39
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Valt meeOp zondag 14 oktober 2001 00:21 schreef Homedisc het volgende:
die Epox 8KHA kost F325,- in pricewatch
Is al met KT266A ?
39
Denk met dat plusje als ik dat zo zie..Op zondag 14 oktober 2001 00:25 schreef Homedisc het volgende:
dat weet ik niet zeker, weet iemand of de Epox 8KHA nou met kt266a chipset of is de Epox 8KHA+ met kt266a chipset?
8KHA = KT266Op zondag 14 oktober 2001 00:25 schreef Homedisc het volgende:
dat weet ik niet zeker, weet iemand of de Epox 8KHA nou met kt266a chipset of is de Epox 8KHA+ met kt266a chipset?
8KHA+ = KT266A
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Bedankt voor de info, maar deze thread gaat dus over de KT266A (en die zit o.a. op de Epox 8KHA+)Op zondag 14 oktober 2001 00:21 schreef Homedisc het volgende:
die Epox 8KHA kost F325,- in pricewatch
Richtprijsie?Op zondag 14 oktober 2001 00:27 schreef mickgreen het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, maar deze thread gaat dus over de KT266A (en die zit o.a. op de Epox 8KHA+)
thnxOp zondag 14 oktober 2001 00:26 schreef AVL het volgende:
[..]
8KHA = KT266
8KHA+ = KT266A
39
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
http://www.kmelektronik.de/root/shop4/sh4.html
edit
leuk prijsje btw
/edit
Damn overal zie je langzaam die kt266a bordjes opduiken, maar in nederland? ho maar
[edit]
Die GIGABYTE GA-7 VTX/P kt266A kost F258,90 DM, dat is wel een nette prijs
39
zo, dit scheelt een hoop zoekwerkOp zondag 14 oktober 2001 10:55 schreef bwe het volgende:
hier is een gigabyte kt266a gespot!
http://www.kmelektronik.de/root/shop4/sh4.html
edit
leuk prijsje btw
/edit
en nog wat xtra info over de epox:
Op epox.nl gevonden..
Dit zeggen ze er op de frontpage over:
Moederbord van de week: "8KHA+"
Dit AMD, DDR super over-clocking platform zal de competitie van zijn klasse ver achter zich laten. De 8KHA+ zal het meest besproken en getestte moederbord van EPoX worden zo niet van de hele computer industrie. Dit KT266A (north bridge) bord ondersteund 1.5 Gb DDR geheugen, 266 MHz. Front Side Bus en ondersteunt de nieuwe CPU's van AMD de Morgan en Palomino. Het bord is overladen met onder andere; 1 4X AGP slot, 6 PCI sloten, ATA-100, ondersteund 6 USB aansluitingen en natuurlijk EPoX diagnistische LEDs.
Dit Moederbord zal binnen enkele weken verkrijgbaar zijn.

en een gedetaileerd plaatje

ik zie daar een actieve chipset koeler, en een ATX connector die beetje ongelukkig zit, leuke cijferdisplay aan de onderkant, en geen onboard raid.. al met al toch wel jammie
trouens,ik ben een enorme N00b op het gebied van zelf pc's in elkaar zetten. (OK, de hardware kannik wel uitzoeken, maar het in elkaar zetten hebbik helaas nog nooit gedaan
Tell me plz.. ik ben very benieuwd
Ohja, waar blijft die roundup!!
jawel tochOp zondag 14 oktober 2001 11:23 schreef Ragonite het volgende:
Ondersteunt de Epox 8KHA+ Geen AMD Thunderbird
hij ondersteund alle socket a spullies volgens mij
39
Verwijderd
wat denk je nou zelf, natuurlijk ondersteunt hij Thunderbirds.Op zondag 14 oktober 2001 11:23 schreef Ragonite het volgende:
Ondersteunt de Epox 8KHA+ Geen AMD Thunderbird
*sugt*
http://it-shop.zapp.org/cgi-shl/webc.exe/st_prod.html?p_prodid=324098&sid=6Aq63S0HDA1Y8Av-15101433247.50
Verwijderd
Moederbord van de week: "8KHA+"
Front Side Bus en ondersteunt de nieuwe CPU's van AMD de Morgan en Palomino.
