© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
(tis ook niet dat ik bar slecht speel hoor!)
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hm... Sweeeeeet..
[GOT]Aragorn
waar kan ik een plaatje met het gat figuurtje vinden? (dat figuurtje bovenaan de pagina) het moet 228*150 zijn en mag maximaal 28 kb zijn (volgens tribes 2) het plaatje wat ik nu heb gebruikt is een placeholde totdat ik heb uitgevogeld hoe ik mijn eigen plaatjes kan invoeren
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Dus mijn vraag, waar spelen jullie het meest?
Ik bezoek regelmatig de spelletjesgarnaal server & de Barry''s World MegaGame server... (lekker met > 50 man tegelijk!
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik zit altijd in scouts of verdedig met missle launcher. Of als ze echt hulp nodig hebben ben ik assasin en leg ik meestal hele basis plat....
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Maandag!! heb ik tribes2!!Op zaterdag 05 mei 2001 23:42 schreef ocf81 het volgende:
Raven_ onder welke naam speel je? volgens mij heb je je nog niet aangemeld. (ik wil niet pdringerig zijn maar we [b]need[/b] more ppl!)
Dan ben ik (als het kan) van de partij
Verwijderd
Count me in.
Verwijderd
Ik heb namelijk een probleem. Als ik tribes wil opstarten (solo) dan vraag het spel na de intro om de cd?! Het gaat hier om Tribes 2 Fairlight ISO versie 1.0 ook met de cracks vraag het spel om de cd!? Wat moet ik doen om het spel te laten werken
Verwijderd
Dan nog meot je een cd key hebben!! (een geldige!)Op zondag 06 mei 2001 08:49 schreef Hitpoint het volgende:
Als jullie mij helpen om Tribes 2 te laten draaien op mijn pc doe ik mee.
Ik heb namelijk een probleem. Als ik tribes wil opstarten (solo) dan vraag het spel na de intro om de cd?! Het gaat hier om Tribes 2 Fairlight ISO versie 1.0 ook met de cracks vraag het spel om de cd!? Wat moet ik doen om het spel te laten werken
Verwijderd
http://www.adfhq.nl en dan naar de tribes gedeelte. Vul daaro bij join the team gewoon alles in (meeste nog DF maar goed) en moet je bij comments wel duidelijk neer zetten dat het over tribes 2 gaat. Ik wil zelf namelijk niet echt uit die clan aangezien ik het daar naar me zin heb...
Maar als er niet vlug een tribes 2 gedeelte daar komt dan moet ik toch een andere zoeken. Maar goed... deze weken zal ik sowiesow niet veel gamen aangezien examens d''r aan komen....
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Dat scheelt veel werk
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Mijn excuses!Op vrijdag 04 mei 2001 22:39 schreef ocf81 het volgende:
aanmeldingen vallen tegen. 0 in totaal topt dusver
Ik ben een lang weekend weg geweest, zal me vanavond proberen aan te melden...
Verwijderd
LAat ik nou net connecties hebben bij een gameswinkelOp zondag 06 mei 2001 09:38 schreef noXic het volgende:
[..]
Dan nog meot je een cd key hebben!! (een geldige!)
Verwijderd
Jaaaaah, ik heb eindelijk (legale) versie van Tribes 2. En zit al meteen bij GoT.
Yipppiiiiiieeeeee
Maar we hebben nog (veel) meer members nodig !! Join in, folks.....lets party and rumble.
[/edit] Typo [/edit]
Verwijderd
Maar kan dat [GOT] sign niet aan het eind,
Ik heb al [SAL] voor mijn naam:
Dus dan zou het worden
[SAL]<nick>[GOT]
Lijkt me toffer
ik zien het wel, ik ga weer fraggen
user
TwinKill
Verwijderd
En ik ben al jaren Unreal Tournament verslaafde
ik zit ook bij een clan die werkt me de MS gamevoice maar die tag staat ook achteraan en ik krijg hem ook niet in mijn naam.
[update]
ik ben bij gvc weg gegaan. kreeg nooit mail en het forum hadden ze kunnelijk ook nooit gezien. werd nooit iets gepost. GVC + GoT leek me ook te druk worden dus kies ik natuurlijk voor [GoT]
[/update]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
[GoT]Raven_pu_Nl
vet!!
Verwijderd
Tribes2 is binnen!!!!!
Ole ole ole......
Waaro moest ik me ook alweer aanmelden??
dit is het antwoord:
dat moet je zelf maar uitzoeken. ik heb hem namelijk gekocht! ook requests om keys worden door mij genegeerd. we hebben nog geen policy op dit gebied maar mijn persoonlijke mening is dat je kansen om erin te komen worden verkleind als ik er mee wordt lastig gevallen. T2 is het waard om te kopen IMNSHO dus koop hem maar. vroeger speelde ik altijd cs maar ik denk dat ik cs niet maar speel of er zelf af ga gooien. als ik realisme wil ga ik wel voor DFLW cq rogue spear (ja die heb wel weer illegaal maar die speel ik met huisgenoten. als ik on-line wil spelen dan koop ik hem wel)
nog ff dit over warez:
ik deed het vroeger ook maar tegenwoordig steeds minder. als je een spel echt leuk vind vindt ik dat je het eigelijk moet kopen. als je dit niet doet help je de industrie om zeep. en zal er op een gegeven moment niks meet te spelen zijn!
kol. [GoT] ocf81
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Helemaal mee eens!!Op dinsdag 08 mei 2001 19:36 schreef ocf81 het volgende:
ik kreeg vandaag via icq de vraag voorgeschoteld waar T2 te downen valt.
dit is het antwoord:
dat moet je zelf maar uitzoeken. ik heb hem namelijk gekocht! ook requests om keys worden door mij genegeerd. we hebben nog geen policy op dit gebied maar mijn persoonlijke mening is dat je kansen om erin te komen worden verkleind als ik er mee wordt lastig gevallen. T2 is het waard om te kopen IMNSHO dus koop hem maar. vroeger speelde ik altijd cs maar ik denk dat ik cs niet maar speel of er zelf af ga gooien. als ik realisme wil ga ik wel voor DFLW cq rogue spear (ja die heb wel weer illegaal maar die speel ik met huisgenoten. als ik on-line wil spelen dan koop ik hem wel)
nog ff dit over warez:
ik deed het vroeger ook maar tegenwoordig steeds minder. als je een spel echt leuk vind vindt ik dat je het eigelijk moet kopen. als je dit niet doet help je de industrie om zeep. en zal er op een gegeven moment niks meet te spelen zijn!
kol. [GoT] ocf81
Maar ik ga nu ook weer verder triben(2)
But we need more !! kom op mensen.... join us.. join the clan.
Ik heb um trouwens ook legaal
Verwijderd
Ik ben bezig!!Op dinsdag 08 mei 2001 19:57 schreef GibMaster het volgende:
Nice... zo te zien begint GoT tribe te groeien, dan wordt het misschien binnenkort al tijd voor wars !![]()
But we need more !! kom op mensen.... join us.. join the clan.
Ik heb um trouwens ook legaal
Maar voodat ik online kan spelen moetten er eerst een zooi updates over heen
Ik heb redelijk veel ervaring in q2/ut, maar ik heb al gemerkt dat de wapens in tribes 2 behoorlijk afwijken van de gemiddelde 3d fps (zoals q1/2/3/unreal/ut etc)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
maar als je wilt joinen: doe dat gerust. we hebben plaats zat
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Maar vlaggen jatten kan ik niet zo goed... Tenzij het goed geregeld wordt enzo. Maar ik ben meer voor verdediging en vliegtuigen.
Verwijderd
Elke positie die ''over'' is in een spel, kan ik wel benutten. Maar ik heb natuurlijk wel mijn favoriete positie/functies.
Bij T2 lijkt mij dat tot nu toe strategist(CC), defence en repair.
Btw, JOINEN !!!!!!!!!!
(hidden schop)
mn tribes nick: sgaap
Verwijderd
Mocht dat zo zijn dan zal ik mezelf ook aanmelden bij GoT.
als je joined:
welkom!
