[BC3] Wie gebruikt dat wazige MSN messenger eigenlijk?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

msn® vind ik echt weer een Vobis Happy Family PC-achtig programma. TE gebruiksvriendelijk.... volgens mij kan elke achterlijke gladiool er mee overweg. En aangezien ik in een klas vol met achterlijke gladiolen zit, heb ik het dus wel (:r)

Laatste tijd gebruik ik het wel vaker (iedereen op blokkeren gezet, op 1 iemand na, die ga ik zo noemen :P) omdat ik met een meid vaak zit te ....tja wat eigenlijk? instant messaging wil ik het niet noemen.... Chatten met een schilletje eromheen.... Goed. met die meid zit ik dus te chatten..... (ook weer duidelijk :P)

Verwijderd

MSN messenger draait tenminste een beetje vlot. Ik heb een P166MMX met 16 mb ram dusse..

Nou als je me wil adden :)
scimitarbomber@hotmail.com

Verwijderd

ik gebruik het ook.
30 mensen dus niet echt nutteloos; meer dan bij icq in mijn vriendengroep.

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik heb het ook, maar vind het eigenlijk een dom programma. Heb veel liever ICQ. Maar voor de liefhebbers: xt82@hotmail.com .

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Verwijderd

If so, add moi dan ook maar, want anders heb ik er ook geen ruk aan... (Volgens mij gebruikt iedereen haast wel mIRC of ICQ...)
ik ben cyberjunk86@hotmail.com ...

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik gebruik ze allebei, en ze hebben allebei voor- en nadelen.

Bij MSN heb ik ongeveer 45 man in mijn lijst staan, en gebruik ik vooral omdat je met meerdere mensen in 1 venster kunt lullen. Dat mis ik nogal in ICQ. (Verder is ie heel duidelijk, maar daar maak ik me niet zo druk om)

Voor filetransfers etc. gebruik ik meestal ICQ (66332576, 40 users in list) Verder heeft het gros van de tweakers het, en das af en toe behoorlijk handig :)

• X-Terminator187
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Op vrijdag 09 februari 2001 16:01 schreef Vleermuis het volgende:
..., en gebruik ik vooral omdat je met meerdere mensen in 1 venster kunt lullen. Dat mis ik nogal in ICQ. ....
Kan met ICQ ook hoor, wordt alleen zelden gebruikt volgens mij, het heet ICQ Chat.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Op vrijdag 09 februari 2001 15:44 schreef ed_the_great het volgende:
ik zoek een programma wat met beide overweg kan.
dus dat je icq/msn mensen kunt adden.
die programma''s bestaan toch?
ja programma bestaat dat heet odigo tis wel ontzettend langzaam. daarom gebruikte ik liever een webbased proggie wat ook msn en icq en ayhoo aankan...
ik gebruik soms nog wel eens sprint
er is nog zoon programma war je meerdere instant messengers kan gebruiken maar ben ff de naam kwijt

edit:

ps gebruik ook nog wel msn alleen dan via sprint

• Zoetemelk
  • Laatst online: 18-10-2024
oeps dubbelpost

Verwijderd

Zie hier voor andere messengers met mogelijkheden om ICQ, MSN, AIN en nog een paar andere messengers te gebruiken:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/117172

:)

Verwijderd

MSN is wel een heel goed programma als je het vergelijkt met het ''kerstboom'' achtige ICQ, maarja als idd geen hond het gebruikt heb je er ook nix aan.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb nu (nou ja mijn zusje ;)) MSN erop staan.. Maar vindt ICQ echt beter....
Dus uh nee.. in mijn handen geen MSN :)

Verwijderd

hee, wat toevallig. :D
ik heb het net geinstalleerd haha. maar ik heb ook nog helemaal niemand op staan :D
maar zal nog wel komen..

ow ja.. pa.schut@wxs.nl voor de geintereseerde :D

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ICQ was 3 jaar tof: lekker klein, licht, eenvoudig en makkelijk..

Icq 2000 is niet leuk meer, traaaaaag als dikke poep en veel te veel dingen die ik toch niet gebruik. (1 jaar gestopt met icq''en)

Meeste lui die ik ken gebruiken nu MSN. Alleen je e-mail-adres inkloppen (via passport.com kan je dat goed fixen)
En die deuntjes kunnen mij gestolen worden. MSN is niet al te opdringerig. (Die attentie-sirene van ICQ :r)

Verwijderd

Ik gebruik yahoo messenger is een cool proggie!

Verwijderd

Die attentie-sirene van ICQ
een virtuele scheet zul je bedoelen :)!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

dat irri geluidje kan je uitzetten wat een rust hebbie dan heerlijk :P:P.

ik vind btw ICQ zwaar verrot. veel te irri en MSN is lekkerz duidelijk en makkelijker.

ze zouden alleen ff oulook xpress moeten koppelen met MSN, zodat als dat kleppe=ie omhoog gaat dat je dan naar je outlook gaat.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

msn sux ..:r

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:53
icq te moeilijk? sorry hoor, maar dan vraag ik me af hoe dom/blont je bent...
dat is DOODSIMPEL te installeren
msn begin ik niet aan (o.a. omdat ik geen hotmail adres heb, en dat graag zo wil houden :) )
redenen waarom ik het niet gebruik:
ik ben een irc addict, gebruik icq eigenlijk al amper.. staat alleen aan, voor diegenen die ik niet op irc spreek (ik sta dus ook bijna altijd op n/a bij icq).
Dan zie ik niet in waarom ik uberhaupt msn zou moeten installeren. Stel dat ik het zou doen, dan zou die lijst nog minder aandacht krijgen, dan dat icq al krijgt.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Handig van MSN vind ik ook dat hij je lijstje op de servers van MSN opslaat, dus waar je ook zit, altijd dezelfde mensen op je contactlist.

Verder is MSN echt zo fucking eenvoudig dat je zelfs een dom blondje ermee overweg kan laten gaan. Daarnaast is het ook grappig als je een vast email adres gebruikt in MSN dat het linkje wat normaal naar hotmail wijst nu naar je postvak in wijst. En dit kan dus outlook (express), groupwise mail of welke mail client dan ook zijn, zolang het je standaard mail applicatie is, sleurt hij die open.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:39

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik vind MSN een prettig programma. Dat het veel geheugen vreet is voor mij geen probleem. Ik heb 512MB erin zitten, die heb ik niet voor niks :)

Ik chat iedere dag met een meisje uit Amerika, en als je met haar wilt praten gaat dit perfect. Verbinding is goed en de geluidskwaliteit ook.

Ik heb ook ICQ geprobeerd, maar daar was de geluidskwaliteit niet zo goed.

Niet te veel poespas als ICQ, lekker overzichtelijk.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

MSN, dat noem ik altijd ''wijven-ICQ'' :P
Lijkt me duidelijk, ICQ roelt, 99b dan wel :)

MSN vind ik gewoon niks, en ik ken verder geen mensen die alleen MSN gebruiken, dus ik kan met ICQ met iedereen lullen die ik zo ken.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb ze allebei, maar in me msn staan er maar 4 ;)

subwoofer17@hotmail.com

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
* Sassie gebruikt ze ook allebei

Ik heb vrienden via icq en msn, alleen is mijn icqlijst een stuk langer :P

En een hotmail adres had ik al voor alleen onzin/junkmail enzo.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 07:48 schreef AcidBurn het volgende:
icq te moeilijk? sorry hoor, maar dan vraag ik me af hoe dom/blonD je bent...
[rest van verhaal]
*uche* sorry dit vroeg gewoon om een verbetering :)

om ontopic te blijven, zelf gebruik ik liever msn ...sinds ik dat heb ICQ ik helemaal niet meer ...en dat gebruikte ik HEEL vaak ...

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:30
MSN vind ik echt een |:(-proggie ... ook al omdat er bij ieder chatschermpje weer een balkje op de taakbalk verschijnt wat dan zo irritant groot blauw begint te knipperen. En die stomme online-messages (dat blauwe vierkantje rechtsonder) heb ik mooi uitgeschakeld ... netzoals die pokke geluidjes. ICQ roelt gewoon de pan uit. Ik las hierboven net ergens "MSN ziet er beter uit dan ICQ" ... :'( ... dat meen je toch niet serieus hè :? Ook lees ik steeds dat MSN weinig wordt gebruikt? Hmmmz ... het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt in mijn omgeving net alsof iedereen MSN heeft.

Verder nog nadelen van MSN: Geen history, als je Passport niet kunt vinden (heb ik dus wel gevonden) dan zit je vast aan Hotmail :r |:( ... (ik las hier ook ergens dat je bij MSN meteen kunt zien of je mail hebt ... jah, idd ... maar ooit gehoord van POP3 :?:?) en ik kan gewoon de helft van de tijd niet inloggen. De enige reden waarom ik het gebruik is omdat er nogal wat mensen zijn in mijn omgeving die het gebruiken |:(, ik heb ze al eens op ICQ gewezen ... en dan hebben ze zoiets van "was-da-dan :?, MSN werkt toch goed ... waarom dan ICQ" ... nogmaals: |:( |:( ...

Nou ... zo was het wel even genoeg ;).

Verwijderd

Ik gebruik zowel MSN als ICQ....

Meestal beginnen we op ICQ en ga we daarna over op MSN... is wel lekker makkelijk en gaat ook ietsje sneller naar mijn idee. Zelf heb ik meestal het probleem dat bij het verzenden van een ICQ bericht het nog wel eens een tijdje duurt voordat ie overgekomen is (ja modem he ;)) en bij MSN komt het meestal meteen in beeld wat getypt hebt....

• Wouter!
Ohw ja ... dit vind ik (jah ... vind ik :))ook een groot nadeel van MSN:

Het hoge chatbox-karakter ... constant schermpjes in je beeld, en geen tijd om ze weg te klikken omdat er dan alweer iemand anders begint te drammen :(. Bij ICQ klik je gewoon effe op het gele envelopje (is dat een envelopje trouwens? :?) en dan komt gelukkig maar één bericht tegelijk in je beeld. Bij MSN word ik meteen helemaal nerveus van al die blauwe knipperende balken op de taakbalk (vooral als je met 4 of meer mensen tegelijk aan het "chatten" bent).

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 07:48 schreef AcidBurn het volgende:
icq te moeilijk? sorry hoor, maar dan vraag ik me af hoe dom/blont je bent...
Ahum... Zelf een beetje blonT ? :)

Verwijderd

Ik gebruik Icq het meeste, m$n daar naast om dat meer dan de helft van onze klas zoon fokking newbie is, die te lame zijn om ff icq te leren! |:(

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 12:47 schreef noXic het volgende:
Ik gebruik Icq het meeste, m$n daar naast om dat meer dan de helft van onze klas zoon fokking newbie is, die te lame zijn om ff icq te leren! |:(
Zie mijn sig :)

• Wouter!
Op dinsdag 24 april 2001 12:53 schreef joska het volgende:

[..]

Zie mijn sig :)
Zeg ... wil jij hier een opstand veroorzaken :? ...

Okee ... ik doe mee :o !!

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 12:55 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Zeg ... wil jij hier een opstand veroorzaken :? ...

Okee ... ik doe mee :o !!
Oke, maar dan moeten we eerst de ergste newbie hier zien te vinden! >:)

• Wouter!
Op dinsdag 24 april 2001 13:24 schreef joska het volgende:

[..]

Oke, maar dan moeten we eerst de ergste newbie hier zien te vinden! >:)
Hmmz ... laten we beginnen met het zoeken van alle slotje-topics, want vaak zijn Newbies daar de oorzaak van ...

Verwijderd

...en je hoeft voor msn echt geen hotmail emailadres te hebben by the way, je moet alleen een MS-pasport aanmaken met een willekeurig email adres. (hoeft dus geen hotmail te zijn, heb ik nl ook niet)

Verwijderd

msn en icq :)

Verwijderd

Ik gebruikte altijd ICQ Maar zoals eerder hier gezegd gingen steeds meer mensen over òp MSN OOk de nieuwe internetters die alleen op het net komen om te mailen en slap te lullen met friends :7 is MSN verdomd handig! IK ken van die gasten die hebben verder echt niet zoveel met internet die nemen een HOTMAIL adres en dan gaan ze msn downloaden snel simpel en makelijk! ik moet zeggen dat ik het ook wel een lekker handig progje vindt... :P

voordelen:

-snel
-handig
-geen xxx reclame steeds (het is betaal :( ;))
- GOT SMILEYS

nadelen:

- je zit gelijk vast aan hotmail (je moet dus eerst hotmail hebben hoe bedoel je monopoli positie van microsoft >:))
- veel spam via hotmail?
- telkens zoon chat schermpie
- je kan geen berichten achterlaten als iemand offline is..

Verwijderd

MSN en ICQ, maar MSN gebruik ik vaker... iedereen stapt over naar MSN. Op zich begin ik MSN nou ook fijner te vinden, omdat het gewoon zo simpel is. ICQ zitten echt zoveel functies op waar je geen fuck aan hebt, dat is gewoon irritant. Ook start ICQ bij mij veel langzamer op dan MSN Messenger, dus ik heb ook het idee dat MSN veel minder geheugen vreet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ben ik de enige die e-mail checken, reminder en al die andere agenda shit van ICQ gebruikt :?

In ICQ zit ook een chat functie, kan ook met meerdere mensen in een schermpje..
Meeste mensen zijn te lui om te kijken hoe ICQ werkt..

Maar omdat al die zeikerds ("so, ben je lomp ofzo, heb je geen msn??!") uit m''n klas er ook zijn ook maar msn..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Op vrijdag 09 februari 2001 22:18 schreef KnEuTeR het volgende:
heel veel MEISJES die ik ken hebben MSN, omdat ze altijd wel een hotmail account hebben, dus ook al snel MSN, en ik vind MEISJES wel een reden om MSN fff te instaleren..... :) verder gebruik ik altijd ICQ (en mIRC....)
Yeps :)

Dames :9

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 26-02 17:43
Wat ik wel vind is dat niet zozeer het programma ICQ ZELF onoverzichtelijk is. Het is eigenlijk www.icq.com :r:r:r:r:r:r:r

Probeer daar maar eens iets te vinden. Is de meest onoverzichelijke, rommelige site die ik OOIT gezien heb.

Veel mensen worden daardoor al krachtig afgeschrikt lijkt me.

