De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zucht....................
Heb je:
A) de algemene FAQ gelezen?
de FAQ van Frocessors en Mobo''s gelezen?
Vast niet... als je dat wel had gedaan, wist je dat dit een zinloze vraag is.
Dus ga eerst maar eens wat lezen voordat je verder vraagt
Heb je:
A) de algemene FAQ gelezen?
Vast niet... als je dat wel had gedaan, wist je dat dit een zinloze vraag is.
Dus ga eerst maar eens wat lezen voordat je verder vraagt
Verwijderd
zucht............
Wordt een beetje saai hier bij elke Topic moeten we van sommige gasten de search gebruiken of de faq''s.
Geen idee hoever je komt op en Asus A7V en een 1Ghz TB,als je een AXIA core hebt moet 1375 misschien te halen zijn (12.5*110),gewoon proberen zou ik zeggen.
Wel bij 1100 beginnen en dat langzaam opvoeren tot de boel vastloopt.
Wordt een beetje saai hier bij elke Topic moeten we van sommige gasten de search gebruiken of de faq''s.
Geen idee hoever je komt op en Asus A7V en een 1Ghz TB,als je een AXIA core hebt moet 1375 misschien te halen zijn (12.5*110),gewoon proberen zou ik zeggen.
Zucht.... gelukkig zijn er altijd nog simpele zielen die het leuk vinden om dezelfde vraag 10000x te beantwoorden...Op donderdag 19 april 2001 19:37 schreef rjw het volgende:
zucht............