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
[Flauw-modus]Op woensdag 09 mei 2001 08:58 schreef ocf81 het volgende:
zwijtje vertelde mijn gisteravond dat ie hem vandaag voor je zou gaan halen.
als je joined:
welkom!
Zwijtje >:)>:)>:) of Zwelgje :?
[/Flauw-modus]
Iig thanks, gaat zeker kicken worden
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Als noXic (duh)
Nouja, ik pas op elke posiite dus daar doe ik niet moelijk over!!
Ik ga weer oevenen!! (en dat is flink nodig!
kom ik aanmerking? ik defend met UT als ik CTF speel dus dat kan ik T2 ook wel denk, ook is de besturing/opties hetzelfde als T1 neem ik aan dus no problemo alleen de moves enzo moet ik dan nog onder de knie krijgen.
© ocf81 1981-infinity
Ik ben ook toegetredenOp dinsdag 08 mei 2001 23:43 schreef ocf81 het volgende:
We zijn net een week oud. we moeten nog genoeg leden vinden; (we hebben er nu 12 we mikken toch wel op minimaal 16 - 18 en als het kan boven de 30 zodat er niet altijd door iedereen gespeeld hoeft te worden op kleinere servers en als we op een server spelen die 64+ spelers aankan kunnen we ook een beetje meetellen) een server vinden, nog beslissen in welke ladder we mee gaan doen. hoevaak we gaan trainen wie welke taak gaat vervullen binnen de tribe. oftewel dat weten we nog niet. Ik dacht aan 2 trainingen p/w en heb iegenlijk geen idee over het aantal wedstrijden per week. denk 2 of 3 maar dat moet nog besproken worden. we besprieken alles eigenlijk op het in-game forum en ik wil eigenlijk eens per week een Gathering of Tweakers Live! (tm)houden om de stand van zaken binnen de tribe te bespreken
maar als je wilt joinen: doe dat gerust. we hebben plaats zat
Ik zie dat andere clanmembers ook wel eens doen en vind dat beetje leem eigenlijk. Waarom moet je altijd met elkaar spelen? Tegen elkaar kan ook heel leerzaam zijn
Ik ben iig altijd vaak te vinden bij de garnalenpellerij of anders Clanbase/Barrysworld.
Verwijderd
Er klopt op dit moment geen hol van Tribes II.
als je met een rotvaart op hun base afvliegt en er op het laatste moment uitspringt
Maar iig lijkt het me ook wel verstandig om minstens rondt de 15 leden te hebben, al is het alleen al voor de wars. Maar is er eigenlijk al een begin van de site? heb je namelijk nodig voor CB.
Verwijderd
[update]
Ole als het goed is (keb op accept gedrukt) zou ik member zijn!
Verwijderd
Zwijtje ? Trut!Op woensdag 09 mei 2001 08:58 schreef ocf81 het volgende:
zwijtje vertelde mijn gisteravond dat ie hem vandaag voor je zou gaan halen.
als je joined:
welkom!
Nee, sorry baas (je bent immers mijn clanleader), maakt niet uit...ken gebeuren.
De clan begint al aardig te groeien, maar er moeten er nog wel een zooi bij. Ik begin trouwens steeds beter te worden, zit alweer op positieve frags en sta best wel geregeld bovenaan in de lijsten (ben echte teamplayer, dus ik verdien dan veel punten).
Staat nu ook op forum van T2 welke bugs er verwijderd worden in de nieuwe patch, maar er staat niet bij wanneer die uitkomt
Trouwens, zit nou ook te kloten met die profiles, dat HTML-achtig schrijven....het lukt nu aardig..kijk maar
Ok, ik gaat nu pitten, morgen weer een lange Tribes 2-dag >:)>:)>:)
Verwijderd
Zal wel niet bewust zijn geweest! (hoop ik!)
En ik zit er ook aan te denken om maar ff een paar vlieglessen te nemen!
Ik ben trouwens wel assasin of sniper!!
Dat ging me gisteren wel goed af.......
mag ik in de clan als ik de cd nou heb?!
Wat ik ook naar vind is dat soms de omgeving rondom mn eigen vlag vergeven is van de mijnen zodat je de vijandelijke vlag niet eens meer kan capturen...
btw: hoe zet je turrets neer?