Maar aan de andere kant: "Geef nooit uw creditcardnummer..." DUH!!!! |:(
Dat is weer het andere uiterste.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

iedereen noemt als MSN nadeel dat je hotmeel moet hebben, maar dat hoeft helemaal niet :?
Ik vind ICQ eigenlijk wel handiger als MSN... gewoon lekker in je taakbalk zetten op N/A wordt je ook niet onnodig gestoord :)
MSN had ik eerst eigenlijk alleen maar op school, maar toen heb ik et thuis ook maar geinstalled omdat sommige meisjes met MSN geen ICQ hebben O+
Alleen MSN verneukt wel gelijk je adresboek van Outlook Express door al die lui van MSN erin te gooien :( krijg van die superirritante namen met allemaal ^~~~^^,áéå enzo erin :(
laadtijd maakt voor mij niks uit want MSN en ICQ staan altijd aan en starten op als ik de comp boot :)
je kunt BTW nu ook ICQWebbie gebruiken....www.icq.com/icqwebbie
soort MSN maar dan ICQ.
oja...MSN: mail@dreeke.net

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Wouter!
nadelen:

- je zit gelijk vast aan hotmail (je moet dus eerst hotmail hebben hoe bedoel je monopoli positie van microsoft >:))
- veel spam via hotmail?
- telkens zoon chat schermpie
- je kan geen berichten achterlaten als iemand offline is..
Lees dit topic ''ns wat beter ... je zit helemaal niet vast aan Hotmail. Er bestaat namelijk Passport, dus dan kun je gewoon je eigen (POP3) niet-Hotmail e-mail aders gebruiken.

Van spam heb je dan dus ook geen last

Chat-scherpje ==> Mee eens (zie mijn vorige reacties)

Offline berichten achterlaten ==> Was ik nog vergeten bij mijn vorige reply''s ... maar dat vind ik persoonlijk dus één van de grootste nadelen van MSN.
Alleen MSN verneukt wel gelijk je adresboek van Outlook Express door al die lui van MSN erin te gooien krijg van die superirritante namen met allemaal ^~~~^^,áéå enzo erin
Oeps ... nog zo''n enorm nadeel van MSN, weer vergeten

AAHHRRGG :( ... daar word ik dus ook helemaal gek van, zeker omdat mijn broertje ook nog wel eens MSN opstart op m''n PC (schop onder z''n kont gegeven :)) ... en dan staat meteen m''n hele Outlook-adresboek vol met mensen die ik helemaal niet ken (en hij heeft een lijst van 60 man ofzow !! |:()

edit:typo

Verwijderd

Trillian ROELS wel!

Is nogal beta progje, maar ondersteunt MSN, ICQ, Y! en irc, en alle domme functies van icq of msn heeft ie niet (sms-en hoef ik ECHT niet).

Te krijgen op: www.ceruleanstudios.com/

(het is wel reclame, maar ik vindt mensen die het lef hebben nieuwe progjes op het net te zetten tussen de big guys wel wat sponsoring mogen gebruiken)

• Wouter!
Op dinsdag 24 april 2001 14:17 schreef DarkX het volgende:
Trillian ROELS wel!

Is nogal beta progje, maar ondersteunt MSN, ICQ, Y! en irc, en alle domme functies van icq of msn heeft ie niet (sms-en hoef ik ECHT niet).

Te krijgen op: www.ceruleanstudios.com/

(het is wel reclame, maar ik vindt mensen die het lef hebben nieuwe progjes op het net te zetten tussen de big guys wel wat sponsoring mogen gebruiken)
Die SMS functie van ICQ is juist de beste uitvinding sinds het gesneden brood :) ... echt wel handig ...

Verwijderd

Hmm... er kan veel gezegd worden over Messenger, maar het toont een enorme steiging aan gebruikers.. Dit wegens het feit dat natuurlijk op alle MSN sites wordt geadventeerd, dat Hotmail integratie (waar het programma oorspronkelijk voor ontworpen was.. zodat mensen konden zien wanneer ze meel kregen e.d. versie 1.0 :)) ervoor zorgt dat je er even altijd aan wordt herrinert dat het bestaat , en dat het tegenwoordig met Windows is gebundelt.

Juistem, StoomWals M$ begeeft zich weer op een nieuw terrein :7

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik het naast ICQ en IRC, MSN is handig, maakt niet uit waar je bent, je lijst is er gewoon :) dat heeft icq niet :'(

Ik heb 55 man in me MSN lijst :)

• mr_fragle
  • Laatst online: 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

Op dinsdag 24 april 2001 12:20 schreef ThaWout het volgende:
Ohw ja ... dit vind ik (jah ... vind ik :))ook een groot nadeel van MSN:

Het hoge chatbox-karakter ... constant schermpjes in je beeld, en geen tijd om ze weg te klikken omdat er dan alweer iemand anders begint te drammen :(. Bij ICQ klik je gewoon effe op het gele envelopje (is dat een envelopje trouwens? :?) en dan komt gelukkig maar één bericht tegelijk in je beeld. Bij MSN word ik meteen helemaal nerveus van al die blauwe knipperende balken op de taakbalk (vooral als je met 4 of meer mensen tegelijk aan het "chatten" bent).
Helemaal mee eens. Ik gebruik liever ICQ maar sommigen hebben alleen msn (meestal meisjes, en daar wil je toch ook mee lullen). Ik heb ze dus allebei.
:)

And now the most interresting part of deze grot

• BC3 Victim
/me gebruik MSN, ICQ en mIRC.... in mn MSN lijst staan 75 mensen (vol :s) in mn icq lijst staan dr 87 en in IRC heb ik natuurlijk geen lijst.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Maar er is ook goed nieuws!!
Ik heb M$n ff goedverneukt met de exescoop!! >:)>:)>:)>:) Zo goed zelfs dat ie niet meer werkt!!