Daarom d8 ik het
Verwijderd
naja, de Abit KR7 dan
ik denk dat ze hem bij gistron redelijk snel zullen hebben. Die kopen hun moederboarden namelijk in duitsland. ALs ze slim zijn kopen ze ze snel in en besteld heel tweakers zijn mobo daar.
http://www.ocworkbench.com/hardware/microstar/k7t266pro2ru/k7t266pro2rup5.htm
Not bad, die SiS chippies doen het ook goed.. en die van Ali (who ever that might be) ook wel.. verschillen zijn niet zo groot als Via HArdware ons doet geloven.. we wan't more info
Een ECS bord met een SiS sjipset kost namelijk 184,- .. das een stuk beter dan 400,- voor zo'n vet AMD bordje..
39
LEES DAN EERST KERELTJE:Op zondag 14 oktober 2001 12:35 schreef Homedisc het volgende:
Maar dat is een review over de kt266 en niet over de kt266a chipset want die geeft wel een vette boost
Zow..Surprisingly, the results of ALi ref board is exceptionally fast and the FSB is 133.34mhz. From my observation, the MSI k7T266pro2-RU can be tuned up as the results is still slightly lower than the VIA KT266A reference board that we have tested before.
edit: als je ook nog op de MSI site zou kijken zie dus idd dat dit een KT266A is en niet de -A ..
39
ik zi bijv. die ATX connector die op een baggerplek zit......
dan valt ie nu al af hoor.....das niks gewoon.
Ik wil de Abit KR7 RAID, maar ik las op de frontpage dat ie misschien dit jaar hier nie eens haalt!
en ik moet dit jaar alles hebben van de pc (pc prive....
Als je dan een snelle pc koopt, hoef je ook niet meer te oc-enOp zondag 14 oktober 2001 12:58 schreef bluppy2 het volgende:
heeft dat ECS moederplankje wel al die jumperless overklokmogelijkheden die bijv. de EpoX biedt? Of heeft die ECS een foutendiagnosesysteem? Hij (de ALi) kan wel een stuk goedkoper zijn, maar zijn de accesoires die hij biedt wel in vergelijking met de dure KT266A chipsets?
Ik ben die instabieliteit zat. Tuurlijk bij jullie zijn jullie ge-oc-de pc's allemaal superstabiel, maar das bull. Als ik op een lan zit met 40 mensen waarvan er 20 een oc-pc hebben, dan weet ik welke pc's iig vaak vastlopen. Juistem, die 20. Ik heb zelf al jaren een oc-pc en merk dat je dat er een beetje bij de koop toe neemt zeg maar. Nu loopt mijn pc niet zo vaak vast en die van jullie vast ook niet, maar tis gewoon zo dat ie als ie op zijn echte snelheid staat gewoon nooit vastloopt. Bovendien als je trax in de echte mensenwereld zit (= lees werken) en je hebt je pc daar voor nodig, dan wil je niet dat je pc aan elkaar hangt van de fannetjes. Dan moet ie gewoon werken. Dus ik wil zo'n ECS bord, zonder al die waardeloze (voor mij dan) poeha en met een leuke performance. Als ik wil oc-en, dan koop ik wel weer een nieuwe. Ook wil ik niet oc-en met me eerste Athlon omdat die dingen zo warm worden. Ik hoop dat mijn XP 1.33 lekker niet warm wordt en toch lekker snel is.. dan ben ik blij
ECS bord is met SiS sjippie erop trouwens..
Verwijderd
geef die link dan eens. Ik hoop toch zeker dat hij er is aan het eind van de maand...Op zondag 14 oktober 2001 13:15 schreef Cartman! het volgende:
Ik wil de Abit KR7 RAID, maar ik las op de frontpage dat ie misschien dit jaar hier nie eens haalt!
volgend jaar pas? neh , dat kan ik me niet voorstellen. Dan is iedereen al voorzien van een 266a plankje. Abit zou erg dom zijn om volgend jaar pas te releasen.
Dat zijn vast de mensen met een oude Windows op hun pcOp zondag 14 oktober 2001 13:21 schreef nigelator het volgende:
[..]
Als ik op een lan zit met 40 mensen waarvan er 20 een oc-pc hebben, dan weet ik welke pc's iig vaak vastlopen. Juistem, die 20.
Je hebt gelijk, allemaal windows 2000 pro jaOp zondag 14 oktober 2001 14:42 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
Dat zijn vast de mensen met een oude Windows op hun pc.
Verwijderd
Ik denk dat dit bordje erg interessant kan zijn als je wat meer tijd hebt. Abit is namelijk altijd net wat beter in het tweaken van een plankje en ik verwacht dat hun aanbod wel het KT266A reference plankje zal verslaan.(scores die dus beide boven de 1000 liggen). Daarnaast is dit plankje volgens mij net als de TH7II Abit Engineerd. oftewel er zijn wat aanpassingen gemaakt die overclocken nog beter laten verlopen. daarnaast was er laatst wat geleakt over dat Abit bezig was om ervoor te zorgen dat PCI & AGP zich aan de FSB aanpassen(ala Iwill XP333 dus). Als dat uitkomt allemaal dan is de KR7A erg interessant gecombineerd met wat fijn PC2700 RAM. want dan moet een FSB van 200/400 mogelijk zijn, met de bijbehorende mem benches:)
ik wacht het allemaal nog even af en hoop ondertussen dat ze de BIOS issue tussen de Athlon XP en de KT266A oplossen(scores zijn stukken lager op een XP dan op een TB terwijl het prefetchen juist de scores zou moetne verbeteren)
Wat?! , geef eens een linkje?Op zondag 14 oktober 2001 15:42 schreef -THaVinNY- het volgende:
ik wacht het allemaal nog even af en hoop ondertussen dat ze de BIOS issue tussen de Athlon XP en de KT266A oplossen(scores zijn stukken lager op een XP dan op een TB terwijl het prefetchen juist de scores zou moetne verbeteren)
Niet op voorraad.
jajaja linkie!Op zondag 14 oktober 2001 16:02 schreef edward2 het volgende:
[..]
Wat?! , geef eens een linkje?
Verwijderd
"If there is something odd that you notice about these memory test results, you are correct. The test scores here arent as close to the reference board that I reviewed as they should be. The Athlon Thunderbird 1.4 GHz had higher test results in the FPU memory tests than the Athlon XP. I have been working very closely with AMD, VIA and the motherboard manufacturers to find out the reasoning behind this. As of this time, all I can surmise is that there is a bios code that needs to changed or that the SiSoft software isnt talking to the new Athlon core the way it should. Either way, keep checking back at Amdmb.com and I will let you know as soon as I find out anything.
However, the Epox 8KHA+ is still the winner on the tests. Ahead by 10% on the ALU scale and about 12% on the FPU test, the KT266A chipset reference board was able to pull a much higher difference than this around 100 points higher in FPU performance actually. This could be a simple bios issue that needs to be worked out, so I will post some news and update this page as soon as I figure it out."
EPoX 8KHA+
ALU:845
FPU:941
VIA Reference
ALU: 816
FPU:1016
Kwas net van plan om een Athlon XP en KT266A te kopen (zodra die er is)...
Ik wacht wel ff op een BIOS fix ofzo...
Ik las net dit:
AMD Athlon XP 1800+ 3 Year Warranty
Quantity in Basket: none
Code: 120503
Price: $238.00
Shipping Weight: 0.00 pounds
Is maar f595,- !!!
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Ze staan ook al in de pricewatchOp zondag 14 oktober 2001 20:13 schreef MTops het volgende:
Goed dat ik dit ff lees...
Kwas net van plan om een Athlon XP en KT266A te kopen (zodra die er is)...
Ik wacht wel ff op een BIOS fix ofzo...
Ik las net dit:
AMD Athlon XP 1800+ 3 Year Warranty
Quantity in Basket: none
Code: 120503
Price: $238.00
Shipping Weight: 0.00 pounds
Is maar f595,- !!!![]()
![]()
Verwijderd
En? heb je 'm naar volle tevredenheid al binnen?Op vrijdag 12 oktober 2001 01:40 schreef B@rt_d@_M@n het volgende:
Heb er net een besteld.. (bij http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Motherboards_5.html); hij is onderweg. Tis wel reteduur om vanuit Engeland hierheen te laten komen...
Shopping Cart (Prices in British Pounds)
DESCRIPTION QUANTITY PRICE COST
----------------------------------------------------------------------
Epox EP-8KHA+ DDR (Socket A 1 £86.50 £86.50
AMD Thunderbird/Duron)
Alpha PAL8045 - 1 £36.50 £36.50
Thunderbird/Duron (Socket A)
Fan Option 1
Fan: YS-TECH FD8125 80mm Fan
- 3 Pin
Thermaltake A1092 Memory 2 £7.50 £15.00
Cooling Kit
Arctic Silver II 1 £5.00 £5.00
======================================================================
Subtotal: £143.00
Shipping (Lynx Euro 48): £21.00
VAT: £28.72
Total: £192.72
Kost ruim 74 piek
Maar 'k heb 'm wel na 't weekend al...
Verwijderd
ik denk da'k toch nog ff op de abit wacht , of heel mayb de MSI , maar denk de Abit
Verwijderd
Ik ga er even vanuit dat ze ook meteen leverbaar zijn..
Het is toch idioot dat we hier in NL zo lang moeten wachten, terwijl in Engeland, Duitsland en België die dingen al zeker een week leverbaar zijn zo niet langer..
Door dit alles krijg ik het gevoel dat we hier in NL nog wel eens errug lang kunnen wachten op een 266A bord, maarja ik ben ook zo ongeduldig geworden omdat in midden september al bekend werd dat deze borden eraan kwamen en ik zit met een systeem waarbij het mijzelf verbaast dat ik Überhaupt nog op het internet kan komen...
waar zie je dat staanOp maandag 15 oktober 2001 17:30 schreef eppie het volgende:
Ik zag hem ook al staan op www.alternate.de
Eppie
bij alternate.de zie em niet staan, bij K&M wel, dus waarom niet gewoon van duitsland bestellen?
Verwijderd
| I've got permission to color outside the lines |
Helaas, helaas, 't enige wat ik tot nu toe binnen heb is m'n DDR geheugen, 2 reepjes Crucial elk 256Mb PC2100. Was maar USD 33 per stuk... en woensdagavond besteld, vrijdagmorgen in huis!!! Super!Op maandag 15 oktober 2001 17:04 schreef Riddle het volgende:
[..]
En? heb je 'm naar volle tevredenheid al binnen?
Maarre, die bestelling uit Engeland verwacht ik a.s. woensdag te ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte (alhoewel ik denk dat ik woensdagavond geen tijd heb om in te loggen....)
Verwijderd
die gigabyte is dus al te krijgen hier en daar (vooral daar) en aangezien die een passieve chipsetkoeling heeft en maar 260 markjes kost denk ik dat ik komende zaterdag naar Koln scheur en zo'n plankje ga halen...Op maandag 15 oktober 2001 20:27 schreef Genotix het volgende:
Kunnen we anders niet is met zijn alleen inkopen doen in duitsland? Dus een inkoop actie doen?? Idee misschien..
maar heeft iemand al een review van die gigabyte gelezen?
ben ik heel benieuwd naar!
ik ga morgen ff belle naar Koln..
