1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Anoniem: 24693
Ik heb namelijk een bug ontdekt in het spel battle of olympus, als je op een gegeven moment in die grot met die cyclops en je verslaat die cyclops dan krijg je iets van hem, elke keer als ik dat wil pakken loopt ie vast...(jaja, de nintendo 8-bit)weet iemand hier een oplossing...:?:?
die bug is echt irritatie |:(

Zo heb ik het ooit een keer gepresteerd om met Super Mario Bros 1 OVER de vlag te springen aan het einde van level 3-3. Daarna komt een heeeeeel lang stuk met alleen maar kastelen-achtergrond. De dood trad in toen de tijd verstreken was...
In SMB 1 zaten nog wat meer bugs... Ik kan er zo ff niet meer opkomen.
Anoniem: 14821
Tis beter dan een Playstation 2;) Veeeel mooier beeld
Heeft iemand nog nintendo 8-bit games tekoop?
GreetZZzzz,
Youri
Anoniem: 14314
Krijg je geen geld toe als je zo''n ding aanschaft?Op donderdag 26 april 2001 21:48 schreef runderhoning het volgende:
Nintendo 8-bit RULES
Tis beter dan een Playstation 2;) Veeeel mooier beeld
Heeft iemand nog nintendo 8-bit games tekoop?
GreetZZzzz,
Youri
Anoniem: 1148
oftewel tegen een schaduw vechten.
Anoniem: 2109
kan je op meerdere velden doen.Op donderdag 26 april 2001 18:26 schreef Kolky het volgende:
Er zaten wel meer bugs in oude NES spelletjes.
Zo heb ik het ooit een keer gepresteerd om met Super Mario Bros 1 OVER de vlag te springen aan het einde van level 3-3. Daarna komt een heeeeeel lang stuk met alleen maar kastelen-achtergrond. De dood trad in toen de tijd verstreken was...
- Double Dragon 2 (of 3, iig met di ehelicopter waarinje vecht)
- Duckhunt
- Metal Gear
maar speel tegenwoordig meer Arcade shooters en fighters, want ondanks de vooruitgang van de Consoles, maken ze alleen nog maar Street Fighter en Tekken clones
ik mis de spellen zoals Double Dragon, Final Fight, Alien VS Predator, Warriors Of Fate etc
maar NES is cool, speel het alleen geemuleerd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nintendo 8 bit >> roels!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yup; klopt... maar ik veld 1-2 kun je naar veld -1... mag je alleen maar zwemmenOp vrijdag 27 april 2001 00:27 schreef The Dude het volgende:
[..]
kan je op meerdere velden doen.
Weet niet precies meer hoe die moet..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder is het level waar je heel makkelijk over de flag kan springen in smb 1 level 2-1
En die world cup dan op de 8-bit die is echt leuk. odel van het spel scoren en je tegenstander k.o. schoppen, beuken, super ball op zijn bek, enz. Het is echt jmmr dat ze nooit meer een vervolg hebben gemaakt op world cup
"I sit in my room and imagine the future."
dat spel kan ik ongeveer wel domen nu. zo vaak heb ik het gespeeld.
heb pas m''n nintendo weer aangesloten op m''n tv tje. en al die jeugd herinneringen kwamen weer terug.
mario speelde ik gewoon als vanzelf weer, op automatische piloot zeg maar.
en dan die tune die erbij zit, schitterend gewoon.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
En Zelda dan, nog steeds de beste topdown RPG ever.
Wat ik wel naadje vind van mijn NES is dat ie een beetje sluiting maakt als je het metalen dekseltje van binnen erop schroeft. Dus die ligt er nou af en het werkt nog steeds
Ruben denkt aan de gouden tijden met de NES
Anoniem: 15368
Ik ben blij dat ik Battle of Olympus nog heb mogen spelen op de NES. Wat een ongelooflijk mooi stukje videogame-cultuur is dat spel zeg

Maar serieus... een crash-bug in een Nintendo-game wanneer je een bepaalde handeling uitvoert?
Daar heb ik nou werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Ik had altijd het vermoeden dat Nintendo-games bugvrij waren. En dan heb ik het niet over bugs zoals ''over de vlag heen kunnen springen in Mario'', maar bugs die de hele bende laten crashen.
