Tja, volgens mij zijn jullie hier anti-Creative

Jullie vragen om mijn mening, dus hier issie:
Ikzelf heb een half jaar geleden de Creative FPS 2000 digital gekocht. Specs @
http://csw.creative.com/products/fps2000/specs.asp
Specs kloppen trouwens niet helemaal, er zaten wel degelijk monitor stands bij en digitale kabeltjes.
Tja, ik ben er erg tevreden mee. Had het destijds voor FL 333,- gekocht, en als ik op pricewatch kijk zie ik dat ie nog steeds zo duur is

. Ik had hem gekocht net voordat die nieuwe DTT sets uitkwamen. Die subwoofer die ik heb is trouwens niet van plastic maar van hout (check specs).
Of andere sets beter klinken: zal best, ik heb geen andere vergelijke bare sets gehoord behalve de FPS 1500, en mijn setje kan mooi wat harder

.
Toen ik hem kocht waren er nauwelijks tests tussen 4.1 setjes op internet te vinden.(5.1 was nog voor de "elite"). Toen was er ook nog niet zoveel keus als nu, toen was het FPS 1000, 1500, 2000, 2500 en een simpel labtec setje.
Ik vind het in ieder geval hard genoeg gaan. Als ik het volume nog niet eens half open draai gaat het al heel hard, zonder vervorming. En met mijn SB Live 1024 kan ik die treble handmatig instellen, die staat dan nu ook op 90% ipv standaard 50%.
Ik ben dan ook voornamelijk gamer die af en toe wat muziek luistert, daarom ben ik voor dit setje gegaan en niet voor die dure DTT 2500 voor Fl 550,-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen