Hmm.. kreeg ineens problemen met mijn pass of zo...
Maaruh, ik heb 3dmark 2000 gedraaid, op onderstaand systeem, 2001 nog niet... downloaden ging traag...
Ik had 3500 3d marks in 1024*768*16bit
en 3300 in 32bit...
Maar omdat ik een gamer ben, en niet geil op benchmark scores heb ik diverse games gespeeld... Quake 3(toch nog wel

), Counter-Strike, Unreal Tournament en Black & White.. (kreeg tribes2 niet aan de praat)
CS, 800*600 bijna constant boven de 90 fps (met FSAA) en regelmatig boven de 100 (kun je alleen niet zien)
Quake 3, 1024*768*32bit, alles max, draaide zekers goed, weet alleen niet hoe je fps kan kijken

maar geen een keer last gehad van een beetje lag of beeld wat er iets langer over deed dan anders....
UT, 1024*768*32bit, alles MAX, vlammen !! Loopt zeer goed, waardoor ik (als UT Newbie) verschillende frags heb kunnen halen....
Ook hier wist ik niet hoe de fps op te vragen...
Bij B&W draaien al die filmpjes iets minder (zeker met FSAA) dan het zou horen, maar in het spel zelf, alles perfect!
Verder heb ik ook nog die 2 bench programma''s van PowerVR gedraaid... kon ze alleen niet draaien op bv een GF2 MX of GTS
En die opengl drivers... die drivers zijn standaard Kyro drivers, die wil een powercolor blijkbaar niet kennen, waardoor mijn systeem regelmatig hing...