Op Friday 26 October 2001 23:50 schreef Irons het volgende:
eej, ff vraagje, 'k heb nou een Lvl 75 sorc met ongeveer 350 MF. en ik run eigenlijk alleen maar mephi op Nightmare....
...
dus mensen die buriza's windforces en soj's vinden.
WAAR?!?! dan in hemelsnaam, ik heb zo onderhand al 150 runs gedaan op nightmare maar als ik hell doe met mephi run word ik genadeloos gekilled (of ik doe 25 mins over 1 run)
so please enlighten my mind...
hehe, windforces als in meervoud.

was dat maar waar. Ik heb er een nu, en houd er ook maar geen rekening mee dat als ik deze kwijtraak ik ooit nog een nieuwe zal vinden. En dan nu het slechte nieuws:

Hell meppie kan deze ook niet droppen, alleen beesjes van lvl90 of hoger kunnen dit. (mepje is lvl85 ofzo)
Ik heb mijne dan ook in het cowlevel gevonden. Was gewoon lekker aan het expen met mijn javazon. Barb verzamelde grote groepen koeien, en daar schoot ik mijn titan's revenge op leeg. Daarna nog even de paar laatste koetjes doodgooien/jabben, terwijl mijn barb vriend een verse groep verzameld. In een 8ppl game laat zon grote groep behooorlijk veel items vallen, en deze zijn ook niet allemaal zichtbaar als je alt gebruikt. Maarja.. stond dus een beetje op volgende groep koetjes te wachten, ondertussen rondrennend met alt ingedrukt. Net toen ik naar de barb wilde lopen, zag ik gouden letters. Stop, paar stapjes terug..... beetje naar voren weer... Hydra bow? *knipper met ogen* kijk nog eens... WTF?!?! Kon het niet geloven, item opgeraapt, meteen id scroll eraan verspild

, en 3 sec later had ik genoeg E's en !'s achter WINDFORC getyped om de hele game op zijn dak te zetten.

De rest van de game een beetje half in de wolken achter party aangehobbeld, geen koe meer in beeld gezien, en nadat iedereen hem even had bewonderd

meteen veilig opgeborgen op een mule. De volgende dag (afgelopen maandag) meteen een nieuwe bowazon begonnen, omdat mijn lvl84 burizon een tikkie te weinig str en dex had

(resp. 20 en 40 tekort, was namelijk een max life ama build uit d2c (95str/118dex) , waaraan later meer str was toegevoegd om buriza te kunnen dragen)
Deze ama is inmiddels lvl87, bijna 88, en op dit moment in de hardcore ladder op nr755.
Ik heb voorheen nooit de behoefte gehad om een lvl99 char te maken, maar als ik dan in een keer het meest goddelijke wapen van d2 in mijn schoot geworpen krijg...

En ook het cowlvl is in tegenstelling tot de geestdodende saaiheid van de foothills, hopelijk afwisselend genoeg om dit te kunnen volbrengen.
klein detail: mijn javazon, die sindsdien geen enkele punt exp meer gehaald heeft, heeft zero, nada, zilch, nul, noppes, geen enkele procent mf.