ehm, hoeveel ervaring heb je dan? als je al een tijd nodig hebt om de intialisatie vlekkeloos te laten velopen?
Lekker boeie, het begin is het moeilijkste (als je dat af hebt is er meestal ook nix meer aan om het project af te maken, heb hier nog een zoot (halve) QuickBasic spellen liggen).
Als je (Codin) echt zo lekker bezig kan zijn, kan je natuurlijk ook een GBA spel maken (of een port later

). Heb ik nog wel een paar dev links voor je!
Iig wil ik je ook wel meehelpen met graphics en testen....heb ik tenminste nog wat te doen! Programmeren kan ik helaas niet echt meer. Als je het goed vind ... neem dan ff contact met me op!
[edit]
Oeps, was een beetje offtopic...
Zo te zien gaan er nog heel wat tweakers een GBA halen.
Weer eens lekker met z''n 4-en Bombermannen! Final Fight (Arcade versie dus:
en cody
en Guy
en alle orginele vijanden) met z''n twee-en. En (toch niet helemaal 3D) Iridion 3D en Doom komen er ook op!
En nog veel platform spellen.
Op
pocket.ign.com kan je er meer over lezen!
F-Zero, valt dat eigenlijk onder het "bah 3D" genre? Ik ben het nl. eens met veel mensen hier dat het echte "game" gevoel een beetje weg-ebt met de spellen tegenwoordig. Alles wordt je zo voorgekauwt dat er weinig meer te ontdekken valt. Echter F-Zero is wel erg
vet.
Ik hoop ook dat de RPG''s "Golden Sun" en "Magical Vacation" wel in Europa op de GBA uitkomen zodat ik weer eens lekker ouderwets kan
gamen!