Toon posts:

Regels zijn er om veranderd te worden

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik kreeg net nog wat gebrabbel via icq van ene 'Osama Bin Laden':

(enkele stukjes, de rest is de moeite niet waard)
Message from Osama Bin Laden
Wed Oct 10 10:17:06 2001 [----]

je zal wel tijd moeten maken.. ondertussen is deze "ik ga er geen tijd meer aan besteden" opmerking erg vaak gevallen. Jij weet net zo goed als ik dat het jullie meer tijd heeft gekost (en zal kosten) dan jullie in eerste instantie aannamen.

Wed Oct 10 10:17:25 2001 [----]

je ignore functie is al maanden DEFECT oetlul

Wed Oct 10 10:17:49 2001 [----]

nuanceer je post of je gaat op de blacklist.

Message to Osama Bin Laden
Wed Oct 10 10:18:24 2001 [----]

Ik heb niks verkeerds gezegd, want het zijn FEITEN.
Ik nuanceer niks, en zeker niet voor jou.

Wed Oct 10 10:19:50 2001 [----]

voor mij zal je niks doen nee.. op een gegeven moment zal je heel wat voor jezelf moeten doen.

Wed Oct 10 10:20:14 2001 [----]

je uin/id staat op de blacklist.
Vraag me niet wat dat in houd.

Wed Oct 10 10:22:04 2001 [----]

je bent niet bang.. dat weet ik.. daar ben je te naief voor...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, zoals hier boven te zien is, dit soort shit is ruimschoots te vinden op het CF. Moet ik ze allemaal gaan opzoeken en voor je publiceren op LA ?

Je weet zelf verdomd goed wat je allemaal getiept hebt, dus mij lijkt het overbodig, maar als je blijft aandringen op bewijsmateriaal hoezo wij als crew je niet op het forum willen hebben, dan wil ik het best posten.

(Nee, dit is _geen_ bedreiging.)

Aannames zijn fataal.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Kreeg net ook weer ICQ berichten... :Z :Z :Z

Kerel: ga je moeder pesten...

de betaler vervuilt

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er is al een heleboel gezegd; en ik ga dat zeker niet herhalen.
Wat ik wel even wil zeggen: als iemand gebanned wordt, en hij komt terug onder een totaal andere naam endaarbij ook ander gedrag hanteert dan hij voor de ban hanteerde, dan is het erg moeilijk om dat als kloon te herkennen.
Wij hebben geen tijd om elke nieuwe registrar te screenen op IP en dergelijke; een insinuatie als door de topicstarter geuit is pertinent onzin.

Er is al zoveel gezegd dat deze post waarschijnlijk nauwelijks gelezen wordt, maar dit wilde ik toch even kwijt.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
een wooord : COMPUTERVREDEBREUK

edit:
heel dom vaudje

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:49
Op woensdag 10 oktober 2001 11:09 schreef Kaj. het volgende:
Er is al een heleboel gezegd; en ik ga dat zeker niet herhalen.
Wat ik wel even wil zeggen: als iemand gebanned wordt, en hij komt terug onder een totaal andere naam endaarbij ook ander gedrag hanteert dan hij voor de ban hanteerde, dan is het erg moeilijk om dat als kloon te herkennen.
Als iemand een ban heeft door zijn/haar gedrag, en als "kloontje" terug komt met compleet ander (normaal) gedrag, dan neem ik aan dat die persoon voor zichzelf een geheel nieuwe start heeft gemaakt of zo. Persoonlijk zou ik dan niet weten waarom hij evt als "kloontje" beschouwd zou mogen worden, immers vertoont hij met die nieuwe naam normaal gedrag... of zie ik het verkeerd?
Wij hebben geen tijd om elke nieuwe registrar te screenen op IP en dergelijke; een insinuatie als door de topicstarter geuit is pertinent onzin.

Er is al zoveel gezegd dat deze post waarschijnlijk nauwelijks gelezen wordt, maar dit wilde ik toch even kwijt.
Ik zou niet weten waarom het niet gelezen zou worden :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op woensdag 10 oktober 2001 12:53 schreef Knightwolf het volgende:

[..]

Als iemand een ban heeft door zijn/haar gedrag, en als "kloontje" terug komt met compleet ander (normaal) gedrag, dan neem ik aan dat die persoon voor zichzelf een geheel nieuwe start heeft gemaakt of zo. Persoonlijk zou ik dan niet weten waarom hij evt als "kloontje" beschouwd zou mogen worden, immers vertoont hij met die nieuwe naam normaal gedrag... of zie ik het verkeerd?
Dat is één van de redenen van het bestaan van dit non-opsporingsbeleid. We kunnen wel keihard op klonen gaan jagen maar daar is niemand mee gebaat als de desbetreffende user zich gewoon normaal gedraagt.

Mensen die met een kloon terugkomen met als enig doel verder te klooien worden wel genadeloos gebanned.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 10 oktober 2001 12:51 schreef zeef het volgende:
een wooord : LOKAALVREDEBREUK
Amen!

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Dit stond maandagavond hevig te knipperen op mijn ICQ gedoe, ik plaats dit om aan te geven dat Terence zelf absoluut niet zo'n vlekkeloze staat van dienst heeft.

Wat ook logisch is als je meer dan 50 kloontjes hebt versleten in de tussentijd, ICQ accounts kaapt van anderen en hiermee vrienden van de oorspronkelijke eigenaren gaat uitschelden... (Hij had de account van Tom gekaapt op McVirusS meer dan 1000 berichten te sturen met de tekst "Hey klootzak wat doe je nu joh?". Ook de poortscans bij Llewella en HlpDsK vonden we niet echt leuk, waar ik overigens ook niet echt blij mee ben is dat Terence het leuk vond om mij 3 uurtjes te pingflooden. (Ik had daar een screenie van, die ben ik helaas kwijt nu.) Ook kan ik mij een mailbomb van iets meer dan 32000 mails herinneren... Ook niet gedaan? Da's grappig, waarom kwamen al die k*tmails dan van een IP dat jij wel vaker gebruikt?
.WiLdPhiR3.: uuh.. zal best.. uuh floris.. ik heb een company map gemaakt van tweakers.. daaruit blijkt dat jullie voor een groot deel afhankelijk zijn van goodwill... van b.v. uuh.. naah.. geen details geven anders wordt het later ook nog eens als afpersing bestem.......

Wacht.. uuh...

.WiLdPhiR3.: 1 ik eis toegang tot got op mijn originele 6000068 account OF dat het forum NIET MEER PUBLIEK wordt gemaakt. Dus eerst reggen dan lezen.
2 ik eis een openbaar excuus van hlpdsk... krijg ik deze niet zal ik intern bij essent zijn adres gegevens bemachtigen en deze bot openbaar (laten) maken... met alle gevolgen van dien.
.WiLdPhiR3.: natuurlijk krijg nu de reactie van jouw:
"je bluft"
Dan geef je me ook het "ja" woord... het "ja doe maar.. je hebt je tanden nu maanden lang laten zien... bijt nu maar eens"
.WiLdPhiR3.: Geloof me.. ik bijt.. en als ik bijt.. bloed je dood...
.WiLdPhiR3.: Groetjes.
(ik wens geen telefonisch contact)
Een prettige avond.
Mijn antwoord:
Floris: Op 1 heb ik een simpel antwoord: Nee.
Floris: Op 2 kan ik weinig meer zeggen dan dat jij die gegevens niet openbaar mag en zal maken, anders zullen er van Essent en HlpDsK en zelfs ons uit andere maatregelen getroffen worden.
Floris: Als jij mij bijt, bijt ik terug
Floris: Ik wens ook geen telefonisch contact, al zat je daar de vorige keer nogal op aan te dringen terence
Floris: Of moet ik meneer v/d Haar zeggen?
The fun continued:
.WiLdPhiR3.: 1 okay... verschillende instanties zullen emails en telefoontjes van mij krijgen. Gis maar wat waarheen gaat en hoe het kan dat het grote forum tweakers.net ineens heel klein wordt (denk aan service providers en software bedrijven)
2 wat ik mag... en niet mag.. is iets waar achteraf aangifte van mag worden gedaan. Let wel.. wat hlpdsk kan.. kunnen mijn vrienden uit het buiteland beter... verstoppertje spelen. [Offline Message (10/8/2001 [19:49])]
.WiLdPhiR3.: meneer? lol... als je eropstaat. [Offline Message (10/8/2001 [19:50])]
.WiLdPhiR3.: P.s. ik heb het eerlijk en recht voor zijn raap geprobeert.. nu zal ik sneaky, slecht en onder de riem handelen. Denk er vooral niet over na wat een 'huurmoordenaar' kan doen voor me.
De groetjes.... en veel plezier met het volgende project waar femme je hulp voor zal vragen. (gedult is een schone zaak.. het zal enige weken of maanden kosten voordat alle bommen zijn gevallen.. en waarvoor? Omdat een persoon niet mag posten... en omdat er persoon [Offline Message (10/8/2001 [19:52])]
.WiLdPhiR3.: persoonlijke redenen worden gehanteerdt bij het wel en niet toelaten van personen op een openbaar forum. [Offline Message (10/8/2001 [19:52])]
.WiLdPhiR3.: Ik zal ook of je het wil of niet je woorden quoten. [Offline Message (10/8/2001 [19:53])]
.WiLdPhiR3.: je mag mij.. en ook hlpdsk na de hand de schuld geven... [Offline Message (10/8/2001 [19:53])]
.WiLdPhiR3.: lol [Offline Message (10/8/2001 [19:53])]
.WiLdPhiR3.: je gaat nu op ignore.. de groetjes. [Offline Message (10/8/2001 [19:53])]
En dan nog beweren open te staan voor commentaar? |:(

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Terence: bel me maar niet :)

Bericht hierboven

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Floris, nu kan de boel beter gesloten worden ;)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

dreigen met "hele erge" dingen omdat je niet op een forum mag :? En dat dan geen chantage noemen... mmm..

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 oktober 2001 14:38 schreef Floris Diemel het volgende:
een aantal quotes
Voer voor psychologen :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:38 schreef Floris Diemel het volgende:
Dit stond maandagavond hevig te knipperen op mijn ICQ gedoe, ik plaats dit om aan te geven dat Terence zelf absoluut niet zo'n vlekkeloze staat van dienst heeft.

Wat ook logisch is als je meer dan 50 kloontjes hebt versleten in de tussentijd, ICQ accounts kaapt van anderen en hiermee vrienden van de oorspronkelijke eigenaren gaat uitschelden... (Hij had de account van Tom gekaapt op McVirusS meer dan 1000 berichten te sturen met de tekst "Hey klootzak wat doe je nu joh?".
Floris, je snapt het niet helemaal, hij heeft die ICQ nummer niet 'gekaapt', hij past de 'headers' van de msgs aan zodat het lijkt alsof je van bv. Tom komen...

• BrZ
  • Laatst online: 02-12 16:59

BrZ

Woei, hij woont een paar honderd meter van mij vandaan.. recepten voor molotov cocktails zijn welkom ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb Terence aan de telefoon, het schijnt dat die 32k mails niet van hem kwamen.

Bericht hierboven

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 14:59 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb Terence aan de telefoon, het schijnt dat die 32k mails niet van hem kwamen.
Neej, iemand anders heeft zeker de headers aangepast en naar zijn ip gezet, zodat jullie het dachten :+

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Sorry hoor.. maar die beginpost is al zo lame dat je er meteen wel een slot op kunt gooien. Kom op zeg, wees een kerel en kom gewoon niet terug als je gebanned bent. Een ban betekend dat je niet welkom bent. <-- PUNT

Tuurlijk ken ik het hele verhaal niet en blablabla, maar als je jezelf tig keer kloont kom je wel behoorlijk desperate over imo, en verdien je gewoon een schop van je ISP: ga maar in de zandbak spelen, het internet is blijkbaar niet voor je weggelegd.

Banevasion, want dat is het, is gewoon het kinderachtigste wat je kunt doen op fora (en ook bijv. IRC), je hoeft dan echt niet te rekenen op een warm ontvangst van users laat staan mods. Mods zie ik als de channel-operators op IRC. Ze hebben altijd gelijk. En ookal hebben ze dat niet, dan hebben ze het nog. Heel jammer voor je als je niet met een bepaalde actie van hen eens bent, maar zo werkt het.

