Ja die gave vechtspellen heOp dinsdag 08 mei 2001 19:30 schreef Morphs het volgende:
Ik ben het ook wel eens dat er in 2D veel meer goede spellen zijn dan in 3D.
Denk bijvoorbeeld maar eens terug aan al die goede arcade games, zoals bijvoorbeeld Shinobi, Shadow Dancer (zelfde soort game als Shinobi), Rayden (woohoo, vette shoot ''m up), en nog een hele zut beat ''m up klassiekers zoals Double Dragon, Captain Commando, etc.
Ik ben al een tijdje niet meer in de arcades geweest, maar het lijkt me niet erg leuk om alleen maar games in 3D te zien (alhoewel bijvoorbeeld een game als Gunblade wél origineel was!).
Verrot is nu dat vrijwel niemand meer probeert om een goede game te maken ipv een mooie game (hoewel de meningen daarover toch ook wel vaak verdeeld zijn). Maar ik denk dat die tijd wel weer terugkomt (2d platform-knokspellen ofzo waarbij je met multiplayer iedereen in elkaar moet meppen met veel actie en coole effecten)
Vroeger ging ik elk jaar naar de jaarlijkse kermis om Final Fight en Turtles te spelen
Nu was ik twee jaar geleden voor het eerst in zoveel jaar weer eens wezen kijken op de kermis. Toen hadden ze er als enige gave game Mortal Kombat 3 staan. Maar helaas..... Arcade World was uitgestorven. Immers... mensen spelen nu games van veel hogere kwaliteit thuis op hun console.
Maar even ontopic: vechtspellen moeten natuurlijk gewoon 2D zijn he.
Het is gewoon veel gaver als je zo''n slachtfestijn aanschouwt als ware het een film. Op die manier kan je bijvoorbeeld je tegenstander over je rug gooien als je ziet dat er een ventje achter je staat