In de Radeon SDR review op http://www.rage3d.com staat dat mijn kaartje, de Radeon SDR, Hyundai 5Ns. RAM zou gebruiken, dat moeiteloos op 200Mhz. geclocked kan worden. Dus ik eerst maar eens even 183Mhz. geprobeerd. Alles lijkt hardstikke stabiel, maar ik zie wel een paar corrupte textures in 3Dmark2001, Quake3 loopt perfect:
3Dmark 2001 default: 2333 3Dmarks
Q3a 1024x768x32 alles maximaal: 60fps.
Iemand enig idee hoe ik er ECHT achter kom wat de default speed is van mijn SDRAM?
https://www.strava.com/athletes/10490675
Hmmm, er zit dus blijkbaar wel verschil tussen verschillende SDRAM kaarten. Die van mij loopt nu namelijk probleemloos op 183Mhz. en hoger lukt vast ook wel, ik heb nog geen enkele koeling gebruikt. Ik heb ook een Radeon met een DVI en een S-VHS aansluiting, die variant heb ik ook nog nooit ergens gezien. En toch is het een OEM versie, kaart in een zakkie, verder niks.Op woensdag 18 april 2001 16:28 schreef Wekkel het volgende:
Mijn SDR loopt standaard op 160. Nu op 166 en niet hoger, want dan vindt mijn geheugen het wel best geweest. 200 Mhz is echt niet haalbaar met mijn SDR, 170 geeft al lockups. Met memory timings op Fast gaat het allemaal nog redelijk, maar het geheugen is dus echt het "budget-gedeelte" van deze kaart.
Anoniem: 17387
Cool dat je er toch 1 gekocht hebt! Bevalt ie een beetje?Op woensdag 18 april 2001 12:51 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Ok, mn Radeon is net binnengekomen! Waar kan je ook al weer zien hoeveel ns chips je hebt voor ik hem erin zet?
Anoniem: 24570
Anoniem: 2109
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Tja, je moet toch wat over hebben voor de arme zielen die een Radeon kopenOp woensdag 18 april 2001 16:01 schreef hjs het volgende:Goh, dank je wel voor de link, nVidioot.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Anoniem: 4712
Dit topic duurt nu al zo lang, wordt het geen tijd dat je die Radeon dumpt (zo langzamerhand is dat wel een "oude" kaart geworden). En wat nieuws koopt
quote van een uitspraak van SlashheadOp donderdag 19 april 2001 14:19 schreef Slashhead het volgende:
hjs,
Dit topic duurt nu al zo lang, wordt het geen tijd dat je die Radeon dumpt (zo langzamerhand is dat wel een "oude" kaart geworden). En wat nieuws koopt
damn, ik zie er wel uit als een kneus met die V5 van me.
Ga jij nu maar aan die P&W dingen knutselen
En VTec kan er ook niks aan doen, die jongen moest voor zijn werk positief doen en denken over de Viper2
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik draai WinXP Beta2 2462 ( = bijna Win2KOp donderdag 19 april 2001 14:44 schreef afterburn het volgende:
Zijn de performance/stabiliteits problemen in W2K inmiddels opgelost? Dat is de enigste reden dat me ervan weerhoud om dat ding op te gaan halen.
[edit] -> Games als MDK2 en Quake3 (dus OpgenGL games) draaien ook iets soepeler en sneller onder Win2K/XP.

Kyro 2, wat zei die T Sweeney ook alweer over die kaart
maar aan de andere kant, als je ziet hoe enthousiast die gasten bij NVNews zijn over de die kaart (en dan zijn echte Nvidiots)
Wordt waarschijnlijk zijn UT2 met een aanbeveling op de doos voor een GF4.
Hij kan zich maar beter beperken tot het programmeren en zich verder niet bemoeien met de huidige hardware.
Maar ja, als je na gaat dat dat iemand is die meer heil in 3dfx (Glide) zag dan D3D, dan weet ik genoegPs - What''s your take on the kyro2 and tile based rendering?
Tim - It''s a competent TNT2 class chip, and the sorting and alpha-testing artefacts of past generations seem to have been sorted out successfully. But, like every generation of PowerVR hardware before it, it''s a day late and a dollar short. It lacks support for basic DirectX7 (yes, 7!) features like cube maps. The kyro developers are cool guys, so it pains me to say that this is just not a viable piece of hardware in the market it''s trying to compete in.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Zij denken vaak dat de hardware achterop loopt met hun ontwikkelingen omdat ze er gewoon midden in zitten. Echter hun engines komen niet eerder dan medio 2002 op de markt.
Ik had ook liever een Kyro2 gehad met vier pipelines en 4TMU''s per pipe. Nog meer tilebuffers maar dan had ik voor de Kyro 2 ook een dikke duizend gulden neer moeten leggen. Terwijl het huidige ontwerp goed genoeg is voor de spellen die dit jaar uitkomen. Waarvan ik denk dat velen gebasseerd zullen zijn op de Serious Engine.
En dat is precies wat zij vaak vergeten, zij kijken alleen naar hun eigenwerk wat ze op dat moment onderhanden hebben.
Ben namelijk WinME aan het installen omdat ik veel games speel...en vind het reuze balen wanneer ik een game heb wat achteraf niet op Win2k schijnt te werken (Was er niet ergens een url met alle games welke wel/niet draaien op Win2k).
Wilde trouwens helemaal niet af van mijn Win98SE...maar kreeg een zware crash...dus een reden om eens een ander OS te installen.
Ik denk dat de Kyro het niet best doet met engines die rijkelijk overgoten zijn met polygonen.
Het is een leuke kaart door de tilerenderingstechniek, grote klasse (hoewel ik altijd dacht dat overdraw door de software makers zelf voorkomen kon worden) , maar ik hou meer van technieken/kaarten die de (grafische)lat weer wat hoger leggen en wat extra''s te bieden hebben.
Oook al profiteren we er niet gelijk van, iemand moet de 1e stap zetten..
Niet op voorraad.
Je bedoelt CMR2? Ik draai nu WinXP en geen Win2K meer .. meer games draaien onder WinXP dan onder Win2K (zelfs WolfenStein 3D en Commander Keen 5Bomberman, weet je of Colin McRae toevallig draait op Win2k??
Jep, check hierWas er niet ergens een url met alle games welke wel/niet draaien op Win2k
Ik heb ff gekeken en Collin McRae 1 en 2 werken allebij onder Win2K
Computer specs
PowerVR kaarten (en dus TBR) zijn er al sinds het begin geweestOook al profiteren we er niet gelijk van, iemand moet de 1e stap zetten..
Ik ben wel bang dat de Kyro II fans iets teveel verwachten en zich vastklampen aan een Serious Sam benchmark waar de kaart de GF2 Ultra verslaat. Het is idd nou eenmaal geen kaart voor PowerUsers/Gamers maar voor de budget buyers .. in de meeste games zal ie langzamer zijn dan de GeForce2 die al bij een jaar uit is. Dus hou maar op met dat Kyro II gaat die en die kont kicken cause it aint gonna happen ppl
[off-topic] -> Die ''database problemen'' hier begin ik onderhand behoorlijk zat te worden
Als je 10fps genoeg vindtOp donderdag 19 april 2001 16:44 schreef afterburn het volgende:
Zet jij de eerste stap dan maar, want voorlopig is er nog steeds niks op de markt wat ik niet met mn G400Max kan spelen op 1024x786 en met alle opties aan.
Precies, bovendien ondersteunt de G400 al lang niet alle opties meer hoor;), maar ik begrijp wat je bedoelt.Op donderdag 19 april 2001 16:56 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Als je 10fps genoeg vindt..
Maar begin dan maar niet aan Tribes2, Q3TeamArena ect.;)
Overigins was de G400Max wel een prachtkaart, we spreken hier wel over een kaart uit het TNT(2) tijdperk) jammer dat ie zo laat in NL verkrijgbaar was...
Niet op voorraad.
Probeer dan maar eens CMR2, EliteForce of giants te spelen. Dan merk je dat die G400max het allang niet meer trekt.Op donderdag 19 april 2001 16:44 schreef afterburn het volgende:
Zet jij de eerste stap dan maar, want voorlopig is er nog steeds niks op de markt wat ik niet met mn G400Max kan spelen op 1024x786 en met alle opties aan.
Computer specs
De eerste Nvidia kaarten waren ook een ramp en al helemaal qua driver support maar niemand kent dat meer terwijl dat ook nog geen 4 jaar geleden was toen ze die Riva 128 chipset uitbrachten.
Nog wat SE nieuws
AS WE''VE ALL NOTICED, there seems to be a bunch of information up on the Web about the "new upcoming card known as Radeon SE".
I will probably add to the confuzzlement when I say,definitively, that this is not an ATI card.
It belongs, instead to, some long term partner company. The card will be just Core and frequency higher then original Radeon based cards.
The fancy heat sink and memory cooler are there due to the core and to the memory frequency increase.
link
Een icq kennis had diezelfde ervaring al.
Ik was dus zeer verrast om een magere 8fps in GP3 te zien met mijn radeon in winXP. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?
(op dit moment is winXP er om die reden afgeknalt...)
specs: MSI k7t pro 2/256 mb cas2/radeon 32 ddr/aperture 128mb/ander bios sets default/tbird 900. Niets overklokt op moment.
[edit]
+winME (waarin ie priiima loopt)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Yep, hij bevalt prima! Goeie beeldkwaliteit, ViVo is relaxed en hij is nog eens snel ook!Op woensdag 18 april 2001 19:43 schreef Harry_Hammer het volgende:
[..]
Cool dat je er toch 1 gekocht hebt! Bevalt ie een beetje?
Geen Radeon SE
[edit] -> Hmm misschien toch wel: Matrox G550 .. maar das dan meer voor de afwisseling dan voor meer snelheid
Weet iemand hoe dat komt?
Ik heb nu ook Power Strip gebruikt. Maar als Powerstrip uitstaat, staat de Radeon dan nog wel op 183 mhz?
Gewoon blijven hopen ehOp zaterdag 21 april 2001 09:06 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Volgens mij komt die Radeon SE echt wel hoor. Als er zoveel geruchten over zijn moet er wel een kern van waarheid in zitten.
Over je probleem .. je hebt toch wel aangevinkt dat ie het met opstarten in moet laten gaan? Lijkt me wel .. ik zou het verder zo snel niet weten.
Ik heb nu een Duron 700@866 (6.5 x 133) en natuurlijk de Radeon@183, en een 3d mark 2001 score van 2925. Das wel netjes geloof ik toch?
Anoniem: 25156
Hoe kan dit, ik heb een radeon 64 ddr retail en gebruik de 7097 driver.
Kan iemand me ff helpen?
Anoniem: 8801
Deed het niet op 133 -2-2-2 wel op 2-3-2
en heb je al een read on tweaker gebruikt
en heb je al de nieuwste dirvers gebruikt xxx99
de Radeon2 schijnt goed op schema te liggen volgens dit bericht op theinquier:
ATI''s Radeon 2
Time to tell that story
By Fuad Abazovic, 21 April 2001 11.29 BST
NOW WE can share our information about the future ATI card based on the R200 chip, also known as the Radeon 2. You all know how hard is to make a brand name and ATI certainly created a good one with Radeon. The Radeon name, whether it uses the Arabic 2 or Roman II, will follow the next product. At this point it is very hard to talk about detailed specifications, especially about clock and memory speeds but we will note some other interesting facts.
Radeon is the first chip capable of doing DX8 but not with all the features, which leads us to believe that the Radeon 2 (Radeon II) and the new chip are going to be fully DirectX 8 compatible.
Of course this means that the chip will be programmable and should be a direct threat to the Graphzilla Nvidia Geforce 3 cards.
The other thing we will see on these cards is improved HyperZ technology, with the main task being to save a waste of bandwidth from the processing chip to memory.
ATI has very positive thinking about tile-based rendering as well and its way of thinking here is similar - that is to improve performance radically.
The Radeon 2 is almost finished and the drivers are 99 per cent ready to drive.
Availability of samples and the cards themselves is closer than anyone suspects. Watch this space. µ.
Interresant die opmerkingen over tilerendering en de beschikbaarheid:)
Niet op voorraad.
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 8801
tweaker is een programma waarmee je de videokaard zijn functies kan verandereb en er mee kan overclokken
staaat in radeon topic deel 13 moet je maar zoeken hoor
Ik stuur volgende wel de link naar je, dan mag jij het posten;)Op zaterdag 21 april 2001 20:01 schreef The_PyroPath het volgende:
ik dacht eerst ff of ik het ou psten of nite maar ik heb er zo de pest in dat ik het toch ff doe, ik kijk in het topic en zie dat nieuws over r200 nog niet, dus ik snel tikken, toch nog ff kijken, en ja hoor ome edward was me weer voor, lijkt wel of ik hier geen primeur mag hebben
Niet op voorraad.
Jullie hebben het over het posten hier (dit topic) en Tommy heeft het over news submitten op Tweakers.netOp zaterdag 21 april 2001 20:33 schreef edward2 het volgende:
[..]
Ik stuur volgende wel de link naar je, dan mag jij het posten;)
Submit ook welles wat en dan vaak komt het er niet in (terwijl er een week later wel versie 1.01 wordt gepost ofzo) of het komt er opeens 2 dagen later te staan (bv. history van ati) denk dat het daar erg afhankelijk is van wie er aan de andere kant bezig is, boeit trouwens niet echt, ik weet het dan toch al, en ATI nieuws weten jullie meestal toch ook al, omdat er hier ook wel wat over vermeld wordt

Anoniem: 9292
nu krijg ik elke keer als ik schiet
zwarte blokken te zien,nu heb ik een
beetje gezocht en ik denk dat het met
alpha blending te maken heeft,heb al
een aantal dingen veranderd maar het lukt me niet weet iemand welke instelling daarmee
te maken heeft
elite force is tch opengl?
johan
Hij draait 183 totdat je je PC uitzet.Op zondag 22 april 2001 10:44 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Ik snap nog steeds 1 ding niet. Ik gebruik Powerstrip om mn Radeon over te clocken, (hij loopt nu op 183), maar als Powerstrip uitstaat, draait ie dan nog steeds op 183? (standaard 166).
Wat heb je daar voor nodig?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En als ik hem dan weer aanzet? Draait ie dan weer op 183 of moet ik hem daar dan zelf weer opzetten?Op zondag 22 april 2001 12:00 schreef The Dude het volgende:
[..]
Hij draait 183 totdat je je PC uitzet.
Ik bedoel eigenlijk, moet Powerstrip draaien om op 183 te lopen?
Er zit geen TV-Tuner op die kaart, dan moet je de AIW hebbenOp zondag 22 april 2001 12:03 schreef Kayz het volgende:
Is het met de Radeon ddr vivo tv-out(64mb)ook mogelijk om tv te kijken op je pc en het dan ook nog op te nemen?
Wat heb je daar voor nodig?
JA, ik gebruik de Raid-on tweaker voor het overklokken, gaat gewoon goed. Maar die andere 2 tweakers zullen het ook gewoon moeten doen, we de laatste versie nemen van die tweakers, er waren welles wat problemen mee.Op zondag 22 april 2001 13:53 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
En als ik hem dan weer aanzet? Draait ie dan weer op 183 of moet ik hem daar dan zelf weer opzetten?
Ik bedoel eigenlijk, moet Powerstrip draaien om op 183 te lopen?
Anoniem: 9292
ben erachter dat je dynamic light moet uitzetten (startrek elite force)
weet iemand waarom dynamic light niet werkt op de radeon 64mb
johan
ik val weer een keer heel even deze topic binnen met een probleem/vraag:
Als ik onder w2k voor mijn Radeon 32DDR de 3124 drivers install loopt ie als een trein, echter, ik kan met geen mogelijkheid DVD''s afspelen. Cannot Render Video. Dus nu maar weer even teruggezet op de voor mij ook bijzonder goed werkende 3072 (geloof ik, maar ik kan er een nummertje neffen zitten), en dan kan ik DVD''s wel zonder probs afspelen.
Hoe ken da nou?
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ten eerste is dit dus Retail. Ten tweede als hij op 208/208 als paarse vlekjes gelijk kreeg dan doet ie dat bij 207 ook maar dan iets laterOp zondag 22 april 2001 17:20 schreef Dark_Neve het volgende:
Ik wou ff vragen hoe hoog jullie je Radeon geclockt hebben, ik heb die van mij op 207/207 staan (als ik hoger ga krijg ik paarse vlekkies op mun scherm).
tip: draai Q3A timedemo voor een uurtje en kijk of je artifacts krijg. Zo niet dan zit je wel goed.
Ik heb hem zelf op 185/185 staan (OEM) Geen artifacts bij 190 begint ie ze na een half uurtje te geven dus dat is minder.
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Je moet anders nog eens op het forum van Rage3d zoeken iemand met de nick 30FPS heeft een tijdje terug een ISO neergezet van de verbeterde installatie cd voor win2k. (hij werkte in opdracht van ATI geloof ik, heb het verhaal verder niet zo gevolgd, heb namelijk geen win2k geinstalleerd)Op zondag 22 april 2001 22:04 schreef Dexter het volgende:
Wat betreft mijn vage probleem. Dat is inmiddels opgelost. Draai nu 3116 en de nieuwe multimediacenter en DVDplayer. Nu werkt ie wel en de kwaliteit van de DVD playback is echt stukken beter!!
Dex
Anoniem: 13443
Ik heb zo''n 1œ week terug een Radeon Vivo besteld, mag ik dan alvast wat vragen meneer?
Wanneer komt ie nou? Het lijkt niet aan te slepen die Radeon
Er zijn diverse mensen van Guiness aanwezig;)
Niet op voorraad.
net weer 100 puntjes erbij door directx 8.1 nu op de 2533 punten zonder videokaart tweaks.
Wel erg laag maar ach zo lang het goed werkt.
39
Deze draad loopt zelfs al sinds 16 AugustusOp zondag 22 april 2001 22:00 schreef hjs het volgende:
Mijn 32mb Radeon draait op 184/184. Geen idee of ik een OEM of een Retail 32mb Radeon heb, de mijne heb ik over genomen van Edward en die heeft hem weer van TwisteR welke als inkoper werkte bij een bedrijf welke nauwe contacten heeft met ATI, blijkens de vele pre-produktie kaarten welke door zijn schoorsteen vielen. (ff voor de gasten welke deze draad nog niet vanaf september volgen)
[topic=19563]
@ Homedisc: Je zou idd eigenlijk hoger moeten scoren dan 3000 met jou config .. is iets niet helemaal OK.
Nog ergerOp zondag 22 april 2001 23:41 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Deze draad loopt zelfs al sinds 16 Augustus..
[topic=19563]
15 september begon ie echt, toen kreeg ik mijn Radeon binnen van Edward
Heb nu een TNT2 met een AMD 1Ghz, Tribes2 draait redelijk vooral door de proc denk ik, als ik er nu een Radeon Vivo 64MB Retail in kets, kan ik dan met Tribes2 alles op max zetten en dan nog een goede fps halen(70 ofzo)?? Heb zowiezo niet veel trek in een G-kracht2...
simpel OEM elke 32mb kaart is geklokt op 166 MHzOp zondag 22 april 2001 22:00 schreef hjs het volgende:
Mijn 32mb Radeon draait op 184/184. Geen idee of ik een OEM of een Retail 32mb Radeon heb, de mijne heb ik over genomen van Edward en die heeft hem weer van TwisteR welke als inkoper werkte bij een bedrijf welke nauwe contacten heeft met ATI, blijkens de vele pre-produktie kaarten welke door zijn schoorsteen vielen. (ff voor de gasten welke deze draad nog niet vanaf september volgen)
Ja en elke Retail 32mb DDR loopt ook op 166Op maandag 23 april 2001 17:39 schreef The Dude het volgende:
[..]
simpel OEM elke 32mb kaart is geklokt op 166 MHz
Breek je nek voorzichtig
Iemand nog Tips
Ik gebruik Radeon Tweaker en die heeft van die handige profiles (black & white profile, 3d mark profile, etc.), maar helaas geen voor Need for Speed. De schaduw onder mijn auto knippert namelijk en het licht van de koplampen is niet helemaal ok. Iemand ervaring met de Radeon en NFS: Porsche?
Btw, ik gebruik de xx99 drivers en RadeonTweaker 101.
Ik zal zelf ook eens wat opties aan en uit gaan zetten, maar ik dacht ik vraag het toch ff, want je komt echt om in de keuzemogelijkheden als je die Direct3D tabbladen bekijkt...
Ik zou het niet weten, ik heb niet met de D3D opties gespeeld toen ik de laatste keer de 7099 installeerden (niet, nou okay, nauwelijks
Ik kon geen 32bit draaien, nadat ik alles op recommended had (met de radeon tweaker) gezet deed ie het wel. Alleen ik had toen nog wel last van die rare schaduwen.
Eigenlijk had ik dit nog even moeten melden, eenmaal aan het racen is dit er beetje bij ingeschoten. Eigenlijk zie je die schaduw alleen in het begin voor de start en dus heb ik daar niet zo''n probleem mee.
Soms echter als ik in een ''zware'' slip terecht kom wil het beeld nog wel eens hikken, voor de rest loopt het als een speer.
Het probleem van die schaduwen heb ik trouwens ook met de demo van Operation Flashpoint. Om deze demo uberhaupt te kunnen draaien moest ik de speed profile gebruiken. Anders zag ik alleen mist.
Verder krijg ik rare flitsen als ik tussen bomen doorrij, dit zou ook aan de eventueel wat brakke demo kunnen liggen.
Ik draai nog steeds niet met de nieuwste drivers, ik hoop dat ik deze vanavond kan installeren.
Al met al lijkt het wel of de Radeon gevoelig is voor instellingen. Als je per ongeluk iets instelt wat niet goed is wil een bepaalde game wel eens niet meer draaien.
Wat bij mij inmiddel ook niet helemaal lekker meer gaat is het overklokken als ik mijn OEM Vivo op 175 draai wil N4S PU nog wel eens freezen.
Zo een lekkere samenvatting van problemen die je tegen kan komen
Anoniem: 25364
ik heb de Asus v7700dlx 32mb gehad en liep steeds vast, toen ben ik terug gegaan naar de Voodoo 3 3000 AGP.
op de volgende sites staan mooie benchmarks van de Kyro II 64mb?
http://www.rivastation.com/3dprophet4500-64mb_e.htm
http://www.tecchannel.de/hardware/676/6.html
alleen de vraag nu welke kaart zou ik moeten kiezen
Ati RadOn ??? KyroII of toch wat anders ?
Win2K 5.13.01.3132
Win9x/ME 4.13.7103
Het is ineens heel erg druk op de ATi site, erg traag. Ik was nog net op tijd

Ik zie ze anders niet op die site staan:?Op dinsdag 24 april 2001 18:07 schreef Bomberman het volgende:
Jaaaaa! Nieuwe drivers:
Win2K 5.13.01.3132
Win9x/ME 4.13.7103
Het is ineens heel erg druk op de ATi site, erg traag. Ik was nog net op tijd(60KB/s) .. ga ze zo ff testen (Win2K) ..
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Fuck, kunnen ze dat niet ff 2 uur eerder doenOp dinsdag 24 april 2001 18:07 schreef Bomberman het volgende:
Jaaaaa! Nieuwe drivers:
Win2K 5.13.01.3132
Win9x/ME 4.13.7103
Het is ineens heel erg druk op de ATi site, erg traag. Ik was nog net op tijd(60KB/s) .. ga ze zo ff testen (Win2K) ..
nou ja, kan ik morgen mooi zien hoe ze bevallen
Daar kan ik ook niets aan doen .. iets beter kijken zal vast helpenOp dinsdag 24 april 2001 19:21 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
Ik zie ze anders niet op die site staan:?