Speel je soms met een illegale casette of zo?
Ikzelf heb het in m''n hele Nintendo-carriere tweemaal gepresteerd om een spel vast te laten lopen, namelijk StarWing en Super Double Dragon. Ik weet nog dat ik daar flink van op zat te kijken, want dat was ik immers niet gewend van Nintendo.
Maar goed, qua bugs kan Nintendo nog altijd niet tippen aan M$, dus het mocht de pret niet drukken
Anoniem: 2539

Maar verder komt het maar zeer sporadisch voor...
Geef mij maar een Warsteiner.
en dan Jungle hunt of een ander spel (ik heb er 88)
Anoniem: 20834
enne....Low G Man
Master Blaster...
En...een van de beste nintendo 8 bit spellen....RYGAR !!!! (tot de eindbaas gekomen, maar niet uitgespeeld
Anoniem: 16173
Die dingen hebben ze afzet nog wel als 2dehands spul
Ten eerste wil ik dit even kwijt: sorry voor de late reactie maar als je kostenbeheersing wat te vaak oplicht wil het nog wel eens gebeuren dat je ouders je niet meer op internet laten :(:(:(Op vrijdag 27 april 2001 23:20 schreef Codin het volgende:
Maar serieus... een crash-bug in een Nintendo-game wanneer je een bepaalde handeling uitvoert?
Daar heb ik nou werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Ik had altijd het vermoeden dat Nintendo-games bugvrij waren. En dan heb ik het niet over bugs zoals ''over de vlag heen kunnen springen in Mario'', maar bugs die de hele bende laten crashen.
Speel je soms met een illegale casette of zo?
Ten tweede speel ik niet op een illegale cassete ( voorheen wist ik niet eens dat ze bestonden
En ten derde vraag ik me af of je het spel wel eens uit heb gespeeld??
Bij voorbaat dank Viiin
Ja die zijn er. Er was jaren terug zo''n hype over... er waren illegale cassettes in omloop, die gekopieerd waren door een stel luitjes met copyboxen. Die verkochten ze dan weer voor veel. Dat spul is weinig betrouwbaar..... volgens Nintendo dan (had ik ook gezegd als ik Nintendo was overigensOp zaterdag 28 april 2001 22:52 schreef Viiin het volgende:
[..]
Ten tweede speel ik niet op een illegale cassete ( voorheen wist ik niet eens dat ze bestonden)
Ik heb hem uitgespeeld jaEn ten derde vraag ik me af of je het spel wel eens uit heb gespeeld??zoja, vertel me dan eens hoe ik voorbij die grot met die reus met 1 oog kom...:y) (je krijgt 1 of andere power-upals je hem hebt verslagen) dat zou echt gigantisch helpen ;);)
Bij voorbaat dank Viiin
Ik kan me nog herinneren hoe ongelooflijk moeilijk het was... ik had dat spel geleend van een vriend van mij die niet zo geweldig fanatiek was met games als ik. Op een dag kwam hij hem halen, maar toen zei ik "Ah kom op ik ben bijna bij het eind, mag ik nog even?".
Vervolgens speelde ik hem uit waar ie bij stond, en hij had hem net nieuw
Prachtige tijd was dat gewoon
Maareh... even terzake. Helaas weet ik weinig meer van een cycloop in een grot. Maar is dat ding wat je krijgt een bepaald iets wat je nodig hebt om verder te komen in het spel? Kan je niet om die powerup heen of iets dergelijks?
Speel hem anders op een emu, want je moet eerlijk toegeven dat het password-systeem van dat spel echt een volslagen ramp is, met al die rare tekens... Ik weet nog dat ik altijd m''n best deed het erg goed op te schreven, en ik dubbelcheckte het ook altijd. En toch had ik geregeld foute passwords... heel erg frustrerend gewoon als al ergens voorbij was. :`(
Op zaterdag 28 april 2001 23:19 schreef Codin het volgende:
Vervolgens speelde ik hem uit waar ie bij stond, en hij had hem net nieuw
(DIIIIIIIIISEND)
Maar is dat ding wat je krijgt een bepaald iets wat je nodig hebt om verder te komen in het spel? Kan je niet om die powerup heen of iets dergelijks?
Ik denk dat het nodig, want als ik in het boekje kijk dan staat dit item er gewoon in... voordat hij vastloopt kan ik nog zien dat mijn levensbalk groter word maar dat is het laatste wat ik van dat spel kan zien :(:(:(:(
Speel hem anders op een emu, want je moet eerlijk toegeven dat het password-systeem van dat spel echt een volslagen ramp is, met al die rare tekens
Inderdaad, dat paswoord systeem is echt brakt zijn ook van die moeilijke paswoorden, als ze er nou makkelijke paswoorden van hadden gemaakt
maar goed dat over een emu vind ik wel best, als dat de enige manier is waarop ik het kan uitspelen... (ik ga liever legit style) stuur em anders ff naar me door (als je em hebt tenminste) vincentdriesens@hotmail.com
ik hoop niet dat er nu zo''n slotje op komt}:O
Viiin
Fuck the slotjes... ik mail hem wel evenOp zaterdag 28 april 2001 23:44 schreef Viiin het volgende:
[..]
Je maakt trouwens niet echt geweldig gebruik van quotes, kijk daar nog es naar
De videogames van vandaag zijn immers geen videogames meer... het zijn virtual realities.
Er is niks mis met virtual realities, begrijp me niet verkeerd..... maar ik mis de echte videogames. :`(
nog zo''n gast die denkt dat graphics alles is.Op zondag 29 april 2001 19:02 schreef wiebe het volgende:
wat een gedoe om een 8bit spel zelfs in het jaar 2001 nog:Y)
Zeker nooit gehoord van Gameplay. Zelda 1 is vaak nog groter dan de huidige games en dat neemt maar iets van 200K in beslag. Grafisch is het misschien een ramp geworden maar de gameplay is nog super. Die spellen zijn gewoon geniaal.
Anoniem: 1148
Nostalgie...
Kid Icarus en Battle of Olympus waren best wel goed, samen met de rest van de goeie spellen:
Zelda 1 + 2
Megaman 2
Double dragon 2
Metroid
Mario 1 tm 3 ( + duckhunt!)
Metal gear
castlevania 1+2
etc...
Was leuk, maar systeem is nu bij mensen die er meer mee doen (weggegeven aan arme mensen met kinderen).
Mijn favo''s:
- Double Dragon II - The Revenge (beter dan deel 3 vanwege o.a. meer moves)
- Turtles III - The Manhattan Project (helaas nooit in Europa uitgebracht, fantastische graphics, sfeer, humor en muziek)
- Super Mario Bros 3
- Skake''s Revenge (opvolger van Metal Gear, die ik overigens niet had)
- The Legend of Zelda (briljant, de moeder van alle adventure games)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Contact ff via icq ofzo
Snake Rattle And Roll.Op maandag 30 april 2001 09:24 schreef Johpie het volgende:
Nu we het toch over die 8-bit dinge hebbe, heeft er nog iemand Snake Rattle And Role te koop?? Vind me moeder zo leuk spelletje
* JvS valt open*
* JvS * ....
Die was ik alweer helemaal vergeten!! Dat was echt een gaaf spel! Moeilijk en humoristisch!!
Ik heb m''n NES helaas verkocht, ik denk al 8 jaar geleden. Mét dat spel dus.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
alleen speel er noooiiitttt meer op.
ik heb de spellen
turtles, nooit uitgespeeld
super mario bros 3 nooit uitgespeeld
en blue shaddow >> wel uitgespeeld
Deze rockt echt gewoon, level 1 snel met raketje mee naar level 10 ofzoOp maandag 30 april 2001 16:55 schreef JvS het volgende:
[..]
Snake Rattle And Roll.
* Johpie valt open*
* Johpie * ....
Die was ik alweer helemaal vergeten!! Dat was echt een gaaf spel! Moeilijk en humoristisch!!
Ik heb m''n NES helaas verkocht, ik denk al 8 jaar geleden. Mét dat spel dus.
Heeft echt niemand hem meer voor me
Ik ken alleen geen enkele plek waar die spellen nog verkocht worden.
zoek anders eens tussen de 3de handsjes op www.marktplaats.nl misschien hebben ze hem daar nog.
