-=Het Grote Radeon 8500 (pre)order Topic=-

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 800 views sinds 30-01-2008

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Als ze in de voorwaarden vermelden dat ze internationaal verkopen hebben ze dat maar te doen, lijkt mij een verplichting.

En een creditkaart weigeren gaat ook niet zomaar, als hij ondersteunt wordt in diezelfde voorwaarden.

De praktijk is wel dat ze gewoon zeggen dat ze bv zijn uitverkocht, dus ik denk ook dat het moeilijk wordt.

Waar ik gewoon een pesthekel aan heb is dat NL altijd zo retetraag is met ATI anders had ik de moeite helemaal niet genomen.

Niet op voorraad.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:37
Ik wil d'r wel 1 maar ik denk dat ik toch nog maar effe wacht totdat de prijzen in NL bekend zijn.

Anders haal ik er misschien wel 1 op de hcc

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Waarschijnlijk ergens volgende week krijg ik een R8500 en een R7500 ter test, maar ik mag ze niet houden helaas :P

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 04 oktober 2001 16:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
Waarschijnlijk ergens volgende week krijg ik een R8500 en een R7500 ter test, maar ik mag ze niet houden helaas :P
Mooi, ik kijk al uit naar de review.

Niet op voorraad.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Mijn order op EBgames is gecanceld omdat ik er geen order-history heb!!! Als je vanuit NL wat besteld bij ebgames heb je een MAX van $300,- Door verzendkosten kom je hier bovenuit en is een order-history required. Grmbls, ik ben ff heen en weer aan het mailen...kijken of er wat te regelen valt.

...gamen blijft leuk...

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 04 oktober 2001 18:11 schreef Selachii het volgende:
Mijn order op EBgames is gecanceld omdat ik er geen order-history heb!!! Als je vanuit NL wat besteld bij ebgames heb je een MAX van $300,- Door verzendkosten kom je hier bovenuit en is een order-history required. Grmbls, ik ben ff heen en weer aan het mailen...kijken of er wat te regelen valt.
Daarvan ontbreekt me alle logica, ze krijgen der geld toch?
Denken ze dat we iets van $50,- gaan bestellen met even zoveel verzend kosten, rare jongens.

Maar goed, ik ben benieuwd wat er uitkomt, anders wordt het weer lang wachten ben ik bang.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topedo ATI Radeon 7500, RV200, 64MB, AGP,TV-Out/DVI, DVD, Re
316,06 DM

zou ik de gok maken en torpedo vertrouwen? of... ?

• Selachii

Selachii

gamedev

Ok, het komt hier op neer
mailtje van ebgames dus
The dollar amount for your country is $300.00. An order history below that amount would have to be established
Dit schreven ze toen ik om verduidelijking vroeg
nfortunately there is no way for you to order the item without establishing a history with us.
ZUUR DUS, we kunnen een topic openen op GoT waar we vragen naar IEMAND die OOIT wat bij EBgames heeft besteld, en vragen of we zijn account mogen gebruiken :)

Ik zou NEVER voor een Torpedo gaan, die 3rd party's krijgen alleen de crappy yields. Ik ga alleen voor ATi!

...gamen blijft leuk...

• Selachii

Selachii

gamedev

Op donderdag 04 oktober 2001 15:43 schreef Dizzytal het volgende:
www.muhsop.de heeft de R8500 ViVo voor DM 769,= in de prijslijst staan (Euro 393,18/ Fl. 866,45)

Met daarachter 19-10-01

Die lui zitten in Hilden en das maar 2.5 uur rijden :) :) :)
(als je "normaal" rijd)

edit:

De R7500 kost daar DM 449,= (Euro 229,57/Fl. 505.91)
Zou leuk zijn maar die site bestaad niet en mushop ook niet...anyone ?

[edit]

UHMZZZ, ik ga er zometeen eentje bestellen. http://www.outpost.com/entry?site=pg:a101&sku=91795 Hopelijk hoef ik hier GEEN order-history te hebben :)

...gamen blijft leuk...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 20:59
Op donderdag 04 oktober 2001 20:23 schreef Selachii het volgende:

[..]

[edit]

UHMZZZ, ik ga er zometeen eentje bestellen. http://www.outpost.com/entry?site=pg:a101&sku=91795 Hopelijk hoef ik hier GEEN order-history te hebben :)
verschepen die wel naar Europa? en hoeveel zijn de verzendkosten? want 280 dollar is ook nog niet zo gek

The devil is in the details.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 04 oktober 2001 21:02 schreef Marc00 het volgende:

[..]

verschepen die wel naar Europa? en hoeveel zijn de verzendkosten? want 280 dollar is ook nog niet zo gek
Yep.

Niet op voorraad.

• Hahn
Op donderdag 04 oktober 2001 21:13 schreef edward2 het volgende:

[..]

Yep.
OK, PEOPLE WE HAVE A OPTION!!! :)
(alleen omgerekend betekend dat hij 830 gulden gaat kosten)

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op maandag 01 oktober 2001 20:59 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik heb vandaag op de Dealerinfodag al iemand met een R7500 en een R8500 zien lopen, dus ik ga er vanuit dat ze binnenkort ook in NL-winkels te krijgen zullen zijn :)
De dealerinfo dag Hal 7 jaarbeurs? :)
Daar draaid ook een GeForce 3 Ti 500 (die trouwens vastliep toen de hagedis demo nog draaide en ik 3dmark 2001 wou starten >:)

Later nog wel een 3d mark gedraaid, maar score viel me tegen. Was een als ik het goed heb een A7V266, 128MB, TB1200 en dan die GeForce 3 Ti500 (engeneering model).

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op donderdag 04 oktober 2001 21:15 schreef Marc00 het volgende:

[..]

OK, PEOPLE WE HAVE A OPTION!!! :)
(alleen omgerekend betekend dat de prijs 830 gulden gaat kosten)
Als de prijs 830 gulden is.. Wat kost de kaart dan? ;)

Verwijderd

heb zeer veel intresse houw me please op de hoogte!
alleen er zullen wel veel mensen dit willen denk ik.
hoe gaan we dit doen.

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Heb je die gast die met die R8500 liep niet ff een knuppel in de nek gelegd? >:)

• Selachii

Selachii

gamedev

Hmmz, hij is wel goedkoper bij Outpost dan bij ebgames. Volgende dilemma...zal ik International Airmail nemen of DHL... IA kost $16,- en DHL kost $45, ongeveer. Komt uiteindelijk neer op een verschil van ongeveer Fl 70,- ex = 83 inc. Hmmmmz ( * Selachii zit hardop te denken) Dus scheelt 85 piekah das net het verschil tussen 700 en 800 piek...

denk denk

brainstorm, kraak kraak,

OK
* Selachii heeft besloten.
kGa hem nu dus bij outpost.com pre-orderen voor $325 INC verzend.

En nu bidden en wachten.

...gamen blijft leuk...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op donderdag 04 oktober 2001 21:17 schreef InterCC het volgende:

[..]

De dealerinfo dag Hal 7 jaarbeurs? :)
Daar draaid ook een GeForce 3 Ti 500 (die trouwens vastliep toen de hagedis demo nog draaide en ik 3dmark 2001 wou starten >:)

Later nog wel een 3d mark gedraaid, maar score viel me tegen. Was een als ik het goed heb een A7V266, 128MB, TB1200 en dan die GeForce 3 Ti500 (engeneering model).
Hmm, die Ti500 heb ik niet gezien. Wel even wat contactjes gelegd met een bobo van nVidia dus binnenkort moet zo'n geval ook wel te krijgen zijn :7

Die Radeon's vonden we bij een ventje van QDI (jaja) die op de Karma-stand rondwandelde...eigenlijk wilden we hem beroven maar er liep net een beveiligingsdude langs ;)

• dizzytal
  • Niet online
Op donderdag 04 oktober 2001 20:23 schreef Selachii het volgende:

[..]

http://www.muhshop.de/index_start.html

(dit moet ie zijn)

Maar....

http://it-shop.zapp.org/cgi-shl/webc.exe/st_prod.html?p_prodid=320128&sid=6Aq63S0HCABiAC3-04101196829.96

hier is ie nog goedkoper :P ze weten alleen niet wanneer et ding komt :( schiet niet op dus

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Laat maar horen als je order geaccepteerd is.

Niet op voorraad.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Bij Queen Systems kun je een 7500 bestellen voor 750,-

.

• Dethroned
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Dat is toch altijd zo in Nederland. Prijzen zijn toch altijd 1,5 keer zo hoog, Radeon 64 VIVO was eerst ook over de 1000 piekjes.

Beter bestel je je in Duitsland. En heeft er nog niemand info over die DV versie ?

P.S. Weet iemand wanneer de HCC beurs is ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• Badger

• Hahn
bij die Outpost.com verschepen ze naar Europa en de verzendkosten zijn 17 dollar ofzo (dat is ongeveer 45 gulden, dus dan daalt de prijs naar 820,- per stuk incl. verzend en BTW) :)

• Selachii

Selachii

gamedev

Op vrijdag 05 oktober 2001 13:29 schreef Marc00 het volgende:
bij die Outpost.com verschepen ze naar Europa en de verzendkosten zijn 17 dollar ofzo (dat is ongeveer 45 gulden, dus dan daalt de prijs naar 820,- per stuk incl. verzend en BTW) :)
Uhmz, jah, als je met International airmail shipped is het $16, ik heb daar echter gekozen voor DHL. Kost wel $40, maar dan issie wel verzekerd en heb je meer service+speed+handling.

820 piek ? hmmz, meer 850...maar ok ;)

...gamen blijft leuk...

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Selachii, heb je al een order bevestiging, of moeten daar ook eerst een puntenslijper kopen?

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

foutje

Niet op voorraad.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

hmm dat bestellen bij pc-kauf.de gaat dus ook niet...je mag het artikel niet bestellen omdat het niet leverbaar is ofzo (ben niet zo best in duits :) ).

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10

Floor-is

5.2

Ik krijg er volgende week eentje *D

QDI is liev O+ :P

Hmm Daniel heeft het al gemeld, maar hij krijgt ze niet thuisgestuurd. Ikke lekker wehel nehnehnehnehneh :Y) :P

Bericht hierboven

• Hahn
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:46 schreef Selachii het volgende:

[..]

Uhmz, jah, als je met International airmail shipped is het $16, ik heb daar echter gekozen voor DHL. Kost wel $40, maar dan issie wel verzekerd en heb je meer service+speed+handling.

820 piek ? hmmz, meer 850...maar ok ;)
40 dollar valt ook wel mee (is nog geen honderd verzend, dus de prijs is gestegen naar 840,- :+ valt nog mee)

• Hahn
De Radeon 7500 kost daar 180 dollar (als je daar dus bestelt dan wordt de prijs zo'n 540,- met BTW/verzend)

• Hahn
Zijn dit de mensen die mee doen met (pre)orderen?: Liggie, Hunger, Excalibur_eek, Sir Floppy, FMS, Fluppy, CRX_Master
zo ja, stuur dan een mail naar Marcohordijk87@hotmail.com met je naam en adres (om te versturen), je GoT naam (is wel zo makkelijk voor mij) en welke kaart je wil (de 7500 of 8500)
(leuke namen allemaal trouwens :) )

• Badger
Ik wacht heel ff tot na de HCC met orderen. Heb zo'n gutfeeling dat er ook stands met de R8500 zullen zijn en dat kan ook voordelig uitpakken.

• Hahn
als je niet besteld dan mail je me gewoon niet

Verwijderd

Ik pre-order ook nog ff niet, eerst ff inderdaad ff afwachten wat de prijzen in NL gaan doen enzo.. maar als dat 1000 piek wordt.. dannuh.. dan wel. :)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Houd er wel rekening mee dat de prijs misschien ook tegen de 1000 kan komen als je preorderd in de VS en je moet BTW betalen..(afh waarover de BTW wordt gerekend).

Niet op voorraad.

• Hahn
de prijs is met BTW (ik heb eerst verzend+prijs gedaan, dan omgerekend naar Guldens en dan 19% BTW er bij gedaan en dan kom je op een prijs van ongeveer 840/850 gulden)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Oja, shipping is maar $ 16 ipv 55 $ das waar ook en misschien gaat die BTW wel niet over de verzendkosten, dat zou nog goedkoper zijn, maar daar heb ik ook geen verstand van helaas.

Niet op voorraad.

• Surcouf
  • Laatst online: 31-10-2025
Op maandag 01 oktober 2001 22:14 schreef Marc00 het volgende:
ooh wacht het kan blijkbaar wel er staat dit
We do not ship to P.O. Boxes, APO, FPO and Hotels! CANANDA - Please select UPS Canada Standard for shipping method. Other countries outside of US & CANADA please select UPS Worldwide Express or UPS Worldwide Experdited. International clients - You're responsible for shipping cost plus Custom Duties & other taxes (please check with your custom). All International orders (including CANADA) must select PRE-PAID method only - SORRY we DO NOT accept INTERNATIONAL CREDIT CARDS for payments. International clients you're responsible for Custom duties & Imported Taxes, thank you.

weet iemand wat er nou precies staat?
Ja,
er wordt niet naar postbussen en andere niet geadresseerde boxen gestuurd. Ook niet naar hotels. Landen buiten VS en Canada moeten laten bezorgen via UPS (=Internationale pakketdienst. Duur, duur, duur!)
Je bent zelf verantwoordelijk voor bezorgkosten en douane/invoerrechten. Je kan alleen pre-pai (=vooraf betalen) kiezen. Credit Cards worden niet geaccepteerd.
Nogmaals dat je zelf verantwoordlijk bent voor bezorgkosten en invoerrechten.

Yo people, take my advice. Take of your pants and slide on the ice!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Waarom bestellen jullie deze niet dan? Kost als je er 601DM, dat is dus nog geen 700,-. En, hoe meer je besteld, hoe goedkoper die word.

5 kosten 586 DM p/s
10 kosten 580 DM p/s
20 kosten 574 DM p/s

vraag is alleen, hoe het zit met de belasting. Daar zit er al 16% overheen, gaat er dan hier nog eens 19% over? lijkt me niet.

Ik kan alleen helemaal niks vinden over leveren naar nederland en verzendkosten.

Mochten ze niet over de grens leveren, Haste is maar zo'n 200 KM van hengelo.

Edit: blijkbaar leveren ze gewoon naar nederland, verzendkosten 25DM.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 22:51 schreef Milo het volgende:
Waarom bestellen jullie deze niet dan? Kost als je er 601DM, dat is dus nog geen 700,-. En, hoe meer je besteld, hoe goedkoper die word.

5 kosten 586 DM p/s
10 kosten 580 DM p/s
20 kosten 574 DM p/s

vraag is alleen, hoe het zit met de belasting. Daar zit er al 16% overheen, gaat er dan hier nog eens 19% over? lijkt me niet.

Ik kan alleen helemaal niks vinden over leveren naar nederland en verzendkosten.

Dit lijkt me een betere optie als in amerika bestellen .
En als iemand/meerdere personen ze gaan halen , wie heeft het dan nog over evt. extra belasting.

Nu nog iemand die goed duits kan tikken , om een mailtje te sturen naar die shop , om te kijken of je er zoveel kan pre-orderen , dan zijn we een stuk verder , denk ik althans .

Ps Marc00 heb je net gemaild .

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Nu nog iemand die goed duits kan tikken , om een mailtje te sturen naar die shop , om te kijken of je er zoveel kan pre-orderen , dan zijn we een stuk verder , denk ik althans .
Je kan op de site tot minstens 20 stuks pre-orderen. je moet alleen wel vooruit betalen... Heeft er iemand een zooi geld over? :)

Hoe was het plan eigenlijk, kwa betaling aan de persoon die gaat bestellen? vooraf/erna? hoe gaat de levering dan?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 23:44 schreef Milo het volgende:

[..]

Je kan op de site tot minstens 20 stuks pre-orderen. je moet alleen wel vooruit betalen... Heeft er iemand een zooi geld over? :)

Hoe was het plan eigenlijk, kwa betaling aan de persoon die gaat bestellen? vooraf/erna? hoe gaat de levering dan?
Ok , maar , mijn duits is niet meer wat het geweest is , ik maak op uit dit zinnetje :aus technischen Gründen z.Zt. leider keine Abfrage möglich!-> dat een pre-order op dit moment niet mogelijk is :? .

Maar daar staat weer tegen over dat je bij vooruitbetaling nog eens 18 DM per stuk korting krijg , maar dat zal ik ook wel verkeerd lezen :D , men eigen duits kennende ;)

• Badger
das ist sehr intressant Herr Flick ;)

• dizzytal
  • Niet online

Das dus precies de zelfde link die ik ook al aangaf.

Pakketten van 12-20 kg (om even het max te nemen) kost je max 100DM verzendkosten (priority) maar ik ben voorstander van ophalen, anders moet je dus nog 3 dagen wachten tot je die dingen hebt.

Dr zit al 16% belasting overheen, maar je hoeft hier niet nog eens 19% te gaan betalen, scheeld dus wel aardig...

Enige probleem is dat ze mij niet konden vertellen wanneer ze de kaarten kregen....

• Hahn
als iemand (ik?) nou een engels mailtje stuurt krijg je vast wel een engels mailtje terug en dat is denk wel wat makkelijker te begrijpen

• Hahn
en als iemand er heen rijd (misschien ik met mijn vader bijvoorbeeld) dan hoef je geen BTW er over te betalen (mits je het goed verbergt natuurlijk :) ) en je hebt geen verzendkosten. en dan kost het kaartje 750 gulden (ik heb meegerekend dat iemand/ik de kaartjes naar iedereen moet opsturen en de benzine enzo.) en dat is zo'n 100 gulden goedkoper :9~ })

• Hahn

5 kosten 586 DM p/s ik zie hier 604,22 DM staan
10 kosten 580 DM p/s en hier zie ik 598,02 DM staan
20 kosten 574 DM p/s en hier 591,82 DM

heb ik de verkeerde link of zijn de prijzen gestegen? Want dat scheelt zo'n 20 piekes en alles is mooi meegenomen

• Hahn
volgens mij heb ik die wel eens eerder lang zien komen. (niet dat dat erg is, want het is een mooie score :) )

Verwijderd

wannneer zijn die kaarten in NL leverbaar ?

Ik kan ze nog niet bij de groothandel bestellen zie ik. En aangezien het zaterdag is en ik het nu wil weten (geen geduld) stel ik de vraag even hier . When ?

wees gegroet , Bart

• Hahn
van af November ofzo komt ie volgens mij in Nederlamnd te koop.

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:34

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik kijk nog effe de kat uit de boom :) maar als je de 8500 voor Fl 750,- (of natuurlijk goedkoper) kunt krijgen (incl. verzendkosten) dan ben ik bereid om er direct een te kopen.

• Hahn
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:42 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Ik kijk nog effe de kat uit de boom :) maar als je de 8500 voor Fl 750,- (of natuurlijk goedkoper) kunt krijgen (incl. verzendkosten) dan ben ik bereid om er direct een te kopen.
Er is een hele grote kans dat de kaartjes 740,- (is goedkoper dan 750 :D ) gaan kosten incl. benzinekosten en versturen naar huis

• Hahn
het geld trouwens nog steeds als je er een wil stuur dan een mail naar marcohordijk87@hotmail.com
(vermeld wel je naam, adres, telnummer en je tweakers naam en natuurlijk of je de 7500 of de 8500 wil)

• Hahn
en dat is ook mooi meegenomen!!!! De Radeon 7500 kost daar 341.44 DM en dat is omgerekend (met benzine en verzend enzo) 450,- dus das mooi

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Het wordt toch wel een ATI Radeon, dus geen Topedo of een ander low budget merk.

• Badger
Hmm dat van die kaarten uit Duitsland is een hele goeie optie ipv te wachten tot na de HCC. Als er meer bekend is over de leveringsdatum dan wil ik wel preorderen. Kom ik hem ook nog wel ff ophalen met mijn OV :D scheelt nog meer verzendkosten :P

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb zapp gebeld. die kaarten zijn nog niet leverbaal daar, 2-3 weken nog, dus eind oktober. :(
je moet ze 3 dagen van te voren vertellen dat je komt ophalen, of het is 30.-dm verzend voor 5 R8500's.

ze spraken nog engels ook. :)

• dizzytal
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:35 schreef FMS het volgende:
Ik heb zapp gebeld. die kaarten zijn nog niet leverbaal daar, 2-3 weken nog, dus eind oktober. :(
je moet ze 3 dagen van te voren vertellen dat je komt ophalen, of het is 30.-dm verzend voor 5 R8500's.
Hmm... weten ze al meer als gister ik kreeg een mailtje dat ze nog niet wisten wanneer ze kwamen :(

Wat vinden "we" dan van die muhshop.de??

Is wel iets duurder 866,45 zonder verzendkosten of benzine, maar dan heb je wel de ViVo en die is 19-10 leverbaar....

is (voor mij) ook nog dichter bij ook :)

Verwijderd

eer dit topic aan het einde is , is de volgende versie van ATI al uit.
Of zie ik dat nu verkeerd ?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 06 oktober 2001 15:03 schreef Bart Decker het volgende:
eer dit topic aan het einde is , is de volgende versie van ATI al uit.
Of zie ik dat nu verkeerd ?
dan zullen we maar gauw stoppen..

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 15:53 schreef edward2 het volgende:

[..]

dan zullen we maar gauw stoppen..
hmmzz hehe ja zo kun je het ook zien :))

maar is er al ergens wat besteld ?

• Hahn
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:35 schreef FMS het volgende:

ze spraken nog engels ook. :)
is voor 5 kaartjes 30 DM verzend? of ook voor meer? want ik heb nu al zo'n 7/8 kandidaten :) (als het maar 30 DM verzend is kunnen we dat beter doen, want er heen rijden is duurder door benzinekosten enzo.) maar als we het laten verzenden moet er geen 19% BTW over gaan want dan is het weer duurder. (weet iemand of er nog BTW over gaat vanaf Duitsland naar NL? volgens mij onder de 5000 hoef je geen BTW te betalen? maar met z'n 8en zitten we aan de 5600 gulden. misschien weet iemand er een link voor)

Verwijderd

achter 3 weken is die kaart hier ook wel .
Hoef je

1.) niet te rijden
2.) je geen zorgen te maken over BTW
3.) dan zullen de prijzen ook al wat gezakt zijn

• Hahn
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:30 schreef Bart Decker het volgende:
achter 3 weken is die kaart hier ook wel .
Hoef je

1.) niet te rijden
2.) je geen zorgen te maken over BTW
3.) dan zullen de prijzen ook al wat gezakt zijn
ik snap niet helemaal wat hier staat.
bedoel je na 3 weken?
en die punten bedoel je dat als je het laat verzenden?
en wat bedoel je met punt 2?

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:05

DDX

zolang je het niet voor handel gaat invoeren (wat is de limiet?) hoef je die kaarten niet in te voeren
en als je echt btw moet betalen, gaat de duitse btw er gewoon weer af hoor.....

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Hahn
ooh dus het zal niet veel schelen en ik ga er mee handelen (maar ik kan natuurlijk ook een bedrijf met 8 pc's hebben staan ofzo)

• dizzytal
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:14 schreef Marc00 het volgende:

is voor 5 kaartjes 30 DM verzend? of ook voor meer? want ik heb nu al zo'n 7/8 kandidaten :) (als het maar 30 DM verzend is kunnen we dat beter doen, want er heen rijden is duurder door benzinekosten enzo.) maar als we het laten verzenden moet er geen 19% BTW over gaan want dan is het weer duurder. (weet iemand of er nog BTW over gaat vanaf Duitsland naar NL? volgens mij onder de 5000 hoef je geen BTW te betalen? maar met z'n 8en zitten we aan de 5600 gulden. misschien weet iemand er een link voor)
Bij Zapp IT gaat verzendkosten over het totaal gewicht. Hoe meer kaarten hoe hoger de verzendkosten...

BTW hoef je hier niet te betalen (is al tig keer gezegd)

Verder moet je wel rekening houden met standaard verzending 7 dagen levertijd en priority 3 dagen (met dag van verzending er bij gerekend) daarom ben ik er voorstander van om die dingen op te halen.

• Hahn
de benzine kosten zijn zeker 2x zo hoog als de verzendkosten, want de benzine kost aardig wat (of je moet natuurlijk een auto hebben die 1 op 25 rijd maar dat betwijfel ik)

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 19:32 schreef Marc00 het volgende:

[..]

ik snap niet helemaal wat hier staat.
bedoel je na 3 weken?
en die punten bedoel je dat als je het laat verzenden?
en wat bedoel je met punt 2?
met punt 2 bedoel ik niet wat ik met punt 1 bedoelde , netozmin las ik met punt 1 bedoelde wat ik met punt 2 bedoelde . Onderling hebben punt 3 en punt 1 niks met elkaar te maken . 2 en 3 ook niet ...1 en 2 ook niet

• dizzytal
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:50 schreef Marc00 het volgende:
de benzine kosten zijn zeker 2x zo hoog als de verzendkosten, want de benzine kost aardig wat (of je moet natuurlijk een auto hebben die 1 op 25 rijd maar dat betwijfel ik)
Tja tis maar net wat je wilt, snel zon kaart en wat meer betalen (als je er vanuit gaat dat je de kosten door berekend) of bestellen en dan maar eindeloos wachten tot ie binnen komt

Als ik zo'n kaart ga halen (wat ik wel eens bij muhshop kan gaan doen, mits die em de 19de hebben) wil ik best wat kaarten extra meenemen als er mensen zijn die er een willen....

en nee mijn auto rijd geen 1 op 25, maar hou er wel rekening mee dat het allemaal snelweg is wat je rijd, je verkijkt je dus waarschijnlijk erg op de kosten. Verder ga je uit van een 'benzineauto', maar diesel of gas rijd nog weer goedkoper :)

edit:

o.a. typos

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

MartNL

Ik heb er 1 besteld want ze krijgen er maar een paar binnen.
En ik ben nr 7 op de lijst en ze krijgen er maar 12 volgens mij. Nou in iedergeval komen er 2 week later wel een hele zooi binnen.
IK wens jullie nog veel succes in DUITSLLAND hahahaha

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik lag nog harder als blijkt dat ze helemaal geen binnen krijgen, MartNL...hahahahahaha

Best wel triest ben jij eigenlijk :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Hahn
Op zaterdag 06 oktober 2001 20:17 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

met punt 2 bedoel ik niet wat ik met punt 1 bedoelde , netozmin las ik met punt 1 bedoelde wat ik met punt 2 bedoelde . Onderling hebben punt 3 en punt 1 niks met elkaar te maken . 2 en 3 ook niet ...1 en 2 ook niet
hahaha leuk hoor

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zondag 07 oktober 2001 01:48 schreef MartNL het volgende:
Voor jou te hopen dat alles probleemloos werkt ;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Maar de R8500 komt dan ongeveer in november in NL :? Voor rond de 700 piek :?

Verwijderd

Als ik ze krijg , kunnen jullie ze ""hebben" voor inkoopsprijs + een geeltje .

wees gegroet

Verwijderd

gdvrdm...geeltje . dat klinkt te zakelijk ahum

• Hahn
Op zondag 07 oktober 2001 01:48 schreef MartNL het volgende:
Ik heb er 1 besteld want ze krijgen er maar een paar binnen.
En ik ben nr 7 op de lijst en ze krijgen er maar 12 volgens mij. Nou in iedergeval komen er 2 week later wel een hele zooi binnen.
heb jij het over Zapp-itt? dat ie maar 12 binnen krijgt?
hahahhahaha :D ik heb net een mailtje terug dat ze geen 12 binnen krijgen maar 1200 :D hahahahahahaha (is geen flame)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 11:50 schreef Bart Decker het volgende:

wees gegroet
Wanneer krijg je ze dan ongeveer en hoeveel :?

ps. is er ook al wat bekend over de overklokbaarheid van de R8500 en zijn er al wat officiëlere reviews online :?

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op zondag 07 oktober 2001 11:50 schreef Bart Decker het volgende:

wees gegroet
Meer info?

www.avpnews.com

• Hahn
ja want hoeveel is die inkoopprijs + een geeltje? misschien koop je ze in voor 800.

Verwijderd

"Voor uw aankopen uit landen buiten de Europese Unie zullen douanerechten (voorheen invoerrechten) en omzetbelasting (BTW) moeten worden afgedragen."

Bij mijn weten ligt Duitsland nog altijd binnen de EU, dus......

• Hahn
dus......dan moeten we ze zelf maar ophalen :)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

MartNL

Op zondag 07 oktober 2001 02:02 schreef Knakker het volgende:
Ik lag nog harder als blijkt dat ze helemaal geen binnen krijgen, MartNL...hahahahahaha

Best wel triest ben jij eigenlijk :)
Hehe beetje dollen toch, ik wacht al zo lang op dat teering ding.. :+

• Hahn
Op zondag 07 oktober 2001 14:29 schreef MartNL het volgende:

[..]

Hehe beetje dollen toch, ik wacht al zo lang op dat teering ding.. :+
is het niet tering ding? (ik zit me een beetje te vervelen)

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 14:39 schreef Marc00 het volgende:

[..]

is het niet tering ding? (ik zit me een beetje te vervelen)
Ik ook en daarom wil ik duidelijkheid over wanneer de R8500 in Nederland komt en meer duidelijkheid over de prijzen en garantie van de mensen die hier de kaart met inkoopprijzen lopen aan te bieden.... :O

• Hahn
De prijs is niet hoger dan 750,- (wat ik al 10x heb gezegd) en de garantie....als er iets is stuur je um op of rijd je terug (of bedoel je wat anders)

Verwijderd

Ik weet nu nog niet wat ze bij de groothandel gaan kosten als ze daar binnenkomen ..Dus ja het kan inderdaad 800 piek + 25 zijn . Maar dat denk ik zelf niet .

Maar ik heb mijn belofte gedaan :))

Als het zover is dan meld ik me wel . Nu weet ik nog totaal niks when and how much

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 14:47 schreef Marc00 het volgende:
De prijs is niet hoger dan 750,- (wat ik al 10x heb gezegd) en de garantie....als er iets is stuur je um op of rijd je terug (of bedoel je wat anders)
ok en wanneer komen 'ze' :?

Verwijderd

Op zondag 07 oktober 2001 14:09 schreef Marc00 het volgende:
dus......dan moeten we ze zelf maar ophalen :)
en dus zal er geen BTW over heen komen of je het nou besteld of zelf ophaalt :)

• Hahn
Op zondag 07 oktober 2001 15:00 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

ok en wanneer komen 'ze' :?
"ze" komen als het goed is over 2 weken

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik heb effe zitten zoeken en heb op deze site : http://www.golem.de/0108/15294.html gezien dat er ook een Radeon 8800 (Fire-GL-8800) in november te koop zal zijn. (kunnen we zeker blijven wachten :Z )
En op dat forum aan het einde van die site staat ook over de Radeon 8500 VIVO 64MB DVI DM 609,- :
"Leider können wir diesen Artikel nicht ausliefern, da ATI die Karte dieses Jahr in Europa nun doch nicht veröffentlichen wird! Dementsprechend wird die Karte auch nicht bei anderen Händlern erhältlich sein!"

Volgens mij duurt het nog wel effe eer die kaarten in europa zijn :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

En dat wordt later weer tegengesproken:

Funcomputer schreibt Unsinn, gerade eben kam sogar eine Mail von ATI, in der es nochmal mit den neuen Listenpreisen bestätigt wurde:

RADEON 8500: 899 DM - ab Mitte Oktober
RADEON 7500: 499 DM - ab Anfang Oktober
DV WONDER: 129 DM - ab Mitte September

Gruß,

Christian Klass
Golem.de

Niet op voorraad.

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

toch een lekkere intro prijs, ver onder de GF3's intro prijs....

www.avpnews.com

• Hahn
ja lekker prijsie he. (trouwens de prijs is nog vet onder de prijs van de huidige GF3's)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Outpost weet nog niet wanneer ze komen, die lui mailen trouwens snel terug zelfs op zondag, echt een 24/7 economie daar.

Niet op voorraad.

Verwijderd

is de kaart die in duitsland te preorder is de oficieele ati, of is dit een of andere oem bak of een b merk???:)

• Hahn
Volgens de site is het gewoon de originele ATi dus....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.