[BC3] [Tribes 2] GoT Tribe

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 19:36 schreef ocf81 het volgende:
ik kreeg vandaag via icq de vraag voorgeschoteld waar T2 te downen valt.

dit is het antwoord:

dat moet je zelf maar uitzoeken. ik heb hem namelijk gekocht! ook requests om keys worden door mij genegeerd. we hebben nog geen policy op dit gebied maar mijn persoonlijke mening is dat je kansen om erin te komen worden verkleind als ik er mee wordt lastig gevallen. T2 is het waard om te kopen IMNSHO dus koop hem maar. vroeger speelde ik altijd cs maar ik denk dat ik cs niet maar speel of er zelf af ga gooien. als ik realisme wil ga ik wel voor DFLW cq rogue spear (ja die heb wel weer illegaal maar die speel ik met huisgenoten. als ik on-line wil spelen dan koop ik hem wel)

nog ff dit over warez:
ik deed het vroeger ook maar tegenwoordig steeds minder. als je een spel echt leuk vind vindt ik dat je het eigelijk moet kopen. als je dit niet doet help je de industrie om zeep. en zal er op een gegeven moment niks meet te spelen zijn!

kol. [GoT] ocf81
Helemaal mee eens!!
Maar ik ga nu ook weer verder triben(2)

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 22:23
Nice... zo te zien begint GoT tribe te groeien, dan wordt het misschien binnenkort al tijd voor wars ! >:)

But we need more !! kom op mensen.... join us.. join the clan.

Ik heb um trouwens ook legaal :)

www.covesting.io/?ref=12955

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 19:57 schreef GibMaster het volgende:
Nice... zo te zien begint GoT tribe te groeien, dan wordt het misschien binnenkort al tijd voor wars ! >:)

But we need more !! kom op mensen.... join us.. join the clan.

Ik heb um trouwens ook legaal :)
Ik ben bezig!!
Maar voodat ik online kan spelen moetten er eerst een zooi updates over heen :(

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
Ik heb het spel net aangeschaft (voor linux: draait super goed) en ik vraag me af wat voor een soort clan jullie hebben: zeer serieus (veel wars e.d) of ook geschikt voor mensen (zoals ik) die net komen kijken en niet super veel tijd hebben.

Ik heb redelijk veel ervaring in q2/ut, maar ik heb al gemerkt dat de wapens in tribes 2 behoorlijk afwijken van de gemiddelde 3d fps (zoals q1/2/3/unreal/ut etc)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
We zijn net een week oud. we moeten nog genoeg leden vinden; (we hebben er nu 12 we mikken toch wel op minimaal 16 - 18 en als het kan boven de 30 zodat er niet altijd door iedereen gespeeld hoeft te worden op kleinere servers en als we op een server spelen die 64+ spelers aankan kunnen we ook een beetje meetellen) een server vinden, nog beslissen in welke ladder we mee gaan doen. hoevaak we gaan trainen wie welke taak gaat vervullen binnen de tribe. oftewel dat weten we nog niet. Ik dacht aan 2 trainingen p/w en heb iegenlijk geen idee over het aantal wedstrijden per week. denk 2 of 3 maar dat moet nog besproken worden. we besprieken alles eigenlijk op het in-game forum en ik wil eigenlijk eens per week een Gathering of Tweakers Live! (tm) :) houden om de stand van zaken binnen de tribe te bespreken

maar als je wilt joinen: doe dat gerust. we hebben plaats zat

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ikzelf ben dus *geen kapsones.. naja.. beetje misschien.. :)* zelf goed in de shrike. Vooral in missies waar veel zicht is en hoge bergen met kloofjes (als ik weer eens raket 8er me aan krijg... 9 van de 10 keer kan ik ze ontwijken als ik op tijd in een ravijn ofzo kan vliegen, anders is het may-day!! :D). Verder is verdedigen ook wat voor me, met missle launcher bommen werpers neer halen (en als ze tail gunner hebben pak ik dus a.s.a.p een shrike en ga persoonlijk 8er ze aan.. :)).

Maar vlaggen jatten kan ik niet zo goed... Tenzij het goed geregeld wordt enzo. Maar ik ben meer voor verdediging en vliegtuigen. :)

Verwijderd

Met alles wat ik speel, ben ik zo''n beetje een "manusje van alles".

Elke positie die ''over'' is in een spel, kan ik wel benutten. Maar ik heb natuurlijk wel mijn favoriete positie/functies.

Bij T2 lijkt mij dat tot nu toe strategist(CC), defence en repair.

Btw, JOINEN !!!!!!!!!!

