StatBar is still alive & kickin'! :) [v2.1 is uit]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:35 schreef Morpheus25 het volgende:
Intresse in de output van Dr. Watson??? Dan stuur ik dat ff op.
Of ik er wat aan heb weet ik nog niet, maar mail maar naar bkneepkens@home.nl :)
Op dinsdag 02 oktober 2001 12:07 schreef superjoost het volgende:
wow.. kun je trouwens ook je harddisk ontkoppelen (win2k)
met deze versie ?
Hoe bedoel je "ontkoppelen"?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 12:44

johnwoo

3S-GTE

Mr. B., ik zou toch maar de handle van je StatBar venster gebruiken bij het maken van de AppBar, nu verdwijnt StatBar namelijk als je op Show Desktop klikt :o

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Nog een bug:
Op maandag 01 oktober 2001 14:44 schreef jeroenblom het volgende:
Ik had precies hetzelfde toen ik Nero icm Statbar gebruikte, mijn systeem werd toen ook een stuk langzamer en mijn geheugen dropte ook tot het nulpunt. Toen ik statbar uitzette had ik dus nergens meer last van. Misschien dat statbar en Nero niet echt goed samengaan?
en reply daarop:
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:48 schreef Bobbert het volgende:
Damn je hebt nog gelijk ook, als ik statbar uit zet is er niets aan de hand, zet ik hem aan dan zie je gewoon het ram terug lopen naar 0.

Ook super vaag hoor, maar kben wel blij dat ik het probleem heb gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:10 schreef johnwoo het volgende:
Mr. B., ik zou toch maar de handle van je StatBar venster gebruiken bij het maken van de AppBar, nu verdwijnt StatBar namelijk als je op Show Desktop klikt :o
:?
Ik gebruik ook gewoon de handle van het venster zelf... hier blijft ie keurig staan als ik Show Desktop doe (onder Win2K SP2).
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:52 schreef Bobbert het volgende:
Nog een bug:
[..]

en reply daarop:
[..]
Daar snap ik dus helemaal niks van... StatBar doet niks wat zou kunnen/mogen interfereren met het branden van een CD. Treedt dat alleen op bij Nero of ook bij andere stookprogs?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Op dinsdag 02 oktober 2001 17:07 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

:?
Ik gebruik ook gewoon de handle van het venster zelf... hier blijft ie keurig staan als ik Show Desktop doe (onder Win2K SP2).
[..]

Daar snap ik dus helemaal niks van... StatBar doet niks wat zou kunnen/mogen interfereren met het branden van een CD. Treedt dat alleen op bij Nero of ook bij andere stookprogs?
Bij mij onder Windows ME doet ie het ook perfect en blijft mooi staan.

Ik zie dat ik nauwelijks RAM gebruik in het proggie hij staat bijna mijn hele sessie op 1/184. De CPU komt niet hoger dan 85%. :) Great program! Wanner komt de volgende versie??? :9~

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op dinsdag 02 oktober 2001 17:07 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

StatBar kan helaas ook niet tegen Spamkiller :(

Ik heb em er weer af moeten gooien, want het systeem wordt onbruikbaar traag met die combi... :'(

Of zou het zo zijn dat StatBar perfect geproggeld is, en dat het de schuld is van alle andere proggels ? :Y) :+

/Edit: systeem info erbij, is wellicht wat handiger... :)
Systeem is amd K6-2 350, 128 intern, win98gold met alle updatez en IE 6.0.2600.0000IC

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freature request :
(in de trend van de align = left)

een functie: spread info over screen.
alle functies netjes verdelen over de statbar met gelijke ruimte ertussen, zodat je de hele bar gebruikt ipv alle info op elkaar gepropt.

nog 1:
Als je op de CPU INFO module klikt, een popup windowtje met welke processen hoeveel % cpu gebruiken en
als je op de RAM info module klikt een popup met welk prog hoeveel ram gebruikt
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:39 schreef brammus het volgende:

[..]

StatBar kan helaas ook niet tegen Spamkiller :(

Ik heb em er weer af moeten gooien, want het systeem wordt onbruikbaar traag met die combi... :'(

Of zou het zo zijn dat StatBar perfect geproggeld is, en dat het de schuld is van alle andere proggels ? :Y) :+
Zou kunnen natuurlijk... :+ ;)
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het aan ligt.
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:20 schreef Razor_Blade het volgende:
freature request :
(in de trend van de align = left)

een functie: spread info over screen.
alle functies netjes verdelen over de statbar met gelijke ruimte ertussen, zodat je de hele bar gebruikt ipv alle info op elkaar gepropt.
Mooi idee, komt d'r in te zitten :)
nog 1:
Als je op de CPU INFO module klikt, een popup windowtje met welke processen hoeveel % cpu gebruiken en
als je op de RAM info module klikt een popup met welk prog hoeveel ram gebruikt
:)
Ik zal kijken of dat lukt, no guarantees...

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:44
cool programma, werkt hier echt goed
alleen als ik counterstrike gespeelt heb is het laatste balkje weg bv je windows versie. best wel raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:11 schreef mech het volgende:
cool programma, werkt hier echt goed
alleen als ik counterstrike gespeelt heb is het laatste balkje weg bv je windows versie. best wel raar :?
Hmmz... nou weet ik wat ik vergeten ben te implementeren in deze versie: een optie om de laatstgebruikte modules te onthouden. Veel DirectX apps (meestal games dus) gebruiken een lagere resolutie dan je desktop.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

altijd als ik net uit een game kom, zoals CS of Q3 doet mijn statbar raar, hij komt niet meer bovenin het scherm maar een stukje later...

zie image

Afbeeldingslocatie: http://arendje.phear.nl/anushinq/fout.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 03 oktober 2001 14:07 schreef NoordGestoord het volgende:
altijd als ik net uit een game kom, zoals CS of Q3 doet mijn statbar raar, hij komt niet meer bovenin het scherm maar een stukje later...

zie image

[afbeelding]
Heb ik ook altijd, ff aanklikken automatisch verbergen en dan weer uitzetten, staat tie weer boven in,
en dat moet ik wel veel vaker doen aangezien der ook genoeg programma's zijn die gewoon onder de statbar gaan zitten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online

zie image

[afbeelding]
Hmmz, zou niet mogen gebeuren... ik zal kijken of ik daar wat aan kan doen.
Op woensdag 03 oktober 2001 15:33 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd, ff aanklikken automatisch verbergen en dan weer uitzetten, staat tie weer boven in,
en dat moet ik wel veel vaker doen aangezien der ook genoeg programma's zijn die gewoon onder de statbar gaan zitten :{
Daar kan ik helaas niks aan doen; programma's horen als ze zichzelf positioneren rekening te houden met de work area. WinMX valt er bij mij ook de hele tijd onder, maar dat ligt niet aan StatBar.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou mister B, ik lees veel commentaar op je statbar, jammer.
Persoonlijk vind ik het een hardstikke cool ding. TNKS!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb um ook gedownload nu en ik ben zeeeer tevreden!!!

keep up the good work! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 oktober 2001 16:06 schreef Dinictus het volgende:
nah, is geen commentaar, ik denk dat Mr. B het eerder op prijs stelt dat wij posten wat er aan 'mankeert'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op woensdag 03 oktober 2001 16:06 schreef Dinictus het volgende:
Het zou natuurlijk maar zó kunnen dat Mr. B. StatBar aan het ontwikkelen is, om vervolgens deze als free/share-ware aan te bieden aan het "grote" publiek... :)

Software ontwikkelen is geen sinecure...
Stel dattie op een gegeven moment bij download.com opduikt;
Dan is het leuk als men als commentaar zoiets zegt als: "rockstable, my favorite" met 5 sterren ( :) ) i.p.v. "sucks deeply, contains more bugs than all win9x versions" met 1 sterretje... ( :'( )

Het is een heel leuk en nuttig progje, maar Mr. B. wil natuurlijk ook een *goed* programma maken... ( (8> )

Dus geven we hem 'feedback'... :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Hmm weet iemand waarom mijn CPU usage altijd 100% is ? Zelfs als ik niks doe... Specs in sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
  • Laatst online: 20-09 14:23
Heb je toevallig een }:O draaien?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Koetje ?
Op woensdag 03 oktober 2001 18:10 schreef Mathizsias het volgende:
Hmm weet iemand waarom mijn CPU usage altijd 100% is ? Zelfs als ik niks doe... Specs in sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Laatst online: 04-08 19:12

JnX

Ik vind het een geweldig proggie, die nieuwe functies (harddisk info en winamp buttons) zijn echt superhandig! Ga zo door Mr.B!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Laatst online: 04-08 19:12

JnX

Op woensdag 03 oktober 2001 18:10 schreef Mathizsias het volgende:
Of een CPUIdle proggie of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 13:08

zie image

[afbeelding]
offtopic:
Ej waar haal ik die coole achtergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 18:00 schreef brammus het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk maar zó kunnen dat Mr. B. StatBar aan het ontwikkelen is, om vervolgens deze als free/share-ware aan te bieden aan het "grote" publiek... :)

Software ontwikkelen is geen sinecure...
Stel dattie op een gegeven moment bij download.com opduikt;
Dan is het leuk als men als commentaar zoiets zegt als: "rockstable, my favorite" met 5 sterren ( :) ) i.p.v. "sucks deeply, contains more bugs than all win9x versions" met 1 sterretje... ( :'( )

Het is een heel leuk en nuttig progje, maar Mr. B. wil natuurlijk ook een *goed* programma maken... ( (8> )

Dus geven we hem 'feedback'... :)
Daar hoef ik niks meer aan toe te voegen :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 03 oktober 2001 18:49 schreef arjanscholl het volgende:

[..]

offtopic:
Ej waar haal ik die coole achtergrond :)
zoeken in de 'Hoe zit jou desktop eruit deel 6?" topic =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
wel suterig dat hij zon ms-hater achtergrond heeft terwijl hij wel een windows OS draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Mr. B, die teller bij Winamp, zou het niet handig zijn als je ook de optie had dat ie naar 0 toe telt? net zoals je dat bij winamp zelf ik kunt stellen, dat vind ik namelijk veel makkelijker en er zijn denk ik wel meer die dat vinden :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:04 schreef HaaZie het volgende:
Mr. B, die teller bij Winamp, zou het niet handig zijn als je ook de optie had dat ie naar 0 toe telt? net zoals je dat bij winamp zelf ik kunt stellen, dat vind ik namelijk veel makkelijker en er zijn denk ik wel meer die dat vinden :)
Wordt geregeld, dat zal ik meenemen in de volgende versie :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 04 oktober 2001 00:13 schreef M4RTiN het volgende:
wel suterig dat hij zon ms-hater achtergrond heeft terwijl hij wel een windows OS draait
als je een _beetje_ oplet zie je dat het een windows XP pakje is en ik draai nog steeds heerlijk WinME :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Laatst online: 17-09 20:01

Schonhose

Retro Icoon

He Mr. B.!
Nog wat gehad aan die Dr. Watson Log file?????

* Schonhose sure hopes so

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Op zondag 30 september 2001 16:54 schreef Mr. B. het volgende:
7064 KB hier... ja, het geheugenmanagement van VB is vaag :P
Bij mij dus 7.288Kb. Waarom is dat zo veel eigenlijk?
Ik snap eigenlijk geen bal van windows programming. Toen er nog geen windows was (afgezien van 3.11) heb ik veel onder DOS geprogrammeerd, en daar was 't meestal zo dat een app niet zo bijzonder veel geheugen nodig had. Waar gaat dit over? :) Geen aanmerking op je proggie hoor, alle Windows dingen gebruiken exorbitant veel geheugen! StatBar is cool, alleen werken de RB en SD knoppen af en toe niet goed. Systeem blijft dan gewoon hangen.

Ik gebruik Win2k SP2.

Ik heb 'm hier net op m'n werk ook ge-installeerd en zal zo effe kijken wat-ie hier doet - zelfde systeem.

Ik zie overigens dat je zelf ook Win2k SP2 draait dus waarschijnlijk ligt niet DAAR het probleem.

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 10:05 schreef Morpheus25 het volgende:
He Mr. B.!
Nog wat gehad aan die Dr. Watson Log file?????
Helaas niet... ik snap nog steeds niet waar die crashes vandaan komen :(
BTW, sorry dat ik niet teruggemaild heb, dat is er een beetje bij ingeschoten :o
Op woensdag 10 oktober 2001 12:24 schreef Explore het volgende:

[..]

Bij mij dus 7.288Kb. Waarom is dat zo veel eigenlijk?
Ik snap eigenlijk geen bal van windows programming. Toen er nog geen windows was (afgezien van 3.11) heb ik veel onder DOS geprogrammeerd, en daar was 't meestal zo dat een app niet zo bijzonder veel geheugen nodig had. Waar gaat dit over? :) Geen aanmerking op je proggie hoor, alle Windows dingen gebruiken exorbitant veel geheugen!
Wat het precies is weet ik ook niet, maar in dit geval is het zo dat StatBar veel graphics gebruikt (ruim 300). Het merendeel wordt weliswaar weergegeven in Image controls, maar het tikt toch aardig aan. (Image controls vreten minder geheugen dan PictureBoxen omdat ze gewoon minder mogelijkheden hebben; een PictureBox heeft een window handle, een device context, DDE mogelijkheden, etc.)
StatBar is cool, alleen werken de RB en SD knoppen af en toe niet goed. Systeem blijft dan gewoon hangen.

Ik gebruik Win2k SP2.

Ik heb 'm hier net op m'n werk ook ge-installeerd en zal zo effe kijken wat-ie hier doet - zelfde systeem.

Ik zie overigens dat je zelf ook Win2k SP2 draait dus waarschijnlijk ligt niet DAAR het probleem.
Vreemd... het enige wat StatBar doet is de ExitWindowsEx API call aanroepen met de juiste parameters, de rest wordt helemaal door Windows afgehandeld.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Op woensdag 10 oktober 2001 13:40 schreef Mr. B. het volgende:
Vreemd... het enige wat StatBar doet is de ExitWindowsEx API call aanroepen met de juiste parameters, de rest wordt helemaal door Windows afgehandeld.
Op m'n werk deed-ie 't wel. Kweenie wat ik hier thuis anders heb staan dan daar...

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 10 oktober 2001 18:52 schreef Explore het volgende:

[..]

Op m'n werk deed-ie 't wel. Kweenie wat ik hier thuis anders heb staan dan daar...
Misschien 1 of andere background app die niet wil afsluiten? Ik vind het maar vaag... als ik het zo bekijk lijkt het me niet aan StatBar te liggen.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is cool! :)

Goede verbetringen Mr. Bee! Ga zo door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Statbar is weer back in business! ga zo door! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 ding wat toch best iriteerd is dit:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/8410.jpg

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/8411.jpg

Als je zo'n menutje dus tevoorschijnhaalt komt het erachter te staan, of het blijft er juist voor als de rest van het menuutje verder al is gesloten. Kan dat niet eens een keer opgelost worden?
Bij de andere statbars was het ook al zo! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 11:54 schreef Renko het volgende:
Hij is cool! :)

Goede verbetringen Mr. Bee! Ga zo door! :)
Op donderdag 11 oktober 2001 11:58 schreef thefirstikke het volgende:
Statbar is weer back in business! ga zo door! :)
I will :)
Op donderdag 11 oktober 2001 14:30 schreef Renko het volgende:
Nog 1 ding wat toch best iriteerd is dit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je zo'n menutje dus tevoorschijnhaalt komt het erachter te staan, of het blijft er juist voor als de rest van het menuutje verder al is gesloten. Kan dat niet eens een keer opgelost worden?
Bij de andere statbars was het ook al zo! ;(
Ik heb WinXP eens in VMware geïnstalleerd, en daar valt bij mij het menu en het harddisk panel idd ook achter het hoofdvenster... ik weet nog niet waar het aan ligt, maar ik ga er zeker naar kijken.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:26
na 1 potje counter strike is mn hele balk gereset. :(

ik moet dan mn configuratie opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 16:42 schreef juanp het volgende:
na 1 potje counter strike is mn hele balk gereset. :(

ik moet dan mn configuratie opnieuw instellen
Da's bekend... komt omdat CS je desktop resolutie aanpast |:(
Als je dat zelf doet laat StatBar keurig de modules weg die niet meer op het scherm passen. In de volgende versie zal ik een optie bouwen die de weggevallen modules automatisch terugplaatst als je terugschakelt naar je oorspronkelijke resolutie.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op donderdag 11 oktober 2001 21:01 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Da's bekend... komt omdat CS je desktop resolutie aanpast |:(
Als je dat zelf doet laat StatBar keurig de modules weg die niet meer op het scherm passen. In de volgende versie zal ik een optie bouwen die de weggevallen modules automatisch terugplaatst als je terugschakelt naar je oorspronkelijke resolutie.
Weet je al wat meer over die bug in XP? Ik gebruik StatBar nu namelijk niet omdat'ie o.a. over mijn startmenu kruipt en ik ook met taskbargrouping werk... En als ik dan dat lijstje van vensters open zit StatBar daar overheen... En de balk bovenin vind ik niet mooi en dan doet mijn ICQ ook raar ;(

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTerm
  • Laatst online: 10-06 17:45
Als er een of meerdere disken ongeformatteerd zijn maar windows kent ze wel een drive letter toe en ge klikt op het spulletje om te zien hoeveel ruimtje nog vrij hebt dan krijg je een kanjer van een "Unhandled exception" B-) B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Even twee screenshotjes om te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.garegozers.net/got-spul/flipneus/statbar1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.garegozers.net/got-spul/flipneus/statbar2.jpg

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Laatst online: 01-09 20:24
Ik geloof niet dat ik deze "bug" eerder heb gezien in eerdere posts,

ik vind het een onwijs vet progje, maar jammer dat het niet compatible is met winamp 3 (XP)
er staat nu winamp ??:?? en dan de knoppen
die helaas niet werken...

ik ben ervan overtuigt dat je het kan fixen..
verder niets dan lof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 21:04 schreef XTerm89D het volgende:
Als er een of meerdere disken ongeformatteerd zijn maar windows kent ze wel een drive letter toe en ge klikt op het spulletje om te zien hoeveel ruimtje nog vrij hebt dan krijg je een kanjer van een "Unhandled exception" B-) B-)
Woops :o
Dat hoort uiteraard niet te gebeuren... ik zal het fixen in de volgende versie.
Op donderdag 11 oktober 2001 21:04 schreef FL!PNEUS het volgende:

[..]

Weet je al wat meer over die bug in XP? Ik gebruik StatBar nu namelijk niet omdat'ie o.a. over mijn startmenu kruipt en ik ook met taskbargrouping werk... En als ik dan dat lijstje van vensters open zit StatBar daar overheen... En de balk bovenin vind ik niet mooi en dan doet mijn ICQ ook raar ;(
XP doet vreemde dingen wat dat betreft... :(
Ik zal ernaar kijken, maar ik kan niks garanderen.
Op donderdag 11 oktober 2001 21:45 schreef -Avenger- het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze "bug" eerder heb gezien in eerdere posts,

ik vind het een onwijs vet progje, maar jammer dat het niet compatible is met winamp 3 (XP)

ik ben ervan overtuigt dat je het kan fixen..
verder niets dan lof
Op dit moment kan ik daar niks aan doen, simpelweg omdat Winamp3 nog geen window messages ondersteunt waarmee je informatie kunt uitvragen. Ondersteuning daarvoor zal waarschijnlijk pas ingebouwd worden in de final van WA3, tot het zover is kan ik er helaas niks aan doen.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Ik ga zo met resourcehacker ff de plaatjes wijzigen, want Windows Default is opeens groen-achtig.. bah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 01:02
gaaf prog hoor, maar net als bij winbar heb ik dit probleem:

als ik ga quaken (1024*768) en ik stop ermee, ga terug naar windows, dan zijn mijn winamp controls en mastervolume weg uit de statbar.

dat komt dus doordat ik in quake naar 1024*786 ga, en het dan niet op de statbar past.

hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Laatst online: 13-09 10:32
[b]
Winamp 3 zit nog vol met bugs.
Heb je al eens in de explorer een aantal mp3 geselecteerd, en dan rechtsklik -> play-in-winamp gekozen !?

Ben snel weer terug gestapt naar een niet beta versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Op maandag 15 oktober 2001 11:44 schreef winand het volgende:
[..]
Winamp 3 zit nog vol met bugs.
Heb je al eens in de explorer een aantal mp3 geselecteerd, en dan rechtsklik -> play-in-winamp gekozen !?
Ben snel weer terug gestapt naar een niet beta versie :)
Bij de een werkt WA3 beter dan bij de ander, voorlopig maar even wachten met 'upgraden' (Winamp 2.7 doet het prima). Toch ziet het er veelbelovend uit, het kan denk ik geen kwaad als er alvast eens gekeken wordt naar het compatible maken van statbar met deze nieuwe versie van Winamp, scheelt weer werk straks ;).

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 10:36 schreef RelaXXinG het volgende:
gaaf prog hoor, maar net als bij winbar heb ik dit probleem:

als ik ga quaken (1024*768) en ik stop ermee, ga terug naar windows, dan zijn mijn winamp controls en mastervolume weg uit de statbar.

dat komt dus doordat ik in quake naar 1024*786 ga, en het dan niet op de statbar past.

hoe los ik dit op?
In de nieuwe versie (waar ik nu aan bezig ben) zit een optie om dat te voorkomen. Nog ff geduld hebben dus :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 12:34 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Bij de een werkt WA3 beter dan bij de ander, voorlopig maar even wachten met 'upgraden' (Winamp 2.7 doet het prima). Toch ziet het er veelbelovend uit, het kan denk ik geen kwaad als er alvast eens gekeken wordt naar het compatible maken van statbar met deze nieuwe versie van Winamp, scheelt weer werk straks ;).
Heb ik naar gekeken, maar er is gewoon nog geen informatie beschikbaar over de window messages die WA3 accepteert. Het is gewoon wachten tot Nullsoft dat implementeert en de informatie daarover vrijgeeft.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 12:44

johnwoo

3S-GTE

Op maandag 15 oktober 2001 12:47 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Heb ik naar gekeken, maar er is gewoon nog geen informatie beschikbaar over de window messages die WA3 accepteert. Het is gewoon wachten tot Nullsoft dat implementeert en de informatie daarover vrijgeeft.
Spy++ roeleert ;)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Laatst online: 16-09 07:50
Ik vind StatBar nog steeds een topprogramma!
Heb nog wel een suggestie: het zou erg handig zijn om ICQ te kunnen docken. Dus dat dat floating status icoontje deel wordt van de taskbar. Dan zweeft er niet meer zoveel door mijn beeld en heb ik geen gezeik met always on top.

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
damn ik kan WinAmp 3 niet bedienen met statbar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zou een DUmeter in statbar errug handig zijn...
Of kan dit al?
Zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:06 schreef richardc het volgende:
Toch zou een DUmeter in statbar errug handig zijn...
Of kan dit al?
Zoja, hoe?
onder welke rots kom jij vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:10 schreef Kertje het volgende:

[..]

onder welke rots kom jij vandaan ?
Huh?!?!? kan dit al dan? (Hoe mot ik dat instellen dan?)

Maar effies wat anders, ik heb hier win2k proff, als ik dan in statbar de winamp controls instel, verliest hij het pad naar de winamp.exe (maw, hij onthoud het schijnbara niet)
Is dit bekend, en is het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:42 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Misschien 1 of andere background app die niet wil afsluiten? Ik vind het maar vaag... als ik het zo bekijk lijkt het me niet aan StatBar te liggen.
Kep hetzelfde probleem, hij blijft hangen als ik hem afsluit met statbar. Ook win 2k met sp2.
Vind het wel een cool proggie trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Plaats je posts svp in het StatBar draadje wat in m'n sig staat vermeld, dit is een oude versie! |:(

StatBar.nl - @GoT

Pagina: 1 2 Laatste