Geef dan maar iets ter waarde van een SOJ , buriza of zo
. Of ik geef je nosferatu's coil en jij mij The Oculus
zeker een golem van gemaakt 
Maarja, ik denk dat als je iron golem gebruikt, deze met een beetje redelijke party toch al niet veel kills meer maakt, dus wat dat betreft kan je beter firegolem nemen.
Er liep vandaag ook een nec mee tijdens de cowruns, maar eerlijk gezegd zou ik niet weten welke golem hij had, aangezien we (Een fana pala en ik, windforce ama) zo snel door het cowlvl rende dat hij alleen maar hoefde mee te rennen, amp en ce te doen, en af en toe een of twee revives als de king, of een andere lastige boss achter ons aankwam.
Maar als je langzamer mollende party heb, dan zullen teamgenoten het soms wel prettig vinden om een sterke golem, en evt. een aantal revives tussen hun en de koeien in te hebben. (en cow revives, met een amp van jou, een might merc, en een fana pally doen ook een hoop dmg
)
Maarja, ik denk dat als je iron golem gebruikt, deze met een beetje redelijke party toch al niet veel kills meer maakt, dus wat dat betreft kan je beter firegolem nemen.
Er liep vandaag ook een nec mee tijdens de cowruns, maar eerlijk gezegd zou ik niet weten welke golem hij had, aangezien we (Een fana pala en ik, windforce ama) zo snel door het cowlvl rende dat hij alleen maar hoefde mee te rennen, amp en ce te doen, en af en toe een of twee revives als de king, of een andere lastige boss achter ons aankwam.
Maar als je langzamer mollende party heb, dan zullen teamgenoten het soms wel prettig vinden om een sterke golem, en evt. een aantal revives tussen hun en de koeien in te hebben. (en cow revives, met een amp van jou, een might merc, en een fana pally doen ook een hoop dmg
)
Op maandag 29 oktober 2001 23:02 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
pffzonder die soj die ik je toen is gegeven heb was je nooit hier geweest
Dat maakt niet uit ik verdubbel mijn items, jij gaat een aarappelzak halen
Hij is armOp dinsdag 30 oktober 2001 00:32 schreef real_raichu70 het volgende:
Geef dan maar iets ter waarde van een SOJ , buriza of zo. Of ik geef je nosferatu's coil en jij mij The Oculus
als je goede items wilt gewoon VEEL runs doen oa 50 minimaal dan heb je altijd wel 1 a 2 leuke dingen
Is dit een slechte deal nee toch?
Ik heb een sigon towershield + helm + spectral shard + 156 def helm + 161 deg helm + twitch (handig voor pala) over voor alleen maar goldskin ? als het moet heavenly garb ook.
Maar ik kan niemand vinden
is dit nou zo'n slechte deal?
Ik heb een sigon towershield + helm + spectral shard + 156 def helm + 161 deg helm + twitch (handig voor pala) over voor alleen maar goldskin ? als het moet heavenly garb ook.
Maar ik kan niemand vinden
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Hmmz, ik heb goldskin pasgeleden weg gegooit, ik dacht dat hitman hem gepakt heeftOp dinsdag 30 oktober 2001 08:35 schreef Justin_Time het volgende:
Is dit een slechte deal nee toch?
Maar ik kan niemand vindenis dit nou zo'n slechte deal?
TjaOp dinsdag 30 oktober 2001 08:36 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb goldskin pasgeleden weg gegooit, ik dacht dat hitman hem gepakt heeft
Altijd hetzelfde liedje *snik snik* ik had hem naar net weggegeven of ik heb hem maar wil er 40 soj's voor
Dat is ZOOOOO saai. Ik heb een lvl 84 sorc die als ik ermee speel alleen nog maar dedicated meph runs doet, en ook shenk en pindleskin omdat die ook makkie zijn, maar dat doe je puur voor de drops, en dat gaat zo hard vervelenals je goede items wilt gewoon VEEL runs doen oa 50 minimaal dan heb je altijd wel 1 a 2 leuke dingen

Ik heb gister nog wat cow runs gedaan met mijn pally (nu 81.5) Dat is veel toffer
Geen ruk gevonden, maar het vooruitzicht dat mun pally strax gladiators aankan is leuk genoeg. En ik heb op dit moment ook niet veel op mun verlanglijstje staan
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
lol je mag hem wel hebbenOp dinsdag 30 oktober 2001 08:43 schreef Justin_Time het volgende:
[..]
Tja
Altijd hetzelfde liedje *snik snik* ik had hem naar net weggegeven of ik heb hem maar wil er 40 soj's voor
Meen je dat echt ?Op dinsdag 30 oktober 2001 10:04 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
lol je mag hem wel hebben
Ben je er toevallig morgenavond? (vanaf een uur of 9?)
Ik word al helemaal blij hier
wat is er nou zo geweldig aan die goldskin? die 100% gold bonus is niet wat ik noem "geweldig"..Op dinsdag 30 oktober 2001 08:36 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb goldskin pasgeleden weg gegooit, ik dacht dat hitman hem gepakt heeft
I want to live forever, so far.. so good.
Uhm nee maar wel die 36 + resistance to all for een sorc is dat top vooral in hellOp dinsdag 30 oktober 2001 10:27 schreef Warbringer het volgende:
[..]
wat is er nou zo geweldig aan die goldskin? die 100% gold bonus is niet wat ik noem "geweldig"..
Ik denk dat dat overal toch wel fijn is hoor.Op dinsdag 30 oktober 2001 10:28 schreef Justin_Time het volgende:
[..]
Uhm nee maar wel die 36 + resistance to all for een sorc is dat top vooral in hell
Daarom zei ik ook vooralOp dinsdag 30 oktober 2001 10:44 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat overal toch wel fijn is hoor.
IRON golem? I think not... Blood + IM RULEZ!
Op zondag 28 oktober 2001 21:31 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Valt wel mee is leuk een goed charc te hebben met godly itemsNiet steeds bvij lvl 60 al kappuh met een ventje dat vind ik persoonlijk verspilde moeite
Heb nu stash van me necro al volligen voor als hij +50 is
[edit]
Nog steeds geen antwoord op me vraag:
Kan iemand me ff een goede setup van een necro vertellen ?
Waar ik de skills in moet dumpen ?
Dit dacht ik aan
Iron golem MAX
Summon Resist 5
Golem Mastery 5
Bonespirit MAX
BoneArmor 5
Decreptify MAX
Revive 1
Lower Resist 1
Ik heb +8 to all Skills en +10 to curses
Is dit een goede Necro, die het in hell kan redden, iig hij moet het in cowlvls redden die speel ik het meeste
Geef me verbeteringen door als je dit niks lijkt
Iron Golem omdat dat van item maken wel leuk is als je tof zwaardje hebt wat je anders toch verkoopt, en die golem wordt gesaved als je exist
Hellup

Pas op: Dit is op SP(Open dus), ik hack in principe niet, maar ik speel niet graag met al die lag
Ok, ik heb een level 28 druid (29 als ik nog een stuk of 3 mephruns en een stuk of 5 riverclears doe) wolfbrother... ACT4 Normal -- Juist voor big D dus...
Ik durf het chaos sanctuary maar niet te betreden. Ik doe namelijk een shitload aan schade + nog een shitload aan lifesteal
Dit dmv HoW en Feral Rage 
Maar eens die Abyss/Oblivion knights aankomen wordt ben ik dood en begraven... Mijn resistances zuigen, mijn enkele ietwat deftige is 25fire en dat komt dan nog door een ring me +23 fire res.
Mijn lightnig ligt errug laag (5 ofzow
) veel te laag voor de RLOD (Red Lightning Of Death) van big D

Alles wat durft dichtbij te komen krijgt zwaar rammel (127-207, niet slecht voor een ACT4normal) maar die mages staan vanachter. Terwijl de frontline Urdars enzow zwaar afgerost worden krijgen die mages free shots. Soms kan ik wel wegrennen, maar als zo'n Urdar me stunned dan ben ik d00d
Hellup? Wil stats best wel posten if u like
Pas op: Dit is op SP(Open dus), ik hack in principe niet, maar ik speel niet graag met al die lag
Ok, ik heb een level 28 druid (29 als ik nog een stuk of 3 mephruns en een stuk of 5 riverclears doe) wolfbrother... ACT4 Normal -- Juist voor big D dus...
Ik durf het chaos sanctuary maar niet te betreden. Ik doe namelijk een shitload aan schade + nog een shitload aan lifesteal
Maar eens die Abyss/Oblivion knights aankomen wordt ben ik dood en begraven... Mijn resistances zuigen, mijn enkele ietwat deftige is 25fire en dat komt dan nog door een ring me +23 fire res.
Alles wat durft dichtbij te komen krijgt zwaar rammel (127-207, niet slecht voor een ACT4normal) maar die mages staan vanachter. Terwijl de frontline Urdars enzow zwaar afgerost worden krijgen die mages free shots. Soms kan ik wel wegrennen, maar als zo'n Urdar me stunned dan ben ik d00d
Verwijderd
Weleens aan minions gedacht, of aan mercs als klappenvangers?Op dinsdag 30 oktober 2001 13:25 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Hellup![]()
Een probleem
Die klappenvangers vangen hooguit 1 klap op, en zijn meteen dood. Je merc overleeft het ook al niet al te lang, en wordt een beetje duur als je hem 10+ x moet reviven 
Ik had gewoon schijt aan die Oblivion Knights, kon nog wel wat aardige klappen opvangen. Mijn skills waren niet al te best ingedeeld voor diablo. Een helm met +2 feral rage en +3 direwolf hielp niet echt veel. Beste manier is denk ik hit and run. Had ff een wapen met very fast attack speed gesocket met wat emeralds. Paar keer meppen en hem smeren, zo heb ik diablo ook gesloopt, ging niet al te makkelijk, maar was wel leuk
Ik had gewoon schijt aan die Oblivion Knights, kon nog wel wat aardige klappen opvangen. Mijn skills waren niet al te best ingedeeld voor diablo. Een helm met +2 feral rage en +3 direwolf hielp niet echt veel. Beste manier is denk ik hit and run. Had ff een wapen met very fast attack speed gesocket met wat emeralds. Paar keer meppen en hem smeren, zo heb ik diablo ook gesloopt, ging niet al te makkelijk, maar was wel leuk
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Niet echt meer... NerfedOp dinsdag 30 oktober 2001 13:17 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
En met die physical resistance van die gasten schiet IM niet echt op of wel.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
dat was zo ja... IM is flink gecrippled zodra je in hell komt en met je blood golem bij diablo enzo is niet fijn.Op dinsdag 30 oktober 2001 13:17 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
De enige keer dat ik D solo met een druid heb gedaan, heb ik em doodgemaakt met me poison creeper 
Die block van D zuigt echt met dru.
Die block van D zuigt echt met dru.
)
Ik doe gewoon in sommige 12 en dan van +8 van me skills is het 20 en dan heb ik 1 a 2 curses meer
Amp dmd,Fire,Bonespirit worden allemaal max
Rivive, Lower Resist,Corpseexplosion gaan sowieso niet max worden maar 1,1,12
Vergeet golem mast. niet. Om de revives wat sterker te maken dan 1 punt in skel.mastery (is prep. sowieso) en dan die +8 komt het toch wel goed.Op dinsdag 30 oktober 2001 15:35 schreef SaURoN het volgende:
Ik doe gewoon in sommige 12 en dan van +8 van me skills is het 20 en dan heb ik 1 a 2 curses meer![]()
Happy hunting!!
Vind ik net unique ring ik hoop soj soj is het dwarfstar

De run daarna bijna gelijk weer unique ring ik zo nu soj soj
is het Bulkathos Wedding band 3% ook nie slecht
De run daarna bijna gelijk weer unique ring ik zo nu soj soj
Blaat hoezo kudde lagg op bnet met chello
ik lag me dood
ik lag me dood
Ik lag me dood
Ik lach me dood

Ik lach me dood
Op dinsdag 30 oktober 2001 19:41 schreef HitmanWVU het volgende:
Blaat hoezo kudde lagg op bnet met chello
ik lag me dood
Klappenvangers? En dan iedere klap terug naar de stad voor ze te reviven zeker 
Minions? Phear my Dire Wolves!
Op dinsdag 30 oktober 2001 13:33 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Weleens aan minions gedacht, of aan mercs als klappenvangers?
Ik doe redelijk weinig damage, ik heb een Vicious Maul of Carnage ofzow, iets van 30 + to 70 ofzow 
Dat gaat natuurlijk serieus naar boven met HoW en de lifesteal van Feral
Zit nu op 29, gaat al een beetje beter, maar 5+ knights gaat moeilijk, als ze frontliners hebben. Venom lords houden me van dichtbij met pakken van 20 bezig, in het midden staan die stormers die missiles afvuren, en van ver staan die %%$!!£"!$!! mages die me frituren
Heb nu wel een ietwat deftige emerald, helpt dat of wat?
Dat gaat natuurlijk serieus naar boven met HoW en de lifesteal van Feral
Zit nu op 29, gaat al een beetje beter, maar 5+ knights gaat moeilijk, als ze frontliners hebben. Venom lords houden me van dichtbij met pakken van 20 bezig, in het midden staan die stormers die missiles afvuren, en van ver staan die %%$!!£"!$!! mages die me frituren
Heb nu wel een ietwat deftige emerald, helpt dat of wat?
Mailtje wat ik terug heb gehad van blizzard 
While it is our goal to combat cheating and hacking on multiple fronts, we realize this effort will be difficult without the active support of our customers and fans. With assistance, such as what you have provided, our efforts to diminish cheating and hacking within the Battle.net community will prove to be more effective. Thank you for your show of support and concern, it is appreciated by each and every individual within our company.
Thanks,
Blizzard Hacks Team
If you respond to this email, please attach all previous messages and files relating to this issue.
-----Original Message-----
From: ****
Sent: Sunday, October 28, 2001 1:29 AM
To: hacks@blizzard.com
Subject: Selling
Heya,
some ppl are asking money for B.net Diablo2 LoD items i think this is really stupid, cuz now most of the things cant be traded
I hope u guys do something about it.
This is the site what im talking about
www.3dsvs.com
Greetz
While it is our goal to combat cheating and hacking on multiple fronts, we realize this effort will be difficult without the active support of our customers and fans. With assistance, such as what you have provided, our efforts to diminish cheating and hacking within the Battle.net community will prove to be more effective. Thank you for your show of support and concern, it is appreciated by each and every individual within our company.
Thanks,
Blizzard Hacks Team
If you respond to this email, please attach all previous messages and files relating to this issue.
Heya,
some ppl are asking money for B.net Diablo2 LoD items i think this is really stupid, cuz now most of the things cant be traded
www.3dsvs.com
Greetz
leuk zo'n mailbot die automatisch terug zendOp dinsdag 30 oktober 2001 22:33 schreef SaURoN het volgende:
Mailtje wat ik terug heb gehad van blizzard
Thanks,
Blizzard Hacks Team
Heya,
some ppl are asking money for B.net Diablo2 LoD items i think this is really stupid, cuz now most of the things cant be tradedI hope u guys do something about it.
www.3dsvs.com
Greetz
Hey ..
Heeft 1 van jullie toevallig nog een Lycanders aim in de aanbieding ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Hmmmz, weet iemand hoe dit zit ??
Ik heb dus 411% mf op m'n lvl 80 druid en m'n mercenary heeft 168% mf. Wordt dit op de een of andere manier bij elkaar opgeteld of is dit compleet zinloos ??
En de laatste tijd vind ik echt geen f*ck meer, allemaal low lvl unique crap.
Ik heb dus 411% mf op m'n lvl 80 druid en m'n mercenary heeft 168% mf. Wordt dit op de een of andere manier bij elkaar opgeteld of is dit compleet zinloos ??
En de laatste tijd vind ik echt geen f*ck meer, allemaal low lvl unique crap.
Als je merc de kill maakt, wordt zijn mf bij die van jou opgeteld, anders telt alleen de mf van jou.
btw: Bij mij is bnet ook behoorlijk laggy laatste tijd. Telkens lagspikes, tot 2 sec en soms zelfs meer.
Ben wel heel blij met knockback
Tijdens spike gewoon lekker door blijven schieten, en hopen dat spike snel voorbij is, en die koeie die op je afkomen gewoon doodzijn
btw: Bij mij is bnet ook behoorlijk laggy laatste tijd. Telkens lagspikes, tot 2 sec en soms zelfs meer.
