Verwijderd
/e ook :)*DOp vrijdag 09 februari 2001 14:52 schreef _Sanniej_ het volgende:
ik heb msn, icq en irc..
gebruik meeste ICQ da, MSN en dan mIRC
Verwijderd
MicroSoft Network ( www.msn.com )Op vrijdag 09 februari 2001 14:55 schreef r3b00t het volgende:
mischien een gekke vraag, maarrre, wa''s MSN eigenluk ??
mensen met msn zijn toch meestal maar van die 13 jarige huppel-jeweetwelletjes...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
"I sit in my room and imagine the future."
Kga maar is wat opschonen denk ik
Zo! Hmmmmm, het zijn er nog 32.Het word tijd dat MSN maar eens de mogelijkheid bied om user groups te maken
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik gebruik het net zolief als ICQ, maar ik mis de Alt + S Functie ZOO erg, serieus ik ram bij alles op Alt + S, doet ut niet
Ben trouwens bezig om MSN beetje te omzeilen, lukt aardig, beetje tweaken enzo
en nee je krijgt me hotmail adres toch niet
Als je msn wilt gebruiken moet je dan perse een h:rtmailadres hebben
ik gebruik geen ICQ... mij niet veilig genoeg...Op vrijdag 09 februari 2001 14:47 schreef CyberJunk86. het volgende:
If so, add moi dan ook maar, want anders heb ik er ook geen ruk aan... (Volgens mij gebruikt iedereen haast wel mIRC of ICQ...)
ik ben cyberjunk86@hotmail.com ...
In m''n MSN-adreslijst heb ik een hele vracht adressen staan.... owkee... 2 extra van mezelf (3 totaal... 1 op m''n normale bak, 1 op de server en 1 op m''n lappie), en 1 van m''n vriendin... verder zijn er ook een paar vrienden die er 2 hebben... 1 thuis en 1 op het werk....
Verwijderd
jah.Op vrijdag 09 februari 2001 17:07 schreef ALH het volgende:
Ik heb 84 mensen in m''n icq-list, waarvan ik denk ik 40% persoonlijk ken en een paar kunnen wel weg denk ik...
Als je msn wilt gebruiken moet je dan perse een h:rtmailadres hebben
Nott dus. hoeft niet. Alleen het staat er wel wat kreupel, op die passpord paginaOp vrijdag 09 februari 2001 17:11 schreef dicaprio het volgende:
[..]
jah.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Verwijderd
Verwijderd
ow.. wat vaag.. dacht dat het wel moest.. na ja. niet dus.Op vrijdag 09 februari 2001 18:41 schreef MoBi het volgende:
[..]
Nott dus. hoeft niet. Alleen het staat er wel wat kreupel, op die passpord pagina
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Verwijderd
das slim zeg!Op vrijdag 09 februari 2001 19:27 schreef Dala11of11 het volgende:
ik heb veel slimmerik heb Odigo van www.odigo.com eerst heb ik me ingeschreven op ICQ en toen op MSN en daarna heb ik bij odigo twee plugin''s gedownload en nu chat ik dus met MSN Odigo en ICQ mensen tegelijk
Nee MSN is een stuk veiliger.. NOT.Op vrijdag 09 februari 2001 17:11 schreef wfvn het volgende:
ik gebruik geen ICQ... mij niet veilig genoeg...
Het antwoord mag duidelijk zijn.
All that you know, is at an end
Dat is idd zeer naatje ja.Ik gebruik het net zolief als ICQ, maar ik mis de Alt + S Functie ZOO erg, serieus ik ram bij alles op Alt + S, doet ut niet
Ben ook iets teveel gewend aan de ctrl-enter bij icq.
Couldn''t live without it!
En met gewoon en snel chatten vind ik dat zelfs nog een heel eind FIJNER dan ICQ !!
Kheb zelf beide, ICQ en MSN, werkt goed, maar vaak is MSN fijner. Met ICQ kun je daar-en-tegen weer Off-line berichtjes achterlaten.

Okee, mijn naam ook maar dan (nu effe niet dus) teraarist@hotmail.com
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Telkens op ALT-S drukken vind ik echt niet een probleem...
Maar ik gebruik het wel. Niet voor mezelf, maar voor mensen die geen ICQ hebben.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Werd er lijp van, elke keer opstarten als je je mail checkt.
Ditte stront aan de mensen(vrienden) zonder ICQ.
en die smileys staan niet eens in de help...moet je op de site zoeken enzo.
Verder is het wel simpeler dan icq, maar dat vind ik ook niet zo raar want ze WILLEN het gewoon simpel houden.
Het is lekker klein en kan je overal wel downloaden, da''s het voordeel.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Echt wel! Die smilies vna nu zijn brak.Op zaterdag 10 februari 2001 02:17 schreef CAP-Team het volgende:
Het zou pas echt kewl zijn als je de GoT smilies in MSN messenger en/of icq zou kunnen gebruiken
Mijn nick is dus <? print $nickname ?> en MSNadres: united_killers@hotmail.com (je wilt niet weten hoe oud dat meel adres is).
Vertel! Vertel!(je wilt niet weten hoe oud dat meel adres is).
onzin, ik heb een p133 en zowel icq en msn werken dat is ongeveer het enige wat ik gebruikOp vrijdag 09 februari 2001 15:35 schreef stTK421 het volgende:
MSN messenger draait tenminste een beetje vlot. Ik heb een P166MMX met 16 mb ram dusse..
Nou als je me wil adden
scimitarbomber@hotmail.com
Verwijderd
dan zet je die functies uitOp zaterdag 10 februari 2001 09:28 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Ik heb ook icq maar ik vind dat al die troep die je erbij krijgt icq zo langzaam maakt!! Zoals bellen, uh.. nou iig geval die menuutjes staan vol met opties die ik nooit gebruik!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kans 1 op 2 !!Op zaterdag 10 februari 2001 11:18 schreef Amnesiac het volgende:
Het ziet er wel leuk uit, maar ja het komt van Microsoft. Dus het blijft spannend, doet ie het of doet ie het niet...
MSN is echt bagger, vreet geheugen. Ik heb het een tijdje gebruikt maar het laat gegarandeert je computer crashen na verloop van tijd. ICQ kun je gewoon dagen achter elkaar laten draaien, MSN liep bij mij minimaal 1x per dag vast.
''t is net als mediaplayer 7, ziet er allemaal heel mooi uit maar werkt gewoon niet stabiel.
Verwijderd
Email: kluifkluif@hotmail.com
Kan je mij dan uitleggen hoe het kan zonder hotmail-adresOp vrijdag 09 februari 2001 18:41 schreef MoBi het volgende:
[..]
Nott dus. hoeft niet. Alleen het staat er wel wat kreupel, op die passpord pagina
Dan ga ik MSN ook eens proberen, of ICQ me maar
Idd veel mensen irriteren zich d''r aan, en weten niet dat je dat uit kunt zetten.Op zaterdag 10 februari 2001 10:48 schreef mafiasven het volgende:
[..]
dan zet je die functies uit
Ik vind het eigenlijk wel een beetje TE VEEL dat er op zit, maargoed je kunt het uitzetten dus no problem.
Verwijderd
Nou je gaat naar www.passport.com en je meld je aan met je emailadres en je vult een paswoord in. Dan krijg je een emailtje om het emailadres te verifieren en dan gewoon inloggen op msn met je emailadres +paswoord.Op zaterdag 10 februari 2001 14:06 schreef ALH het volgende:
[..]
Kan je mij dan uitleggen hoe het kan zonder hotmail-adres![]()
Dan ga ik MSN ook eens proberen, of ICQ me maar: #51587951
ok, ga ik vanavond ff proberen, thx!Op zaterdag 10 februari 2001 14:23 schreef Marsfinder het volgende:
[..]
Nou je gaat naar www.passport.com en je meld je aan met je emailadres en je vult een paswoord in. Dan krijg je een emailtje om het emailadres te verifieren en dan gewoon inloggen op msn met je emailadres +paswoord.
Verwijderd
Het senden gaat wel sneller maarja het idee is gewoon gejat van Aol instant msnger.
MSN gaat lekker snel met chatten
MSN moet je history opslaan
MSN maakt klote geluidjes maat toch wel handig
MSN, mijn lijst is altijd vol, er is een limiet.Ik moet eerst een irrelevant persoon wissen voor ik iemand anders toevoeg. Ook als ik al iemand in me ICQ heb staan en MSN dan wis ik zijn/haar ICQ nummer.
MSN heeft vaak inlogproblemen
ICQ is lekker uitgebreid, ook wel onnodige functies maar daar geef ik geen aandacht aan. Opstarten duurt lang (Ik heb nu 134MB aan mensen/history dus hij laad in 3 minuten)
Als ik history wil wissen crashed ie.Als ik Database converter draai crashed ie.Als ik history op wil slaan crashed ie.Ik krijg irritante URLS of buitenlandse vriendenzoekers in me lijst als ik dat niet wil. Ik ben niet zo''n bepper. "HI WANNA CHAT" en dat is dan zo''n figuur die niet mijn details leest en daar alles over gaat vragen. Na 2 minuten staat er weer een extra persoon op me ignore list. (Weer xtra MB''s)
ICQ is handiger qua functies maar ben toch wel tevreden dat ik MSN heb. Veel mensen hebben maar alleen MSN dus toch wel handig om hem op me schijf te houden.
Verwijderd
ps. sorry voor ''t ophalen van zo''n oud topic
Verwijderd
En diegene die graag met mij wil MSN-en moet maaar een mailtje sturen.
Verwijderd
MSN r0x
Ik heb natuurlijk wel die bannertjes verwijderd !>:)!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb iets van 30 of 40 bekenden in mijn lijst staan.
Ik vind msn ook mooier dan icq.
Maar ja das natuurlijk maar mijn mening:9
Verwijderd
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
ik gebruik ICQ, msn en irc
msn: iets van 15 ofzo...
Verwijderd
kan erg leuk zijn hoor!
MSN is onderontwikkeld aan ICQ.
Neuh, was maar een geintje om aan te geven hoe veel mensen het gebruikenOp vrijdag 09 februari 2001 14:55 schreef CyberJunk86. het volgende:
Owjah KEWL... weet iemand zo''n bot?
Op vrijdag 09 februari 2001 14:58 schreef lawnmower het volgende:
[..]
Neuh, was maar een geintje om aan te geven hoe veel mensen het gebruiken
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Daar is nix mis mee hoorOp vrijdag 09 februari 2001 15:06 schreef ALH het volgende:
Ik niet, heb aan ICQ genoeg
mensen met msn zijn toch meestal maar van die 13 jarige huppel-jeweetwelletjes...
Verwijderd
dus dat je icq/msn mensen kunt adden.
die programma''s bestaan toch?
Verwijderd
ROFLOL! Hey ALH, wil je /me even adden ICQ#33355346.Op vrijdag 09 februari 2001 15:06 schreef ALH het volgende:
Ik niet, heb aan ICQ genoeg
Verwijderd
Laatste tijd gebruik ik het wel vaker (iedereen op blokkeren gezet, op 1 iemand na, die ga ik zo noemen
Verwijderd
Nou als je me wil adden
scimitarbomber@hotmail.com
Verwijderd
30 mensen dus niet echt nutteloos; meer dan bij icq in mijn vriendengroep.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Verwijderd
ik ben cyberjunk86@hotmail.com ...
Bij MSN heb ik ongeveer 45 man in mijn lijst staan, en gebruik ik vooral omdat je met meerdere mensen in 1 venster kunt lullen. Dat mis ik nogal in ICQ. (Verder is ie heel duidelijk, maar daar maak ik me niet zo druk om)
Voor filetransfers etc. gebruik ik meestal ICQ (66332576, 40 users in list) Verder heeft het gros van de tweakers het, en das af en toe behoorlijk handig
Kan met ICQ ook hoor, wordt alleen zelden gebruikt volgens mij, het heet ICQ Chat.Op vrijdag 09 februari 2001 16:01 schreef Vleermuis het volgende:
..., en gebruik ik vooral omdat je met meerdere mensen in 1 venster kunt lullen. Dat mis ik nogal in ICQ. ....
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
ja programma bestaat dat heet odigo tis wel ontzettend langzaam. daarom gebruikte ik liever een webbased proggie wat ook msn en icq en ayhoo aankan...Op vrijdag 09 februari 2001 15:44 schreef ed_the_great het volgende:
ik zoek een programma wat met beide overweg kan.
dus dat je icq/msn mensen kunt adden.
die programma''s bestaan toch?
ik gebruik soms nog wel eens sprint
er is nog zoon programma war je meerdere instant messengers kan gebruiken maar ben ff de naam kwijt
ps gebruik ook nog wel msn alleen dan via sprint
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/117172
Verwijderd
Dus uh nee.. in mijn handen geen MSN
Verwijderd
ik heb het net geinstalleerd haha. maar ik heb ook nog helemaal niemand op staan
maar zal nog wel komen..
ow ja.. pa.schut@wxs.nl voor de geintereseerde
Icq 2000 is niet leuk meer, traaaaaag als dikke poep en veel te veel dingen die ik toch niet gebruik. (1 jaar gestopt met icq''en)
Meeste lui die ik ken gebruiken nu MSN. Alleen je e-mail-adres inkloppen (via passport.com kan je dat goed fixen)
En die deuntjes kunnen mij gestolen worden. MSN is niet al te opdringerig. (Die attentie-sirene van ICQ
ik vind btw ICQ zwaar verrot. veel te irri en MSN is lekkerz duidelijk en makkelijker.
ze zouden alleen ff oulook xpress moeten koppelen met MSN, zodat als dat kleppe=ie omhoog gaat dat je dan naar je outlook gaat.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
dat is DOODSIMPEL te installeren
msn begin ik niet aan (o.a. omdat ik geen hotmail adres heb, en dat graag zo wil houden
redenen waarom ik het niet gebruik:
ik ben een irc addict, gebruik icq eigenlijk al amper.. staat alleen aan, voor diegenen die ik niet op irc spreek (ik sta dus ook bijna altijd op n/a bij icq).
Dan zie ik niet in waarom ik uberhaupt msn zou moeten installeren. Stel dat ik het zou doen, dan zou die lijst nog minder aandacht krijgen, dan dat icq al krijgt.
Verder is MSN echt zo fucking eenvoudig dat je zelfs een dom blondje ermee overweg kan laten gaan. Daarnaast is het ook grappig als je een vast email adres gebruikt in MSN dat het linkje wat normaal naar hotmail wijst nu naar je postvak in wijst. En dit kan dus outlook (express), groupwise mail of welke mail client dan ook zijn, zolang het je standaard mail applicatie is, sleurt hij die open.
Ik chat iedere dag met een meisje uit Amerika, en als je met haar wilt praten gaat dit perfect. Verbinding is goed en de geluidskwaliteit ook.
Ik heb ook ICQ geprobeerd, maar daar was de geluidskwaliteit niet zo goed.
Niet te veel poespas als ICQ, lekker overzichtelijk.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Lijkt me duidelijk, ICQ roelt, 99b dan wel
MSN vind ik gewoon niks, en ik ken verder geen mensen die alleen MSN gebruiken, dus ik kan met ICQ met iedereen lullen die ik zo ken.
subwoofer17@hotmail.com
Ik heb vrienden via icq en msn, alleen is mijn icqlijst een stuk langer
En een hotmail adres had ik al voor alleen onzin/junkmail enzo.
Verwijderd
*uche* sorry dit vroeg gewoon om een verbeteringOp dinsdag 24 april 2001 07:48 schreef AcidBurn het volgende:
icq te moeilijk? sorry hoor, maar dan vraag ik me af hoe dom/blonD je bent...
[rest van verhaal]
om ontopic te blijven, zelf gebruik ik liever msn ...sinds ik dat heb ICQ ik helemaal niet meer ...en dat gebruikte ik HEEL vaak ...
Verder nog nadelen van MSN: Geen history, als je Passport niet kunt vinden (heb ik dus wel gevonden) dan zit je vast aan Hotmail
Nou ... zo was het wel even genoeg
Dit topic is gesloten.
![]()