik zat net te denken, dat items "krijgen" zal wel niet lukken aangezien ik alleen Diablo II heb. Nog steeds de LoD niet gehaald (lazy).
Heb nog eens naar je punten-toekenning gekeken. Ik ga in ieder geval voor axe-mastery. Ik heb al gelezen dat zwaarden iets beter / gevarieerder zijn, maar axes zijn zoveel cooler. >:)
Over leap-attack... Lijkt me inderdaad een leuke manier om soms uit een crowd te komen. Ik las een post ergens over een player-killer (ik geloof in een graveyard ergens??) die met een welgemikte leap-attack meteen een sorc neerhaalde. En aangezien vriend van me met sorc speelt hehehe. 8-)
Maar het lijkt erop dat leapattack niet echt zo krachtig is als ik dacht.

Ik denk dat ik maar voor de mastery, en resistances ga op het begin. Misschien eens kijken bij de warcries ja, want die heb ik nog links laten liggen. :)

Mocht er een mogelijkheid zijn dat ik wat low-level equip kan krijgen, dan houd ik me aanbevolen. *D

Ik hoor het wel heuveltje.

Bedankt

• SaURoN
  • Niet online
2x Lightsabre is ook wel leuk en kost ook nie zoveel sojs :)
Denk dat ik dat maar ga doen, de lighning dmg ensow is dan wel leuk :)

btw wat is beter shaftstop of courpsemourn ? voor een barby :P

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Sauron ik gebruik honor zwaard en als je 2zwaarden gebruikt neem dan 1 doombr. en 1 lightsabre(<--voor hell physi immune)

En voor barbs geld:
WW=max
Berserk=max(ander kom je hell niet door)
1 mastery=max(heb gekozen voor zwaarden, had beter kunnen gaan voor axe(hellslayer doet nl. kickass dmg op mijn sword barb en word alleen maar meer met axe mastery maxed)
(nu ben je al minstens lvl 60 excl. prereq. skills)
Daarnaast paar puntjes in faster run/walk, stamina, natural resistance, ironskin en in warcries. Dan ben je al een eind verder...

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op dinsdag schreef SaURoN:
btw wat is beter shaftstop of courpsemourn ? voor een barby :P
Ik zou zeggen corpsemourn, meer armor. ik denk dat ik een um rune in mijnes stop en die aandoe. die damage reduce van shaft boeit toch niet met wat life steal.
Ik zou misschien zelfs liever een black hades hebben, redelijke armor, en nog 3 sockets :D

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op dinsdag 06 november 2001 12:08 schreef Canon23 het volgende:
Sauron ik gebruik honor zwaard en als je 2zwaarden gebruikt neem dan 1 doombr. en 1 lightsabre(<--voor hell physi immune)

En voor barbs geld:
WW=max
1 mastery=max(heb gekozen voor zwaarden, had beter kunnen gaan voor axe(hellslayer doet nl. kickass dmg op mijn sword barb en word alleen maar meer met axe mastery maxed)
Daarnaast paar puntjes in faster run/walk, stamina, natural resistance, ironskin en in warcries. Dan ben je al een eind verder...
dit is beter voor high dmg lance baba oid

ww max
berserk: 8-15 (moet je zelf ff kijken.. als je ze in 2-3 klappen neerkrijgt is voldoende)
mastery max
battle orders max
battle command ... level 3-5 oid
dan als dat allemaal gedaan is, 1 puntje op max stamina en faster run/walk

en dan proberen all resis te maxen

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Op maandag 05 november 2001 10:06 schreef frenkpie het volgende:

blabla

maar er zit nog een bug: als je een game start (bv bloodrun) en je wil dan bloodrun 2 starten na de run... krijg ik een time out en als ik dan wil reconnecten is de realm zogenaamd down... moet ik 2 min wachten en dan kan ik weer connecten... SUPERWAAS :?

blabla
Dat heb ik nou ook supervaak ... vooral als ik ga mephrunnen voor mf...

start ik itemsvinden01 gaat het goed

5 minunten later probeer ik imtemsvinden02 te starten

blijft ie mooi op 'loading' staan en dan niks meer , reconnnecten , realm down (NOT) 2 minuten wachten en weer verder

echt wazig ...

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 12:08 schreef Canon23 het volgende:

En voor barbs geld:
WW=max
Je denkt toch niet dat me de sojs op de rug groeien :P
1. Doombringer+stormshield
2. 2x lightsabre

zit nog te twijfelen, waarde zit veel verschil in ;)
denk dat ik voor 2 ga is stuk goedkoper

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 01:15

Tcq

Wat is deze waard?

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/wj.poesse/Steeldriver.jpg

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 06 november 2001 12:39 schreef frenkpie het volgende:

[..]

dit is beter voor high dmg lance baba oid

ww max
berserk: 8-15 (moet je zelf ff kijken.. als je ze in 2-3 klappen neerkrijgt is voldoende)
mastery max
battle orders max
battle command ... level 3-5 oid
dan als dat allemaal gedaan is, 1 puntje op max stamina en faster run/walk

en dan proberen all resis te maxen
Tja ligt eraan of je warcries gaat gebruiken. Ik gebruik het dus niet en heb er maar 3 puntjes in ofzo...Warcries alleen als je duels aangaat en/of je je party wilt ondersteunen. Life trek je wel uit je gear/ uit je vitality points dus...keuzes keuzes en keuzes

(berserk max als je van 1 hit 1 kill houd >:) )

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op dinsdag 06 november 2001 13:06 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Tja ligt eraan of je warcries gaat gebruiken. Ik gebruik het dus niet en heb er maar 3 puntjes in ofzo...Warcries alleen als je duels aangaat en/of je je party wilt ondersteunen. Life trek je wel uit je gear/ uit je vitality points dus...keuzes keuzes en keuzes

(berserk max als je van 1 hit 1 kill houd >:) )
onzin !! battle orders is VET handig.. als je dat max hebt krijg je 110 % meer life en mana en dat is ZEKER relaxed !!!

en niet alleen voor je party.

mijn baba level 80 heeft 2500 life ;)
en nix in mana punten gedaan, een beetje van mijn spullen gekregen. en battle orders maakt het ong 350 en dan kan ik goed ww-en enzo

dus BO is zeer belangrijk!!

• SaURoN
  • Niet online
IS dit goede deal !?
Snel replyen aub :D

8 sojs voor
Doombringer 243% 5% life + Arreats Face 186%, 5% met 40% enhanced Jewel er in

Is dit een goede deal of niet ?

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Toch heb ik nightmare uitgespeeld met een barb lvl 56 met 20 punten voor whirl tesamen met IK Maul met lifesteal rune in socket, niets wat je tegenkomt is daartegenbestand, wel trouwens totaal add 395 poison ,120 fire, 40 cold en 1-56 light aan charmes damage.

(strenght 205, dexerty 145, life 1100, mana 520, resistance 62% )

• Smurf

Smurf

Detri

Als je een goeie barb wilt maken zijn er gewoon 3 skills die max moeten: Battle orders, WirlWind, en een mastery naar keuze. En als je voor def gaat (ik geloof niet dat er echt een alternatief is in LoD zoals iceblink was in d2c) dan ook shout maxen. Iron skin pas als het allerlaatst, omdat je veel meer hebt aan een hoog lvl shout + lage ironskin, dan max iron, en een shout die je iedere 10 seconden moet recasten.

ow, en een puntje in bezerk ofcoz :)

)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op dinsdag 06 november 2001 13:48 schreef HBM het volgende:
Toch heb ik nightmare uitgespeeld met een barb lvl 56 met 20 punten voor whirl tesamen met IK Maul met lifesteal rune in socket, niets wat je tegenkomt is daartegenbestand, wel trouwens totaal add 395 poison ,120 fire, 40 cold en 1-56 light aan charmes damage.

(strenght 205, dexerty 145, life 1100, mana 520, resistance 62% )
uhmm je bent volgensmij uit je nek aan het lullen :P

want IK maul moet je level 77 zijn ;)

• Smurf

Smurf

Detri

IK maul zuigt ook nog eens ernstig, veeel te lage dmg. Een cruel thunder maul met shael erin doet het beter dan.

)

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb nu net

Doombringer met 5% leech, en 206% getrade voor 4 soj, best netjes dacht ik zo ;)

Niet zon goede maarja ;) die paar dmg :)

Verwijderd

Vraagje, geen aanval of zo...

Is het spel eigenlijk nog wel leuk als je 1 (of meerdere) high-level chars hebt? Ik hoor de verhalen hier een beetje aan, o.a. van Sauron met al die mega-items. Wat is dan nog de lol van het spel? Ben beetje bang dat als ik eenmaal een hoge level haal, het spel vrij snel de kast in duikt.

Hoop het niet btw. :)

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op dinsdag 06 november 2001 12:24 schreef Clay het volgende:

[..]

Ik zou zeggen corpsemourn, meer armor. ik denk dat ik een um rune in mijnes stop en die aandoe. die damage reduce van shaft boeit toch niet met wat life steal.
Ik zou misschien zelfs liever een black hades hebben, redelijke armor, en nog 3 sockets :D
Armor boeit niet zelfs..
Berserk he.. Heb je fokking veel nodig..
En als je aan et berserken bent heb je een armor van 0 he :)
Dus armor pfoejj
No Need

Maargoed. .Cow runs

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 14:37 schreef Jaxe het volgende:
Vraagje, geen aanval of zo...

Is het spel eigenlijk nog wel leuk als je 1 (of meerdere) high-level chars hebt? Ik hoor de verhalen hier een beetje aan, o.a. van Sauron met al die mega-items. Wat is dan nog de lol van het spel? Ben beetje bang dat als ik eenmaal een hoge level haal, het spel vrij snel de kast in duikt.

Hoop het niet btw. :)
jewel :) kun je eindelijk zelf alles killen in hell :D

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ik ga echt niet constant berserken. dus om daarom maar armor volledig te verwaarlozen, :) dacht het niet.
Is het spel eigenlijk nog wel leuk als je 1 (of meerdere) high-level chars hebt?
Ja hoor :) het wordt zelfs leuker :D Ik heb een lvl 85 pally die vrijwel "af" is (afgezien van de levels die de nog halen kan), een 84 sorc waar ik ook niet meer al te veel aan ga doen. Een 70+ burizon die ik alleen nog maar hoef te levelen, en ik ben nou op weg met een barb. Juist omdat je wat hogere chars hebt is het makkelijk (cow en boss runs) om aan items te komen zodat je weer andere chars kan testen, en dat maakt het ook weer leuker.
Verder is het ook gewoon tof om met die sterke chars rond te lopen en alles te butsen.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

het spel zal altijd leuk blijven

er zijn ZOOOVEEL items enzo
en als je op sc veel high leveled chars hebt begin je hc :)

netals ik nu doe... sc is nix meer aan.. nu ben ik hc aan het spelen en het r0x 44rz :)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik ga pas hc-en als iedereen van GoT ook hc-ed zodat ik veilig door lvls heen word geloodst :)

Verwijderd

hehe unknown en ik runnen nog ff verder: wizardspike + skullder ire >:) maarja, jammer dat unknown die nou net weer heeft maar ik ga ook aars rocken als ik m'n gladiators bane aankan... :D B-)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.