[BC3] nintendo 8-bit

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:38

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Kolky dat heb ik wel vaker als 1 keer gepresteerd weet alleen niet welk level meer

:):?:?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24693

Wie speelt er hier nog wel eens op de oude consoles zoals de nintendo 8-bit???:?
Ik heb namelijk een bug ontdekt in het spel battle of olympus, als je op een gegeven moment in die grot met die cyclops en je verslaat die cyclops dan krijg je iets van hem, elke keer als ik dat wil pakken loopt ie vast...(jaja, de nintendo 8-bit)weet iemand hier een oplossing...:?:?:?
die bug is echt irritatie |:(|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 16:04

Kolky

subtitle not available

Er zaten wel meer bugs in oude NES spelletjes.
Zo heb ik het ooit een keer gepresteerd om met Super Mario Bros 1 OVER de vlag te springen aan het einde van level 3-3. Daarna komt een heeeeeel lang stuk met alleen maar kastelen-achtergrond. De dood trad in toen de tijd verstreken was...
In SMB 1 zaten nog wat meer bugs... Ik kan er zo ff niet meer opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14314

Wie speelt er nou nog op die ouwe nintendo 8-bit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14821

Nintendo 8-bit RULES >:)
Tis beter dan een Playstation 2;) Veeeel mooier beeld :)

Heeft iemand nog nintendo 8-bit games tekoop?

GreetZZzzz,
Youri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 26 april 2001 21:48 schreef runderhoning het volgende:
Nintendo 8-bit RULES >:)
Tis beter dan een Playstation 2;) Veeeel mooier beeld :)

Heeft iemand nog nintendo 8-bit games tekoop?

GreetZZzzz,
Youri
Krijg je geen geld toe als je zo''n ding aanschaft? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1148

bug in Battle Of Olympus? k heb hem gewoon kunnen uitspelen..op het laatst tegen Hades vechten is vervelend. Net zo als in Zelda II : The Adventure Of Link,
oftewel tegen een schaduw vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Op donderdag 26 april 2001 18:26 schreef Kolky het volgende:
Zo heb ik het ooit een keer gepresteerd om met Super Mario Bros 1 OVER de vlag te springen aan het einde van level 3-3. Daarna komt een heeeeeel lang stuk met alleen maar kastelen-achtergrond. De dood trad in toen de tijd verstreken was...
kan je op meerdere velden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15332

nintendo 8-bit rulez, ja hoor:r vraag spellen voor sinterklaas zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

stoerste spellen op de NES

- Double Dragon 2 (of 3, iig met di ehelicopter waarinje vecht)
- Duckhunt :D
- Metal Gear

:)

maar speel tegenwoordig meer Arcade shooters en fighters, want ondanks de vooruitgang van de Consoles, maken ze alleen nog maar Street Fighter en Tekken clones

ik mis de spellen zoals Double Dragon, Final Fight, Alien VS Predator, Warriors Of Fate etc :)

maar NES is cool, speel het alleen geemuleerd

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat natuurlijk ook niet vergeten mag worden is de volledige Megaman serie en dan vooral Megaman 2. Dat spel heeft mij vele avonden speelplezier bezorgt ;)

Nintendo 8 bit >> roels!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 06-07 14:19
Op vrijdag 27 april 2001 00:27 schreef The Dude het volgende:

[..]

kan je op meerdere velden doen.
Yup; klopt... maar ik veld 1-2 kun je naar veld -1... mag je alleen maar zwemmen :)

Weet niet precies meer hoe die moet..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
ook leuk, gamegenie (kejje die nog) samen met mario 1, geen probleem om dan nog over mast heen te springen, nn megaman2 RULEZ :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik heb thuis ook een 8-bit staan alleen de spellen krijgen steeds meer moeite om op te starten. Dus elke keer weer blazen voordat je smb 3 kan spelen :)

Verder is het level waar je heel makkelijk over de flag kan springen in smb 1 level 2-1

En die world cup dan op de 8-bit die is echt leuk. odel van het spel scoren en je tegenstander k.o. schoppen, beuken, super ball op zijn bek, enz. Het is echt jmmr dat ze nooit meer een vervolg hebben gemaakt op world cup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-07 12:04

Theeboon

theebonen bestaan!

DOuble Dragon 2 heerst echt keihard als je ''t met z''n 2en speelt :)

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Skate Or Die rulezzzz!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:49

koornee

3!

het ultieme spel op de NES: Mario bros 1
dat spel kan ik ongeveer wel domen nu. zo vaak heb ik het gespeeld.

heb pas m''n nintendo weer aangesloten op m''n tv tje. en al die jeugd herinneringen kwamen weer terug.

mario speelde ik gewoon als vanzelf weer, op automatische piloot zeg maar.

en dan die tune die erbij zit, schitterend gewoon.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Zoiets maken ze tegenwoordig niet meer nee :)

En Zelda dan, nog steeds de beste topdown RPG ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 14:29
De NES is gewoon nog steeds een toppertje ga m zo maar weer ff aankicken denk ik! Kan ik nog ff knabbel en babbel met mijn broertje spelen! Dat spel heb ik echt vaak uitgespeeld :)
Wat ik wel naadje vind van mijn NES is dat ie een beetje sluiting maakt als je het metalen dekseltje van binnen erop schroeft. Dus die ligt er nou af en het werkt nog steeds

Ruben denkt aan de gouden tijden met de NES :P samen met vrienden hele zaterdagen met elkaar voor de bank liggen lekker illegale casettes spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15368

He he...

Ik ben blij dat ik Battle of Olympus nog heb mogen spelen op de NES. Wat een ongelooflijk mooi stukje videogame-cultuur is dat spel zeg :z

Maar serieus... een crash-bug in een Nintendo-game wanneer je een bepaalde handeling uitvoert?

Daar heb ik nou werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Ik had altijd het vermoeden dat Nintendo-games bugvrij waren. En dan heb ik het niet over bugs zoals ''over de vlag heen kunnen springen in Mario'', maar bugs die de hele bende laten crashen.

Speel je soms met een illegale casette of zo?

Ikzelf heb het in m''n hele Nintendo-carriere tweemaal gepresteerd om een spel vast te laten lopen, namelijk StarWing en Super Double Dragon. Ik weet nog dat ik daar flink van op zat te kijken, want dat was ik immers niet gewend van Nintendo.

Maar goed, qua bugs kan Nintendo nog altijd niet tippen aan M$, dus het mocht de pret niet drukken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2539

Ik heb weleens gehad dat bomberman op de snes crashte, net nadat we een level hadden gehaald! |:(

Maar verder komt het maar zeer sporadisch voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 08:30
ik speel heeeeeeel soms ook nog wel eens op mun 8-bit !! echt.....shocking hoor !! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Laatst online: 14:24
Waar ik niet met m''n hoofd bijkan is dat die games voor de NES en gameboy zo klein zijn als je ze op je PC hebt (64 kb enzo). Ik vind dat écht gigantisch knap...Iemand die me dat uit kan leggen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
ik speel nog weleens op mn oude ATARI 2600 :9 :9 :9
en dan Jungle hunt of een ander spel (ik heb er 88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20834

En Super Mario3 dan....die roeleerde ook wel.

enne....Low G Man

Master Blaster...

En...een van de beste nintendo 8 bit spellen....RYGAR !!!! (tot de eindbaas gekomen, maar niet uitgespeeld :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16173

weet je dat heel veel achterstands gezinnen nog een NES kpoen voor hun kinderen?

Die dingen hebben ze afzet nog wel als 2dehands spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07 12:17
Ik heb er nog een. Ik heb net vanmorgen een mod gedaan om mijn World Cup uit Amerika te kunnen spelen. Helaas heb ik geen multitap. Gamegenie heb ik ook. Zelda is wel een cool spel (vooral de exclusieve gouden cartridge :9~). Double Dragon 2 heb ik vaak gespeeld, maar ik head hem geleend :(. Star Wars is ook wel grappig. Maar tegenwoordig zie je alleen soms op beurzen een paar spellen ( 1× Zelda2 gezien voor 5 piek 8-), alleen ik had net alles uitgegeven :'(:(). Wie weet waar je zo''n multitap kunt kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 27 april 2001 23:20 schreef Codin het volgende:

Maar serieus... een crash-bug in een Nintendo-game wanneer je een bepaalde handeling uitvoert?