Das geen bug. je had alleen aan de andre kant in de mast moeten springen voor 10000 punten!Op donderdag 26 april 2001 18:26 schreef Kolky het volgende:
Ik heb btw een stuk of 30 spellen. Ik bedenk me trouwens dat ik al tweaker in spe was indertijd. mn nintendo heeft vaak uit elkaar gelegen. Heb zelfs hem door iemand laten tweaken zodat hij ook japanse en Amerikaanse games kon draaien.
Vandaar dat ik ook games heb als Super Mario 4 {JP}
Captain Pervert heeft nog ergens een disk liggen met 190 games erop!
Advanced sheep-counting strategies
(einde van world 1.1 geloof ik.
Wij kregen hem dus echt niet dood.
(of was dat omdat ik teveel had gezopen?)
Help me!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
MUAHAHA ik denk het laatsteOp dinsdag 01 mei 2001 17:13 schreef Dinictus het volgende:
Ik speelde afgelopen zondag nog marioland 2 in een cafeetje. Weet iemand hoe je die debiele vogel die eieren kotst doodkrijgt!
(einde van world 1.1 geloof ik.
Wij kregen hem dus echt niet dood.
(of was dat omdat ik teveel had gezopen?)
Help me!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Volgens mij niet want dan vlogen we op het ei mee tot de linker kant van het beeld.
Ja, ik had wel veel gezopen maar ik weet het wel zeker..
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hoe krijg je die vogel dood?
Als je op het ei staat moet je hem oppakken door op een knop te drukken. Diezelfde knop waarmee je die plantjes uit de grond trekt.Op woensdag 02 mei 2001 13:07 schreef Dinictus het volgende:
Het is echt heel belangrijk voor me!
Hoe krijg je die vogel dood?
Daarna kun je met diezelfde knop het ei tegen die vogel aangooien.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Thanks!
is dat het! Man daar kom je toch niet op als je dronken in het cafee aan het gamen bent!
Wel goed dat ik het weet. Ga ik zaterdag daar de blitzz maken!!
Anoniem: 15332
graphics zijn niet alles, maar van uren naar zo''n wazig tv-scherm kijken wordt ik toch echt niet goed. geef mij maar 1600*1200:Y). daar komen nog is die kutcontrollers bij, ontken nou niet dat die gewoon klote in de hand liggen:r nee geef mij maar een pc!Op zondag 29 april 2001 23:10 schreef The Dude het volgende:
[..]
nog zo''n gast die denkt dat graphics alles is.
Zeker nooit gehoord van Gameplay. Zelda 1 is vaak nog groter dan de huidige games en dat neemt maar iets van 200K in beslag. Grafisch is het misschien een ramp geworden maar de gameplay is nog super. Die spellen zijn gewoon geniaal.
de NES rocksOp woensdag 02 mei 2001 14:15 schreef wiebe het volgende:
[..]
graphics zijn niet alles, maar van uren naar zo''n wazig tv-scherm kijken wordt ik toch echt niet goed. geef mij maar 1600*1200:Y). daar komen nog is die kutcontrollers bij, ontken nou niet dat die gewoon klote in de hand liggen:r nee geef mij maar een pc!
Anyway, geeft de controller wat meer een Megadrive-controller-look, ligt idd beter in de hand.
Ik had die vierkante dingen nl. altijd nogal vaag vast, met een hoek tussen wijs- en middelvinger in, en na verloop van tijd had ik daar mijn hele hand open :D:D:D
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Anoniem: 10381
Hij zuigt idd hard geef ik direct toe, maar als ik zo''n ding weer in m''n handen heb zie je gewoon hoe snel alles is gegaan. Van zo''n ontiegelijk lelijk beeld, naar de beste resolutie in fullcollor.Op woensdag 02 mei 2001 17:04 schreef wiebe het volgende:
maar zo''n vierkant ding zuigt toch echt wel hard vind ik hoor, zo''n log blok met 2 knopjes, dat ding is gewoon achterhaald. ik wil best toegeven dat het in de tijd dat de NES nieuw was een aardig systeem was, nu is het gewoon achterhaald, maarja sommige mensen zweren ook bij oude auto''s.. ieder neemt wat ie wil toch?
Daarom vind ik het wel eens leuk om ff terug in de tijd te gaan en vertrouwd met zo''n NES te spelen. niet ?
Anoniem: 10381
Op woensdag 02 mei 2001 20:47 schreef wiebe het volgende:
ik waardeer mijn bakkie altijd wel weer heel erg als ik weer zo''n brak beeld heb gezien, dus het is wel goed voor de waardering van je eigen bakkie:Y)
Sommige onder ons (vooral ik) hebben geen rockende PC :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:(:(:(Op woensdag 02 mei 2001 21:47 schreef wiebe het volgende:
alleen maar het advies geven dat je in plaats van op een nintendo 8bit(:r:r:r)beter kan gamen op een rockende pc
Sommigen van ons weten de oude technologie, waarmee we destijds zoveel lol hebben gehad, te waarderen. Dit in plaats van dat we ervoor kiezen om het oude respectloos de grond in te stampen wanneer het plaats moet maken voor het nieuwe.Op woensdag 02 mei 2001 21:52 schreef Viiin het volgende:
[..]
Sommige onder ons (vooral ik) hebben geen rockende PC :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:(:(:(
Een intelligentie-gerelateerde kwestie...
Trouwens, die NES controllers vond ik altijd zeer flex
Zal ik een paar links plaatsen??
Anoniem: 14314
Suckende PC''s roelen! >:)>:)Op woensdag 02 mei 2001 21:47 schreef wiebe het volgende:
alleen maar het advies geven dat je in plaats van op een nintendo 8bit(:r:r:r)beter kan gamen op een rockende pc
Dan ben je gedwongen de "gouwe ouwe" te spelen
Als dat zou kunnenOp donderdag 03 mei 2001 15:37 schreef Koekwaus het volgende:
Heuj ! Abandonware is dan ook legaal....
www.abandongames.com/
Yamaha MT-09
Ahum...altijd leuk op mensen die vinden dat hun mening de wereldstandaard is in te wrijven met enkele feiten:Op woensdag 02 mei 2001 21:01 schreef wiebe het volgende:
inderdaad, ik heb precies hetzelfde, personal computers domineren de markt voor (mooie!) gamezzzz
De markt wordt NIET gedomineerd door PC...integendeel. De Nintendo gameboy heeft het grootste marktaandeel, daarna de Sony Playstation en daarna pas de PC.
Het grootste gedeelte van de gamers vind gameplay nu eenmaal belangrijker dan 1600*1200 graphics.
Ruud.
Vintage gaming rulez!
Dat is niet legaal.Op donderdag 03 mei 2001 15:37 schreef Koekwaus het volgende:
Heuj ! Abandonware is dan ook legaal....
Anoniem: 15318
dat was wel es grappig.. vooral de grote van die spellen.. mario 1 was iets van 40kb ofzo
je kunt ook NES-spellen op de pc spelen.
je hebt een emulator(zsnes,snes9x)en wat roms
nodig.dit is een mooie link voor emu`s en roms .
http://www.ultraaffiliates.com/roms/
veel succes
ja inderdaad ligt aan jou:P[b]Op donderdag 03 mei 2001 13:23
Trouwens, die NES controllers vond ik altijd zeer flexzal wel aan mij liggen.
mijn favo''s
zijn DUCK HUNT\MARIO allebei op een en ook nog de zelfde cassete
Battle of olympus, helaas geleend van iemand
en verder veschilt het van tijd tot tijd
oja dat over vlag springen heeft weinig nut want gaat oneindig door
zelfs met twee gamegenie''s
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
kunnen we ook gelijk melden dat ROMS ook illegaal zijn. Tenzij je de orginele hebOp vrijdag 04 mei 2001 07:46 schreef robertathlon het volgende:
hoi,
veel succes

leer eens de FAQ lezen. Zowel op GoT als elke ROM en Abandonware site.
En ga nou niet zeggen dat Abandonware legaal is want op 9 van de 10 spellen zitten nog steeds copyright.
Soms is lezen zeker errug moeilijk of niet
Ja maar je weet toch dat alle GoT-bezoekers alleen maar braaf de rommetjes downen die ze zelf ook hebben?Op zondag 06 mei 2001 12:09 schreef The Dude het volgende:
[..]
kunnen we ook gelijk melden dat ROMS ook illegaal zijn. Tenzij je de orginele heb
leer eens de FAQ lezen. Zowel op GoT als elke ROM en Abandonware site.
