De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Klik op search en vul in overclocken!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Even een vraagje aan vs880:
Ben jij mischien op dit forum tercht gekomen via de link die een paar weken geleden op Planet Internet stond op Planet Download ?
Ben jij mischien op dit forum tercht gekomen via de link die een paar weken geleden op Planet Internet stond op Planet Download ?
Aiii dat kan nog leuk worden dus, krijg je allemaal van die newbie''s hiero, met dit soort vragenOp maandag 07 mei 2001 14:07 schreef quadraplex het volgende:
Even een vraagje aan vs880:
[ontopic]
p.s. maak van die p 120 een server of een sleutelhanger van, dat ding is t niet waard om te overklokken. wil je sneller internetten ermee ofzo of sneller tekstjes ermee tikken:)??
denk niet dat je er echt veel baat mee hebt om m te overklokken.
[/ontopic]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Ja, daar ben ik nu toch ook wel bang voor jaOp maandag 07 mei 2001 14:12 schreef Turismo het volgende:
[..]
Aiii dat kan nog leuk worden dus, krijg je allemaal van die newbie''s hiero, met dit soort vragen
en hoe trekken wij dat???
juist..... .
SLECHT!!!
juist..... .
SLECHT!!!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
AAAaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh ik ga echt heel gek worden hier. PI en C!T slaven zijn de ergste lui die er bestaan.
Er moet de komende 10 min echt niemand op mijn kamer komen, ik ben echt pissed nu, eerst wil mijn broertjes duron maar 200 mhz harder lopen dan standaard en dan dit!
Er moet de komende 10 min echt niemand op mijn kamer komen, ik ben echt pissed nu, eerst wil mijn broertjes duron maar 200 mhz harder lopen dan standaard en dan dit!
Pagina: 1