Als ik zelf hier wat over dergelijke dingen te zeggen had, had ik je na 1 kloon een IP-ban gegeven (hoewel die altijd te omzeilen zijn) en je in m'n ICQ op ignore gezet, en dat niet vanwege angst, grootheidswaanzin, machtswellust of ga zo maar door.

Verwijderd

Is er ook ergens een uittreksel van dit verhaal?
Kan iemand anders een korte opsomming geven vna hetgeen er gebeurt is?

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:55 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

Floris, je snapt het niet helemaal, hij heeft die ICQ nummer niet 'gekaapt', hij past de 'headers' van de msgs aan zodat het lijkt alsof je van bv. Tom komen...
Hij spoofed, hoe je dat ook doet, hij gebruikt wel degelijk het icqnummer van een ander... want als je terug reageert krijg die ander dat ook te zien...

Maar slotje, tjah, ik weet niet of terence dat leuk vind, ik heb liever dat ie hier kan lezen en via andere personen kan reageren dan dat ie weer denkt dat we het in de doofpot proberen te stoppen...
Hij wilt open kaart spelen, ok, ik verwacht dat hier wel een slotje op zit vanavond, en ik had liever ook niet gewild dat het uit zou lopen op "wat ie allemaal wel niet gedaan heeft", maar hij wilt graag weten wat er nu allemaal gebeurt is, en wat de redenen zijn...

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:59 schreef Floris Diemel het volgende:
Djeez... ik snap NIET waarom je die gast nog te woord staat. Sorry hoor, ik ben ruimdenkend maar zo'n gast mag van mij... :X

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:05 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Neej, iemand anders heeft zeker de headers aangepast en naar zijn ip gezet, zodat jullie het dachten :+
Weet je dat ik daar serieus over heb nagedacht :?

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 15:15 schreef Llewella het volgende:

[..]

Weet je dat ik daar serieus over heb nagedacht :?
Het zou ev. kunnen, maar dan moet hij wel zijn ip weten :+

Er zijn idd een hoop zieke mensen.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Heeft iemand niet even het huisadres van dat figuur?

De islam kan uw vrijheid schaden

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 10 oktober 2001 15:49 schreef rdgf het volgende:
Hhhm niet echt moeilijk te achterhalen :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• zeef
kijk ik kreeg ook een reply :

1.
Subject: Gathering of Tweakers
nog 1tje?
k dan:
\"kennis van zaken hebben\"
2.
Subject: Gathering of Tweakers
zo lek... ALS EEN ZEEF
Goed, tijd voor een kleine verdere uitleg van het begrip computervredebreuk [art 138a SR] :
Art. 138a . - 1. Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan
computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking
van gegevens, of in een deel daarvan, indien hij
a. daarbij enige beveiliging doorbreekt of
b. de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van
een valse hoedanigheid.
- 2. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk, indien de
dader vervolgens gegevens die zijn opgeslagen in een geautomatiseerd werk waarin hij zich wederrechtelijk bevindt, overneemt en voor
zichzelf of een ander vastlegt.
- 3. Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk gepleegd
door tussenkomst van een openbaar telecommunicatienetwerk, indien de dader vervolgens
a. met het oogmerk zich wederrechtelijk te bevoordelen gebruik maakt van verwerkingscapaciteit van een geautomatiseerd werk;
b. door tussenkomst van het geautomatiseerd werk waarin hij is binnengedrongen de toegang verwerft tot het geautomatiseerd werk van
een derde.
Dus, niet iemands firewall aanvallen, en zeker geen ICQ accounts van anderen hacken. Dat is niet liev.

Meer info vind U hier, hier en in mindere mate in de memorie van toelichting

• BrZ

BrZ

Op woensdag 10 oktober 2001 15:49 schreef rdgf het volgende:
ehmz.. ik dus :P
Op woensdag 10 oktober 2001 14:55 schreef BrZ het volgende:
Woei, hij woont een paar honderd meter van mij vandaan.. recepten voor molotov cocktails zijn welkom ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 10 oktober 2001 16:09 schreef BrZ het volgende:
ehmz.. ik dus :P
En is dat eng :D?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 10 oktober 2001 16:45 schreef IceStorm het volgende:

[..]