(hidden schop) >:)

• blouweKip
Ik heb net gejoind en ff gespeeld, wel een t*fus zooi opties heeft dit spel zeg..

mn tribes nick: sgaap

Verwijderd

Als het goed is krijg ik vandaag de legale >:) versie binnen.
Mocht dat zo zijn dan zal ik mezelf ook aanmelden bij GoT.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
zwijtje vertelde mijn gisteravond dat ie hem vandaag voor je zou gaan halen.

als je joined:

welkom!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 08:58 schreef ocf81 het volgende:

als je joined:

welkom!
[Flauw-modus]
Zwijtje >:)>:)>:) of Zwelgje :?:?
[/Flauw-modus]

Iig thanks, gaat zeker kicken worden :9

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
sorry dat ik je naam verkeerd spelde zwelgje. dacht ff aan zwijntje

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Nou, ff zoeken en ik join ook!!
Als noXic (duh)
Nouja, ik pas op elke posiite dus daar doe ik niet moelijk over!! :+
Ik ga weer oevenen!! (en dat is flink nodig! :P)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
als ik geld heb ga ik tribes 2 kopen (LEGAAL uteraars) maar heb een beetje tribes1 ervaring, mag ik erook in"? (nog niet inschrijven hoor! pas als ik T2 heb!)

kom ik aanmerking? ik defend met UT als ik CTF speel dus dat kan ik T2 ook wel denk, ook is de besturing/opties hetzelfde als T1 neem ik aan dus no problemo alleen de moves enzo moet ik dan nog onder de knie krijgen.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
onderaan pagina 2 van dit topic

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Helaas, overal uitverkocht....morgen moet ie weer te leveren zijn.
Nog 1 naggie geduld :Z

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 08 mei 2001 23:43 schreef ocf81 het volgende:
We zijn net een week oud. we moeten nog genoeg leden vinden; (we hebben er nu 12 we mikken toch wel op minimaal 16 - 18 en als het kan boven de 30 zodat er niet altijd door iedereen gespeeld hoeft te worden op kleinere servers en als we op een server spelen die 64+ spelers aankan kunnen we ook een beetje meetellen) een server vinden, nog beslissen in welke ladder we mee gaan doen. hoevaak we gaan trainen wie welke taak gaat vervullen binnen de tribe. oftewel dat weten we nog niet. Ik dacht aan 2 trainingen p/w en heb iegenlijk geen idee over het aantal wedstrijden per week. denk 2 of 3 maar dat moet nog besproken worden. we besprieken alles eigenlijk op het in-game forum en ik wil eigenlijk eens per week een Gathering of Tweakers Live! (tm) :) houden om de stand van zaken binnen de tribe te bespreken

maar als je wilt joinen: doe dat gerust. we hebben plaats zat
Ik ben ook toegetreden :) Ik wil alleen wel even van te voren zeggen dat het niet de bedoeling is dat als je elkaar op een server ziet zitten in tegenovergestelde teams je meteen van teams switched.

Ik zie dat andere clanmembers ook wel eens doen en vind dat beetje leem eigenlijk. Waarom moet je altijd met elkaar spelen? Tegen elkaar kan ook heel leerzaam zijn :) En met 15+ members is de kans dus vrij groot dat je elkaar tegen gaat komen op servers.

Ik ben iig altijd vaak te vinden bij de garnalenpellerij of anders Clanbase/Barrysworld.

Verwijderd

Ik hoorde van Zwelgje dat nu met de nieuwe patch er geen spelen meer aan is.
Er klopt op dit moment geen hol van Tribes II. :(

• GibMaster
Ik switch eigenlijk nooit teams op public servers, waar ik terechtkom speel ik... Ik loop ook overal en nergens, de ene keer zit ik lekker te snipen :) andere keer kamikaze actie met shrike (kan soms verdomde handig zijn)
als je met een rotvaart op hun base afvliegt en er op het laatste moment uitspringt >:)

Maar iig lijkt het me ook wel verstandig om minstens rondt de 15 leden te hebben, al is het alleen al voor de wars. Maar is er eigenlijk al een begin van de site? heb je namelijk nodig voor CB.

Verwijderd

Heeft got al een eigen tribes server??

[update]
Ole als het goed is (keb op accept gedrukt) zou ik member zijn! :P ;) :)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 08:58 schreef ocf81 het volgende:

als je joined:

welkom!
Zwijtje ? Trut! >:)

Nee, sorry baas (je bent immers mijn clanleader), maakt niet uit...ken gebeuren.

De clan begint al aardig te groeien, maar er moeten er nog wel een zooi bij. Ik begin trouwens steeds beter te worden, zit alweer op positieve frags en sta best wel geregeld bovenaan in de lijsten (ben echte teamplayer, dus ik verdien dan veel punten).

Staat nu ook op forum van T2 welke bugs er verwijderd worden in de nieuwe patch, maar er staat niet bij wanneer die uitkomt |:( Ik wil mijn buddys zien!!!

Trouwens, zit nou ook te kloten met die profiles, dat HTML-achtig schrijven....het lukt nu aardig..kijk maar :)

Ok, ik gaat nu pitten, morgen weer een lange Tribes 2-dag >:)>:)>:)

Verwijderd

Nou, oke gisteren op spelletjes garnaal werd ik al gemold door een [GoT] clan lid!! :P
Zal wel niet bewust zijn geweest! (hoop ik!)

En ik zit er ook aan te denken om maar ff een paar vlieglessen te nemen! :+

Ik ben trouwens wel assasin of sniper!!
Dat ging me gisteren wel goed af.......

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
ik wil ook tribes 2, salaris dag pas over 2weken :(

mag ik in de clan als ik de cd nou heb?!

• blouweKip
Er is me 1 vreemd ding aan trbies 2 opgevallen: als je schiet dan blijven de projectielen altijd in een rechte lijn vanaf je wapen bewegen, ook als je beweegt...daar had ik enorm veel last van toen ik in zo''n bomber aan het schieten was.

