[BC3] [Tribes 2] GoT Tribe

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Kom op zeg.. iemand moet zeggen dat''ie niet kewl is.. strax ben ik de enige... >:)... :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tssssss

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

:D.... :P
edit:

Trouwens, je moet nog http:// voor www.adfhq.nl zetten, dan krijg je meteen een link remember (bij je signature bedoel ik he)? :)

• BC3 Victim
Uhm ok dan maar
Enne wat is er niet goed aan m''n logootje Raven? Zeg niet dat er 2 spinfusors of andere T2 wapens in moeten komen want die zijn errug moeilijk in 3d na te maken :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Iz m''n sig zo beter meneer de afkraker/Raven >:-)

Verwijderd

We gaan trouwens offtopic maar goed. Je hebt ook nog een edit knoppie hoor.. :P

Maar goed. back on-topic.

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen, die vliegtuigen zijn KUT! te besturen!!!
Damn, dat bochten maken met die dingen kan ik echt niet!!
Ik vat niet hoe mensen dat zo goed kunnen doen!! :?

Iemand tips???

• BC3 Victim
Uhm je muis heen en weer slingeren....
En veel schieten
<offtopic>
Weet een van jullie trouwens hoe je een plaatje op dit forum onder je naam kan krijgen? Het gaat om dit plaatje: http://members.tripodnet.nl/FireFlytje/FF6060.jpg </offtopic>

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:51 schreef noXic het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, die vliegtuigen zijn KUT! te besturen!!!
Damn, dat bochten maken met die dingen kan ik echt niet!!
Ik vat niet hoe mensen dat zo goed kunnen doen!! :?

Iemand tips???
Stel je neemt een bocht naar rechts, dan moet je je muis dus naar rechts bewegen (|:(.. :)), dan strafe je ook naar rechts (helpt beetje) en geef kleine "stootjes" met je jetpack (wat dan een thruster wordt als je in een vliegtuig zit). Als je dan nog geen goede bocht maakt... dan kan je''et gewoon niet.. :)

/me moet nog leren hoe hij met een wildcat om moet gaan aangezien hij alles raakt dat''ie ziet

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:52 schreef FireFlyAdf het volgende:
Uhm je muis heen en weer slingeren....
Nee, je meent het??? :)

Zo ver was ik ok wel, maar bij mij vliegt hij de bocht uit!! (letterlijk &fig.lijk!)
Hij is veel te gevoelig! qua besturing!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:01 schreef noXic het volgende:

[..]

Nee, je meent het??? :)

Zo ver was ik ok wel, maar bij mij vliegt hij de bocht uit!! (letterlijk &fig.lijk!)
Hij is veel te gevoelig! qua besturing!
Kijk (misschien kapsones maar t''is wel zo.. :P), en dat heb ik 100% onder de knie!!!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:00 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Stel je neemt een bocht naar rechts, dan moet je je muis dus naar rechts bewegen (|:(.. :)), dan strafe je ook naar rechts (helpt beetje) en geef kleine "stootjes" met je jetpack (wat dan een thruster wordt als je in een vliegtuig zit). Als je dan nog geen goede bocht maakt... dan kan je''et gewoon niet.. :)

/me moet nog leren hoe hij met een wildcat om moet gaan aangezien hij alles raakt dat''ie ziet
Aha....

Och, die wild cat, das gewoon gas ingedrukt houden!!

• BC3 Victim
Hmm volgens mij zijn we alle 3 tegelijk online nu...

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:02 schreef noXic het volgende:
Och, die wild cat, das gewoon gas ingedrukt houden!!
Ja okay... dat snap ik ook wel, maar als ik dan over een heuvel ofzo ga, dan krijg ik altijd schade en vlieg ik uit de bocht (ik bedoel dat ik dan dus tever naar links/rechts vlieg).

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:04 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ja okay... dat snap ik ook wel, maar als ik dan over een heuvel ofzo ga, dan krijg ik altijd schade en vlieg ik uit de bocht (ik bedoel dat ik dan dus tever naar links/rechts vlieg).
Dan moet je iets minder gas geven, en zoveel mogelijk die heuvels ontwijken!
Maar, de makkelijkste oplossing vinnik, geen
Wild cat nemen! Vanuit dat ding kun je niet eens schieten!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:07 schreef noXic het volgende:

[..]

Dan moet je iets minder gas geven, en zoveel mogelijk die heuvels ontwijken!
Maar, de makkelijkste oplossing vinnik, geen
Wild cat nemen! Vanuit dat ding kun je niet eens schieten!
Erm.. so? Zo te zien heb jij geen taktiek. Als je sniper of assasin bent wil je toch zo snel mogelijk bewegen of niet? Dat ga ik dan niet met een shrike doen aangezien ik als sniper juist weinig wil opvallen en als assasin al helemaaaaaal! En een shrike valt nou eenmaal enorm op aangezien je die uitstootgassen zeg maar van verre ziet.

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:09 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Erm.. so? Zo te zien heb jij geen taktiek. Als je sniper of assasin bent wil je toch zo snel mogelijk bewegen of niet? Dat ga ik dan niet met een shrike doen aangezien ik als sniper juist weinig wil opvallen en als assasin al helemaaaaaal! En een shrike valt nou eenmaal enorm op aangezien je die uitstootgassen zeg maar van verre ziet.
Waarom denk ik daar nooit aan?? ;(
Mooie reden om een Wild Cat te nemen volgende keer! (scheeld ook mijn kamikazie akties!)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:23 schreef noXic het volgende:

[..]

Waarom denk ik daar nooit aan?? ;(
Mooie reden om een Wild Cat te nemen volgende keer! (scheeld ook mijn kamikazie akties!)
T''is alleen logisch nadenken hoor... :)
En ik doe zelf alleen maar kamikazi als ik zie dat m''n vliegtuig gewoon 100% zeker neer geknalt wordt door raket. Dan thrusters aan en er op tijd uit jumpen!! >:)
ROOOAAAADDDKKILLLL!!!... :D

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:26 schreef Raven_ het volgende:

[..]

T''is alleen logisch nadenken hoor... :)
En ik doe zelf alleen maar kamikazi als ik zie dat m''n vliegtuig gewoon 100% zeker neer geknalt wordt door raket. Dan thrusters aan en er op tijd uit jumpen!! >:)
ROOOAAAADDDKKILLLL!!!... :D
:)
Ik ga mijn nieuwe tactieken ff uit proberen @ spelletjes garnaal!!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:29 schreef noXic het volgende:

[..]

:)
Ik ga mijn nieuwe tactieken ff uit proberen @ spelletjes garnaal!!
Ik kan wel je leraar worden... just call me mister mayagi.. :P.. :D
Wax on... Buff... Wax on.. Buff
Sun is warm, gras is green.... :+

• BC3 Victim
Alles goe Raven? *D

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:30 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ik kan wel je leraar worden... just call me mister mayagi.. :P.. :D
Wax on... Buff... Wax on.. Buff
Sun is warm, gras is green.... :+
R:+FLMA:+

Verwijderd

Geen woorden maar daden mensen ;)

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:21 schreef Reyes het volgende:
Geen woorden maar daden mensen ;)
Onthou wel dat hand in hand voor homo''s is... :+
edit:

Diz maar een grappie he.. voordat ik weer een waarschuwing ofzo krijg... :)

Maar goed, Ik gaat denk ik een faq of strategie guide maken ofzo... En ik ben wel serieus nu hoor.. *D

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
een wildcat bestuur je zo:

gebruik alleen op rechte stukken turbo.

algemene richtlijnen:

gebruik de mogelijkheid om die neus omhoog te duwen eens in de tijd (als je bijvoorbeeld een heuveltje tegen komt of een scherpe bocht moet maken) de neus standaard iets optillen omdat ie standaard iets te veel naar beneden gericht is

remmen:
-veel tijd:
als je veel tijd hebt dan geef je tegengas en draai je scherp
-geen tijd: als je geen tijd hebt eject je terwijl je de neus naar een zeer steile helling hebt gericht.

bochten:

-scherp: strafen en keren tegelijk neus een beetje omhoog houden en niet tegen heuvels op vliegen want dan ga je dood. beetje tegengas om er nog meer snelheid uit te halen

-lang. gewoon sturen

ejecten: neit alleen maar springen want dan krijg je dat ding tegen je kop aan en ga je dood. beter is het als je ff je jet gebruikt en in de lucht ff naar achter beweegt.

kol. [GoT]ocf81

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ik laat de wildcat part van me faq wel weg. daar zet ik dan "coming soon" neer ofzo... :P

M.A.W, ik laat de wildcat gedoe wel aan de andere over. Als ik sniper ben weet ik genoeg om dat ding een béétje te besturen.. :)

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wat is dit toch een cool gamepje als je lekker kan samenwerken :P

Kom net terug uit een game waarbij het echt perfect ging. Beacon point in de buurt van de enemy''s vlag. Alle ballen verzamelen :)

Dan eentje met een sensor jammer pack die de vlag gaat halen en die afgeeft aan de flag carrier die met backup er vandoor gaat.

5-0 in minder dan 10 minuten >:)

They still don''t know what hit them.....

Verwijderd

Nou, ik kwam er gisteren achter dat ik games kan hosten!! :? Want ik zit achter een server. Terwijl ik bij ut/cs/q3/etc etc niet games kan hosten!
Vaag, heel vaag!! (wel makkelijk trouwens)

Ik ben het liefste sniper, of defence! das ook wel leuk!

Verwijderd

Hoe zit dat nu met de GoT clan? Ik kijk steeds bij de GOT chat, maar daar is meestal niemand te vinden. De dedicated GoT server is helaas ook niet te vinden.

Ik ben er helemaal klaar voor!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
lees het forum eens!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Nog een vraagie (hoe kom ik op al die vragen??)
Hoe maak je zoon vette warrior page??
Als je de mijne hebt gezien, sta idd niet meer zo versteld dat ik dit vraag!!

• BC3 Victim
Morgen is het zover, dan is het 15 mei 2001 DAN word ik 15............
En krijg ik het beste spel dat er is........
En op die dag kom ik in da Tribes 2 battlefield......
Ik kom, ik zie en ik overwin :P

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 14 mei 2001 21:56 schreef FireFlyAdf het volgende:
Morgen is het zover, dan is het 15 mei 2001 DAN word ik 15............
En krijg ik het beste spel dat er is........
En op die dag kom ik in da Tribes 2 battlefield......
Ik kom, ik zie en ik overwin :P
* Ace zit nu al te bibberen :P

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
Ik heb nog steeds wat vraagjes:

-hoe kan ik mn jetpack sneller maken en vooral hoe kan ik het meer vermogen geven (ik kan helaas alleen in scout spelen dus ik weet niet of andere classes sneller zijn)

-wanneer met vliegtuig geschut schiet dan vliegt de munitie altijd in een rechte lijn mee me de bewegende loop, dwz dat als het vliegtuig beweegt (vaak het geval) de afgeschoten projectielen ook zijdelings met het vliegtuig bewegen (wat de kans op raak schieten aardig verkleind)

Is dat een erkende bug en wordt ie snel gefixed?

-als ik bijv. schiet met zo''n spinfuser disc dan krijg ik een bepaald aantal schoten per tijdseenheid, het viel me echter op dat sommige andere spelers echter sneller kunnen schieten, is dat een kwestie van oefenen of kan dat ergens ingesteld worden

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:04 schreef noXic het volgende:
Nog een vraagie (hoe kom ik op al die vragen??)
Hoe maak je zoon vette warrior page??
Als je de mijne hebt gezien, sta idd niet meer zo versteld dat ik dit vraag!!
Check forum, heb ik allemaal uitgelegd :( Ik zal vaker wat posten :(

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 01:48 schreef blouweKip het volgende:

-hoe kan ik mn jetpack sneller maken en vooral hoe kan ik het meer vermogen geven (ik kan helaas alleen in scout spelen dus ik weet niet of andere classes sneller zijn)

-wanneer met vliegtuig geschut schiet dan vliegt de munitie altijd in een rechte lijn mee me de bewegende loop, dwz dat als het vliegtuig beweegt (vaak het geval) de afgeschoten projectielen ook zijdelings met het vliegtuig bewegen (wat de kans op raak schieten aardig verkleind)

Is dat een erkende bug en wordt ie snel gefixed?

-als ik bijv. schiet met zo''n spinfuser disc dan krijg ik een bepaald aantal schoten per tijdseenheid, het viel me echter op dat sommige andere spelers echter sneller kunnen schieten, is dat een kwestie van oefenen of kan dat ergens ingesteld worden
- Als het goed is kan dat niet... enigte manier om hoger te kunnen is gewoon scout armor (is lichste armor dat er is) nemen.

- Dat is geen bug, dat zit express in het spel d8 ik... Ik heb er geen moeite mee hoor... *D

- Hmz... Nog nooit gemerkt eigenlijk. Weet je wel zeker dat ze spinfusors af vuren of... :P

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 02:31 schreef Zwelgje het volgende:

[..]

Check forum, heb ik allemaal uitgelegd :( Ik zal vaker wat posten :(
Dit forum of het t2 forum?? :+

Ow, je kunt wel je jetpack sneller laten "opladen" dan moet ik in je inventory een energy pack nemen!!

Verwijderd

Spring voordat je je jetpack gebruikt, dan kom je hoger.
Alle projectielen worden beinvloed door het moment wat je zelf hebt. Dus als je naar rechts gaat, gaat je disk/whatever ook naar rechts. Je hebt dus wat meer skill nodig om echt raak te schieten. Het effect viel mij behoorlijk tegen in Tribes II, in Tribes 1 was het veel extremer...

• BC3 Victim
Hehe, T2 is toch moeilijker dan ik dahct :D

• blouweKip
Bij het vliegen met het jetpack spring ik wel (scheelt enorm), maar ik kan vaak zelfs met een vol pack korter in de lucht blijven dan bepaalde tegenstanders..

Als die bug met dat schieten een feature is (als ie bekend en ze laten hem zitten dan neem ik aan dat ze het niet als bug zien) maakt het schieten een stuk moeilijker en onrealistischer, dus ik zou het wel jammer vinden als dat echt niet gefixed wordt, op de grond heb ik er weinig last van, maar in een vliegtuig zuigt die afwijking behoorlijk

Ik bedoel toch echt de spinfuser, ik vroeg me alleen af of het mogelijk is om sneller te schieten, of dat dat een kwestie van oefenen is..

Ik heb tot nu toe iig altijd met een scout-klasse gespeeld dus daar liht het niet aan.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op dinsdag 15 mei 2001 01:48 schreef blouweKip het volgende:

Waarom kan je alleen maar in Scout class spelen? Je drukt op de 5 van je numpad, loopt naar een console en je bent Assault Class. Vervolgens druk je op numpad 8, loopt naar console en je bent Juggernaut Class.

Vervolgens druk je op [enter] van je numpad en er gaat een wereld voor je open :P

Die handleiding zit er niet voor niks bij hoor :?

Je kan hoger en verder jumpen door vlak voordat je je jet gebruikt even te springen. Ook is een energy pack een optie als je hoger en verder dan normaal wilt kunnen jetten.

• blouweKip
De enige handleiding die ik had was een totaal onleesbare pdf-versie van maar 26 pag..

Daar valt weinig uit te halen...

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 14:18 schreef blouweKip het volgende:
De enige handleiding die ik had was een totaal onleesbare pdf-versie van maar 26 pag..

Waar heb je hem dan gekocht? Ik kreeg er een mooi boekje bij en een Quick reference card.

Ik ben tegenwoordig goed bezig met T2 (al eens 6 punten en 6 kills gehaald in een match, en dat na een 5 dagen oefenen), kan niet wachten totdat de GoT server de lucht ingaat. Ik heet b.t.w. Ronny(_Rules) in T2.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 16 mei 2001 14:18 schreef blouweKip het volgende:

Is het inmiddels wel gelukt dan? Vreemde versie heb je trouwens, bij mij zattie er gewoon een handleiding bij hoor.

Nog niet ingekeken trouwens, speelde Tribes 1 al een aardig tijdje :P

• blouweKip
Ik heb m bij loki vandaan (linux versie) en hij zat gewoon in een dvd boxje (met install uitleg/key, zonder handleiding)

Pagina: 1 2 Laatste