[BC3] [GoT] - Servers weer UP!!!! :)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 419 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Gisterenavond laat nog even leuk CS lopen spelen op een van de 2 GoT servers... Liep allemaal lekker (zijn nog zat debielen om 3 uur ''snachts ;)).
Op een gegeven moment hang ik in spec (ja goh, ik was dood :P) en ben een beetje aan het rondkijken.. Klapt in 1 keer de hele verbinding eruit.
Na 5 min was het nog niet terug, toen ben ik maar even op Gamepoint gaan spelen (n00b servers).
Nou kom ik er net achter dat de servers nog steeds op hun bek liggen incl de stats pagina''s ;)

En ook al horen de GoT servers niet ''echt'' bij GoT, ben ik toch heel benieuwd of er een groot of klein probleem is :)
Dus bij deze die vraag zeg maar ;)

* IceStorm mist GoT servers... ;)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:20
wat zijn de adressen van die servers?

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 22 april 2001 10:39 schreef kieskes het volgende:
wat zijn de adressen van die servers?
62.250.6.14:27017 GoT Public 1
62.250.6.14:27027 GoT Public 2

:).. Meestal errug gezellig en vaak dezelfde mensen :)

En collin heeft nog een mooi lijstje met CS Servers ;)

edit:
I am getting old and slow ;)

Verwijderd

Misschien gooien ze Tribes 2 er eindelijk op! :9

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 10:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

62.250.6.14:27017 GoT Public 1
62.250.6.14:27027 GoT Public 2

:).. Meestal errug gezellig en vaak dezelfde mensen :)

En collin heeft nog een mooi lijstje met CS Servers ;)

edit:
I am getting old and slow ;)
Soz IceStorm ;)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
ARGH... Gamepoint heeft kut servers zeg.. :'(

Gemiddelde naam is daar van een zwaar hoog niveau maar niet heus.. stelletje pubers..

Bah :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
ikkeh speel al 2 weken geen CS meer

sinds CS 1.1 loopt alles BAGGER... ga een nieuwe vdeokaart kopen dus ben snel weer in!
Wat de GoT servers betreft: Die zijn naar mijn weten op hun bekkkie gegaan ja... Zal heus wel wat aan gedaan worden ;)

groetjes! [GoT]RedHat (Wesley dus lol)

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 12:10 schreef IceStorm het volgende:
ARGH... Gamepoint heeft kut servers zeg.. :'(

Gemiddelde naam is daar van een zwaar hoog niveau maar niet heus.. stelletje pubers..

Bah :)
Mijn scores zijn op GoT altijd wel veel hoger. Op GP komen betere spelers of meer cheaters. >:)

Trouwens, de laatste week was het wel heel rustig op de GP-servers. 2 van de 6 waren leeg of met 2 spelers of zo.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ik sta op GoT standaard negatief :)

En net op Gamepoint stond ik 19:4 in office binnen een paar potjes..

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

In voorbereiding op dingen die komen gaan, en een viering van het feit dat de server 100 dagen up is geweest - lees, de server is exact 100 dagen geleden bij vuurwerk opgehangen - heb ik vannacht een poging ondernomen om een bulk packages te updaten - vannacht, omdat dat het enige moment is waarop jullie mijn beestje met rust laten.

bij een update uit de A-Series bleek de SSHD deamon het niet zo lief te vinden dat de package geinstalleerd werd, en heeft besloten het loodje te leggen. :?

De server zelf draait nog gewoon, maar er draaien verder geen services meer op.
doordat er echter bij het updaten dingen zijn fout gegaan zal het systeem bij een reboot ws niet terug komen. Ik zou dus iemand van VW kunnen vragen het ding te resetten, maar ws gaat dat geen succes opleveren. |:(

Ik ga proberen om voor morgen aan het einde van de middag een afspraak te maken om even de zaal op te kunnen. Mijn schatting is dat als ik eenmaal op zaal ben ik een stief kwartiertje nodig heb.

tot die tijd helaas dus even geen [GoT] CS-Services. :'(

so that you know.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
[mental note]NEVER change a winning server :P[/mental note]

Maar ok, succes ermee iig.. ga ik wel kloothommels bij GP afmaken :)...

Pff.. ik ga bijna mensen missen :P

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

probleem was dat het niet winning was... er waren een hele zooi security fixes die doorgevoerd moesten worden. Daar heb je niet veel in te kiezen. :(

komt wel weer goed hoor, dat wel... hoevem er opzich nieteens voor te rebooten ws, maar ik ga dan liever dat ook meteen doen (staat al geruime tijd een 2.2.19 kernel klaar, dat ga ik maar meteen doorvoeren denk ik, nou ik er toch ben)

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 11:59

CTVirus

Dexterslab FAN

Ik was al aan het zoeken naar deze thread :)

De servers worden gewaardeerd zo te horen!!

• Ordilogicus
  • Laatst online: 04-02 13:04
Nou FireFox iig goed dat je het gelijk weer probeert te ficken ... maar ik was samen met Ice aan het spelen en een half uur ... uur later is ie nog ff up geweest ... alleen toen was er niemand ...

I think therefor I am ... I think

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
CS is meteen stuk minder leuk :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[GoT]-servers ar3 my l33t lif3
(als mijn Casema niet te kut is:()

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Liggen de Demon servers er nou ook uit???

PSN

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 22 april 2001 23:08 schreef YakuzA het volgende:
Liggen de Demon servers er nou ook uit???
Ja.. was dikke lag een paag keer en toen opeens KLAP.. allemaal eruit ;).. Ze werken weer maar wel met pings van ave 250....

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik kan die hele servers nie meer pingen joh:?
Hmmm verder op mijn zoektocht naar goede servers:) voor mijn Casema:r

PSN

Verwijderd

Vuurwerk (gewoon) heeft ook wel paar goeie servers draaien.
Alleen wel 16 players (overbevlokt !!)

Jullie mogen alleen op deze servers spelen als jullie beloven weer terug te komen naar [GoT] servers als deze weer draaien ;)

[Vuurwerk] Counterstrike 1.1 (FF=On) [1/3]
62.250.7.49:27015

[Vuurwerk] Counterstrike 1.1 (FF=On) [3/3]
62.250.7.48:27015

+ nog 1.. maar die ip weet ik niet :P

Zitten alleen beetje vage admin''s af en toe..

[GoT]Dutch Commando

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ach joh bij GoT zitten toch ook vage admins;)

PSN

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Ok, het kan aan mij liggen, maar ik vind het mega irri dat GoT down is, nu ben ik genoodzaakt om op andere servers te spelen en die andere servers daar heb ik nu problemen mee >:) (no offense though, zal wel aan mij liggen) het zit zo, meer dan 50% wat op demon servers spelen, hebben wel een kut, piemel, racistische nick, als ze een keer afgeschoten worden is eht of de wereld vergaat en beginnen ze maar te teamkillen enzo, omdat toevallig iemand geen backup gaf, mentaliteit is gewoon heel anders op die servers.
Nu weet ik niet of dit is omdat daar gewoon veel meer mensen komen, of gewoon dat het beleid op GoT (zowiezo beter, vind ik) anders is en hier iets meer tegen gedaan wordt. Of zijn gewoon de mensen aardiger? (ff de duitsers-nederlanders oorlogen niet meegerekent >:))
Mwa, ik vind het iig niet fijn spelen, 14 man op 1 server kan nog net, maar 16 of 20 wordt me iets teveel, vooral als de helft van je team al dood is door een paar tkillers :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Gamepoint newbie servers ?

Ik d8 toch zeker dat GOT over het algemeen veel meer Newbie server was dat Gp, met name die Duitsers... En ook genoeg Nederlanders..

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 10:17 schreef The Fox het volgende:
Gamepoint newbie servers ?
GP servers zijn echt newbie.. Niet kwa skillz altijd maar ZEKER wel kwa teamplay.. Op gamepoint wordt er maar zelden samengewerkt, niemand ''begrijpt'' dat als jij de bom hebt dat je dan graag dekking wil hebben...

En de sfeer op GoT is dus ECHT een stuk beter.

• scim

scim

Nani?

GoT zijn geen newbie''s, niet veel iig, en als duitser = newbie, nou als jij dat vindt, maar heel veel van die duitsers kicken je ass goed, dat kan ik je wel vertellen...

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Toch vind ik dat er gewoon teveel gecheat wordt. Ook op GoT, sommige mensen hebben soms zo veel geluk dat je er aan begint te twijfelen. En als je die mensen dan een hele week lang tegen komt met zoveel geluk dat ze alleen headsahotjes maken en iedereens positie weten dan kan je dus wel concluderen dat ze cheaten.

Niet dat iedereen cheat die een beetje goed is, maar de eerste de beste newbie die van geen taktiek afweet en nog niet eens het verschil ziet tussen een T en een Seal staat meteen bovenaan. En ik geloof niet dat ze allemaal billie the Kid heten.

Mischien is het iets voor GoT om HIER aan mee te doen. Niet dat het alles zal helpen maar ik geloof wel dat een groot gedeelte van de cheaters toch op zoek zal gaan naar een andere server en dan zijn wij dus van het probleem af. >:)

• Mirrorshade
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ok Maxonic

Die cheaters ben ik nu helemaal beu...
Het lijkt wel of ze de overhand krijgen op het spel gebeuren..
Het lijkt mij een goed idee dat FireFox of DutchCommando besluit zich aan te sluiten bij HLACS.
Ik speel ook iederedag wel CS en ik krijg steeds meer vage headshotjes.:(
Of mensen die precies weten waar iedereen zit.. :?

Verwijderd

Ik speelde net in de GoT forum en ik zag ook die billythekid maar die gozer is dom zeg.... hij heeft maar 5 kills gehad ik wiv hoeveel tijd en meer dan 20 deaths. Nou dan ben je goed hoor... |:(

Maar goed, ik ga weer terug naar de GoT server.
Me tag = trouwens: Raven_PU_NL
just in case... :)

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Op maandag 23 april 2001 12:43 schreef Raven_ het volgende:
Ik speelde net in de GoT forum en ik zag ook die billythekid maar die gozer is dom zeg.... hij heeft maar 5 kills gehad ik wiv hoeveel tijd en meer dan 20 deaths. Nou dan ben je goed hoor... |:(

Maar goed, ik ga weer terug naar de GoT server.
Me tag = trouwens: Raven_PU_NL
just in case... :)
Dat van Billy was figuurlijk bedoeld hoor ;)

[edit= Sorry, dit hoorde ik (Maxonic) te zeggen, geen dubbele account hoor :) Bevindt me nu alleen bij een vriend ;)]

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 12:43 schreef Raven_ het volgende:
Ik speelde net in de GoT forum
Uhm.. je zin is krom of je bent onmogelijk want de servers liggen er nog steeds uit.. :?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 23 april 2001 13:45 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm.. je zin is krom of je bent onmogelijk want de servers liggen er nog steeds uit.. :?
De [GoT] servers liggen er idd nog steeds uit dus ... :?

PSN

Verwijderd

Sommige admins weten niet hoe het gedaan moet worden bij de GoT servers. |:( :r

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Sommige gebruikers weten niet wat ze zeggen... |:( :r

Verwijderd

eh we kunnen niet veel doen als alle apps op ons lieve sphinxje het niet meer doen. vos gaat eind van de middag de server fixen en dan kunnen we hopelijk vanavond weer fraggen!!

[GoT]UneXpeCteD

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 23 april 2001 15:28 schreef UneXpeCteD- het volgende:
eh we kunnen niet veel doen als alle apps op ons lieve sphinxje het niet meer doen. vos gaat eind van de middag de server fixen en dan kunnen we hopelijk vanavond weer fraggen!!

[GoT]UneXpeCteD
* YakuzA hoopt nooit meer een avondje mee te maken zonder [GoT] en demon servers (die superbrak waren gisteravond na die megacrash)

PSN

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Yippie :)..

Ik ga alvast klaar zitten om een slot te bemachtigen :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Is het nu al
eind van de middag
???

PSN

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Er zijn meer mensen ongeduldig ;)

Ik heb nog een vervanger gevonden (net Gamepoint weer.. DIKKE lag, pings van 200+ en map change duurt minuten).

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 15:18 schreef Raven_ het volgende:
Sommige admins weten niet hoe het gedaan moet worden bij de GoT servers. |:( :r
|:( Slaat nergens op |:(
----------

Heb ook ff op Vuurwerk gewoon gespeeld.
Best wel druk (16 players), was eerst ff wenne, maar daarna ging het echt lekker :)

[GoT]Dutch Commando
"If Skill is A cheat then I''m guilty"
"Standing still is asking for a headshot"

Verwijderd

hallo,

het is idd vet klote dat die servers eruitliggen, die gamepoint en demon enzo zijn echt lang niet zo leuk als GoT! ik verheug me al op vanavond:) GoT rulez!!!!!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Volgens mij merken de [GoT]''ers nu pas de waardering voor de servers.:)
Als het er niet is mis je het het meeste.:(

Keep up the good work [GoT]''ers:*

PSN

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
En hij is weer UP mensen..

Komt allen zou ik zeggen want er is nog niemand ;).. (op vykos na maar die was 8x dood :)).

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

ok dan..

Even een potje cs spelen :D

En de stats????

Bij mij doen namlijk de stats het nog niet..
Hopelijk worden die ook snel weer gemaakt. :)

kan ik weer zien hoe ik er bij sta. :)

Verwijderd

Ik begon al bijna ontwennings verschijnselen te krijgen zeg...woon ondertussen bijna in de GoT servers :)

Maargoed..ik ga weer spelen :)

[-NOFX-]Voodoo Glow Skull

• Ordilogicus
Juppie ... maar idd de stats ... lieve aardige meneer FireFox ... wanneer had je in de planning de stats te maken ... * Ordilogicus is stats addict ... en stond vrijdag al bijna in de top50 en ik was hard op weg omhoog ... :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Maak maar nieuwe stats.. dan sta ik er met 17:4 ook in >:):P

• Maxonic
  • Laatst online: 20-01 23:34
Ik ben ook erug benieuwed naar de stats... Maarja, dat de servers het doen is het belangrijkste, de sfeer is idd nergens zo goed als op GoT. :9~

Maareuh, FireFox? Nog interesse voor dat HLACS-Project?

• Raymond v/d H
De stats werken wel... uuuh alleen omdat apache dus dwars ligt... kunnen jullie ze niet zien ;(

Maar goed... uuuh komt wel goed :)

Ik heb even naar dat HLACS gekeken... tot zo ver ben ik niet erg onder de indruk... Hoop servers... hoop admins... weinig bans 200 maar oid... terwijl wij zelf al ergens in de 130 zaten dacht ik zo....

Op zich wel een geinig idee, alleen ík vind ''t zelf dus behoorlijk lastig om uberhaupt te bepalen of iemand cheat of niet...

Teamkillers bannen is daarentegen veel simpeler, net zoals bannen op lame gedrag, flooders, discriminatie etc etc etc etc

Enne.. aangezien cheaters best wel lame figuren zijn... omdat ze cheaten zijn ze sneller verveeld... en mensen die lame & verveeld zijn... gaan TK''en... en worden dus gebanned.

Misschien dat als ze een goede koppeling met punkbuster tot stand kunnen brengen dat ''t wat is maarre.. voor zover ik ''t nu zie ? pfff... hoop werk extra, weinig profijt.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Alleen jammer dat sommige admins op got het niet helemaal snappen. Ik zit dagen te spelen op die server onder de naam kwekertje.. ik kom juist op deze servers omdat de sfeer er goed is en er niet van die kinder achtige figuurtjes op ziten. Op een avond ben ik inneens gekicked en daarna gebanned.

ik heb nooit zitten gallen/schelden/exteem campen of wat dan ook... maak ik 1x per ongelijk een tk en toevallig was dat een admin ik zeg zelfs nog ''sorry for tk'' en plots krijg ik een kick en een ban.

ik heb al een paar keer gezien dat admins op got zeer snel ''kicken'' als ze kritiek krijgen.

Sommige admins schijnen ook niet te snappen dat als je voetstappen hoort dat je dan ff achter een kist ofzo gaat zitten om de tegenstander die aan komt stampen af te knallen ik dacht toch niet dat je dat campen kan noemen ??

En als het team van de tegenstander de afgelopen 10 rondes elke keer naar het zelfde plekkie rushed dan is het echt geen campen als jij ze daar gaat opwachten. :(

Hoe werkt de ban in cs op ip nr? of moet ik een nieuwe cs/key kopen om er weer in te kunnen ?

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 19:13 schreef Raymond v/d H het volgende:
Teamkillers bannen is daarentegen veel simpeler, net zoals bannen op lame gedrag, flooders, discriminatie etc etc etc etc
Sodeju! Ga je mensen binnenkort ook bannen omdat ze hun tanden niet hebben gepoetst?

Als ik op GoT kom is het altijd 1 grote scheldpartij tussen Duiters en Nederlanders dusse, daar zullen dan wel niet vaak adjes zijn.

• Raymond v/d H
Kwekertje... nee... een mailtje sturen werkt wat makkelijker.

uuuh echt zwaar irritante Duitsers trap ik dus gewoon af....

Enne... misschien snappen sommige mensen ''t niet helemaal... Die admin die daar speelt.. is er voor zijn eigen plezier... en niet voor jullie plezier. Klinkt hard... maar ''t is niet alsof we er betaald voor krijgen ofzo....

(btw voor overige mensen.. een admin TK''en / uitschelden is NOT a very bright thing to do)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Per ongeluk TK''en van admins moet toch minstens 2x per ronde kunnen toch. >:) ;)

PSN

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op maandag 23 april 2001 21:33 schreef Thijs B het volgende:Hoe werkt de ban in cs op ip nr? of moet ik een nieuwe cs/key kopen om er weer in te kunnen ?
Op ID, en in het geval het nut mocht hebben is een chains ban ook nog te regelen.

ik ga hier verder geen situaties van maken... als ik erg goed geluimd ben wil ik wanneer iemand vindt dattie ten onrechte gebanned is nog wel eens actie ondernemen...

maar als ik moe ben, druk bezig ben of anderszins niet de zin er in heb (uitzoeken of zo iemand gelijk heeft is een pleuriswerk, en het is best voorgekomen dat het gewoon een hufter is die van de prins geen kwaad weet... sjah, dan heb ik geen zin ook meer.
Oh well

------------
Wat betreft de stats... het html gedeelte van alles werkt weer.

het PHP gedeelte is kennelijk een probleem, want de SQL connectivity werkt maar half.

Het forum kan wel verbinding maken, en kan data uit de DB halen, maar subfora werken weer niet, Inloggen wil ook voor geen meter.
PHPMyAdmin ziet de DB wel, maar blijft bij hoog en laag beweren dat mijn password niet juist is (terwijl datzelfde password vanaf de console WEL werkt.) :?

Je kan statten, maar daar is het ook wel mee gezegd. Ik snapder eerlijk gezegd geen hout van

• scim

scim

Nani?

nevermind
GoT heeft een war en daarom is 1 server en http uitgeschakeld (lag verminderen denk ik)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

idd, "iets" veroorzaakte elke zoveel minuten enorm veel lag.

bleek uiteindelijk de ultra geile trafic monitor te zijn. Maarjah, tijdens een war waar je zelf mee speelt en afgeschoten wordt...

maargoed, just curious, wat heeft dat met het volledig uitvallen van de servers dit weekeinde te maken?

• scim

scim

Nani?

Fox :) aardig als ik ben wilde ik er geen nieuw topic aan spenderen, aangezien dit topic ging over het up en down zijn van de server(s) dacht ik plant het er hier bij aangezien het hetzelfde onderwerp is...
Ik heb mijn eigen bericht namelijk ook nog verbeterd, ik dacht eerst dat de servers down waren... (na paar keer gechecked te hebben samen met iemand anders) en dat gepost en toen gezien dat jullie op bookable aan het spelen waren en dus mijn post veranderd

edit:

Eerste paar regels klinken krom denk ik.. weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Firefox, bedankt maar weer ;)

En ja ik heb er van het weekeinde last van gehad.. Ik was aan het spelen toen ze eruit klapten en ik was als 1ste op de servers aanwezig toen ze er weer waren ;).. Am i an addict :)?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 09:40 schreef IceStorm het volgende:
Firefox, bedankt maar weer ;)

En ja ik heb er van het weekeinde last van gehad.. Ik was aan het spelen toen ze eruit klapten en ik was als 1ste op de servers aanwezig toen ze er weer waren ;).. Am i an addict :)?
YES, you are!!!:)

PSN

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 12:59 schreef YakuzA het volgende:
YES, you are!!!:)
Denk het wel.. kwam vannochtend binnen op GoT1 en zeg ''goedenmorgen mensen''.. Zeggen er 7 van de 11 "eej ice" terug ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 25 april 2001 14:07 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Denk het wel.. kwam vannochtend binnen op GoT1 en zeg ''goedenmorgen mensen''.. Zeggen er 7 van de 11 "eej ice" terug ;)
Weet je de website van je fanclub dan niet te vinden ;) allemaal CS gasten die erlangs komen :)

PSN

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

ach jah... u wordt gekend :)

• Raymond v/d H
heheh owh jah... >:)

Addict? there is NO such thing as an addict...

I''m telling ya.. it ain''t true...

Don''t believe me yet? you can''t be addicted to CS... it can''t.. you hear me? >:)

ps. Away now.. need to frag ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

What did you say??
[en toen kon ik niet meer op mijn tripod account inloggen :(]
ROFLMAO :)

PSN

• Ordilogicus
Ach nou jah ik hoef niet zo nodig herkent te worden ... het is hooguit wat extra''s ... ik kan niet zo heel veel spelen ... maar als ik speel vinden de andere het ook leuk heb ik het idee dus ... mooi meegenomen ...

• scim

scim

Nani?

Ik speel te veel, is er niet een ACS forum ergens? anonieme cs''ers?
Zou ik wel nodig hebben of misschien is een anonieme internetverslaafden nog beter, meteen helemaal van alles af :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op woensdag 25 april 2001 22:55 schreef YakuzA het volgende:
What did you say??
[afbeelding]
ROFLMAO :)
Ging wel lekker he? >:)

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nou ik moet zeggen dat mijn casema weer lekker meewerkte Jean-Luc. :)

PSN

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 17:01

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik wil ff reageren op het commentaar op de admins van GoT: in principe versier je het zelf als je een BAN krijgt (uitzonderingen daargelaten...)

Als je <i>echt</i> onterecht bent gebanned, valt er volgens mij ook wel over te praten , toch? :?

- [GoT]Th3r!on

PS: Ice: ja je bent een addict ;)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Ice een addict ????? hoe kom je daar nou bij :)

[DBS]FastDevil (nee, ik ben niet verslaafd.....valt best wel mee)

• scim

scim

Nani?

Nah ice is geen addict, Raymond zei het toch, addicts bestaan niet >:)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 26 april 2001 13:49 schreef Inbox4me het volgende:
Ik wil ff reageren op het commentaar op de admins van GoT: in principe versier je het zelf als je een BAN krijgt (uitzonderingen daargelaten...)

Als je echt onterecht bent gebanned, valt er volgens mij ook wel over te praten , toch? :?

- [GoT]Th3r!on

PS: Ice: ja je bent een addict ;)
Op maandag 23 april 2001 23:43 schreef YakuzA het volgende:
Per ongeluk TK''en van admins moet toch minstens 2x per ronde kunnen toch. >:) ;)
Hmmm, word ik hier bedoeld :?
Maar ik vind dat de GoT adminnetjes het goed doen hoor, op demon server net begonnen ze al te zeuren na 1 TK. En volgende ronde niet spelen omdat je een TK hebt gemaakt vind ik helemaal niets, moedigd alleen maar uit om zoveel mogelijk TK''s te maken in 1 ronde :(.
(maar ik ben blij dat TK in de stats een gewone kill is >:))

Dit moest ik ff kwijt :9

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 26 april 2001 14:07 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
[DBS]FastDevil (nee, ik ben niet verslaafd.....valt best wel mee)
Was jij niet =TUR=FastDevil :?
Naja I am [FM]YakuzA.
Someone set us op tha bomb ;)

PSN

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 16:22 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Was jij niet =TUR=FastDevil :?
Naja I am [FM]YakuzA.
Someone set us op tha bomb ;)
Was ja >:) Nu [DBS] net als Sorcerer

• scim

scim

Nani?

>:)
jaja [DBS]FastDevil :) --> para >:)
gaat lekker off topic nu :)

Verwijderd

[GoT]Dutch Commando -> ik Ak-47 -> jij dood :P

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
-|=DNC=|- B3RT PR1N5 -|=Q=|- -> ik AWP -> [GoT] Dutch Commando dood :P

1 awp kogel gebruikt in hele war .. hehe >:)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 26 april 2001 22:40 schreef Paestero het volgende:
[GoT]Dutch Commando -> ik Ak-47 -> jij dood :P
Aan dit soort mensen beleef ik dus slapeloze nachten :)

• Hoyden
Ik ben nog steeds gebanned van die GOT servers denk ik.. :)

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 22:54 schreef Frank128 het volgende:
-|=DNC=|- B3RT PR1N5 -|=Q=|- -> ik AWP -> [GoT] Dutch Commando dood :P

1 awp kogel gebruikt in hele war .. hehe >:)
Ik stond te lang stil |:(

IK zat CT (jij dus) beetje aan te kijken zo van: "Hoi, ik wil dood" (wat dus ook gebeurde :) )

Maarja, WE WON! :P

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 23:17 schreef The Fox het volgende:
Ik ben nog steeds gebanned van die GOT servers denk ik.. :)
Nog steeds?
Ban = for ever and ever and ever and beyond the end of your life.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op vrijdag 27 april 2001 00:01 schreef Paestero het volgende:

[..]

Nog steeds?
Ban = for ever and ever and ever and beyond the end of your life.
That''s right, daarom probeer ik zo veel mogelijk teamkills per ongeluk te maken ;)

PSN

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Got CS servers hebben super moraal ridders als admins.
Ik had daar een spray gebruikt met de woorden:Suck it down bitch en een plaatje van een bitch die een grote zwarte lul zuigt.

En ik droeg die clan tag XXX die daar iedereens ass kickde.

Dat was genoeg om mij te bannen.

Thy will see the light...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Hier is mijn plaatje van CS verslaving weer, ik denk dat ie op f2s wat langer blijft werken als bij tripod:
Afbeeldingslocatie: http://www.uithol.f2s.com/cs-Interview.gif

PSN

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 14:32 schreef 7th het volgende:
Ik had daar een spray gebruikt met de woorden:Suck it down bitch en een plaatje van een bitch die een grote zwarte lul zuigt.

http://counterstrike.tweakers.net/policies.html

Read it.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 14:32 schreef 7th het volgende:

Dom dom dom....

Verwijderd

Het niveau op GoT is ook weer helemaal de oude, heb net ff gespeeld...

Afbeeldingslocatie: http://www.itnet.f2s.com/images/csatgot.jpg

:P

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 22:03 schreef 007 het volgende:
[afbeelding]

:P
UHm ja, dat zijn ook wel enorme n00bs. Alleen baron floppy kan nog wel wat ;)
Ik heb net idd ook tegen fred en droopy gespeelt.. >:)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

-D-fense op 1-2 :)

PSN

Verwijderd

Kan er ook niet ff Rats op de GoT servers?? :? *D

• Hoyden
Ik weet ook wel dat een BAN forever is..

GOT servers zijn zowiezo erg newbie..

Maar alleen de manier waarop je gebanned word :)

Zielige kereltjes :o

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 22:56 schreef The Fox het volgende:
Ik weet ook wel dat een BAN forever is..

GOT servers zijn zowiezo erg newbie..

Maar alleen de manier waarop je gebanned word :)

Zielige kereltjes :o
:Z :z :Z
Als jij loopt te klooten, of te knife of wat dan ook.
Dan word je gebanned

Vind je dat zielig ? jammer voor je

DC

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 22:05 schreef IceStorm het volgende:

[..]

UHm ja, dat zijn ook wel enorme n00bs. Alleen baron floppy kan nog wel wat ;)
Ik heb net idd ook tegen fred en droopy gespeelt.. >:)
Maar ja, de sfeer is toch wel wat grappiger dan op GP. Je kan dan net zo goed UT of Q3 gaan spelen.

Helaas gaat het trouwens niet altijd zo gladjes op GoT.

• Hoyden
Als jij loopt te klooten, of te knife of wat dan ook.
Dan word je gebanned
Vind je dat zielig ? jammer voor je

DC
hehe, je weet er nix van.. :)

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 22:14 schreef YakuzA het volgende:
-D-fense op 1-2 :)
Jaja, maar ik heb een excuus: ik moet wennen aan die :r resolutie van 800x600:(
ben gelijk daarna gestopt geloof ik...(hopelijk komt 1.2 snel uit, heb dat screen freezes- sound loops probleem gekregen:-( )

En als je de servers vind zuigen ofzo reply je toch gewoon niet op dit soort threads en ga je fijn op je gamepoint servertjes spelen? Ik bedoel, dit is weer de 200ste thread waarin iedereen weer ff de servers zit af te zeiken...

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 23:59 schreef jDFens het volgende:
En als je de servers vind zuigen ofzo reply je toch gewoon niet op dit soort threads en ga je fijn op je gamepoint servertjes spelen? Ik bedoel, dit is weer de 200ste thread waarin iedereen weer ff de servers zit af te zeiken...
Dat is soms wel terecht hoor, ik werd net bijna gebanned omdat ik van team verwisselde.

• Raymond v/d H
Jah.. en ik heb net iemand gebanned die ''t nodig vond om z''n mesje in een teammate z''n rug te stoppen bij start...

Waarom zijn er zoveel lamers die dit spel spelen ? :(

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Komen er niet is q3 servers? q3 ruled :P

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ik weet niet maar ik vindt de GoT servers VEEL beter dan demon of GP...

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op vrijdag 27 april 2001 19:50 schreef Paestero het volgende:

[..]

http://counterstrike.tweakers.net/policies.html

Read it.

[GoT]Dutch Commando
Ik heb geen een van deze regels overtreden.

Thy will see the light...

Pagina: 1 2 Laatste