[BC3] hoe moet ik overklokken?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hi,
Heb nu nog een pentium 120, volgende week een amd 1,33, maar hoe kan ik deze pentium nu overklokken? Ben een beetje leek hierin.
Dank!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Klik op search en vul in overclocken!! :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAQ!!!!!!!!!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Even een vraagje aan vs880:

Ben jij mischien op dit forum tercht gekomen via de link die een paar weken geleden op Planet Internet stond op Planet Download ?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24
Op maandag 07 mei 2001 14:07 schreef quadraplex het volgende:
Even een vraagje aan vs880:

Ben jij mischien op dit forum tercht gekomen via de link die een paar weken geleden op Planet Internet stond op Planet Download ?
Aiii dat kan nog leuk worden dus, krijg je allemaal van die newbie''s hiero, met dit soort vragen

[ontopic]
p.s. maak van die p 120 een server of een sleutelhanger van, dat ding is t niet waard om te overklokken. wil je sneller internetten ermee ofzo of sneller tekstjes ermee tikken:)??
denk niet dat je er echt veel baat mee hebt om m te overklokken.
[/ontopic]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 14:12 schreef Turismo het volgende:

[..]

Aiii dat kan nog leuk worden dus, krijg je allemaal van die newbie''s hiero, met dit soort vragen
Ja, daar ben ik nu toch ook wel bang voor ja :(.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

en hoe trekken wij dat???
juist..... .
SLECHT!!!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

AAAaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh ik ga echt heel gek worden hier. PI en C!T slaven zijn de ergste lui die er bestaan.

Er moet de komende 10 min echt niemand op mijn kamer komen, ik ben echt pissed nu, eerst wil mijn broertjes duron maar 200 mhz harder lopen dan standaard en dan dit!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zal nog ''s lunchen.

FAQ man.
Pagina: 1