Verwijderd
Tja, weet ik ook nog steeds niet!!Op donderdag 10 mei 2001 15:03 schreef blouweKip het volgende:
[knip]
btw: hoe zet je turrets neer?
Ik weet al wel dat je daar voor een speciale pack voor moet hebben! (Jugernaut deployer, die heeft er 1 geloof ik!(moet je maar ff op je enter van je numerieke toestenbord drukken!))
[Edit]
Shit man, hoevaak moet die tribes worden geupdate??
Nu alweer een update!
mmm... could be me, ik was namelijk paar keer pilot, maar aangezien het nogal een onmogelijke zaak is 5 missles te ontwijken met een bomber... kan je me dit vast wel vergeven..... toch ?Op donderdag 10 mei 2001 10:48 schreef noXic het volgende:
Nou, oke gisteren op spelletjes garnaal werd ik al gemold door een [GoT] clan lid!!
Zal wel niet bewust zijn geweest! (hoop ik!)
En ik zit er ook aan te denken om maar ff een paar vlieglessen te nemen!
Ik ben trouwens wel assasin of sniper!!
Dat ging me gisteren wel goed af.......
Dingen zoals Turrets en Inv Stations plaatsen is niet zo moeilijk hoor. Kies een Assualt of Juggernaut class (Scout is te licht) en kies dan een Inventory Station, Spider Clamp Turret (voor in gebouwen) of Landspike Turret (voor buiten).Op donderdag 10 mei 2001 21:30 schreef noXic het volgende:
[..]
Tja, weet ik ook nog steeds niet!!
Ik weet al wel dat je daar voor een speciale pack voor moet hebben! (Jugernaut deployer, die heeft er 1 geloof ik!(moet je maar ff op je enter van je numerieke toestenbord drukken!))
Loop naar de plaats waar je je turret/station wil hebben en druk op ''R'', als je target groen wordt kan je ''R'' loslaten en wordt je turret/station geplaats. Word je target rood dan krijg je in je chat window te zien waarom je niks kan plaatsen (te dichtbij andere turrets, maximum per team bereikt, maximum voor het netwerk bereikt etc).
Op deze manier kan je vrj simpel een mini-basis opzetten in de buurt van de enemy (neem station mee en plaats 2-3 turrets in de buurt van station) om zo de enemy een beetje te vervelen
Let wel op dat als je van class wil veranderen (van Scout naar Assault bv) dat dit alleen bij een Console gaat en niet bij een portable inventory station.
Nog even over turrets, als je die plaats gooi er dan altijd wat Motion Sensors in de buurt (om cloakers te ontdekken) en Pulse Sensors om de range van je turret te vergroten. Vooral Motion Sensors zijn van groot belang omdat zonder deze dingen de enemy cloaked gewoon langs je turrets wandelt.
Turrets worden zeer op prijs gesteld in de buurt van de vlag en generators. En nog iets wat wel handig is, kills door een turret die je geplaatst hebt komen op jouw naam
Verder nog vragen? Geen vragen, ok
Verwijderd
Ja, hoe plaats je camera''s??Op donderdag 10 mei 2001 21:52 schreef keldon het volgende:
[Knip wegens lengte]
Verder nog vragen? Geen vragen, ok
En je kom ook een soort turrets maken die op een statief moeten ofzow?? (teminste zoiets zag ik in mijn chat box: Can''t deploy, must be build on ????} hoe maak je zo iets dan??
En hoe veel turrets kun je eigenlijk tegelijkertijd meenemen??
Camera''s plaatje je met ''G'' (normaal je grenades) en bekijkt ze met ''C'' en dan de camera aanklikken (alien view, coolOp donderdag 10 mei 2001 22:27 schreef noXic het volgende:
[..]
Ja, hoe plaats je camera''s??
En je kom ook een soort turrets maken die op een statief moeten ofzow?? (teminste zoiets zag ik in mijn chat box: Can''t deploy, must be build on ????} hoe maak je zo iets dan??
En hoe veel turrets kun je eigenlijk tegelijkertijd meenemen??
Spider Clamp Turrets zijn voor indoors, Landspike voor outdoors. Maar als de plaats waar je ze wilt aanbrengen te steil is gaat het ook niet, moet dus op een vlak stuk gebeuren.
Je kan altijd maar 1 turret/inv station tegelijkertijd meeslepen, enige wat dubbel is zijn de motion sensors en de pulse sensors.
In je Player Setup scherm kan je dit instellen en het slimste is natuurlijk om dit op Scout te zetten zodat je bij respawn lekker snel naar een console toe kan rennen.Op donderdag 10 mei 2001 22:56 schreef blouweKip het volgende:
En dan nog zo iets: ik kan alleen maar met de lichtste klasse spelen (scout oid?), ik heb wel de keuze uit die andere 2, maar zodra ik inlog springt ie toch naar de lichtste klasse..
Als je een andere klasse kiest (met je numpad) is het enige wat je hoeft te doen naar een console te rennen om de verandering toe te passen.
er is alleen een probleem met de laatste patch. ik kan niemand een invite mail sturen.
voor deze patch ging het zo:
jij vraagt om een invite. ik invite jou door je eerst op de invite lijst te zetten en je dan een invitation t-mail (i love that word! t-mail) waar automagich (nog zo''n superleip woord!) een accept en een decline optie in werdt verwerkt. voor zover ik weet vas dat allen als ik een mail stuurde via de invite list. ik maak zo wel een t-mailtje om te kijken of het via die weg kan.
omdat ze alle admin schermen weg hebben gehaald
je kunt ook gewoon de samenstelling van je loadout tijdelijk veranderen (voor 1x) door niet op save te drukken in het loadout scherm. dat is [num enter] btw.) doe ik vaak als ik ff snel een repairpack of iets anders nodig heb.
ok mijn bijdrage voor vandaag. nu nog een uurtje triben voordat mijn huisgenoten weer films gaan downen (ik heb ff een uurtje uitstel angevraagd. normaal heb ik van 1200 tot 2400 een soort van zo goed mogelijk als redelik is verbindings garantie. daarbuiten is het pings van 1500+ omdat ze films aan het downen zijn) mar vandaag was ik er niet voor het grootste deel van de dag
nou dit is weer een hele lap text.
de ballen!
kol. [GoT] ocf81
(met kleine letters!)
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Iemand heeft dus die naam gejat, ik heb zelf namelijk geen Tribes 2 (nog niet.. komt nog welOp vrijdag 11 mei 2001 00:06 schreef ocf81 het volgende:
blablabla....dus reyes en dutch commando (de echte van de cs clan, of heeft iemand je naam gejat?)
bla bla
nou dit is weer een hele lap text.
de ballen!
kol. [GoT] ocf81
(met kleine letters!)
Maarja, kan me nie zoveel boeien als mensen zelfde nick hebben, zolang het niet bij CS is, want anders zou ik toch ff duidelijk moeten maken dat die nick van mij is
[GoT]Dutch Commando
"The Real ONE !"
Ops, me nick staat hieronder ook al
Verwijderd
Eens kijken...
Verwijderd
We zitten (meestal) ook in chatkanaal "[GoT]" (zonder de quotes). Daar kan iedereen je verder helpen met vragen enzo. (ik zit daar behoorlijk vaak
PS: Ze hebben de oude patch teruggehaald, dus er kan weer "goed" gespeeld worden. Volgende week proberen ze het weer opnieuw|:(, met nog meer verbeteringen. DUS KOPEN DAT SPEL EN JOIN [GoT]
Verwijderd
Ik bedacht daar zo ff dat ik maar eens het boekje moest gaan lezen!
Dat leek mij wel handig!
Verwijderd
Ben onder de indruk van de "Quick" Reference Card.
Verwijderd
Stats:
AMD 1,2 GHZ / 266 FSB
256 mb. werk geheugen
Geforce 2 32 mb.
ADSL advanced
Moet lukken niet?
Verwijderd
Dat zou jij wel willen weten heOp vrijdag 11 mei 2001 17:49 schreef keldon het volgende:
Waar wordt er gechat trouwens?
