[BC3] Videokaart van het jaar contest

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 341 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo Tweakers geef jullie meening over de beste videokaart van het jaar.

Mijn mening:

Hercules Geforce 2mx II 64mb

Rede: heele goede prijs 355,- kwaliteit is ook super.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

ATi Radeon wegens innoverende techniek.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
ATi Radeon: eerste échte concurrent GeForce :)

Verwijderd

GF2MX, meeste perfomance voor je geld. En niet meer topic in hoofdletter doen :(

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
De Geforce3!

;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 16:54 schreef Wekkel het volgende:
Dan zou het "een" Kyro kaart moeten zijn. Omdat ik er erg tevreden mee was mijn nominatie:

PowerColoer Evil Kyro, omdat het de eerste echt goed verkrijgbare Kyro I kaart is/was

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Anders SCHREEUW je even....

Voor mij euhm.. Kyro denk ik. Leuk dat zo''n bedrijfje doorbreekt tussen de Giganten. Vooral van de Kyro III kunnen we nog wat moois verwachten.

Niet da de kaart (II) het snelst ofzo is, maar ik vind dat we dit bedrijfje wel even in de spotlight mogen zetten...

• dizzytal
  • Niet online
edit:
oeps dubbelpost :Z

Verwijderd

Viper550, 2,5 jaar oud, nog stees betere 2D dan menig GeForce, en dat voor slechts 480 piek :)

Verwijderd

[delete me]
Kreeg een foutmelding.. maar was toch geplaatst.
[/delete me]

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Hercules 3D Prophet 4500 mits ie dit jaar nog leverbaar wordt :(

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

#2: dubbel :(

• Tony_Montana
  • Laatst online: 19-08 17:29
GF 2 mx

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 13:37

Convoy

g44p

G-Kracht III

• Tony_Montana
  • Laatst online: 19-08 17:29
GF 2 mx

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
Op dinsdag 22 mei 2001 16:54 schreef Wekkel het volgende:
helemaal mee eens !!!
prijs kwaliteits vehouding staan bij mij voorop
toen de radeon pas te koop was waren de drivers nog slecht maar tegenwoordig zijn ze gewoon goed
de radeon is gewoon een goede videokaart voor weinig $$$$ in vergelijking met een geforce2/3 based kaart

:):)

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

ATI Radeon DDR.
Vind ik nog altijd de beste prijs/2D&3D performance hebben.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

GF 2MX

• The Source
  • Laatst online: 00:23
ATI Radeon 32MB DDR

• BC3 Victim
GF2MX *D , 8-) , ;) , :9 , B-) enz.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Volgens mij is je al een paar keer vertelt dat je niet in hoofdletters moet typen hier! Ben je hardleers ofzo? :(

geforce MX
veruit beste prijs/kwaliteit

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ben ook voor de MX

Turn it off and on again.

• Aerox.2000
  • Laatst online: 13-05 08:57
Geforce 3 :)

Verwijderd

Iedereen met GF3 heeft zijn mening niet onderbouwd, er wordt niet gevraagd wat de snelste is hoor.

• hr15
  • Laatst online: 20:20
Ati Radeon ViVo Retail
Echt alles zit erop voor weinig geld :)
De mijne was kapot :( maar krijg morgen gelukkig weer een nieuwe :)

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
Matrox G400 Dualhead.
Beste kaart voor 2d, voor games is uiteraard de GF2 het beste (prijs kwaliteits verhouding)

Die matroxjes, om daarop een Dvd of een anders soort movieformat te zien, gewoon een Genot voor het oog ;-)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 22 mei 2001 17:44 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Iedereen met GF3 heeft zijn mening niet onderbouwd, er wordt niet gevraagd wat de snelste is hoor.
Zal ik ff voor ze doen. de gf 3 is zijn concurrentie mijlen ver vooruit. de eerste snellere kaart komt pas in het najaar.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Gfs 2 MX. Een goed kaartje, wat prima presteerd, en voor iedereen te betalen is.

Geen inspiratie

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Videokaart van het jaar. In februari een kaart aankondigen, dan pas in mei echt verkoopbaar hebben, brakke drivers en dan als klap op de vuurpijl nog brakke chips terug moeten halen wegens bugs.. Ik zou van mijn leven geen duizend pietermannen aan zo''n brak product wagen. Geen Nvidia hater hier, want nog steeds tevreden met een TNT2, maar dit is gewoon een afgang... Slechtste videokaart (kwalitatief) van het jaar:

Geforce 3

Iedereen het PIII 1.13 Ghz Intel debacle vergeten? Ik durf de parallel (hoe schrijf je dat ook alweer :P) wel te trekken..... (Nvidia komt op losse grond, wie released nou onvolwassen producten.....tekenen van een zinkend schip.....:):))

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 09:12
Uh... vorig jaar was de geforce MX beste prijs kwaliteit verhouding (das voor mij videokaart van het jaar)
Radeon SDR is te traag, maar een radeon ddr was net wat te duur voor mij. Maar als je iets meer geld had werd het voor mij radeon ddr. Das vorig jaar. Dit jaar moet nog blijken. De geforce mx200/300/400 is brakke prijs/kwaliteit. Je kunt beter een oude geforce mx hebben. 64mb is compleet overbodig met texture compression.
Dan blijven er voor mij nog over de geforce 2 serie (GTS/PRO/ULTRA), de Kyro 2 en de radeon DDR. Ik ga me er binnenkort echt in verdiepen (heel veel lezen dus) en dan gaat ik denk ik toch voor de kyro 2.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• BC3 Victim
Ik zeg de GF 2 MX prijs/kwaliteit is super en de allerbeste is toch mijn Viper 550. Die koste me zowat niks en wat dat ding aan performance heeft is super! B-)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:20

johnwoo

3S-GTE

Hmm...
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het is of de GF2 MX, of de GF2 GTS, of de Radeon. Ik denk de Radeon, de GF2 is alweer een hele poos uit.

[edit]
De GeForce3 is natuurlijk ook een goede kanshebber maar ik denk dat ie door z''n prijsstelling wel enigszins afvalt als videokaart van het jaar :) Of gaat het puur om de hardware? In dat geval is de nominatie terecht :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Als je het over het jaar 2001 hebt, is het absoluut de GeforceIII

• BC3 Victim
GeForce III.

Omdat nvidia hier heel wat innoverende technieken (nfiniteFX engine & crossbar memory controller) in heeft gestopt. Ik zal deze kaart nooit kopen, maar ik zie deze kaart als een springplank naar de ECHT betere kaarten. Vandaar mijn keuze...

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 17:44 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Snelheid is ook een onderbouwing hoor :7

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 22 mei 2001 17:55 schreef Wekkel het volgende:
Iedereen het PIII 1.13 Ghz Intel debacle vergeten? Ik durf de parallel (hoe schrijf je dat ook alweer :P) wel te trekken..... (Nvidia komt op losse grond, wie released nou onvolwassen producten.....tekenen van een zinkend schip.....:):))
Nee, niet echt vergelijkbaar. Intel had het probleem dat de snelste AMDs de p3s voorbij gingen. terwijl erbij de geforce ultra eigenlijk nog geen echte concurretie was. Wel ben ik met je eens dat het
1) lang duurde voordat die GF3 er kwam
2) Bugs en gammele drivers een beetje raar zijn, zeker gezien de tijd die er tussen de 1e gf2 en de 1e gf3 zit
3) Eigenlijk valt de snelheid van de GF3 ivm de ultra tegen want gezien de tijd die er tussen beidde produkten zat had je meer kunnen verwachten.

Verwijderd

Kyro II..door de TBR natuurlijk!

Verwijderd

Hercules G-force 2 MX

Verwijderd

Ra-ra-radeon 64 Mb DDR ViVo 8-)

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
Hoe kun je nou op nog niet eens de helft van het jaar jaarverkiezingen houden :? :? :?

Zoiets hoor je te houden helemaal aan het einde van het jaar.

Verwijderd

ati radeon 64mb ddr vivo
waarom een goedekaart met goede drivers en kwalitijd voor zijn prijs

raar maar waar de voodoo2 omdat deze kaart nog steeds speelbaar is met de meeste spellen
en nog steeds sneller is dan een tnt2 m64>:)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 23:28
ATI Radeon, snel en beter beeldkwaliteit dan G4CE.

• BC3 Victim
herclues prophet 4500 kyro 2 gewoon een niet te dure en goede kaart:)

• Frenkpie
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik vind de hercules prophet 2 mx toch de beste qua kwaliteit en preformance

kost nu zon dikke 250 piek maar het is een goed kaartje en je kan em lekker ver overclocken :)

• procyon
  • Laatst online: 18:18
herclues prophet 4500 kyro 2, << wie niet sterk is moet slim zijn.! (innovatief)

Ik vind de GeForce2 serie een goed geslaagde serie, geen extreme driverproblemen (denk aan ATI en win2000), Goede ondersteuning en heel erg snel..!!

De ATI redeon is ook een heel mooi product geworden, meer features dan de GeForce2 familie maar deze kwam dan ook een stuk later.

nee, Overall toch de GeForce2''tjes

• BC3 Victim
meer reacties please

geforce2mx''''s = 65 %
geforce 3 = 8 %
ati radeon = 17 %
overigge = 10 %

• dizzytal
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 21:43 schreef DAVY17 het volgende:
meer reacties please

geforce2mx''''s = 65 %
geforce 3 = 8 %
ati radeon = 17 %
overigge = 10 %
He om de Kyro bij overig te zetten is een beetje onzin he.... (riekt naar "faude")

Verwijderd

ASUS V7100 Geforce 2MX Combo Deluxe, heel handig dingetje als je sloten wil besparen, zit video in op, tv out, 3d bril, vga aansluiting natuurlijk en last but not least, tv tuner. Scheelt weer een pci slot voor zo''n stomme kaart. :)

Verwijderd

Ati Radeon

• Ramon
  • Laatst online: 21:52
Voodoo 5 5500!

* Superieure beeldkwaliteit (over de GF2MX iig)
* redelijke snelle 3D
* Filmfuncties (motionblur)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Powercolor GFIImx+tv-out, wa voor 309,- het geodkoopste GFIImx kaartje op de hccdagen en heeft prima performance

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Kyro II no doubt met de feature TBR !!

ps je moet [i}overige[i] in je tabel wel ff veranderen in Kyro II vinnik want er zijn al best veel mensen die de Kyro hebben gestemd.

Maar toch hou ik mijn Voodoo5 :)

www.tradealliance.nl

• Ramon
gewoon alle kaarten derbij stoppen, ''overige'' dumpen.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-08 09:19
Kyro 2. TBR en on-chip Z-buffer is de toekomst :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Da''s nou 3Dfx. Nooit gezeik, altijd lopen.

Verwijderd

Voodoo5 5500 Absoluut!!

Ik heb mijn Gf2 GTS geruild tegen dit kaartje, en ik ben er op vooruit gegaan!
2D is net als matrox G400 (en dat is zeer belangrijk), en in 3D zie je dus ook alles wat duidelijker als met een GF2. De 3D vindt ik gelijk met nieuwe spellen en sneller met oudere spellen als de GF2, DVDtje speelt moeiteloos af. Nooit meer spontane vastlopers, problemen met dit en dat, nooit meer spontane reboots of B.S.O.D''s door de videokaart/drivers. Nooit meer spellen die niet draaien door te hoge of te lage detonator versies omdat 3Dfx gewoon goede drivers maakt.

Verwijderd

ATI Radeon ViVo Retail.

Snelheid, beeldkwaliteit en geen Nvidia :)
Eindelijk eens een echte concurrent.

Verwijderd

Geen enkele... want na een jaar mag je ze al vervangen. :Y)

• star-saber
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

Radeon 64DDR
top kaart draait alles en rete stabiel

• BC3 Victim
volgende tussenstand

geforce 2 mx''''s : 60 %
ati radeonetjes : 15%
kyro 1&2 : 20%
3dfx : 5 %

geforce 3 : eliminated

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-02 12:08
Op woensdag 23 mei 2001 16:55 schreef The Dude het volgende:
ATI Radeon ViVo Retail.

Snelheid, beeldkwaliteit en geen Nvidia :)
Eindelijk eens een echte concurrent.
inderdaad geen :rnvidia meer !!!

• Roger Beurskens
  • Laatst online: 20:52
Kyro 2

Tile Based Rendering is de toekomst voor tegen een aantrekkelijke prijs ( langzamer mem) toch een zeer snelle kaart te maken..

Ik ben volges mij een van de weinig trotse bezitters van een Hercules 3D Prophet 4500 :) :)

1 vote for the kyro from me to U

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

• BC3 Victim
Ati radeon vivo retail
de geforce 2 geeft verdomme foutmeldingen bij video montage:(:(:(:(:(:(:(X100.000boze ati''s
met de ati heb ik nergens last van en geeft een duidelijk moooier beeld.

• Beaves
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Iedereen het PIII 1.13 Ghz Intel debacle vergeten? Ik durf de parallel (hoe schrijf je dat ook alweer ) wel te trekken..... (Nvidia komt op losse grond, wie released nou onvolwassen producten.....tekenen van een zinkend schip.....)
Bedoel je dat Intel een zinkend schip is? Want als je dat bedoelt heb je nog nooit van de Foster + i860 en de Itanium gehoord.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Doekoes zat zeker...

Verwijderd

Ik wil mijn:
JBAMXGUI86101P PCI met 2MB videokaart nomineren voor de beste kaart van het jaar.

Nadat deze kaart als speeltje 2 jaar in handen van kleuters is geweest (letterlijk) doet dat ding het nog steeds toen ik''m afgelopen week in een PC stopte. :9

• Ronald
  • Laatst online: 23:55
*D :P O+ Radeon 32 DDR :9~ :9 :*

Ligt het trouwens aan mij of stemt iedereen hier voor: Zijn eigen videokaart OF de kaart die ie graag wil hebben.

* Ronald heeft ook op eigen kaart gestemt :)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 02:35 schreef nitenite het volgende:
*D :P O+ Radeon 32 DDR :9~ :9 :*

Ligt het trouwens aan mij of stemt iedereen hier voor: Zijn eigen videokaart OF de kaart die ie graag wil hebben.

/me heeft ook op eigen kaart gestemt :)
Ik heb ook de kaart gekocht die ik het beste vond natuurlijk :)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Daarom dus ook de RAdeon..:)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Geforce 2 GTS!! :9

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• TwisteR
  • Laatst online: 03-07 13:38
ATI RADEON 64MB DDR

Zonder twijfel de beste kaart welke ik ooit heb gehad. Draait werkelijk alles, en zonder problemen. Drivers zijn nu ook goed...is nu een perfecte kaart. :7

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Geforce 2 GTS mb pure v7700 van asus natuurlijk, niet al te duur, en toch de snelheid van een geforce!

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
In ieder geval geen nVidia meer voor mij ( :r Gf2mx). Ik denk dat het een Radeon wordt (en dan wel de ViVo 64MB natuurlijk :7 )

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 21:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Hercules Geforce II GTS Tv-out 32 mb DDR

- Omdat ie supergeil blauw is
- Omdat ie 2d ook supergeil is
- Omdat ie 3d nog supergeiler is
- Omdat ie me maar 500,- koste
- Omdat ie me nooit in de steek laat
- Omdat Hercules RULED!

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• HENNEP
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

hahaha leuke dit:

de mijne is een 2mb onboard ding van intel.

Leuk apperaat kan 0.001 fps aan in Quake3 1024x768 32bit. :P :P :P :P :P :P

haha dit vind ik nou de beste kaart van het jaar!

de twee na beste kaart vind ik de GEFORCE 2MX!!

goedkoop en snel voor je geld!

maar de 2MB van intel is het allergoedkoopst en het snelste van allemaal! :P

hahah ;)

grt HENNEP

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 25 mei 2001 09:30 schreef nigelator het volgende:
Hercules Geforce II GTS Tv-out 32 mb DDR

- Omdat ie supergeil blauw is
- Omdat ie 2d ook supergeil is
- Omdat ie 3d nog supergeiler is
- Omdat ie me maar 500,- koste
- Omdat ie me nooit in de steek laat
- Omdat Hercules RULED!
Mwaah maar dan wel die van ASUS!
Die is trouwens lichtbruin :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BC3 Victim
volgende tussenstand :

gf 2 mx : 40 %
ati radeonnen : 30 %
gf 2 gts : 20 %
overiggen : 10 %

ik denk dat geforce gaat winnen!!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

De Hercules 3D Prophet II MX.

Ik heb nu een Matrox G450 DH 32mb DDR maar die hercules beviel me een stuk beter, die 2d was trouwens ook mooier dan die van de Matrox.
Maarja Matrox heeft dualhead :9

Alle proemn in n drek

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Dus ik stem toch voor de Matrox G450 32MB DDR omdat die:

1.Mooi 2d beeld geeft
2.Dualhead heeft
3.Goedkoop is

:)
Hij stond trouwens nog niet in het lijstje dus zet hem er maar tussen.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

matrox G450 PCI Dualhead, omdat je er een 2e en 3e monitor (of tv) aan kunt hangen, en gewoon je agp kaart een snelle ati of nvidia kunt laten zijn.

Waardevast, zeg maar.

• Exirion
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 22 mei 2001 16:58 schreef MREn het volgende:
Viper550, 2,5 jaar oud, nog stees betere 2D dan menig GeForce, en dat voor slechts 480 piek :)
Dan telt mijn Asus 3400 TV ook mee :P video in/out, actieve koeling en prima kwaliteit voor maar 369 gulden (september 98). Ik heb de Viper 550 voor 450 gulden gekocht, daarna teruggebracht en er dus een luxere kaart voor 80 gulden minder voor teruggekregen :9

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:34

Wildfire

Joy to the world!

GeForce 2 GTS. Een ideale kaart voor de meeste gamers: erg snel en betaalbaar...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• MGSNK
  • Laatst online: 24-08 10:54
De Geforce2 mx PCI met sdr geheugen... can i say more???

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 23 mei 2001 16:30 schreef Sandman het volgende:
Voodoo5 5500 Absoluut!!

Ik heb mijn Gf2 GTS geruild tegen dit kaartje
De 5500 is absoluut een goeie kaart, maar ik zou m''n Asus 7700 er NOOIT voor wegdoen. En je bent de eerste die ik hoor over grote stabiliteitsproblemen e.d. met Geforce kaarten. Asus maakt retestabiele MX en GTS kaarten :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Powercoler Geforce 2mx Dualhead + tv out

32mb sdram :*

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mijn intel I740 kaartje ;)

nee, persoonlijk vind ik de Radeon de winnaar:
*goede kwaliteit beeld en 3d
*een nieuw soort design
*goede drivers
*en cheap $$$

39

• BC3 Victim
Ati Radeon 64 Mb DDR!

• Mister_X
  • Laatst online: 23-08 19:49
QUADRO 2 MXR,

rete goeie prijs /kwaliteits verhouding, ivm ombouwen van je geforce2mx! en als je ziet wat een niet omgebouwde quadro kost :(

• Masterdam
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

De Kyro kaarten vanwege de beste nieuwe techniek en de Radeon vawege de beste kaarten en de combinatie goede 2D/3D kwaliteit en snelheid

Specs

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
gf2mx

Verwijderd

kyro II

zie signature voor reden

• BC3 Victim
volgende stand:

Geforce 2 mx''s : 43%
Ati radeon(s) : 35%
Kyro : 10%
voodoo : 10%
geforce gts : 5%

• BC3 Victim
dit forum is vanaf nu opslot!!

de winnaar is geworden tromeldetromeldetrom

geforce 2 mx wegen zijn super prijs /kwaliteits verhouding!!!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik ben niet de enigste die gestemd heeft op de Matrox G450 en toch staat ie er niet tussen :(

Alle proemn in n drek

Verwijderd

geforce 3 is gewoon the best

• Ramon
Op zondag 27 mei 2001 14:12 schreef -SK- het volgende:
geforce 3 is gewoon the best
zegt iemand met een Voodoo 3...... ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 27 mei 2001 14:15 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

zegt iemand met een Voodoo 3...... ;)
Hij denkt dat ''t hetzelfde is ;)

Verwijderd

mijn winnaar is de Geforce III,omdat de prijs/performance ratio zo goed is;)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 27 mei 2001 14:28 schreef Emperor het volgende:
mijn winnaar is de Geforce III,omdat de prijs/performance ratio zo goed is;)
Is maar goed dat die ;) erachter staat anders had ik je uitgelachen :P

Die prijs is helemaal verkeerd voor zo''n stukkie plastic.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Ik nomineer m''n asus v7700 deluxe. Nog steeds een :9~ kaart
Pagina: 1 2 Laatste