Nog zoiets van m$n: je kan maximaal 75 lui in je lijst! (ik ben er nog niet achter of dat nou een voordeel of een nadeel is!! :P)

• Wouter!
Op dinsdag 24 april 2001 22:08 schreef noXic het volgende:
Maar er is ook goed nieuws!!
Ik heb M$n ff goedverneukt met de exescoop!! >:)>:)>:)>:) Zo goed zelfs dat ie niet meer werkt!!
Da''s het beste nieuws van vandaag >:)

• BC3 Victim
dit is....

:r:r__________________:r:r__:r:r:r:r:r:r__:r_________:r
:r_:r________________:r_:r__:r____________:r:r_______:r
:r__:r______________:r__:r__:r____________:r_:r______:r
:r___:r____________:r___:r__:r____________:r__:r_____:r
:r____:r__________:r____:r__:r:r:r:r:r:r__:r___:r____:r
:r_____:r________:r_____:r__:r:r:r:r:r:r__:r____:r___:r
:r______:r______:r______:r____________:r__:r_____:r__:r
:r_______:r____:r_______:r____________:r__:r______:r_:r
:r________:r _:r________:r____________:r__:r_______:r:r
:r_________:r:r_________:r__:r:r:r:r:r:r__:r_________:r

duidelijk genoeg zo? ;)

[fix]
ehr, in mn enthiousasme vergat ik dat het n M was ipv n N, hehe.
[/fix]

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:17 schreef War.Pig het volgende:
dit is....
***** Dikke knip!*****
duidelijk genoeg zo? ;)
............ al verbeterd

Verwijderd

Jongens (en eventueel meijes), zeur niet zo.
MSNmessenger is THA BOMB B-) Leuke smileys als je de GoT versie hebt. Niemand heeft argumenten wat er nou niet goed aan is. Het is een chatprogramma en het is makkelijk. So What:? Dus, stop met zeuren.:(

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 22:21 schreef THC_Vissie het volgende:
Jongens (en eventueel meijes), zeur niet zo.
MSNmessenger is THA BOMB B-) Leuke smileys als je de GoT versie hebt. Niemand heeft argumenten wat er nou niet goed aan is. Het is een chatprogramma en het is makkelijk. So What:? Dus, stop met zeuren.:(
omdat het n principe kwestie is, en je het gewoon hoort ta bannen!

hierbij richt ik bij deze de anti M$N, boycot actie op! :P

[De noxic zeik zeur edit]
,
[/De noxic zeik zeur edit]

• BC3 Victim
ja, ik ga is ff iets van n saaitje ofzo opzetten!!

Met elke week n nieuw actie, met spam micro$oft of hack de M$N servers bijvoorbeeld >:)

en elke week n prijsvraag zoals hoeveel bugs zitten er in M$N?

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:33 schreef War.Pig het volgende:

[..]

hierbij richt ik bij deze de anti M$N, boycot actie op! :P
Hiero lidnr 2!!

• Wouter!
Op dinsdag 24 april 2001 22:33 schreef War.Pig het volgende:

[..]

omdat het n principe kwestie is, en je het gewoon hoort ta bannen!

hierbij richt ik bij deze de anti M$N boycot actie op! :P
Ik doe mee ... definately ... ;).

Die :r:r MSN :r:r hierboven aan de pagina is trouwens erg goed >:)

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-08 23:33
MSN is niet te vergelijken met ICQ.
ICQ is er echt om onbekende mensen te meeten, MSN is gewoon lekker basic ervoor bedoeld om te zien of je vrienden online zijn of niet. Niet allemaal van die poespas eromheen maar gewoon lekker sjetten...

Ik geef persoonlijk voorkeur aan MSN, puur omdat ICQ te uitgebreid is en niet zo makkelijk werkt als MSN.

• Da_Imp
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

:r MSN :r Heb het alleen omdat mijn vriendin een leek is en niet weet hoe ze ICQ moet downen... Achja dan maar wat mensen adden... Gebruik ik het tenminste nog ergens voor...

If the world didn't suck we'd all fall off.

Verwijderd

Ik gebruik zowel ICQ al MSN. Vind MSN toch wel wat relaxter, gewoon simpel chatte en geen berg onnodige extra''s waar je nooit iets mee doet. Daarnaast is MSN wel handig, overal waar je je aanmeld heb je gelijk je bekenden online! Das wel handig als ik straks door Aussie aan het reizen ben! ( ja, in de meeste internetcafe''s staat ok MSN Messenger geinstallerd :D ). Nu alleen dat tijdsverschil nog :?

Volgens mij vinden de meeste het niks om dat het van microsoft komt, dat zijn meestal mensen die denken dat ze er heel veel verstand van hebbe |:(

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 23:03 schreef Vagabond het volgende:
Daarnaast is MSN wel handig, overal waar je je aanmeld heb je gelijk je bekenden online! Das wel handig als ik straks door Aussie aan het reizen ben! ( ja, in de meeste internetcafe''s staat ok MSN Messenger geinstallerd :D ). Nu alleen dat tijdsverschil nog :?
SLAP GELUL
Dat 1e moet ik toe geven! Dat is een voordeel!

• damswer
  • Laatst online: 25-08 11:25

damswer

mSW - LU since 2005

icq alleen. Had msn der ook op, maar dan alleen om te sjekken of er mail bij hotmail stond.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 23:19
icq zuigt en messenger ruled. Het enigste nadeel is dat messenger geen history heeft, maar dat komt vast nog wel.

We see things as we are, not as they are

• BC3 Victim
Alleen al om het feit dat je geen msg achter kan laten als iemand offline is en er geen history is zuigt msn.

• BC3 Victim
Omg hoe durven jullie allemaal msn te gebruiken. Jullie weten zelf toch ook wel dat msn van micro$oft is. EN jaar ga dan alsjeblieft ook nog eens zijn gare chat programma gebruiken. Gadverdamme.... Gunnen jullie hem dat geld dan zo.. Denk na en gebruik gewoon icq of mirc. Dus ik wil de msn gebruikers vragen allemaal naar de muur te lopen en zo hard mogelijk met je kop tegen de muur aan te slaan (hoe meer hoe beter) mischien dat jullie dan door krijgen dat micro$oft niet in alles better is op computergebied |:(

Verwijderd

Ik hoorde vandaag pas een lul smoes:
"ja, ik gebruik geen Icq, omdat ik die Flower power, hippie troep niet hoef!" |:(

Verwijderd

Voor alt-s met msn moet je de engelse downloaden :+

• BC3 Victim
Ikke

beter dan Icq

ongeveer 50 lui

tweakers55@hotmail.com

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Op vrijdag 09 februari 2001 14:54 schreef lawnmower het volgende:
Het schijnt dat microsoft een hoop bots op MSN heeft gezet omdat het bijna niet gebruikt wordt, grote kans dat je tot in de kleine uurtjes met zo''n AI-bot hebt zitten lullen :)

MSN is onderontwikkeld aan ICQ.
HOAX!

Ik gebruik MSN omdat mijn klasgenoten niet zo snel zijn met computers. Dus ICQ is te moeilijk voor ze (teveel knoppen, gaat geheid fout) en mIRC snappen ze al helemaal niet.

Dus voor de doelgroep is er MSN. En er staan iets van 60 mensen in mijn lijstje met contacten. Handig snel verslagen doorsturen via MSN.
Verder is het gewoon een baggerprogramma voor newbies en zweer ik bij IRC.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 08:57 schreef OhMyGod het volgende:
Omg hoe durven jullie allemaal msn te gebruiken. Jullie weten zelf toch ook wel dat msn van micro$oft is. EN jaar ga dan alsjeblieft ook nog eens zijn gare chat programma gebruiken. Gadverdamme.... Gunnen jullie hem dat geld dan zo.. Denk na en gebruik gewoon icq of mirc. Dus ik wil de msn gebruikers vragen allemaal naar de muur te lopen en zo hard mogelijk met je kop tegen de muur aan te slaan (hoe meer hoe beter) mischien dat jullie dan door krijgen dat micro$oft niet in alles better is op computergebied |:(
Mmmmmz betaal jij dan voor microsoft produkten :?

Microsoft maakt heus geen slechte produkten, ook niet altijd de beste en oke dat ze er te veel voor vragen is wat anders. Ben wel eens benieuwd wat voor software jij allemaal gebruikt?? Linux is ook een leuk systeempie hoor, maar zitten ook meer dan genoeg haken en ogen aan. Wat is er nou mis met MSN-messenger?? Je roept een hoop over microsoft, maar echt serieuze punten zijn ver te zoeken :?

Verwijderd

ik gebruik MSN ja vind het veel relaxter dan icq heb het wel beide moet ik jullie vertellen.

• Wouter!
|:(

Voor iedereen die pro-Me$$enger en anti-ICQ is.

• Dennis
  • Nu online
Microsoft gaat trouwens ICQ inhalen met het aantal gebruikers. En MSN zuigt bigtime! Binnenkort wordt het verplicht etc.

Als Microsoft iets bedenkt moeten ze dat meteen echt overal invoeren. Eerst dat IE. Ok, dat is logisch, veel andere keus heb je niet.

Daarna dat stomme Hotmail dat MSN wordt... dan opeens worden alle ideeën die microsoft bedenkt onder de term MSN gegooit.

Daarna dat klote MSN Messenger en MSN Explorer. Binnenkort krijgen we ook nog MSN Mediaspeler ofzo weet jij veel... :(

En nu heeft Sony suc6 met de PS2 en dat kunnen ze niet hebben want daardoor worden er 1% minder microsoft spellen verkocht en dus moet er maar meteen een x-box komen.

En ook dat ze nu weer een OS gaan maken voor PDA''s is natuurlijk irritant. Weet je, ik haat Microsoft zwaar!!!

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

• Wouter!
Op woensdag 25 april 2001 16:58 schreef dennisdotcom het volgende:
Microsoft gaat trouwens ICQ inhalen met het aantal gebruikers. En MSN zuigt bigtime! Binnenkort wordt het verplicht etc.

Als Microsoft iets bedenkt moeten ze dat meteen echt overal invoeren. Eerst dat IE. Ok, dat is logisch, veel andere keus heb je niet.

Daarna dat stomme Hotmail dat MSN wordt... dan opeens worden alle ideeën die microsoft bedenkt onder de term MSN gegooit.

Daarna dat klote MSN Messenger en MSN Explorer. Binnenkort krijgen we ook nog MSN Mediaspeler ofzo weet jij veel... :(

En nu heeft Sony suc6 met de PS2 en dat kunnen ze niet hebben want daardoor worden er 1% minder microsoft spellen verkocht en dus moet er maar meteen een x-box komen.

En ook dat ze nu weer een OS gaan maken voor PDA''s is natuurlijk irritant. Weet je, ik haat Microsoft zwaar!!!

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Now we''re talkin'' >:) ... WEEHOOO !! Gimme some more :D

• Dennis
  • Nu online
Op woensdag 25 april 2001 17:01 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Now we''re talkin'' >:) ... WEEHOOO !! Gimme some more :D
Op tweakers.net had ik zeker +4 inzichtvol gekregen :P

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 16:58 schreef dennisdotcom het volgende:

Maak jij je nou druk om, gebruik dan wat anders :? Genoeg alternatieven toch??

• Dennis
  • Nu online
Op woensdag 25 april 2001 17:34 schreef Vagabond het volgende:

[..]

Maak jij je nou druk om, gebruik dan wat anders :? Genoeg alternatieven toch??
Volgens mij hebben we een MSN liefhebber... of niet?

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

MSN heeft voordelen, maar ICQ ook.

ICQ (voor en nadelen):
- White Pages, mensen ontmoeten.
- Overcompleet.
- Leuke userdetails.
- Veel instellingen die je zelf kunt wijzigen
- Backup je de contact list niet, heb je kan dat je hem kwijt raakt.
- Slechte controle wie je wel en niet online zien.
- Goede mogelijkheden om je status te laten zien (met extra berichtje)

MSN (voor en nadelen):
- Simpel, snel en gemakkelijk.
- Extra functies voor Hotmail gebruikers.
- Iedereen neemt een hotmail account, omdat ze denken dat je anders geen MSN kunt gebruiken.
- Erg goede controle wie je in je contact list hebt en wie niet.
- Weinig te configureren.
- Je nickname kan lekker lang worden.
- contact list staat op de server, je kunt hem niet kwijtraken.

Al met al kun je best 2 IM op je computer hebben. Zijn al je vrienden weer tevreden. Het zijn ook goede aanvullingen op elkaar.

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

het voordeel van MSN is, is dat je het overal kunt gebruiken omdat je contacten op de server worden opgeslagen

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 14:21 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Die SMS functie van ICQ is juist de beste uitvinding sinds het gesneden brood :) ... echt wel handig ...
njah, ik persoonlijk vind SMS vet irritant. Ben nu door noodzaak aan foon begonnen, en wor nu al gek van die onzin

Verwijderd

MSN werkt echt veel prettiger, sneller en makkelijker dan ICQ. Ik had vroeger ICQ maar dat vond ik nooit prettig werken. MSN werkt echt perfect......

Verwijderd

Ik gebruik msn en icq, ik vind msn lekkerder werken veel minder onnodige functies enz.

Verwijderd

Wat ook niet echt handig is, is dat je de nicknames van andere personen niet kunt veranderen. Als iemand het leuk vindt om zijn nickname te veranderen, veranderd hij automatisch ook in je eigen lijst. Soms dan staan er van die mensen bij waarvan je niet meer weet wie het zijn, tot ze online zijn ;)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:53
ik heb een paar replies gezien, waarin mensen dat "blont" van mij als een foutje zagen..
NIET dus, dat is spreekwoordelijk voor het algemeen bekende blond dus dom geintje.
of je wilt het niet snappen, of je wilt iets hebben om mijn reply van kracht te ontdoen..
ik krijg iig vaak genoeg reacties van blonde mensen (ja, niet alleen meiden) die dat dus echt gebruiken als excuus als ze iets fout gedaan hebben, of iets niet snappen: "Sorry, ik ben blonT."

mocht ik het weer te serieus opvatten wat die reacties betreft: deal with it, zo ben ik.

Verwijderd

Oke, wist je al dat Licq (linux Icq) Nog uit gebereider is!!!
Daar kun je per user een aparte away/occupied/etc etc instellen! :P

• drZymo
  • Laatst online: 09-08 22:22
Ha ik gebruik nu alleen nog maar MSN. Mijn vrienden zitten op MSN (nu 16 contacten) en die spreek ik allemaal. Dus ja geen onnodige contacten zoals bij icq vaak voorkomt.

MSN is veel gebruiks vriendelijker vind ik en daarom ook mijn favo.

Maar de allerbeste Messenger moet nog komen. We moeten nog ff w88 maar dan issie er... WASP!! (naja das werk titel :)). Kan MSN, ICQ en eigen protocol aan. Made by uhm GoT mensen including me :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 22:37 schreef noXic het volgende:
Oke, wist je al dat Licq (linux Icq) Nog uit gebereider is!!!
Daar kun je per user een aparte away/occupied/etc etc instellen! :P
Dat kan met ICQ ook hoor. Onder "Alert / Accept Modes" bij een user, even de "Customized Status message" invullen. Maar je hebt wel gelijk, Licq kan veel meer, erg leuk dat finger, dnslookup, bo, etc. er aan gekoppeld is :) Ook de "Autoreply" functie is erg handig.
En nu we het toch over Licq hebben, snapt iemand iets van de console mode plugin van dat ding? Ik heb geen idee hoe ik ''m moet bedienen via console en heb tot nog toe nergens een handleiding kunnen vinden.

• BC3 Victim
+
Veel gebruikers
Inloggen zonder probs
Veel functies
HISTORY

-
slokt VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL RAM
Traag met opstarten
reclame [maar is weg te werken]

MSN

+
Snel opstarten
UBB smilies :)
Schermnamen snel & makkelijk veranderen
Weinig ram slokt ie

-
TRAAAAAAAG inloggen
Wie gebruikt het nu [in buitenland bijna niemand iig]
klote venstertjes
GEEN HISTORY

ben ik iets vergete?

• OkkE
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

MSN = voor newbie''s! :r |:(
ICQ roels! :9 :9~

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 23:36 schreef OkkE het volgende:
MSN = voor newbie''s! :r |:(
ICQ roels! :9 :9~
Oke zo mag ik het graag horen!!!

• Dennis
  • Nu online
Zijn er eigenlijk nog mensen die andere Instant Message systemen gebruiken, zoals AOL of Yahoo ?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24

OMX2000

By any means necessary...

je kunt met MSN niet makkelijk "nieuwe" mensen ontmoeten/stalken... Het zoeken is niet bepaald optimaal... Je moet of het e-mail adres kennen, of de voor en achternaam van een persoon....

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 17:39 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we een MSN liefhebber... of niet?
Ach dat valt nou ook weer wel mee, maar ik word een beetje ziek van die gasten de Microsoft gewoon afkraken, zonder enig goed argument en hun eigen systeem niet een stabiel krijgen voor een uur :r :r :(

Ik zelf gebruik zowel MSN als ICQ. MSN gebruik ik gewoon om lekker met bekende te chatten, icq meestal voor het opzoeken van onbekende als ik echt eens niets beters te doen heb.

Ik vind MSN gewoon simpel en makkelijk en het is lekker klein. En je hebt de GOT smilies :) Kortom niks mis mee, ook al komt het van Microsoft :+

Verwijderd

OK ok, feit is.. Microsoft sux! Elke (beetje aktieve) PC-gebruiker heeft de frustaies van programma''s van Microsoft flink hoog zitten.. :o ...

Maar laten we het leuk houden :7 de buglijst mensen.. ik zal er al vast 1 (oude bekende) neerpleuren

- Wanneer je op je pc meerdere gebruikers (en soms hoeft DIT niet eens perse) door elkaar heen MSN Messenger laat gebruiken krijg je op een gegeven moiment een mening van de lijst, gevreaagd dan wel ongevraagd. Zo kan het zijn dat je soms pop-ups krijhgt van mensen die jou hebben toegevoed aan hun lijst, terwijl diue mensen diezelfde pop-up krijgen waarin staat dat jij Hun hebt toegeovegd... lullig.. want het blijkt gewoonm zo te zijn dat dat proggie ff dat emailadres uit iemand anders lijst pakte die voor jou op die pc zat... Sounds Familiar? :Y)

reacties >:) Meer Bugs Meer Feest Meer Anti-M$

• tiguan
  • Laatst online: 19:05
Op donderdag 03 mei 2001 23:41 schreef tose het volgende:Sounds Familiar? :Y)
Niet echt, lijkt er op alsof bij jou de roaming profiles niet echt goed werken?

Verwijderd

Ik gebruik ook MSN. Ik vind het overzichtelijker dan ICQ :{

:{

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:26:

ongelofelijk 8)7

Verwijderd

Net zoals de tijdsettingen van de topics op tweakers zeker voor jou zeer overzichtelijk zijn O-) 8)7

• momania
  • Laatst online: 29-08 21:30

momania

iPhone 30! Bam!

Fijn, maar kijk eens naar de datum van dit topic ;)

Oud dus :z

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.