Daar heb ik nou werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Ik had altijd het vermoeden dat Nintendo-games bugvrij waren. En dan heb ik het niet over bugs zoals ''over de vlag heen kunnen springen in Mario'', maar bugs die de hele bende laten crashen.

Speel je soms met een illegale casette of zo?
Ten eerste wil ik dit even kwijt: sorry voor de late reactie maar als je kostenbeheersing wat te vaak oplicht wil het nog wel eens gebeuren dat je ouders je niet meer op internet laten :(:(:(:(
Ten tweede speel ik niet op een illegale cassete ( voorheen wist ik niet eens dat ze bestonden ;) )
En ten derde vraag ik me af of je het spel wel eens uit heb gespeeld?? :? zoja, vertel me dan eens hoe ik voorbij die grot met die reus met 1 oog kom...:y) (je krijgt 1 of andere power-upals je hem hebt verslagen) dat zou echt gigantisch helpen ;);)

Bij voorbaat dank Viiin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 28 april 2001 22:52 schreef Viiin het volgende:

[..]
Ten tweede speel ik niet op een illegale cassete ( voorheen wist ik niet eens dat ze bestonden ;) )
Ja die zijn er. Er was jaren terug zo''n hype over... er waren illegale cassettes in omloop, die gekopieerd waren door een stel luitjes met copyboxen. Die verkochten ze dan weer voor veel. Dat spul is weinig betrouwbaar..... volgens Nintendo dan (had ik ook gezegd als ik Nintendo was overigens ;))
En ten derde vraag ik me af of je het spel wel eens uit heb gespeeld?? :? zoja, vertel me dan eens hoe ik voorbij die grot met die reus met 1 oog kom...:y) (je krijgt 1 of andere power-upals je hem hebt verslagen) dat zou echt gigantisch helpen ;);)

Bij voorbaat dank Viiin
Ik heb hem uitgespeeld ja :)

Ik kan me nog herinneren hoe ongelooflijk moeilijk het was... ik had dat spel geleend van een vriend van mij die niet zo geweldig fanatiek was met games als ik. Op een dag kwam hij hem halen, maar toen zei ik "Ah kom op ik ben bijna bij het eind, mag ik nog even?".

Vervolgens speelde ik hem uit waar ie bij stond, en hij had hem net nieuw ;)

Prachtige tijd was dat gewoon :7

Maareh... even terzake. Helaas weet ik weinig meer van een cycloop in een grot. Maar is dat ding wat je krijgt een bepaald iets wat je nodig hebt om verder te komen in het spel? Kan je niet om die powerup heen of iets dergelijks?

Speel hem anders op een emu, want je moet eerlijk toegeven dat het password-systeem van dat spel echt een volslagen ramp is, met al die rare tekens... Ik weet nog dat ik altijd m''n best deed het erg goed op te schreven, en ik dubbelcheckte het ook altijd. En toch had ik geregeld foute passwords... heel erg frustrerend gewoon als al ergens voorbij was. :`(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 28 april 2001 23:19 schreef Codin het volgende:

Vervolgens speelde ik hem uit waar ie bij stond, en hij had hem net nieuw ;)
(DIIIIIIIIISEND)

Maar is dat ding wat je krijgt een bepaald iets wat je nodig hebt om verder te komen in het spel? Kan je niet om die powerup heen of iets dergelijks?

Ik denk dat het nodig, want als ik in het boekje kijk dan staat dit item er gewoon in... voordat hij vastloopt kan ik nog zien dat mijn levensbalk groter word maar dat is het laatste wat ik van dat spel kan zien :(:(:(:(:(

Speel hem anders op een emu, want je moet eerlijk toegeven dat het password-systeem van dat spel echt een volslagen ramp is, met al die rare tekens

Inderdaad, dat paswoord systeem is echt brak |:( t zijn ook van die moeilijke paswoorden, als ze er nou makkelijke paswoorden van hadden gemaakt |:(
maar goed dat over een emu vind ik wel best, als dat de enige manier is waarop ik het kan uitspelen... (ik ga liever legit style) stuur em anders ff naar me door (als je em hebt tenminste ;) ) vincentdriesens@hotmail.com
}:O ik hoop niet dat er nu zo''n slotje op komt}:O

Viiin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 28 april 2001 23:44 schreef Viiin het volgende:

[..]
Fuck the slotjes... ik mail hem wel even :)

Je maakt trouwens niet echt geweldig gebruik van quotes, kijk daar nog es naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was zojuist Battle of Olympus aan het spelen en op een gegeven moment pak ik een ocarina op.