Shibby! En nu nog ff wachten tot 29 oktober voor de XP prijsverlagingen en dan zal dit bordje in Nederland ook wel te koop zijn...ASUS A7V266-E VIA KT266A AMD
Sockel A für AMD(r) AthlonTM / DuronTM CPU Chipsatz VIA(r) KT266A Chipsatz (KT8366 North Bridge/VT8233 South Bridge) FSB 266/200MHz Bus Memory 3 x DD...[mehr] 441,90 DM
225,94 EUR
WOOHOO!
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:20 schreef MTops het volgende:
[ASUS A7V266-E VIA KT266A AMD
Sockel A für AMD(r) AthlonTM / DuronTM CPU Chipsatz VIA(r) KT266A Chipsatz (KT8366 North Bridge/VT8233 South Bridge) FSB 266/200MHz Bus Memory 3 x DD...[mehr] 441,90 DM
225,94 EUR]
Shibby! En nu nog ff wachten tot 29 oktober voor de XP prijsverlagingen en dan zal dit bordje in Nederland ook wel te koop zijn...
WOOHOO!
Ik hoop het echt dat die volgende week of 1 week erna wel leverbaaar is in nederland
39
Verwijderd
http://www.pcideals.com/
word echt tijd dat ze hier komen
Yep, afstand is nog steeds een groot probleem anno 2001.
Niet op voorraad.
goed manOp dinsdag 16 oktober 2001 15:53 schreef redheads het volgende:
kijk hier al weer een nieuwe voorraad in engeland op 17 oct
http://www.pcideals.com/
word echt tijd dat ze hier komen
ik heb ze gebeld, het is mogelijk om vanuit holland te bestellen. ze bellen terug voor de details.
Verwijderd
http://www.vgicomputers.com/acatalog/Online_Catalogue_MSI_Microstar_52.html
Niet op voorraad.
Vind ik ook wel een idee, nou heb ik ook al de asus gezien met dit nieuwe chippie, maar de Abit is er nog niet of wel??Op dinsdag 16 oktober 2001 16:49 schreef edward2 het volgende:
Hé FMS, als je wil, kan je die instructie hier even neerzetten, dan ga ik daar misschien ook bestellen .
Genotix wil de Abit of Asus hebben.
ze bellen me terug over de kosten enz.
bel ze op en bestel het zou ik zeggen.
PS. misschien kan ik nog een R8500 kopen daar
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
Best wel triest inderdaad. Lang leve het Nederlandse inkoopbeleid of liever gezegd, lang leve het Europeese distibutienetwerk !!Op dinsdag 16 oktober 2001 18:07 schreef siggy het volgende:
week 42 en nog steeds nergens in nl verkrijgbaar........
ik wacht nog 2 weken en anders koop ik wel een goedkoop ecs boordje....ga ik later wel upgraden want dit is gewoon loos
daar staat ergens dit :
Volgens Kyle van HardOCP heeft Abit tegen hem gezegd dat de KR7A in de eerste week van november zal verschijnen.
---------------------------------------------------------
Gepost door Eastern Dinsdag 9 Oktober 2001 - 15:27 Score: 2 (Interessant)
Dat is dan netjes voor de HCC dagen. De tweakers kunnen het geld weer uit geven
----------------------------------------------------------
Gepost door bobsnl Dinsdag 9 Oktober 2001 - 15:33 Score: 2 (Informatief)
Ga daar maar niet van uit. Meestal loopt Europa een maandje achter op de rest Amerika en Japan. Het zal dus eerder begin december worden. Wel op tijd voor Sinterklaas dus!
2 replies onzichtbaar op je huidige niveau
---------------------------------------------------------
Gepost door P.C.Simonis Dinsdag 9 Oktober 2001 - 17:54 Score: 2 (Inzichtvol)
Sinterklaas bestaat niet
-----------------------------------------------------------
Gepost door Cartman! Woensdag 10 Oktober 2001 - 08:02 Score: 1 (Gemodereerd)
Dat zou ik heeeeeeeeel erg vinden
we hebben pc prive en me pa wil perse voor eind dit jaar kopen want anders kan hij geen vrij dagen van dit jaar meer gebruiken
we zouden alles op de hcc dagen weer kopen.....
ik baal er erg van
En waar blijft die asus mobo? weet iemand daar al iets meer over?
39
Verwijderd
Ik zit er al een paar weken op te wachten, terwijl je ze links en rechts al bij winkels ziet staan....
Heb ik al zien staan bij een duits bedrijf weet alleen niet meer welke, volgens mij uit deze draad.Op dinsdag 16 oktober 2001 22:28 schreef Homedisc het volgende:
volgende week zit ik zonder mobo (verkocht), had wel verwacht dat ze nu wel onderhand verkrijgbaar zouden zijn.
En waar blijft die asus mobo? weet iemand daar al iets meer over?
Als de Abit erbij zit, ZEKER, anders niet..Op dinsdag 16 oktober 2001 22:43 schreef Penaa het volgende:
Inkoopactie zie ik ook wel zitten................... :):):)
Is er animo voor?
Verwijderd
Verwijderd
WTF! 159 pondOp woensdag 17 oktober 2001 10:55 schreef gardien het volgende:
De Asus A7V266-E (met KT266A) is begin volgende week hier in de UK leverbaar volgens mijn dealer. Niet goedkoop overigens 159 pound. De goedkoopste dealer is www.dabs.com maar heeft hem nog niet en heeft nog niet op mijn emails gereageerd.
Maarja toch wil ik hem wel aan de ene kant, maar aan de andere kant, het is wel erg duur.
39
Heeft iemand een link naar een club die hem aanbiedt?
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Over de Asus ook te duur voor mij. De MSI heeft erg goede reviews en is ongeveer 50 pound (±175) gulden goedkoper dat was een beetje te veel geld.
Hé thanx, ik heb hem nog goedkoper gezien volgens mij! Het was een site die een review had geplaatst, maar tegelijkertijd kon je bij hun ook het moederbord bestellen...Op woensdag 17 oktober 2001 13:22 schreef gardien het volgende:
Ik heb hem net besteld op www.vgicomputers.com voor 113 pound (±400) gulden dat is voor de standaard versie dus zonder de USB 2.0 and RAID.
Waarom heb je btw niet de RU versie genomen?
.... Ik weet het ook niet
Hoe heb jij hem besteld? via mail of via de site, als ik namelijk een locatie wil selecteren staat Nederland er niet tussen.Op woensdag 17 oktober 2001 13:22 schreef gardien het volgende:
Ik heb hem net besteld op www.vgicomputers.com voor 113 pound (±400) gulden dat is voor de standaard versie dus zonder de USB 2.0 and RAID.
Over de Asus ook te duur voor mij. De MSI heeft erg goede reviews en is ongeveer 50 pound (±175) gulden goedkoper dat was een beetje te veel geld.
heb deze winkel net gemaild omdat ik de msi met raid wilde hebben.
Helaas kreeg (ik binnen 30 min
Verwijderd
Heb nog ff geduld.Misschien volgende week al, maar dat is nog niet zeker. Houd onze site maar
in de gaten.
Andere merken zoals Asus, MSI en Gigabyte zullen over +/- 2, 3 weken komen
met hun versies.
de raid versie is idd out of stock maar de normale niet.Op woensdag 17 oktober 2001 13:22 schreef gardien het volgende:
hoe heb je dat met de betaling gedaan?
een creditcard nr gegeven?
en hoe lang ging levering duren?
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Ben wel benieuwd wat daar uit komt, vooral omdat ie geintergreerde netwerkkaart in de nforce zo`n vette bandbreette schijnt te hebben...
Het word een moeilijke keuze.....
Verwijderd
Over de Nforce kan hier http://www.anandtech.com/chipsets/showdoc.html?i=1535&p=1 een review lezen. Heeft ook benchmarks tegen de KT266a en ze presteren vrijwel gelijk. De ethernet controller op dit referentie board wat ze testen was niet operationeel (even als de geluids processor). Je hoord tegen strijdige berichten over de verkrijgbaarheid van de Nforce en problemen met de chipset. Het laatste vind je hier http://www.theinquirer.net/17100104.htm. Ik heb wel gehoord dat bijvoorbeeld de Asus A7N266 de geluidprocessor niet zal gebruiken. Ook als je kijkt naar de prijs van de moederborden met Nforce chipset zal die hoog zijn. Je betaald voor een video processor die je naar alle waarschijnlijkheid niet zal gebruiken en als je hem gebruikt de geheugen bandbreedte teveel naar beneden haalt (zie het artikel op anandtech). Gewoon Kt266A nemen is al getest (op volger van KT266) en moederboord fabrikanten kunnen hun bestaande moederboord ontwerpen (zelfde pin layout) die nu wel stabiel zijn na diverse revisies toen ze nog de de KT266 gebruikte. De eerste Nforce moederboorden net als met alle nieuwe chipsets zullen problemen hebben met zowel hardware en software (drivers). Waarom denk je dat ze nu al een half jaar roepen dat de Nforce eraan komt ?
Verwijderd
In Arnhem:
Shuttle SocketA
AK32
Via KT266A ( Sound,FSB 266,1x AGP,6x PCI,4x DDR,ATA 100,ATX ) AMD XP+ READY
Voor 379,-- incl.
zo ja, welke?
39
Verwijderd
Ik heb dit bordje nog niet uitgeprobeerd, Ik moet hem zelfs nog bestellen. Als je wilt neem ik er 1tjeOp woensdag 17 oktober 2001 15:37 schreef Homedisc het volgende:
hmmz, zit op die shuttle ook nog een paar tweak opties op?
zo ja, welke?
hey, welke zaak is dat?Op woensdag 17 oktober 2001 15:34 schreef banderas het volgende:
Bij mij verkrijgbaar:
In Arnhem:
Shuttle SocketA
AK32
Voor 379,-- incl.
* Bubbles woont namelijk ook in Arnhem *
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Overclock mogelijk heden???
enne waar? Als het mooi bord is wil ik hem hebbe
Eppie
Maar zolang het spul nog niet leverbaar is
Don't give up
Verwijderd
dat plankje kost 86 $ aan de andere kant v/d plas...Op woensdag 17 oktober 2001 15:34 schreef banderas het volgende:
Bij mij verkrijgbaar:
In Arnhem:
Shuttle SocketA
AK32
Voor 379,-- incl.
auw!
Verwijderd
http://www.socketa.com/reviews/shuttle/ak31rev3/4.shtmlOp woensdag 17 oktober 2001 15:37 schreef Homedisc het volgende:
hmmz, zit op die shuttle ook nog een paar tweak opties op?
zo ja, welke?
Shuttle...verassend goed
Niet op voorraad.
De Epox8KHA+, was alleen nog niet op vooraad, de mijne komt deze week uit de UK.
Niet op voorraad.
dat wilde ik net zeggen...Op woensdag 17 oktober 2001 19:08 schreef edward2 het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/21504
De Epox8KHA+, was alleen nog niet op vooraad, de mijne komt deze week uit de UK.
dan maar de exacte link.
ze hebben hem niet op vooraad, waneer wel?
wie gaat em bij SpacePromotions bestellen?