Wat ik ook naar vind is dat soms de omgeving rondom mn eigen vlag vergeven is van de mijnen zodat je de vijandelijke vlag niet eens meer kan capturen...

btw: hoe zet je turrets neer?

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 15:03 schreef blouweKip het volgende:
[knip]
btw: hoe zet je turrets neer?
Tja, weet ik ook nog steeds niet!!
Ik weet al wel dat je daar voor een speciale pack voor moet hebben! (Jugernaut deployer, die heeft er 1 geloof ik!(moet je maar ff op je enter van je numerieke toestenbord drukken!))

[Edit]
Shit man, hoevaak moet die tribes worden geupdate??
Nu alweer een update! :(

• GibMaster
Op donderdag 10 mei 2001 10:48 schreef noXic het volgende:
Nou, oke gisteren op spelletjes garnaal werd ik al gemold door een [GoT] clan lid!! :P
Zal wel niet bewust zijn geweest! (hoop ik!)

En ik zit er ook aan te denken om maar ff een paar vlieglessen te nemen! :+

Ik ben trouwens wel assasin of sniper!!
Dat ging me gisteren wel goed af.......
mmm... could be me, ik was namelijk paar keer pilot, maar aangezien het nogal een onmogelijke zaak is 5 missles te ontwijken met een bomber... kan je me dit vast wel vergeven..... toch ? :)

• GibMaster
turrets zet je trouwens gewoon neer door of een spider clamp of een landspike turret te nemen. En dan gewoon inventory button (naar grond richten, duh.. :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 10 mei 2001 21:30 schreef noXic het volgende:

[..]

Tja, weet ik ook nog steeds niet!!
Ik weet al wel dat je daar voor een speciale pack voor moet hebben! (Jugernaut deployer, die heeft er 1 geloof ik!(moet je maar ff op je enter van je numerieke toestenbord drukken!))
Dingen zoals Turrets en Inv Stations plaatsen is niet zo moeilijk hoor. Kies een Assualt of Juggernaut class (Scout is te licht) en kies dan een Inventory Station, Spider Clamp Turret (voor in gebouwen) of Landspike Turret (voor buiten).

Loop naar de plaats waar je je turret/station wil hebben en druk op ''R'', als je target groen wordt kan je ''R'' loslaten en wordt je turret/station geplaats. Word je target rood dan krijg je in je chat window te zien waarom je niks kan plaatsen (te dichtbij andere turrets, maximum per team bereikt, maximum voor het netwerk bereikt etc).

Op deze manier kan je vrj simpel een mini-basis opzetten in de buurt van de enemy (neem station mee en plaats 2-3 turrets in de buurt van station) om zo de enemy een beetje te vervelen :)

Let wel op dat als je van class wil veranderen (van Scout naar Assault bv) dat dit alleen bij een Console gaat en niet bij een portable inventory station.

Nog even over turrets, als je die plaats gooi er dan altijd wat Motion Sensors in de buurt (om cloakers te ontdekken) en Pulse Sensors om de range van je turret te vergroten. Vooral Motion Sensors zijn van groot belang omdat zonder deze dingen de enemy cloaked gewoon langs je turrets wandelt.

Turrets worden zeer op prijs gesteld in de buurt van de vlag en generators. En nog iets wat wel handig is, kills door een turret die je geplaatst hebt komen op jouw naam :P

Verder nog vragen? Geen vragen, ok :)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 21:52 schreef keldon het volgende:

[Knip wegens lengte]

Verder nog vragen? Geen vragen, ok :)
Ja, hoe plaats je camera''s??
En je kom ook een soort turrets maken die op een statief moeten ofzow?? (teminste zoiets zag ik in mijn chat box: Can''t deploy, must be build on ????} hoe maak je zo iets dan??

En hoe veel turrets kun je eigenlijk tegelijkertijd meenemen??

• blouweKip
En dan nog zo iets: ik kan alleen maar met de lichtste klasse spelen (scout oid?), ik heb wel de keuze uit die andere 2, maar zodra ik inlog springt ie toch naar de lichtste klasse..

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 10 mei 2001 22:27 schreef noXic het volgende:

[..]

Ja, hoe plaats je camera''s??
En je kom ook een soort turrets maken die op een statief moeten ofzow?? (teminste zoiets zag ik in mijn chat box: Can''t deploy, must be build on ????} hoe maak je zo iets dan??

En hoe veel turrets kun je eigenlijk tegelijkertijd meenemen??
Camera''s plaatje je met ''G'' (normaal je grenades) en bekijkt ze met ''C'' en dan de camera aanklikken (alien view, cool :P )

Spider Clamp Turrets zijn voor indoors, Landspike voor outdoors. Maar als de plaats waar je ze wilt aanbrengen te steil is gaat het ook niet, moet dus op een vlak stuk gebeuren.

Je kan altijd maar 1 turret/inv station tegelijkertijd meeslepen, enige wat dubbel is zijn de motion sensors en de pulse sensors.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 10 mei 2001 22:56 schreef blouweKip het volgende:
En dan nog zo iets: ik kan alleen maar met de lichtste klasse spelen (scout oid?), ik heb wel de keuze uit die andere 2, maar zodra ik inlog springt ie toch naar de lichtste klasse..
In je Player Setup scherm kan je dit instellen en het slimste is natuurlijk om dit op Scout te zetten zodat je bij respawn lekker snel naar een console toe kan rennen.

Als je een andere klasse kiest (met je numpad) is het enige wat je hoeft te doen naar een console te rennen om de verandering toe te passen.

Verwijderd

Mijn aanvraag staat erbij :)

Kijken hoe snel OCF81 is ;)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
meestal wel snel. ik ben als ik geen andere activiteiten heb van 12:00 tot +/- 1800 en van +/- 1930 to 2400 bezig met mail checken; fora lezen (en af en toe schrijven); en triben :) vandaag moest ik allen werken van 1430 tot 2300 en als je mijn player page hebt gezien begrijp je waarschinnlijk wel dat ik dat geld nodig heb. soms speel ik nog een potje cs om in vorm te blijven voor drome. (ik ben dan wel niet goed maar dat kom omdat ik niet kan mikken :) ) daar ga ik met een aantal ex-medestudenten van mijn oude school heen van de zomer (my first lanparty!)

er is alleen een probleem met de laatste patch. ik kan niemand een invite mail sturen.
voor deze patch ging het zo:

jij vraagt om een invite. ik invite jou door je eerst op de invite lijst te zetten en je dan een invitation t-mail (i love that word! t-mail) waar automagich (nog zo''n superleip woord!) een accept en een decline optie in werdt verwerkt. voor zover ik weet vas dat allen als ik een mail stuurde via de invite list. ik maak zo wel een t-mailtje om te kijken of het via die weg kan.
omdat ze alle admin schermen weg hebben gehaald :( . dus reyes en dutch commando (de echte van de cs clan, of heeft iemand je naam gejat?) consider yourselves in. maar het wordt waarschijnlijk een weekje wachten op de volgende patch totdat je op de list komt te staan (not my fault).

je kunt ook gewoon de samenstelling van je loadout tijdelijk veranderen (voor 1x) door niet op save te drukken in het loadout scherm. dat is [num enter] btw.) doe ik vaak als ik ff snel een repairpack of iets anders nodig heb.

ok mijn bijdrage voor vandaag. nu nog een uurtje triben voordat mijn huisgenoten weer films gaan downen (ik heb ff een uurtje uitstel angevraagd. normaal heb ik van 1200 tot 2400 een soort van zo goed mogelijk als redelik is verbindings garantie. daarbuiten is het pings van 1500+ omdat ze films aan het downen zijn) mar vandaag was ik er niet voor het grootste deel van de dag

nou dit is weer een hele lap text.

de ballen!

kol. [GoT] ocf81

(met kleine letters!)

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

bla bla= inkorting voor grote stukken tekst ;)
Op vrijdag 11 mei 2001 00:06 schreef ocf81 het volgende:
blablabla....dus reyes en dutch commando (de echte van de cs clan, of heeft iemand je naam gejat?)
bla bla

nou dit is weer een hele lap text.
de ballen!

kol. [GoT] ocf81
(met kleine letters!)
Iemand heeft dus die naam gejat, ik heb zelf namelijk geen Tribes 2 (nog niet.. komt nog wel ;) )

Maarja, kan me nie zoveel boeien als mensen zelfde nick hebben, zolang het niet bij CS is, want anders zou ik toch ff duidelijk moeten maken dat die nick van mij is >:) :P

[GoT]Dutch Commando
"The Real ONE !"

edit:

Ops, me nick staat hieronder ook al :o

Verwijderd

Ik wil ik ook wel meedoen, lijkt me tof. Ik hoef dus alleen een tribe search op "Gathering of Tweakers" te doen?

Eens kijken...

Verwijderd

Yeppers, dat zou moeten lukken. Stuur een mailtje naar ocfg81 en die regelt de rest.

We zitten (meestal) ook in chatkanaal "[GoT]" (zonder de quotes). Daar kan iedereen je verder helpen met vragen enzo. (ik zit daar behoorlijk vaak :))

PS: Ze hebben de oude patch teruggehaald, dus er kan weer "goed" gespeeld worden. Volgende week proberen ze het weer opnieuw|:(, met nog meer verbeteringen. DUS KOPEN DAT SPEL EN JOIN [GoT] 8-)

Verwijderd

Ik kreeg me vandaag (ondanks de hitte) een goed idee!!

Ik bedacht daar zo ff dat ik maar eens het boekje moest gaan lezen! :P
Dat leek mij wel handig! ;)

Verwijderd

ik zit nu ook bij de club. Kon nog geen server vinden, maar waag vannavond nog een poging.

Ben onder de indruk van de "Quick" Reference Card.

Verwijderd

Hey. Ik ga dan vanavond "proberen" te chatten met jullie allemaal (ik zit er ook in, wel voor proef tijd aangezien ik ook in de ADF zit en ik wil eerst weten hoe het daar gaat, als dat niet lukt zit ik definitief in de GoT clan. Maar we kunnen dan ook gaan oefenen, ik kan dan wel een servertje opzetten... ik denk dat ik wel 32 man aan kan.. hoop ik... :P)

Stats:
AMD 1,2 GHZ / 266 FSB
256 mb. werk geheugen
Geforce 2 32 mb.
ADSL advanced

Moet lukken niet?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Waar wordt er gechat trouwens? :P

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 17:49 schreef keldon het volgende:
Waar wordt er gechat trouwens? :P
Dat zou jij wel willen weten he ;)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Weet het inmiddels maar kan er niet opkomen, fijne Tribes IRC server :) Is het voortaan ook niet handiger om te chatten op sorcery.net (waar ook #dpc en #tweakers.net zich bevinden).

Kan je tussen het slap geouwehoer tenminste nog beetje browsen en mp3''s afspelen enzo :P

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 17:22 schreef Raven_ het volgende:
Hey. Ik ga dan vanavond "proberen" te chatten met jullie allemaal (ik zit er ook in, wel voor proef tijd aangezien ik ook in de ADF zit en ik wil eerst weten hoe het daar gaat, als dat niet lukt zit ik definitief in de GoT clan. Maar we kunnen dan ook gaan oefenen, ik kan dan wel een servertje opzetten... ik denk dat ik wel 32 man aan kan.. hoop ik... :P)

Stats:
AMD 1,2 GHZ / 266 FSB
256 mb. werk geheugen
Geforce 2 32 mb.
ADSL advanced

Moet lukken niet?
Ach, als ie bij mij op een:
PIII 500, fsb 133 of 100 (kweenie)
128mB,
voodoo 3500,
kabel Highspeed chello.
als ie daar ook op loopt dan doet ie het bij jou Zekers!!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 01:35 schreef noXic het volgende:

[..]

Ach, als ie bij mij op een:
PIII 500, fsb 133 of 100 (kweenie)
128mB,
voodoo 3500,
kabel Highspeed chello.
als ie daar ook op loopt dan doet ie het bij jou Zekers!!
Maar ik bedoel dus als server he.. niet als client.

Ik heb vandaag me server voor paar sec. kunnen testen voordat me pc weer eens naar de kl*te ging..... ik weet niet wat het was maar ik heb alles maar opnieuw geinstalleerd. ben nu bezig met me IE enzo... kan morgen weer triben en cs''en.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hee Raven, ik denk dat het niet meer lang gaat duren voordat ADF ook naar T2 gaat...
Enne een vraagje, waarom staat er op een stickertje op de doss van Tribes 2:
"FREE 99 hour trial included to play online???
Ik heb de doos al gezien, maar krijg hem pas dinsdag voor m''n verjaardag... <snik> B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

je krijgt 99 uur gratis internet :) Ik was ook bang dat het betekende dat je maar 99 uur online kon spelen, maar dat is dus niet het geval. Die 99 uur ligt al in de prullebak.

• BC3 Victim
waar kennik tribes2 downen dan dan wil ik wel eens zien of ut coolis

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 10:39 schreef FireFlyAdf het volgende:
Hee Raven, ik denk dat het niet meer lang gaat duren voordat ADF ook naar T2 gaat...
Enne een vraagje, waarom staat er op een stickertje op de doss van Tribes 2:
"FREE 99 hour trial included to play online???
Ik heb de doos al gezien, maar krijg hem pas dinsdag voor m''n verjaardag... <snik> B-)
Heeeey firefly. Hier ook al? :P
En ik wil eerst zien dan geloven, maar ik wil niet wat je zegt graag weg van bij de ADF aangezien het daar kewl is. Enne... ik weet niet wat ze lullen met free 99 hour trial.. Ik heb ook de doos en ik zie niks staan. Maar je hoeft in ieder geval nix xtra te betalen om online te spelen *thank god*. :)

• BC3 Victim
Hmmm whatever...
Als adf niet naar Tribes 2 over zou gaan, ga ik ook wel naar de GoT tribe...
FireFly will rule da battlefieeeeld >:)

• BC3 Victim
Als er nog een logootje nodig is voor de GoT tribes, heb ik ff een logootje gemaakt, check hem out op
http://www.crosswinds.net/~fireflyadf/
en daarin moet je maar is kijken naar got.jpg....

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 13:10 schreef FireFlyAdf het volgende:
Hmmm whatever...
Als adf niet naar Tribes 2 over zou gaan, ga ik ook wel naar de GoT tribe...
Ik heb dat al gedaan alleen zit nog in een "test-fase" in de GoT clan (voor mai dan).
FireFly will rule da battlefieeeeld >:)
Eerst zien dan geloven.... :P
Op zaterdag 12 mei 2001 19:09 schreef FireFlyAdf het volgende:
Als er nog een logootje nodig is voor de GoT tribes, heb ik ff een logootje gemaakt, check hem out op
Erm... Ik doe eerlijk, en ik vind dat geen mooi logo hoor. Maar goed... das mai smaak... :9

Verwijderd

Niets mis met dat logo.

• BC3 Victim
Vond het wel grappig dat ventje gewoon na te bouwen, alleen dan niet zo super-blij kijkend

Verwijderd

HAHAHHAHAH, die is wel cool hoor!!!! :)

Verwijderd

Kom op zeg.. iemand moet zeggen dat''ie niet kewl is.. strax ben ik de enige... >:)... :P

• BC3 Victim
Tssssss

Verwijderd

:D.... :P
edit:

Trouwens, je moet nog http:// voor www.adfhq.nl zetten, dan krijg je meteen een link remember (bij je signature bedoel ik he)? :)

• BC3 Victim
Uhm ok dan maar
Enne wat is er niet goed aan m''n logootje Raven? Zeg niet dat er 2 spinfusors of andere T2 wapens in moeten komen want die zijn errug moeilijk in 3d na te maken :D

• BC3 Victim
Iz m''n sig zo beter meneer de afkraker/Raven >:-)

Verwijderd

We gaan trouwens offtopic maar goed. Je hebt ook nog een edit knoppie hoor.. :P

Maar goed. back on-topic.

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen, die vliegtuigen zijn KUT! te besturen!!!
Damn, dat bochten maken met die dingen kan ik echt niet!!
Ik vat niet hoe mensen dat zo goed kunnen doen!! :?

Iemand tips???

• BC3 Victim
Uhm je muis heen en weer slingeren....
En veel schieten
<offtopic>
Weet een van jullie trouwens hoe je een plaatje op dit forum onder je naam kan krijgen? Het gaat om dit plaatje: http://members.tripodnet.nl/FireFlytje/FF6060.jpg </offtopic>

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:51 schreef noXic het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, die vliegtuigen zijn KUT! te besturen!!!
Damn, dat bochten maken met die dingen kan ik echt niet!!
Ik vat niet hoe mensen dat zo goed kunnen doen!! :?

Iemand tips???
Stel je neemt een bocht naar rechts, dan moet je je muis dus naar rechts bewegen (|:(.. :)), dan strafe je ook naar rechts (helpt beetje) en geef kleine "stootjes" met je jetpack (wat dan een thruster wordt als je in een vliegtuig zit). Als je dan nog geen goede bocht maakt... dan kan je''et gewoon niet.. :)

/me moet nog leren hoe hij met een wildcat om moet gaan aangezien hij alles raakt dat''ie ziet

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:52 schreef FireFlyAdf het volgende:
Uhm je muis heen en weer slingeren....
Nee, je meent het??? :)

Zo ver was ik ok wel, maar bij mij vliegt hij de bocht uit!! (letterlijk &fig.lijk!)
Hij is veel te gevoelig! qua besturing!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:01 schreef noXic het volgende:

[..]

Nee, je meent het??? :)

Zo ver was ik ok wel, maar bij mij vliegt hij de bocht uit!! (letterlijk &fig.lijk!)
Hij is veel te gevoelig! qua besturing!
Kijk (misschien kapsones maar t''is wel zo.. :P), en dat heb ik 100% onder de knie!!!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:00 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Stel je neemt een bocht naar rechts, dan moet je je muis dus naar rechts bewegen (|:(.. :)), dan strafe je ook naar rechts (helpt beetje) en geef kleine "stootjes" met je jetpack (wat dan een thruster wordt als je in een vliegtuig zit). Als je dan nog geen goede bocht maakt... dan kan je''et gewoon niet.. :)

/me moet nog leren hoe hij met een wildcat om moet gaan aangezien hij alles raakt dat''ie ziet
Aha....

Och, die wild cat, das gewoon gas ingedrukt houden!!

• BC3 Victim
Hmm volgens mij zijn we alle 3 tegelijk online nu...

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:02 schreef noXic het volgende:
Och, die wild cat, das gewoon gas ingedrukt houden!!
Ja okay... dat snap ik ook wel, maar als ik dan over een heuvel ofzo ga, dan krijg ik altijd schade en vlieg ik uit de bocht (ik bedoel dat ik dan dus tever naar links/rechts vlieg).

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:04 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ja okay... dat snap ik ook wel, maar als ik dan over een heuvel ofzo ga, dan krijg ik altijd schade en vlieg ik uit de bocht (ik bedoel dat ik dan dus tever naar links/rechts vlieg).
Dan moet je iets minder gas geven, en zoveel mogelijk die heuvels ontwijken!
Maar, de makkelijkste oplossing vinnik, geen
Wild cat nemen! Vanuit dat ding kun je niet eens schieten!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:07 schreef noXic het volgende:

[..]

Dan moet je iets minder gas geven, en zoveel mogelijk die heuvels ontwijken!
Maar, de makkelijkste oplossing vinnik, geen
Wild cat nemen! Vanuit dat ding kun je niet eens schieten!
Erm.. so? Zo te zien heb jij geen taktiek. Als je sniper of assasin bent wil je toch zo snel mogelijk bewegen of niet? Dat ga ik dan niet met een shrike doen aangezien ik als sniper juist weinig wil opvallen en als assasin al helemaaaaaal! En een shrike valt nou eenmaal enorm op aangezien je die uitstootgassen zeg maar van verre ziet.

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:09 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Erm.. so? Zo te zien heb jij geen taktiek. Als je sniper of assasin bent wil je toch zo snel mogelijk bewegen of niet? Dat ga ik dan niet met een shrike doen aangezien ik als sniper juist weinig wil opvallen en als assasin al helemaaaaaal! En een shrike valt nou eenmaal enorm op aangezien je die uitstootgassen zeg maar van verre ziet.
Waarom denk ik daar nooit aan?? ;(
Mooie reden om een Wild Cat te nemen volgende keer! (scheeld ook mijn kamikazie akties!)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:23 schreef noXic het volgende:

[..]

Waarom denk ik daar nooit aan?? ;(
Mooie reden om een Wild Cat te nemen volgende keer! (scheeld ook mijn kamikazie akties!)
T''is alleen logisch nadenken hoor... :)
En ik doe zelf alleen maar kamikazi als ik zie dat m''n vliegtuig gewoon 100% zeker neer geknalt wordt door raket. Dan thrusters aan en er op tijd uit jumpen!! >:)
ROOOAAAADDDKKILLLL!!!... :D

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:26 schreef Raven_ het volgende:

[..]

