Toon posts:

[BC3] Wat is je slechste hardware die je hebt gehad?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
m''n philips 3610 brander....
1 jaar garantie 5x verwissel van brander ggrrrr:( Nu heb een Plex 8/20 SCSI bevald perfect

Verwijderd

Een HP 7100i brander. Wat een t*fus ding! Kreeg wel meteen een nieuwe toen ik HP belde en hij viel ook nog buiten de garantie. Ze kwamen de nieuwe de volgende dag brengen en de oude namen ze weer mee. Dat is nog eens service! De nieuwe was alleen niet veel beter :(

BTW: Ik heb nu ook de Plex 820T scsi, perfect brandertje! Al heeel veel cd''s mee gebrand ;) Die dingen roelen de pan uit!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een kast koeler van een onbekend merk 6x6.
die maakte ZOVEEL TAKKE HERRIE! dat je m 5 kilometer verder nog kon horen!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:51
promise fasttrack
kernel panic all the way

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 11:56 schreef thijsebbekink het volgende:
1 jaar garantie 5x verwissel van brander ggrrrr:( Nu heb een Plex 8/20 SCSI bevald perfect
Dat type brander (is toch diegene met het rode ronde knopje voorop toch?) kwamen bij ons ontzettend veel van terug omdat ze niet goed waren en veel cd''s verkloten.

mijn slechtste hardware ooit is een Thrustmaster Forcefeedback Stuurtje. Zodra het ding stroom kreeg sloeg het stuur naar links en pas na opnieuw kalibreren werkte het ding weer. Bovendien was het apparaat ontzettend gammel, bij het sturen vaak tikken door te snel of te hard sturen.

Spijt dat ik destijds de Microsoft ForceFeedback stuur niet heb gekocht.

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52

--HYPER--392

Powered by Fiat

me trust scanner :Z

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Verwijderd

maxtor 10gb 7200 rpm
ding is al vier keer overleden (in drie jaar tijd) :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 12:14 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Dat type brander (is toch diegene met het rode ronde knopje voorop toch?) kwamen bij ons ontzettend veel van terug omdat ze niet goed waren en veel cd''s verkloten.

mijn slechtste hardware ooit is een Thrustmaster Forcefeedback Stuurtje. Zodra het ding stroom kreeg sloeg het stuur naar links en pas na opnieuw kalibreren werkte het ding weer. Bovendien was het apparaat ontzettend gammel, bij het sturen vaak tikken door te snel of te hard sturen.

Spijt dat ik destijds de Microsoft ForceFeedback stuur niet heb gekocht.
Das er is idd z''n 1 met een :(-de knop!
verschikkelijk apparaat, en kan niet anders dat iedereen te adviseren om geen Philips branders te kopen, ze kunnen het beter alleen bij tv''s houden!

• BC3 Victim
je moet het ook gewoon goed doen,

ik heb geen slechte hardwae, alles wat ik ooit heb gehad wert perfect (nogsteeds) *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 11:56 schreef thijsebbekink het volgende:
Inderdaad, wat een TAKKEAPPARAAT, ik krijg nu nog spontaan schop je computer dood neigingen als ik eraan denk. Sjees, ik heb meer cd''s verneukt dan gebrand met dat ding.

Ik denk ook dat dat de reden is dat ik nu ff geen brander meer wil. Ik ben alleen maar bang voor fouten omdat ik nog geen ervaring met die dingen heb, alleen met de cdd3610 :r :'(

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39
m''n huidige cellie 566 processor. wordt hopelijk deze week vervangen voor een p3-700E. takkeding is traag, kan nu alleen nog maar op 850, en een ranzige 3dmark 2k score van 4700. bah celeron en GTS2 :r. da werkt niet goed.

Verwijderd

Ik heb eens een draadloos toetsenbord gekocht, dat lekker typt, maar niet in fps, want daar is de dataoverdracht te traag voor ! |:(|:(|:(

• CaineTanathos
  • Laatst online: 07-07 22:00
de Philips 3610 was inderdaad prul, maar ja wat will je ook dat was een IDE schrijven

ik heb thuis de 3600 (SCSI) werkte zeer goed
overburning en al werd ondersteund.

nu heb ik ook een plextor 4 speed schrijven, werkt ook goed natuurlijk 8-)

de slechtse hardware die ik ooit heb gehad:

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
ik heb mijn 3610 al 2.5 jaar geen serieuze problemen ermee gehad, godzijdank.

Slechte hardware:
een of andere tape streamer vroeg in mijn 468 SX 33 Mhz :) Hij heeft 3 tapejes beschreven en als je de date eraf wou halen ging ie ze opeten :( Dus maar niet meer gebruikt...

...

• CaineTanathos
  • Laatst online: 07-07 22:00
de Philips 3610 was inderdaad prul, maar ja wat will je ook dat was een IDE schrijven

ik heb thuis de 3600 (SCSI) werkte zeer goed
overburning en al werd ondersteund.

nu heb ik ook een plextor 4 speed schrijven, werkt ook goed natuurlijk 8-)

de slechtse hardware die ik ooit heb gehad:
- Sound Commander: dat was in den tijd dat de soundblaster Pro 8000 BEF of te well 440 gulden koster, deze geluidskaart was volgens de verkoper evengoed en de helft goedkoper (nouja wist ik beter ik was toen 12-13 jaar, den vuile oplichter dat hem was) die prul heeft nooit bij mij gewerkt, spelletjes gelijk doom werkte NIET, 4 keer terug geweest, nog niks, na 6 maanden geprul heb ik toen een Atzech Galaxy geluidskaart gekocht, werkte keigoed en was nog steeds goedkoper dan de SB pro

-mijn huidige Case: dikste prul ooit, de randen zo scherp als een scheermesje, voeding die het geluid maakt van een boeing die vertrekt, maar dan continue

-een tapestreamer van ik weet niet meer welk merk, maar stond in den tijd wel hoog aangeschreven: als ik iets wou backuppen , da ging nog, maar terug zetten waren er altijd wel een deel bestanden die beschadigt waren. En op den duur begon hij men tapes over te trekken.

-atzech cdrom speler 6speed: wel in het begin was ie goed, tot hij men cd''s om zeep begon te helpen

-buslogic scsi kaart (BT-920): heb ik er uit moeten gooien omdat als ik in dual mode draaide (2 cpu''s) crashte of startte mijn systeem zelfs nie op.

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

vobis 6 jaar geleden... need i say more??

• BC3 Victim
sound blaster pci 64v...die kaart had cassettebandjes-ruis :P

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Videologic PowerVR.

In Unreal was de kaart da bom8-) maar in de rest van de spellen die ik had was het vette shit (als ie het al deed:()

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 17 mei 2001 12:10 schreef nitenite het volgende:
promise fasttrack
kernel panic all the way
Aargh, wat dacht je van de Abit HotRod 66 insteekkaart :r :r :r Dat is met stip mijn slechtste aankoop geweest.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Hansol 501p 15 inch :r monitor, drie keer omgewissel in de garantie omdat het beeld krom was. nu nog steeds, maar hij doet nu dienst als tweede monitor, dus acceptabel...

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Slechtste hardware zal denk ik mn sony brander geweest zijn :r
moest alle programma''s afsluiten en zelfs dan nog buffer-underrun.
Nu heb ik een plex 121032A met burn proof :9~

Misschien ook mn target netwerkkaartjes heb nu met moeite 1 van de 2 geinstalleerd onder win95 :r (en dan te bedenken dat ik er nog gewerkt heb ook :'()

Verwijderd

Thrustmaster joystick v.h. eerste uur. Coolie-Hat brak binnen paar dagen. Weten ze niet dat belaste elementen goed ge-engineerd moeten worden. Misschien worden ze bij Gu-maillot beter gemaakt. Zien er alleen uit als speelgoed.

• mad_dog
  • Laatst online: 19-07 12:28
Dit moet een van der ergste zijn
TELES ISDN KAART
AHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHHAHAHA L:(
dit is echt een ramp, installeren kon al niet on der win95, en onder 98 ging het al helemaaaaaaal niet!!!!!!!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Lenco tv kaart -No doubt echt een kut kaart was dat ik wou m vekopen niet gedaan ik wou het die persoon niet aan doen. (hij werkte wel maar uhm hoe zal ik het zeggen ... hij hoort in de top 10 van "slechtste hardware"

Imperfectionist.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 13:02 schreef Ra5a het volgende:
Lenco tv kaart -No doubt echt een kut kaart was dat ik wou m vekopen niet gedaan ik wou het die persoon niet aan doen. (hij werkte wel maar uhm hoe zal ik het zeggen ... hij hoort in de top 10 van "slechtste hardware"
ik heb er zo eentje...wat was het probleem ermee? :P

Verwijderd

dubbelpost quote, oeps :)

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 12:10 schreef nitenite het volgende:
promise fasttrack
kernel panic all the way
Dat heb ik nog nooit gehoord?:?
de fasttrak66 is het beste wat me ooit is overkomen. (liever een 100)

Verwijderd

Abit BP6
wat een ENORM ransding is dat, schijven werken niet op highpoint controller --> willekeurige vastloper onder welk OS dan ook. Slijt nu z''n dagen als testbak :)

Promise Ultra100
laten we het eens met een los kaart proberen dacht ik...willekeurige crashes, soms na een uur, soms na 3 dagen

IMHA :r PC
met een Epox KP6-LA bord erin...de DMA controller ofzo is kaduuk --> schijven werken alleen redelijk in PIO mode

ADI Provista E40
Dooie pixels en niet meer instelbaar precies buiten de garantieperiode. Is nu kapot

Ik zal nu maar stoppen ;)

Ik ben het meest tevreden met mijn Pentium 120 servertje met 64 MB RAM, ding crasht nooit en werkt prima als routertje :)

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
:r:r:r:r:rSuperorb!:r:r:r:r:r

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Een target zw/w handscanner. Kostte toen fl.550,- (ja zo''n ding dat je over het papier moet bewegen)

Heeft het nooit gedaan, bleek uiteindelijk niet eens een lamp in te zitten. Foutje.. :?

Maar ja, dat is 1993 ofzo, wist ik veel.

• Wouter!
  • Laatst online: 17:11
Op donderdag 17 mei 2001 13:00 schreef mad_dog het volgende:
TELES ISDN KAART
dit is echt een ramp, installeren kon al niet on der win95, en onder 98 ging het al helemaaaaaaal niet!!!!!!!
Yep ... ken het probleem. Een kameraad van me heeft dat ding ook. Werd meegeleverd in de IBM (PC privé). En van IBM krijg je er dan ook zo''n installatie CD-Rom bij die helemaal is aangepast voor jou computer (dus als je geformatteerd hebt dan gaat ie windows niet installeren, maar hij kopiëerd gewoon die hele CD-rom naar de Harddisk ... zo ongeveer). En daar stond die driver voor dat Teles-geval dus ook op. Laatst wilden we dus Win2k (en daarna Win98SE omdat het niet lukte) installeren ... maar die ISDN-kaart was met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen (drivers van Internet enz, enz :() :R

Bij mezelf: 5 jaar geleden ongeveer 8-speed Samsung CD-rom speler. Heeft het van beginaf aan nooit goed gedaan. En later ging onze HP-660C printer ook nog naar de eeuwige jachtvelden (bij iedere heen-en-weer beweging van de cardridge hoorde je een ongelovelijke "RATATATAAAAT".

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:54
Op donderdag 17 mei 2001 14:18 schreef dragak het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gehoord?:?
de fasttrak66 is het beste wat me ooit is overkomen. (liever een 100)
Die Promise vind ik juist betrouwbaar en snel.
Ik heb zowel de Ultra ATA-66 als de Fasttrak-100.
Super.

Maar wel windows-only (Linux drivers zijn vet brak)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• DizzyWeb
  • Laatst online: 14:31

DizzyWeb

Ondertiteld

ESS Maestro-3 soundcard... Tis dak um nie kan vervangen in me lappie :(

• BC3 Victim
Een Sonic 40 of 90 wat was het nou? Kaart in de winkel gekocht, nooit aan de praat gekregen. Heb ''m nog ergens liggen denk ik.

• Wouter!
  • Laatst online: 17:11
Ohw ja ... en de oude AT kast van m''n P1-166MMX. Die heeft maar één plek voor een Harddisk (als je er al een brander en een CD-rom-speler en een floppy-drive in hebt zitten tenminste). Dus dat werd prutsen met beugeltjes :(.

Btw. Die beugeltjes zijn toch gewoon te koop of niet? Ik kon ze namelijk destijds echt niet vinden ... alle PC-shops keken me aan alsof ik wat raars vertelde :?

• BC3 Victim
CYRIX 200MHZ MMX CPU WAARDELOOS!
HIJ KON NET TEGEN PENTIUM 133 TIPPEN

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 12:09 schreef dragak het volgende:
een kast koeler van een onbekend merk 6x6.
die maakte ZOVEEL TAKKE HERRIE! dat je m 5 kilometer verder nog kon horen!!!!!
Sluit ik me bij aan, goedkope koelers van kast en voeding. Ding kon je 2 verdiepingen lager nog horen.

• BC3 Victim
Trust handscanner nooit aan de praat gekregen alleenmaar problems. Nu een HP en grandioos.

• Bleh!
  • Laatst online: 14:47

Bleh!

:)

Op donderdag 17 mei 2001 14:52 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Bij mezelf: 5 jaar geleden ongeveer 8-speed Samsung CD-rom speler. Heeft het van beginaf aan nooit goed gedaan. En later ging onze HP-660C printer ook nog naar de eeuwige jachtvelden (bij iedere heen-en-weer beweging van de cardridge hoorde je een ongelovelijke "RATATATAAAAT".
juist ja, HP 6xx printers dat is de echte rommel!!!
Oh ja ik heb ook zo''n Fastrack (nou ja eigenlijk een omgesoldeerde ultra :) ) en heb er helemaal geen problemen mee hoor! (windows only, *nix is voor suns en servers ;) )

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Verwijderd

Mijn oude ATX bigtower..ding was zo schots en scheef dat ik mijn PCI kaarten aan het einde moest verbuigen |:(
Ik doe dus niet meer aan goedkope/merkloze troep, maar ga voor kwaliteit :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Trust voodoo drangon 2 of zoiets. Gewoon een voodoo2 kaartje van trust. ding werkte perfect en werkt nog steeds goed.

Verwijderd

Ik had eens een geluidskaartje van Trust (vertrouwen :? )..... moest Soundblaster compatible zijn. M''n pa wou mij niet geloven dat je beter voor 50 piek meer een echte SB kon kopen |:(
Alleen de standaart win bliepjes kwamen erdoor en voor de rest ook niets, ook geen cdgeluid. Nouja dan moet je wel :r :r :r

Ik heb ook nog eens een modem van Trust gehad, dat was dezelfde afgrijselijke shit zooi......

Sinds dien koop ik, meestal iets duurder, het betere spul. En ik heb alleen nog gerotzooi met 2 Realtek netwerkkaartjes.... :Z

Verwijderd

Een AMD K6-2 300 mhz cpu, heeft 3 Aopen AX59Pro moederplankjes om zeep geholpen voor ik achter het probleem was:(Alles getest, cpu als laatste.Borden vlogen letterlijk in de fik!Zo''n stank moet je ruiken, dat kan je niet uitleggen:)

Verwijderd

een intel 740 videoplank

:r

• twopack
  • Laatst online: 03-07 10:31
Op donderdag 17 mei 2001 15:38 schreef henk_j het volgende:
een intel 740 videoplank

jep, die zijn rampzalig, zeker in combinatie met een AMD processor.
En een seagate harddisk. is trager dan mijn internetverbinding :(

specs

Verwijderd

Zelf heb ik eigenlijk nooit slechte hardware gehad, maar m''n opa heeft onlangs z''n PC ge-upgrade. (eerst Packard Bell Cyrix II dingetje , nu Duron 850 + Abit KT7A) Hij wilde pas later een DVD speler bijkopen, dus ik dacht nou, dan knallen we de CD-ROM speler (SONY) van z''n oude PC erin. Begint dat ding me toch te klieren joh! Eerst verzuimde ie om op dezelfde IDE kabel als de brander aangesloten te worden. (Windows zag ''em wel, maar constant foutmeldingen en de brander wilde alleen lezen) Vervolgens maar op een aparte IDE kabel gemikt, weer constant problemen. Vervolgens maar een Aopen 52X gekocht -> problem solved :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
-HP 8100 brander
-PC-Chips moederbord met on-board 8mb vga
-LS120 drive (is niet echt iets geworden)

en verder weet ik nix..

(Edit: SuperOrb ook nog idd)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 15:38 schreef henk_j het volgende:
een intel 740 videoplank

Ik heb er ooit ook eens eentje GEKREGEN van een collega van m''n pa. Er stond nergens een merk op dat ding en een handleiding zat er ook niet bij. Na via driverguide.com alle fabrikanten die een Intel 740 kaart gemaakt hebben (inclusief intel zelf) af te zijn geweest, kon ik nog steeds niet achterhalen waar dat ding in godsnaam vandaan kwam. Daarna gewoon de reference-drivers van Intel erop geknald en toen deed ie het wel aardig...

Verwijderd

mijn eerste HFC 33.6 modem met virtuelepleurescompoort , en zijn absurd lange initialisatiestring. Ik heb in die periode voor het eerst (zelf)moord als enige oplossing gezien. GRRRR!!!!!

• Klippy
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

Nooit echt slechte hardware gehad.
Wel een keer een mooie Seagate Barracuda II die een beetje veel geluid maakte (had ik toen nog niet door :) )en er na 2 maanden dus mee kapte toen ik net m''n backups had weggegooit |:( |:(

Maar die is nu omgeruild en ik heb het overleeft :) Nieuwe werkt nog steeds perfect.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Defectiv
  • Laatst online: 04-09-2012
TELES ISDN KAART
Helemaal mee eens, wat een gezeik heb ik met zo''n ding gehad, kut ding was niet eens van mezelf! Heb toen maar een dynalink el cheapo besteld voor hem, werkte in 5 minuten (drivers installen en windowsreboot tijd).

TELES ZUIGT!

Verwijderd

TELES ISDN KAART
NOOO, een TELES! We krijgen hier op de helpdesk zo vaak mensen die niet kunnen inbellen of geen dataverkeer hebben met die dingen... Echt een ramp! :(

• XwiZ
  • Laatst online: 22-03-2023

XwiZ

- Chaintech 6ata2 mobo met VIA:( chipset....bij aanschaf bleek de primaire IDE-controller al zwaar niet te werken. Ik had hem van een beurs en ik had toen al een maand geen pc meer dus ik heb hem nu nog steeds....:(
- Een W30 pci ethernetadapter(heeft m''n zusje in de bus gevonden)....altijd en eeuwig gezeik daarmee(nu dus een 3com erin)

Valt het jullie trouwens ook op dat mensen allemaal gezeik hebben met van die "goedkope" hardware en uiteindelijk na dit gezeik het beste wat er is kopen?

Ik koop in ieder geval geen goedkope troep meer...

Ben van plan om in augustus mijn pc eens flink te upgraden met een Athlon4 1400+DDR ofzo maar ik peins er niet over een bordje met VIA chipset te nemen... Ik neem gewoon eentje met AMD760 en dan moet ie ook nog van Asus of een ander topmerk zijn.(hopelijk is er dan al een betaalbare 760MP van Asus of Gigabyte(dualathlon4 lijkt me echt ruff)) Voor PS6 lijkt het me wel lekker als je dan 2 van die monsters in je case hebt hangen:9

Maarja ik lees nu ook even over die Teles-isdn kaart...hahaha ik zweer het iedereen heeft gezeik met dat ding..ik ben al een keer of 8-9 gevraagd om zulke dingen op te lossen...mooi niet dus! Vooral met win95 zijn ze werkelijk niet stabiel te krijgen c.q. helemaal niet aan de praat te krijgen!
Ik heb trouwens in de pc van mijn moeder ook een of ander ranzig ISDN-adaptertje geinstalleerd(Twister geloof ik) was nog een hele kluif maar uiteindelijk maar win98 geinstalleerd en hup: 3 minuten later deed ie het.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 16:55 schreef Xeno het volgende:

[..]

NOOO, een TELES! We krijgen hier op de helpdesk zo vaak mensen die niet kunnen inbellen of geen dataverkeer hebben met die dingen... Echt een ramp! :(
Ik heb +/- 200 Teleskaarten in diverse pc ingebouwd , en het kan wat lastig zijn maar als je ze werkend krijgt is het een geweldige kaart ;)

• XwiZ
  • Laatst online: 22-03-2023

XwiZ

Ik heb +/- 200 Teleskaarten in diverse pc ingebouwd , en het kan wat lastig zijn maar als je ze werkend krijgt is het een geweldige kaart
Werk je zeker voor KPN of in opdracht van...
Sjongens...ze hebben daar nog nooit van 3com, USrobotics, Dynalink of Elsa gehoord...nee Teles nemen ze: lekker veel arbeidsuren...
(werkte vroeger ook bij KPN, maar ben ziek weggegaan(ambtenarenziekte:r heerste daar nog steeds))
PS: [no flame intended] tenminste: in ieder geval niet aan jou.

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 17:37 schreef XwiZ het volgende:

[..]
werkte vroeger ook bij KPN, maar ben ziek weggegaan(ambtenarenziekte:r heerste daar nog steeds))
Dat van KPN klopt wel, maar die uren niet.
er zaten pc bij waar het geheel binnen 15 minuten geinstalleerd (hardware/software)was.

Verwijderd

Teles ISA 16.3 zijn geweldige kaarten, dus niet zo zeuren...werkt altijd...je moet alleen wel weten wat je doet...er komen nog steeds nieuwe drivers voor uit...

• BC3 Victim
Teles ISA 16.3 zijn geweldige kaarten, dus niet zo zeuren...werkt altijd...je moet alleen wel weten wat je doet...er komen nog steeds nieuwe drivers voor uit...
Inderdaad als je weet wat je doet werkt ie echt perfect.
maareh.. m''n slechtste hardware... nou dat was dan wel m''n k6-2 400 op een epox mvp3cm mobo. Wat een bagger zooi zeg, ff ''t voltage een heel klein beetje verhogen en meteen de heleboel stuk. :(

• BC3 Victim
mijn pinnacle PCTV Pro, afgelopen maandag gkogt. een en al probleemen!!!!!!! :r :r

Verwijderd

"Compaq" :r ..de rest mag je erzelf bij verzinnen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik nomineer hierbij mijn Cyrix P200+. Wat was dat een ranzige k*t processor zeg. Zo instabiel als de tering (op een klasse bord als de Asus T2P4)..
Ding is vervangen door een AMD K6 200 MMX, en dat was me toch een vooruitgang !! :)

Tsja, dat was de enige baggeraankoop die ik gedaan had, een Cyrix kopen.. Maar ja, die Cyrix was toen 600 piek en een Pentium 200 MMX was toen 1400 piek !!

Verder wel altijd goede aankopen gedaan, meestal niet no name shit gekocht en meestal ook geen low budget troep (zoals de vroegere Diamond S3 kaarten, ik gaf ietsje meer pieken uit aan een Matrox Mystique..)

Verwijderd

Abit BE6-II
na 4 keer nog geen werkende, nu een Asus Cusl2-C een heel fijn ding

Verwijderd

Cyberdrive 52speed max.

Geloof het of niet, ik zat op een dag Ra2 te spelen, en ik hoor opeens KRAK! Ik schrik me de pleures, en doe snel mijn cd-rom open om te kijken wat er gebeurt is.

En ja hoor... RA2 cd helemaal aan gort, krasjes waar je niet goed van werd. Dit cd''tje kon regelrecht de prullenmand in.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik hem hem nog steeds "een samsung 48x cd-rom:r "

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

hp deskjet 670c?
s3 virge 4mb
200watt voeding

printer omdat het ding gewoon niet wilt |:(
vid kaart omdat ie vernageld is :r
voeding nou het leek wel een formule 1 race kon niet slapen van dat pokke ding ;(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Slechtste hardware? Alles van Trust, Target, Topline e.d. Wat en kl*te spul zeg! Veel plastic, weinig drivers, crappy service en crashed om de haverklap. Doe mij maar een A-merk, nooit problemen mee.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• bugs
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Quantum Viking II en Atlas IV zijn ook erg KUT! Die vallen letterlijk bij bosjes neer!!!
Ik koop echt nooit meer een quantum na jarenlang fireball liefhebber geweest te zijn.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Verwijderd

-Philips 48x CD-ROM,

-en tja IBM 307045 HD,...bekend verhaal, 60% ofzo van die dingen waren defect, moest meteen retour dus, geld terug gehad.

-Abit BE6 (de eerste) ook veel compatibiliteitsproblemen mee gehad, (SB Live icm P3 en later ook nog met IBM 307030 schijffie), rete instabiel, erg veel vaslopers, blauwe schermen, kortom FRUSTRATIES. Nu CUSL2-c....nog nooit zo''n fijn bordje gehad!

-Trust scanner is ook niet al te best.

Verwijderd

Mijn scanner: HP Scanjet 3300C.
Op zich is het zelf nog niet eens zo''n slechte scanner, maar er zit zulke ongelooflijke slechte drivers bij (HP PrecisionScan LT-software met "intelligent scanning technology")

Hij kijkt bij elke scan namelijk in hoeveel kleuren hij denkt dat de scan moet zijn en gaat het dan omrekenen naar die hoeveelheid kleuren...
Als ik bijvoorbeeld iets wil scannen in 256 grijstinten en het papier is een beetje gelig, maakt hij er weer automatisch 16,4 miljoen kleuren van... Daarvoor moet hij eerst 10 seconden rekenen, dan pas kan ik het weer terugzetten naar 256 grijstinten en moet hij weer 10 seconden lang terugrekenen! Elke fuckin'' scan weer opnieuw :(

Bovendien wil hij ook wel es vergeten in welke resolutie hij moet scannen en zet hij de pagina''s automatisch recht, wat vaker fout als goed gaat (bij bijvoorbeeld een scan een blaadje met scheve tekst erop raakt hij vet in de war). Daarnaast popt er gigantisch vaak een venstertje tevoorschijn als hij gaat rekenen/scannen waardoor ik niet ff rustig kan internetten tijdens het scannen omdat die scansoftware er telkens tussendoor komt te kutten :(

Verder maakt hij als je ''m aandoet eerst een minuut lang een kankerkabaal, waarna het scannen heel soepel & geruisloos gaat :?

Had zelf wat beters gekocht, maarja et was een cadeau van m''n ouders. Waarom krijgen ouders trouwes nooit argwaan bij aanbiedingen, maar kopen ze het meteen omdat het een koopje was :? . Maarja, hij doet het wel, dus toch een beetje zonde om een nieuwe scanner te kopen...

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

een Iomega ZipCD650 8x4x32
wat een pokkeding zeg! ooit eens als actie gekocht bij mycom maar nooit een cd mee kunnen branden, wel tig onderzetters erbij trouwens:). toen op de 8e dag gebeld naar mycom dat ik em ff zou komen ruilen tegen een ander merk maar dat dan de 8 dagen winkelomruiltijd verstreken was. "geen probleem!" zei de man aan de foon. kom ik daar in de winkel schijn het niet te mogen en mochten ze em alleen weer innemen ter reparatie :r ik ff zeiken (want ik woon nogal verweg en bestel alles online en moet ook nog eens werken doordeweeks) en ik kreeg een andere :) heb nu een fijne Aopen en nog steeds geen enkele onderzetter mee gemaakt.

Verwijderd

Een Trust joystick. Wat een onding! Ik kreeg die pook maar niet op het midden afgesteld. Die heb ik destijds mooi omgeruild voor een Logitech joystick. Die zijn stukken beter.

• Wouter
  • Niet online
als ik dat hier post wordt ik gebanned wegens flooden :( ;)

Verwijderd

een diamond draadloos netwerk setje voor pc <-> laptop, heeft nooit gewerkt, ook geen garantie oid (vobis, grootste fout) :(
Ik heb toen een nieuwe gekregen (YESS (NOT!)) en die heb ik nooit uitgapakt, maar voor 25 piekkies weggedaan, die dingen schijnen berucht te zijn, alles van diamond is klote, heb nog nooit iets goeds van ze gezien, GRRRRRRRRRRRR

edit:
en een olivetti xtrema 323s, kut ding, lang verhaal om te vertellen wat er allemaal mee is, want dit is me 6e, of 7e

[edit de 2e]dexxa flatbed scanner 4800, zie www.dexxa.net, enige scanner die ze hebbuh gemaakt en ook meteen geen ondersetuning meer :([/edit de 2e]

Verwijderd

TELES ISDN KAART
hij werkt perfect onder linux, software is klote, hardware = prima, en goedkoop :p
Software heb ik trwns wel vaak aan de gang gehad, beetje gekloot, maar het WERKTE (daar hield het mee op).

• Marcj
  • Laatst online: 20-08 17:33
HSP Modem :'( ben je gewoon 3 dagen mee bezig om zo''n ^*&^-ding aan de praat te krijgen. Oh ja, en m''n Trust hand-scanner.

• Kokkers
  • Laatst online: 20-08 20:12
Cyberhome DVD/MP3-speler.
Klote beeldkwaliteit en na 8 DVD''s kijken al omzeep.
Het beeld en geluid tijdens het kijken van een DVD blijft om de 30 seconden, 5 seconden hangen. Alleen de mp3 weergave van dat ding kan ik nu nog gebruiken maar ook die begint al kuren te vertonen (extreem lange wachttijd).

Goedkoop = duurkoop!
Maar je wordt toch elke keer weer verleid door die budget prijzen.
Het zou verboden moeten worden... en ik maar denken dat ik m''n lesje al wel had geleerd vanuit het verleden...niet dus :)

Verwijderd

niet van mij maar wel mee gemaakt

mijn maat kocht een samsung 8x brander 1xweek gedaan daar na zijn pc compleet afgefikt
dit zat er in

asus p2b
celly 466
8g seagate
voodoo3 3000

dus goed spul daar lag het niet aan had hij al een jaar

• The Dolf
  • Niet online
3 Jaar geleden met mijn stomme kop een Low budget SCSI HA gekocht.

Geen uitleg nodig denk ik?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
Ik ga voor m''n Teles ISDN kaart ... echt een ramp om dat ding aan de praat te krijgen :(.

Verwijderd

Een COMPAQ Computer!!!! volgens mij zijn ze de R vergeten in hen naar.. (compRaq)

• BC3 Victim
ik had zo''n een thrustmaster gamepad zo''n een gaar ding dat als ik een spel ging spellen hij vanzelf naar links of naar rechts ging
heb hem uit elkaar gesloopt en weggegooid

nooit kopen zo''n gaar gammel kut ding

mzzl

Verwijderd

Mijn ISA Geluidskaart van Vobis :r :r :r :r :r

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 20:42

IQM

Een Western Digital Harde schijf van 3 jaar en een paar dagen oud die niet meer op wilde starten ... very frustrating !!!

Idem met een HP720 printer maar daarbij heb ik een contact wat nodeloos alarm sloeg gewoon even van zijn aansluitingetje ontdaan...

Verwijderd

Ik ben mijn Quantum Fireball ST3.2 vergeten...hij was na een jaar ofzo rot, SMART warnings en andere gezeik...maar ik kon die schijf niet terug doen naar de winkel, want dan zou ik 3 weken zonder PC zitten...nu is het allemaal niet zo''n probleem meer, heb toch alles wel zo''n beetje dubbel ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:33
Alweer Philips en dit keer de PCRW404. Wat een rotbrander. Hij was na 3 maanden al naar de klote, gelukkig toen nog garantie. Maar nu issie weer naar de klote, krijg in ieder geval continu foutmeldingen van EasyCD Creator. Garantie is nu tuurlijk wel verlopen :(:r

Verwijderd

Mijn bud hardware is z''n kast dat van heel scherp en dun metaal is gemaakt. En natuurlijk de soundblaster live zeker als je kast behoorlijk vol zit met andere pci kaartjes krijg hem maar eens werkend zonder je hele pc om te gooien. Een diamand stealth s540 Pro wat een rotte drivers hebben die dingen. Veder heb ik geen miskopen gedaan.

Veder wens ik alle mensen met een vobis pc heel erg veel sterkte toe met hun miskoop. Vobis bakt niks goed nog slechter dan comprak.

• BC3 Victim
philips 36x cdrom speler :r wat een klote ding

• ronaz
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Numero Uno Aller tijden!

Gravis Gamepad Pro USB. Gekocht en zelfs maar nooit uit de verpakking gehaald.

Half jaar later maar doorverkocht.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• BC3 Victim
TELES ISDN KAART
Ja, staat op 1 :P
En op mijn 2e plaats komt de bagger A4 cordless mouse ... heel irri scrollen, infrarood (:r Radiografisch is veel flexer), en binnen een week of 3 harstikke kapot, zonder er mee te gamen. :(

• BC3 Victim
Op donderdag 17 mei 2001 19:33 schreef bugs het volgende:
Quantum Viking II en Atlas IV zijn ook erg KUT! Die vallen letterlijk bij bosjes neer!!!
Ik koop echt nooit meer een quantum na jarenlang fireball liefhebber geweest te zijn.
wij doen harddisk recording met een Scsi quantum atlas IV is een prima diskje.

• BC3 Victim
Een Packard bell PC.

Koopje als tweede PC dacht ik. Een brok ellende, er zat werkelijk niks in dat deugde. Hij was bedoelt voor mijn vrouw en kinderen en aangeschaft via een PC prive project.

Packard Bell is werkelijk de slechtste OEM

• BC3 Victim
:(:(:( logitech wireles keyboard werkt niet in spellen loopt knop vast in blijft ie maar die kant op lopen.

kon hem niet een ruilen omdat ie het in die winkel wel goed deed ligt nu ergens onder het stof op zolder :( :( :(

• Ronald
  • Laatst online: 18:51
Op donderdag 17 mei 2001 14:53 schreef GarBaGe het volgende:

[..]

Die Promise vind ik juist betrouwbaar en snel.
Ik heb zowel de Ultra ATA-66 als de Fasttrak-100.
Super.

Maar wel windows-only (Linux drivers zijn vet brak)
Yup, in windhoos is ie da bomb.
Maar aangezien promise niet eens reageerd op email, de linux drivers voor geen byte veranderd, terwijl ze zeker die indruk wekten op hun site :r :r
Promise wake up! There is more then windows in this world.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Op vrijdag 18 mei 2001 00:06 schreef nitenite het volgende:

[..]

Yup, in windhoos is ie da bomb.
Maar aangezien promise niet eens reageerd op email, de linux drivers voor geen byte veranderd, terwijl ze zeker die indruk wekten op hun site :r :r
Promise wake up! There is more then windows in this world.
Hmm vreemd, ik e-mailde die gasten eens nog voordat de drivers op hun site stonden en toen stuurde ze mij keurig de beta drivers voor Linux. En ik moet zeggen met de huidige drivers gaat het ook wel als een speer. Inderdaad jammer dat ze de drivers niet updaten.

Maar terug on topic:

Ik heb nu een netwerkkaart met de DEC 21041 chipset. Van chello uiteraard. Ik hoor het die gozer van chello nog zeggen, toen ie die kaart gaf:"Het is misschien geen 3commetje, maar hij is minstens zo goed...|:("

Yeh right, daarom heb ik zonder die kaart in mijn compu geen hangers en BSOD''s en met kaart wel...:(

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

Een ceedee launcher, een ASUS 50x met 10000rpm. Als je het deurtje opent, dan vliegen er ceedees eruit. Het is pas erg als er 220Volt op je ceedeelauncher.

Voordelen van een ceedee launcher.
-UT of Quake spelen
-inbrekers buiten houden
-lastige wiskunde/frans leerkrachten fraggen
-Als slijpschijf gebruiken

Nadelen
-very bad for ceedees

Die-hard overclocking and modding.
-slijpschijven i.p.v. ceedees:P
-220V i.p.v. 12V & 5V
-opendeur ceedee launcher:)
-advanced motor upgrade:)
-mechanisch tweaken met tandwielen:)

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Hmm TELES kaart zuigt ja, gelukkig heb ik hem zelf niet :)
Waar ik zelf spijt van heb dat ik het heb gekocht :

1) ZIP-drijf... 3 maanden later HP 8100 gekocht (goed ding btw) en ZIP doorverkocht.
Allemaal geclick, supertraag, problemen met lezen/schrijven. DOOD AAN ZIP

2) Micropolis 9.1 GB SCSI HD. Tis geen rampding, maar ik had beter eerst het merk na kunnen kijken toen ik em in de PC meegeleverd kreeg... bleek dat Micropolis al failliet was. Hopelijk houd ie het nog een tijdje vol. (Hoewel ie verrekt veel lawaai maakt)

3) SCSI UW kaart. Dacht Adaptec, niet zeker. Eigenlijk heb ik geen SCSI nodig, alles wordt nu toch USB, en SCSI is alleen maar duur :P Baal dat opstarten er een minuut langer door duurt. (Jaja, ECHTE tweakers booten niet ZO vaak maar toch ;))

Ik las ergens commentaar over een Dexxa 4800 scanner, die heb ik ook en totaal geen problemen mee. Naast het feit dat ie de scaninstellingen na elke scan reset naar 75 dpi grijstinten.

Voor de rest is mijn advies : Goedkoop is Duurkoop, als het geen goed merk is. Pas een HP 959 printer gekocht, voor 299,- (want 200,- terug voor oude printer... ja een oude bak natuurlijk :P). Loopt als een tiet.

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 17 mei 2001 12:15 schreef --HYPER-- het volgende:
me trust scanner :Z
ik heb de compact scan 19200

wat een k*t ding

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
Mijn Summit Tapestreamer 250MB,:'( nog in de tijd dat CD-R niet bestond... Veel gek*t mee. Ik heb hem nog wel... Iemand intresse tegen elk aannemelijk bod...

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
m''n huidige cellie 566 processor. wordt hopelijk deze week vervangen voor een p3-700E. takkeding is
traag, kan nu alleen nog maar op 850, en een ranzige 3dmark 2k score van 4700. bah celeron en GTS2
. da werkt niet goed.
Huuh? Ik heb ook cel 2 566@850 met gf2 en dat draait prima hier hoor.... 3dmark boeit me geen fuck, ik draai q3 netjes op 1024x768x32 full detail op ongeveer 80fps en ut draait metzelfde detail ook iets van 80 fps (met opengl) en b&w draait ook prima op full detail... dus ik weet niet wat je probleem is ?

• spok9
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Een microtek scanner, kutding :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Pagina: 1 2 Laatste