Ben wel heel blij met knockback
)
Ja het zou jammer zijn als je doodt gaat met HC, dan ben je toch al je items kwijt ?Op woensdag 31 oktober 2001 06:38 schreef smurv het volgende:
Als je merc de kill maakt, wordt zijn mf bij die van jou opgeteld, anders telt alleen de mf van jou.
btw: Bij mij is bnet ook behoorlijk laggy laatste tijd. Telkens lagspikes, tot 2 sec en soms zelfs meer.![]()
Ben wel heel blij met knockbackTijdens spike gewoon lekker door blijven schieten, en hopen dat spike snel voorbij is, en die koeie die op je afkomen gewoon doodzijn
Jep alles je kan wel loote corpse aanzetten dan kunnen de mensen alles van je lijk afhalen. Maar zelf kan je niks meer. Alle items weg en je poppetje dood. Gewoon aaaaahhh jammer overnieuw beginnen.
kun je het looten dan niet aan zetten pas als er een m8 van je is ? Die geeft dan alles weer terug van waardeOp woensdag 31 oktober 2001 08:39 schreef -Muppet- het volgende:
Jep alles je kan wel loote corpse aanzetten dan kunnen de mensen alles van je lijk afhalen. Maar zelf kan je niks meer. Alle items weg en je poppetje dood. Gewoon aaaaahhh jammer overnieuw beginnen.
Verwijderd
Gebruik ze dan ookOp dinsdag 30 oktober 2001 21:06 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Lok iedere keer een knight(oid) weg, en sla hem dan vanag een veilige afstand af.
Of laat gewoon je wolven het werk doen, en blijf zelf ontwijken.
Jah, die heb ikOp woensdag 31 oktober 2001 00:17 schreef Optical het volgende:
Hey ..
Ik schiet zelf met buriza
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
net 2!! unqiue ringen gevonden
jammergenoeg natuurlijk mandald en dwarf ding
maar werkt dat nog steed mandald en nagel > meer kans op jordan? of als je de ring al draagt dat je hem dan niet meer kan vinden? was eerst toch zo?
jammergenoeg natuurlijk mandald en dwarf ding
maar werkt dat nog steed mandald en nagel > meer kans op jordan? of als je de ring al draagt dat je hem dan niet meer kan vinden? was eerst toch zo?
Wat wil je dr voor hebben ?Op woensdag 31 oktober 2001 09:24 schreef Clay het volgende:
[..]
Jah, die heb iken Goldstrike arch ook, unique gothic superfast met fist of the heavens. Ziet er extreem melig uit met lvl 20+ multiple shot in een cowrun.
Ik schiet zelf met burizamaar die krijg je niet.
ik heb geen soj's ofzo maar wel een zooi exceptional uniques / set items , leuke runes en en stenen ...
vanavond ff een trade geempje starten ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Heeft iemand hier een beginnende sorc?
Ik heb een "Salamander" staff voor diegene, beetje een poor-mans-version of a Leaf.
gratis af te halen bij /w *_redox_
Btw. Wat is een Moonfall zo'n beetje waard, eentje met 223% enhanced damage?
En last but not least, een Atlantean ? (ancient sword, +2 to pally skills) ?
thnx a lot
Ik heb een "Salamander" staff voor diegene, beetje een poor-mans-version of a Leaf.
gratis af te halen bij /w *_redox_
Btw. Wat is een Moonfall zo'n beetje waard, eentje met 223% enhanced damage?
En last but not least, een Atlantean ? (ancient sword, +2 to pally skills) ?
thnx a lot
Ik heb nog een 249% enh Altantean en een Lightsabre te ruil en een 970 def Black Hades met 3 free socks.
die lightsabre wil shade welOp woensdag 31 oktober 2001 10:47 schreef -Muppet- het volgende:
Ik heb nog een 249% enh Altantean en een Lightsabre te ruil en een 970 def Black Hades met 3 free socks.
ik heb nu 2 atlanteans.. sigh.. mijn pally kan er toch maar 1 gebruiken
hmmz
vampiregaze gevonden, is wel wat voor mijn ammy met die dual leech.
heb verder nog een undead crown gevonden, is die nog wat waard of kan ik die beter wegketsen? ook 27% MF chance guards. Ik draag zelf 38%. heb nu voor de 2e keer Trang oul's gloves gevonden, dus als iemand ze wil, laat maar horen..
Verderhad ik nog een Rockstopper, en een moonfall. als iemand interesse heeft, laat maar horen op /w *_redox_
vampiregaze gevonden, is wel wat voor mijn ammy met die dual leech.
heb verder nog een undead crown gevonden, is die nog wat waard of kan ik die beter wegketsen? ook 27% MF chance guards. Ik draag zelf 38%. heb nu voor de 2e keer Trang oul's gloves gevonden, dus als iemand ze wil, laat maar horen..
Verderhad ik nog een Rockstopper, en een moonfall. als iemand interesse heeft, laat maar horen op /w *_redox_
Verwijderd
hoeveel dmg doet die atlantean?Op woensdag 31 oktober 2001 11:15 schreef Warbringer het volgende:
[..]
die lightsabre wil shade wel
ik heb nu 2 atlanteans.. sigh.. mijn pally kan er toch maar 1 gebruiken
Ik speel ook samen met een vriend altijd, met zijn fanatism pala erbij doen we meestal 50% van koelevel met zn tweeen. Maar ik speel alleen als ik loot aanheb. Alleen met minimaal 1 vriend in game dus.Op woensdag 31 oktober 2001 08:42 schreef SaURoN het volgende:
[..]
kun je het looten dan niet aan zetten pas als er een m8 van je is ? Die geeft dan alles weer terug van waarde
)
pfft hmmmm uit mijn hoofd iest van 16x max moet ik checken.Op woensdag 31 oktober 2001 12:00 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
hoeveel dmg doet die atlantean?
Gaat niet. Helemaal in het begin van CS (Chaos Sanctuary) (zie ascii art) waar die vernauwing is zit ik, die Pit Lords en StormCasters blokkeren mij. Sure, als ik ze wegklop kan ik door, maar tegen die tijd hebben die mages me al gekilled!
Misschien zijn ut er niet zoveel, maar u get my point. Ze blokkeren me iig, en ik kan misschien soms nog net wegvluchten, maar die lompe kameledrijver ("koosnaampje" voor actII/III mercs
) en die lompe wolfies (naja, wolfIES
) pakken alles op 
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Plaatjuh!
"|" = Muur, "_" = Muur, "=" = ingang, "x" ben ik en companen, "*" = de frontline men (Pits+Storms), "+" = Mages
| |___________________________| |
| |
| |
| + |
| + + + + |
|__________ * * * ___________|
| *** * * * ** * ** |
|* x **|
| |
|________====________| |
Misschien zijn ut er niet zoveel, maar u get my point. Ze blokkeren me iig, en ik kan misschien soms nog net wegvluchten, maar die lompe kameledrijver ("koosnaampje" voor actII/III mercs
Op woensdag 31 oktober 2001 09:20 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Gebruik ze dan ook
Lok iedere keer een knight(oid) weg, en sla hem dan vanag een veilige afstand af.
Of laat gewoon je wolven het werk doen, en blijf zelf ontwijken.
The AtlantianOp woensdag 31 oktober 2001 15:31 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
pfft hmmmm uit mijn hoofd iest van 16x max moet ik checken.
Ancient Sword
(57-66) - (132-154) Damage
144 Durability
127 Str Required
88 Dex Required
Item Level: 50
Clvl Req: 42 +200-250% Enhanced Damage
50% Bonus to Attack Rating
+16 to Strength
+12 to Dexterity
+8 to Vitality
+75 Defense
+100 Increased Durability
+2 to Paladin Skills
Range: 2
Dmg Bonus: 100 Str
Weapon Speed: 0
Swing Speed:
Fast: Am/As/B/D/N/P
Normal: S
Je weet waar ze staan, das wel makkelijk. Misschien dat deze manier helpt: Zorg dat je buiten bereik van de casters/pitlords blijft, en cast vervolgens een minion binnen hun bereik, zodat ze "wakker" worden. Ze zullen dan allemaal op die ene wolf afkomen, maar die knights, die een andere AI hebben, zullen eerst beginnen te schieten, voordat ze richting wolf gaan lopen. De wolf zal waarschijnlijk snel doodzijn, en de meeste casters en pitlords zullen op zijn plek staan, verder weg van de artillerie dus. Nu kan je ze makkelijker meelokken, en een paar schermen verderop afmaken zonder dat je bestookt word door de knights.
Het is mogelijk om de CS op nightmare te legen met een firebolt sorcie, dus met een dru op normal moet het zeker lukken
Het is mogelijk om de CS op nightmare te legen met een firebolt sorcie, dus met een dru op normal moet het zeker lukken
)
Leuke site van jullie clanOp woensdag 31 oktober 2001 23:03 schreef smurv het volgende:
Je weet waar ze staan, das wel makkelijk. Misschien dat deze manier helpt: Zorg dat je buiten bereik van de casters/pitlords blijft, en cast vervolgens een minion binnen hun bereik, zodat ze "wakker" worden. Ze zullen dan allemaal op die ene wolf afkomen, maar die knights, die een andere AI hebben, zullen eerst beginnen te schieten, voordat ze richting wolf gaan lopen. De wolf zal waarschijnlijk snel doodzijn, en de meeste casters en pitlords zullen op zijn plek staan, verder weg van de artillerie dus. Nu kan je ze makkelijker meelokken, en een paar schermen verderop afmaken zonder dat je bestookt word door de knights.
Btw is het waar dat necros zo langzaam expen ?
zo ja lijkt het me een toffe uitdaging
Verwijderd
zoek je een uitdaging? speel classic hardcoreOp donderdag 01 november 2001 00:07 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Leuke site van jullie clan
Mijn Necro was binnen anderhalve dag lvl66Op donderdag 01 november 2001 00:07 schreef SaURoN het volgende:
[..]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Jammergenoeg voor jou niet veelOp donderdag 01 november 2001 10:02 schreef Forau_diavolina het volgende:
Ik heb net een Hel rune gevonden(jee..) was da precies waard eigenlijk?
Maar je kunt er wel wat leuks mee maken. HelLumFal of zoiets...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hitman, Sauron en Smurf, ik heb jullie ge-add op mijn friendlist (wij tweakers zijn toch allemaal vrienden?
) dus kijk niet gek op als je _redox_ ziet, cos that's me 
[typo]
[typo]
necros killen langzaam, daarom weinig exp. Komt omdat ze erg weinig damage doen.Op donderdag 01 november 2001 00:07 schreef SaURoN het volgende:
[..]
hardcore lijkt me niet echt een uitdaging. Zit ik dagen me char te xpen dan een lagstoot (gebeurt zo vaak) en is die dood...
weet zeker dat me computer dan uit het raam ligt
Yo warbringer add mij ook ff op je friendlist (misschien add ik jouw dan ook
)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Hij kiest de rijkste mensen uitOp donderdag 01 november 2001 12:30 schreef Canon23 het volgende:
Yo warbringer add mij ook ff op je friendlist (misschien add ik jouw dan ook)
Best wel zielig dat ik 30 (level dan he
) en nog moeite heb om daar te komen...
Die dunne gangetjes juist na die ascii tekening zijn de killers bij mij. Daar kan ik niet zomaar voorbij... En daar staan ze ook allemaal in rij met vanachter... Juist, Abyss/Oblivion Knights...
OMFG wat r00len barbs met leap/leap attack toch he
Die dunne gangetjes juist na die ascii tekening zijn de killers bij mij. Daar kan ik niet zomaar voorbij... En daar staan ze ook allemaal in rij met vanachter... Juist, Abyss/Oblivion Knights...
sorceress dan met teleport warmth lvl 27 en 100% fast cast rate
ik loop nooit wat is dat
Heb nog een rare teleport amuletje liggenOp donderdag 01 november 2001 13:51 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Best wel zielig dat ik 30 (level dan he) en nog moeite heb om daar te komen...
Dan tp je er gewoon langs
add my maar!Op donderdag 01 november 2001 12:30 schreef Canon23 het volgende:
Yo warbringer add mij ook ff op je friendlist (misschien add ik jouw dan ook)
_redox_
Oh en Sauron, de volgende keer als we duelen dan niet elke keer terug naar town rennen als je bijna dood bent he?
En ik snap nog steeds niet waarom je FoH niet mag gebruiken bij duels? Het is gewoon een targeting skill, mag holy shock dan zeker ook niet... dan had ik teminste nog een goeie kans gehad
ey smurf, zou ik bij jullie in de clan mogen?ik heb al op jullie site ingevuld bij join, waarom enz.Op woensdag 31 oktober 2001 23:03 schreef smurv het volgende:
{text}
Yes, ik heb hem eindelijk, voor f60,- nota bene, maar hij zal het wel waard zijn
. Begin morgen met mijn druid, die vindt ik toch wel de coolste van de zeven. Ik denk dat ik in een middagje toch wel aan act3 kom niet??
hehe ik vind de sorc en de ama het vetstOp donderdag 01 november 2001 15:09 schreef Holy_Paladin het volgende:
Yes, ik heb hem eindelijk, voor f60,- nota bene, maar hij zal het wel waard zijn. Begin morgen met mijn druid, die vindt ik toch wel de coolste van de zeven. Ik denk dat ik in een middagje toch wel aan act3 kom niet??
ennuuh ik ben in 1 dag van level 10 naar level 73 gegaan
LOL! Wie heeft jou wijsgemaakt dat je FoH nie mag gebruiken in duels? :):)Op donderdag 01 november 2001 14:26 schreef Warbringer het volgende:
[..]
add my maar!
_redox_
Oh en Sauron, de volgende keer als we duelen dan niet elke keer terug naar town rennen als je bijna dood bent he?
En ik snap nog steeds niet waarom je FoH niet mag gebruiken bij duels? Het is gewoon een targeting skill, mag holy shock dan zeker ook niet... dan had ik teminste nog een goeie kans gehad
Holy (paladinOp donderdag 01 november 2001 15:16 schreef frenkpie het volgende:
[..]
hehe ik vind de sorc en de ama het vetst
ennuuh ik ben in 1 dag van level 10 naar level 73 gegaan
Elementalist skills moet je niet aanraken als je een shapeshifter bent... Je kan shapeshifted toch geen spells casten..Op donderdag 01 november 2001 15:52 schreef Holy_Paladin het volgende:
[..]
Holy (paladin) fuck, hoe kreeg je dat voor elkaar, heb je er zeker zo iets van 12 uur achter gezeten. Druid vind ik het vetst, omwille dat hij net als de nec kan summonen, toch zelf moet hakken net als barb en pal in shapeshift wat uitermate cool is, alleen zijn offensive spells zuigen zo
![]()
.
Niemand heeft mij dat wijsgemaakt, maar het feit dat Sauron niet eens wist, wat datOp donderdag 01 november 2001 15:32 schreef Shade het volgende:
[..]
LOL! Wie heeft jou wijsgemaakt dat je FoH nie mag gebruiken in duels? :):)
heb ik hem maar gematst. Toen ik vertelde dat het een level 26 FoH was, moest ik eerst nog zeggen dat het Fist of heavens was. De enige long-range skill van een paladin, en samen met vengeance de enige elemental attack skill (uitgezonderd aura's).bliksem-achtige ding uit de hemel was
Maar ja, die druid van sauron ownde me nogal, op een aantal kiele-kiele keren na, maar toen rende sauron snel naar town.. wuss!
gebruik eens een earthshaker.. +3 to elemental skills (druid only)Op donderdag 01 november 2001 16:06 schreef Shade het volgende:
[..]
Elementalist skills moet je niet aanraken als je een shapeshifter bent... Je kan shapeshifted toch geen spells casten..
Dit alleen als je dus een elementalist bent he?
Is zo net zo als dat thunder van sorc in duels is dat gewoon zo lame, je hoeft zelf dan geen fuck te doen en dasOp donderdag 01 november 2001 15:32 schreef Shade het volgende:
[..]
LOL! Wie heeft jou wijsgemaakt dat je FoH nie mag gebruiken in duels? :):)
Vraag maar naar in duel games iedereen zegt no use of thunder, en dat foh is net thunder dus ook lame in duels.
ja jij was toen al doodtOp donderdag 01 november 2001 16:13 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Niemand heeft mij dat wijsgemaakt, maar het feit dat Sauron niet eens wist, wat dat
[..]
heb ik hem maar gematst. Toen ik vertelde dat het een level 26 FoH was, moest ik eerst nog zeggen dat het Fist of heavens was. De enige long-range skill van een paladin, en samen met vengeance de enige elemental attack skill (uitgezonderd aura's).
Maar ja, die druid van sauron ownde me nogal, op een aantal kiele-kiele keren na, maar toen rende sauron snel naar town.. wuss!
besides half doodt maakt niet uit had ik toch nog 800 life
net silkweave en raven gevonden
BS!Op donderdag 01 november 2001 16:22 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Is zo net zo als dat thunder van sorc in duels is dat gewoon zo lame, je hoeft zelf dan geen fuck te doen en das
Vraag maar naar in duel games iedereen zegt no use of thunder, en dat foh is net thunder dus ook lame in duels.
[..]
Thunderstorm is autotarget
FoH niet
En Thunderstorm mag gewoon hoor..
Alleen slow-items worden niet op de prijs gesteld omdat die bugged zijn..
Als iemand over skills gaat zeiken dan ist een newbie
EDit : ja Thunderstorm is alleen dat je em aanhoeft te zetten enzo.. maargoed
No offense..
Ik vind die dingen lame en zo zijn er zat op duel games, ik speel best wel vaak daar me me druid.....Op donderdag 01 november 2001 16:31 schreef Shade het volgende:
[..]
BS!
Thunderstorm is autotarget
FoH niet
En Thunderstorm mag gewoon hoor..
Alleen slow-items worden niet op de prijs gesteld omdat die bugged zijn..
Als iemand over skills gaat zeiken dan ist een newbie
EDit : ja Thunderstorm is alleen dat je em aanhoeft te zetten enzo.. maargoed
No offense..
EN ik een newbie ?
Eeeeuh yeah right..
Slowitems boeit me weinig, ik vind auto target dingen lame, en als FoH geen autotarget is hoe komt het dan dat hij niet miste.......
als foh geen auto aim ding is, dan sorry maar het leek er iig wel veel op. heb de skill nooit gebruikt bij mjin pala.
Iig thunderstrom is sowieso wel lame in duels!
Thunderstorm = Casten en rondteleporten. De thunderstorm zoekt het zelf wel uit.Op donderdag 01 november 2001 17:02 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ik vind die dingen lame en zo zijn er zat op duel games, ik speel best wel vaak daar me me druid.....
EN ik een newbie ?
Eeeeuh yeah right..
Slowitems boeit me weinig, ik vind auto target dingen lame, en als FoH geen autotarget is hoe komt het dan dat hij niet miste.......
als foh geen auto aim ding is, dan sorry maar het leek er iig wel veel op. heb de skill nooit gebruikt bij mjin pala.
FoH werkt anders.
FoH is gewoon een Attack skill, net als zeal.
Je moet het eigenlijk zien als een cast-bare spell.
je selecteert je FoH skill op je (bijv.) linkermuisknop.
Zoekt een target en je klikt links. Je paladin stopt met lopen oid. Schiet die FoH op je geselecteerde ventje. en ZAP! Damage uitgedeeld. dan kun je bijv. weer een andere skill kiezen (charge ofzo) en weer verder hakken.
FoH word meestal gebruikt om of wegerennende mensen te pakken, of om mensen uit te lokken die op een afstand blijven staan.
Maar FoH is dus niks zoals een Thunderstorm, en als je begint over dat FoH altijd raakt, begint dan NIET over Guided arrow, immolation arrow of freezing arrow, want die hebben ook "Always hits" en dan zou je dus niet met een bowazon kunnen duelen? tja.. don't think so.
Oh, en op een sidenote. Mijn FoH doet ongeveer 1000 damage, en voor elke andere target in de buurt komt er een holy bolt vrij voor 350 damage, maar ja.. die doet alleendmg tegen undead, en hij healt friendly units.
Als ik mijn paladin nog een leveltje of 9 omhoog haal (maar 80) dan kanik er een purebred PvP char van maken,hoef alleen charge nog maar te maken, dus staat nu op 11 dacht ik..
Dus sauron, als charge gemaxed is, doet die nog eens 225% meer damage dan nu..
see you on the battlefield nog een keer
ja en traps zijn ook lame want die zijn ook auto targetOp donderdag 01 november 2001 17:02 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ik vind die dingen lame en zo zijn er zat op duel games, ik speel best wel vaak daar me me druid.....
EN ik een newbie ?
Eeeeuh yeah right..
En Hydra ook zeker..
Skills zijn niet lame in duels.
Bladiebla
Slow items die je 75% slowen, terwijl ze maar 25% moeten slowen zijn wel lame.
Ik ben zelf trouwens ook niet zo ervaren met FoH, maar et klopt niet dat je niet zou mogen duelen met FoH of thunderstorm..
Thunderstorm is iig bij de meeste duels verboden, niemand gaat verder met duelen als er een thunderstorm sorc is.Op donderdag 01 november 2001 17:28 schreef Shade het volgende:
[..]
ja en traps zijn ook lame want die zijn ook auto target
En Hydra ook zeker..
Skills zijn niet lame in duels.
Bladiebla
Slow items die je 75% slowen, terwijl ze maar 25% moeten slowen zijn wel lame.
Ik ben zelf trouwens ook niet zo ervaren met FoH, maar et klopt niet dat je niet zou mogen duelen met FoH of thunderstorm..
en wat foh zat ik dan fout , ik dacht dat het precies het zelfde deed als thunderstorm dus schieten zonder dat hij iets hoefde te doen
waar duel jij meestal dan???Op donderdag 01 november 2001 17:50 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Thunderstorm is iig bij de meeste duels verboden, niemand gaat verder met duelen als er een thunderstorm sorc is.
en wat foh zat ik dan fout , ik dacht dat het precies het zelfde deed als thunderstorm dus schieten zonder dat hij iets hoefde te doen
in duel1, ook wel eens met 2 llen of duel
ligt er net aan, en als er thundersorc is kapt meer dan 80% er gelijk mee...
ligt er net aan, en als er thundersorc is kapt meer dan 80% er gelijk mee...
aha, dacht al zoiets..
En dan ist nog bullshit dat thunderstorm nie zou mogen..
Maargoed, laat maar
En dan ist nog bullshit dat thunderstorm nie zou mogen..
Maargoed, laat maar
jij jou mening en ik de mijne
btw ff een vraagje
een IRON Golem zou die goed zijn van 1 van deze items ?
[edit]
BOEHOEOEOE
Troost me

Vind ik net dit

^^
Edit ik maak gewoon hier van een IRON golem
btw ff een vraagje
een IRON Golem zou die goed zijn van 1 van deze items ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Storm Rider Two-Hand Damage: 85-231 (158 Avg) Required Level: 41 Required Strength: 101 Range: 2 Durability: 90 Base Weapon Speed: [10] +100% Enhanced Damage Adds 35-75 Damage Adds 1-200 Lightning Damage 15% Chance To Cast Level 5 Charged Bolt When Struck 10% Chance To Cast Level 19-31 Charged Bolt On Striking (varies) 5% Chance To Cast Level 10 Chain Lightning On Striking Attacker Takes Lightning Damage Of 15 (Only Spawns In Patch 1.09 or later) |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Boneslayer Blade Two-Hand Damage: (53.2-60.8) To (198.8-227.2) (126-144 Avg) Required Level: 42 Required Strength: 115 Required Dexterity: 79 Range: 3 Durability: 50 Base Weapon Speed: [-10] +180-220% Enhanced Damage(varies) + (5 Per Character Level) 5-495 To Attack Rating Against Undead (Based On Character Level) + (2.5 Per Character Level) 2.5-247.5 % Damage To Undead (Based On Character Level) 50% Chance To Cast Level 16-20 Holy Bolt When Struck (varies) Level 20 Holy Bolt (200 Charges) 20% Increased Attack Speed 35% Bonus To Attack Rating +8 To Strength (Only Spawns In Patch 1.09 or later) |
[edit]
BOEHOEOEOE
Vind ik net dit

^^
Edit ik maak gewoon hier van een IRON golem
sick !!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
jij gaat niks maken, je gaat diablo ffetjes het hoekie in keilen en dan ga je weereens het sociale leven opzoeken jij freak:)
wat is er sick aan 
Etereal is niks waard mischien vang ik er zo nog wat voor
namelijk EXP
Etereal is niks waard mischien vang ik er zo nog wat voor
namelijk EXP
Ow die maul die ik vandaag al 4x vondOp donderdag 01 november 2001 20:59 schreef DarthRaider het volgende:
gebruik gewoon een cranium basher (heel veel dmg) voor je iron golem
zucht... ik heb vandaag 4x hellslayer gevondenOp donderdag 01 november 2001 22:04 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ow die maul die ik vandaag al 4x vond![]()
![]()
![]()
ok jonges
ik ga vandaag beginnen met HC chars
kep het gewone Diablo2 exp wel gehad. nu het ECHTE werk
ik ga vandaag beginnen met HC chars
kep het gewone Diablo2 exp wel gehad. nu het ECHTE werk
4x hellslayer ?Op donderdag 01 november 2001 22:32 schreef PO_Redrum het volgende:
[..]
zucht... ik heb vandaag 4x hellslayer gevonden
Heb je dat wel goed ?
Zon ding valt nooit zo vaak
iig ik wil er nog 1 als je nog 1tje te traden heb let me know
uum het is laat,Op donderdag 01 november 2001 23:18 schreef SaURoN het volgende:
[..]
4x hellslayer ?
Heb je dat wel goed ?
Zon ding valt nooit zo vaak
iig ik wil er nog 1 als je nog 1tje te traden heb let me know
ik bedoel deze:
The Chieftain
Two-Hand Damage: 26 To 66 (46 Avg)
Required Level: 19
Required Strength: 54
Durability: 40
Base Weapon Speed: [10]
+100% Enhanced Damage
20% Increased Attack Speed
Adds 1-40 Lightning Damage
All Resistances +10-20(varies)
+6 To Mana After Each Kill
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)
ietsjes minder
heel ietsjes maar dit is hellslayer 

Klein beetje verschil
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Two-Hand Damage: 100 To (280.14-685.86) (190.07-392.93 Avg) Required Level: 66 Required Strength: 189 Required Dexterity: 33 Durability: 40 Weapon Speed: [10] +100% Enhanced Damage + (3 Per Character Level) 3-297% Enhanced Maximum Damage (Based On Character Level) Adds 150-250 Fire Damage + (0.5 Per Character Level) 0.5-49.5 To Strength (Based On Character Level) + (0.5 Per Character Level) 0.5-49.5 To Vitality (Based On Character Level) 10% Chance To Cast Level 19-20 Fire Ball On Attack (varies) +25 To Life (Only Spawns In Patch 1.09 or later) |
Klein beetje verschil
ok dan Sauron. nog eventjes mijn paldin levelen en fatsoenlijke armor aan doen, dan duelen we nog wel een keer
Dit topic is gesloten.
![]()