T''is alleen logisch nadenken hoor... :)
En ik doe zelf alleen maar kamikazi als ik zie dat m''n vliegtuig gewoon 100% zeker neer geknalt wordt door raket. Dan thrusters aan en er op tijd uit jumpen!! >:)
ROOOAAAADDDKKILLLL!!!... :D
:)
Ik ga mijn nieuwe tactieken ff uit proberen @ spelletjes garnaal!!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:29 schreef noXic het volgende:

[..]

:)
Ik ga mijn nieuwe tactieken ff uit proberen @ spelletjes garnaal!!
Ik kan wel je leraar worden... just call me mister mayagi.. :P.. :D
Wax on... Buff... Wax on.. Buff
Sun is warm, gras is green.... :+

• BC3 Victim
Alles goe Raven? *D

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:30 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ik kan wel je leraar worden... just call me mister mayagi.. :P.. :D
Wax on... Buff... Wax on.. Buff
Sun is warm, gras is green.... :+
R:+FLMA:+

Verwijderd

Geen woorden maar daden mensen ;)

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:21 schreef Reyes het volgende:
Geen woorden maar daden mensen ;)
Onthou wel dat hand in hand voor homo''s is... :+
edit:

Diz maar een grappie he.. voordat ik weer een waarschuwing ofzo krijg... :)

Maar goed, Ik gaat denk ik een faq of strategie guide maken ofzo... En ik ben wel serieus nu hoor.. *D

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
een wildcat bestuur je zo:

gebruik alleen op rechte stukken turbo.

algemene richtlijnen:

gebruik de mogelijkheid om die neus omhoog te duwen eens in de tijd (als je bijvoorbeeld een heuveltje tegen komt of een scherpe bocht moet maken) de neus standaard iets optillen omdat ie standaard iets te veel naar beneden gericht is

remmen:
-veel tijd:
als je veel tijd hebt dan geef je tegengas en draai je scherp
-geen tijd: als je geen tijd hebt eject je terwijl je de neus naar een zeer steile helling hebt gericht.

bochten:

-scherp: strafen en keren tegelijk neus een beetje omhoog houden en niet tegen heuvels op vliegen want dan ga je dood. beetje tegengas om er nog meer snelheid uit te halen

-lang. gewoon sturen

ejecten: neit alleen maar springen want dan krijg je dat ding tegen je kop aan en ga je dood. beter is het als je ff je jet gebruikt en in de lucht ff naar achter beweegt.

kol. [GoT]ocf81

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Ik laat de wildcat part van me faq wel weg. daar zet ik dan "coming soon" neer ofzo... :P

M.A.W, ik laat de wildcat gedoe wel aan de andere over. Als ik sniper ben weet ik genoeg om dat ding een béétje te besturen.. :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wat is dit toch een cool gamepje als je lekker kan samenwerken :P

Kom net terug uit een game waarbij het echt perfect ging. Beacon point in de buurt van de enemy''s vlag. Alle ballen verzamelen :)

Dan eentje met een sensor jammer pack die de vlag gaat halen en die afgeeft aan de flag carrier die met backup er vandoor gaat.

5-0 in minder dan 10 minuten >:)

They still don''t know what hit them.....

Verwijderd

Nou, ik kwam er gisteren achter dat ik games kan hosten!! :? Want ik zit achter een server. Terwijl ik bij ut/cs/q3/etc etc niet games kan hosten!
Vaag, heel vaag!! (wel makkelijk trouwens)

Ik ben het liefste sniper, of defence! das ook wel leuk!

Verwijderd

Hoe zit dat nu met de GoT clan? Ik kijk steeds bij de GOT chat, maar daar is meestal niemand te vinden. De dedicated GoT server is helaas ook niet te vinden.

Ik ben er helemaal klaar voor!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
lees het forum eens!

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Nog een vraagie (hoe kom ik op al die vragen??)
Hoe maak je zoon vette warrior page??
Als je de mijne hebt gezien, sta idd niet meer zo versteld dat ik dit vraag!!

• BC3 Victim
Morgen is het zover, dan is het 15 mei 2001 DAN word ik 15............
En krijg ik het beste spel dat er is........
En op die dag kom ik in da Tribes 2 battlefield......
Ik kom, ik zie en ik overwin :P

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 14 mei 2001 21:56 schreef FireFlyAdf het volgende:
Morgen is het zover, dan is het 15 mei 2001 DAN word ik 15............
En krijg ik het beste spel dat er is........
En op die dag kom ik in da Tribes 2 battlefield......
Ik kom, ik zie en ik overwin :P
* Ace zit nu al te bibberen :P

• blouweKip
Ik heb nog steeds wat vraagjes:

-hoe kan ik mn jetpack sneller maken en vooral hoe kan ik het meer vermogen geven (ik kan helaas alleen in scout spelen dus ik weet niet of andere classes sneller zijn)

-wanneer met vliegtuig geschut schiet dan vliegt de munitie altijd in een rechte lijn mee me de bewegende loop, dwz dat als het vliegtuig beweegt (vaak het geval) de afgeschoten projectielen ook zijdelings met het vliegtuig bewegen (wat de kans op raak schieten aardig verkleind)

Is dat een erkende bug en wordt ie snel gefixed?

