Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 16 mei 2001 15:26 schreef TwisteR het volgende:
Bomberman...ik zal eens proberen of ik mijn schoorsteen weer aan het roken kan krijgen ;)

Ben namelijk aan het proberen om een paar samples Radeon R200 en R300 los te peuteren bij ATI. (Mijn contactpersoon weet waarschijnlijk niet dat ik niet meer in de PC business zit....hopen dat hij dan ook een ander aflever adres accepteerd) 8-)
De eerste (tweede natuurlijk) is dan voor Bomberman, zo hoort dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Mmm...
Flink door-roken Twister :)
Die R200 en R300 lijken TOP te zijn (de R200Maxx trouwens ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8801

laat het gelijk even weten want dan koop ik gelijk bij jouw een twister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56
Hee twister, jij vraagt wij betalen.
plz zet dit door, je kan er denk ik een nog veel leuker handeltje mee beginnen dan eerst, omdat de radeon nu zijn naam heeft waargemaakt en velen zitten te wachten op een opvolger. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
LEUK hoor , maar ik ga niet al die 15 topis lezen.
Nu jullie allemaal een ati radeon hebben wil ik een vraag stellen, hoe is de tv-out kwaliteit van de radeon vivo.
mensen zeiden slecht, andere zeiden dat na de nieuwe drivers het enorm vooruit is gegaan..
vertel het maar
persoonlijk vondt ik hem goed, en ik heb hem met nieuwe drivers getest, ik moet er wel bij zeggen dat ik niet veel ervaring heb met tv-outs, en ik weet dat die van matrox, g400 etc magnifiek is, daar doetie ut ook op 1024 bij 768, terwijl je op de radeon je resolutie op 800 bij 600 moet zetten.

Voor meer info over de g400 van matrox verwijs ik je naar bomberman, die jongen kan je alles over vertellen. Hij heeft hem al 3 keer gehad, of dat een goed teken is weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3151

Haai, is er trouwens een manier om mn BIOS van mn Radeon ViVo zo te flashen dat hij dus standaard op 210 >:) 210 loopt ? Steeds maar handmatig hoger zetten is niets voor mij :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op woensdag 16 mei 2001 23:49 schreef FireStarter het volgende:
Haai, is er trouwens een manier om mn BIOS van mn Radeon ViVo zo te flashen dat hij dus standaard op 210 >:) 210 loopt ? Steeds maar handmatig hoger zetten is niets voor mij :Z
gebruik dan een utility die de waarden instelt op het moment dat je Windows start :?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Voor de liefhebbers: Er zijn weer nieuwe Open GL demos voor de Radeon te downloaden van http://mwill.hypermart.net/

... En Tranzmit ligt nog steeds plat :'(

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
heb die 2 demo''s vanmorgen ff gedownload, weinig schokkend, een donut met een skin welke je met de muis kan bewegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Shit. Die EMBM demo doet het niet bij mij. :(

Error: GL_ATIX_texture_env_route not found.

(Ja, ik heb Anistropic filtering uitgezet)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 31-05 00:32
Is volgens mij gewoon die donut demo van de voodoo 2. En dan een beetje:p veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
lachen dat soort dingen.
NVidia heeft vaak aardige demos, maar op de radeon kan ik alleen de T&L boom+bladeren draaien...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dat beest in het water doet het ook, alleen met ernstige fouten in het beeld. Loopt wel prima op snelheid though...

Van T&L ben ik overigens nog niet echt onder de indruk. Waarschijnlijk dus nog even wachten op ECHTE T&L titels, die de overige CPU power gebruiken voor andere zaken, zoals AI en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Op woensdag 16 mei 2001 15:26 schreef TwisteR het volgende:
Bomberman...ik zal eens proberen of ik mijn schoorsteen weer aan het roken kan krijgen ;)

Ben namelijk aan het proberen om een paar samples Radeon R200 en R300 los te peuteren bij ATI. (Mijn contactpersoon weet waarschijnlijk niet dat ik niet meer in de PC business zit....hopen dat hij dan ook een ander aflever adres accepteerd) 8-)
Daar zou ik wel bij willen zijn als je ze gaat testen man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

3DMark2000 loopt bij mij ook van geen meter. Ik haal ongeveer dezelfde score als in 3DMark2001 met een SDR. Zolang UT als DX7 spel goed loopt, maak ik me er geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18267

Hoewel 3dmark2000 niet echt Radeon georienteerd is, baal ik er wel van.

Met mijn Radeon 32mb DDR kom ik nog steeds niet boven de 4550 punten. Op aanraden heb ik m''n BIOS eens goed uitgeprobeerd en de snelste instellingen ontdenkt. En nieuwe VIA drivers (AGP turbo driver)+ ATI 7075 drivers +DX8.0 geinstalleerd. Natuurlijk alles netjes geinstalleerd volgens ''da Unofficial Paul''.

Ondanks dat 3dmark2000 (van ''t weekend 2001 ff downloaden) DX7 is baal ik er wel van dat ik een GF2mx score heb.

Hebben jullie ook deze :r ervaring en wat is een goede oplossing.

* Anoniem: 18267 moet er maar mee leren leven en wachten op de RadeonII ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 22:59
Heb net bericht gekregen van ATI betreffende de samples. Rond augustus op zijn vroegst zijn er press samples beschikbaar in Europa, dus het wordt nog even wachten. Ook wilde hij wel even weten waar de samples voor gebruikt gingen worden, omdat ik niet meer in "de business" zit. Met een paar zinnen duidelijk proberen te maken dat door ze aan mij te sturen de verkoop zeker wel een boost zou krijgen!! >:) Nu maar hopen dat alles doorgaat...en dat er een paar R200 en R300 kaartjes over zijn om naar me op te sturen. *D

De verhalen op internet dat de 1e samples al vlug zouden verschijnen zijn dus niet waar...althans niet geldig voor Europa (Verwacht dus wederom dat de VS en Canada al weken eerder deze kaarten hebben...en dat wanneer ze in Europa beschikbaar zijn de voorraden nagenoeg zijn verkocht....dus weer leveringsproblemen voor de RadeonII & III).
Dit geeft ATI echter wel de tijd om de VS en Canada te gebruiken om te zien wat er eventueel op driver gebied verbeterd dient te worden.

Voor nu houd ik het dus nog even op mijn 1e Radeon 64Mb DDR...die draait gelukkig nog steeds stabiel. :):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 11:29 schreef TwisteR het volgende:

Voor nu houd ik het dus nog even op mijn 1e Radeon 64Mb DDR...die draait gelukkig nog steeds stabiel. :):P
2de toch, je had een een pre-produktie model en later de retail en ging je pre-prod naar Edward :?
Geef die gasten van ATI maar eens een link naar hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Toch is het bestwel balen dat de leverbaarheid van de Radeon''s (en dan met name de retails) zo slecht is. Ook voor ATI moet dat balen zijn. Zo lopen ze toch marktaandeel en omzet mis. Het is echt te hopen dat dat met de Radeon II (III/Maxx) beter zal gaan. Ik heb nog niet gelezen dat hun productiecapaciteit fors is uitgebreid dus dat zal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Misschien wordt het tijd voor ATi om de chips te verkopen aan externe kaartfabrikanten. De Kyro II is niet voor niets zo''n bedreiging voor Nvidia. Gekoppeld aan het netwerk van een of meer grote fabrikanten zijn ze levensgevaarlijk. Dat is wat ATi op het moment niet echt kan zijn, met die beroerde leverbaarheid. Wil je een Radeon, dan zal je gewoon nog een maand tegen je oude S3 Virge beeldvertrager aan moeten kijken na bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Ik heb W2K vers geinstalleerd maar nou krijg ik video in niet aan de praat. Wat ik krijg is de standaard foutmelding van "could not initialize video in" "close other apps that are using video in"...

anybody?
3124 drivers+3205 drivers/dx80/ati mmc 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8801

dat weel ik ik heb beneden een g400 32mb dh wekt ook goed benshmark 2001 haast 1800 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Laatst online: 25-05 03:23
@ mr_a: Probeer de 3102 of 3116 drivers eens (3102 werken wel denk ik).

@DarkShadow: Dreamcast ruled man :) ! Kan niet geloven dat een Neon250 (ongeveer) + 200MHz RISC CPU zulke beelden kunnen vertonen (Sonic, F355, DoA2, Soul Reaver, etc). Ik vermaak me nog wel ff de komende tijd met dat ding .. (kan hopelijk snel Soul Caliber bemachtigen, toen ik het zag eind ''99 in de US heb ik een half uur voor de monitor in de winkel staan kwijlen :9~ ).

Nog iets, ik durf het eigenlijk niet te zeggen hier ;) maar de G400 is nog net iets beter in 2D dan de Radeon. Scheelt echt bijna niets hoor ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op vrijdag 18 mei 2001 22:28 schreef Bomberman het volgende:
@ mr_a: Probeer de 3102 of 3116 drivers eens (3102 werken wel denk ik).
Ok dank je... zal die dan maar eens opsnorren. Toch.. ik heb niets echt veranderd aan mijn computertje en met de vorige w2k werkten de 3124 drivers prima, dus wat het probleem nou is :?
Er is ook nog een video-update voor DX8 maar die kon ik niet meer vinden. Misschien dat ik daar aandacht aan moet schenken.
(Maar eerst het weekend relaxed doorbrengen bij ouders :Z, dus nix geen radeon :))
Nog iets, ik durf het eigenlijk niet te zeggen hier ;) maar de G400 is nog net iets beter in 2D dan de Radeon. Scheelt echt bijna niets hoor ...
LOL, geloof ik nix van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
LOL, geloof ik nix van :)
Hoezo niet :? .. het is toch echt zo.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Beter dan een Radeon???
Kan niet Bomberman :)
BTW jij had toch altijd pech met je Radeons?
slecht overklokbaar en zo?
gaintjuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
@DarkShadow: Dreamcast ruled man ! Kan niet geloven dat een Neon250 (ongeveer) + 200MHz RISC CPU zulke beelden kunnen vertonen (Sonic, F355, DoA2, Soul Reaver, etc). Ik vermaak me nog wel ff de komende tijd met dat ding .. (kan hopelijk snel Soul Caliber bemachtigen, toen ik het zag eind ''99 in de US heb ik een half uur voor de monitor in de winkel staan kwijlen ).

Nog iets, ik durf het eigenlijk niet te zeggen hier maar de G400 is nog net iets beter in 2D dan de Radeon. Scheelt echt bijna niets hoor ...
kga hem denk ik ook halen, 2e hands bij iemand die er neit te veel voor vraagt, en de vetste games er bij heeft (soul calibur, shenmue...)
khoorde vandaag van een jongen dat de xbox in nederland pas een jaar :( na de introductie in amerika komt, dat had tie van ut journaal ofzo. iz dit waar, want dan wordt het zeker een dreamcast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op vrijdag 18 mei 2001 23:42 schreef Daneel het volgende:
Beter dan een Radeon???
Kan niet Bomberman :)
BTW jij had toch altijd pech met je Radeons?
slecht overklokbaar en zo?
gaintjuh :D
Ik had natuurlijk kunnen weten dat ik het beter niet hier had kunnen melden >:) .. wat zijn Radeon owners toch snel op hun teentjes getrapt als je iets zegt over de Radeon (j/k) ;). Maargoed ik melde het niet om te flamen hoor, het is gewoon wat ik hier zie, das alles. Relaxxx :z ... Ik ben altijd zeer tevreden geweest met m''n Radeon dus niet gaan doen of ik ineens de grote boze Radeon afkraker ben eh :P .. Hoe je het verband legt met overclocken snap ik alleen niet helemaal :? .
khoorde vandaag van een jongen dat de xbox in nederland pas een jaar na de introductie in amerika komt, dat had tie van ut journaal ofzo. iz dit waar, want dan wordt het zeker een dreamcast.
Hmm een jaar lijkt me wel erg lang hoewel .. de Dreamcast hier ook VEEL later uitkwam dan in de US en vooral in Japan. Zelfde met de PS2 (was bij beide misschien ook wel een jaar). Het zou dus best kunnen ja ;( .. Ff iets anders, ik las ergens dat de Dreamcast een ''polygon-pushing power'' heeft van 2-3 miljoen en de PS2 25 miljoen :o .. zie toch echt niet zoveel verschil in beeldkwaliteit tussen de twee consoles (PS2 beelden die ik op TV heb gezien bij Gamequest etc lijken zelfs een stuk ''karteligger'' (grovere jaggies)) :? .. Dat de PS2 dan weer 4MB videomemory heeft itt de 8MB van de Dreamcast snap ik dan ook weer niet. Maar ben ook nieuw in console land :+ .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Het was ook maar een geintje. Ik weet dat die G400 on-overtroffen is qua beeldqualiteit! Dus ook de Radeon zal het tegen hem afleggen.

De vergelijking met overklokken was meer in de zin van: Jij hebt steeds pech gehad met de overklokbaarheid van Radeons => misschien ook wel qua beeldkwaliteit :)

Maar vat dat niet serieus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op zaterdag 19 mei 2001 08:50 schreef Bomberman het volgende:

[..]
.. wat zijn Radeon owners toch snel op hun teentjes getrapt als je iets zegt over de Radeon (j/k) ;).
Als met alle technologieën heeft iedere computerproduct een groep aanhangers die op een welhaast religieus aandoende manier voet bij stuk houden. Op videokaart gebied zijn denk ik de nVidiots hier het meest vermaard. Op storage gebied zijn het de SCSI freaks (that''s me baby *D) en ga zo maar door. Dat is wel lachen. Omdat in deze topic toch vooral Radeon fans zitten zal er dus niet echt blij gereageerd worden op jouw G400 commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
voor de ps2 schijnen de echt grafisch hoogstaande games nog te moeten komen. Metal gear solid etc moet echt heel mooi worden.
Lost Boys uit amsterdam maakt daggik ook 2 spellen voor de ps2, en ik heb van de ene een screenshot gezien, en die zag er errug goed uit. Daz trouwens het eerste spel waarbij je met doodgaan punten kan verdienen (zo orgineel mogelijk doodgaan :) )
en nog een spel dat grafisch zo mooi moet zijn dat metal gear solid in ut niet valt volgens insiders.

Op ut moment is de dc nog de winnaar, echte kwaliteit die games :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

Bomberman, lang niet gesproken;) weet wat je doet he?, kom toch lekker in het GF3bootje;), er komen zulke vette games aan: Maxpayne, RTCW, Medal of Honor, RedFraction ect.

Maarja, die kan je ook nog spelen met de Radeon2;)

btw, ik wil die DC ook wel eens zie spelen, misschien heb ik nog wel een plekke vrij op m''n bureau:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-05 17:00

reapher

Z POWER

Die spellen kan je gelukkig ook nog spelen met de radeon :)

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 19 mei 2001 16:44 schreef reapher het volgende:
Die spellen kan je gelukkig ook nog spelen met de radeon :)
Dat bedoel ik ook;), nou dat hij z''n Radeon verkoopt, mist hij dat moois dadelijk:O

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

ATI Heeft weer 2 nieuwe demo''s voor de Radeon serie beschikbaar:
Haal ze hier.

Wederom doen ze het niet bij mij :? :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

hoe zit het eigenlijk met de opengl performance onder w2k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op zaterdag 19 mei 2001 18:35 schreef SuB het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de opengl performance onder w2k?
Ik heb goede ervaringen met het American McGee''s Alice (OpenGL) onder Win2K. Gebruik wel de nieuwste drivers van ATI want de drivers die meegeleverd worden zijn slecht.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nog eventjes en dan kan ik ook weer meepraten over al dat moois, niet dat ik daarmee gestopt was eigenlijk nadat ik de eerste kort had gesloten ofzo |:(

Maar hij is binnen bij de leverancier, nu alleen nog w8en tot het geld is overgemaakt...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Damn, toch zit ik heel erg te wachten op de Radeon 2, want een Radeon prikken bij een 1,2 Ghz zonder dankzij Microschoft volledige DX8 ondersteuning vind ik zonde, als de Radeon al volledig rondkomt met een TB 800 Mhz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

jij verw8 van een nieuwe kaart dat hij een betere processor nodig heeft?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Yep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Even over de Xbox stukje hier.

WAT EEN BULLSJIT. sorry maar dat moest ik ff kwijt. Als dat gebeurd dan krijgt Microsoft geen markt in Europa. Dan is de PS2 al 2 jaar in NL en de Gamecube ook al ruim een half jaar. Dan is de Xbox gedoomd om te falen zeker met de huidige configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Iedereen al de pixel shader demo bekeken? Eindelijk een stukkie werk voor een stoffig stukkie op de Radeon GPU.
http://www.rage3d.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op maandag 21 mei 2001 17:10 schreef Wekkel het volgende:
Iedereen al de pixel shader demo bekeken? Eindelijk een stukkie werk voor een stoffig stukkie op de Radeon GPU.
http://www.rage3d.com
Dit is het bewijs dat het dus WEL kan. Nu de patch voor 3DMark 2001 nog.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Ik heb begrepen dat die patch voor 3d2001 er niet komt. Helaas voor ons maar dat wordt nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is er verschil in 2d kwaliteit van g400 en g400 max

de gewone heeft een ramdac van 300
de max heeft een ramdac van 360

Dus verschil in 2d :?

Bommerman moet het wel weten :)

btw is een marvel g400 tv voor 300,- een goede koop???

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Een Marvel is heel behoorlijk in videograbben. Het blijven echter AVI''s en volbeeld grabben is niet helemaal ideaal. 16 Mb''s aan boord is ook niet top en de tv software is nogal moeilijk af te stemmen op de tv kabel.
300 piek is echter niet te veel voor een Marvel, zeker niet. Als je wat met video wilt doen zeker doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

toch maar gekocht

was 295,-

maar ik had er 249 voor betaald :)

fout van de verkoper >:)

ga morgen maar effe testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Jongens, hebben jullie ook dat de fan van de Radeon een hoog irritant geluid maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Yep had ik ook

nu een coolermaster op gedaan en op 7 v laten lopen

Ik hoor hem nu niet meer :)

Wat is eigelijk een redelijke prijs voor een radeon 32 mb ddr oem???
ik wil mijne weg doen maar voor hoeveel???

btw Artcore_Trooper die cooler heb ik ook
ik vind die echt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Deel 15 al weer?! D#mn y''all. Waarom gaan jullie niet gezellig met z''n allen MIrc''en?!

Het begint een beetje vervelend te worden...
HET IS EEN FORUM, GEEN CHATBOX!!!

RaD

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik wil ''m wel kopen voor f250,-

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 20:21 schreef ken het volgende:

btw Artcore_Trooper die cooler heb ik ook
ik vind die echt :9~
Zo zeker wel! Ik ben nog bezig met een mooi animated gif-Zalman icon :)

Die kewler roeleert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Eej ppl .. pff ben verhuisd dit weekend vandaar geen reactie :) .

Edward, die GF3 komt er echt wel, kwestie van tijd. M''n computer is nu pas (sinds vrijdag) weer aangesloten .. in de afgelopen dagen heb ik om te relaxxen na het werk me zeker goed vermaakt met de Dreamcast :) . Die blijft dus nog wel ff (en die GF3 blijft nog wel ff weg ;) ). Heb iig geen spijt van de ruil! Ook al is de DC wat ouder ivm de PS2 of XBox dalijk de games zijn echt wel ''kick-ass''.

Ken, G400 en G400Max hebben dezelfde 2D kwaliteit (weet je toch wel, komop eh ;) ). De hogere MHz van de RAMDAC van de Max komt alleen omdat deze gekoppeld is aan de coreclock (300/125 = 2.4 = 360/150). Componenten (en dus kwaliteit) zijn exact gelijk.

Ik ga nu maar :Z, laterz.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Inderdaad, hoog tijd voor nieuwe drivers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De dreamcast mag dan misschien geen toppertje blijven maar de spellen die er zijn zijn erg goed. :)
Straks Sonic 2 en jet set radio 2 :P
Heb je al jet set radio 1 gespeeld?? echt super tof spel, aanradertje

[ontopic]
*SNIK* sorry jongens dat ik jullie ga verlaten, a.s. vrijdag is mijn asus 8200 deluxe er.

Maar de radeon blijft toch een plekje houden bij me hoor, in me moeders computer verdwijnt hij, dan kan ik ook gelijk vet LAN spelen :)
Nog even een iets, ik vind de s3tc textures op de radeon er mooier uitzien in UT dan op een geforce 2 MX, het viel me gisteren opeens op, daar zat best een verschil in.
Trouwens er mogen wel weer nieuwe drivers komen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Ik gebruik nu Windows XP met de drivers van 8 mei geloof ik... lijkt wel redelijk te performen, niet echt slechter dan 2000 met de 3205 drivers. Heb alleen wel weer dat OpenGL apps 60 Hz draaien, en weet niet hoe ik dat moet fixen. Zal me nog maar eens in PowerStrip gaan verdiepen vandaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Om je geheugen ff op te frissen (foei foei btw, dit is al 50 keer voorbij gekomen ;) ) :
penGL 60Hz Trick

You can force OpenGL refreshrates by directly manipulating the registry entry,
that describes the min and max frequencies of your currently installed monitor.
Usually you can find the key in
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet0001\Control\Class\{4D36E96E-E325-11CE-BFC1-
08002BE10318}\0000\MODES\1600,1200]
(ControlSet0001 *could be* ControlSet0002 ... 000x, so look for the key
beginning with "Mode1"
The key is stored in the following format:
Mode1"="(min.vHz-max.vHz,min.hHz-max.hHz,polarity,polarity
Mostly you will find the key as
Mode1"="30.0-96.0,48.0-160.0,+,+
as this is a typically 19" monitor
Now you can chance the "48.0" to a higher value, like 75.0 or 85.0. After
reboot, the OpenGL-Game will default to the changed value as the refreshrate.
CAUTION: Be carefull. Read the specs of your monitor and your GraCa. False
values can destroy monitor and damage the W2K installation irreparably
Werkt ook in WinXP.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Volgens mij gaat iedereen hier over naar een Geforce 3, zit er ook over te denken.
Maar effe offtopic, kan misschien mijn PC verkopen en dan weer lekker nieuwe halen wat denken jullie wat ik hier voor kan vragen?
Abit Kt7
Tb-800@960
384 MB infineon (loopt op cas 2)
Radeon 64 Mb VIVO OEM
Terratec Xlerate Pro
Belinea 17" (max res. 1600x1200 met 75Khz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Ik wil wel over naar een GF3 maar het gezins-leven is duur genoeg dus 1200 piek voor een videokaart zal er niet inzitten :D Nou ja, ben ik gewoon degene welke het langst met de Radeon werkt, ik heb hem vanaf September denk niet dat er veel zijn welke hem langer hebben en nog steeds gebruiken (bomberman en edward waren zeker eerder, ik heb hem tenslotte van edward, maar die hebben geen radeon meer). Still happy btw dat ik hem toen van edward voor 350,- kon overkopen (hij is nu nog steeds duurder) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Maar wat denk jij HJS wat kan ik voor boven staand systeem vragen?
(Heb dit jaar effe geld genoeg. Volgend jaar weer arm studentje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 14:43 schreef Albinoraptor het volgende:
Maar wat denk jij HJS wat kan ik voor boven staand systeem vragen?
(Heb dit jaar effe geld genoeg. Volgend jaar weer arm studentje :) )
De Radeon en Terratec kun je toch gewoon houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
eh, hoeveel is dat nog waard :?
tja ik ben niet zo thuis in prijzen e.d. durf daar geen zinnig antwoord op te geven, ga eens rondneuzen op al die verkoop site wat ze voor een verglijkbaar systeem vragen.
(als je al een verglijkbaar systeem tegenkomt ;) ) heb wel begrepen van Bomberman en Edward dat je het niet op tweakers moet proberen, daar weten ze teveel van pc''s af >:)

Wat wil je gaan kopen, ik vindt dit wel een leuk systeem
AMD 1GHZ Axia TB
256 ddr ram
DFI ak-76
asus V8200
= 2500,- bij eynstein als je toch geld genoeg hebt (edward en VTec hebben beide dat moederbord (gehad) en zijn (waren) zeer te spreken over de snelheid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nee is niet iemand die veel van computers weet. Dus dat zit wel goed.
Haal het sowieso in Duitsland (nog goedkoper :) )
En wou Tb 1200 of 1333
256 DDR
Moederbord weet nog niet precies(is er al een Abit Moederbord voor DDR geheugen uit)
Soundblaster Live
19" 106060 Belinea (Heb goede ervaring met Belinea)
En inderdaad Asus 8200 (Hebben in Duitsland alleen Deluxe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op vrijdag 25 mei 2001 11:03 schreef Albinoraptor het volgende:
Volgens mij gaat iedereen hier over naar een Geforce 3, zit er ook over te denken.
Maar effe offtopic, kan misschien mijn PC verkopen en dan weer lekker nieuwe halen wat denken jullie wat ik hier voor kan vragen?
Abit Kt7
Tb-800@960
384 MB infineon (loopt op cas 2)
Radeon 64 Mb VIVO OEM
Terratec Xlerate Pro
Belinea 17" (max res. 1600x1200 met 75Khz)
Ik wil je videokaart wel kopen voor f300,-
voor de rest denk ik ongeveer:
-TB f200,-
RAM: f200,-
Monitor: f300,-

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 15:25 schreef Albinoraptor het volgende:
Nee is niet iemand die veel van computers weet. Dus dat zit wel goed.
Haal het sowieso in Duitsland (nog goedkoper :) )
En wou Tb 1200 of 1333
256 DDR
Moederbord weet nog niet precies(is er al een Abit Moederbord voor DDR geheugen uit)
Soundblaster Live
19" 106060 Belinea (Heb goede ervaring met Belinea)
En inderdaad Asus 8200 (Hebben in Duitsland alleen Deluxe)
die 8200 bij eynstein is de deluxe en de axia 1 ghz is het zelfde als een 1.3 ghz core, dus deze 1 ghz axia doet sowieso 1.3, VTec heeft hem nu op 1.4 :) stond er op de frontpage niet iets over een abit DDR bord?
De live schijnt wel problemen te hebben met VIA chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Of als geluidskaart Terratec Fire nog wat. Lijkt me ook wel leuk. EAX en A3D.
Zit nu bij eynstein op 3500 gulden, met IIyama s900mt1
en kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik wil je videokaart wel kopen voor f300,-
voor de rest denk ik ongeveer:
-TB f200,-
RAM: f200,-
Monitor: f300,-
Nee wil gewoon echt PC met alles verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 23:25
zijn er ook goedkope radeon''s pci???????

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Ik ben een echte Eynstein fan, mail ook regelmatig met Noud, stel flink wat stomme vragen en heb af en toe een tip voor ze :D
(sta zelfs op de site, link voor dat DFI mobo >:) )

volgende week jarig en vraag geld voor een neue neue HD dus daar heb ik de laatste week weer lekker over lopen zeuren bij ze :D

Tijd om naar huis te gaan, lekker rustig werken op een dag als vandaag, bijna niemand aanwezig hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Heb ik hier ook last van zitten hiet nog maar met zijn 6 waar er normaal 30-40 zitten.
Maar op site van abit staat nog niets over een mobo met DDR geheugen.
P.s. Is eynstein goedkoop, of zeg je het omdat je zo''n fan bent. :)
Mogen de site van DFI dan ook weleens update staat mobo niet een tussen.
Asus 8200 deluxe in Duitsland 1049.00DM eynstein 1259
CPU eynstein: 558 duitsland 445
IIyama eynstein 859 duitsland 709dm
Toch wel wat verschil.
Kijken of dan alleen mobo en geheugen bij Eynstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Eynstein is niet de goedkooptste,d at is zeker waar, maar ze reageren goed op vragen enzo.
Ik heb dat DFI bord wel op hun site gezien, maar je moet helemaal lekker zelf wat je wil (staat er wel, produkts op www.dfi.com en dan ff naar beneden bij socket A), als het in duitsland echt veel goedkoper is moet je niet twijfelen en het gewoon lekker daar halen, voor die HD heb ik bv. ook een ata-100 controller nodig, Eystein heeft alleen een highpoint ding maar ik wil de promise, jammer voor eynstein, ga wel naar Mycom in A''dam (laagste prijs volgens pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zit eigenlijk te denken: alleen mobo bij eynstein dan tekopen met geheugen.
Of misschien MSI mobo. In Duitsland alleen dat Asus bord maar vraag me af of dat goed is met gecombineerde DRR en gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Er bestaat geloof ik een ATi All-in-Wonder Radeon PCI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Tja, het mobo blijft lastig, er zijn geen reviews van :(
VTec heeft hem nu een paar weken en die is erg tevreden en de gasten van Eynstein vinden de DFI ook beter dan het Asus DDR bord, maar we moeten nu maar stoppen met dit onderwerp en doorgaan over de Radeon (gebruik de search maar even, er zal vast wel wat meer over dit mobo gepraat zijn, oa door VTec)

War blijven nu nieuwe gelekte drivers voor de radeon :? duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12776

Leuk kaartje die radeon, maar op het moment heb ik er wat probleemjes mee. :(

Soms bij het opstarten loopt het zaakje vast. zwart scherm, en aleen de reset knop helpt dan nog.

Daarna geeft windows (98) een error dat de display settings niet ondersteund worden, en de resolutie is dan op 640X480, 16 bit kleur gezet. nog een keer rebooten en dan pas kan ik kan het zaakje weer terugzetten.

Iemand hier hetzel;fde probleem gehad en mischien een oplossing gevonden?

Dit heb ik al eerder een keer gehad, en een clean-install hielp wel.

Nu is het probleem terug en heb ik niet veel zin in een reinstall.

----

Nog een probleempje:

Als ik de videon-in aan wil zetten dan geeft hij een error dat de video-in al door een programma word gebruikt. dat is dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Totaal geen last van met MIJN SPLINERNIEUWE RADEON :)

hij is eindelijk binnen, wat een feest zeg dat apparaat.

wat ben ik blij dat ik niet voor een GF ben gegaan :)
heeft iemand al die bumpmap en pplighting demo gezien? ik vond hem te vet!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
In ieder geval bedankt hjs, zou nooit bij dat mobo zijn uit gekomen, dus laatste post over dit onderwerp.
En pyropath, denk Xfire of SBlive 5.1 (p.s. wist niet eens dat er ook al 3.0 uit was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Laatst online: 05:29
Op maandag 14 mei 2001 11:10 schreef Albinoraptor het volgende:
Wie zeurt er nou over 600 gulden voor een radeon, heb nog boven de 850 betaald, en 2-3 weken daarna gingen ze lekker zakken.:(
Maar ja wel het geld waard.
* Knightwolf heeft er ook nog HFl 830,- voor betaald

ATI Radeon 64 MB DDR ViVo AGP dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Voor mijn eerste 32 DDR heb ik het monsterlijke bedrag van 800 gulden neer moeten leggen, heb nu een 64 DDR ViVo binnen en die was "slechts" F529,-
Klopt het trouwens dat deze een andere fan heeft dan de 32 DDR want die was alu kleurig en klein, deze is zwart en een stukkie groter.

Helaas heb ik wel 6 ns ram, maar bij 183 en fast instelling van geheugen heb ik nog 0 artifacts, maar heb er voorlopig genoeg aan.

Even voor AlbinoRaptor:

Ik heb ook de Xfire van Terratec, is een heel leuk kaartje, maar je moet een ding heel goed in de gaten houden: de A3D ondersteuning is alleen 1.0 officieel, bij veel spellen is het wel zo te rommelen dat je ook 2.0 spellen gewoon kan draaien, alleen mis je dan WaveTracing, maarja boeien.
3.0 spellen worden helaas niet ondersteund, daarvoor zul je toch echt ergens een van de laatste kaarten met een Aureal chip moeten halen, maar die zijn nergens meer te vinden helaas :(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Mijn radeon is ook al weg :'(

Vervangen door een marvel g400 TV waar ik ook zeer tevreden mee ben

Ik speel toch niet zoveel games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Albino, mocht je je mobo en CPU bij eynstein bestellen, mail ze ff met de vraag of ze die 1GHZ AXIA unlocken voor je, zeg maar dat je dat van mij gehoord hebt dat ze dat doen ;)
(ze kennen me daar wel, zijn ze nog aardiger straks als ik mijn HD + cooolermaster HD koeler bestel volgende week >:) )

Radeons hebben ze er trouwens ook, alleen wel de OEM 64mb ViVo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Wooow we gaan het Radeon-topic nu toch niet verliezen he?

Eynstein is idd wel kewl voor overklokkers. Ik heb er zelf eens een Celeron 366 gekocht met het verzoek die eerst te testen of die op 550 wilde lopen. De 1e die ik kreeg was niet helemaal stabiel op 550 maar die kon ik probleemloos omruilen voor 1 die wel stabiel was en is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb uiteindelijk toch maar voor een OEMmetje gekozen, waren veel sneller leverbaar, en ik wil zodra de R2 te krijgen is daarvan eentje aanschaffen, dus kan ik het geld wel gebruiken, en heb ik de extra overklok mogelijkheden niet echt nodig, wilde persee een Radeon dus dan maar OEM :)

En we houden gewoon lekker allemaal onze Radeons want ik wil nog een keer her Radeon I&II Topic zien :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Ik weet nog niet of ik voor de Radeon II ga. 1. mijn pc-budget is niet ongelimiteerd
2. de Radeon III zou al 1 maand later geintroduceerd worden.
Dus ik wacht het nog wel even af. Maar ik ben zeker niet van plan om mijn Radeonneke de deur uit te doen :) Door het gebruik van allerlei tweakers (programmatjes!!) is ie onder eigenlijk al mijn games goed te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Naja na de introductie zal het nog wel even duren voordat hij in de winkel ligt, ik w8 dus ff af wat de introductie brengt, is het niet veel dan koop ik R2 en anders w8 ik, maar het punt was dat ik een OEM kocht omdat ik er toch niet jaren mee hoef te doen :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
en ja hoor, nieuwe drivers
Windows 9x/ME
Version: 4.13.7112
Size: 7.86MB

Windows 2k
Version: 5.13.3210
Size: 5.32MB

Windows XP
Version: unknown
Size: 5.32MB
www.rage3d.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op de een of andere manier ben je altijd weer sneller dan mij, hoe er ik mijn best ook doe :) of dat nou een compliment voor jou of een belediging voor mij weet ik eigenlijk niet... :D

edit:

He verdorie nu is die site weer down :(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
YES , ik krijg vandaag eindelijk mijn RADEON 64MB VIVO retail binnen :)

na een paar weken zonder vid. kaart (eigenlijk ons pap een paar weken zonder kaart >:) )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 07:26 schreef The_PyroPath het volgende:
Op de een of andere manier ben je altijd weer sneller dan mij, hoe er ik mijn best ook doe :) of dat nou een compliment voor jou of een belediging voor mij weet ik eigenlijk niet... :D

edit:

He verdorie nu is die site weer down :(
Tja, op tijd opstaan >:)
en inderdaad, kom ook niet op de site, en bij 3dextreme staat ie ook nog niet :(

Las vanmorgen iig op het forum dat de Lobby scene in 3dm2001 weer goed gaat, dus ik wil ze NU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

HMMM dat klinkt intressant, denk dat ik maar even een uurtje in mijn bed ga rotten, dan zal hij het wel weer doen hoop ik, want zo te horen hebben ze aardig lopen timmeren, lijkt erop dat ze stukje bij beetje alles aan de praat krijgen, misschien dat ze dan nu eens een paar procentjes snelheidswinst zouden kunnen vinden, een frame of 5 a 10 zou niet gek zijn, kan hij net ff wat langer mee, en zitten we weer wat dichter bij de GF2tjes

Wat me opvalt is trouwens dat de Radeon in alle "nieuwe" spellen het beter of gelijk doet met een GF2, dat bied perspectieven :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Een van de redenen voor het verschil in grote is het wel of niet aanwezig zijn van Multi language support (dus dat je met je nederlandse windows, nederlandse teksten krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

4.13.7109 May 8, 2001 7.72 MB
4.13.7108 May 8, 2001 12.06 MB
4.13.7103 March 29, 2001 7.99 MB
4.13.7099 March 29, 2001 7.5 MB
4.13.7093 March 27, 2001 11.4 MB

waarom verschilt de grote van de bestande steeds zoveel?? 11mb naar 7 mb en weer naar 12mb en weer terug naar 7mb??? vaag hoor!

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

veschilt dat 4 mb???
nouja 7mb of 12 mb met casema het blijft lang duren :) nog 2 weken en dan lekker ADLS... ooh ja waarom ziet mijn UT er zo verragd uit en heb ik maar 5 fps ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/saaclan/ut.jpg

wat heb ik verkeerd ingesteld?

edit:
kut img

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Tja, het is niet een taal, maar een stuk of tig ;) Ook hebben sommige drivers een install er bij en andere alleen een *.inf.

Heeft niemand nog een mirror gevonden voor de nieuwe drivers :?

Ik wil die drivers installeren, NU! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17387

Op maandag 28 mei 2001 20:35 schreef hjs het volgende:
Tja, het is niet een taal, maar een stuk of tig. Ook hebben sommige drivers een install er bij en andere alleen een *.inf.

Heeft niemand nog een mirror gevonden voor de nieuwe drivers :?

Ik wil die drivers installeren, NU!
Dan doe ik ook mee, kan ze ook al nergens vinden. Misschien zijn ze zo goed dat ze geen tijd meer hebben om rage3D in de lucht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
de Win2k drivers heb ik gevonden
http://www.soundcardcentral.com/drivers/radeon/w2k_radeon_5_13_3210.zip
http://www.hg-webdesign.com/warrick/w2k_radeon_5_13_3210.zip

3210 betas - I went back to 3205 since this version causes blank screens in all games, maybe others will have better luck
Maar ik heb geen win2k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
Nah ik heb W2k wel, maar niet op mijn Radeon-masjien :) dus dat schiet ook al niet op...

/edit
Ik vind trouwens wel dat Rage3D vaak offline is... Of ben ik dan te kritisch?
/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 23:25
Op maandag 28 mei 2001 14:09 schreef ZyMoTiC het volgende:
veschilt dat 4 mb???
nouja 7mb of 12 mb met casema het blijft lang duren :) nog 2 weken en dan lekker ADLS...
ADLS??????? Wasda??? Kun je dat eten???? :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op maandag 28 mei 2001 14:09 schreef ZyMoTiC het volgende:
veschilt dat 4 mb???
nouja 7mb of 12 mb met casema het blijft lang duren :) nog 2 weken en dan lekker ADLS... ooh ja waarom ziet mijn UT er zo verragd uit en heb ik maar 5 fps ofzo?

[afbeelding]

wat heb ik verkeerd ingesteld?

edit:
kut img
Hmmm. Als ik die muren zie is er iets flink mis met de texture-filtering. Weet je zeker dat UT niet per ongeluk op software-rendering staat? Bij mij ziet het er VEEL beter uit.

Specs

Pagina: 1 2 3 Laatste