heyz!! weet er iemand hier of het veilig is om mijn intel pentium 2 mmx 2 450 mhz te overclocken?? en zo ja, hoe?
Verwijderd
nou, ik denk dat ie niet ver te overclocken valt, die P2-450's zijn ver aan et eind van hun core speeds, de P3-450 daarentegen was gebaseerd op een nieuwe core en was daarom destijds beter te overclocken. reken met dat procje maar niet op een snelheidswinst hoger dan 50 mhz
ah oke, ik wist wel dat da amper ging met die dingen, en niet dat ik daluk da ding opblaas, ach ja hij is nou al vet overgeclocked
450 @ 451
450 @ 451
Ik krijg mijn p2-450 stabiel op 515. 540 doet ie maar 2a3 sec (SoftFSB) en dan loopt windows vast
Mijn p2 400 @ 401.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
hoe kan ik hem dan overclocken?? is dat net zo makkelijk als bij een videokaart? met regestry ding?
eh ja maar hoe doe ik dat? in bios??? daar zit een pass op
pII-450 valt ook goed over te klokken. Moet ff de multiplier zien te vinden en hopen dat je een goed mobo hebt. Anders kan je ff mbv de FSb er wel wat uitpersen.
Handleiding opsnoren voor jumpersettings of anders ff BIOS doorspitten (en hopen dat je een Abitmobo hebt).
Betreffende het overklokken zelf, ik heb het idee dat je geen idee hebt waarmee je bezig bent. Ook weet je blijkbaar niet dat het vermelden van een mobo daar nogal belangrijk bij is, dus raad ik je af om te overklokken.
Geen zin om volgende week een gebakken pII-450 te zien
Handleiding opsnoren voor jumpersettings of anders ff BIOS doorspitten (en hopen dat je een Abitmobo hebt).
Betreffende het overklokken zelf, ik heb het idee dat je geen idee hebt waarmee je bezig bent. Ook weet je blijkbaar niet dat het vermelden van een mobo daar nogal belangrijk bij is, dus raad ik je af om te overklokken.
Geen zin om volgende week een gebakken pII-450 te zien
Verwijderd
ik heb er ook eentje staan hier die draait op 504 MHz fsb op 112 gezet en draait nu +- een half jaar 24/7
lol, Ja ik haal wel eens het een en ander doorelkaar, maar ja, aangezien het overclocken van een videokaart een eitje is waarom dat niet bij een proc??
dus je moet met jumpertjes gaan kloten? (ja ik weet wat dat zijn)
ik heb een iwill mobo, ik weet niet of het wel vestandig lijkt aangezien ik echt geen zin heb in gebakken p2
Toch bedankt
dus je moet met jumpertjes gaan kloten? (ja ik weet wat dat zijn)
ik heb een iwill mobo, ik weet niet of het wel vestandig lijkt aangezien ik echt geen zin heb in gebakken p2
Toch bedankt
Je proc wordt niet zomaar gebakken hoor. Ik heb 'm een hele tijd geleden eens op een FSB van 150 gezet. Dan boot ie gewoon niet. Hij gaat er niet kapot van
Verwijderd
ff een vraagje:
weet iemand hier waar ik SoftFSB ergens kan downloaden. Ik heb zelf al gezocht, maar kon het nergens vinden
weet iemand hier waar ik SoftFSB ergens kan downloaden. Ik heb zelf al gezocht, maar kon het nergens vinden
Pagina: 1