En is dat eng :D?
Voor hem wel vrees ik >:)

De islam kan uw vrijheid schaden

• zeef
Foei toch. We gaan in Nederland geen mensen bestoken met Molotov cocktails enzo. Dat is OOK niet liev !

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 10 oktober 2001 16:47 schreef zeef het volgende:
Foei toch. We gaan in Nederland geen mensen bestoken met Molotov cocktails enzo. Dat is OOK niet liev !
Sja, dat er heel veel mensen flink pissed worden is alleen wel het gevaar wat je loopt als je een zogenaamd klein forum ineens gaat bedreigen...

Massa is machtig zegmaar. Dat hebben we helaas kunnen merken aan zaken als GoT terreur op 't vobis forum (weinig users trouwens). Verder ook aan polls op hardwareinfo (welke website is de beste: 98% T.net op een andere hardwaresite :P). de verkiezing van femme voor beste internet man van het jaar zal vast ook wel beter gelopen zijn omdat er zoveel bezoekers kunnen en willen stemmen op femme voor die titel (die dan IMHO dus ook terecht is, laat ze anders ook maar een forum maken ;)).

Ik keur dit soort acties niet goed (en ken BrZ denk ik goed genoeg om te snappen dat dat een geintje is), ik denk dat we ons niet op hetzelde (dubbele) communicatieniveau willen scharen, toch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BrZ

BrZ

Op woensdag 10 oktober 2001 17:17 schreef JvS het volgende:
Ik keur dit soort acties niet goed (en ken BrZ denk ik goed genoeg om te snappen dat dat een geintje is), ik denk dat we ons niet op hetzelde (dubbele) communicatieniveau willen scharen, toch?
:+

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goed, even een tijdlijn zoals de crew die ziet:

Begin april 2001 werd je gebanned, waarom weet ik niet, maar je maakte meteen een kloon aan en die werd gebanned, geheel overeenkomstig de regels zoals die in de faq staan, waar wij recht op hebben en die geen 1 nederlandse wet kan verbieden.
Ik reageer ook in die clonetopic en vervolgens bel je mij op (zo rond 5 uur in de ochtend). Ik (probeerde iig) je duidelijk te maken dat je niet mag clonen op GoT, helaas kwam de boodschap niet over, want je maakte niet alleen weer een clone aan, je ging ook mensen bedreigen. mij niet in het bijzonder maar wel:
hlpdsk, je icq-bomde hem oa
andere crewleden kregen ook een icqbom
je ddoste een aantal crewleden
je maakte nog meer clones aan
Je dreigt om
- de GoT server te dossen (heb je in het telefoongesprek gezegt)
- "Geheime" gegevens naar bedrijven te sturen waarop deze ons zouden laten vallen en alle users zouden wegjagen.
- Onze sponser en hosting provider te benaderen en hun het contract doen laten opzeggen/aanpassen

Dit alles als wij niet op jou voorwaarden zouden ingaan.
Nu is dit imho al reden genoeg voor een rechtszaak ivm afpersing, chantage etc. Helaas snap je niet dat je niet meer welkom bent op GoT en dat wij dat ook zullen zorgen dat je niet op GoT kan komen.

om maar eens ene Bush te quoten: "We will stand against terrorism" waar dit een duidelijke vorm van is.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 10 oktober 2001 18:34 schreef Kees het volgende:
om maar eens ene Bush te quoten: "We will stand against terrorism" waar dit een duidelijke vorm van is.
Make no mistake about it :7

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

heb net het hele topic gelezen (man wat een lappen tekst) en het lijkt mij vrij duidelijk
als je ergens niet welkom bent mdat je jezelf onmogelijk hebt gemaakt dan kom je toch niet meer?
en nog lamer vind ik het mensen irl te contacten over iets wat er op een forum gebeurd

Je ben niet welkom dus ga gewoon weg en kom niet meer trug
je maakt het jezelf door een aantal domme zaken gewoon onmogelijk om nog trug te _kunnen_ komen
je hebt het vet voor jezelf verziekt op een manier zoals ik die hier nog nooit heb gezien
so close the door, don't turn around now, cause you're not welcome anymore
<discl:
heb al mijn info uit mijn profile gehaald.
Heb geen zin in je
>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1 2 Laatste