Verwijderd
Ik las ergens dat de Kyro 2 op 1600x1200 max 85Hz kan. Is dit bij 32bit?
Verwijderd
Moooi, dan wordt dit mijn volgend kaartjeOp maandag 30 april 2001 01:05 schreef Bomberman het volgende:
.. no worries dus.
Verwijderd
De Hercules heeft een 300 MHz RAMDac trouwens met "1920x1280 true color at 75Hz refresh" dus dat zit wel goed
NB: de Kyro II wordt door verschillende fabrikanten gemaakt met verschillende opvattingen over (2D) kwaliteit. Met name Powercolor.....
Iemand enig idee hoe de KyroII zou presteren hiermee? Of kan ik beter een Geforce 2 nemen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dan kan je denk ik beter de Geforce 2 nemen, aangezien deze een T&L engine geval heeft, welke enkele taken overneemt van de CPU. Daardoor zal de Geforce 2 bij jou sneller zijn dan de Kyro 2, iig bij de spellen die T&L ondersteunen.Op dinsdag 01 mei 2001 11:59 schreef Sony het volgende:
Ik heb helaas nog steeds een PIII 450.
Iemand enig idee hoe de KyroII zou presteren hiermee? Of kan ik beter een Geforce 2 nemen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
16bit http://www4.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/kyroII-12.html
32bit http://www4.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/kyroII-17.html
of:

Want bij de eerste test lijkt het mij dat de Hercules veeeel sneller is dan bij de 2e test...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
he, das ook al mijn redenOp zondag 29 april 2001 23:43 schreef Kcinimod het volgende:
Hij is nu ook te koop bij Breet Computers.
Hercules Prophet 4500, 64MB, oem Fl.360,-
Hercules Prophet 4500, 64MB, retail Fl.420,-
Niet duur, ik ga hem ook kopen, aangezien mijn GeForce DDR Deluxe mijn laatste mod niet heeft overleeft.
Ik vraag me alleen af hoe de beeldkwaliteit is op 1600x1200 @32bit @75hz, aangezien ik daar windows op draai. Is dit te vergelijken met/hoger dan de beeldkwaliteit van de GeForce DDR?
/me moet voortaan wat beter uitkijken bij het modden van een videokaart.
Verwijderd
Haha, wat heb jij ermee uitgespookt?Op donderdag 03 mei 2001 16:41 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
[..]
he, das ook al mijn reden
( http://www.comptechworld.nl/winkel_prijslijst_vk.shtml )
Op de site van Hercules of Guillemot zie ik echter nergens een vermelding dat er ook een versie met TV-out komt
Iemand al ergens anders ook gelezen of hij er wel/niet komt?
Verwijderd
En zijn dat niet eigenlijk de drivers voor de Kyro II
Verwijderd
Verwijderd
Maar over dat TV out gebeuren. Ik heb het niet op de site gezien van herc. maar in de pressrelease werd die kaart wel genoemd en op heel veel prijslijsten, dus ij bestaat wel. Ook zit er een eilandje voor een TVout chip op de prophet 4500
quote:
The second, larger silk-screen, located more centrally, is for a Chrontel video-out chip. The board will also be sold with optional video-out that will include this Chrontel chip as well as S-video and composite-out ports.
Verwijderd
Eigenlijk wel een beetje jammer.. heb nog niet zolang een KyroI.
Zit er btw een bug in et forum of zo... ik heb afgelopen 2 dagen onder de naam Libido78 zitten posten... hoe ik erop kom weet ik ook niet.
Verwijderd
hoe moet ik een kyro als 2e vidkaart gebruiken ... met maar 1 agp slot ?
Verwijderd
Nu is er wat veranderd bij de 3d instellingen, eerst kon je Speed/Quality/Custom doen, nu alleen Default/Custom en bij OpenGl nog Troubleshoot
Ook de FSAA instellingen zijn veranderd nu kan je kiezen tussen 4x FSAA, 2x FSAA en geen FSAA (duh) dacht dat er nog iets meer bijstond... weet niet zeker...
Of de snelheid van de kaart hoger is weet ik niet... clockspeed steld ie volgens mij vanzelf in op 115, moet ik nog ff nakijken.
Verwijderd
Topic zakt weer een beetje weg, kom op mensen blijven posten!
Nog 8 daagjes voordat de KYROII in de winkels ligt
Verwijderd
Ehhh... staat in de post boven je dat ie pas over 8 dagen uitkomt. Dus waarschijnlijk zullen niet zoveel mensen hem al hebben nee.Op dinsdag 08 mei 2001 11:31 schreef theone het volgende:
niemand heeft ''m nog ?
Bij Dynabyte stond ie al in het krantje!
Navraag in de winkel leerde dat zij hem 10 Mei verwachten!!!
Donderdag maar eens shoppen!
Staat trouwens ook op de site van Dynabyte (zie: http://www.dynabyte.nl/shop_rechts.asp?m=h&Soort=KAA&Spec=VI)
Geen idee of ze ook de tv-out versie hebben.
Zou me trouwens nix verbazen als ze de mensen dan nog een week aan ''t lijntje houden voordat ze daadwerkelijk kunnen leveren.
Zie:
http://www.tweakers.net/nieuws/16856
Verwijderd
Beetje erug kromme vergelijking van een Geforce 3 van 1200 piek en een Kyro 2 van 400 piek. Dat is appels met peren vergelijken.Op dinsdag 08 mei 2001 18:36 schreef Dr.Roelski het volgende:
Hmm... toch nog maar eens een naggie over slapen, voor ik een kyro II ga kopen...
Zie:
http://www.tweakers.net/nieuws/16856
Yep, je hebt gelijk, maar ik vergelijk hem ook met een GTS.Op dinsdag 08 mei 2001 19:22 schreef Kcinimod het volgende:
[..]
Beetje erug kromme vergelijking van een Geforce 3 van 1200 piek en een Kyro 2 van 400 piek. Dat is appels met peren vergelijken.
Voorbeeldje: GeForce 2 GTS,TV-out 64 DDR AGP Retail fl. 519,- (gistron)
Met de HERCULES 3D Prophet KYRO II 4500 XT TV-OUT 64mb fl. 379 (comptechworld)
Ik ging er vanuit dat de kyro II een veel beter 2D beeld zou hebben, maar nu dat weg
gevallen is, moet ik toch denken over een geforce II, waarvan ik het uitgangsfilter eraf ga halen.
Zoveel scheelt het nou ook weer niet in prijs (ok, ik ben geen student meer dus iets meer dan 100 piek maakt mij ook niet meer uit....)
Ach, ik zeg niet voor niets dat ik er nog over ga slapen.... misschien bedenk ik me nog.
Verwijderd
ik wou eigenlijk zo''n kaart kopen, maar aangezien ik alleen maar met win2k werk zou ik zo''n plank noooooooit kopen.
Verwijderd
Om mezelf maar eens te quoten: net even op de dynabyte site gekeken, en ja hoor : Release verwacht : 15-05-2001Op dinsdag 08 mei 2001 11:55 schreef Dr.Roelski het volgende:
8 dagen?
Bij Dynabyte stond ie al in het krantje!
Navraag in de winkel leerde dat zij hem 10 Mei verwachten!!!
Donderdag maar eens shoppen!
Staat trouwens ook op de site van Dynabyte (zie: http://www.dynabyte.nl/shop_rechts.asp?m=h&Soort=KAA&Spec=VI)
Geen idee of ze ook de tv-out versie hebben.
Zou me trouwens nix verbazen als ze de mensen dan nog een week aan ''t lijntje houden voordat ze daadwerkelijk kunnen leveren.
Daar stond eergisteren nog doodleuk 10-05-2001 !!!
Verwijderd
nou van me geforce sdr naar kyro I was met 2D een enorme stap vooruit, en ik ben er erg blij meeOp dinsdag 08 mei 2001 22:47 schreef Dr.Roelski het volgende:
Ik ging er vanuit dat de kyro II een veel beter 2D beeld zou hebben, maar nu dat weg
gevallen is, moet ik toch denken over een geforce II, waarvan ik het uitgangsfilter eraf ga halen.
Verwijderd
http://www.tweakers.net/nieuws/16904Op zondag 13 mei 2001 13:09 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
NIEMAND
Hier staat dat de massaproductie in september begint...
alleen met een speciale code kan je hem spelen!
alleen wat is die code ?
Goedkoper dan de Radeon 1 lijkt me niet en de Kyro II is een concurrent voor de Radeon, voor de Radeon II zal ie zeker geen match zijn (R2 zal eerder tegenover de GF3 gezet worden).Op zaterdag 12 mei 2001 10:26 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
wanneer komt de radeon 2 eigenlijk uit???
als die goedkoper wordt dan de radeon I kan dat nog wel eens een grote concurrent worden van de kyro (maar voorlopig issie er nog nie)
Verwijderd
Verwijderd
Ben nu op dit moment in het bezit een GF2 (Asus V7700 Deluxe)....en ik baal nu al van dat ding.Op maandag 14 mei 2001 20:58 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik heb het idee dat veel mensen die nu van een GF2 naar een Kyro2 dadelijk zeggen dat ze de GF2 terug willen... misschien heb ik het hartstikke fout...maar ja...
Dus voor mij wordt het waarschijnlijk een Kyro II.
Verwijderd
Het lijkt erop dat half Nederland de kaart wil hebben. Op zich goed nieuws natuurlijk
Ik post vanavond even wat Villagemark scores.
Overigens ga voor de OEM, deze is exact gelijk aan de retail (ook qua hardware)!!
Retail zit alleen in "mooie" doos en zit een sticker vel bij.....
If you didn't win today, you can always win tomorrow
--------------------------------------
VillageMark v1.17
Average FPS: 58
Benchmark: 1800 frames
Driver: ANVDD32.DLL
Description: ASUS V8200 Series v12.10
Version: 0.0.0.0
Resolution: 1024x768x16
HAL: ON
T&L: ON
Trilinear: ON
Texture compression: ON
Multitexture: 3 layers
Max. Texture used: 1024x1024
CPU Description: AMD K7 (Athlon)
CPU Speed: 882 Mhz.
------------------------------------
OK ff goed kijken, 58 frames das dus al minder dan de 80 met mijn PowerColor Kyro I
Nu mijn nieuwe Hercules 3D Prophet 4500
geinstalleerd. Villangemark gerund..
---------------------------------------
VillageMark v1.17
Average FPS: 121
Driver: pmx2hal.dll
Description: 3D Prophet 4500
Version: 4.12.1.3089
T&L: OFF
CPU Speed: 880 Mhz.
121 framepjes!! dus 50% meer dan met mijne PC Kyro 1 (die vanaf NU te koop is
let niet op de typo''s das de adrenaline
Tuurlijk joh, je doet maar. Let er wel op:Op vrijdag 18 mei 2001 15:30 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
maar vooral dat vel stickers zorgt ervoor dat ik toch de retail ga halen
het zijn "echte" stickers. Dr heeft er niet een de afmeting van een casebage
kijk, dat bewijst maar weer eens dat nvidia toch NIET (Op vrijdag 18 mei 2001 15:29 schreef Dizzytal het volgende:
OK ik kom het dus niet laten.... gisteren met de Asus V8200 van een goede vriend de Villagemark ff gerund zie hieronder de scores..
VillageMark v1.17
Average FPS: 58
Driver: ANVDD32.DLL
Description: ASUS V8200 Series v12.10
CPU Speed: 882 Mhz.
OK ff goed kijken, 58 frames das dus al minder dan de 80 met mijn PowerColor Kyro I
Nu mijn nieuwe Hercules 3D Prophet 4500
geinstalleerd. Villangemark gerund..
---------------------------------------
VillageMark v1.17
Average FPS: 121
Driver: pmx2hal.dll
Version: 4.12.1.3089
CPU Speed: 880 Mhz.
121 framepjes!! dus 50% meer dan met mijne PC Kyro 1 (die vanaf NU te koop is)
edit:
let niet op de typo''s das de adrenaline
Verwijderd
Waar heb jij hem gehaald? Ik heb hem bij CompTech in bestelling staan maar helaas nog niet binnenOp vrijdag 18 mei 2001 14:54 schreef Dizzytal het volgende:
HIJ IS ER!!!!!
Ik post vanavond even wat Villagemark scores.
Jouw scores doen mij alleen nog maar meer verlangen.....
Op mijn Duron 880 systeempje, 256MB RAM en Hercules 4500 haal ik in de fly-by demo van UT gem. 59.47 fps (min. 37.10, max 99.99) Dis et gemiddelde van 5 runs.
Resolutie is 1152*864*32b op mijn VMP410 die op 100Hz staat
More to come.....
(iemand nog verzoekjes?? sorry heb geen Q3)
Ik heb em gehaald bij Breet Computers (diest dichste bij en was goedkoopst met de OEM) net in de auto gejumped en opgehaald... Nog ff naar de retail gekeken, maar geen verschil what so ever dus toch maar mijn (al reeds bestelde Bulk (want dat is officieel) mee genomen) Morgen komen nieuwen (oem) alles van vandaag (kleine zending) was verkocht... (zij heftig aan t inpakkenOp vrijdag 18 mei 2001 15:52 schreef mivadi het volgende:
Waar heb jij hem gehaald? Ik heb hem bij CompTech in bestelling staan maar helaas nog niet binnen
Verwijderd
Laat maar horen die scores, kan ik mooi vergelijken straks....
Ik denk dat ik hem ook maar annuleer.. net nog ff gebeld en kreeg weer te horen dat nog niet bekend was wanneer
Wat heb jij ervoor betaald?
fl. 360 voor de bulk versie. De retail ging weg voor fl. 420 (oid) maar die ist zelfde (ok of je moet zwichten voor de stickers zoals d-i-iOp vrijdag 18 mei 2001 16:02 schreef mivadi het volgende:
Wat heb jij ervoor betaald?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ie pas eind mei komt, maar misschien weten die winkels meer.
Nee volgens mijn info niet. Eind mei zou ik maar snel vergeten. Dat wordt toch niet gehaald, zeker als je kijk naar hoeland deze release geduurd heeft. Verder vindt ik TV-ou niet intressant. Ik speel geen games op mijn TV en heb stand-alone DVD (wat een veel beter alternatief is dan DVD via PC)Op vrijdag 18 mei 2001 16:14 schreef Dr.Roelski het volgende:
En is de TV out versie al leverbaar?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ie pas eind mei komt, maar misschien weten die winkels meer.
2D kwaliteit is erg veel beter dan die van de GF3. Ik heb rechts onder in beeld een Epox icoontje (dat rondje met die "E" voor kenners) Die E was gisteren (met de GF3) dus niet t onderscheiden, nu is ie weer lekker duidelijk zichtbaar...
Qua 2D zit ie dus (gewoon netzo als de Kyro 1) boven de GFX en waarschijnlijk net iets onder Matrox (persoonlijke mening) Ati nivo dus...
Verwijderd
Vind het prijsverschil tusen de OEM en de Ratial toch wel erg groot voor een paar k*t stickertjes
En als dat extra spel zelfde is als bij Kyro I (Test drive 5) mogen ze et van mij ook houden...
maar zitten er ook geen xtra kabels bij of zo iets ???? of extra software??
Waar heb je een extra kabel voor nodig dan?Op vrijdag 18 mei 2001 17:44 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
<gul>dat testdrive mogen ze idd houden :)</gul>
maar zitten er ook geen xtra kabels bij of zo iets ???? of extra software??
Ik heb trouwens inmiddels een Voodoo 5 5500 gekocht en die bevalt me uitstekend, hoewel ik er toch over zit te denken ook de Kyro II in te slaan en de voodoo in mijn tweede systeempje.
Waar vindt ik em?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
vanmorgen om 11 uur had ikum in mijn handen
( werk in een compu zaak)
heb er 285 voor betaald EX btw
oja is wel de oem.. maar boeit toch niet..
Greetz Roger
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Er is géén ander verschil. Beide kaarten zijn gelijk. Bij de OEM (wat eigenlijk een bulk is, wat eigenlijk weer inhoud dat ie allen zonder doos en extra''s geleverd wordt.) bevat een driver CD (waar exact het zelfde opstaat als op de CD van de retail) en zelfs een usermanual. Verder zijn zelfs de gebruikte chipjes gelijk (geclocked)Op vrijdag 18 mei 2001 16:28 schreef mivadi het volgende:
Weet je zeker dat er geen ander verschil is?
Dit was ik wel vergeten: bij de retail zit verder nog een folder met ander Hercules spul. Zo blijkt er ook een Prophetview 510 te zijn ( 17" TFT-scherm) Maar daar doe je het niet voor toch??
Wat die TV-uot betreft zou ik er niet te veel op "hopen" ik kreeg ook zo''n beetje elke dag te horen morgen/volgende week
(ff tussen ons, mocht iemand de "stickers" willen zien kan ik ze wel ff inscannen, heb namelijk een velletje mee gekregen c.q. genomen
OK, net ff de "Temple" demo gedraaid (ook van ST. E.) Hieronder de scores van de Hercules 3D Prophet 4500
-------------------------------------
Temple Demo 1.0.2 -Benchmark-
Benchmark Frame
Driver pmx2hal.dll
Description 3D Prophet 4500
Version 1.00.07.0089
HAL ON
T&L OFF
Trilinear ON
Texture compression ON
Max. Multitexture used6
Max. Texture used 1024x1024
CPU Description AMD K7 (Athlon)
CPU Speed 900 Mhz.
Screen Res102476832
Average FPS62,722515
-------------------------------------
Met een beetje mazzel post ik ook nog weer ff de GF3 scores, maar dan moet ik dat ding nog wel ff kunnen lenen...
4315 3D Marks 2000, 1024*768*32b
Game 1: L-87, M-58.6, H-22.6
Game 2: L-106.4, M-54.1, H-30.9
Duron 880MHz, 256MB RAM (132MB vrij)
3D Mark 2000 scores toegevoegd
3D Mark 2001 gedraaid (hoewel ik een tegenstander ben van deze "nVidia"-benchmarks, ik kijk liever gewoon naar de FPS in echte games)
Iedereen die de Kyro een "warm hart" toe draagt ff doorscrollen naar de volgende post, dit wil je NIET zien
--------------------------------------------
1706 3D Marks, 1024*768*32b, 3D3 Software T&L
G1: L-27.5, H-4.4
G2: L-30.7, H-12.2
G3: L-50, H-14.6
G4: wordt niet ondersteund door de kaart
Dit alles nog steeds op mijn Duronneke 880Mhz, met 256MB SDRAM (133 MB vrij)
(ff voor de iets minder intelligente of onwetende mensen Gx staat voor Game1..4)
---------------------------------------------
Oja ik ben nu net villagemark aan het downen..
Benches komen zo..
oja ik draai wel win2k.. kun je een beetje vergelijken dan..
Greetz Roger
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
DIT IS ONDER WIN2K !!!!!!!!!
dus onder win2k is een kyro2 ook nog snel!
VillageMark v1.17
Average FPS: 128
Driver: pmxdisp.dll
CPU Speed: 1192 Mhz.
Benchmark, Frame
Driver, pmxdisp.dll
Description, 3D Prophet 4500
Version, 1.00.07.0089
HAL, ON
T&L, OFF
Trilinear, ON
Texture compression, ON
Max. Multitexture used, 6
Max. Texture used, 1024x1024
CPU Description, AMD K7 (Athlon)
CPU Speed, 1200 Mhz.
Screen Res, 1024,768,32
Average FPS, 67.233192
systeem had al een uptime van 32 uur
icq stond aan
2 browser vensters
en 1x explorer
dus niet een helemaal clean bench!
mijn GF1 sdr 32mb onder winme
een duron 800 met 192 meg ram..
is normaal mijn dvd pc
VillageMark v1.17
Average FPS: 26
Driver: NVDD32.DLL
Description: NVIDIA GeForce 256
Version: 4.12.1.649
Multitexture: 2+1 layers
CPU Speed: 804 Mhz.
Benchmark, Frame
Driver, NVDD32.DLL
Description, NVIDIA GeForce 256
Version, 4.12.01.0649
HAL, ON
T&L, ON
Trilinear, ON
Texture compression, ON
Max. Multitexture used, 2+2+2
Max. Texture used, 1024x1024
CPU Description, AMD K7 (Athlon)
CPU Speed, 800 Mhz.
Screen Res, 1024,768,32
Average FPS, 24.187851
Eigenlijk jammer van je Win 2000, anders hadden we een mooi vergelijk kunnen krijgen tussen kaart en cpu.Op zaterdag 19 mei 2001 15:47 schreef Roger Beurskens het volgende:
clean bench!
Moet ik dan ook nog vermelden dat bij 9 van de 10 benchmarks bij mijn Norton AV, draait te samen met ICQ-netdetect, Epox temp "sensor" ISDN monitor, Sygate firewall, Itouch en MarbleMouse software???
Neeh niet doen
Iemand nog een SNELLE server waar ik Q3 kan downloaden waarmee ik wat bench-es kan doen?? (dus een demo oid is ook goed, als ik er maar een demo mee kan draaien)
en het 2D gedeeltje overhet algemeen ?
Op zaterdag 19 mei 2001 23:38 schreef mythor het volgende:
Ziet een dvd afspelen er een beetje uit ?
en het 2D gedeeltje overhet algemeen ?
Wat DVD betreft vindt ik het allemaal een beetje onzin. Ik heb nu van diverse kaarten (o.a. Matrox G450 eTv, GF2 GTS/MX, GF3 en Kyro1 & 2) wat DVD beelden gezien (van de Kyro 1&2 alleen op mijn 17" Iiyama VMP410) van de anderen via video-out en ik moet zeggen dat ik de slechtste "uitvinding" DVD kijken via je PC vindt. Op je monitor gaat het niet qua formaat, en als je het via de video-out doet blijft er bar weinig over van de kwaliteit (heb tegenwoordig standalone DVD, dus redelijk goed vergelijk)2D kwaliteit is erg veel beter dan die van de GF3. Ik heb rechts onder in beeld een Epox icoontje (dat rondje met die "E" voor kenners) Die E was gisteren (met de GF3) dus niet t onderscheiden, nu is ie weer lekker duidelijk zichtbaar...
Qua 2D zit ie dus (gewoon netzo als de Kyro 1) boven de GFX en waarschijnlijk net iets onder Matrox (persoonlijke mening) Ati nivo dus...
Dus als jij DVD wilt kijken op je 17/19" monitor, kun je dat best doen met de Herc. 4500, maar ik vindt et onzin, huur dan maar lekker een VHS-je...
zie dit:
http://www.tweakers.net/reviews/233/3
en de hercules had toch 300 mhz ipv 270 mhz ramdac
greetz
2D kwaliteit wordt "afgezeken" terwijl die (imho) toch echt wel goed is (en ja ik heb vergelijk; G450 eTV)
Verder heb ik tot op heden niets gemerkt van van buggy drivers. Nog geen één blauw scherm gehad!! En ik heb deze kaart al sinds vorige week vrijdag, (bijna constant PC-tje aan, natuurlijk flink wat gamed (en opgeschept tegen vrienden
Verder mis ik (natuurlijk) de Villagemark om de kracht van TBR te laten zien i.v.m. géén TBR kaarten.
Tja, wat moet nu van die review zeggen....
Denk het wel, anders laat je zeker ook wel de echt sterke punten van de kaart zien, dus met (persoonlijke favouriet die ik nu bij elke review wil zien) Villagemark.Op donderdag 24 mei 2001 17:32 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
zijn ze bij tweakers ook nie een beetje PRO-nvidia
http://www.powervr.com/downloads/Villagemark.zip
Als de Retail versie bij CompTech op voorraad is (360,- oid) koop ik er misschien ook 1, ben toch wel benieuwd
Nou das nu net op probleem, 3D Mark, welke je terug vindt in elke review, is ook weinig represtatief voor de echte werking in games van een kaart, maar hij staat wel overal bij.Op donderdag 24 mei 2001 17:48 schreef Bomberman het volgende:
(het komt iig totaal niet overeen met de performance in vergelijking met andere kaarten in echte games).
Het gaat er gewoon om dat je laat zien wat zo''n kaart kan, het is zo''n beetje algemeen bekend dat 3D Mark erg is afgestemd op nVidia kaarten en die wordt wel overal "geacepteerd"
Ik ben er dus ook voorstander van om dus alleen te "benchen" met echte games. Daar draaid alles tenslotte om...
greetz
En 3d hardware enabled...
Is dat goed.. ??
dat is f***ing goed ja! met welke kaart?Op zaterdag 26 mei 2001 15:21 schreef Kerstmanneke het volgende:
Vraagje... 110 fps in UT 1280x960 32bit en alles wat je in dat menu op high kunt aan...
Is dat goed.. ??
Das zeker goeg, maar als je een snelle CPU hebt, veel ram en een 64 mb kaart loopt UT op bijna elke kaart erg goed.Op zaterdag 26 mei 2001 15:21 schreef Kerstmanneke het volgende:
Vraagje... 110 fps in UT 1280x960 32bit en alles wat je in dat menu op high kunt aan...
Is dat goed.. ??
Probeer es in OpenGL te spelen met de laatste openGL drivers, deze is erg goed.
Niet op voorraad.
Iemand misschien nog nieuws ???
Nadeel: Indien je al gebruikersprofiles hebt aangemaakt voor je spellen, gaan deze bij de nieuwe installatie ''gewoon'' verloren:(
....
P.
Die Voodoo loopt wel alleen de fps schommmelen heel erg 20> <100.
kan iemand zeggen of de KYRO II fps goed zijn op 1024x768 (online)??
www.tradealliance.nl
Maar er is een klein probleem.. als iemand een zaklamp aanzet zeg mar dag tegen je fps... dan ga le laggen en heb je ineens maar 15 fps!
Iemand een oplossing ??
Heb gelezen (hier op GoT, speel zelf geen CS) dat je in CS tussen de 50-60 frames hebt.Op dinsdag 29 mei 2001 12:25 schreef Ridge het volgende:
de KyroII en zijn prestaties onder halflife CS.
Kijk eens naar mijn bericht !Op dinsdag 29 mei 2001 14:12 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Heb gelezen (hier op GoT, speel zelf geen CS) dat je in CS tussen de 50-60 frames hebt.