Kan je tussen het slap geouwehoer tenminste nog beetje browsen en mp3''s afspelen enzo
Verwijderd
Ach, als ie bij mij op een:Op vrijdag 11 mei 2001 17:22 schreef Raven_ het volgende:
Hey. Ik ga dan vanavond "proberen" te chatten met jullie allemaal (ik zit er ook in, wel voor proef tijd aangezien ik ook in de ADF zit en ik wil eerst weten hoe het daar gaat, als dat niet lukt zit ik definitief in de GoT clan. Maar we kunnen dan ook gaan oefenen, ik kan dan wel een servertje opzetten... ik denk dat ik wel 32 man aan kan.. hoop ik...)
Stats:
AMD 1,2 GHZ / 266 FSB
256 mb. werk geheugen
Geforce 2 32 mb.
ADSL advanced
Moet lukken niet?
PIII 500, fsb 133 of 100 (kweenie)
128mB,
voodoo 3500,
kabel Highspeed chello.
als ie daar ook op loopt dan doet ie het bij jou Zekers!!
Verwijderd
Maar ik bedoel dus als server he.. niet als client.Op zaterdag 12 mei 2001 01:35 schreef noXic het volgende:
[..]
Ach, als ie bij mij op een:
PIII 500, fsb 133 of 100 (kweenie)
128mB,
voodoo 3500,
kabel Highspeed chello.
als ie daar ook op loopt dan doet ie het bij jou Zekers!!
Ik heb vandaag me server voor paar sec. kunnen testen voordat me pc weer eens naar de kl*te ging..... ik weet niet wat het was maar ik heb alles maar opnieuw geinstalleerd. ben nu bezig met me IE enzo... kan morgen weer triben en cs''en.
Enne een vraagje, waarom staat er op een stickertje op de doss van Tribes 2:
"FREE 99 hour trial included to play online???
Ik heb de doos al gezien, maar krijg hem pas dinsdag voor m''n verjaardag... <snik>
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heeeey firefly. Hier ook al?Op zaterdag 12 mei 2001 10:39 schreef FireFlyAdf het volgende:
Hee Raven, ik denk dat het niet meer lang gaat duren voordat ADF ook naar T2 gaat...
Enne een vraagje, waarom staat er op een stickertje op de doss van Tribes 2:
"FREE 99 hour trial included to play online???
Ik heb de doos al gezien, maar krijg hem pas dinsdag voor m''n verjaardag... <snik>
En ik wil eerst zien dan geloven, maar ik wil niet wat je zegt graag weg van bij de ADF aangezien het daar kewl is. Enne... ik weet niet wat ze lullen met free 99 hour trial.. Ik heb ook de doos en ik zie niks staan. Maar je hoeft in ieder geval nix xtra te betalen om online te spelen *thank god*.
Als adf niet naar Tribes 2 over zou gaan, ga ik ook wel naar de GoT tribe...
FireFly will rule da battlefieeeeld
http://www.crosswinds.net/~fireflyadf/
en daarin moet je maar is kijken naar got.jpg....
Verwijderd
Ik heb dat al gedaan alleen zit nog in een "test-fase" in de GoT clan (voor mai dan).Op zaterdag 12 mei 2001 13:10 schreef FireFlyAdf het volgende:
Hmmm whatever...
Als adf niet naar Tribes 2 over zou gaan, ga ik ook wel naar de GoT tribe...
Eerst zien dan geloven....FireFly will rule da battlefieeeeld
Erm... Ik doe eerlijk, en ik vind dat geen mooi logo hoor. Maar goed... das mai smaak...Op zaterdag 12 mei 2001 19:09 schreef FireFlyAdf het volgende:
Als er nog een logootje nodig is voor de GoT tribes, heb ik ff een logootje gemaakt, check hem out op
Verwijderd
Niets mis met dat logo.Op zaterdag 12 mei 2001 19:09 schreef FireFlyAdf het volgende:
Als er nog een logootje nodig is voor de GoT tribes, heb ik ff een logootje gemaakt, check hem out op
Verwijderd
HAHAHHAHAH, die is wel cool hoor!!!!Op zaterdag 12 mei 2001 19:09 schreef FireFlyAdf het volgende: