boehoe het is irritant maar een ban? beetje overdone lijkt mij.Jah.. en ik heb net iemand gebanned die ''t nodig vond om z''n mesje in een teammate z''n rug te stoppen bij start...
Ik vind het heel jammer dan de GOTTERS zo overdreven reageren met BANNEN enzo..
JE doet iets wat hun niet zint en direct heb je een ban......
Dat is voor mij een reden waarom ik o.a. niet meer op die servers speel..
Onze eigen servers zijn weer up, ping 20-40, dus dat lukt ook wel..
Ze kicken blijkbaar op een lange ban lijst, maar of je daar nu trots op moet wezen ?
GOT servers::r
HQ servers:
JE doet iets wat hun niet zint en direct heb je een ban......
Dat is voor mij een reden waarom ik o.a. niet meer op die servers speel..
Onze eigen servers zijn weer up, ping 20-40, dus dat lukt ook wel..
Ze kicken blijkbaar op een lange ban lijst, maar of je daar nu trots op moet wezen ?
GOT servers::r
HQ servers:
Ik ga ervan uit dat dat onderste niet op mijn slaatOp vrijdag 27 april 2001 23:59 schreef jDFens het volgende:
[..]
Jaja, maar ik heb een excuus: ik moet wennen aan dieresolutie van 800x600:(
ben gelijk daarna gestopt geloof ik...(hopelijk komt 1.2 snel uit, heb dat screen freezes- sound loops probleem gekregen:-( )
En als je de servers vind zuigen ofzo reply je toch gewoon niet op dit soort threads en ga je fijn op je gamepoint servertjes spelen? Ik bedoel, dit is weer de 200ste thread waarin iedereen weer ff de servers zit af te zeiken...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wil The Fox zijn flamepjes voor zich houden? Dank u.
Petje af hoor...
Jullie zorgen er in ieder geval voor dat de goede spelers van jullie servers wegblijven...
Jullie zorgen er in ieder geval voor dat de goede spelers van jullie servers wegblijven...
Geef mij maar een Warsteiner.
Zou je dat een beetje willen uitleggen? Als iemand goed is en hij loopt te kloten dan is dat imho nog steeds reden om hem te kicken/bannen.Op zaterdag 28 april 2001 13:25 schreef Knakker het volgende:
Tis wel zo..
Ten 1e.
Waarom FF aan.. Dat lokt veel TK uit, zonder FF krijg je veel minder gezeik en geen kwade gezichten..
Ten 2e.
Jullie bannen veel te snel mensen, niet dat ik dat zo erg vind, maar ik heb wel een bepaald idee over ''jullie werkwijze'' op die manier..
Ten 3e.
Moeten ''wij'' eigenlijk niet klagen dat ''wij''
op jullie server mogen spelen..
Ten 4e.
Mensen die gebanned worden hebben gelukkig nog duizenden servers om op te spelen, dus IT''S NOT THE END OF LIFE
Ten 5e.
Vind ik sommige GOT CS members een te grote arrogantie hebben..
Ten 6e.
Weren jullie idd zo de betere spelers.
Ten 1e.
Waarom FF aan.. Dat lokt veel TK uit, zonder FF krijg je veel minder gezeik en geen kwade gezichten..
Ten 2e.
Jullie bannen veel te snel mensen, niet dat ik dat zo erg vind, maar ik heb wel een bepaald idee over ''jullie werkwijze'' op die manier..
Ten 3e.
Ten 4e.
Mensen die gebanned worden hebben gelukkig nog duizenden servers om op te spelen, dus IT''S NOT THE END OF LIFE
Ten 5e.
Ten 6e.
The Fox, ik voel me aangesproken dus ik zal het nog maar een keer zeggen. Dat ik toevallig veel op de GoT servers rondhang en hier ook veel rondhang wil niet zeggen dat ik op die servers wat te zeggen heb
.
Persoonlijk ivndt ik FF on dus VEEL echter. CS doet een poging realistisch te zijn. Dan is FF on het eerste waarmee je begint.
Persoonlijk ivndt ik FF on dus VEEL echter. CS doet een poging realistisch te zijn. Dan is FF on het eerste waarmee je begint.
Ja ok,
FF is voor iedereen anders, das persoonlijk..
Maar als ik zo dingen lees en hoor, wist ik wel wat IK deed.. T'' scheelt gewoon een hoop gezeik.. That''s all..
Maar als ik zo dingen lees en hoor, wist ik wel wat IK deed.. T'' scheelt gewoon een hoop gezeik.. That''s all..
Blijkbaar snapt niet iedereen het...
Ik zal m''n best doen om het een en ander uit te leggen....
1) FF staat aan, omdat het naar ons idee realistischer is, en het mooie is, je hebt een veel beter onderscheid tussen de n00bs en de betere spelers... zodoende vinden wij dat leuker.
2) Omdat wij mensen snel bannen weet een groot gedeelte van de mensjes dat ze zich dienen te gedragen, is dat zo lastig dan? Gewoon normaal doen, niet expres een teammate aan gort schieten, niet lamen, niet continue lopen te zeiken, geen discriminerende meuk... de personen die gewoon normaal spelen hebben _NERGENS_ last van, juist omdat de lamers eraf getrapt worden
Sja... als je je niet kan gedragen.. bummer.
3)Owh.. en ''t is heel simpel... die server kost ons best wat geld.. daarnaast vooral Vos een gruwelijke berg tijd.. sorry hoor.. maar dat geeft ons het RECHT om te doen en laten wat we willen, kijk ''t speelt leuker met andere mensen, maar als die andere mensen een onwijze stel lamers zijn, doe ik niet moeilijk en ga ik wel alleen rondjes huppelen hoor. Enne.. een gegeven paard mag je nie in de bek kijken toch? Je MAG op onze server spelen... (uuuh.. of jij inmiddels niet meer
) Opbouwende kritiek.. altijd welkom.. gezeik? no thanx, dat lukt ons zelf ook wel, en anders vragen we Kocktail wel. ( j/k
)
4) Precies.. vind ik ook, gelukkig zijn er ook nog honderduizenden spelers die wel gewoon normaal kunnen doen. Enne.. liever een server vol met Duitsers die normaal doen (en Duitsers zijn er genoeg
), dan 3 lamende Nederlanders.
5) bla. server is van mij, uuh ons, ja.. dat geeft mij wat het beleid e.d. van die server aangaat mij meer te vertellen dan jullie. Learn to live with it.
6) Neuh, er komen genoeg spelers van niveau.. en als alle betere spelers alleen maar kunnen lamen, dan speel ik wel tegen n00bs. Als betere spelers normaal kunnen spelen kunnen ze plezier hebben.. als ze alleen maar lopen te rotzooien, kutten etc... rot dan maar op. ''t zal me echt een rotzorg zijn.
7) Die server heb ik voor _MIJN_ plezier. Als het je een plezier doet om een paar duizend piek op tafel te meppen mag je ''t ook jouw server noemen en je er lekker mee bemoeien.
SuB > Op dat knifen van teammates aan ''t begin.. daar werd al op gebanned toen de server nog bij vuurvos thuis stond en FF uit stond.. dat is gewoon een regel.. is er al jaren. Errug lastig om het niet te doen natuurlijk... ''t is gewoon irritant.
Conclusie: Is het zo lastig om normaal te doen? Jullie zullen het later wel lastig krijgen als je "groot" bent.
Ik zal m''n best doen om het een en ander uit te leggen....
1) FF staat aan, omdat het naar ons idee realistischer is, en het mooie is, je hebt een veel beter onderscheid tussen de n00bs en de betere spelers... zodoende vinden wij dat leuker.
2) Omdat wij mensen snel bannen weet een groot gedeelte van de mensjes dat ze zich dienen te gedragen, is dat zo lastig dan? Gewoon normaal doen, niet expres een teammate aan gort schieten, niet lamen, niet continue lopen te zeiken, geen discriminerende meuk... de personen die gewoon normaal spelen hebben _NERGENS_ last van, juist omdat de lamers eraf getrapt worden
3)Owh.. en ''t is heel simpel... die server kost ons best wat geld.. daarnaast vooral Vos een gruwelijke berg tijd.. sorry hoor.. maar dat geeft ons het RECHT om te doen en laten wat we willen, kijk ''t speelt leuker met andere mensen, maar als die andere mensen een onwijze stel lamers zijn, doe ik niet moeilijk en ga ik wel alleen rondjes huppelen hoor. Enne.. een gegeven paard mag je nie in de bek kijken toch? Je MAG op onze server spelen... (uuuh.. of jij inmiddels niet meer
4) Precies.. vind ik ook, gelukkig zijn er ook nog honderduizenden spelers die wel gewoon normaal kunnen doen. Enne.. liever een server vol met Duitsers die normaal doen (en Duitsers zijn er genoeg
5) bla. server is van mij, uuh ons, ja.. dat geeft mij wat het beleid e.d. van die server aangaat mij meer te vertellen dan jullie. Learn to live with it.
6) Neuh, er komen genoeg spelers van niveau.. en als alle betere spelers alleen maar kunnen lamen, dan speel ik wel tegen n00bs. Als betere spelers normaal kunnen spelen kunnen ze plezier hebben.. als ze alleen maar lopen te rotzooien, kutten etc... rot dan maar op. ''t zal me echt een rotzorg zijn.
7) Die server heb ik voor _MIJN_ plezier. Als het je een plezier doet om een paar duizend piek op tafel te meppen mag je ''t ook jouw server noemen en je er lekker mee bemoeien.
SuB > Op dat knifen van teammates aan ''t begin.. daar werd al op gebanned toen de server nog bij vuurvos thuis stond en FF uit stond.. dat is gewoon een regel.. is er al jaren. Errug lastig om het niet te doen natuurlijk... ''t is gewoon irritant.
Conclusie: Is het zo lastig om normaal te doen? Jullie zullen het later wel lastig krijgen als je "groot" bent.
Prima conclusie. Persoonlijk speel ik liever tegen 11 n00bs like myself die gewoon ''leuk'' spelen dan een stem lamende kuthoofden. En imho is er op GoT vaak niveau genoeg maar das persoonlijk.Op zaterdag 28 april 2001 14:32 schreef Raymond v/d H het volgende:
Verwijderd
Tja, FF on is stuk leuker.Op zaterdag 28 april 2001 14:21 schreef The Fox het volgende:
Ja ok,
Het trekt idd wel teamkillers aan.
Maar als er admin is bedenken mensen zich wel ff voordat ze gaan teamkillen.
En meestal krijgen wij wel ICQ''tje van iemand die net van [GoT]1 of 2 komt waar een teamkiller is.
Is die teamkiller weg dan bestaat er nog altijd het grote boek van Sphinx
[GoT]Dutch Commando
ik mag veronderstellen dat je xxx7 bent?Op zaterdag 28 april 2001 04:38 schreef 7th het volgende:
Ik heb geen een van deze regels overtreden.
in dat geval:
1: we hebben over ICQ dit verhaal al uitgepraat, en ik _dacht_ dat we duidelijk hadden wat de standpunten over en weer waren, en welke redenen ik had om jullie te bannen.
2: niet de onschuldige uithangen, want jullie hebben je regelmatig niet gehouden aan de regels t.o.v. het "gezellig houden voor anderen". Overdreven veel spammen, het uithalen van grapjes (tik in je console gg armor, en je krijgt ineens 200% armor), en overdreven storend gebruik van behoorlijk vrouw onvriendelijke teksten. niet alleen jij, maar het merendeel van de clan heeft dit toegepast, zoniet allemaal.
3: wat jij even vergeet te vermelden was dat dit een collectieve ban was, en dat ik na we dit uit hadden gepraat, en op belofte van jullie kant het beschaafd te houden na een kleine week iedereen die onder XXX speelt weer toegang heb gegeven.
Laat ik er nog een keer op wijzen dat hoewel ik absoluut niet vies ben van sex, het wel duidelijk moet zijn dat er op CS ook zeer veelvuldig gespeeld wordt door jongeren. Ik denk dat dat gezien de nederlandse wetgeving (lees de boel er eens op na) wij volgens die wet verplicht zijn om dit binnen de perken te houden.
Tot slot vinnik dat persoonlijk dat er best enigszins respectvol met vrouwen om gegaan mag worden, en dat geld eens te meer omdat we als GoT zelf een vrouw in het team hebben.
Kan me dus niet bommen, maar wij hebben duidelijk aangegeven hoe we er over dachten, en als jij nadien nogmaals verbannnen bent heb je dat aan jezelf te wijten.
----------------------------------
1: Afgezien ervan dat het een keuze is, en dat wij het leuker vinden (omdat het alternatief is dat iemand met een para al ratelend achter zijn teammates aanloopt... want hey, it don''t hurt right?) - waar maak jij je nou helemaal druk over? je vindt er geen bagger aan om FF=on te spelen? waarom connect je dan uberhaupt? ''t staat al in de naam van de server, dus je KAN weten dat het de voor jou minder leuke variant is.Op zaterdag 28 april 2001 13:40 schreef The Fox het volgende:
Tis wel zo..
Ten 1e.
Ten 2e.
Ten 3e.
Ten 4e.
Ten 5e.
Ten 6e.
2: hoef ik niet op te antwoorden, maar goed... als je policies hebt, maar er vervolgens niet op ingrijpt als die regels overtreden worden... wat koop je dan voor de regels?
3,4 en 5... I bloody payed for it, I stayed up all night when there was a problem, I took a day off from work when I needed to go over and fix is... Don''t even go there telling me it ain''t my right.
6: kwestie van hoe je je definities legt... een betere speler vinnik eerder iemand die wel leuk speelt, en niet storend doet, dan iemand die bovenaan staat met de kill lijsten.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Duidelijkheid
btw.
Ik heb ooit eens contact gehad met Raymond d8 ik, etc..
Daar stonden dingen in de email waar ik nog niet veel van gemerkt heb
Als jullie mij (en me broer(tje)) geen toegang meer willen verlenen om het maken van een geintje, ok, dan kan ik daar mee leren leven
Ik bedoel bij punt 3. dus te zeggen dat wij eigenlijk niet mogen klagen dat jullie een server draaien en wij daar op kunnen spelen..
Tis jullie server, jullie regels, als dat ons niet bevalt moeten we maar ergens anders spelen, das ook heel simpel ja..
Dus verder no offence..
Tis jullie server, jullie regels, als dat ons niet bevalt moeten we maar ergens anders spelen, das ook heel simpel ja..
Dus verder no offence..
Als alle lamers nou eens geband worden, is de weg weer vrij voor mensen die gewoon willen oefenen, alleen als er *DEAD* voor je naam staat vind ik dat je lol mag maken 
Greetingz,
Greetingz,
Verwijderd
hmm was dat vanmiddag?
toen zaten er 3 tkers op got 1 geloof ik TKER TKER# en TKer +1+ geloof ik.
Verwijderd
Daarnet was ut trouwens ook weer lachen, op een gegeven moment stonden we geloof ik met 21-1 voor. Tot dat [GoT]Dutch Commando en [-NOFX-]HuHugo het andere team kwamen versterken.
Ennuh Raymond v/d H, ben jij [GoT]Arayage (of zo)?
Grtz, [G_W][-CorteX-]
<Leuk screenie>
Grtz, [G_W][-CorteX-]
<Leuk screenie>
Verwijderd
Hehe..jah was gezellig.
Lastig ventje altijd die huhugo
...krijg altijd de neiging om toch te gaan tk''en..
maarjah...krijg je een ban voor he 
[-NOFX-]Voodoo Glow Skull
Lastig ventje altijd die huhugo
Verwijderd
Ik wil absoluut niet gaan flamen maar dit is denk ik een beetje die arogantie die fox bedoelt. Ok ik knife in het begin ook wel eens maar dat is gewoon omdat er dan zon eikel voor me "rushed" met een awp.Conclusie: Is het zo lastig om normaal te doen? Jullie zullen het later wel lastig krijgen als je "groot" bent.
Maar ik zal nog wel eens gaan kijken op die server
Er was toch een speciale regel dat je clanmembers mocht TK''enOp zaterdag 28 april 2001 16:11 schreef G3R10 het volgende:
Hehe..jah was gezellig.
Lastig ventje altijd die huhugo...krijg altijd de neiging om toch te gaan tk''en..
![]()
maarjah...krijg je een ban voor he
PSN
conclusie van niks... op internet kunnen de meest aardige mensen veranderen in heuse serial killers (extreem voorbeeld maar jaOp zaterdag 28 april 2001 14:32 schreef Raymond v/d H het volgende:
Internet = een way om je andere ik een uitgang te geven... hoe iemand zich op internet/games gedraagt wil niets zeggen over zijn werkelijke persoonlijkheid. Nou jij weer
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
nou ben er net ff geweest nivo is niet echt hoog. Geloof ik 4 knife kills gemaakt 
En er zitten echt een hoop tkers
En er zitten echt een hoop tkers
Marv > Zal mij een rotzorg zijn...die ban die ik geef is wel degelijk "echt"
Nou jij weer.
Fox > hmm.. schiet me weer wat te binnen ja.. ik dacht dat ik dat id uit de lijst had gehaald... pleur hem even in je volgende reactie mee... die komt er toch wel...
007 > jah me = [GoT]ArRayage (btw je had hem bijna goed.. score van 87,5 % zijn er niet veel die dat in 1x halen
)
Sub > sja.. dan moet je er wat aan doen.. like even met iemand van [GoT] contact zoeken? (btw get a decent connection then
) btw... als er iemand voor je neus rushed met een awp kan je hem ook vertellen dat ''t sneller gaat met mes in z''n hand.. en anders loop je er toch om heen ? of je wacht tot hij afgeschoten is...
Fox > hmm.. schiet me weer wat te binnen ja.. ik dacht dat ik dat id uit de lijst had gehaald... pleur hem even in je volgende reactie mee... die komt er toch wel...
007 > jah me = [GoT]ArRayage (btw je had hem bijna goed.. score van 87,5 % zijn er niet veel die dat in 1x halen
Sub > sja.. dan moet je er wat aan doen.. like even met iemand van [GoT] contact zoeken? (btw get a decent connection then
Wtf hebben jullie eigenlijk met de servers gedaan?? omdat ze een tijdje down zijn geweest.. (of stond dat al ergens vermeld?)
Laten we allemaal niet mee zo zeuren
Laten we blij zijn dat ze die servers voor ons er neerzetten (o.a.)
Kritiek zal er altijd zijn, terecht of onterecht.. En er zal altijd iets zijn wat je niet zint..
Dat meld ik dan, tuurlijk doen ze daar dan weinig aan..
Zo vind ik FF wel irri.. (zoals al duidelijk was..)
Wonid: 10695 (En op me 2e pc is het 29352, die is ook gebanned:?)
(als je meerdere pc''s hebt op internet via 1 account, heb je dan ook meerdere wonids ?)
Ik zie wel of ik op GOT kan spelen, misschien dat het nog leuk word.. Zonder gescheld en vervelende spelers (en GOTTERS:))
Let''s play..
Van de HQ server komt binnenkort een public, dus wie dan een keer zin heeft om te spelen is welkom..
Servers zijn nu nog voor wars..
130.89.233.11:27020
130.89.233.11:27025
Zit wel een pass op
Laten we allemaal niet mee zo zeuren
Laten we blij zijn dat ze die servers voor ons er neerzetten (o.a.)
Kritiek zal er altijd zijn, terecht of onterecht.. En er zal altijd iets zijn wat je niet zint..
Dat meld ik dan, tuurlijk doen ze daar dan weinig aan..
Zo vind ik FF wel irri.. (zoals al duidelijk was..)
Wonid: 10695 (En op me 2e pc is het 29352, die is ook gebanned:?)
(als je meerdere pc''s hebt op internet via 1 account, heb je dan ook meerdere wonids ?)
Ik zie wel of ik op GOT kan spelen, misschien dat het nog leuk word.. Zonder gescheld en vervelende spelers (en GOTTERS:))
Let''s play..
Van de HQ server komt binnenkort een public, dus wie dan een keer zin heeft om te spelen is welkom..
Servers zijn nu nog voor wars..
130.89.233.11:27020
130.89.233.11:27025
Zit wel een pass op
Verwijderd
dat is dus het vreemde het was geloof ik in inferno en daar was mijn ping 200 en mijn fps 25 oid terwijl ik daarvoor op zvdk hebt gespeeld met een ping van 40 a 50 en gewoon 60fps. Ik heb adsl dus daar kan het niet aanliggen.
Nog ff over dat kniven dan... nee laat ook maar ik ben geen lamer
Wanner zitten jullie vaak op de got server ik wil wel eens weten of jullie goed zijn.
Op got server ben ik btw "geleihoofd"
Nog ff over dat kniven dan... nee laat ook maar ik ben geen lamer
Wanner zitten jullie vaak op de got server ik wil wel eens weten of jullie goed zijn.
Op got server ben ik btw "geleihoofd"
Verwijderd
Dat klopt
ja ging wel redelijk al had [GoT]arraynge oid mij een aantal x te pakken met die kut tmp
Verwijderd
Hey!! op die screenie sta ik ook!! Dat was vanmiddag nog..Op zaterdag 28 april 2001 15:39 schreef 007 het volgende:
Daarnet was ut trouwens ook weer lachen, op een gegeven moment stonden we geloof ik met 21-1 voor. Tot dat [GoT]Dutch Commando en [-NOFX-]HuHugo het andere team kwamen versterken.
Grtz, [G_W][-CorteX-]
<Leuk screenie>
Maar ik zat vanmiddag (net ook by the way) weer op GoT server, maar ik zat eerst bij 1tje, en daar zat iedereen te tk''en.... En ze schoten mij 2x af, dus ik begon pissig te worden en schoot hun ook gewoon af werd ik gekicked.. ja okay.. is goed. Maar iedereen deed het. Toen ging ik maar op de andere server van GoT.
Mij zal je wel vaak genoeg tegen komen op die server..
Trouwens, ik weet niet via van GoT ik vaak tegen kwam.. maar vandaag schoot ik iemand van GoT echt zoooooooo vaak neer. En bijna altijd met me five-seven (was op de cheap ass tour..
Hij was niet echt blij d''r mee.. :P:9
Verwijderd
Ja, toen ik naar het andere team ging werd ik net ff te enthousiast.Op zondag 29 april 2001 00:15 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Hey!! op die screenie sta ik ook!! Dat was vanmiddag nog..Ik weet nog dat jij dan bij de ander team ging en ik je vaak *kapsones* af knalde..
Verwijderd
Jep, en toen schoot ik per ongeluk soldaat van oranje is z''n kop en werd ik gekicked..Op zondag 29 april 2001 00:18 schreef SuB het volgende:
hmm was dat vanmiddag?
edit:
btw. ik tk nooit express, maar aangezien ik hiero iedere ronde werdt afgeknalt ga ik toch echt terug schieten. En zo te zien een verkeerde... maar goed. excuse moi..
btw. ik tk nooit express, maar aangezien ik hiero iedere ronde werdt afgeknalt ga ik toch echt terug schieten. En zo te zien een verkeerde... maar goed. excuse moi..
Ik heb op de GoT servers juist een zwaar goede ping.. Vanmiddag nog gewoon onder de 30 
Anyway... Teamkillen doe ik nooit express. Ik ben alleen nog wel eens wat triggerhappy (het beweegt dus ik schiet
). Oh en ik heb ook wel eens dat ik met een DE aan het sluipen ben.. en dan NET als ik wil schieten komt er iemand voor lopen... (en dat doet PIJN met een DE
).
Anyway... Teamkillen doe ik nooit express. Ik ben alleen nog wel eens wat triggerhappy (het beweegt dus ik schiet
Jemig fens, wa''s dit nou? errug teleurstellende score hoor, en niet eens hoger dan de hoogste Terror... Dat moet beter kunnen
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Jaja, heel leuk hoor. Mag ik ook even wakker worden zo op de vroege ochtend?Op zondag 29 april 2001 11:11 schreef jDFens het volgende:
[afbeelding]
na mij met een 1/2 gezien te hebben moest ik natuurlijk ff wat terugdoen:-)
GVD ik zat dus om 5.00 vanochtend te cs''en op server #2(ja ik weet het ik ben verslaafd, zat er al vanaf 1.00. En toen kwam er ene ''X'' langs die alleen maar aan het TK was
.
PSN
Verwijderd
Schaam:'(Op zondag 29 april 2001 11:26 schreef Firefox het volgende:
Jemig fens, wa''s dit nou? errug teleurstellende score hoor, en niet eens hoger dan de hoogste Terror... Dat moet beter kunnen
Zo vaak had ik die niet gekocht....volgens mij zelfs alleen een keer gejat...had jou er trouwens wel 2 keer ofzo mee te pakken;pJaja, heel leuk hoor. Mag ik ook even wakker worden zo op de vroege ochtend? Ennuh die score van jou was wel weer helemaal te danken aan die goede oude XM1014...
Haha, IceStorm, dat triggerhappy verhaal komt mij ook bekend voor
Maar meestal maak ik een teamkill als ik iemand in de verte, of achter een kist zie en ga schieten, dan komt er vaak iemand kijken waar ik op schiet, en gaat ie ook lekker in me line of fire staan
En sinds ik chello heb is mijn ping gedaald tot 30-40, da''s wel lekker fraggen zo
Maar meestal maak ik een teamkill als ik iemand in de verte, of achter een kist zie en ga schieten, dan komt er vaak iemand kijken waar ik op schiet, en gaat ie ook lekker in me line of fire staan
En sinds ik chello heb is mijn ping gedaald tot 30-40, da''s wel lekker fraggen zo
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Er zijn ook af en toe grapjassen die door mijn Ak-47 vuur lopen.
Als je nagaat dat er 3/4 CT''s dood gaan door die regen kogels, dan wil je NIEt weten wat er met 1 Terror gebeurd
Ik ben af en toe ook best trigger happy.
Das best wel link, want als ik ergens op begin te schieten valt het meestal vrij snel dood
[GoT]Dutch Commando
Als je nagaat dat er 3/4 CT''s dood gaan door die regen kogels, dan wil je NIEt weten wat er met 1 Terror gebeurd
Ik ben af en toe ook best trigger happy.
Das best wel link, want als ik ergens op begin te schieten valt het meestal vrij snel dood
[GoT]Dutch Commando
Verwijderd
Gewoon raven_ of kan ook nog raven_PU_NL maar heb dat sindskort veranderd. En ik heb ook wel een goeie ping met GoT... bijna altijd 1 van de laagste (had net een ping van 20!!Op zondag 29 april 2001 01:22 schreef SuB het volgende:
cool raven wie was jij dan iets met maxi..blabla?
ik was geleihoofd
Damn zeg.. ik wordt zelden zo gefrustreerd als net
..
Ging al niet zo lekker maar de CT''s in prodigy waren net mijn ass iig big time aan het whoopen... Ging bijna denken dat het onmogelijk was. Maar ja.. als er 3 man bunnyhopt en dus net 1 hoekje eerder ''aankomt'' dan je verwcht... dat ZUIGT
Ging al niet zo lekker maar de CT''s in prodigy waren net mijn ass iig big time aan het whoopen... Ging bijna denken dat het onmogelijk was. Maar ja.. als er 3 man bunnyhopt en dus net 1 hoekje eerder ''aankomt'' dan je verwcht... dat ZUIGT
Verwijderd
hahhaa.. yeah..Op zondag 29 april 2001 15:47 schreef IceStorm het volgende:
Damn zeg.. ik wordt zelden zo gefrustreerd als net..
/me heeft z''n password binnen dus niet meer nodig icestorm..
Maar ik had nog aardige goede score vergeleken met jullie....
Verwijderd
Waarom zijn er zoveel spelers die denken dat ze goed zijn, en dat daarbij hoort om bij de start met hun mes in de rondte te zwaaien.
Oprotten met die bende, ik heb elke hp hard nodig om te overleven.
Verwijderd
Op zondag 29 april 2001 16:08 schreef --BoBo-- het volgende:
Waarom zijn er zoveel spelers die denken dat ze goed zijn, en dat daarbij hoort om bij de start met hun mes in de rondte te zwaaien.
Verwijderd
Nope, bijna nooit. Ja.. tenzij die persoon toevallig "icestorm" heet ofzo...Op zondag 29 april 2001 16:15 schreef --BoBo-- het volgende:
lol
Maar raak je dan je teamleden?
Want daar kan ik niet tegen
Ik ben Raven nu 2 keer tegengekomen, netjes gespeeld hoor!
Ik ben zelf ERRUG wisselvallig, maar net had ik een lekkere score (20-5 veruit de hoogste score). Ik haat dat een heel spel mijn ping 50 is en als er 3 CT aankomen de ping opeens 140 is
. @home? of de server 
Ik denk zelf @home
Ik ben zelf ERRUG wisselvallig, maar net had ik een lekkere score (20-5 veruit de hoogste score). Ik haat dat een heel spel mijn ping 50 is en als er 3 CT aankomen de ping opeens 140 is
Ik denk zelf @home
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
Net zat ik er ook ff, level backalley. Begin zuigte ik enorm en heb maar 1 goede actie gemaakt. Zaten 3 terror aan 1 kant van die deur bij die hostages en ze bleven kutten bij die deur. dus ik ging onder hun langs en kwam dus via de "achterdeur" die ruimte binnen en schoot iedere terror daar neer..Op zondag 29 april 2001 17:26 schreef Ronnie_T het volgende:
Ik ben Raven nu 2 keer tegengekomen, netjes gespeeld hoor!
Ik ben zelf ERRUG wisselvallig, maar net had ik een lekkere score (20-5 veruit de hoogste score). Ik haat dat een heel spel mijn ping 50 is en als er 3 CT aankomen de ping opeens 140 is. @home? of de server
Ik denk zelf @home
Die was zeker mooiOp zondag 29 april 2001 17:50 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Net zat ik er ook ff, level backalley. Begin zuigte ik enorm en heb maar 1 goede actie gemaakt. Zaten 3 terror aan 1 kant van die deur bij die hostages en ze bleven kutten bij die deur. dus ik ging onder hun langs en kwam dus via de "achterdeur" die ruimte binnen en schoot iedere terror daar neer..
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
jaaaaa... Ik heb wel taktiek (dat kon iedere malloot zelf ook wel ontdekken als''ie de map kende maar goed...
).