Deze is gemaakt met een Fujifilm FinePix 4700 zoom:

Sorry voor de grootte, maar zo kan je de kwaliteit zien!

Je moet nog wat beter op je WhiteBalance letten en op de scherptediepte... ik heb die camera ook (geweldig ding trouwens). Fraaie foto, maar kan qua kleur beter en scherper. Bekijk de neus bijvoorbeeld....Op zondag 29 april 2001 13:08 schreef pinodambini het volgende:
Deze is gemaakt met een Fujifilm FinePix 4700 zoom:
[afbeelding]
Tnx, is onze nieuwe pupOp zondag 29 april 2001 13:14 schreef wfvn het volgende:
[..]
Leuk beestje trouwens
Verwijderd
Whehehe...Wat is dat voor een kat ????Op woensdag 25 april 2001 12:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
Damn, da''s nummer 2...dit is niet goed...hoewel in de onderstaande foto''s geen dooie pixels zitten (althans..ik zie ze niet)
Kat is gevonden:
[afbeelding]
Grote versie: 212.189.235.3/~daniel/katbig.jpg
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

idd de voorste toetsen + gulden is wel errug vaagOp maandag 30 april 2001 22:09 schreef DJSmiley het volgende:
Foto genomen op een Olympus C-920 Zoom. (1.3Megapixel), op hoogste kwaliteit.
[afbeelding]
Hier zie je meteen al een klein nadeel, van heel dichtbij is ie niet echt scherp, pas vanaf een cm of 10
Foto is nu iets beter, ontdek net dat camera ook een "dichtbij mode" knoppie heeftOp maandag 30 april 2001 22:12 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
idd de voorste toetsen + gulden is wel errug vaag
maar ik vind het helemaal niet slecht voor een 1.3mp
ik zou willen dat ik de $$$ ervoor had..
idd, nu is het echt een hele goede pic..Op maandag 30 april 2001 22:17 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Foto is nu iets beter, ontdek net dat camera ook een "dichtbij mode" knoppie heeft
Nu issie scherper...
Linkje!!Op zondag 29 april 2001 13:18 schreef wfvn het volgende:
kep die ruis-foto''s toch maar verwijderd.... laden van de pagina ging veel te traag....
Verwijderd
Precies, je hebt speelgoed en je hebt digitale camera''s. Ik heb ook een S10, en ik kan je zeggen dat ik nog GEEN ENKEL ander toestel met allround goede eigenschappen heeft. Nikon is echt bagger, wel mooie foto''s maar die hardware die der omheen zit is ronduit KOTS!!! Ik ben blij dat meer mensen inzien dat die canon toestellen echt kont schoppen!Op vrijdag 27 april 2001 16:05 schreef GEEZER het volgende:
Die van mij (canon powershot s10) doet het niet. Met flits of zonder flist, het plaatje is gewoon pikzwart zonder "sterren".
wowOp zondag 29 april 2001 21:24 schreef P.C.Simonis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Canon Powershot s10

WEBN & chill (@IBKR)
weer zo''n lelijke katOp zondag 13 mei 2001 17:14 schreef Cbd het volgende:
sefje wat is dat voor een raar beest in beeld?
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Verwijderd
Dit TE ''wazig''.. :D:D:DOp zondag 13 mei 2001 22:49 schreef dredge het volgende:
[afbeelding] Ook nog maar ff een kat dan![]()
Ik heb er twee en ze slapen alletwee zo maf altijd..