Moet dat ding nu niet in m''n inventory verschijnen? Ik zie er niks staan namelijk, maar ik heb hem toch nodig als ik Gaea wil verslaan.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een gedoe om een 8bit spel zelfs in het jaar 2001 nog:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat kan ik zeggen... ze zijn het waard.

De videogames van vandaag zijn immers geen videogames meer... het zijn virtual realities.

Er is niks mis met virtual realities, begrijp me niet verkeerd..... maar ik mis de echte videogames. :`(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 29 april 2001 19:02 schreef wiebe het volgende:
wat een gedoe om een 8bit spel zelfs in het jaar 2001 nog:Y)
nog zo''n gast die denkt dat graphics alles is.

Zeker nooit gehoord van Gameplay. Zelda 1 is vaak nog groter dan de huidige games en dat neemt maar iets van 200K in beslag. Grafisch is het misschien een ramp geworden maar de gameplay is nog super. Die spellen zijn gewoon geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad. Iemand al ooit Rygar uitgespeeld? De eindbaas is niet te verslaan lijkt het wel.

Nostalgie...

Kid Icarus en Battle of Olympus waren best wel goed, samen met de rest van de goeie spellen:
Zelda 1 + 2
Megaman 2
Double dragon 2
Metroid
Mario 1 tm 3 ( + duckhunt!)
Metal gear
castlevania 1+2
etc...

Was leuk, maar systeem is nu bij mensen die er meer mee doen (weggegeven aan arme mensen met kinderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nes?? Hoor ik daar de naam van mijn jeugdliefde??? :P

Mijn favo''s:
  • Double Dragon II - The Revenge (beter dan deel 3 vanwege o.a. meer moves)
  • Turtles III - The Manhattan Project (helaas nooit in Europa uitgebracht, fantastische graphics, sfeer, humor en muziek)
  • Super Mario Bros 3
  • Skake''s Revenge (opvolger van Metal Gear, die ik overigens niet had)
  • The Legend of Zelda (briljant, de moeder van alle adventure games)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
  • Laatst online: 28-04 17:01
Nu we het toch over die 8-bit dinge hebbe, heeft er nog iemand Snake Rattle And Role te koop?? Vind me moeder zo leuk spelletje :)

Contact ff via icq ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelda is toch echt koning van de RPG in mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 30 april 2001 09:24 schreef Johpie het volgende:
Nu we het toch over die 8-bit dinge hebbe, heeft er nog iemand Snake Rattle And Role te koop?? Vind me moeder zo leuk spelletje :)
Snake Rattle And Roll.
* JvS valt open*
* JvS * ....

Die was ik alweer helemaal vergeten!! Dat was echt een gaaf spel! Moeilijk en humoristisch!!

Ik heb m''n NES helaas verkocht, ik denk al 8 jaar geleden. Mét dat spel dus. :'(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
ik heb ook nog een nintendo 8 bit

alleen speel er noooiiitttt meer op.

ik heb de spellen

turtles, nooit uitgespeeld
super mario bros 3 nooit uitgespeeld
en blue shaddow >> wel uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
  • Laatst online: 28-04 17:01
Op maandag 30 april 2001 16:55 schreef JvS het volgende:

[..]

Snake Rattle And Roll.
* Johpie valt open*
* Johpie * ....

Die was ik alweer helemaal vergeten!! Dat was echt een gaaf spel! Moeilijk en humoristisch!!

Ik heb m''n NES helaas verkocht, ik denk al 8 jaar geleden. Mét dat spel dus. :'(
Deze rockt echt gewoon, level 1 snel met raketje mee naar level 10 ofzo :+

Heeft echt niemand hem meer voor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als emulated game is Snake rattle ''n'' Roll nog wel te vinden.

Ik ken alleen geen enkele plek waar die spellen nog verkocht worden.

zoek anders eens tussen de 3de handsjes op www.marktplaats.nl misschien hebben ze hem daar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Laatst online: 04-07 08:32
Das geen bug. je had alleen aan de andre kant in de mast moeten springen voor 10000 punten!

Ik heb btw een stuk of 30 spellen. Ik bedenk me trouwens dat ik al tweaker in spe was indertijd. mn nintendo heeft vaak uit elkaar gelegen. Heb zelfs hem door iemand laten tweaken zodat hij ook japanse en Amerikaanse games kon draaien.

Vandaar dat ik ook games heb als Super Mario 4 {JP}

Captain Pervert heeft nog ergens een disk liggen met 190 games erop!

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik speelde afgelopen zondag nog marioland 2 in een cafeetje. Weet iemand hoe je die debiele vogel die eieren kotst doodkrijgt!
(einde van world 1.1 geloof ik.

Wij kregen hem dus echt niet dood.
(of was dat omdat ik teveel had gezopen?)

Help me!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 16:22

Wimo.

Shake and Bake!

Gewoon op die eieren springen en die terug smijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 01 mei 2001 17:13 schreef Dinictus het volgende:
Ik speelde afgelopen zondag nog marioland 2 in een cafeetje. Weet iemand hoe je die debiele vogel die eieren kotst doodkrijgt!
(einde van world 1.1 geloof ik.

Wij kregen hem dus echt niet dood.
(of was dat omdat ik teveel had gezopen?)

Help me!
MUAHAHA ik denk het laatste >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Haha, heb vorig jaar een hele zooi roms geprobeerd uit nostalgie. Had ik beter niet kunnen doen, in mijn herinnering waren die fantastisch, maar toen ik ze opnieuw speelde vroeg ik me af wat ik er in vredesnaam aan vond vroeger... weg mooie herinneringen:Ž(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Kon je op die eieren springen dan?

Volgens mij niet want dan vlogen we op het ei mee tot de linker kant van het beeld.

Ja, ik had wel veel gezopen maar ik weet het wel zeker..

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Het is echt heel belangrijk voor me!

Hoe krijg je die vogel dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 02 mei 2001 13:07 schreef Dinictus het volgende:
Het is echt heel belangrijk voor me!

Hoe krijg je die vogel dood?
Als je op het ei staat moet je hem oppakken door op een knop te drukken. Diezelfde knop waarmee je die plantjes uit de grond trekt.

Daarna kun je met diezelfde knop het ei tegen die vogel aangooien.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

SO!

Thanks!

is dat het! Man daar kom je toch niet op als je dronken in het cafee aan het gamen bent!

Wel goed dat ik het weet. Ga ik zaterdag daar de blitzz maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 29 april 2001 23:10 schreef The Dude het volgende:

[..]

nog zo''n gast die denkt dat graphics alles is.

Zeker nooit gehoord van Gameplay. Zelda 1 is vaak nog groter dan de huidige games en dat neemt maar iets van 200K in beslag. Grafisch is het misschien een ramp geworden maar de gameplay is nog super. Die spellen zijn gewoon geniaal.
graphics zijn niet alles, maar van uren naar zo''n wazig tv-scherm kijken wordt ik toch echt niet goed. geef mij maar 1600*1200:Y). daar komen nog is die kutcontrollers bij, ontken nou niet dat die gewoon klote in de hand liggen:r nee geef mij maar een pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 mei 2001 14:15 schreef wiebe het volgende:

[..]

graphics zijn niet alles, maar van uren naar zo''n wazig tv-scherm kijken wordt ik toch echt niet goed. geef mij maar 1600*1200:Y). daar komen nog is die kutcontrollers bij, ontken nou niet dat die gewoon klote in de hand liggen:r nee geef mij maar een pc!
de NES rocks >:) ach jij vindt ze misschien klote in de hand liggen maar veel gamers denken daar anders over. Nee de huidige controllers zijn super....de helft van die dingen zijn gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar zo''n vierkant ding zuigt toch echt wel hard vind ik hoor, zo''n log blok met 2 knopjes, dat ding is gewoon achterhaald. ik wil best toegeven dat het in de tijd dat de NES nieuw was een aardig systeem was, nu is het gewoon achterhaald, maarja sommige mensen zweren ook bij oude auto''s.. ieder neemt wat ie wil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik heb twee rubberen powergrips voor de Nes op de kop getikt, was in Belgie ofzo :?

