Hehe het eten van vanavond 

En nog eentje met een 'wat betere' kleurstelling

En nog eentje met een 'wat betere' kleurstelling

Check ff me editOp dinsdag 27 november 2001 22:33 schreef Vrieskist het volgende:
* Vrieskist vind het "eten" er goor uitzien
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Heb nog geen lastOp dinsdag 27 november 2001 22:42 schreef Firecow het volgende:
nu hoop ik dat die bovenste rauw is en die onderste gebakken
Verwijderd
Ha... mijn setup.Op woensdag 28 november 2001 23:46 schreef Eddo het volgende:
vanavond bij een vriend geholpen om z'n adsl in combinatie met isdn werkend te krijgen en beetje netjes weg te werken
hier paar foto's die ik met m'n canon powershot a20 (met flits) gemaakt heb:
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Op donderdag 29 november 2001 21:15 schreef majic het volgende:
Hijs nie helemaal scherp maarja t regende dus beetje gehaast genomen, en kwam er thuis achter dat ie beetje echo'd . (Met de vinger genomen ipv met de 2-seconden-timer ..grr)
[img=]http://www.xs4all.nl/~majic/voetbal.jpg[/img]
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 29 november 2001 21:42 schreef NEOTEK het volgende:
een fotogenieke cooler:
[afbeelding]
Gaaf beestOp vrijdag 30 november 2001 16:26 schreef flight_643 het volgende:
Hehehe deze is ook cool; de valse kat van mijn huisgenoot. Het leverde me wel een hap in mijn vinger op, maar een beetje fotograaf moet daar tegen kunnen
[afbeelding]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
FF naar NY geweest dusOp vrijdag 30 november 2001 21:32 schreef Daniel Kegel het volgende:
[afbeelding]
Times Square in New York, ongeveer een week geleden
Canon Powershot S20, as usual
Als je nu je flitser uitschakelt, blijft ie wel op 1/1000ste staan, met flitser gaat ie bij mij ook naar 1/250Op vrijdag 30 november 2001 21:15 schreef MetHod het volgende:
Virus.NL jij hebt ook de G2, ik krijg hem niet op 1/1000 sluitersnelheid. Ik zet 'm in mode M (full manual control) en dan F8.0, 1/1000, maar op het moment dat ik 'm half indruk springt ie naar 1/250ste.
Doe ik iets fout of zo
Bedankt. Soms is het zo simpelOp vrijdag 30 november 2001 22:51 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Als je nu je flitser uitschakelt, blijft ie wel op 1/1000ste staan, met flitser gaat ie bij mij ook naar 1/250
t'Is natuurlijk een combo vanOp zaterdag 01 december 2001 00:44 schreef Firecow het volgende:
damn
je kan hem echt vet dichtbij halen he
Ik heb de digitale zoom ook altijd uitgeschakeld staan, maar nu een keer aan om even te laten zien wat de camera kan.Op zaterdag 01 december 2001 08:51 schreef MetHod het volgende:
'k Heb trouwens op mijn G2 direct de digitale zoom uitgeschakeld.
Ik meende in een thread van een half jaar geleden of zo te lezen dat digitale zoom nét iets beter is dan met photoshop uitvergroten (ook proven!Op zaterdag 01 december 2001 09:52 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik heb de digitale zoom ook altijd uitgeschakeld staan, maar nu een keer aan om even te laten zien wat de camera kan.
In photoshop oid. is inzoomen hetzelfde als de digitale zoom.
Inderdaad, was een test van WFVN en ikke. Zat in digi. foto. deel 2.Op zaterdag 01 december 2001 09:56 schreef MetHod het volgende:
[..]
Ik meende in een thread van een half jaar geleden of zo te lezen dat digitale zoom nét iets beter is dan met photoshop uitvergroten (ook proven!)
Heb al ff naar het draadje gezocht maar kon niks beters vinden dan een post terug.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Op zaterdag 01 december 2001 11:37 schreef DasH het volgende:
Lijkt me onlogisch dat digitale zoom beter is. Als dat zo zou zijn, zou het algoritme wat in de camera gebruikt wordt binnen de kortste keren als plugin beschikbaar zijn, lijkt me.
Er zit dus toch verschil tussen het algoritme gebruikt door de camera en psp/photosoep. Misschien dat de camera bepaalde eigenschappen van de CCD kan benutten o.i.d.Op zaterdag 01 december 2001 11:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Inderdaad, was een test van WFVN en ikke. Zat in digi. foto. deel 2.
Resultaat was dat 2x geen verschil was, en bij 4x de digizoom wat smoother was dan mbv photoshop/psp.
Probeer maar eens uit zou ik zeggen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Volvo V70 D5 my2011
Verwijderd
Verwijderd
Was dat maar waarOp zaterdag 01 december 2001 18:37 schreef jerr het volgende:
he sinterklaas 82 wat een lekkere meid is dat in je subtitel.
Een kennis van je?
Op zaterdag 01 december 2001 18:12 schreef FalconM het volgende:
Vraagje aan iedereen met zo'n digitale camera, kunnen jullie misschien ook eens wat actiefoto's maken?
Ik zie hier alleen maar stilstaande objecten, maar ik ben wel benieuwd hoe zo'n camera presteert bij bijv. een voorbij rijdende auto of fietser. Ook leuk is het om 'mee te gaan' met fietser of auto of wat dan ook (sport) om het onderwep scherp te krijgen met een vage achtergrond.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Een vrachtwagen met 80+ km\uOp zaterdag 01 december 2001 18:12 schreef FalconM het volgende:
Vraagje aan iedereen met zo'n digitale camera, kunnen jullie misschien ook eens wat actiefoto's maken?
Ik zie hier alleen maar stilstaande objecten, maar ik ben wel benieuwd hoe zo'n camera presteert bij bijv. een voorbij rijdende auto of fietser. Ook leuk is het om 'mee te gaan' met fietser of auto of wat dan ook (sport) om het onderwep scherp te krijgen met een vage achtergrond.
Dat zijn hele mooie foto'sOp zaterdag 01 december 2001 19:37 schreef Marc H het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit soort bedoel je?
ThanxOp zaterdag 01 december 2001 20:03 schreef ReWinD het volgende:
Op Username:
http://tweakers.net/~crew/sint/dc.html
Op Camera:
http://tweakers.net/~crew/sint/dc1.html
Ik heb 'm in M gezet, ander de MF aan te raken (dus nog wel automatisch scherpstellen). F8.0 en 1/1000, ook bij half indrukken blijft ie staan en maakt ie een foto (helemaal zwart natuurlijk hier in m'n kamer,maar ja).,. 't werktOp vrijdag 30 november 2001 21:15 schreef MetHod het volgende:
Virus.NL jij hebt ook de G2, ik krijg hem niet op 1/1000 sluitersnelheid. Ik zet 'm in mode M (full manual control) en dan F8.0, 1/1000, maar op het moment dat ik 'm half indruk springt ie naar 1/250ste.
Doe ik iets fout of zo
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
De G2-club wordt groter!Op zaterdag 01 december 2001 22:44 schreef snitch het volgende:
Eindelijk, ik heb 'm. M'n Powershot G2!!![]()
![]()
Hier alvast een fotootje van me, niet echt artistiek verantwoord maar ik heb nog geen tijd gehad om 'm al veel te rotzooien met m'n digicam.
[afbeelding]
Hier is ie nog picobello (alleen wat vies), heb alleen vanavond wat Belgische vangrail geraakt.![]()
![]()
(meer pics op m'n site)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Volgens mij kun je met Photoshop uiteindelijk wel hetzelfde effect/kwaliteit bereiken, alleen moet je er wat meer moeite voor doen. Waarschijnlijk kom je met een soften filter al een stuk dichter in de buurt.Op zaterdag 01 december 2001 13:58 schreef MetHod het volgende:
Er zit dus toch verschil tussen het algoritme gebruikt door de camera en psp/photosoep. Misschien dat de camera bepaalde eigenschappen van de CCD kan benutten o.i.d.
Heb ff gezocht naar de 'test' maar kon zo 1-2-3 het gedeelte niet vinden.
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Met welk toestel is dat gemaakt ??Op woensdag 28 november 2001 22:46 schreef LL Koelkast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even wat foto's van gisteravond op station Zwolle (brug aan de noordzijde)
Op zondag 02 december 2001 17:27 schreef ray99 het volgende:
Sorry voor al die vragen, maar ik heb sinds gisteren een IXUS 300 en ik vroeg me af of ik ook van zulke foto's kon maken!!
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
*kick* :D:DOp zondag 02 december 2001 17:43 schreef Vrieskist het volgende:
Hier de foto's van de voetbal wedstrijd tussen Heerenveen en Feyenoord die gisteravond gespeeld werd het in abe lenstra stadion.
http://www.pbase.com/vrieskist/hveen_fey2001
3 pagina's met totaal 28 foto's
have phun with it
waarom?Op zondag 02 december 2001 19:56 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
*kick* :D:D
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
jaOp zondag 02 december 2001 20:07 schreef Firecow het volgende:
aandacht ?
Oh zeg dat dan...Op zondag 02 december 2001 20:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
jaik wil even een mening over mijn foto's
(die van hveen - feyenoord)
tja, het was meer een experiment om te zien of het lukteOp zondag 02 december 2001 20:20 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan...
Khou niet van voetbal.
Ik vind enige beetje goedgelukte foto die van de mensen die binnenstromen.
De voetbalfoto's zijn te wazig en niet veel zeggend.
Misschien beetje moeilijk om in te zoomen en goede composities te maken....
Maar ja, zou ook leuk zijn als je je gewoon had omgedraaid en blikken van toeschouwers fotografeert. Bv toen ze net die penalty scoorden, maar dan mistte jij weer wat
mooie pics hoorOp zondag 02 december 2001 21:31 schreef TeleManiac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fuji FP6900 @ Speed & Design 2001
rm -r *
ThnxOp zondag 02 december 2001 21:31 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
mooie pics hoor
Verwijderd
Verwijderd
Zie ik daar een F1 AUTO???? heb ik iets gemist??????????Op zondag 02 december 2001 21:31 schreef TeleManiac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fuji FP6900 @ Speed & Design 2001
Stonden 3 F1 wagens. In de hal waar al die Nederlandse raceklasses stonden en de veronica stand..Op maandag 03 december 2001 17:56 schreef Binne het volgende:
[..]
Zie ik daar een F1 AUTO???? heb ik iets gemist??????????
welke hal was dat, dacht dat we alles gehad hadden..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En om het nog maar even bij speed & design te houden:Op zondag 02 december 2001 22:19 schreef Coyote het volgende:
En om het nog maar even bij speed & design te houden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat foto's van de Aston Dealer in Eindhoven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer van deze serie Check mijn site
Overigens, alles met Canon Ixus V
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
HUH?? die heb ik dan gemist, we kwamen binnen via oost, en we hebben alles gehad dacht ik..?Op maandag 03 december 2001 18:08 schreef Macer het volgende:
[..]
Stonden 3 F1 wagens. In de hal waar al die Nederlandse raceklasses stonden en de veronica stand..
Waar en hoeveel ?Op maandag 03 december 2001 18:53 schreef Aaargh! het volgende:
Digicam gadget: een mini-statiefje
[afbeelding]
rm -r *
moma in duitsland geloof ik, prijs zou ik niet weten, heb 'm voor Sinterklaas gehadOp maandag 03 december 2001 18:56 schreef ralfbosz het volgende:
[..]
Waar en hoeveel ?
Dat statiefje zit ook bij Philips Vespa Pro webcam, precies dezelfdeOp maandag 03 december 2001 19:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
moma in duitsland geloof ik, prijs zou ik niet weten, heb 'm voor Sinterklaas gehad
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Maarehh, ik zou die ledjes wel vastmaken hoorOp maandag 03 december 2001 20:22 schreef Binne het volgende:
Geen gadgets hier
Ben ff met de instellingen van de Powershot a20 bezig geweest
Plaatjez
Me webcam met erboven me webcam (2x), en eronder me stereotore
Geeft jouw kat licht in het donkerOp maandag 03 december 2001 01:21 schreef Aaargh! het volgende:
[afbeelding]
Mijn katjuh
En ja, de keuken is net schoongemaakt, nee het is er niet schoner op geworden.
Ik heb mijn digitale camera nu sinds vrijdag (donderdag besteld bij diga4u) Ben uitermate tevreden over hun service. Supersnel en goedkoop.Op maandag 03 december 2001 20:17 schreef FerryHeibrink het volgende:
PS. hoe zit het met grijze handel en garantie bij Sony ??
Doet diga4u hier ook aan of is het allemaal via de normale weg ?
Verwijderd
Ik heb volgens mij dezelfde:Op maandag 03 december 2001 18:56 schreef ralfbosz het volgende:
[..]
Waar en hoeveel ?
Heb jij ook last van dat BFS Blue Flash Syndrome dan ?Op maandag 03 december 2001 20:44 schreef Macer het volgende:
[..]
Ik heb mijn digitale camera nu sinds vrijdag (donderdag besteld bij diga4u) Ben uitermate tevreden over hun service. Supersnel en goedkoop.![]()
Volgens mij zijn ze gewoon een winkel en krijg je gewoon garantie (netjes bon gekregen enzo)
Ik heb ze met m'n Canon Powershot G1 gemaakt. De sluitertijd op 8 seconden (max), en zonder flits.Op zondag 02 december 2001 17:27 schreef ray99 het volgende:
[..]
Met welk toestel is dat gemaakt ??
Hoeveel sluitertijd hebbie gebruikt voor die foto ??
Met of zonder flits?? (Ik denk met!)
Sorry voor al die vragen, maar ik heb sinds gisteren een IXUS 300 en ik vroeg me af of ik ook van zulke foto's kon maken!!
Jep, heb ook een Philips Vesta Pro, en dan komt dat ding toch nog es van pas. Bovendien past 'ie opgevouwen precies in m'n Lowepro softcase..Op maandag 03 december 2001 19:25 schreef Wallie het volgende:
[..]
Dat statiefje zit ook bij Philips Vespa Pro webcam, precies dezelfde
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq