hoe je het ook wilt doen, en waar je het maar vandaan wilt bestellen, het zal gewoon 2 weken of meer worden. niet eerder, of je gaat ff naar japan.
n duitsland bestellen is goedkoper.
n duitsland bestellen is goedkoper.
The devil is in the details.
Verwijderd
Beetje late reactie... ik had daar wel de vooruitbetaal korting meegerekend. Als ik het zo zie, zou je ze dus voor die prijs kunnen krijgen, inclusief verzendkosten (om precies te zijn, 581,84DM p/s). Dat is dus FL 655,58. Hoe kom jij dan op 730,-? Als je het met de auto gaat ophalen gaat er 17,50 DM af, +500km/10*2.50= ongeveer een tientje per kaart aan benzinekosten.10 kosten 580 DM p/s en hier zie ik 598,02 DM staan
[..]
heb ik de verkeerde link of zijn de prijzen gestegen? Want dat scheelt zo'n 20 piekes en alles is mooi meegenomen
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Verwijderd
dan gaat de prijs (van in mijn geval de 7500) dus omlaag als ik 'm kom halen, zie ik dat goed? en zoja hoeveel dan?Op maandag 08 oktober 2001 15:57 schreef Marc00 het volgende:
ja ik verzend onder rembour (en ik moet mijn vader een extraje geven omdat ie dan een dag vrij moet nemen enzovoort enzovoort)
Verwijderd
Niet op voorraad.
als ik 'm halen? bedoel je als je um komt halen, bij mij thuis?Op maandag 08 oktober 2001 16:17 schreef lange het volgende:
[..]
dan gaat de prijs (van in mijn geval de 7500) dus omlaag als ik 'm halen, zie ik dat goed? en zoja hoeveel dan?
hij woont in delft. (staat in z'n profiel).Op maandag 08 oktober 2001 16:22 schreef CRX_master het volgende:
Zat ik ook aan te denken, ophalen.. Maar, waar moet ik heenrijden om um dan te komen halen? Als ut te ver is, mag je um sturen natuurlijk..
ik woon in Delft (dat is een paar kilometer vanaf R'Dam)Op maandag 08 oktober 2001 16:22 schreef CRX_master het volgende:
Zat ik ook aan te denken, ophalen.. Maar, waar moet ik heenrijden om um dan te komen halen? Als ut te ver is, mag je um sturen natuurlijk..
Op maandag 08 oktober 2001 16:27 schreef Marc00 het volgende:
[..]
als ik 'm halen? bedoel je als je um komt halen, bij mij thuis?
of als je een ov hebtOp maandag 08 oktober 2001 16:34 schreef Marc00 het volgende:
als je um bij mij komt halen gaan de verzendkosten er dus af en dat is 20 piekies (als je dichtbij woont is het misschien voordeliger)
dat kan natuurlijk ookOp maandag 08 oktober 2001 16:38 schreef lange het volgende:
[..]
of als je een ov hebt
Verwijderd
Tilburg, maar me vriendin in Rijswijk, dus kom regelmatig langs Delft gescheurd.. Wil best wel een keer remmen om een R8500 in te laden hoor!Op maandag 08 oktober 2001 16:35 schreef Marc00 het volgende:
[..]
waar woon jij dan?
It's just a donkey
It's just a donkey
Inpakken of hier opeten?Op maandag 08 oktober 2001 17:10 schreef harjan het volgende:
Voor mij een 8500 en ik wil 'm graag op komen halen.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
...gamen blijft leuk...
is toch mooi meegenomen, want ik kan niks fout doen (nou ja?)Op maandag 08 oktober 2001 17:31 schreef Selachii het volgende:
Zozo, gaat goed. Als outpost ook gaat zeiken over me pre-order dan doe ik bij jullie mee, maar nu dus (nog) niet.
[funny]
Hey gasten, Marc00 is uit '87, dat is 14 jaar oud...dan kan je de bak toch nog niet in?Nou hopen dat'ie eerlijk is
(No offence here marc00 gewoon een grapje tussendoor, no flame, i'm on your side)
[/funny]
Verwijderd
op de site staat dat er al 16 procent BTW over zit en we/ik beta(a)l(en) vooraf, omdat je dan korting krijgt.Op maandag 08 oktober 2001 17:40 schreef Jeep het volgende:
Zo, sinds de databaseserver geen werk meer weigeert heb ik het hele verhaal ff (nou ja ff?) doorgelezen. Die muhshop.de waren jullie dus al achter![]()
Wat heeft die zapp-it.shop trouwens een klote pagina. Ik kom er niet op
Toch ff een paar dingetjes:
als je in de eeg geen BTW hoeft te betalen bij invoeren, wil dat zeggen dat de winkel dus 16% MwSt moet rekenen... Je kunt nou eenmaal geen belasting gaan ontduiken!
Kun je als handelaar kopen (inschr KvK). (Niet echt belangrijk.)
Ik heb ook eens wat in Duitsland opgehaald. 2 pcs aan onderdelen incl monitors in een stationcar. Händlerbestellung.. (vriend had KvK inschr.) Lag midden in Duitsland, niet zo gek ver weg... Ja,ja. De hele dag over gedaan! (8-22 uur met slecht weer). Weet waar je aan begint!
Neem je contant Duits geld mee? Ik had Eurocard en Creditcard mee, maar ik kreeg (bij mijn eigen bank met S) geen geld uit de muur op zaterdagUiteindelijk met creditcard betaald, maar dat vinden ze niet leuk (=3% marge eraf).
Goed initiatief verder MarcoO, maar ik weet nog niet of ik meedoe. (zelf 1 daar bestellen is niet echt veel duurder F20 rembours of DM 30 uit Duitsland en wat korting mislopen).
succes he? Maar weet wel waar je aan begint.
ze kunnen ook doen als wat nVidia deed met G3, beta drivers verkopen en daarna de optimal drives online zetten. want die 10.40 drives bij me eerste g3, was gewoon shit, het was toch beter dan nog een maand wachten,Op maandag 08 oktober 2001 16:26 schreef edward2 het volgende:
Ik zat net te lezen op rage3d en daar kreeg iemand een mailtje van Dell dat er nergens R8500 kaarten te krijgen zijn voor 26 Okt.
Alle kaarten schijnen nog bij ATI te zijn, dadelijk hebben ze een major progress geboekt met de drivers, en wordt alles opnieuw verpakt.
De benchmarks van Chip De zijn ook move.
nee je moet me niet onderschatten.Op maandag 08 oktober 2001 17:52 schreef Jeep het volgende:
jaja, die Marco. Hij is maar 14, maar onderschat hem niet he?
Verwijderd
/me is "al" 37Op maandag 08 oktober 2001 17:57 schreef Marc00 het volgende:
[..]
nee je moet me niet onderschatten.
(en wat bedoel je met "maar" 14)
ik heb jou nog niet op mijn lijssie dus dat kan ik beter aan jou vragenOp maandag 08 oktober 2001 18:08 schreef Jeep het volgende:
[..]
* Hahn is "al" 37(ja, ik weet het, maar nog lang geen ouwe l*l)
maargoed: wie wil er nog een Radeon 8500 (wie niet)
ik zit er sinds gisteren aan te denken inplaats van een Gf3. nu is mijn vraag alleen wat gaat die R8500 kosten via die inkoop ennuh, wat zijn de specs van de kaart, linkie is genoeg..Op maandag 08 oktober 2001 18:58 schreef Marc00 het volgende:
wie wil er nog een Radeon 8500?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
okay, thnx nog ff een vraagie waar kan ik hem dan komen afhalen als ik besluit om er eentje te kopen.Op maandag 08 oktober 2001 19:32 schreef Marc00 het volgende:
Hoe duur die is kan je hier boven vinden, maar omdat ik zo aardig ben (en betrouwbaar) zeg ik het nog maar een keer:
laten verzenden: 720,-
zelf ophalen: 700,-
en hier is een link met de specificaties
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Had eigenlijk in de radeon topic style , 20 postings geleden een nummer 2 geopend moeten wordenOp maandag 08 oktober 2001 23:01 schreef CRX_master het volgende:
We doen in ieder geval de titel wel eer aan! Tis zeker een groot topic geworden..
Doe dat, dan weten we hem in ieder geval te vindenOp maandag 08 oktober 2001 23:11 schreef CRX_master het volgende:
Nopes, ook geen problemen met de helft.. maar inderdaad, ga jij die 7000 piek voorschieten zelf?
Ik kom ut in ieder geval brengen, zodat ik weet welk huis in de fik te steken als ik geen R8500 krijg!
Niet op voorraad.
...gamen blijft leuk...
Niet op voorraad.
Verwijderd
Verwijderd
Breek je nek voorzichtig
...gamen blijft leuk...
Dat zijn die die oude krengen nog!Op dinsdag 09 oktober 2001 12:18 schreef EaS het volgende:
Ook nog een zooi benchmarks hier (geforce 3 versus 8500 versus 7500 versus geforce 2 pro):
http://www.tomshardware.de/graphic/01q3/010814/radeon8500-21.html
Niet op voorraad.
Idd, en een overzicht van waar er besteld wordt, wanneer er besteld wordt, hoe de betaling geregeld wordt, en wanneer er (naar verwachting bezorgd) wordt zou ook handig zijn. Hoeven we geen 12 paginas door te spitten. Alvast bedanktOp dinsdag 09 oktober 2001 12:49 schreef ChUcKiE het volgende:
Ik heb een aantal tussenliggende pagina's overgeslagen...dus wellicht is het al een keer vermeld, maar wanneer gaat men daadwerkelijk over tot het plaatsen van de order? Dus tot wanneer kunnen we ons aanmelden?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hier staat utOp maandag 08 oktober 2001 19:32 schreef Marc00 het volgende:
Hoe duur die is kan je hier boven vinden, maar omdat ik zo aardig ben (en betrouwbaar) zeg ik het nog maar een keer:
laten verzenden: 720,-
zelf ophalen: 700,-
De Radeon 7500 is:
laten verzenden: 450,-
zelf ophalen: 430,-
en hier is een link met de specificaties
Verwijderd
Nee, ik heb nu alles, bedankt :):Op dinsdag 09 oktober 2001 15:03 schreef Marc00 het volgende:
[..]
(of wil je nog meer weten?)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
als ik ze binnen heb (2/3 weken)Op dinsdag 09 oktober 2001 16:12 schreef TLRnZ het volgende:
Oke dan ik wil zon radeon 8500, maarre wanneer heb ik hem hier dan
Niet op voorraad.
Dit topic is gesloten.
![]()