"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
* Renegade is zomaar wat aan het breinrommelen, en heeft een paar ideën.
Neem dit niet direct al te serieus (alhoewel
), maar:
Over het stemverhaal. Misschien is een "even" aantal een iets verstandiger plan van aanpak
Op die manier is een meerderheid ook echt een meerderheid. Is er een gelijk aantal stemmen, dan kan eventueel van het voorstel worden afgezien o.i.d., maar dit garandeert wel dat een meerderheid ook echt een meerderheid is.
Ja, het klinkt wazig, en ik zie de nadelen ervan ook wel, maar ik sta er nog enigzins in dubio over
Over het PM-schap op zich. Eigenlijk zouden users hun normale user account moeten blijven houden, met daarnaast een PM-account, of een optie om de PM in/uit te schakelen naar eigen inzicht.
Dit heeft als voordeel dat er "bewust moet worden omgeschakeld naar de PM". Dit lijkt me een manier om te voorkomen dat mensen toch "zomaar" een reactie gaan goedzetten. (ja, ik weet dat de PM in principe alleen ingezet wordt op verzoek).
Tevens zou dit het voordeel hebben dat een PM een reactie zou kunnen voorzien van een break (racistisch taalgebruik, extreem gebruik van emoticons, etc)indien dit nodig is, en daarnaast zijn status als PM niet echt hoeft/moet gebruiken als hij/zij een normale reactie plaatst. (PM icoon als er ge-PM wordt, geen icon als hij/zij als "gewone" user een reactie wil plaatsen.
Ik hoop dat het enigzins doordringt wat ik probeer te vertellen, want ik vermoed zelf dat mijn verhaal enigzins onlogisch leest. Verder zijn dit zomaar een paar ideën, graag jullie commentaar hierop/hierover
Neem dit niet direct al te serieus (alhoewel
Over het stemverhaal. Misschien is een "even" aantal een iets verstandiger plan van aanpak
Ja, het klinkt wazig, en ik zie de nadelen ervan ook wel, maar ik sta er nog enigzins in dubio over
Over het PM-schap op zich. Eigenlijk zouden users hun normale user account moeten blijven houden, met daarnaast een PM-account, of een optie om de PM in/uit te schakelen naar eigen inzicht.
Dit heeft als voordeel dat er "bewust moet worden omgeschakeld naar de PM". Dit lijkt me een manier om te voorkomen dat mensen toch "zomaar" een reactie gaan goedzetten. (ja, ik weet dat de PM in principe alleen ingezet wordt op verzoek).
Tevens zou dit het voordeel hebben dat een PM een reactie zou kunnen voorzien van een break (racistisch taalgebruik, extreem gebruik van emoticons, etc)indien dit nodig is, en daarnaast zijn status als PM niet echt hoeft/moet gebruiken als hij/zij een normale reactie plaatst. (PM icoon als er ge-PM wordt, geen icon als hij/zij als "gewone" user een reactie wil plaatsen.
Ik hoop dat het enigzins doordringt wat ik probeer te vertellen, want ik vermoed zelf dat mijn verhaal enigzins onlogisch leest. Verder zijn dit zomaar een paar ideën, graag jullie commentaar hierop/hierover
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Anoniem: 14842
Ja, maar de PM zou toch al gescheiden worden? Je kon immers alleen een PM moderatie uitvoeren in het "score" venster ( voorbeeld << dat venster dus.)Op zaterdag 13 oktober 2001 11:48 schreef Renegade het volgende:
* Renegade is zomaar wat aan het breinrommelen, en heeft een paar ideën.
[KNIP...]
* Anoniem: 14842 kan niet te lang tikken, ben aan het werk (wel met een kabelverbinding
* Rennie was weer es aan het pitten...Op zaterdag 13 oktober 2001 11:55 schreef Mecallie het volgende:
[..]
Ja, maar de PM zou toch al gescheiden worden? Je kon immers alleen een PM moderatie uitvoeren in het "score" venster ( voorbeeld << dat venster dus.)Dat leek mij eigenlijk een geniale inval van (Femme?) 1: wel duidelijk gescheiden 2: lekker makkelijk bereikbaar
* Anoniem: 14842 kan niet te lang tikken, ben aan het werk (wel met een kabelverbinding)

Thanks Mec
Blijft er nog het andere punt over.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter