m''n philips 3610 brander....
1 jaar garantie 5x verwissel van brander ggrrrr:( Nu heb een Plex 8/20 SCSI bevald perfect
1 jaar garantie 5x verwissel van brander ggrrrr:( Nu heb een Plex 8/20 SCSI bevald perfect
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Dat type brander (is toch diegene met het rode ronde knopje voorop toch?) kwamen bij ons ontzettend veel van terug omdat ze niet goed waren en veel cd''s verkloten.Op donderdag 17 mei 2001 11:56 schreef thijsebbekink het volgende:
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Das er is idd z''n 1 met een :(-de knop!Op donderdag 17 mei 2001 12:14 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Dat type brander (is toch diegene met het rode ronde knopje voorop toch?) kwamen bij ons ontzettend veel van terug omdat ze niet goed waren en veel cd''s verkloten.
mijn slechtste hardware ooit is een Thrustmaster Forcefeedback Stuurtje. Zodra het ding stroom kreeg sloeg het stuur naar links en pas na opnieuw kalibreren werkte het ding weer. Bovendien was het apparaat ontzettend gammel, bij het sturen vaak tikken door te snel of te hard sturen.
Spijt dat ik destijds de Microsoft ForceFeedback stuur niet heb gekocht.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Inderdaad, wat een TAKKEAPPARAAT, ik krijg nu nog spontaan schop je computer dood neigingen als ik eraan denk. Sjees, ik heb meer cd''s verneukt dan gebrand met dat ding.Op donderdag 17 mei 2001 11:56 schreef thijsebbekink het volgende:
Verwijderd
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
...
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Aargh, wat dacht je van de Abit HotRod 66 insteekkaartOp donderdag 17 mei 2001 12:10 schreef nitenite het volgende:
promise fasttrack
kernel panic all the way
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Imperfectionist.
ik heb er zo eentje...wat was het probleem ermee?Op donderdag 17 mei 2001 13:02 schreef Ra5a het volgende:
Lenco tv kaart -No doubt echt een kut kaart was dat ik wou m vekopen niet gedaan ik wou het die persoon niet aan doen. (hij werkte wel maar uhm hoe zal ik het zeggen ... hij hoort in de top 10 van "slechtste hardware"
Dat heb ik nog nooit gehoord?Op donderdag 17 mei 2001 12:10 schreef nitenite het volgende:
promise fasttrack
kernel panic all the way
Verwijderd
Yep ... ken het probleem. Een kameraad van me heeft dat ding ook. Werd meegeleverd in de IBM (PC privé). En van IBM krijg je er dan ook zo''n installatie CD-Rom bij die helemaal is aangepast voor jou computer (dus als je geformatteerd hebt dan gaat ie windows niet installeren, maar hij kopiëerd gewoon die hele CD-rom naar de Harddisk ... zo ongeveer). En daar stond die driver voor dat Teles-geval dus ook op. Laatst wilden we dus Win2k (en daarna Win98SE omdat het niet lukte) installeren ... maar die ISDN-kaart was met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen (drivers van Internet enz, enzOp donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
Dit moet een van der ergste zijn
TELES ISDN KAART
AHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHHAHAHA L:(
dit is echt een ramp, installeren kon al niet on der win95, en onder 98 ging het al helemaaaaaaal niet!!!!!!!
Die Promise vind ik juist betrouwbaar en snel.Op donderdag 17 mei 2001 14:18 schreef dragak het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord?
de fasttrak66 is het beste wat me ooit is overkomen. (liever een 100)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Sluit ik me bij aan, goedkope koelers van kast en voeding. Ding kon je 2 verdiepingen lager nog horen.Op donderdag 17 mei 2001 12:09 schreef dragak het volgende:
een kast koeler van een onbekend merk 6x6.
die maakte ZOVEEL TAKKE HERRIE! dat je m 5 kilometer verder nog kon horen!!!!!
juist ja, HP 6xx printers dat is de echte rommel!!!Op donderdag 17 mei 2001 14:52 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Bij mezelf: 5 jaar geleden ongeveer 8-speed Samsung CD-rom speler. Heeft het van beginaf aan nooit goed gedaan. En later ging onze HP-660C printer ook nog naar de eeuwige jachtvelden (bij iedere heen-en-weer beweging van de cardridge hoorde je een ongelovelijke "RATATATAAAAT".
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
jep, die zijn rampzalig, zeker in combinatie met een AMD processor.Op donderdag 17 mei 2001 15:38 schreef henk_j het volgende:
een intel 740 videoplank
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er ooit ook eens eentje GEKREGEN van een collega van m''n pa. Er stond nergens een merk op dat ding en een handleiding zat er ook niet bij. Na via driverguide.com alle fabrikanten die een Intel 740 kaart gemaakt hebben (inclusief intel zelf) af te zijn geweest, kon ik nog steeds niet achterhalen waar dat ding in godsnaam vandaan kwam. Daarna gewoon de reference-drivers van Intel erop geknald en toen deed ie het wel aardig...Op donderdag 17 mei 2001 15:38 schreef henk_j het volgende:
een intel 740 videoplank
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Helemaal mee eens, wat een gezeik heb ik met zo''n ding gehad, kut ding was niet eens van mezelf! Heb toen maar een dynalink el cheapo besteld voor hem, werkte in 5 minuten (drivers installen en windowsreboot tijd).Op donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
TELES ISDN KAART
dit is echt een ramp, installeren kon al niet on der win95, en onder 98 ging het al helemaaaaaaal niet!!!!!!!
Verwijderd
NOOO, een TELES! We krijgen hier op de helpdesk zo vaak mensen die niet kunnen inbellen of geen dataverkeer hebben met die dingen... Echt een ramp!Op donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
TELES ISDN KAART
Ik heb +/- 200 Teleskaarten in diverse pc ingebouwd , en het kan wat lastig zijn maar als je ze werkend krijgt is het een geweldige kaartOp donderdag 17 mei 2001 16:55 schreef Xeno het volgende:
[..]
NOOO, een TELES! We krijgen hier op de helpdesk zo vaak mensen die niet kunnen inbellen of geen dataverkeer hebben met die dingen... Echt een ramp!
Werk je zeker voor KPN of in opdracht van...Ik heb +/- 200 Teleskaarten in diverse pc ingebouwd , en het kan wat lastig zijn maar als je ze werkend krijgt is het een geweldige kaart
Dat van KPN klopt wel, maar die uren niet.Op donderdag 17 mei 2001 17:37 schreef XwiZ het volgende:
[..]
werkte vroeger ook bij KPN, maar ben ziek weggegaan(ambtenarenziekte:r heerste daar nog steeds))
Verwijderd
Inderdaad als je weet wat je doet werkt ie echt perfect.Teles ISA 16.3 zijn geweldige kaarten, dus niet zo zeuren...werkt altijd...je moet alleen wel weten wat je doet...er komen nog steeds nieuwe drivers voor uit...
Verwijderd
Verwijderd
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hij werkt perfect onder linux, software is klote, hardware = prima, en goedkoopOp donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
TELES ISDN KAART
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Verwijderd
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ja, staat op 1Op donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
TELES ISDN KAART
wij doen harddisk recording met een Scsi quantum atlas IV is een prima diskje.Op donderdag 17 mei 2001 19:33 schreef bugs het volgende:
Quantum Viking II en Atlas IV zijn ook erg KUT! Die vallen letterlijk bij bosjes neer!!!
Ik koop echt nooit meer een quantum na jarenlang fireball liefhebber geweest te zijn.
Yup, in windhoos is ie da bomb.Op donderdag 17 mei 2001 14:53 schreef GarBaGe het volgende:
[..]
Die Promise vind ik juist betrouwbaar en snel.
Ik heb zowel de Ultra ATA-66 als de Fasttrak-100.
Super.
Maar wel windows-only (Linux drivers zijn vet brak)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Hmm vreemd, ik e-mailde die gasten eens nog voordat de drivers op hun site stonden en toen stuurde ze mij keurig de beta drivers voor Linux. En ik moet zeggen met de huidige drivers gaat het ook wel als een speer. Inderdaad jammer dat ze de drivers niet updaten.Op vrijdag 18 mei 2001 00:06 schreef nitenite het volgende:
[..]
Yup, in windhoos is ie da bomb.
Maar aangezien promise niet eens reageerd op email, de linux drivers voor geen byte veranderd, terwijl ze zeker die indruk wekten op hun site![]()
Promise wake up! There is more then windows in this world.
I think, therefor I am.....I think.
Verwijderd
ik heb de compact scan 19200Op donderdag 17 mei 2001 12:15 schreef --HYPER-- het volgende:
me trust scanner
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Huuh? Ik heb ook cel 2 566@850 met gf2 en dat draait prima hier hoor.... 3dmark boeit me geen fuck, ik draai q3 netjes op 1024x768x32 full detail op ongeveer 80fps en ut draait metzelfde detail ook iets van 80 fps (met opengl) en b&w draait ook prima op full detail... dus ik weet niet wat je probleem is ?m''n huidige cellie 566 processor. wordt hopelijk deze week vervangen voor een p3-700E. takkeding is
traag, kan nu alleen nog maar op 850, en een ranzige 3dmark 2k score van 4700. bah celeron en GTS2
. da werkt niet goed.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?