Het Grote Diablo][ [Lord Of Destruction] Topic II

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.366 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Mensen die een Oculus of een Lidless wall of liefst beiden hebben , [-SAS-]Satoshi is de account :)

Verwijderd

Jongens waar moet ik als sorc mn stats instoppen? Kheb nu 17 strenght, 26 dex, 18 vit en 44 energy?

het lieft heb ik dat ik zoveel in die, zoveel in die etc stop iedere keer als ik level...

Ik dacht zelf aan 1 in strength, 2 in vit en 2 in energy, maar dat werkt zeker niet helemaal?

alvast bedankt

wat een vermoeiende post om te lezen zeker :D

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 18:20

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 24 oktober 2001 13:57 schreef -Muppet- het volgende:

[..]

ME ME ME ME ME
We kunnen traden vanavond laat (uurtje of 12) en anders morgen, whisper me dan maar is wanneer ik online ben...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wie heeft er nog een
LEM of KO rune

voor beiden tegelijk offer ik: IO, PUL, FAL

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 16:55 schreef MrPiccolo het volgende:
Jongens waar moet ik als sorc mn stats instoppen? Kheb nu 17 strenght, 26 dex, 18 vit en 44 energy?

het lieft heb ik dat ik zoveel in die, zoveel in die etc stop iedere keer als ik level...

Ik dacht zelf aan 1 in strength, 2 in vit en 2 in energy, maar dat werkt zeker niet helemaal?

alvast bedankt

wat een vermoeiende post om te lezen zeker :D
Gewoon je laten rushen naar A5 hell en dan gaan tot lvl 70 in cow runs (zelf niets doen eh) . Benodigdheden : 100 str , 150 energy , de rest vitality . maybe beetje in dex voor Ali Baba als je MF sorc doet

Verwijderd

100 str toch wel? en yeah ik word een mf sorc, maar dan kan ik bijwijze van spreke lopen in een 5 def socket armor, dus moet die 100 str echt?

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Niemand?

Help me PLEASE!

(OPEN SP btw)
Op woensdag 24 oktober 2001 13:34 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Hellup!

Ik zit dus met mijn wolfbrotherdruid @ 27 juist voor Big D... Kutzooi, alles gaat goed, tot die #$#!!@# Abyss/Oblivion/Doom knights afkomen... De gewone gaan nog, maar die mages :( Kben direct dood... Kan iemand me helpen? Ik was aant denken om een Sol rune in een armor te steken ( -7 reduced damage) of een paar skulls (regen mana + life) of andere...
Mijn restistances zuigen echt zwaar (cijfers komen strax...)

Enige hulp? Armor (162+) met socket(s) gewenst... Liefst zou ik het helemaal zelf doen... Heeft iemand truukjes om mijn armor op te pompen/sockets in te steken?

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 18:25 schreef MrPiccolo het volgende:
100 str toch wel? en yeah ik word een mf sorc, maar dan kan ik bijwijze van spreke lopen in een 5 def socket armor, dus moet die 100 str echt?
100 is voor als je mischien later een skullders vind of trade :) Gewoon 100 er in doen :)
'

ik zelf heb voor 175 energy gekozen omdat ik veel wil kunnen tpen en nova HEEEL VEEL mana kost ;) de rest gooi ik in vit

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nu ook nog een ribcracker quarterstaff gevonden?
Dat is een exceptional unique.

Is dat nog een beetje gewild, of moet ik die ook wegrotten?
Ook voor deze staat 1 a 2 sojs.

Kan je die prijslijst op diabloii.net nu wel of niet als richtlijn aanhouden?
Lijkt wel of die aan de hoge kant zit....

• Warbringer
  • Laatst online: 07:31
Op woensdag 24 oktober 2001 14:00 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

wil je die 5mf charms NIET weggooien!! als je er weer zo een vind, whisper me dan.. (/w *la'a) ik heb daar wel wat voor over.

en 25mf schiet ook niet op. ik heb 1 char, en die heeft alle mf spul, en de rest niet. maar met 300mf begint t toch aardig addictive te raken :P
mijn MF sorc heeft bijna 400% MF (380 en nog wat) en na 26 (!) Mephisto runs op Hell.. wat denk je dat ik vind?

Precies.. NIKS! het beste wat ik gevonden heb is een Iron Pelt - Unique trellised armor en die heb ik gedropt wat die is ook nog KUT.

:( :( dit verbeterd mijn humeur dus NIET..

I want to live forever, so far.. so good.

