Toon posts:

[BC3] Wat is je slechste hardware die je hebt gehad?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Voor de rest is mijn advies : Goedkoop is Duurkoop, als het geen goed merk is. Pas een HP
959 printer gekocht, voor 299,- (want 200,- terug voor oude printer... ja een oude bak
natuurlijk ). Loopt als een tiet.

Waar???

Verwijderd

mijn samsung 6,4 Gb schijf...

wat een kut dingen...

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

IBM 300 gl pc''s en ook netvista''s......Man wat een takke dingen; stop er 1 ander ding in en het complete systeem overstuur.....

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bagger? ->

* Diamond Stealth II (Rendition Verite 2200). Was destijds sneller dan een Voodoo 1, maar de driversupport suckte big time... geen NT4 support....

* Nog dommer: Diamond Stealth II ruilen tegen SIS 6326 AGP..... instabiel, traag, baggerkaart! :r

* Slecht mobo (gratis gekregen): Jetway 7ANBX (of zo iets)... niet vooruit te branden dat ding..... :( Celeron 466 met convertor staat garant voor crashes....

* Een of andere geheugen uitbreiding op de Amiga 8-) Het moederbord zat met stukjes kruk vastgeklemd en fikte een keer volledig uit.... :r

* Een RLL Harddisk voor de Amiga 500... veel herrie en een vette crash... en TRAAG....

* Maestro Mozart geluidskaart... drivers zijn mega zum kotzen....

* HP Laserjet 3100.. leuk standalone printerje incl. scanner en fax.. drivers zijn (HP-standaard) om te janken... (Virtuele Com-poorten e.d.)... en share over een netwerk kun je sowieso vergeten..... maar ja, ik kon hem uit de incourante voorraad kopen voor 200,- :)

* Aristo Socket 7 mainboard.... goedkope prut voor weinig gekregen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 00:20 schreef algabra het volgende:
Een ceedee launcher, een ASUS 50x met 10000rpm. Als je het deurtje opent, dan vliegen er ceedees eruit. Het is pas erg als er 220Volt op je ceedeelauncher.

Voordelen van een ceedee launcher.
-UT of Quake spelen
-inbrekers buiten houden
-lastige wiskunde/frans leerkrachten fraggen
-Als slijpschijf gebruiken

Nadelen
-very bad for ceedees

Die-hard overclocking and modding.
-slijpschijven i.p.v. ceedees:P
-220V i.p.v. 12V & 5V
-opendeur ceedee launcher:)
-advanced motor upgrade:)
-mechanisch tweaken met tandwielen:)
Na 2 jaar trouwe dienst ging mijn Aopen 48x speed na het gootje (niet slecht voor 2 jaar lang, en intensief gebruik dus) en wilde ik dus een ander. Mijn vriendin naar de stad gestuurd met een lijstje van cdrom spelers. Aopen was nergens meer te krijgen (waarom weet ik niet) en heb ik dus ook maar de Asus 50x genomen.

Uit de testen kwam deze als snelste naar voren ik vindt er alleen een aantal nadelen aanzitten.

Zodra mijn harde schijf vanuit de idle positie komt moet de cdrom ook meteen uit idle komen :? Resultaat is dat een cdrom met autorun telkens opstart.

Ik was de Aopen "floep lade open" gewend. Bij de Asus kruipt de lade open op een tergend langzame manier. Overigens hoor je licht 2 tikjes als de lade opengaat.

• BC3 Victim
Een Vobus 15" monitor, beeld trok alle kanten op. Ben toen maar overgegaan naar een 17" iiyama :) deed (en doet) het een stuk beter

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mn hele HP pc is slecht. Weet je wat ze me geflikt hebben er zou 128mb geheugen op 133mhz in komen maar er zit maar van 100mhz in. Ik ga vandaag die gasten van de help desk opbellen dat ik ander geheugen wil hebben.

Verwijderd

onze eertsn Pc 8086 4,77Mhz dat was pas prull

voral die 4,77Mhz en ons pa zij dat het de snelsten was :) echt vet sloom man Quake5 kon dat ding niet draaien

onee die was er toen nog niet :)

Verwijderd

mm nu is i er ook nog niet :) hehe

Verwijderd

Goedkope toetsenborden die het na 2 jaar begeven. Probeer je te typen en dan moet je heeeeel hard drukken. Dan pakt hij ''m ook gelijk 2 keer. Ellende. Uiteindelijk opgelost door een Cherry 3000 serie te kopen.

Ook had ik een brak p166+ bordje. Tering wat een @#%@#$ compu.

Verwijderd

ABIT BP6 Mega crasher!!!

• BC3 Victim
Maxtor 6 Gb harddisk (is naar drie maanden overleden :()

ASUS Cubx Mobo (duurt de post al 1 minuut :()

HP LaserJet L series (pakt naar twee jaar altijd een berg pagina''s tegelijker tijd:()

Voor de rest ??? Geen idee... heb met zoveel spul gewerk... OhJa.. Compaq..:)

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Dokter :
Waar???
Op Koninginnedag bij Office Centre, een kantoorgroothandel.
Actie was alleen die dag geldig, dus helaas.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

15" ctx monitor

dat ding begon na anderalf jaar
te "flickeren"

en kleuren veranderde soms ofzo :?

FOK DING :(

nu 17" daewoo ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ik heb eens een MSI MX voor iemand gekocht, even in m''n eigen bak gehangen (nieuwsgierig). Nou wat een rommel zeg, echt, dat soort troep is de naam grafische kaart echt niet waardig. Op 1600*1200 kreeg ik zo''n blurry scherm dat ik er bijna duizelig van werd.
Bij m''n vriend ingebouwd viel het allemaal nog wel mee, maar die kan dan ook geen 1600*1200 draaien (1024*768), en z''n monitor is van nature al ''anti-aliased'' in 2D.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

draadloze muis +keyboard van logitech
:r:r:r:r

keyboard is ok, maar muis:
-scrollwiel flipt helemaal
-muis vliegt ineens naar de andere kant
-werkt dikwijls gewoonweg niet
-niet nauwkeurig, een venster sluiten is al een hele kunst, tegenwoordig is alt+F4 de meest gebruikte combinatie op m''n toetsenbord! >:)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Asus P5A + AMD K6 350 ... ICM Viper 550 (klote TV-out) was 3D echt om te huilen... 3 weken daarna P2B-F + Cel 333 (@416) gekocht.. al het gezeik meteen voorbij. Viper 550 daarna ook de deur uit gedaan en een Asus V3400TNT-TV gekocht, wat een verademing ;)

K6 = :r
Ali = :r

Concrete Loop Watercooling

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Mijn Philips 4X brander, oh nee die heb ik nog steeds :)

gehad:

Mijn Voodoo1 dan maar

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:02 schreef Ra5a het volgende:
Lenco tv kaart -No doubt echt een kut kaart was dat ik wou m vekopen niet gedaan ik wou het die persoon niet aan doen. (hij werkte wel maar uhm hoe zal ik het zeggen ... hij hoort in de top 10 van "slechtste hardware"
Zeeeeeer met je eens, ik hep er ook 1 gehad gedurende 7 maanden, toen heb ik em bij de kijkshop teruggedaan voor geld (kaart liet kompie vastlopen heb ik maar gezegd... :))

owja, ik heb ook nog ''n LS drive (traag :z) (glukkig kunnen ruilen tegen HD-drive).
Cyrix 150+ ook nogal :z
Hp 695c ook nogal :z
owja... ik heb ook ooit een Quantum bigfoot 2,5gb gehad en in m''n vobis systeem zat ''n Samsung dvd-speler, is glukkig later gratiz vervangen voor ''n toshiba

• BC3 Victim
Definetly mijn HP7200i

kreng geeft boven de 1X bufferunderruns.

en die *********************** Hp maar zeggen dat mijn computer niet goed is.
Zelfs nadat ik dat ding op 3 verschillende bakken had getest zeiden ze dat het nog steeds aan mijn compie lag.

heb in totaal 2.5 maanden moeten bellen voor 2x een kappote brander.
die derde hangt nu in mijn cellie, nog niet dood maar ik ga heb binnenkort killen (heb hier ooit een topic over gepost

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:21
Mijn vorige PC was een K6-2 met een Asus P5a mobo.Hierop zat een ALI Aladin V chipset:r:r.
Ik had niks als problemen met dit beest:(.
Ik had er namelijk een Viper V550 in zitten|:(, dit was dus een grote ramp, niks als vastlopers. Na een half jaar met deze problemen geworsteld te hebben heb ik me van ellende maar een VooDoo 3 3000 gekocht, die het trouwens uitstekend deed B-), gekocht.
Die chipset was dus de slechtste hardware die ik ooit heb gehad!!!
Mzzls

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:05
Op donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
Dit moet een van der ergste zijn
TELES ISDN KAART
AHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHHAHAHA L:(
dit is echt een ramp, installeren kon al niet on der win95, en onder 98 ging het al helemaaaaaaal niet!!!!!!!
jawel dat werkte wel onder windows 98

MAAR DAN MOEST JE GODVERDOMME WEER 80 PIEK BETALEN VOOR EEN KROMME DRIVER CD MET ALLEMAAL ZOOI TERWIJL DE DRIVER ZELF MAAR EEN PAAR MB GROOT IS....

EN DAT DING IS NATUURLIJK NEEEEEEEERGENS TE DOWNLOADEN!!!!

bah ik haat dat ding.

Maar onder suse 6.4 en 7.0 doet ie het wel erg schitterend lekker! en ALS je hem aan de gang kreeg onder windows was hij erg snel(sneller als deze dolphin achtig ding)
Oja mijn epson scanner is ook errug brak.

Verwijderd

Trident 9750 3d (nou ja) kaart in de PII 233 van 4 jaar terug. Wat een zuigkaart, the first 3d card bla bla bla...resultaat alles wat maar 3d was draaide met 0,5 fps per seconde ..een p150 met s3 virge was nog sneller!. Forsaken kon niet eens gedraaid worden na een maandje maar vervangen door een Viper 330..was toen wel een toppertje!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
19" iiyama strontbak. Te weinig monitor, voor teveel geld :(

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Abit HotRod66...

Met geen mogelijkheid stabiel te krijgen, en alles werd er nog trager van ook |:(

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
Iomega Zipdrive...
Allemaal overleden aan de Click Of Deatch (COD)...

Trust Gameviewer
Een TVout die het alleen doet als je je videokaart op brak zet en dan nog geen lekker beeld geeft op de tv...

• banana01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 23:41
Een thrustmaster FRAGMASTER
dat ding heb ik nooit begrepen. :?

als er iemand is die zo''n ding wel begrijpt, leg het me uit en als ik het begrijp kan je hem van me krijgen.

p.s. hij is wel stoffig! :r

krom maar waanzinnig lekker

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07 15:54
Mijn slechtste koop: Philips 3610, ging na 13,5 maanden kaduuk....
Pagina: 1 2 Laatste