Anyway, geeft de controller wat meer een Megadrive-controller-look, ligt idd beter in de hand.

Ik had die vierkante dingen nl. altijd nogal vaag vast, met een hoek tussen wijs- en middelvinger in, en na verloop van tijd had ik daar mijn hele hand open :D:D:D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik waardeer mijn bakkie altijd wel weer heel erg als ik weer zo''n brak beeld heb gezien, dus het is wel goed voor de waardering van je eigen bakkie:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10381

Op woensdag 02 mei 2001 17:04 schreef wiebe het volgende:
maar zo''n vierkant ding zuigt toch echt wel hard vind ik hoor, zo''n log blok met 2 knopjes, dat ding is gewoon achterhaald. ik wil best toegeven dat het in de tijd dat de NES nieuw was een aardig systeem was, nu is het gewoon achterhaald, maarja sommige mensen zweren ook bij oude auto''s.. ieder neemt wat ie wil toch?
Hij zuigt idd hard geef ik direct toe, maar als ik zo''n ding weer in m''n handen heb zie je gewoon hoe snel alles is gegaan. Van zo''n ontiegelijk lelijk beeld, naar de beste resolutie in fullcollor.
Daarom vind ik het wel eens leuk om ff terug in de tijd te gaan en vertrouwd met zo''n NES te spelen. niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10381

Op woensdag 02 mei 2001 20:47 schreef wiebe het volgende:
ik waardeer mijn bakkie altijd wel weer heel erg als ik weer zo''n brak beeld heb gezien, dus het is wel goed voor de waardering van je eigen bakkie:Y)
:D Precies, van vies lelijk, naar een haarscherp beeld doet toch wel goed, vooral als je je pc van tevoren traag ofzoiets dergelijks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad, ik heb precies hetzelfde, personal computers domineren de markt voor (mooie!) gamezzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet wat jullie lopen te zeiken maar als je de nintendo 8-bit zo vind zuigen kom hier dan ook niet kijken en vergal dit topic niet door hier onnuttig te posten!!!!!!!!!!>:)>:)>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen maar het advies geven dat je in plaats van op een nintendo 8bit(:r:r:r)beter kan gamen op een rockende pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 mei 2001 21:47 schreef wiebe het volgende:
alleen maar het advies geven dat je in plaats van op een nintendo 8bit(:r:r:r)beter kan gamen op een rockende pc
Sommige onder ons (vooral ik) hebben geen rockende PC :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 mei 2001 21:52 schreef Viiin het volgende:

[..]

Sommige onder ons (vooral ik) hebben geen rockende PC :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:(:(:(:(
Sommigen van ons weten de oude technologie, waarmee we destijds zoveel lol hebben gehad, te waarderen. Dit in plaats van dat we ervoor kiezen om het oude respectloos de grond in te stampen wanneer het plaats moet maken voor het nieuwe.

Een intelligentie-gerelateerde kwestie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Jep ben ''t met de meeste wel eens, hedendaagse meuk is lang niet zo leuk, gewoon leuk, als vroegere meuk. Ben dan ook een fervent aanhanger van abandonware :)

Trouwens, die NES controllers vond ik altijd zeer flex :? zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Heuj ! Abandonware is dan ook legaal....
Zal ik een paar links plaatsen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 mei 2001 21:47 schreef wiebe het volgende:
Suckende PC''s roelen! >:)>:)

Dan ben je gedwongen de "gouwe ouwe" te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 03 mei 2001 15:37 schreef Koekwaus het volgende:
Als dat zou kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

Bergie

Lekker belangrijk...

zal ik het maar doen dan
www.abandongames.com/

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 21:01 schreef wiebe het volgende:
inderdaad, ik heb precies hetzelfde, personal computers domineren de markt voor (mooie!) gamezzzz
Ahum...altijd leuk op mensen die vinden dat hun mening de wereldstandaard is in te wrijven met enkele feiten:

De markt wordt NIET gedomineerd door PC...integendeel. De Nintendo gameboy heeft het grootste marktaandeel, daarna de Sony Playstation en daarna pas de PC.

Het grootste gedeelte van de gamers vind gameplay nu eenmaal belangrijker dan 1600*1200 graphics.

Ruud.
Vintage gaming rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 03 mei 2001 15:37 schreef Koekwaus het volgende:
Dat is niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Geen gefok met mijn NES, dat ding is me nu nog altijd heilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15318

* Anoniem: 15318 had eerst een emulatortje op z''n comp staan

dat was wel es grappig.. vooral de grote van die spellen.. mario 1 was iets van 40kb ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
hoi,

je kunt ook NES-spellen op de pc spelen.
je hebt een emulator(zsnes,snes9x)en wat roms
nodig.dit is een mooie link voor emu`s en roms .
http://www.ultraaffiliates.com/roms/

veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]Op donderdag 03 mei 2001 13:23

Trouwens, die NES controllers vond ik altijd zeer flex :? zal wel aan mij liggen.
ja inderdaad ligt aan jou:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 11-03 22:48

Spruit_elf

Intentionally left blank

ik heb ook last gehad van bug in Battle of olympus heel vervelend verder vind ik ook dat nes 8-bit heel gaaf is
mijn favo''s
zijn DUCK HUNT\MARIO allebei op een en ook nog de zelfde cassete :)
Battle of olympus, helaas geleend van iemand
en verder veschilt het van tijd tot tijd

oja dat over vlag springen heeft weinig nut want gaat oneindig door

zelfs met twee gamegenie''s :7 met superjump en onsterfelijk als code kan je er niets

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 04 mei 2001 07:46 schreef robertathlon het volgende:
hoi,

veel succes
kunnen we ook gelijk melden dat ROMS ook illegaal zijn. Tenzij je de orginele heb |:(

leer eens de FAQ lezen. Zowel op GoT als elke ROM en Abandonware site.

En ga nou niet zeggen dat Abandonware legaal is want op 9 van de 10 spellen zitten nog steeds copyright.

Soms is lezen zeker errug moeilijk of niet :? En op de mensen die gelijk lopen te brallen dat ik een zeikerd ben.....denk hier maar eens over na. De draad wordt gesloten en heb je IceStorm op je dak. Ik wil dus gewoon deze draad open houden aangezien hier toch wel wat leuks wordt gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 06 mei 2001 12:09 schreef The Dude het volgende:

[..]

kunnen we ook gelijk melden dat ROMS ook illegaal zijn. Tenzij je de orginele heb |:(

leer eens de FAQ lezen. Zowel op GoT als elke ROM en Abandonware site.

En ga nou niet zeggen dat Abandonware legaal is want op 9 van de 10 spellen zitten nog steeds copyright.

Soms is lezen zeker errug moeilijk of niet :? En op de mensen die gelijk lopen te brallen dat ik een zeikerd ben.....denk hier maar eens over na. De draad wordt gesloten en heb je IceStorm op je dak. Ik wil dus gewoon deze draad open houden aangezien hier toch wel wat leuks wordt gedumpt.
Ja maar je weet toch dat alle GoT-bezoekers alleen maar braaf de rommetjes downen die ze zelf ook hebben?

Bewijs het tegendeel maar es ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oni|A
  • Laatst online: 05-02-2005

Oni|A

Drugs are good, mkay?

Commodore 64 met creatures, bruce lee (yeey multiplayer!) WOO! :)

Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind em goed Coding maar ik ben het toch met The Dude eens... Ik heb liever dat dit topic open blijft ;) en als mensen die dan niet weten dat er zo''n slotje op kan komen links gaan plaatsten vind ik het attent dat iemand er dan iets van zegt..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik speel de spellen nog met een emulator.
Is alleen om herinneringen omhog te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 06 mei 2001 16:35 schreef Viiin het volgende:
Ik vind em goed Coding maar ik ben het toch met The Dude eens... Ik heb liever dat dit topic open blijft ;) en als mensen die dan niet weten dat er zo''n slotje op kan komen links gaan plaatsten vind ik het attent dat iemand er dan iets van zegt..;)
No worries... IceStorm is best wel een relaxede gozer. Die smijt je topic niet zomaar op slot :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 06 mei 2001 12:19 schreef Codin het volgende:

[..]

Ja maar je weet toch dat alle GoT-bezoekers alleen maar braaf de rommetjes downen die ze zelf ook hebben?

Bewijs het tegendeel maar es ;)
euhm hier werkt het tegendeel...bewijs eerst maar eens of het niet illegaal is. Dit moeten ze wel doen anders krijgen ze teveel gezeik.
Op zondag 06 mei 2001 17:22 schreef Codin het volgende:

[..]

No worries... IceStorm is best wel een relaxede gozer. Die smijt je topic niet zomaar op slot :7
IceStorm is niet de enige die hier slotjes uitdeelt hoor. Er zijn anderen die heel wat eerder een slotje uitdelen ;) Sommige doen het bij twijfel al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op vrijdag 04 mei 2001 07:46 schreef robertathlon het volgende:
hoi,

veel succes
Als je dan al emu''s noemt, noem dan wel de goeie. Jij noemt SNES emu''s en niet NES emu''s.

Overigens is IMHO de meest uptodate (nieuwste versies, beste uitleg, etc.) pagina over emulators www.zophar.net

Momenteel is de beste emu voor de NES "NESten", te vinden op bovenstaande link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
www.emuunlim.com is ook wel een aardige site. Vrij uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sommige mensen lezen niet he |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

werkt in elk level !!!!!

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 mei 2001 10:28 schreef The Dude het volgende:
sommige mensen lezen niet he |:( |:( |:(
Net of jij daar last van hebt.

Down nou maar gewoon een stel roms en vermaak je met gave 2D-shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Jammer dat ''k geen NES heb, wordt weer emuleren :)

Veel gespeeld vroeger, DD2 rulz echt wel. Na schooltijd, vele uren speelplezier :)
Behalve als lastige oudrz soaps willen kijken op de tv :(

Maar hoe heet dit spel ook alweer:
Platform, kunt het met z''n 2en tegelijk spelen, ieder een robot. 3 levens (met code 30) dmv. powerups krijg je een ander wapen, en niet buiten het beeld lopen/vallen want dat doet pijn. Ben namelijk de naam ff kwijt. Dat was een echt vet arcade schiet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 07 mei 2001 13:05 schreef Codin het volgende:

[..]

Net of jij daar last van hebt.

Down nou maar gewoon een stel roms en vermaak je met gave 2D-shit :)
pff ik heb er zo''n 1500 daar ben ik wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Duck Hunt:D

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Er worden nog steeds van die vage NES-kloons gemaakt. Meestal te koop voor zo''n 50,-. Jammer dat Nintendo er gewoon niet nog een paar maakt. Een Special Edition versie of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn top 5 NES games:

1. DuckHunt :Y)
2. SMB 3
3. Knabbel en Babbel
4. Double Dragon (2?)
5. Kid Icarus

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duckhunt is wel strak.

anyways die reclames van Pauze heersen. eentje met duckhunt en een met Prince of Persia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 08 mei 2001 19:42 schreef The Dude het volgende:
Duckhunt is wel strak.

anyways die reclames van Pauze heersen. eentje met duckhunt en een met Prince of Persia :D
En Outrun!

Vergeet Outrun niet! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 20:16 schreef Codin het volgende:

[..]

En Outrun!

Vergeet Outrun niet! :Y)
Ik kan die dingen alleen nergens op de site zelf terugvinden :(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

> oud spel, 2 spelers, in beeld blijven

Robotech ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
DUCKHUNT RULEZ!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Alleen jammer dat bij de nieuwere tv''s met zo''n zonnescherm ofzo die lichtgun het niet meer doet... Bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 13:46 schreef BBL the 2nd het volgende:
> oud spel, 2 spelers, in beeld blijven

Robotech ofzo ?
Uhm, Super Probotector bedoelde ''k. Maar die is eigenlijk best wel een klein beetje voor de Snes. Maar ''k geloof dat er een eerdere versie was voor de Nes.
Pagina: 1 2 Laatste