• SaURoN
  • Niet online
SHIIIIBYYYYYYYYYY

IK heb me ocules :D

Getrade voor herald of zakarum :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Tof ik wil ook occulus :) en een harlequin crest

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 20:43 schreef Azqi het volgende:
Nu ook nog een ribcracker quarterstaff gevonden?
Dat is een exceptional unique.

Is dat nog een beetje gewild, of moet ik die ook wegrotten?
Ook voor deze staat 1 a 2 sojs.

Kan je die prijslijst op diabloii.net nu wel of niet als richtlijn aanhouden?
Lijkt wel of die aan de hoge kant zit....
dat zit ie ook denk ik

• SaURoN
  • Niet online
468 mf :) Mwa niet slecht, gebruik nu geen 100mf gull meer dus heb wel 50 mf minder door ocules ;(

• SaURoN
  • Niet online
Net met hitman ff wat mf runs gedaan , heb

Saziba helm gevond die van die set :P met +1 skills
Trangouls Throphy

Dat was het ongeveer en dit was in nm omdat ik hell niet aan kan :)
Als je me merc hier ziet

Afbeeldingslocatie: http://www.sauron.f2s.com/Screenshot016.jpg
Die is blij met Rockstopper en Atma's Wail

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Op woensdag 24 oktober 2001 23:00 schreef SaURoN het volgende:
Net met hitman ff wat mf runs gedaan , heb

Saziba helm gevond die van die set :P met +1 skills
Trangouls Throphy

Dat was het ongeveer en dit was in nm omdat ik hell niet aan kan :)
Als je me merc hier ziet

afbeelding...

Die is blij met Rockstopper en Atma's Wail
Haha, mijn merc van lvl 39 doet bijna net zoveel dam. maar dit is op singleplayer (dus niks van aantrekken :7 ).

Maar als ik mij nu de LEGALE versie van LoD zou aanschaffen, alleen om op bnet en zo te spelen, zou dit dan nog de moeite zijn?? Of zeggen jullie van, LoD is nou al een paar maanden uit, en zo spannend is het allemaal niet meer, of zijn die 70 piek ze wel waard. Volgens jullie is het zo vet op multiplayer, dat ik het ook wel een keer wil proberen :P !! Bnet is nog wel te spelen of niet?? Niet dat ik dadelijk LoD koop, en dat ik me om de 5 min moet ergeren aan de lag, die al mijn chars om zeep helpt :( .

Verwijderd

KOPEN!!!!!!!!! Het blijft vet (oud spel al best hoor) en vele spelen het nog, verder valt de lag voor mij mee... al lang niet meer gehad.

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 23:10 schreef Holy_Paladin het volgende:

[..]

Haha, mijn merc van lvl 39 doet bijna net zoveel dam. maar dit is op singleplayer (dus niks van aantrekken :7 ).

Maar als ik mij nu de LEGALE versie van LoD zou aanschaffen, alleen om op bnet en zo te spelen, zou dit dan nog de moeite zijn?? Of zeggen jullie van, LoD is nou al een paar maanden uit, en zo spannend is het allemaal niet meer, of zijn die 70 piek ze wel waard. Volgens jullie is het zo vet op multiplayer, dat ik het ook wel een keer wil proberen :P !! Bnet is nog wel te spelen of niet?? Niet dat ik dadelijk LoD koop, en dat ik me om de 5 min moet ergeren aan de lag, die al mijn chars om zeep helpt :( .
Daar zit de clue :+
Ik geef hem geen beter zwaard omdat hij MEPH dan afmaakt en dan wordt er geen gebruik gemaakt van mijn MF, dus geen leuke items ;)

Btw net
STring Of ears, Minotaur axe gevonden :+

Verwijderd

AAAAAAAAAAALS je merc iets killed wordt de mf van de mervc bovenop die van jou geteld, duuuuuus geef je merc een mf armortje :)) well die crown houden voor de leech, beter zwaard is ook goed voor leech, meer dmg--> meer leech! Maargoed, geef je merc dus een 4 ptopaz armor of wealth of als je stinkend rijk bent skullders :7 en je hebt er weer +- 100 mf bij ;)

Verwijderd

Heb net een set armor gevonde , Tancred's Scail : 87 str en lvl49 res , 857 def , +100 def to missile , +2 summon spells , +40% faster run walk , 40% poison res .

Iemand interesse of een richtprijs ?

• HitmanWVU
Leuk voor je merc

• HitmanWVU
Op donderdag 25 oktober 2001 00:12 schreef Exoset het volgende:
AAAAAAAAAAALS je merc iets killed wordt de mf van de mervc bovenop die van jou geteld, duuuuuus geef je merc een mf armortje :)) well die crown houden voor de leech, beter zwaard is ook goed voor leech, meer dmg--> meer leech! Maargoed, geef je merc dus een 4 ptopaz armor of wealth of als je stinkend rijk bent skullders :7 en je hebt er weer +- 100 mf bij ;)
Beter dan druk ik er mijn griswold op met 3 topazen :) en mijn honor colossus :) Tal helmpie erbij en leechen kreng.

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 23:34 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Daar zit de clue :+
Ik geef hem geen beter zwaard omdat hij MEPH dan afmaakt en dan wordt er geen gebruik gemaakt van mijn MF, dus geen leuke items ;)

Btw net
STring Of ears, Minotaur axe gevonden :+
merc mf = zijn mf + jouw mf ... geef die dude een 4 socketed 96mf armor en een 3 socketed 72mf helm en hoppa..weer 160mf erbij. ik heb nog wel een 3 socketed grand crown liggen (clean). dus als je die wilt...whisper ff..

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Owies, als dat zo zit :P Alleen wel kut dat ik geen high def armor heb voor mun barb merc van mun sorc om topazzen in te stoppen. Die 1249 corpsemourn heb ik toch maar aan mijn pally gegeven :D nou nog een herald en een baranars, en hij is een koning-tank >:)

Ik moet trouwens voor mun ama nog een buriza hebben, kweenie of iemand die hier te ruil heeft, ik kan wel wat aardige dingen bieden:

Spire of honor
Lycanders flank
Pierre tombale
chromatic ire
Butchers pupil
ias en damage jewels
Ko, Um, en meer
Kuko shakaku
Skin of the vipermagi
D2 classic goldskin
verschillen exceptional set items
en meer, maar dat weet ik zo niet uit mun hoofd.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• HitmanWVU
Offer Herald of Zakarum inserted with UM rune // Baranar Star Need Harlequin Crest // Oculus // Skulders ire /w *Hitman[GpW]

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Gisteren weer eens gespeeld; nu level 10 met mijn necro.
Pas de eerste keer dat ik speel, dus niet meteen lachen. ;)

Heb nu twee gele items gevonden (unique?) die wel lekker zijn. Maar die wands zijn echt schraal zeg! Ben nu met een scepter aan het matten, puur voor de damage. Geen necro-boosting skills, maar ja.

Weet niet precies welke scepter ik heb (is unique, shield ook), maar het zal voor jullie standaarden wel flut zijn. :)

Nog een vraagje: Ik ben nu met mijn necro aan het focussen op curses. Ik wil me gaan richten op amp damage en dingen als Iron Maiden. Is ook wel tof voor mijn partymembers. Maar hoe de hell krijg ik meer damage?? Zijn er straks ook wat toffe necro-wands te krijgen??
Voorlopig is Necro echt armoede.
Maar jonge jonge wat een game!!! :9

Jaxe

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

!WARNING! !WARNING! !WARNING!

Me broertje is gister op closed.net door een cheat veel uniques uit zijn stash verloren.
Het was in een cowrun game, je ging door de portal en er lag overal 1 gold en toen lagde het erg en werd ie gekilled. Toen ie naar zijn stash toe liep viel al zijn stuff op de grond (alleen uit zijn stash, waaronder shaft stop(perfect), duriel shell and more) en pakte de boosdoener het op en weer wachten op zijn volgende slachtoffer.
Hij is helaas de naam vergeten van die dude, maarja

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• SaURoN
  • Niet online
dan heeft je broertje, een item gepakt en toen weer doodt gegaan ja dat kan dan........

Of het is het zelfde als met mijn string :(

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 20:51 schreef Warbringer het volgende:

[..]

mijn MF sorc heeft bijna 400% MF (380 en nog wat) en na 26 (!) Mephisto runs op Hell.. wat denk je dat ik vind?

Precies.. NIKS! het beste wat ik gevonden heb is een Iron Pelt - Unique trellised armor en die heb ik gedropt wat die is ook nog KUT.

:( :( dit verbeterd mijn humeur dus NIET..
Mijn sorce heeft 940% mf en ik vind elke dag wel een goed item , ik wacht alleen nog op grandfather, windforce die heb ik nog nooit gevonden

• HitmanWVU
Heb net met sauron aardig wat stuffis weggegeven. Allemaal stuff diewij niet meer nodig hebben, maar anderen kunnen we er nog mee blij maken.

Ff screenie van gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~g.vanunen/Pics/stuff.jpg

Er lag nog meer maar dat kon je allemaal niet zien

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 13:18 schreef riduce het volgende:

[..]

Mijn sorce heeft 940% mf en ik vind elke dag wel een goed item , ik wacht alleen nog op grandfather, windforce die heb ik nog nooit gevonden
940 !?
WTF hoe krijg je zoveel !?

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 13:18 schreef SaURoN het volgende:

[..]

940 !?
WTF hoe krijg je zoveel !?
Heb ik in het begin veel en lang voor moeten spelen...
Ik heb hier diablo nu niet zit op werk. maar ik zal kijken of ik screenies kan maken vanavond of morgen. mijn sorce ziet er als volgt uit:

Harlequin Crest (met IST) 75% mf
Amulet 35% mf
Nagelring 30% mf
Nagelring 30% mf
Wartravelar 50%
Goldwrap 30%
ChangGuards gloves 39%
Skulders Ire met Topaz 142%
6 socket sword met 6 ist 180%
4 socket shield met 4 ist 100%
28 * 7 small mf 224% mf

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 00:58 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Beter dan druk ik er mijn griswold op met 3 topazen :) en mijn honor colossus :) Tal helmpie erbij en leechen kreng.
zoooo moet ie B-)

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 13:22 schreef riduce het volgende:

[..]

Heb ik in het begin veel en lang voor moeten spelen...
Ik heb hier diablo nu niet zit op werk. maar ik zal kijken of ik screenies kan maken vanavond of morgen. mijn sorce ziet er als volgt uit:

Harlequin Crest (met IST) 75% mf
Amulet 35% mf
Nagelring 30% mf
Nagelring 30% mf
Wartravelar 50%
Goldwrap 30%
ChangGuards gloves 39%
Skulders Ire met Topaz 142%
6 socket sword met 6 ist 180%
4 socket shield met 4 ist 100%
28 * 7 small mf 224% mf
Alles bijna MAX maar HOE the fuck krijg je zoveel IST :D
Dan heb je vast nog wel sojs voor ons over ;P

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-11 20:22
Op donderdag 25 oktober 2001 13:18 schreef HitmanWVU het volgende:
Heb net met sauron aardig wat stuffis weggegeven. Allemaal stuff diewij niet meer nodig hebben, maar anderen kunnen we er nog mee blij maken.

Ff screenie van gemaakt:
[afbeelding]

Kwijl kwijl :9~
Daar had ik veel van kunnen gebruiken voor mijn lvl16 Druid.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op donderdag 25 oktober 2001 13:14 schreef SaURoN het volgende:
dan heeft je broertje, een item gepakt en toen weer doodt gegaan ja dat kan dan........

Of het is het zelfde als met mijn string :(
Uhm....het lagde hij werd afgemaakt door een koe ofzo hij was op weg naar zijn stash en het dropte!

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 13:24 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Alles bijna MAX maar HOE the fuck krijg je zoveel IST :D
Dan heb je vast nog wel sojs voor ons over ;P
toen LOD uitkwam ben ik gelijk gaan spelen... direct een leuke item vinden... pats traden die hap.. dus toen kwamen de sojs wel snel binnen... als je nu naar de prijzen kijkt , dan krijg je bijna nix meer... mijn eerste 2 tal rashas mask bv. daar kreeg ik nog 3 sojs (per stuk) voor. dus ik had veel sojs ja :) maar inversteerde weer in mijn mf sorce.. ze is nu goed .. en heb nu voor mijn barb en amazone nog wat spullen gekocht van over gebleven sojs.. ik heb er nu nog 11 .. maar ben aan het sparen voor grandfather of voor windforce mijn barb heeft nu 270% doombringer en mijn amazone 250% buriza

• HitmanWVU

[..]

940% no way

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 13:27 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Uhm....het lagde hij werd afgemaakt door een koe ofzo hij was op weg naar zijn stash en het dropte!
Het kan zo zijn geweest,
Hij was bezig en ging doodt zijn body viel dus, hij ging daarna hem ophalen, toen pakte hij een item op, laten we zeggen een zwaard. Toen ging het laggen en werdt hij weer afgemaakt, dan worden alle items in het oude body gedropt.

Tenminste ik dacht dat het zo was :)

btw
Jonguhs ik heb me Duskshroud wealth :)

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 13:11 schreef Canon23 het volgende:

Me broertje is gister op closed.net door een cheat veel uniques uit zijn stash verloren.
Het was in een cowrun game, je ging door de portal en er lag overal 1 gold en toen lagde het erg en werd ie gekilled. Toen ie naar zijn stash toe liep viel al zijn stuff op de grond (alleen uit zijn stash, waaronder shaft stop(perfect), duriel shell and more) en pakte de boosdoener het op en weer wachten op zijn volgende slachtoffer.
Hij is helaas de naam vergeten van die dude, maarja

d'r schijnt inderdaad zo'n bug te zijn..maar aangezien de meeste coole items op mules zitten *D heb ik er niet zoveel last van. anyway, zodra ik ook maar t kleinste vermoeden heb, ben ik weg..... :r

• SaURoN
  • Niet online
Kan vanaovond 40 pgems traden voor swordguard zal ik dat doen :?

die gems gebruik ik nooit enigste wat ik er mee gedaan heb is wat weggegeven aan lui die ik ken

AAARGH
Vind ik een ring , ik hoop soj soj soj :( Is het een 28 mf nagel :(
Achja volgende keer beter >:)

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Nu @ 28 maar die kutmages killen me nog steeds ;(
Op woensdag 24 oktober 2001 13:34 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Hellup!

Ik zit dus met mijn wolfbrotherdruid @ 27 juist voor Big D... Kutzooi, alles gaat goed, tot die #$#!!@# Abyss/Oblivion/Doom knights afkomen... De gewone gaan nog, maar die mages :( Kben direct dood... Kan iemand me helpen? Ik was aant denken om een Sol rune in een armor te steken ( -7 reduced damage) of een paar skulls (regen mana + life) of andere...
Mijn restistances zuigen echt zwaar (cijfers komen strax...)

Enige hulp? Armor (162+) met socket(s) gewenst... Liefst zou ik het helemaal zelf doen... Heeft iemand truukjes om mijn armor op te pompen/sockets in te steken?

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op donderdag 25 oktober 2001 14:59 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Nu @ 28 maar die kutmages killen me nog steeds ;(
[..]
Wat zijn je resists?
Wat de neuk is een wolfbrother eigelijk..

Welke skills?

• SaURoN
  • Niet online

Ff screenie van gemaakt:
[afbeelding]

Wat een vage naam heft je merc :D BORS :P

Btw heb nu iemand gevonden waarmee ik samen MEPH run, hij laat mij alle items houden ensow :)

Wulfstan owns *D

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 14:52 schreef SaURoN het volgende:
Kan vanaovond 40 pgems traden voor swordguard zal ik dat doen :?

die gems gebruik ik nooit enigste wat ik er mee gedaan heb is wat weggegeven aan lui die ik ken

AAARGH
Vind ik een ring , ik hoop soj soj soj :( Is het een 28 mf nagel :(
Achja volgende keer beter >:)
ik wil die 28 mf nagel wel...

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 16:09 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Wat een vage naam heft je merc :D BORS :P

Btw heb nu iemand gevonden waarmee ik samen MEPH run, hij laat mij alle items houden ensow :)

Wulfstan owns *D
namen van mercs kun je zelf instellen..somewhere...een of andere file'tje editen dacht ik

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Sauron hij pakte niks op en alles op zijn body behield hij, MAAR alles uit zijn STASH viel op de grond naast zijjn stash, waar iemand stond om het op te pakken.
Er waren ook andere de duppe, maar alleen jij en de dader zagen jouw items.........beetje raar

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 17:41 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

ik wil die 28 mf nagel wel...
zal ik dat met die gems doen traden of neit ?
wat denken jullie

Die 28 mf nagel gebruik ik nu zelf :)

• Toewan
  • Laatst online: 03-11 08:57
Op donderdag 25 oktober 2001 18:01 schreef SaURoN het volgende:

[..]

zal ik dat met die gems doen traden of neit ?
wat denken jullie

Die 28 mf nagel gebruik ik nu zelf :)
Ja, want gems gebruik je toch nergens voor. Alleen topaz + diamonds houden, die zijn wel handig. Topaz voor extra mf en diamonds voor extra resistances in je schild. (Heb nu een pala schild met +105 to all resistances. *D)

• SaURoN
  • Niet online
Die heb ik ook nu, voor me pala nu ik zakarum getrade heb :)

Ik denk dat ik het maar doe, wacht nog ff meer reacties af :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

hehe ik vind het nog steeds een goede ruil :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

erm doen natuurlijk, je vind een stuk of 20+gems in 1 single cowrun man 8D

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

[..]

hoe krijg je zoveel voor elkaar ?
heb je pics ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ff screenie van gemaakt:
[afbeelding]

LOL :)
dat heb ik nou ook, te leuk om weg te gooien. maar de moeite van het bewaren niet .........

meestal open ik tegenwoordig een game "free items", en daar drop ik het in :) altijd wel iemand die het wil.

als iemand trouwens een Lenymo Sash, of nightsmoke vindt houd ik me aanbevolen

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

OFFER 195% buriza clean need 2 sojs of harlequin crest

ennuh hitman moet jij dat 100def rhyme shield nou nog?

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

hoeveel soj is een oculus waard?

en heeft iemand een tal rash helm of lidless nodig contact me
acc: plantje_rulez of luukm

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 20:19 schreef Canon23 het volgende:
OFFER 195% buriza clean need 2 sojs of harlequin crest

ennuh hitman moet jij dat 100def rhyme shield nou nog?
Jij altijd met je geluk, eerst SOj vinden nu Buriza ;(
BOEHEOEOEOEO :(
Op donderdag 25 oktober 2001 19:59 schreef heuveltje het volgende:

[..]

dat heb ik nou ook, te leuk om weg te gooien. maar de moeite van het bewaren niet .........

meestal open ik tegenwoordig een game "free items", en daar drop ik het in :) altijd wel iemand die het wil.

Nightsmoke moet ik ergens hebben dacht ik

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op donderdag 25 oktober 2001 19:59 schreef heuveltje het volgende:

[..]

lenymo sash heb ik nog wel acc: plantje_rulez

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op donderdag 25 oktober 2001 20:32 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Jij altijd met je geluk, eerst SOj vinden nu Buriza ;(
BOEHEOEOEOEO :(
[..]

Nightsmoke moet ik ergens hebben dacht ik
jaloers >:) :) :P

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 20:38 schreef Canon23 het volgende:

[..]

jaloers >:) :) :P
Nee dat lijkt maar zo >:) Jij komt er niet opeen eerlijke manier aan :P

• SaURoN
  • Niet online
!!!!!!!!!! IK HEB EEN #$&*@($&#$&*(@& SOJ GEVONDEN BIJ MEPHI IN HELL !!!!!!!! !!!

WEEEEEEEE

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Da's %*#%&$@*&*(&^%@*^$*%$*^(@^$%&%# fijn voor je. :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Sau gratz maar eigenlijk hoorde hij dus bij mij op hell te droppen ipv al dat blauwe shit wat mephi tijdes jouw run bij mij dropte :P

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 25 oktober 2001 21:35 schreef Canon23 het volgende:
Sau gratz maar eigenlijk hoorde hij dus bij mij op hell te droppen ipv al dat blauwe shit wat mephi tijdes jouw run bij mij dropte :P
Ja ik teleporte al een level te veer ja :P Mischien was ik in jou game meph wel aan het killen :P

• HitmanWVU
Gefeliciteerd :)

unknown heb al een rhyme van sauron gekregen toch bedankt

• SaURoN
  • Niet online
Harlequin heb ik ook weer binnen :)

SoJ+Baranar

gaat me pally maar met Atlean slaan :P

• ^^0nMe
  • Laatst online: 04:57

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmmm, ik speel met wat vrienden nu een open game (niet iedereen heeft LOD gekocht) , en ik speel als Druid.
Ik wou Werewolf max, Lycantropy max, Fury max. De rest van de skills komen nog wel, maar ik wou eigenlijk weten in welke volgorde je die skills moet gaan assignen. BV eerst werewolf helemaal max , of 10 werewolf, 10lycantropy ?

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• SaURoN
  • Niet online
10 were en 10 lycan eesr lycan wat in doen anders transform je gelijk terug en dat is irritant :)

• HitmanWVU
Ben met me slaperige kop geflest gvd

Ik maul + baranar + soj voor harle............

switchte hij snel en keek ik gvd niet............

geschenken zijn nu welkom voor deze arme jonge

/w *Hitman[GpW]

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:56 schreef HitmanWVU het volgende:
Ben met me slaperige kop geflest gvd

Ik maul + baranar + soj voor harle............

switchte hij snel en keek ik gvd niet............

geschenken zijn nu welkom voor deze arme jonge

/w *Hitman[GpW]
|:( STOM , ZEER STOM |:(

Btw je hebt nog 1 soj meer als mij :P

• HitmanWVU
tja maar daar vang ik geen harle voor

• Smurf
  • Laatst online: 08:11

Smurf

Detri

[..]

Doe je alleen meppie met die sorc? Of ook Baal, of andere dingen in a5. A5 monsters zijn namelijk als enige hoog genoeg om Windforce te droppen. (en koeien, daar heb ik de mijne namelijk vandaan :) )

)

• Smurf
  • Laatst online: 08:11

Smurf

Detri

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gloop/pics/Norealms.jpg
bah :(

)

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Mun ama heeft nu Goldstrike Arch :D mf sorc roelt. Alleen moet ik nog flink wat meer meph runs gaan doen, want dat blijkt toch wel vrij goed te werken :P en ik wil een buriza of windforce hebben ofzo >:)
Ik wil misschien ook een barb gaan doen, maar wat is dan aan te raden? Ik heb al eens een lance-barb gedaan, en ik heb op dit moment wel een spire of honor in mijn bezit, dus dat zou evt kunnen, maar ik heb ook The Vile Tusk en TodesFaelle Flamme, daarmee kom je ook een aardig endje, of moet ik toch voor zwaard/schild gaan?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-11 20:22
Laten we blizzard helpen, en het cheaten verminderen!
Dit is een press-release van Blizzard. Bron: www.gamers.nl

Please be advised that Blizzard Entertainment is hereby taking an aggressive, zero-tolerance stance on hacks and cheats committed against any games played on Battle.net. Hack and cheat programs provide an unfair advantage to their users, and they impair, devalue, and in some cases seek to ruin the gameplay experience of legitimate players.

The use of such programs is a violation of the Battle.net Terms of Use Agreement and/or our products End User License Agreements. We are now proactively tracking down all sites that host these programs. We would also like your help in this cause. If you have any information about Battle.net and/or Blizzard product hacks and cheats and the Internet sites that host them, please send this information to
hacks@blizzard.com.

Thank you,
Blizzard Entertainment

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
En wanneer maken jullie deze "free item" games, dan wil ik deze wel es joine :P
me pally van lvl 32 heeft wel wat betere stuff nodig

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:17 schreef DjMark het volgende:
Laten we blizzard helpen, en het cheaten verminderen!
Dit is een press-release van Blizzard. Bron: www.gamers.nl

Please be advised that Blizzard Entertainment is hereby taking an aggressive, zero-tolerance stance on hacks and cheats committed against any games played on Battle.net. Hack and cheat programs provide an unfair advantage to their users, and they impair, devalue, and in some cases seek to ruin the gameplay experience of legitimate players.

The use of such programs is a violation of the Battle.net Terms of Use Agreement and/or our products End User License Agreements. We are now proactively tracking down all sites that host these programs. We would also like your help in this cause. If you have any information about Battle.net and/or Blizzard product hacks and cheats and the Internet sites that host them, please send this information to
hacks@blizzard.com.

Thank you,
Blizzard Entertainment
lijkt me zeer goed plan...maar uh... hoe willen ze dat gaan verbieden? ze kunnen beter iedereen die loopt kloten gewoon bannen. (ja dan maken ze een nieuw account -> tracken en mailje naar ISP... >:)

Verwijderd

he jongens, kben nieuw hier...

maarre kwou eigenlijk wel weten wat Corpsemourn waard was..ongeveer :)

hij staat bij
http://www.battle.net/diablo2exp/items/exceptional/uarmor.shtml

helemaal onderaan

alvast bedankt :P

en heeft iemand in het }:O Cow }:O level ook iets goeds gevonden ik vind er alleen shit :(

• Warbringer
  • Laatst online: 07:31
Mensen, voor chars die nog niet top level zijn heb ik wel wat leuke items.

Headstriker, Goldskin, SureShrill frost, Naj's Circlet, Spineripper, +1 to traps (assassin)..

Deze items wil ik wel wegdoen aan mensen die ze hard(er) nodig hebben, dus als je iets wilt wat hierbij staat doe maar een keer /w *_redox_ en tell me you're a Gotter :)

voor een leuke rune (shael = Increased IAS) ofzo kun je een itempje of 2 kiezen :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

ow, ik heb net weer |:(*zucht* een tal rasha's helm gevonden, wie wil met mij traden, doe maar een offer....ik heb er 3 voor trade dus er zijn er genoeg voor iedereen

• HitmanWVU
Pff ik wil harlequin en skulders

• SaURoN
  • Niet online
Ik vanmorgen Lightsabre gevonden, en toen maar getrade Lightsabre+string voor een skullders :)
Me mf equip is verbetert, Ocules, Harlequin, Skullder ;P

• Frenkpie
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik vind hacks niet zo erg... maphack is gewoon handig
want ik vind da zoeken gewoon altijd KUT en saaaaai :Z

dus die maphack is gewoon ruig en handig en so what dat het een beetje cheaten is...

• SaURoN
  • Niet online
Hmmz ik heb geluk met mfen lijkt het wel vind net een 185% buriza bij mephi :)

EN getrade voor 1 soj, 2 krijg ik er toch nie voor....

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 11:31 schreef Trommeldaris het volgende:
he jongens, kben nieuw hier...

maarre kwou eigenlijk wel weten wat Corpsemourn waard was..ongeveer :)

hij staat bij
http://www.battle.net/diablo2exp/items/exceptional/uarmor.shtml

helemaal onderaan

alvast bedankt :P

en heeft iemand in het }:O Cow }:O level ook iets goeds gevonden ik vind er alleen shit :(
die is wel aardig wat waard :) ..

btw wat is je account op bnet?

• Roberto
  • Laatst online: 25-10 18:30
Ik ofer Mental en/of Inmortal [*/w kilalot ]:) en ik vraag er Grisworld voor maar ik heb de armor al, ik geef als het moet wel 400.000 gold + Dwarf stone voor een deel van de set. of icq me op 13572054 plz repley

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 17:47 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

die is wel aardig wat waard :) ..

btw wat is je account op bnet?
is tie een stormshield waard :?

en me account is luukm (jaja van me broer :))

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-11 18:41

PringleMaster

A.K.A. Delta

s(word)/s(hield) barb vind ik wel cool,
kun je nog eens een beetje duelen

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Verwijderd

Wa is die Excep unique poleaxe waard , da Frans ding . En Corpsemourn heb ik ook , aardig moet ie waard zijn maar niemand moet um

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Wa is die Excep unique poleaxe waard , da Frans ding . En Corpsemourn heb ik ook , aardig moet ie waard zijn maar niemand moet um
Piere Lom blabla :? Die is niks waard en die courpsemourn wsil niemand omdat er armors met iets minder def veeeeeeel beter zijn die hebben +1 skills etc ;)

• SaURoN
  • Niet online
WTF MF IS MIJ GUNSTIG GEZIND :D

Gisteren: SoJ
Vandaag: Buriza 185%, en HARLEQUIN!!!!!!

Verwijderd

echt k*tzooi, vind ik unique ring...hope hope dat het een soj is...nee het is die dwarf star die ik pas 12938192837x had... |:(, is dat bij jullie ook dat je continue dezelfde crapstuff vind (griswold zwaardje, venom ward, enz)

en nooit is iets goeds..kwordt er gek van...mf is heel leuk...maar alleen met heeel veeel gluk vind ik iets goeds,

vond ik laatst wel eindelijk iets beters dan griswold zwaardje het was een uniq. ghost armor (+1 skills 295 def of zoiets), maar die had ik ook al ;(

Verwijderd

ja daar wilde ik het over hebben, ik heb die unique ghost armor met 1 to skills levels, 300 def en nog wat zooi, wattis die waard?

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik heb dat ghost armor zelfs is geruild voor een soj, maar denk dat je er nu niet veel meer voor krijgt...

• SaURoN
  • Niet online
Harly getrade voor 2 soj , met hitman :)
Mischien meer voor kunne krijgen maar acht het is hitman :)

TROOOST ME :(
VInd ik wartravelers zijn ze 30 MF &*($@*&)$*)@*)$*(#@ ";(

• HitmanWVU
Buriza gevonden en harly getrade :D

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Damn is het een "nationale vind de buriza week" ofzo?!?

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 22:57 schreef Canon23 het volgende:
ja :), me gaat van t weekend ook een buriza regelen van ze pas gekregen soj :)

ik heb nog in de aanbieding voor de liefhebber
Pierre Tombale Couant (ja die franse :P)
Skin of the Vipermagi (+1 to all skills armor)
+2 to lightning skills amu (voor een sorc)
+1 to ama skills amu
sigons shield
naj's circlet

wat ik wil? coole stuff, bij voorkeur enhanced damage jewels....

Verwijderd

Op vrijdag 26 oktober 2001 22:57 schreef Canon23 het volgende:
ja :), me gaat van t weekend ook een buriza regelen van ze pas gekregen soj :)

ik heb nog in de aanbieding voor de liefhebber
Pierre Tombale Couant (ja die franse :P)
Skin of the Vipermagi (+1 to all skills armor)
+2 to lightning skills amu (voor een sorc)
+1 to ama skills amu
sigons shield
naj's circlet

wat ik wil? coole stuff, bij voorkeur enhanced damage jewels....
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.