[BC3] nintendo 8-bit

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 12:56 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Uhm, Super Probotector bedoelde ''k. Maar die is eigenlijk best wel een klein beetje voor de Snes. Maar ''k geloof dat er een eerdere versie was voor de Nes.
Probotector was er ook voor de NES.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Was ook zo''n 2-player game, roelde ook best hard.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 19:13 schreef The Dude het volgende:

[..]

Probotector was er ook voor de NES.
Juist :)

De Amerikaanse versie heet Contra 3. Daarin speel je met mannetjes in plaats van robots. Dat is eigenlijk wel veel cooler...

En de muziek van dat spel is voor mij persoonlijk legendarisch... In de eerste paar levels zijn het gewoon zwaar dramatische oorlogsmelodien, en in level 4 (met hoge snelheid over de snelweg op een motor) is ie weer hartstikke hard, snel en action-packed. Prachtig gewoon :)

Ik weet nog goed dat een vriend van m''n broertje deze titel had gehuurd van de videotheek. Ik en m''n broertje gingen erheen en we hebben nog nooit zo heerlijk gegamed :z

Mijn God.... wat een ongelooflijke diepte zat er in dat spel, op een grote TV en met dat gelayerde scrolling erbij :z

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik zoek nog een verlengstuk - convertor *bumblebee* voor jap en kor spellen... heeft iemand die ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
In Wereld 7 dan in het kasteel (mario 1):

Lekker doorhollen, er komt geen eind aan....En ren over die in de lucht hangende stenen en ze komen terug als ik doorloop. Wereld 8 ook......:r

HELP ME!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 10:55

Spruit_elf

Intentionally left blank

Op vrijdag 11 mei 2001 15:44 schreef GSMboy het volgende:
In Wereld 7 dan in het kasteel (mario 1):

Lekker doorhollen, er komt geen eind aan....En ren over die in de lucht hangende stenen en ze komen terug als ik doorloop. Wereld 8 ook......:r

HELP ME!
ja hehe je moet ook in een bepaalde volgorde door die pijpen heen anders kan je opnieuw beginnen en is ie eindeloos let op geluidjes

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Er kwamen best wat DragonballZ games uit op de SNES destijds, en waren ook nog eens vrij koel. Alleen toen was de hype er nog niet geloof ik :)

"I sit in my room and imagine the future."

• BC3 Victim
Weet iemand hier een aantal coole DBZ games maakt me niet uit op welke console of emu ut is als ie maar snel te downen is en niet zoals op ultraafilliaties want daar iesie echt langzaam 1 bk/s is al snel als ik daar download terwijl ik normaal met 150 kb/s download :):):)

• BC3 Victim
Veel dragonball Z games zijn te vinden op emu sites inderdaad. Zoek dan gewoon in een zoekmachine. deze games zijn trouwens vaak in het Japans, of in het Frans.

PS: Zijn jullie Metroid voor de NES vergeten of zo? Die eindeloze gangen enz. dat was toch prachtig???

Pagina: 1 2 Laatste