En ga nou niet zeggen dat Abandonware legaal is want op 9 van de 10 spellen zitten nog steeds copyright.
Soms is lezen zeker errug moeilijk of nietEn op de mensen die gelijk lopen te brallen dat ik een zeikerd ben.....denk hier maar eens over na. De draad wordt gesloten en heb je IceStorm op je dak. Ik wil dus gewoon deze draad open houden aangezien hier toch wel wat leuks wordt gedumpt.
Bewijs het tegendeel maar es
Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United
No worries... IceStorm is best wel een relaxede gozer. Die smijt je topic niet zomaar op slotOp zondag 06 mei 2001 16:35 schreef Viiin het volgende:
Ik vind em goed Coding maar ik ben het toch met The Dude eens... Ik heb liever dat dit topic open blijften als mensen die dan niet weten dat er zo''n slotje op kan komen links gaan plaatsten vind ik het attent dat iemand er dan iets van zegt..;)
euhm hier werkt het tegendeel...bewijs eerst maar eens of het niet illegaal is. Dit moeten ze wel doen anders krijgen ze teveel gezeik.Op zondag 06 mei 2001 12:19 schreef Codin het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch dat alle GoT-bezoekers alleen maar braaf de rommetjes downen die ze zelf ook hebben?
Bewijs het tegendeel maar es
IceStorm is niet de enige die hier slotjes uitdeelt hoor. Er zijn anderen die heel wat eerder een slotje uitdelenOp zondag 06 mei 2001 17:22 schreef Codin het volgende:
[..]
No worries... IceStorm is best wel een relaxede gozer. Die smijt je topic niet zomaar op slot
Als je dan al emu''s noemt, noem dan wel de goeie. Jij noemt SNES emu''s en niet NES emu''s.Op vrijdag 04 mei 2001 07:46 schreef robertathlon het volgende:
hoi,
veel succes
Overigens is IMHO de meest uptodate (nieuwste versies, beste uitleg, etc.) pagina over emulators www.zophar.net
Momenteel is de beste emu voor de NES "NESten", te vinden op bovenstaande link.
werkt in elk level !!!!!Op donderdag 26 april 2001 18:26 schreef Kolky het volgende:
Smiling as the shit comes down...
Net of jij daar last van hebt.Op maandag 07 mei 2001 10:28 schreef The Dude het volgende:
sommige mensen lezen niet he![]()
![]()
Down nou maar gewoon een stel roms en vermaak je met gave 2D-shit
Veel gespeeld vroeger, DD2 rulz echt wel. Na schooltijd, vele uren speelplezier
Behalve als lastige oudrz soaps willen kijken op de tv
Maar hoe heet dit spel ook alweer:
Platform, kunt het met z''n 2en tegelijk spelen, ieder een robot. 3 levens (met code 30) dmv. powerups krijg je een ander wapen, en niet buiten het beeld lopen/vallen want dat doet pijn. Ben namelijk de naam ff kwijt. Dat was een echt vet arcade schiet spel
pff ik heb er zo''n 1500 daar ben ik wel even zoet mee.Op maandag 07 mei 2001 13:05 schreef Codin het volgende:
[..]
Net of jij daar last van hebt.
Down nou maar gewoon een stel roms en vermaak je met gave 2D-shit
1. DuckHunt
2. SMB 3
3. Knabbel en Babbel
4. Double Dragon (2?)
5. Kid Icarus
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
anyways die reclames van Pauze heersen. eentje met duckhunt en een met Prince of Persia
En Outrun!Op dinsdag 08 mei 2001 19:42 schreef The Dude het volgende:
Duckhunt is wel strak.
anyways die reclames van Pauze heersen. eentje met duckhunt en een met Prince of Persia
Vergeet Outrun niet!
Ik kan die dingen alleen nergens op de site zelf terugvindenOp dinsdag 08 mei 2001 20:16 schreef Codin het volgende:
[..]
En Outrun!
Vergeet Outrun niet!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Uhm, Super Probotector bedoelde ''k. Maar die is eigenlijk best wel een klein beetje voor de Snes. Maar ''k geloof dat er een eerdere versie was voor de Nes.Op woensdag 09 mei 2001 13:46 schreef BBL the 2nd het volgende:
> oud spel, 2 spelers, in beeld blijven
Robotech ofzo ?