-als ik bijv. schiet met zo''n spinfuser disc dan krijg ik een bepaald aantal schoten per tijdseenheid, het viel me echter op dat sommige andere spelers echter sneller kunnen schieten, is dat een kwestie van oefenen of kan dat ergens ingesteld worden

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:04 schreef noXic het volgende:
Nog een vraagie (hoe kom ik op al die vragen??)
Hoe maak je zoon vette warrior page??
Als je de mijne hebt gezien, sta idd niet meer zo versteld dat ik dit vraag!!
Check forum, heb ik allemaal uitgelegd :( Ik zal vaker wat posten :(

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 01:48 schreef blouweKip het volgende:

-hoe kan ik mn jetpack sneller maken en vooral hoe kan ik het meer vermogen geven (ik kan helaas alleen in scout spelen dus ik weet niet of andere classes sneller zijn)

-wanneer met vliegtuig geschut schiet dan vliegt de munitie altijd in een rechte lijn mee me de bewegende loop, dwz dat als het vliegtuig beweegt (vaak het geval) de afgeschoten projectielen ook zijdelings met het vliegtuig bewegen (wat de kans op raak schieten aardig verkleind)

Is dat een erkende bug en wordt ie snel gefixed?

-als ik bijv. schiet met zo''n spinfuser disc dan krijg ik een bepaald aantal schoten per tijdseenheid, het viel me echter op dat sommige andere spelers echter sneller kunnen schieten, is dat een kwestie van oefenen of kan dat ergens ingesteld worden
- Als het goed is kan dat niet... enigte manier om hoger te kunnen is gewoon scout armor (is lichste armor dat er is) nemen.

- Dat is geen bug, dat zit express in het spel d8 ik... Ik heb er geen moeite mee hoor... *D

- Hmz... Nog nooit gemerkt eigenlijk. Weet je wel zeker dat ze spinfusors af vuren of... :P

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 02:31 schreef Zwelgje het volgende:

[..]

Check forum, heb ik allemaal uitgelegd :( Ik zal vaker wat posten :(
Dit forum of het t2 forum?? :+

Ow, je kunt wel je jetpack sneller laten "opladen" dan moet ik in je inventory een energy pack nemen!!

Verwijderd

Spring voordat je je jetpack gebruikt, dan kom je hoger.
Alle projectielen worden beinvloed door het moment wat je zelf hebt. Dus als je naar rechts gaat, gaat je disk/whatever ook naar rechts. Je hebt dus wat meer skill nodig om echt raak te schieten. Het effect viel mij behoorlijk tegen in Tribes II, in Tribes 1 was het veel extremer...

• BC3 Victim
Hehe, T2 is toch moeilijker dan ik dahct :D

• blouweKip
Bij het vliegen met het jetpack spring ik wel (scheelt enorm), maar ik kan vaak zelfs met een vol pack korter in de lucht blijven dan bepaalde tegenstanders..

Als die bug met dat schieten een feature is (als ie bekend en ze laten hem zitten dan neem ik aan dat ze het niet als bug zien) maakt het schieten een stuk moeilijker en onrealistischer, dus ik zou het wel jammer vinden als dat echt niet gefixed wordt, op de grond heb ik er weinig last van, maar in een vliegtuig zuigt die afwijking behoorlijk

Ik bedoel toch echt de spinfuser, ik vroeg me alleen af of het mogelijk is om sneller te schieten, of dat dat een kwestie van oefenen is..

Ik heb tot nu toe iig altijd met een scout-klasse gespeeld dus daar liht het niet aan.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 15 mei 2001 01:48 schreef blouweKip het volgende:

Waarom kan je alleen maar in Scout class spelen? Je drukt op de 5 van je numpad, loopt naar een console en je bent Assault Class. Vervolgens druk je op numpad 8, loopt naar console en je bent Juggernaut Class.

Vervolgens druk je op [enter] van je numpad en er gaat een wereld voor je open :P

Die handleiding zit er niet voor niks bij hoor :?

Je kan hoger en verder jumpen door vlak voordat je je jet gebruikt even te springen. Ook is een energy pack een optie als je hoger en verder dan normaal wilt kunnen jetten.

• blouweKip
De enige handleiding die ik had was een totaal onleesbare pdf-versie van maar 26 pag..

Daar valt weinig uit te halen...

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 14:18 schreef blouweKip het volgende:
De enige handleiding die ik had was een totaal onleesbare pdf-versie van maar 26 pag..

Waar heb je hem dan gekocht? Ik kreeg er een mooi boekje bij en een Quick reference card.

Ik ben tegenwoordig goed bezig met T2 (al eens 6 punten en 6 kills gehaald in een match, en dat na een 5 dagen oefenen), kan niet wachten totdat de GoT server de lucht ingaat. Ik heet b.t.w. Ronny(_Rules) in T2.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 16 mei 2001 14:18 schreef blouweKip het volgende:

Is het inmiddels wel gelukt dan? Vreemde versie heb je trouwens, bij mij zattie er gewoon een handleiding bij hoor.

Nog niet ingekeken trouwens, speelde Tribes 1 al een aardig tijdje :P

• blouweKip
Ik heb m bij loki vandaan (linux versie) en hij zat gewoon in een dvd boxje (met install uitleg/key, zonder handleiding)

Pagina: 1 2 Laatste